Toon posts:

[Apple Music] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Radiodurans schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 16:51:
Ik merk de afgelopen dagen dat er een korte onderbreking is tussen de nummers. Dus geen gapless playback meer. Zowel op de ATV, iPad en iPhone en zowel bij gedownloade als gestreamde muziek. Alle apparaten zijn up-to-date.
Anderen ook dit probleem?
Ja ik heb dit ook wel eens. Niet perse de afgelopen dagen maar wel “regelmatig”.

Zal wel iets server side zijn ofz, Apple Music wint sowieso geen prijzen op gebied van snelheid en souplesse wat mij betreft. Regelmatig erg traag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01 17:28
Is er een manier om de censorship in Apple muziek uit te schakelen bij het beluisteren van tracks.

[Voor 3% gewijzigd door BramViking op 29-12-2022 13:23]

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

BramViking schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:23:
Is er een manier om de censorship in Apple muziek uit te schakelen bij het beluisteren van tracks.
Dolby Atmos al eens geprobeerd uit te zetten?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• BramViking
Greatsword schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:39:
[...]

Dolby Atmos al eens geprobeerd uit te zetten?
Ik heb het juist daarvoor aangeschaft, in combinatie met de surround setup dat heb ik.

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:54

Aiii

何これ

BramViking schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:23:
Apple Music heeft in die zin geen censorship, dus ik heb even wat moeite om te begrijpen wat je precies bedoelt. Als je een track hebt die gecensureerd is dan moet je de track nog eens opzoeken en die met "E" symbool erachter aanklikken in plaats van de versie die je nu hebt. Dan heb je de expliciete versie.

Als je bedoelt dat je muziek gerestrict is via Screen Time heb je hier een tutorial, mits je zelf de beheerder van het apparaat bent: https://discussions.apple.com/thread/8585366

Als je de lyrics bedoelt, dan zul je zelf het n-word moeten invullen i.p.v n***** inderdaad, maar eerlijk is eerlijk zal het toch geen probleem zijn om dat zelf aan te vullen? Ik verwacht niet dat Apple dat ooit gaat uncensoren. De "motherfuckers" e.d. zijn gewoon uncensored in ieder geval.

• BramViking
Aiii schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:56:
[...]

Apple Music heeft in die zin geen censorship, dus ik heb even wat moeite om te begrijpen wat je precies bedoelt. Als je een track hebt die gecensureerd is dan moet je de track nog eens opzoeken en die met "E" symbool erachter aanklikken in plaats van de versie die je nu hebt. Dan heb je de expliciete versie.

Als je bedoelt dat je muziek gerestrict is via Screen Time heb je hier een tutorial, mits je zelf de beheerder van het apparaat bent: https://discussions.apple.com/thread/8585366

Als je de lyrics bedoelt, dan zul je zelf het n-word moeten invullen i.p.v n***** inderdaad, maar eerlijk is eerlijk zal het toch geen probleem zijn om dat zelf aan te vullen? Ik verwacht niet dat Apple dat ooit gaat uncensoren. De "motherfuckers" e.d. zijn gewoon uncensored in ieder geval.
Zo moeilijk is het toch niet? Ik luister naar een track (heeft dus niks met het lezen van songteksten te maken) en ik hoor dat er geknipt wordt. Luister ik dezelfde track op Spotify dan wordt deze censuur niet toegepast.

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-01 07:41
BramViking schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:01:
[...]

Zo moeilijk is het toch niet? Ik luister naar een track (heeft dus niks met het lezen van songteksten te maken) en ik hoor dat er geknipt wordt. Luister ik dezelfde track op Spotify dan wordt deze censuur niet toegepast.
Dan luister je naar de niet-expliciete versie, je hebt die met de “E” nodig daarvoor… Of is die niet te vinden? (Kan hoor, ik heb het nog niet meegemaakt maar mijn muzieksmaak is misschien verfijnder dan die van jou :p )

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Inderdaad, volgens mij zit daar ook geen verschil in met Spotify. Die vaak ook beide versies heeft, alleen zetten zij het tussen haakjes in de titel: (explicit).
Bij albums staat die E er ook gewoon bij.

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 17:48
Zijn er nog mensen die volgend probleem hebben met de Music app op Mac?

Hier is het zo dat ik de laatste weken regelmatig bij wat skippen in tracks of tussen tracks de music app blokkeert. Hij speelt niets meer af en de track wordt gewoon gepauzeerd. Ik moet de app manueel sluiten (vaak forced close) en opnieuw opstarten om terug muziek opgestart te krijgen.

Ik heb een database met 99,2k nummers (dicht tegen de limiet inderdaad) met een mix tussen Apple Music nummers en eigen collectie in mp3.

Daarvoor had ik helemaal nooit problemen met freeze van de muziek app...

[Voor 7% gewijzigd door Vaganzza op 09-01-2023 14:31]

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

• chrizs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-01 20:37
Apple Music is vandaag in preview op W11, alleen loopt het hier niet lekker.
Er word niks ingeladen tenzij ik op pijltje terug klik

Apple Music
AppleTV
(werkt allen op W11 en als de pc op regio US staat)

[Voor 7% gewijzigd door chrizs op 12-01-2023 15:08]

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:36
Misschien pet peeve van mij... ik vind het rete irritant dat als ik een album selecteer (vaak om later even te checken) en ik uit de app ga, daarna weer in de app ga dat ie dan automatisch weer naar de standaard weergave gaat en niet gewoon waar ik gebleven was.
Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee