Ik zou eerder een verdediging met
Kongolo
Botteghin
Verbeek
Karsdorp
doen
Kongolo
Botteghin
Verbeek
Karsdorp
doen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 46% gewijzigd door LZ86 op 13-08-2015 12:55 ]
VerbeekLeon Zwiers schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:46:
Ik zou eerder een verdediging met
Kongolo
Botteghin
Verbeek
Karsdorp
doen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Kongolo is nog jong, niet vreemd dat ie dan een keer terugvalt. Die gast komt er wel.Leon Zwiers schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:49:
Tja, Kongolo kan zich niet te veel misstappen permitteren na de laatste tijd. Hij stond er tegen Utrecht wel weer, maar hij is nog wel erg wisselvallig. Als laatste linie is dat voor Vermeer nou niet echt fijn lijkt me. Vermeer kan als ie onder druk komt ook nogal gekke dingen doen ( Vermeertjes ).
Hoe dan ook heeft Feyenoord voor het eerst in jaren een elftal waarvan ik denk dat ze mee kunnen doen om het kampioenschap. Als spelers zichzelf wegcijferen voor het grote doel dan. ( Elia, Kazim )
Het middenveld vind ik tnt sterker ogen. Clasie is al goed vervangen door Veijnovic, Immers zit op de tribune ( Hoera ). Toornstra is uit vorm, als die weer gaat draaien zoals de toornstra van begin vorig seizoen dan is ie een flinke verbetering t.a.v Immers en el Ahmadi is er gewoon nog.toolkist schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:02:
[...]
Kongolo is nog jong, niet vreemd dat ie dan een keer terugvalt. Die gast komt er wel.
Overigens heb ik juist totaal niet het idee dat Feyenoord mee gaat doen om het kampioenschap. Het middenveld is zwakker dan vorig seizoen en qua aanval is Feyenoord veel te afhankelijk van Kuijt. Kazim maakt zich meer druk om de tegenstander dan dat ie scoort, Elia is nog nooit een speler geweest op wie je kan bouwen en Kramer heeft het vorig seizoen goed gedaan maar zie ik ook niet zomaar aanhaken op hoger niveau. Tevens heb je eigenlijk ook geen volwaardige vervangers op de vleugels.
Ik hoor mensen dit vaker zeggen (Niet alleen over Kramer, maar over spitsen in het algemeen). Het is toch niet zo dat ADO in de JL speelde? Is toch precies hetzelfde niveau. Het niveau om hem heen is misschien wat hoger, maar dan zou je zeggen dat je als spits meer kansen moet krijgen.en Kramer heeft het vorig seizoen goed gedaan maar zie ik ook niet zomaar aanhaken op hoger niveau.
In het algemeen is de onderbouwing dat je bij een topclub vrijwel altijd tegen een handbalverdediging speelt en het dat ook voor een spits een stuk moeilijker maakt ...RedHat schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:28:
[...]
Ik hoor mensen dit vaker zeggen (Niet alleen over Kramer, maar over spitsen in het algemeen). Het is toch niet zo dat ADO in de JL speelde? Is toch precies hetzelfde niveau. Het niveau om hem heen is misschien wat hoger, maar dan zou je zeggen dat je als spits meer kansen moet krijgen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit onderbouwd is. Het zal ongetwijfeld kloppen, maar het klinkt mij zo onlogisch in de oren.
Vorig seizoen was het leuk als ie scoorde, geen druk of wat dan ook als het een paar wedstrijden niet lukte. Een paar wedstrijden bij Feyenoord zonder doelpunten en de druk wordt er bij hem meteen vol op gezet, zowel door supporters als de media.RedHat schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:28:
[...]
Ik hoor mensen dit vaker zeggen (Niet alleen over Kramer, maar over spitsen in het algemeen). Het is toch niet zo dat ADO in de JL speelde? Is toch precies hetzelfde niveau. Het niveau om hem heen is misschien wat hoger, maar dan zou je zeggen dat je als spits meer kansen moet krijgen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit onderbouwd is. Het zal ongetwijfeld kloppen, maar het klinkt mij zo onlogisch in de oren.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Precies dit dus. Je speelt wellicht met betere spelers om je heen, maar je hebt veel minder ruimte, 17 inschieten bij ADO is geen garantie voor 17 of meer bij Feyenoord.apis29 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:31:
[...]
In het algemeen is de onderbouwing dat je bij een topclub vrijwel altijd tegen een handbalverdediging speelt en het dat ook voor een spits een stuk moeilijker maakt ...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik snap die afkeer tegen Immers echt niet. Die gast werkt zich als een van de weinigen 3x in de rondte, klaagt nooit, scoort best een net aantal doelpunten per seizoen en toch blijft ie maar bakken kritiek krijgen. Sure, hij zou nog heel wat meer doelpunten kunnen maken als ie voor de goal iets meer rust in de kop krijgt maar dan nog.Leon Zwiers schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:23:
[...]
Het middenveld vind ik tnt sterker ogen. Clasie is al goed vervangen door Veijnovic, Immers zit op de tribune ( Hoera ). Toornstra is uit vorm, als die weer gaat draaien zoals de toornstra van begin vorig seizoen dan is ie een flinke verbetering t.a.v Immers en el Ahmadi is er gewoon nog.
Immers was rendabel met Pelle voorin, sinds Pelle weg is heb je aan Immers geen klap meer. Hij is niet balvast, speelt de bal vaak naar de verkeerde kleur en hij mist 70% van de 80-100% kansen die hij krijgt.toolkist schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:38:
[...]
Ik snap die afkeer tegen Immers echt niet. Die gast werkt zich als een van de weinigen 3x in de rondte, klaagt nooit, scoort best een net aantal doelpunten per seizoen en toch blijft ie maar bakken kritiek krijgen. Sure, hij zou nog heel wat meer doelpunten kunnen maken als ie voor de goal iets meer rust in de kop krijgt maar dan nog.
Was nu toch benieuwd even gecheckt, hij loopt 1 op 3 ongeveer, niet eens zo slecht inderdaadtoolkist schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:38:
[...]
Ik snap die afkeer tegen Immers echt niet. Die gast werkt zich als een van de weinigen 3x in de rondte, klaagt nooit, scoort best een net aantal doelpunten per seizoen en toch blijft ie maar bakken kritiek krijgen. Sure, hij zou nog heel wat meer doelpunten kunnen maken als ie voor de goal iets meer rust in de kop krijgt maar dan nog.
Moet je nagaan wat er gebeurd als hij zijn kansen een keer gaat benuttenmartinusz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:42:
[...]
Was nu toch benieuwd even gecheckt, hij loopt 1 op 3 ongeveer, niet eens zo slecht inderdaad
Klinkt op zich logisch, maar ik weet niet of dat helemaal voor Feyenoord op gaat. Als je ziet wat van kansen Feyenoord vorig seizoen heeft gecreëerd en hoe bar weinig er afgemaakt werd, vond ik dat de spits bij Feyenoord (Kazim) vaak nog verdomd veel ruimte kreeg. (Maar er vervolgens bar weinig mee deed, wat betreft afmaken).Precies dit dus. Je speelt wellicht met betere spelers om je heen, maar je hebt veel minder ruimte, 17 inschieten bij ADO is geen garantie voor 17 of meer bij Feyenoord.
[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 13-08-2015 14:46 ]
Inderdaad, en je speelt toch gewoon weer tegen dezelfde ploegen, minus Feyenoord, met een relatief weinig gepasseerde verdediging!RedHat schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:44:
[...]
Klinkt op zich logisch, maar ik weet niet of dat helemaal voor Feyenoord op gaat. Als je ziet wat van kansen Feyenoord vorig seizoen heeft gecreëerd en hoe bar weinig er afgemaakt werd, vond ik dat de spits bij Feyenoord (Kazim) vaak nog verdomd veel ruimte kreeg. (Maar er vervolgens bar weinig mee deed, wat betreft afmaken).
Ik denk juist wel dat Kramer er 20 in kan krijgen bij Feyenoord. Het is natuurlijk gissen, maar ik vind hem wel een het type spits daarvoor.
Ik vond Kazim veel te druk in de 16 en stond dikwijls doordat hij overal wou staan verkeerd opgesteld. Maar dat is maar een mening natuurlijk, of een ander inzicht, net hoe je het wilt noemen
Immers liep afgelopen seizoen niet 1 op 3, die maakte 8 doelpunten uit 40 wedstrijden, 1 op 5 (Europees meegeteld). Seizoen daarvoor (Toen hij nog gehuurd werd) maakte hij 12 doelpunten uit 37 wedstrijden.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik denk dat je een balans moet vinden. Als je Immers Kuyt en Kazim hebt, heb je 3 ijverige werkers die het hele veld rond rennen, maar als de kans er is staat er niemand op de juiste positie om die bal het laatste zetje in het doel te geven. Een harde werker kan soms best nuttig zijn, helemaal als een team niet onder de druk uit kan voetballen, maar ik zie toch liever doelpunten dan dat iedereen zich te pleuris werkt en met verlies af kan druipen.Leon Zwiers schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:46:
Tegen Utrecht waren er 2 100% kansen ook al niet aan Kazim besteed ( Naast de goal ).
Ik denk dat Kramer zulke ballen er wel had ingeschoten.
Er zit een boel statistiek achter. Je kan op grond van alle in het gemaakte doelpunten bepalen wat de kans is op een doelpunt als je op een bepaalde plek de bal aangespeeld krijgt. Kramer converteert meer aangespeelde ballen ik doelpunten dan de gemiddelde spits. Dus of hij is veel beter dan gemiddeld, of hij heeft veel geluk. Hij kan dus wel degelijk beter zijn, maar volgens het Moneyball principe haal je alleen spelers die statistisch onderpresteren (en daardoor goedkoop zijn). Dat betekent dus niet dat Brentford Kramer een slechte spits vond.RedHat schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:28:
[...]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Bij een spits die in 176 wedstrijden 46 keer gescoord heeft, waarvan 17 doelpunten in 32 wedstrijden vorig seizoen, denk ik niet meteen aan een spits die onderpresteert ;-)Shabbaman schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:52:
[...]
Er zit een boel statistiek achter. Je kan op grond van alle in het gemaakte doelpunten bepalen wat de kans is op een doelpunt als je op een bepaalde plek de bal aangespeeld krijgt. Kramer converteert meer aangespeelde ballen ik doelpunten dan de gemiddelde spits. Dus of hij is veel beter dan gemiddeld, of hij heeft veel geluk. Hij kan dus wel degelijk beter zijn, maar volgens het Moneyball principe haal je alleen spelers die statistisch onderpresteren (en daardoor goedkoop zijn). Dat betekent dus niet dat Brentford Kramer een slechte spits vond.
Overigens hebben spitsen die van een kleine naar een grote club gaan altijd te maken met hetzelfde "ja maar" verhaal. Laat 'm eerst maar eens een paar wedstrijden spelen.
1 op 4 dus, wat niet echt bijzonder is, en met 1 seizoen met 17 doelpunten in eredivisie. Statistieken zeggen dus bar weinig, maar laat zijn voeten/hoofd maar spreken dit seizoen!toolkist schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:58:
[...]
Bij een spits die in 176 wedstrijden 46 keer gescoord heeft, waarvan 17 doelpunten in 32 wedstrijden vorig seizoen, denk ik niet meteen aan een spits die onderpresteert ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 13-08-2015 16:36 ]
Ik hoop het voor Botteghin, als Feyenoord hetzelfde presteert als afgelopen seizoen dan is het niet de stap hogerop geweest waaraan van Geel refereert.Fleximex schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:18:
Eric Botteghin heeft officieel getekend bij Feyenoord (link). Nu acht ik Feyenoord toch wel een serieuze titelkandidaat. Verdedigend zijn ze nu centraal erg sterk. Feyenoord zal het dit seizoen van het weinig aantal tegendoelpunten moeten hebben en niet van het aantal goals. Mogelijk kunnen ze tegen die minder ploegen dan in uitwedstrijden alles met 0-1 winnen zoals de kampioen vaak doet in de Eredivisie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Stom. Verhuur zo'n jongen toch gewoon. Spelers als Mertens hebben die stap naar de eredivisie tenslotte ook gemaakt.martinusz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:11:
[...]
Waarom laat Feyenoord trouwens Sleegers vertrekken?![]()
Wie hebben ze nog meer op links dan?
Wat wordt een makkie?Faabjan schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:41:
Wordt een makkie voor Feyenoord dit jaar.
Verwijderd
Verwacht eerder dat dat een van de noodoplossingen is. Ze hebben natuurlijk meerdere keepers op hun shortlist staan.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 07:05:
Vermeer weer terug naar Ajax? Ze zouden bereid zijn om de gelimiteerde transfersom van 5 miljoen te betalen als Cillessen naar Man Utd vertrekt. Zou geweldig nieuws zijn! Heb veel meer vertrouwen in Hahn.
Helaas is het niet meer dan een vaag gerucht.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Die jeugd kreeg een kans omdat er totaal geen geld was voor nieuwe spelers. Daarbij hadden ze ook nog eens geluk dat die lichting erg goed was en er direct stond en ook nog eens direct met de druk om kon gaan.Wom schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:59:
Feyenoord krijgt wel weinig eigen opgeleide spelers in zijn basisteam als ik het zo een beetje zie. Niet echt gewend na de jaren waarin de jeugd toch zijn kansen kreeg. Ze hebben toch niet voor niks de beste jeugdopleiding van Nederland?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mja, gebeurd wel vaker. Dijks werd vorig jaar vlak voor de start van het seizoen ook weggestuurd/verkocht, en die kwam ook maar wat graag weer terug.RedHat schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:56:
Zou Vermeer een contract tekenen bij Ajax? Dat alleen al vind ik hoogst twijfelachtig.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar gebeurd het ook wel vaker bij de Klassieke top3? Misschien bij jeugdspelers, maar zoals het bij Vermeer is gegaan heb ik nog nooit gezien.BM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:07:
[...]
Mja, gebeurd wel vaker. Dijks werd vorig jaar vlak voor de start van het seizoen ook weggestuurd/verkocht, en die kwam ook maar wat graag weer terug.
Maar eerlijk gezegt... ik weet niet of ik Vermeer graag terug zou hebben. Hele goeie keeper, zonder twijfel, maar ik werd toch altijd wat nerveus van 'm. Niet dat ik zou weten wie ik wél zou willen zien mocht Cillessen vertrekken. Zou een aderlating zijn voor Ajax iig.
Maar bij Dijks zagen ze het ook aankomen, die had een terugkoopclausule in het contract.BM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:07:
Mja, gebeurd wel vaker. Dijks werd vorig jaar vlak voor de start van het seizoen ook weggestuurd/verkocht, en die kwam ook maar wat graag weer terug.
Zenuwachtig word ik nu ook al behoorlijk van de verdediging, dus wat dat betreft zal ik toch al niet rustig zitten.Maar eerlijk gezegt... ik weet niet of ik Vermeer graag terug zou hebben. Hele goeie keeper, zonder twijfel, maar ik werd toch altijd wat nerveus van 'm. Niet dat ik zou weten wie ik wél zou willen zien mocht Cillessen vertrekken. Zou een aderlating zijn voor Ajax iig.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lijkt me terecht.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het is een combinatie van veel jeugdspelers verkocht de afgelopen 3 jaar en een wat mindere lichting, al ben ik het met je eens dat er nu wel heel weinig kansen zijn. Ik heb me echter laten vertellen dat er op dit moment geen spelers zijn die aan de deur kloppen, er komen wel grote talenten aan maar die zijn nog niet rijp. Kan je weleens hebben een minder jaar. Overigens heeft de opleiding van AZ vorig jaar die prijs gewonnen.Wom schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:59:
Feyenoord krijgt wel weinig eigen opgeleide spelers in zijn basisteam als ik het zo een beetje zie. Niet echt gewend na de jaren waarin de jeugd toch zijn kansen kreeg. Ze hebben toch niet voor niks de beste jeugdopleiding van Nederland?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Goed dat wij niet de enige zijn die de andere wedstrijden erbij halenOok overtredingen van Willem II'ers Jordens Peters en Lesly de Sa van afgelopen zondag tijdens de wedstrijd tegen Vitesse werden aangehaald. Beiden kregen slechts een gele kaart.
[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 14-08-2015 10:58 ]
Dat zeg je precies goed. Toch raar dat degene met belang een straf/schikking op kan leggen / aanbieden. Gelukkig is er een tuchtcommissie, maar opmerkelijk vind ik het toch altijd wel.PWM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:56:
Karsdorp zijn rode kaart is geseponeerdDe aanklager probeerde met een schorsing nog even Blom te redden, maar de tuchtcommisie heeft nu alles weer rechtgetrokken.
Verwijderd
Wat ook zal hebben geholpen is dat de grensrechter een valse verklaring gaf. Hij zei dat hij er bovenop stond terwijl met Feyenoord op basis van beelden kon aantonen dat hij tenminste 40 meter er vandaan stond.PWM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:56:
Karsdorp zijn rode kaart is geseponeerdDe aanklager probeerde met een schorsing nog even Blom te redden, maar de tuchtcommisie heeft nu alles weer rechtgetrokken.
EDIT:
[...]
Goed dat wij niet de enige zijn die de andere wedstrijden erbij halen
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 14-08-2015 12:58 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nogmaals, je hebt niet 2/3/4.... jaar pech. Dat is/was gewoon een gebrek aan kwaliteit.Leon Zwiers schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:20:
Ik verwacht ook geen kampioenschap van Feyenoord, maar ik sluit t ook niet helemaal uit. Op papier hebben we nu voor het eerst sinds tijden echt een goed eredivisie elftal. Als Kramer gaat scoren, en het geluk zit dit jaar een beetje mee, dan kunnen we ver komen.
Ja de ene trainer zegt dat en de andere trainer zegt weer dat het lekker is voor het ritme die extra wedstrijdjes. We moeten gewoon zorgen dat we de kleine wedstrijdjes eens winnen. Van mij part verlies je 2x van PSV als ze maar een keer volledig gefocust zijn tegen de kleinere clubs. Tegen PSV, Ajax en Twente kunnen ze zich toch wel opladen.PWM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:22:
Voordeel sowieso is natuurlijk dat je geen Europese wedstrijden hebt. Dat scheelt weer een paar lange tripjes.
Hopen dat je geluk mee hebt, is dat anders dan zeggen dat je altijd pech hebt heVos schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:34:
[...]
Nogmaals, je hebt niet 2/3/4.... jaar pech. Dat is/was gewoon een gebrek aan kwaliteit.
Volgens mij is het statistisch aantoonbaar dat clubs die Europees spelen vaker punten laten liggen voor/na een door de weekse speelronde.Faabjan schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:47:
[...]
Ja de ene trainer zegt dat en de andere trainer zegt weer dat het lekker is voor het ritme die extra wedstrijdjes.
[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 14-08-2015 13:49 ]
PSN: Finally_Chris
En toch weet hij elk jaar weer een groep mensen ervan te overtuigen dat hij goed bezig is.Faabjan schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:21:
Omg, ja die vent weet niet waar die mee bezig is. Hetzelfde met het verlengen van Achahbar en die jongen gaat toch nooit spelen. En door de matige voorbereiding toch nog maar even snel wat verdedigers en aanvallers gehaald.
Dat klopt, echter werd hier vaak 'geklaagd' over het vele pech wat Feyenoord wel niet heeft m.b.t. bijvoorbeeld kansen missen. Daar doel ik opPWM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:48:
[...]
Hopen dat je geluk mee hebt, is dat anders dan zeggen dat je altijd pech hebt he
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 14-08-2015 16:02 ]
Welke stappen bedoel je? Ze hebben nu een oude groep dus je zou zeggen dat men juist alles op dit jaar gooit. Om stappen te zetten heb je spelers nodig die zich ontwikkelen of je moet nieuwe spelers kopen. Maar dan moet er weer geld in het laatje komen en ik zou niet weten wie er buiten van Beek enorme cash gaat opleveren.PWM schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:43:
Als dit seizoen lekker loopt (plek 2-4), kan je echt stappen gaan zetten.
Dat hangt van de speler af. In Kongolo zie ik nog wel een back. Hij heeft al eens eerder links in de zone gestaan zelfs en mee opkomen deed hij in die gevallen ook wel. Van Beek is een pure verdediger en naast het feit dat je elftal er in mijn ogen dan aanvallend enorm zwakker op wordt ligt ook van Beek zijn kracht daar niet. Dan is hij dus minder waard.ph4ge schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:55:
[...]
En waarom zouden die "cash cows" zich niet ontwikkelen als ze op de back positie staan?
Hij is vooral heel wisselvallig gebleken. Ook bij Southampton begon hij goed maar daarna heeft hij toch geen basisplek kunnen veroveren.Verder is Elia helemaal niet overal na Twente mislukt. Bij HSV heeft hij het prima gedaan (niet voor niets kon hij daarna naar allerlei grote clubs en ging hij naar Juventus) en ook bij Southampton was hij niet slecht. Dat Southampton hem uiteindelijk te duur vond wil niet zeggen dat hij te kort komt voor de Eredivisie, als Southampton toen dezelfde deal kon krijgen als Feyenoord nu hadden ze het denk ik wel gedaan.
Ik vond het middenveld vorig jaar een probleem en ik vraag me af of dat is opgelost. Veel ging op kracht en dat hou je niet een heel seizoen vol. Vejinovic is verdedigend minder maar creatiever dan Clasie dus dat helpt wellicht maar over de bezetting in de rug van de vleugelspelers heb ik nog steeds mijn twijfels. Immers was goed als speler in de rug van Pelle maar Kramer lijkt me een heel ander type.en afgezien van het een probleem met scorend vermogen en het feit dat het elftal pas na speelronde 4 een beetje compleet was was het elftal vorig seizoen al vrij sterk.
PSN: Finally_Chris
[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 14-08-2015 18:16 ]
Toch niets nieuws
Ja triest eigenlijk voor een club welke ook nog ooit de intentie heeft uit gesproken om in de top te komen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Mooi, grote kans dat we die heel het seizoen niet meer terugzien in Ajax 1De Boer: 'na zo'n seizoen mocht Boilesen god op zijn blote knieën danken voor de aanbieding van Ajax'
Ajax heeft Boilesen, ondanks opnieuw een teleurstellend seizoen, opnieuw een contractaanbieding gedaan.toolkist schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:34:
[...]
Mooi, grote kans dat we die heel het seizoen niet meer terugzien in Ajax 1
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 14-08-2015 23:59 ]
Ik heb het dan ook over het geluk dat elke kampioen nodig heeft, niet over jaren pech, want dat is onzin.Vos schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:34:
[...]
Nogmaals, je hebt niet 2/3/4.... jaar pech. Dat is/was gewoon een gebrek aan kwaliteit.
Ben benieuwd naar hoe Feyenoord het nu gaat doen.
Inderdaad, dan heb je meer sfeer en ook vanuit een financieel standpunt is het beter.Kevinp schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:11:
[...]
Ja triest eigenlijk voor een club welke ook nog ooit de intentie heeft uit gesproken om in de top te komen.
Jammer van zo'n stadion. Je kan beter een vol stadion hebben met de helft van de capaciteit als dit.
Toch nog 10.000 seizoenkaarten verkocht. Best veel voor een jupiler league clubjedutchgio schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:58:
[...]
@NAC lekkerboeie![]()
Niemand die NAC mist lijkt me...
Zijn positie is natuurlijk lastig houdbaar na twee verlies partijen in de jupiler league.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 05:40:
[...]
Toch nog 10.000 seizoenkaarten verkocht. Best veel voor een jupiler league clubje![]()
Opzich kan ik de fanatieke aanhang wel waarderen. Alleen die Maaskant.. Wat een arrogante zak. Hopelijk gaat hij snel naar een competitie heel ver weg.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Kevinp schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 08:15:
[...]
Zijn positie is natuurlijk lastig houdbaar na twee verlies partijen in de jupiler league.
Dat was toch gebeurt en mislukt?Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 05:40:
[...]
Toch nog 10.000 seizoenkaarten verkocht. Best veel voor een jupiler league clubje![]()
Opzich kan ik de fanatieke aanhang wel waarderen. Alleen die Maaskant.. Wat een arrogante zak. Hopelijk gaat hij snel naar een competitie heel ver weg.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Hartstikke mooi dat je zo tevreden met hem bent. Ik vind hem meerdere klassen minder dan een Kenny Tete of Santiago Arias. En dus Feyenoord-onwaardig, want je hoort op elke positie een speler te hebben staan die de kwaliteit van wat Ajax en PSV daar biedt kan benaderen.ph4ge schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:55:
@Benedict Tokkie: Karsdorp is een prima back die eigenlijk alleen nog maar goede wedstrijden heeft gespeeld terwijl het niet eens zijn eigen positie is. Wilkshire uit de basis gespeeld en ook Kuyt en Van Beek spelen er niet. Waar baseer jij op dat hij veel te kort komt? Karsdorp is juist een van de grootste talenten. Bovendien zit er een goede kop op, geen gezeik als hij op een andere positie moet spelen maar juist heel voortvarend de uitdaging aangaan. Daar kunnen vele jonge jongens wat van leren.
Krabbendam heeft een hoop contacten binnen de spelersgroep en zal niet zo maar random onzin de openbaarheid in slingeren. Dat kan niet als journalist. Als je vanuit het centrum naar de zijkant wordt gehaald, is dat een degradatie. Want de centrale posities zijn de belangrijkste en staan het hoogst in aanzien.En waarom zouden die "cash cows" zich niet ontwikkelen als ze op de back positie staan? Sterker nog, Kongolo zn beste periode was als back, op die positie mocht hij mee naar het WK. Internationaal zijn backs ook veel schaarser dan centrale verdedigers, wat ook een verklaring is waarom Feyenoord ook geen back kon halen en het dan maar zo oplost. Dat een Kongolo geen back zou willen spelen komt uit de gefrustreerde duim van Krabbendam.
Hij begon uitstekend bij HSV, na die eerste paar wedstrijden is hij weggezakt. In zijn 2e jaar bij HSV zat ie geregeld op de tribune en scoorde ie uiteindelijk 2x in 25 wedstrijden.Verder is Elia helemaal niet overal na Twente mislukt. Bij HSV heeft hij het prima gedaan (niet voor niets kon hij daarna naar allerlei grote clubs en ging hij naar Juventus) en ook bij Southampton was hij niet slecht. Dat Southampton hem uiteindelijk te duur vond wil niet zeggen dat hij te kort komt voor de Eredivisie, als Southampton toen dezelfde deal kon krijgen als Feyenoord nu hadden ze het denk ik wel gedaan.
Vond je het elftal vrij sterk vorig jaar? Dat ben ik niet zo met je eens. Betrek je de ranglijst daar dan bij, of kijk je naar wat naar je eigen inschatting de potentie is van de spelers?Ben het wel met je eens dat het altijd maar afwachten hoe zoveel nieuwe spelers samen gaan presteren. Uiteindelijk heeft Feyenoord ongeveer net zoveel uitgegeven aan meer dan een half elftal als PSV en Ajax aan 1 speler, dus wonderen hoeven we van die spelers in principe nou eenmaal niet te verwachten. Het lijkt er wel op dat het elftal sterker is geworden, en afgezien van het een probleem met scorend vermogen en het feit dat het elftal pas na speelronde 4 een beetje compleet was was het elftal vorig seizoen al vrij sterk.
Haha, Tete op basis van welgeteld 1 Eredivisie wedstrijd. Hoe vaak heb je Karsdorp zien spelen? En welke wedstrijd was hij zwak? Ook deze voorbereiding was hij weer de enige speler die altijd een 7 behaalde. Het is geen opvallende speler en dat zegt juist een hoop voor een verdediger.Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:05:
Hartstikke mooi dat je zo tevreden met hem bent. Ik vind hem meerdere klassen minder dan een Kenny Tete of Santiago Arias. En dus Feyenoord-onwaardig, want je hoort op elke positie een speler te hebben staan die de kwaliteit van wat Ajax en PSV daar biedt kan benaderen.
Kongolo heeft gezegd dat het onzin is. Net als dat El Ahmadi heeft gezegd dat wat Krabbendam over hem schreef onzin is, net als Kuyt, net als nog een paar spelers, waardoor uiteindelijk de spelersploeg hem in de ban heeft gedaan. Krabbendam heeft juist geen connecties maar verzint maar wat. Als Gio zegt dat Kongolo zegt geen probleem te hebben om back te spelen dan neem ik dat van hem aan ipv dat ik een roddelaar geloof.Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:05:
Krabbendam heeft een hoop contacten binnen de spelersgroep en zal niet zo maar random onzin de openbaarheid in slingeren. Dat kan niet als journalist. Als je vanuit het centrum naar de zijkant wordt gehaald, is dat een degradatie. Want de centrale posities zijn de belangrijkste en staan het hoogst in aanzien.
Nota bene zn eigen trainer is naar links back "gedegradeerd" en werd daar aanvoerder van het Nederlandselftal, CL winnaar, 2e op het WK en record international. Er zijn zat voorbeelden van spelers die een poosje back hebben gespeeld en heel ver kwamen. De Vrij en Indi moet Kongolo ook kennen en beide heren hebben ook een tijdje back gespeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:05:
Dat goede backs internationaal schaars zijn, is omdat goede spelers daar normaliter niet willen spelen. Die azen op een centrale positie. Op de back posities worden traditioneel de minste voetballers neergezet. Ik vind dat een fout, maar zo werkt het wel.
Juventus koopt geen speler voor 10 miljoen die helemaal mislukt is en het feit dat hij een half seizoen bij Southampton heeft gespeeld en daar bijna elke wedstrijd mocht spelen geeft ook aan dat hij wel iets kon.Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:05:
Hij begon uitstekend bij HSV, na die eerste paar wedstrijden is hij weggezakt. In zijn 2e jaar bij HSV zat ie geregeld op de tribune en scoorde ie uiteindelijk 2x in 25 wedstrijden.
HSV, 1e jaar: 35 wedstrijden, 6 goals, 9 assists
HSV, 2e jaar: 25 wedstrijden, 2 goals, 3 assists
HSV, 3e jaar: 5 wedstrijden, 0 goals, 0 assist
Juventus: 5 wedstrijden, 0 goals, 1 assist
Werder Bremen, 2e jaar: 25 wedstrijden, 1 goal, 3 assists
Werder Bremen, 3e jaar: 33 wedstrijden, 4 goals, 4 assists
Southampton: 17 wedstrijden, 2 goals, 0 assists
Het 1e seizoen na Twente was dus heel aardig, daarna is het flopseizoen na flopseizoen. Op zijn best is Elia een schitterende voetballer, maar dat niveau heeft ie al jaaaaren niet meer gehaald.
Het simpele feit dat Feyenoord vorig seizoen in alle (top)wedstrijden sterker was dan de tegenstander, in Europees verband sterk was en ook statistisch gezien weinig kansen tegen en veel kansen voor kreeg. Uiteindelijk ging het mis puur op het scorend vermogen, een smalle selectie en een beetje pech. 2 van de 3 oorzaken lijken duidelijk te zijn verbetert en geluk heb je geen invloed op maar is wel iets wat elke kampioen nodig heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:05:
Vond je het elftal vrij sterk vorig jaar? Dat ben ik niet zo met je eens. Betrek je de ranglijst daar dan bij, of kijk je naar wat naar je eigen inschatting de potentie is van de spelers?
Er kan bij Feyenoord dit seizoen iets ontstaan, waardoor ze moeilijk te pakken zijn. Als je er een eensgezinde vechtmachine van kunt maken zonder ontevreden spelers, waarin iedereen zich schikt in zijn rol, dan kan Feyenoord bovenin meedoen. Het belangrijkste zwakke punt vind ik nog steeds de coach. Al speelt die inmiddels 2e viool omdat er maar 1 iemand bepaalt hoe het team voetbalt: Dirk Kuijt.
Probleem is alleen dat je bij Pelle geen risico liep behalve dan een jaarsalaris en wellicht een huursom, bij Elia zit je nu meteen meerdere jaren vast aan een flink salarisph4ge schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:39:
We kopen als Eredivisie clubs nou eenmaal geen speler van 28 jaar die het uitstekend doen in de Premier League, dat hij een krasje heeft maakt hem nog geen complete mislukking maar juist een ideale kandidaat voor een Pelle scenario.
10mln is voor Nederlandse clubs veel geld, voor een club zoals Juventus niet.ph4ge schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:39:
[...]
[...]
Juventus koopt geen speler voor 10 miljoen die helemaal mislukt is en het feit dat hij een half seizoen bij Southampton heeft gespeeld en daar bijna elke wedstrijd mocht spelen geeft ook aan dat hij wel iets kon.
We kopen als Eredivisie clubs nou eenmaal geen speler van 28 jaar die het uitstekend doen in de Premier League, dat hij een krasje heeft maakt hem nog geen complete mislukking maar juist een ideale kandidaat voor een Pelle scenario.
Verwijderd
Huh? Tete heeft voor deze wedstrijd nog nooit tegen een bal getrapt voor Ajax? Je kunt bij die jongen meteen zien dat ie veel talent heeft, al zal ie nog een terugval gaan krijgen.ph4ge schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:39:
[...]
Haha, Tete op basis van welgeteld 1 Eredivisie wedstrijd. Hoe vaak heb je Karsdorp zien spelen? En welke wedstrijd was hij zwak? Ook deze voorbereiding was hij weer de enige speler die altijd een 7 behaalde. Het is geen opvallende speler en dat zegt juist een hoop voor een verdediger.
Ehm, denk eens na over de belangen. Wat is het belang van Kongolo en El Ahmadi? Is het in hun belang dat de supporters horen dat ze ontevreden zijn en weg willen? Geen enkele journalist weet meer van wat er in het huidige Feyenoord leeft dan Krabbendam. Hij weet ook veel dingen waarvan Feyenoord niet wil dat ze naar buiten komen.Kongolo heeft gezegd dat het onzin is. Net als dat El Ahmadi heeft gezegd dat wat Krabbendam over hem schreef onzin is, net als Kuyt, net als nog een paar spelers, waardoor uiteindelijk de spelersploeg hem in de ban heeft gedaan. Krabbendam heeft juist geen connecties maar verzint maar wat. Als Gio zegt dat Kongolo zegt geen probleem te hebben om back te spelen dan neem ik dat van hem aan ipv dat ik een roddelaar geloof.
Gio speelde vooral op de flank, bij Rangers linkshalf in een 4-4-2 en werd een linie teruggehaald. Dat is wat anders dan uit de as gehaald worden.Nota bene zn eigen trainer is naar links back "gedegradeerd" en werd daar aanvoerder van het Nederlandselftal, CL winnaar, 2e op het WK en record international. Er zijn zat voorbeelden van spelers die een poosje back hebben gespeeld en heel ver kwamen. De Vrij en Indi moet Kongolo ook kennen en beide heren hebben ook een tijdje back gespeeld.
Maar Southampton wilde hem niet kopen hoewel ie niet veel kostte, dan heeft ie dus te weinig gebracht en is ie geflopt.Juventus koopt geen speler voor 10 miljoen die helemaal mislukt is en het feit dat hij een half seizoen bij Southampton heeft gespeeld en daar bijna elke wedstrijd mocht spelen geeft ook aan dat hij wel iets kon.
Nou ja een krasje, er is inmiddels een vrachtwagen overheen geredenWe kopen als Eredivisie clubs nou eenmaal geen speler van 28 jaar die het uitstekend doen in de Premier League, dat hij een krasje heeft maakt hem nog geen complete mislukking maar juist een ideale kandidaat voor een Pelle scenario.
Dat noem je feiten? In Eindhoven verloor mijns inziens Feyenoord volkomen terecht van een iets beter PSV.Het simpele feit dat Feyenoord vorig seizoen in alle (top)wedstrijden sterker was dan de tegenstander, in Europees verband sterk was en ook statistisch gezien weinig kansen tegen en veel kansen voor kreeg.
Dat klinkt alsof je op 5 punten van de kampioen bent geeindigd. Dan heb je toch iets gemist denk ik, als je vond dat Feyenoord maar een beetje tekort kwam...Uiteindelijk ging het mis puur op het scorend vermogen, een smalle selectie en een beetje pech. 2 van de 3 oorzaken lijken duidelijk te zijn verbetert en geluk heb je geen invloed op maar is wel iets wat elke kampioen nodig heeft.
Feitelijk onjuist. Gio stond eind vorig seizoen voor de groep en deed het catastrofaal. Ik vind het bijzonder dat je dat vergeten bent.Verder vraag ik me af waar jij die mening over de coach nou weer vandaan haalt. Welgeteld 1 officiële wedstrijd, die knap werd gewonnen, en hij is de zwakke schakel? Waar baseer je dit soort dingen toch op? Gio had precies dezelfde rol als Kuyt in zn laatste seizoenen en die 2 gaan heel goed samen dus waarom is dat nu een probleem?
Met jouw PSV voorkeur lijkt dat al snel terecht, een gelijkspel was in die wedstrijd een fair resultaat geweest. Enige reden dat PSV die westrijd won was dat Feyenoord in de extra tijd nog ff nonchalant een corner ging nemen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:22:Dat noem je feiten? In Eindhoven verloor mijns inziens Feyenoord volkomen terecht van een iets beter PSV.
[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 15-08-2015 19:23 ]
PSV heeft voor eredivsie begrippen toch een ontzettend goede, misschien wel de beste verdediger gekocht. Een achterhoede met Arias, Bruma, Moreno en Willems is echt wel een dikke prima.Niku schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:04:
Moreno dan eindelijk definitief binnen bij PSV bericht PSV een minuut geleden. Mooi!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het is nog lange niet voorbij, de Boer heeft Veltman opgesteld, dus willem 2 gaat een 100% kans krijgen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:15:
1-0 door milik na een "ajax" verdidingsfout van willem2. tot nu toe niet echt overtuigend van ajax.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 15-08-2015 20:29 ]
...
Nijhuis geeft goed voordeel maar had daarna minstens een gesprek aan mogen gaan met Gudelj. Helaas ziet hij dat over het hoofdLuxicon schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:05:
Zo, smerige actie van Gudelj, en niet eens geel.
Inderdaad, Schaken lijkt bij Ado trouwens op dreef.Napo schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:06:
[...]
Nijhuis geeft goed voordeel maar had daarna minstens een gesprek aan mogen gaan met Gudelj. Helaas ziet hij dat over het hoofd
[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 15-08-2015 21:11 ]
...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat is hetzelfde als Depay vaak heeft gehad. Een dramatische wedstrijd spelen en dan toch een goaltje meepikken. Door die goal wordt ie weer de hemel in geprezenHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:13:
die actie van gudelj had idd geel mogen zijn ik had verwacht dat die gele kaart alsnog zou komen na het voordel maar helaasIig die el ghazi bakt er werkelijk NIETS van de hele wedstrijd en schiet m wel binnen
Tja, Nijhuis. Pas als je iemand letterlijk het stadion uit trapt krijg je van hem een kaartLuxicon schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:05:
Zo, smerige actie van Gudelj, en niet eens geel.
Lekker mannelijk voetbal toch? Toch? Toch?!toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:15:
[...]
Tja, Nijhuis. Pas als je iemand letterlijk het stadion uit trapt krijg je van hem een kaart
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, die krijgen nog wel een terugval, maar ik snap dat je sarcastisch bent.
...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq