Hebben hier iets vreemds met een familie account, mijn muziek en favorieten staan ineens op de telefoon van mijn vrouw. Op de Apple TV staat zij ook ingelogd en heeft ze wel haar eigen muziek en afspeellijsten.
Heb haar telefoon al diverse malen opnieuw ingelogd met haar eigen account, maar geen oplossing.
Blijf bij account instellingen in Apple muziek mijn e-mailadres als Apple ID zien.
Klik ik hierop ga ik naar de Apple ID pagina met de melding 1 account voor alles van apple.
Hier inloggen met haar account werkt, maar verandert verder niets.
Doe ik iets fout of zit er een bug in iOS 16.7?
Update:
Inmiddels opgelost, blijkt dat je eerst naar de App Store gaat, dit apparaat verwijderen van het verkeerde familie account. Aansluitend inloggen met het juiste account. Hier gaat het Apple Music account op mee.
iCloud en telefoon veranderen hier verder niet mee.
Heb haar telefoon al diverse malen opnieuw ingelogd met haar eigen account, maar geen oplossing.
Blijf bij account instellingen in Apple muziek mijn e-mailadres als Apple ID zien.
Klik ik hierop ga ik naar de Apple ID pagina met de melding 1 account voor alles van apple.
Hier inloggen met haar account werkt, maar verandert verder niets.
Doe ik iets fout of zit er een bug in iOS 16.7?
Update:
Inmiddels opgelost, blijkt dat je eerst naar de App Store gaat, dit apparaat verwijderen van het verkeerde familie account. Aansluitend inloggen met het juiste account. Hier gaat het Apple Music account op mee.
iCloud en telefoon veranderen hier verder niet mee.
[ Voor 18% gewijzigd door Jeweetje op 25-11-2023 21:47 ]