Ik zal nog kijken voor de positie van verdedigende middenvelder en centrale verdediger. Leuk en aardig dat Heitinga gehaald is, maar daar word niemand meer bang van. Van Veltman en Riedewald liggen de aanvallers ook niet wakker. Dan heb je Bazoer en Gudelj. Bazoer mag je niet van verwachten dat die de druk van het elftal afhaalt en van Gudelj kan je ook nog niet aan dat hij het team zal dragen. Gudelj heeft wel de body om in stevigere wedstrijden ingezet te worden, maar dat is nog niet voldoende met verder alle lichtgewichten in het team.
Ervaring wil je niet op de bank hebben, ervaring wil je in de basis hebben. Vanaf de bank kunnen ze weinig doen met hun ervaring als het in het veld niet loopt.
Wellicht zijn de wedstrijden in het buitenland ook niet altijd even goed, maar het verschil in techniek is wel degelijk zichtbaar. Waar ze in Nederland 4x een aanname nodig hebben om de bal goed te hebben zal het in het buitenland in het slechtste geval 3x nodig zijn.
Ik zal nog steeds balen als ze verliezen. Maar de pijn is wel minder als je verwachtingen minder hoog zijn. Altans zo werkt het bij mij
Het liefst wil ik dat ze kampioen worden, maar PSV is wel weer erg sterk. Vitesse heeft ook leuke spelers van Chelsea gekregen en Feyenoord is er ook niet minder op geworden met Vejinovic, Van der Heijden, Kuijt en Elia. Nelom niet vergeten als topper