[Apple Music] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Hazalnootpuur schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 10:24:
Vraagje: Heb nu een Apple Music abo. Heb heel veel eigen muziek. Als ik mijn abo opzeg kan ik die eigen muziek dan nog wel afspelen met de apple Music muziekspeler? En zo nee, wat is dan het voordeel van je eigen muziek laten uploaden naar de icloud? Ontgaat mij iets?
Als je eigen muziek upload staat het ook gewoon lokaal op je computer en kan je het bijvoorbeeld gewoon afspelen via je afspeellijst als je die aanmaakt.

Voordeel van uploaden naar de cloud is dat je bijvoorbeeld ook muziek kan beluisteren die niet op Apple music te vinden is.

• Hazalnootpuur
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 17:02
Greatsword schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 12:26:
[...]

Als je eigen muziek upload staat het ook gewoon lokaal op je computer en kan je het bijvoorbeeld gewoon afspelen via je afspeellijst als je die aanmaakt.

Voordeel van uploaden naar de cloud is dat je bijvoorbeeld ook muziek kan beluisteren die niet op Apple music te vinden is.
Was vergeten te vermelden dat het alleen gaat om buiten op mijn Apple Watch muziek af te spelen. En dan liefst met last.fm registratie (indirect geen probleem) Binnen gebruik ik Roon.

Geloof dat ik zelf al iets gevonden heb. Vox, musicplayer. Doet alles wat ik wil. Volgende keer eerst zoeken, dan vragen. 8)7 8)7 8)7

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Hazalnootpuur schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 15:43:
[...]

Was vergeten te vermelden dat het alleen gaat om buiten op mijn Apple Watch muziek af te spelen. En dan liefst met last.fm registratie (indirect geen probleem) Binnen gebruik ik Roon.

Geloof dat ik zelf al iets gevonden heb. Vox, musicplayer. Doet alles wat ik wil. Volgende keer eerst zoeken, dan vragen. 8)7 8)7 8)7
Ik gebruik Roon ARC als ik op stap ben. Of via CarPlay in de auto.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Hazalnootpuur
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 17:02
SandsOfArrakis schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 16:04:
[...]

Ik gebruik Roon ARC als ik op stap ben. Of via CarPlay in de auto.
Gaat over hardlopen zonder phoon. Helaas nog geen Roon ARC op de AWU3. Komt vast nog wel. Tot die tijd geen Vox, want dat is een maandelijks abo! Geen zin in. Dus of €11,- voor het gemak van Apple Music, of een andere player zonder last.fm.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste