[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.549 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

Zet die ontzettend gekleurde bril toch eens af zeg :X Moreno de beste speler van Espanyol. Zodra ze naar PSV komen zijn ze dat allemaal volgens jou. Het is een goede verdediger, maar als hij de beste speler was daar, waarom laten ze hem dan zo makkelijk gaan en waarom gaat hij dan naar de Eredivisie? Hij was gewoon een degelijke verdediger daar, speelde 18 wedstrijden vorig seizoen en deed het redelijk, maar beste speler, nee dat niet.

Neemt niet weg dat dit een ontzettend goede transfer is voor PSV. Eigenlijk zouden ze nog iemand moeten halen als back-up achter Bruma, dat is toch wel de zwakke broeder daar achterin de verdediging. Die schaal kunnen ze bij de KNVB alvast in orde gaan maken en naar Eindhoven brengen.
Die opmerking is echt niet onrealistisch hoor.

Moreno werd in zijn eerste seizoen gekozen tot speler van het jaar (http://www.goal.com/en-us...ls-best-player-of-2011-12), is de absolute grootverdiener in de selectie van Espanyol (http://sportspayroll.com/...lona-players-salary-list/) en wordt door de sportpers vrij unaniem als een hele goede speler gezien. Dat ter onderbouwing.

De reden dat ie weg mag (ze wilden verlengen), is daarmee tevens genoemd: hij is te duur en Espanyol zit in de financiële problemen. Als ze hem willen verkopen, moet dat nu want hij heeft nog maar 1 jaar contract.

Waarom Moreno MOGELIJK naar de Eredivisie gaat? Dat heeft o.a. te maken met:
- Hij kent Brands al heel lang, die haalde hem naar Europa voor AZ
- Hij is bevriend met Guardado, de captain van Mexico waar ie talloze interlands mee samenspeelde
- Guardado is ZEER lovend over PSV
- Hij kent NL en vindt het er naar verluid prettig wonen
- Bij PSV speelt hij CL voetbal
- Brands kan goed overweg met Raiola
- Bij PSV kan hij eindelijk voor de prijzen spelen

Of het de beste keuze is voor Moreno, betwijfel ik. Eigenlijk is ie te goed voor de Eredivisie en dus PSV. Net als Guardado. Maar ik zou waanzinnig blij zijn met die jongen, het zou ook goed zijn voor het aanzien van de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Is de winnaar van playoffs in NL ooit wel eens doorgegaan na de eerste ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En jij gelooft serieus dat die gast van 3.5 miljoen pond naar iets van 1 miljoen euro per jaar gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:22:
[...]

Als dat zo zou zijn, van de rellende Feyenoord supporters dan zijn het gewoon een stelletje malloten die zin hebben in een relletje. Kun je nauwelijks fans noemen. Dat van pijn van het niet Europees spelen vind ik wel een beetje ver gezocht.
De reputatie van de Korenmarkt is rellerig. Komt daar zo goed als elk weekeinde voor. Ook al toen ik indertijd niet ver van Arnhem woonde en grote groepen uit dat dorp in het weekeinde uit gingen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:34

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:10:
[...]

En jij gelooft serieus dat die gast van 3.5 miljoen pond naar iets van 1 miljoen euro per jaar gaat?
Elia gaat van €2.8 naar ~€1 miljoen

Laat hem dan bij PSV nog iets meer verdienen.

Het kan best.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Elia speelde niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 13:18
[...]

Als dat zo zou zijn, van de rellende Feyenoord supporters dan zijn het gewoon een stelletje malloten die zin hebben in een relletje. Kun je nauwelijks fans noemen. Dat van pijn van het niet Europees spelen vind ik wel een beetje ver gezocht.
Feyenoord supporters hebben een connectie/"vriendschap" met Southampton vanwege een aantal ex Feyenoorders daar.

Gelukkig heeft Vitesse laten zien in Southampton hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vissert schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:12:
[...]
Gelukkig heeft Vitesse laten zien in Southampton hoe het moet.
Dat waren dat blijkbaar niet dezelfde :+
Veroorzakers van de rellen die donderdagavond op de Korenmarkt in Arnhem ontstonden moeten gezocht worden in kringen van Vitesse-aanhang. Dat zegt een woordvoerder van de gemeente Arnhem
Geloof overigens best dat er Feyenoord idioten tussen liepen. Bij Europese wedstrijden zie je vaak dat bij idioten van een bezoekende club wat lokale pus meekomt.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 07-08-2015 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Kramer voor iets meer dan 1,5 miljoen naar Feyenoord. Is bevestigd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is de eerste van 2 spelers waarvan de club aangeeft dat ze hem echt niet meer laten gaan :+ Nummer 2 zal volgende week wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 09:29

Pubbert

random gestoord

PWM schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:19:
Is de winnaar van playoffs in NL ooit wel eens doorgegaan na de eerste ronde?
Ja volgens mij Utrecht in 2010? o.a door in de voorrondes Celtic met 4-0 te verslaan thuis. In de poulefase uiteindelijk niet door ondanks 2x gelijkspel tegen Liverpool en 2x gelijk tegen Napoli.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
[...]

Die 3,5 miljoen schijnt volgens mij niet helemaal te kloppen. Op PSV Netwerk gingen ook geruchten van 700 k tot 1 Mio.

Wat ze daar vonden: http://www.golden-goals.c.../basic-info-Hector-Moreno en http://sportsearning.com/...-moreno-salary-or-income/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
PWM schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:38:
Dat is de eerste van 2 spelers waarvan de club aangeeft dat ze hem echt niet meer laten gaan :+ Nummer 2 zal volgende week wel komen.
Algemeen Dagblad spreekt tegen dat er een akkoord is over Kramer.

Te Vrede schijnt de clubs voor het uitkiezen (PEC/Heerenveen en Duitsland/Spanje) te hebben en gaat weg voor 5 ton. Maar dat lees ik op Twitter dus niet een heel erg betrouwbare bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tsja, als ie 3.5 miljoen pond verdient dan zou ie fors in gaan leveren zo lijkt het, hij weet al lang ongeveer wat hij bij PSV kan verdienen en is nu met vrouw en zaakwaarnemer Raiola in Eindhoven voor de onderhandelingen. Maar ik zie hierboven andere berichten over het salaris van Moreno.

Guardado heeft ook een lager salaris dan hij kreeg bij Valencia, al kan dat nog zijn aangevuld met tekengeld en boni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
RedHat schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 08:35:
Kramer voor iets meer dan 1,5 miljoen naar Feyenoord. Is bevestigd nu.
Dit zegt Kramer er zelf over: ''Ondanks alle berichten is er nog geen akkoord. Ik herhaal. Geen akkoord''

Ik hoop dat ADO en Groningen voet bij stuk houden. Feyenoord heeft die spelers niet nodig en wellicht zijn ze wat realistischer de volgende keer dat Feyenoord wel een aankoop bij ze zou moeten willen doen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aan de ene kant maakt het inderdaad niet heel veel uit. Van de andere kant: Het zegt wel wat over van Geel als hij het hem nog niet lukt een goedkope speler 15km verderop los te weken bij zijn club....

EDIT:
Een groep agressieve "supporters" van de Arnhemse voetbalclub Vitesse heeft de nacht in de cel moeten doorbrengen omdat ze gisteren deelnamen aan een grote vechtpartij. Dat meldt het ANP.

Vitesse speelde gisteravond tegen het Britse Southampton. Arnhem had een speciaal supportersplein ingericht voor duizenden Engelse fans. Op een naburig plein in het centrum van de stad kwam het tot een massale vechtpartij met de aanhang van Vitesse.
....
Er gingen geruchten dat een groep Feyenoord-hooligans de vechtpartij zou hebben uitgelokt, maar daar is niets van gebleken, aldus een politiewoordvoerder. Er zijn ook geen Rotterdammers opgepakt.
Nou, dat valt dus ook weer mee.

[ Voor 63% gewijzigd door PWM op 07-08-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Tja, als ADO persé 2 miljoen wil en van Geel absoluut niet meer dan 1,5 wil betalen is 't maar de vraag of 't iemand aan te rekenen is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Moreno wordt om 12:00 gekeurd bij PSV. Hij heeft zijn PSV shirt al aan :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CLzCbpqUwAIgTGH.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door FREAKJAM op 07-08-2015 12:06 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
[...]

Ik word idd zo moe van dat er altijd een link wordt gelegd naar een voetbalclub. Die gasten hebben niets met clubs te maken. Ze werken er niet en ze worden er ook niet door betaald en toch komt de media elke keer met een link naar een voetbal club als er ellende is en kijkt men de clubs erop aan.

Het maakt mij niet over welke club het gaat maar het heeft 0,0 met elkaar te maken. Dinsdag was de media aan het roepen Ajax supporters vallen Rapid Wien supporters aan. In Rome waren het Feyenoord supporters die zich misdroegen. Misschien zijn ze ook fan van een korfbal vereniging dus waarom wordt die club niet genoemd?

Nu dus ook weer met zogenaamde Feyenoord supporters terwijl het ondertussen duidelijk is dat dit dus niet zo was. Dat lees je dan weer niet terug in de media en zo krijgen elke keer ALLE zeer onterecht supporters een slechte naam.

Die gasten die los gingen in Arnhem moeten ze gewoon benoemen als relschoppers en niet als Vitesse fans of wat voor club dan ook. Dat verdienen die clubs niet en vooral omdat 80% van de Nederlandse bevolking geen flauw benul heeft wat er speelt en dus het dan maar aanneemt dat het echt zo was (tja de krant liegt toch niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zolang clubs niet openlijk afstand nemen van dit soort "supporters" blijf je dit houden.

Dat men het Ajax/Feyenoord/PSV/ADO Supporters noemen is niet raar, het is simpelweg de grootst gemene deler van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Overigens zou ik nog wel een 3e optie weten, als er wegens een te zware, onvergoede belasting van politie tijdens voetbalwedstrijden geen beroep meer kan worden gedaan op de politie, omdat het publiek zich niet kan gedragen, de wedstrijd zonder publiek laten spelen, of de supportersvakken waar altijd problemen mee zijn, toegang weigeren. Uiteraard ruimschoots van tevoren duidelijk maken.

Zet de TV maar aan en sloop je eigen huis maar...

Wellicht zou dit zelfs tot zelfreinigende acties bij clubs/supportersgroepen kunnen leiden.

Rotzooi die dan alsnog ontstaat is uiteraard algemene openbare orde.

Of 'hooligans' de rekening zelf presenteren...

/brainfart

[ Voor 76% gewijzigd door Ramzzz op 07-08-2015 12:17 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:31:
Aan de ene kant maakt het inderdaad niet heel veel uit. Van de andere kant: Het zegt wel wat over van Geel als hij het hem nog niet lukt een goedkope speler 15km verderop los te weken bij zijn club....

EDIT:

[...]

Nou, dat valt dus ook weer mee.
Precies wat ik al schreef. De Korenmarkt heeft een rellerige reputatie. Gaat daar elk weekeinde los met grote groepen uit omliggende dorpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:53

Niku

Alagaesii

Moreno en PSV hebben (al) een akkoord. Nu PSV en Espanyol nog. Zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

Dat denk ik wel, anders laat je een speler toch niet vertrekken voor een keuring?

Worden het morgen rellen in Zwolle, Den Haag, Enschede en andere steden? Of zal het wel loslopen?
Ik ga morgen even een biertje drinken in de stad (Zwolle) met een paar maten (ook PEC fans), daarna uit eten en dan weer ergens een biertje drinken. Doe niet specifiek mee aan de "Geen voetbal hier, de hele dag bier" actie, maar ik denk dat het wel gezellig wordt, dus wel speciaal de stad gepland.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nou, de EL loting is geweest:

Ajax - FK Jablonec (Tsjechië)
AZ - Astra Giurgi (Roemenië)

Lijkt mij voor beiden te doen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:19:
Nou, de EL loting is geweest:

Ajax - FK Jablonec (Tsjechië)
AZ - Astra Giurgi (Roemenië)

Lijkt mij voor beiden te doen :)
Dat dachten we met Rapid Wien ook al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:47
Zo te zien is de loting van Ajax en Az ook redelijk gunstig voor de UEFA-coëfficiëntenlijst waar Tsjechië en Roemenië voor seizoen 2016/2017 vlak boven Nederland staan. Zou mooi zijn als Ajax en Az deze twee ploegen weet uit te schakelen want dan kan je wat makkelijker op die landen inlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:12
De volledige loting:
Altach - Belenenses
Milsami - Saint-Étienne
Jablonec - Ajax
Zilina - Athletic de Bilbao
Steaua Boekarest - Rosenborg BK
Young Boys - Qarabag
Zorya Luhansk - Legia Warschau
Molde - Standard Luik
Viktoria Plzen - Vojvodina Novi Sad
PAOK Saloniki - Bröndby IF
Girondins Bordeaux - Almaty Kairat
Panathinaikos - Qabala
Lech Poznan - FC Videoton
Southampton - FC Midtjylland
Dinamo Minsk - Red Bull Salzburg
Astra Giurgiu - AZ
Krasnodar - HJK Helsinki
Rabotnicki - Rubin Kazan
Atromitos - Fenerbahçe
Odd Grenland - Borussia Dortmund
FC Thun - Sparta Praag
Liberec - Hajduk Split

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:21
Ajax gaat het mmisschien nog moeilijk krijgen... Zeker met zon slechte verdediging
Az geef ik meer kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik heb werkelijk waar nog nooit van beide ploegen gehoord.. maar goed, dat zegt tegenwoordig ook niets meer, maar ik mag toch aannemen dat...

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rapid Wien - Shaktar. De enige schrale troost is dat Ajax er dan waarschijnlijk ook wel uit had gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
St@m schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:56:
Ik heb werkelijk waar nog nooit van beide ploegen gehoord.. maar goed, dat zegt tegenwoordig ook niets meer, maar ik mag toch aannemen dat...
Ik hoop en verwacht dat zowel Ajax als AZ doorgaan, al heeft Ajax volgens mij geen al te best trackrecord tegen Tsjechische clubs.

AZ heeft trouwens in het seizoen 2011/12 tegen Jablonec gespeeld en gewonnen. (2-0 & 1-1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Aghanim schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:18:
Rapid Wien - Shaktar. De enige schrale troost is dat Ajax er dan waarschijnlijk ook wel uit had gelegen.
Was Ajax niet geplaats geweest en is Rapid dat niet?

Er staan op Twitter foto's van Kramer bij de Kuip, dus dat zal wel rondkomen. Te Vrede is weg, maar lijkt mij nog steeds teveel van het goede. Ben benieuwd wie er nog meer vertrekken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 10:26
Dat Astra Giurgi had in de vorige ronde West Ham United uitgeschakeld. Jablonec schakelde Kopenhagen uit. Laten we het maar niet onderschatten, maar aan de andere kant, dit moet toch gewonnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 18:31
JanW schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:38:
Dat Astra Giurgi had in de vorige ronde West Ham United uitgeschakeld. Jablonec schakelde Kopenhagen uit. Laten we het maar niet onderschatten, maar aan de andere kant, dit moet toch gewonnen worden...
Je moet het niet willen onderschatten van clubs ook niet overschatten hè. Kom op, dit moet allebei te doen zijn en dat zijn AZ en Ajax ook wel verplicht aan het NL voetbal. Als Ajax ook dit niet kan winnen dan moeten Frank, Mark en consorten zich toch echt eens af gaan vragen waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 21:34
JanW schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:38:
West ham speelde met een jeugdelftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je als Ajax zijnde die club niet moet onderschatten. Tsjechisch voetbal en Nederland loopt in mijn herinnering niet echt lekker.

Die club waar AZ tegen moet heeft een vergelijkbare coëfficiënt als Heerenveen en Zwolle op Europees vlak, aldus https://en.wikipedia.org/wiki/FC_Astra_Giurgiu Lijkt mij derhalve ook niet direct een uitgemaakte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Kramer definitief naar Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:35
Hoeveel kostte die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te Veel. Voor dat geld had van Geel dus ook met Guidetti in zee kunnen gaan. Al zouden zijn salariseisen wel eens meer hebben kunnen zijn.

Van Geel lijkt te gaan voor een mix van powervoetballers en frêle spelers die het van hun techniek moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:58
Ik vind het vooral sneu voor Bilal. Die kwam in vorm maar mag straks de bank achter Kuijt gaan warmhouden, want die speelt altijd.

Eens te meer vreemd waarom én Kuijt én Achabar én Kazim een contract hebben gekregen

[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 07-08-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
Voor wat meer achtergrond betreffende de tegenstander van AZ:
http://www.vi.nl/nieuws/a...-kunstmestmiljardair-.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Te Vrede is voor 5 ton verkocht. In feite mag je dat dus van de transfersom van Kramer aftrekken. Vrij risicoloze aanwinst.

Toch vind ik niet dat het na Botteghin klaar is. Er moet echt een linksback bij. Nelom komt tekort, Vilhena is geen back, Kongolo is een centrale verdediger en Woudenberg komt niet in de plannen van Gio voor. Daar moet nog wel iets aan gedaan worden. Verreweg het zwakste punt van het elftal.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vind het maar een hoop geld voor deze speler. Kan nog wel een lange lange rij spitsen opnoemen van spitsen uit het rechterrijtje, die bij top-5 clubs totaal liepen te verdwalen.

En ADO heeft het goed gedaan. Dus gewoon een paar x NEE geroepen, en dan komt de vraagprijs vanzelf binnen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 20:33
CR1691 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:26:
Te Vrede is voor 5 ton verkocht. In feite mag je dat dus van de transfersom van Kramer aftrekken. Vrij risicoloze aanwinst.

Toch vind ik niet dat het na Botteghin klaar is. Er moet echt een linksback bij. Nelom komt tekort, Vilhena is geen back, Kongolo is een centrale verdediger en Woudenberg komt niet in de plannen van Gio voor. Daar moet nog wel iets aan gedaan worden. Verreweg het zwakste punt van het elftal.
Een deel van de transfersom moet toch gebruikt worden om de VvF af te lossen? Hoe dan ook: voor 1,7 miljoen netto een spits als Kramer die met 26 jaar nog maar één succesvol seizoen heeft gehad, dat vind ik een redelijk risico. Er zit ook nog een bonuscomponent in met een max van 2,6 miljoen (totale transfersom, uiteraard). Plus dat ik benieuwd ben wat dit betekent voor Achachbar die uiteindelijk vorig jaar nog heeft verlengd. Uiteindelijk heb je nu Kazim en/of Kramer als spits, zeker nu Elia op links staat (wie is eigenlijk zijn back-up?). Wat gaan ze doen met Bilal? Het lijkt er bijna op alsof Feyenoord 4-2-4 wil gaan spelen (maar daarvoor heeft hij ook te veel middenvelders).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Daarom vind ik het allemaal zo opportunistisch. Je hebt vele posities nu driedubbel bezet en dat had voorkomen kunnen worden.

We spelen alleen nationaal dus dat is ook niet nodig. Er moet nu eerst eens verkocht worden

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 07-08-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
Arjan90 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:33:
[...]

zeker nu Elia op links staat (wie is eigenlijk zijn back-up?).
Manu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou toch denken dat een nieuwe hoofdtrainer als van Bronckhorst juist het momentum heeft om drastische veranderingen door te voeren. Daar lijkt het weliswaar wel op maar niet die veranderingen die menige Feyenoord-supporter graag had gezien. De eigen jeugd van Varkenoord heeft een welhaast onuitputtelijk krediet bij Feyenoord-supporters. Maar uitgerekend die eigen jeugd dreigt het kind van de rekening te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
D-e-n schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:36:
Daarom vind ik het allemaal zo opportunistisch. Je hebt vele posities nu driedubbel bezet en dat had voorkomen kunnen worden.

We spelen alleen nationaal dus dat is ook niet nodig. Er moet nu eerst eens verkocht worden
Met dat geld wat er uit gegeven is voor de driedubbele bezetting op een paar posities had je bepaalde andere posities misschien wel dubbel kunnen bezetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Je zou hem zo vergeten. Excusez... Nouja, de aanval heeft in ieder geval genoeg bezetting en er zit wel potentie, maar ik hoop dat er niet te conservatief wordt opgesteld. Ik zou Achachbar wel eens in een Messi rol willen zien. Kramer in de spits als aanspeelpunt, Elia en Kuyt eromheen zwervend. Mix van werken en creativiteit. Achachbar heeft een goed schot met zijn linkerbeen. Dat zou me wel wat lijken ;)

M.i. moet de prio nu de LB zijn, Nelom kan eigenlijk niet (tenzij hij nu een goed seizoen draait opeens) en Kongolo wil het schijnbaar niet. Liefst iemand die zowel LB als LCV kan én wil.

@RepeP: Gio kent de jeugd natuurlijk wel, dus hij zou juist de kwaliteiten moeten kennen. Ik ga er vanuit dat hij daar goed zicht op heeft en daardoor deze keuzes weloverwogen maakt.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die driedubbele bezetting zal in de komende weken ook wel afnemen... Een hoop jongens die verhuurd danwel verkocht mogen worden. Voor een bijvoorbeeld Immers en Manu is interesse en ook een Woudenberg en Sleegers zullen wel ergens aan verhuurd worden. Die laatste aan Utrecht bijvoorbeeld. Komt allemaal wel goed. Ik ben allang blij dat Feyenoord doorpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@arjan90
Volgens mij was vd Heijden degene die gehaald is als centrale verdediger die ook back kan spelen? En anders Kongolo? Anders is de belangstelling voor Botteghin vreemd. Voor enkel 34 eredivisiewedstrijden is drie centrale verdedigers voor twee plekken voldoende. Verdonk loopt er tenslotte ook nog rond.

Feyenoord heeft echt geen 22 gelijkwaardige spelers nodig dit jaar. Sterker: dat zorgt alleen voor onrust. Een vd Heijden of Kongolo die nooit speelt wil volgend jaar weer weg.

@cr1691
Ik zou het geen doorpakken willen noemen. Het komt over als de aanhang willen pleasen na de slechte voorbereiding. Het zijn stuk voor stuk geen goed gescoute spelers. Een spits die ze eerst niet wilden, een buitenspeler die zichzelf aanbiedt en een verdediger die pas gehaald wordt als iedereen er om schreeuwt. Weinig visie.

[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 07-08-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:53

Niku

Alagaesii

Vind het transferbeleid van Feyenoord niet echt getuigen van inventiviteit. Allemaal subtop uit de eredivisie. Allemaal net niet (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het doet me weinig of het goed gescout is of niet. Ze staan onder contract bij Feyenoord en dat telt. Als ik kijk naar de concurrenten doet alleen PSV het beter op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het maakt mij wel uit. Het is nu allemaal gebaseerd op toeval. En over twee jaar heb je dan weer precies hetzelfde. Ik mis een visie om Feyenoord langzaam terug naar de top te brengen.

Want kijkend naar de begroting lopen Ajax en PSV natuurlijk gewoon een stuk voor ons uit. En als ik dan naar beneden kijk zie je dat een club als AZ toch meer visie toont dan Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AZ kijkt naar de verkiezingen van de beste speler en de beste talenten van de eerste divisie van het afgelopen seizoen en haalt vervolgens spelers daaruit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
D-e-n schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:20:
Het maakt mij wel uit. Het is nu allemaal gebaseerd op toeval. En over twee jaar heb je dan weer precies hetzelfde. Ik mis een visie om Feyenoord langzaam terug naar de top te brengen.

Want kijkend naar de begroting lopen Ajax en PSV natuurlijk gewoon een stuk voor ons uit. En als ik dan naar beneden kijk zie je dat een club als AZ toch meer visie toont dan Feyenoord
Als je kijkt naar de afgelopen seizoenen dan kan je bij Ajax, PSV en AZ een trend waarnemen, daaruit kan je opmaken dat er volgens een bepaalde visie wordt gewerkt.

De enige 'vorm van visie' de ik kan ontdekken bij Feyenoord, gelet op de afgelopen seizoenen, is opportunisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
-Bonalds schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:36:
Als je kijkt naar de afgelopen seizoenen dan kan je bij Ajax, PSV en AZ een trend waarnemen, daaruit kan je opmaken dat er volgens een bepaalde visie wordt gewerkt.

De enige 'vorm van visie' de ik kan ontdekken bij Feyenoord, gelet op de afgelopen seizoenen, is opportunisme.
Klopt, dat heeft Van Geel regelmatig ook gezegd. Er is te weinig geld om Ajax en PSV aan te vallen, alleen met succesvolle "Pelle's" kan je in de buurt komen. Daarnaast is het ook gewoon beleid om uitblinkers bij subtoppers te halen, dat is trouwens ook goed voor de competitie.

Ik zie het echt als een oorzaak van het zwakker worden van de competitie dat een groot deel van het geld wat richting de Eredivisie stroomt de laatste jaren (zo'n 100 miljoen CL inkomsten) bovenin de piramide door Ajax wordt opgepot. De competitie was sterker geweest als Ajax dat geld zou gebruiken om bij subtoppers te winkelen zodat die weer een niveautje daar onder kunnen shoppen, etc. Zo ging dat vroeger ook, en zo doet Feyenoord het nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33
Kuyt, Kazim, Achachbar, Elia, Kramer hebben een contract getekend bij Feyenoord.
Weg zijn Boetius en Te Vrede.
Terug van verhuur is Sleegers.

Hoe kun je dit nou beleid noemen? Zoveel aanvallers die getekend hebben en 2 weg. En vele spelers zijn net niet.
Onder Koeman was onze basis elf een van de jongste van de eredivisie. Kortom we gingen geld verdienen aan transfers toekomstige. En nu is onze beoogde basis elf gewoon in de kracht van hun leven of daar al over heen. En is de huidige selectie nou beter?
Dit is gewoon slecht beleid en het is contracteren om het contracteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik snap ook echt echt niet dat Feyenoord Kramer heeft gekocht.. dat is toch pure middelmaat, een leuk seizoen bij Ado gedraait.. Hop, Feyenoord koopt hem wel voor 2,6 miljoen.. terwijl ze Kuyt, Achachbar en Kazim ook al hebben voor de spitspositie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:42:
[...]
Er is te weinig geld om Ajax en PSV aan te vallen
Maar dat moet je dan ook niet krampachtig willen proberen. Als PSV en Ajax het goed doen is Feyenoord in principe kansloos voor de titel.
alleen met succesvolle "Pelle's" kan je in de buurt komen.
Probleem is volgens mij nu juist dat de goede gok Pelle iets teveel als maatstaf wordt gezien. Nu bij Elia wordt hij er ook weer bij gehaald als voorbeeld. Dit is een totaal andere situatie.
Daarnaast is het ook gewoon beleid om uitblinkers bij subtoppers te halen, dat is trouwens ook goed voor de competitie.
Maar ik zou dan wel willen dat Feyenoord wat vaker de jongere subtoppers haalt. Zo'n Botteghin is een goede verdediger maar veel rek zit daar niet meer in. En als het goed is zit zo'n jongen straks gewoon achter van Beek op de bank. Want jongens als van Beek (en Bilal, en Kongolo) zijn degenen die je straks weer moet verkopen voor een som geld.
St@m schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:09:
terwijl ze Kuyt, Achachbar en Kazim ook al hebben voor de spitspositie
Dát is het probleem, niet het halen van Kramer op zich. Daar kun je voor of tegen zijn maar sluit dan niet eerst al die contracten af van centrumaanvallers die het ook net niet zijn kennelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 07-08-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kramer is gewoon een hele goede spits die het iedere verdediging moeilijk gaat maken. Want laten we wel zijn, het niveau is echt laag. Bij Volendam en ADO heeft hij laten zien een afmaker te zijn. Kijk zijn goals maar terug. Zitten weinig 3 en 4 nullen tussen. Bovendien veel technisch knappe goals.

Ben benieuwd wanneer botteghin komt. Zal wel iets langer in beslag nemen.

[ Voor 28% gewijzigd door CR1691 op 07-08-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik snap die transfer van Kramer echt totaal niet, Te Vrede is echt niks minder dan hem. En vervolgens speelt Feyenoord met een middenvelder als rechtsback en aan de andere kant Nelom, die ook niemand heeft kunnen overtuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:58:
@arjan90
Volgens mij was vd Heijden degene die gehaald is als centrale verdediger die ook back kan spelen? En anders Kongolo? Anders is de belangstelling voor Botteghin vreemd. Voor enkel 34 eredivisiewedstrijden is drie centrale verdedigers voor twee plekken voldoende. Verdonk loopt er tenslotte ook nog rond.

Feyenoord heeft echt geen 22 gelijkwaardige spelers nodig dit jaar. Sterker: dat zorgt alleen voor onrust. Een vd Heijden of Kongolo die nooit speelt wil volgend jaar weer weg.
Spelen ze dan geen beker? :P

En 3 spelers voor 2 posities is weinig, zodra 1 van de 3 een langdurige blessure heeft heb je een probleem.
En je hoeft inderdaad geen 22 gelijkwaardige spelers te hebben maar je moet wel een grote groep hebben waarin niet te veel verschil zit.

Het moet niet zo zijn dat wanneer 1 speler uitvalt zijn vervanger meteen een flink stuk minder is.
Of in het geval waar je 3 spelers hebt voor 2 posities dat zodra er 1 een blessure heeft je niets meer op de bank hebt en als er dan gewisseld moet worden je de keuze moet maken tussen een ervaren speler op de verkeerde positie neer zetten of een jeugd speler er neer zetten en hopen op het beste.

edit:
Er zijn natuurlijk situaties waar je het je niet kunt veroorloven om sterke reserves te hebben.
Maar als je ziet hoe gaar de posities voorin bezet zijn dan kun je het gewoon niet maken om de posities achterin zo dun bezet te hebben.

Je haalt Kramer terwijl deze niet veel beter is dan Te Vrede. Met Kuyt naast zich zal Te Vrede er ook wel 15+ in schoppen.
Dus je zit met die aankoop vooral geld weg te gooien.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 07-08-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:57

Shabbaman

Got love?

Kuyt kan toch gewoon op rechtsback
rechtsback. Klaar.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Shabbaman schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:02:
Ja, als je met vijf verdedigers speelt. In de Nederlands competitie kom je makkelijk weg met vier en dan kan je Kuyt gewoon voorin zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Shabbaman schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:02:
rechtsback. Klaar.
Kunnen ze Kuijt niet ff het nieuwe stadion laten bouwen? Kan ie vast ook wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
toolkist schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:26:
[...]

Dat is al ingeplanned voor de winterstop, Verbeek komt ook ff klussen :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:43:
Ik snap die transfer van Kramer echt totaal niet, Te Vrede is echt niks minder dan hem. En vervolgens speelt Feyenoord met een middenvelder als rechtsback en aan de andere kant Nelom, die ook niemand heeft kunnen overtuigen
Gio, Vd Wiel, Willems, etc allemaal goede backs die daar pas op latere leeftijd zijn gaan spelen. Dat vind ik op zich niet zo heel gek. Daarnaast, ook centrale verdedigers zoals Indi en De Vrij begonnen als back, dus ik verwacht daar eigenlijk Kongolo als linksback.

Ik vind vooral de leeftijd van de aankopen een probleem. Bilal en Gustafson zijn de enige aankopen van de laatste 2 jaar die serieus groeipotentieel hebben. En die eerste hebben ze weinig vertrouwen in en de 2e speelt op een positie waar je al een aantal toptalenten hebt maar puntje bij paaltje toch geentalent Immers gaat opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
toolkist schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:26:
[...]

Dat vind ik wel een mooie klus voor bouwvakker Kazim. :o
Kunnen of niet, voetballen kan hij ook niet, en dat doet hij ook tegen een beste vergoeding. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Kuyt wordt onder van Bronckhorst een rechterflank speler. In kramer ziet hij de nummer 1 spits met kazim daarachter. Dat eerste heeft van bronckhorst bevestigd, het 2e is in mijn ogen logisch. Met Elia op links.

Al zie ik liever bassie op rechts dan kuyt, omdat die moet groeien en wedstrijden moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 10:26
Voordeel van Kuyt in je selectie is wel dat je iedere positie dubbel hebt bezet.

De transfer van Kramer en Kuyt vind ik logisch voor Feyenoord. Ervaring met Kuyt en een goede spits die goals kan maken. Ook Vejinovic is doelgericht dus daar gaan ze echt wel wat aan hebben.

Dat ze dan Kazim contracteren snap ik totaal niet. Die gast heeft een steek los zitten in z'n bol en is voor iedere positie een geval "net niet". Als spits komt ie te kort, niet doelgericht. Combineren kan ie ook niet, dus andere spelers kan ie ook niet in scoringspositie brengen. Waar hij wel goed in is is oorlog maken in de 16, maar dat lijkt me niet een reden om een speler te halen.

Na een jaar had ik als Feyenoord die Kazim vriendelijk bedankt voor de bewezen diensten afgelopen seizoen, en op zoek laten gaan naar een nieuwe club. Direct contact opnemen met ADO en Kramer halen, en je zat in een veel fijnere situatie als waarin je nu zit, met drie/vier spitsen.

Ik vloek af en toe op Ajax, maar dan heb ik liever dat je als club niet zo veel doet op de transfermarkt, dan dat je zo'n beleid voert waar niet echt een rode draad in valt te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
JanW schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 19:28:

Dat ze dan Kazim contracteren snap ik totaal niet. Die gast heeft een steek los zitten in z'n bol en is voor iedere positie een geval "net niet". Als spits komt ie te kort, niet doelgericht. Combineren kan ie ook niet, dus andere spelers kan ie ook niet in scoringspositie brengen. Waar hij wel goed in is is oorlog maken in de 16, maar dat lijkt me niet een reden om een speler te halen.
Kazim maakte 12 doelpunten uit 20 wedstrijden. 0,6 per wedstrijd.
Kuyt maakte in zijn laatste seizoen bij Feyenoord 25 doelpunten uit 38 wedstrijden, 0,66 per wedstrijd.

We hadden natuurlijk geluk met Pelle, die maakte uit 31 wedstrijden 25 doelpunten (0,81 per wedstrijd).
Guidetti maakte er 20 uit 23 (0,87 per wedstrijd).

Maar voordat Pelle en Guidetti bij Feyenoord kwamen lagen de statistieken van de spitsen vaker onder Kazim dan boven.

Het is ondermaats misschien voor Feyenoord, maar je kan Kazim niet vergelijken met wat Pelle en Guidetti bij Feyenoord deden.

Makaay zat 3 seizoenen lang onder de 0,5 doelpunten per wedstrijd (Goed, er was toen ook al een hoop kritiek op hem). Maar om aan te geven dat voor Feyenoord begrippen 0,6 doelpunten per wedstrijd niet schrikbarend laag is, maar eerder precies wat een Feyenoord spits altijd scoort (Buiten Pelle en Guidetti om).

Toch ben ik zelf niet gecharmeerd van Kazim btw, maar als je naar de statistieken kijkt... Dan is het gewoon een spits die blijkbaar bij Feyenoord in de spits kan staan zonder de ondergrens te zijn danwel uitblinker.

Kramer kwam vorig seizoen op een 0,53 doelpunt per wedstrijd. Niet slecht voor een spits bij ADO. Ik denk wel dat hij bij Feyenoord richting de 0,7 kan gaan (en dus beter dan Kazim), maar de tijd zal het leren. Tot zover de statistieken :+

[ Voor 62% gewijzigd door RedHat op 07-08-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
RedHat schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:13:
[...]

Kazim maakte 12 doelpunten uit 20 wedstrijden. 0,6 per wedstrijd.
Kuyt maakte in zijn laatste seizoen bij Feyenoord 25 doelpunten uit 38 wedstrijden, 0,66 per wedstrijd.

We hadden natuurlijk geluk met Pelle, die maakte uit 31 wedstrijden 25 doelpunten (0,81 per wedstrijd).
Guidetti maakte er 20 uit 23 (0,87 per wedstrijd).

Maar voordat Pelle en Guidetti bij Feyenoord kwamen lagen de statistieken van de spitsen vaker onder Kazim dan boven.

Het is ondermaats misschien voor Feyenoord, maar je kan Kazim niet vergelijken met wat Pelle en Guidetti bij Feyenoord deden.

Makaay zat 3 seizoenen lang onder de 0,5 doelpunten per wedstrijd (Goed, er was toen ook al een hoop kritiek op hem). Maar om aan te geven dat voor Feyenoord begrippen 0,6 doelpunten per wedstrijd niet schrikbarend laag is, maar eerder precies wat een Feyenoord spits altijd scoort (Buiten Pelle en Guidetti om).

Toch ben ik zelf niet gecharmeerd van Kazim btw, maar als je naar de statistieken kijkt... Dan is het gewoon een spits die blijkbaar bij Feyenoord in de spits kan staan zonder de ondergrens te zijn danwel uitblinker.

Kramer kwam vorig seizoen op een 0,53 doelpunt per wedstrijd. Niet slecht voor een spits bij ADO. Ik denk wel dat hij bij Feyenoord richting de 0,7 kan gaan (en dus beter dan Kazim), maar de tijd zal het leren. Tot zover de statistieken :+
Dat is ook maar de vraag bij kramer, 1 seizoen wat gepresteerd, wie weet zakt ie gigantisch door het ijs.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@Redhat
Je moet niet alleen naar de doelpunten kijken.
Doelpogingen, assists etc

En het probleem is natuurlijk dat ze geld uitgeven aan een speler terwijl veel mensen twijfelen dat deze wel zoveel beter is dan de andere aanwezige opties inclusief de nu vertrokken Te Vrede.
En dan vooral dat er geld uitgegeven is aan een speler voor een druk bezette positie terwijl er posities zijn waar de nood voor een versterking hoger liggen.

Een andere vraag is waarom het allemaal weer zo laat moet.
Een Kramer had je ook eerder kunnen halen. Zodat hij misschien nog oefenpotjes had kunnen spelen.

En aan het einde van vorig seizoen verlengen ze met Achachbar en maken ze de transfer van Kazim definitief. En nu niet veel later geef je geld uit aan nog een spits?

Dat je Kramer haalt is een tekenen dat je de aanwezige opties niet goed genoeg vind (Kuyt ziet men niet als optie want die is rechtsbuiten).
Maar waarom verleng je een paar maanden geleden dan met de aanwezige opties als je ze niet goed genoeg vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Deadsy schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:53:
@Redhat
Je moet niet alleen naar de doelpunten kijken.
Doelpogingen, assists etc

En het probleem is natuurlijk dat ze geld uitgeven aan een speler terwijl veel mensen twijfelen dat deze wel zoveel beter is dan de andere aanwezige opties inclusief de nu vertrokken Te Vrede.
En dan vooral dat er geld uitgegeven is aan een speler voor een druk bezette positie terwijl er posities zijn waar de nood voor een versterking hoger liggen.

Een andere vraag is waarom het allemaal weer zo laat moet.
Een Kramer had je ook eerder kunnen halen. Zodat hij misschien nog oefenpotjes had kunnen spelen.

En aan het einde van vorig seizoen verlengen ze met Achachbar en maken ze de transfer van Kazim definitief. En nu niet veel later geef je geld uit aan nog een spits?

Dat je Kramer haalt is een tekenen dat je de aanwezige opties niet goed genoeg vind (Kuyt ziet men niet als optie want die is rechtsbuiten).
Maar waarom verleng je een paar maanden geleden dan met de aanwezige opties als je ze niet goed genoeg vind.
Omdat ze Achachbar nog steeds als talent zien en die niet graag kwijt willen raken. Maar Achachbar wilt ook wel graag aan spelen toe komen lijkt mij. Ik denk dat ze inderdaad beter hadden kunnen wachten met Kazim, maar misschien gaan ze nog een hoop verkopen / verhuren. Ik denk dat je aan het einde van de transferperiode pas een oordeel kan vellen eigenlijk.
Dat is ook maar de vraag bij kramer, 1 seizoen wat gepresteerd, wie weet zakt ie gigantisch door het ijs.
Dat is ook zo, alleen ik verwacht dat de aanvoer bij Feyenoord groter zal zijn dan bij Ado. Dus misschien zakt hij door het ijs door het missen van kwaliteiten, misschien heeft hij genoeg kwaliteit en maakt hij van kansen doelpunten. Daarom vind ik Kramer best wel een interessante 'transfer' die ik dit seizoen zeker in de gaten ga houden.

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 07-08-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:43
Och, de transfermarkt is nog3weken open, het zou mij niets verbazen als feyenoord nog 2-3 spelers kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:38:
[...]

Gio, Vd Wiel, Willems, etc allemaal goede backs die daar pas op latere leeftijd zijn gaan spelen. Dat vind ik op zich niet zo heel gek. Daarnaast, ook centrale verdedigers zoals Indi en De Vrij begonnen als back, dus ik verwacht daar eigenlijk Kongolo als linksback.
Die hebben het verdedigen alleen wel "geleerd" in de jeugd, niet pas in de Eredivisie.
Meen gelezen te hebben dat Kongolo weg wil als hij structureel op linksback zou komen te staan? Stond volgens mij in VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:38
Yes! We gaan weer beginnen! Echt heel veel zin in het nieuwe seizoen. Vanavond naar de kuip om te kijken wat de spelers hebben geleerd van de voorbereiding. Deze was vrij dramatisch. Gelukkig een paar versterkingen erbij! Blij met Elia en kramer. Hoewel ik ook blij ben met Kuyt, ben ik benieuwd of hij het verschil kan maken.

Een uitverkochte kuip op een zaterdagavond. Altijd een prachtige ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:37:
Die hebben het verdedigen alleen wel "geleerd" in de jeugd, niet pas in de Eredivisie.
Meen gelezen te hebben dat Kongolo weg wil als hij structureel op linksback zou komen te staan? Stond volgens mij in VI
Vlak voor of vlak na de doorbraak. Gio speelde bij Feyenoord en RKC voornamelijk op het middenveld. De spelers die nu bij Feyenoord op de back positie gaan spelen zijn ongeveer nog net zo groen als andere goede backs toen ze back werden gezet, Karsdorp bijv. heeft volgens mij nog niet of nauwelijks op zn eigen positie in de Eredivisie gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 21:34
Is toch van de zotte dat hij weg wil als hij linksback moet staan. Hij is jong. Verdient tonnen per jaar. Speelt alles bij een Nederlandse topclub om zich zo in beeld te spelen bij het NL elftal.

Gaat meneer even "eisen" dat hij weg wil als hij linksback moet staan. Prima, mag jij CV spelen. Bij de beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Kennelijk vindt hij zijn kwaliteiten bij de LCV liggen en wil hij zich daar op richten. Niets mis mee toch? Hij zal niet weigeren te spelen, maar zal mogelijk wel een transfer willen. Dat is zijn goed recht, het enige nadeel is dat hij nog een contract heeft. Dan moet Feyenoord hem dus verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

En weer had het zin om Fox even op te zeggen. Bijna 3 maanden geen kosten, en nu bij activatie 3 maanden gratis Fox Sports Internationaal erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:31:
[...]

Dat is al ingeplanned voor de winterstop, Verbeek komt ook ff klussen :D
Een iconisch blokhutstadion! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:51:
[...]

Vlak voor of vlak na de doorbraak. Gio speelde bij Feyenoord en RKC voornamelijk op het middenveld. De spelers die nu bij Feyenoord op de back positie gaan spelen zijn ongeveer nog net zo groen als andere goede backs toen ze back werden gezet, Karsdorp bijv. heeft volgens mij nog niet of nauwelijks op zn eigen positie in de Eredivisie gespeeld..
Bij Glasgow ook nog als centrale middenvelder en in eerste instantie ook bij Arsenal; daar is ie pas back geworden ... Straks halen ze Gullit ernog bij als voorbeeld van een verdediger :+

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 08-08-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff,in de categorie "totaal mislukte coaches die hebben laten blijken helemaal niks te kunnen en spelers niet beter te maken", hebben we gelukkig ook dit seizoen Ruud Gullit op Fox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:42:
Pff,in de categorie "totaal mislukte coaches die hebben laten blijken helemaal niks te kunnen en spelers niet beter te maken", hebben we gelukkig ook dit seizoen Ruud Gullit op Fox...
Ik was even bang dat ze die irritante balk onderin ook tijdens de wedstrijd zouden laten staan maar die is nu gelukkig weg.

Van mij hoeft dat hele nieuwe programma eromheen niet zo. Ik betaal foxsports om de wedstrijd te zien en bij voorkeur met fatsoenlijk commentaar...

[ Voor 15% gewijzigd door ik222 op 08-08-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op Sky UK zit het achter de red button. Op het hetzelfde kanaal zenden ze een onbelangrijk golftoernooitje uit in HD, en Fey-Utr in standaard resolutie. Bah, dat ziet er niet uit op een 46" TV....

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Loopt die Kazim gewoon al 1 op 1 dit seizoen :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zie nog zelfde Feyenoord als vorig jaar. Lekker beginnen, paar kansen missen, met soms toch de 1-0 (zoals nu)

Daarna vuur beetje weg, beetje in zakken en de tegenstander wat laten komen. Hopelijk gaat het nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:47
Az gaat hopelijk stunten dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het is toch ook qua opstelling een beetje hetzelfde Feyenoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Kuyt heb je ook niks aan op deze manier als hem rechtsbuiten zet. Komt totaal niet in het spel voor.

Wat dat betreft begrijp ik ook het kopen van Kramer niet. Volgens mij hadden ze met Kuyt en Kazim al twee centrumspitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ah, daar hebben we de tweede coach van Feyenoord die chaos heeft achtergelaten. Die staat nu weer te vertellen hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Roda bovenaan, dat is een mooi begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ja, dat Feyenoord heeft de scheidsrechter thuis altijd mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:53:
Ja, dat Feyenoord heeft de scheidsrechter thuis altijd mee :+
Daar hebben we Kevin "kijk mij eens niet onder de indruk van de Kuip zijn" Blom weer. Hele wedstrijd nog niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Daar was geel ook voldoende geweest inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ik222 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:55:
Daar was geel ook voldoende geweest inderdaad...
mwa, vol op de enkel van de tegenstander, geen gestrekt been maar wel volledig het missen van de bal
Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016