Maniac Cop 2 is een stuk leuker dan de eerste. Cordell ziet er meer uit als een zombie en omdat het geen whodunnit meer is krijgt die ook meer screentime. Ik zou deze toch wel kijken._NooT_ schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:26:
Genereer je eigen UBB code review
Maniac Cop (1988) [Afbeelding: Maniac Cop (1988)] Tweakers: 7.0 | IMDb: 6.0 | Genre: Action, Crime, Horror, Mystery | Runtime: 85 min | MPAA: R Pas geleden deze cult classic nog eens gekeken. In mijn herinnering was dit een erg leuke 'foute horror' film.
Met Bruce Campbell wel te verstaan, dus een avondje nostalgisch genieten dacht ik.
Maar poeh... viel dat tegen. De film heeft de tand des tijds niet doorstaan.
Echt rete saai en behoorlijk slecht. Zelfs voor de jaren 80 ligt het tempo laag.
Ik had deel 2 en 3 ook nog in de planning, maar daar zie ik maar van af.
Toch nog een 4, omdat dit ooit wel een leuke film was.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]4 / 10
Maniac Cop 3 daarentegen is dan weer een tegenvaller, een typische tamme horrorfilm zoals ze die begin jaren 90 maakten.
Met de supermarkt onder water waarbij iedereen op de schappen is klom is Bait, dat ging over haaien. Vond dat toch ook wel een vermakelijke film.Honesty schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:59:
[...]
Volgens mij stond er een paar jaar geleden zo'n soort film op netflix, ging ook over krokodillen en ze sloegen toen op de buizen om ze af te leiden, volgens mij was er ook een scene waar ze in een onderwater gelopen supermarkt op de schappen zaten.