Pas gezien en sluit me hierbij aan.Haay schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:59:
Genereer je eigen UBB code review
Rim of the World (2019) [Afbeelding: Rim of the World (2019)] Tweakers: 6.5 | IMDb: N/A | Genre: Adventure, Sci-Fi | Runtime: N/A | MPAA: N/A Best vermakelijke low-budget teenage avonturen film volgens het concept zoals dat in de jaren '80 en '90 populair was. Laat je verstand even een dutje doen om alle plotgaten en onwaarschijnlijkheden te negeren, en laat je gewoon meevoeren met de verwikkelingen die de vier kinderen doormaken. De regelmatige referenties naar andere films (o.a. Gladiator, Star Wars, Independence Day, enz.) en bekende pop-culture, en het zichzelf niet al te serieus nemen maakt veel goed. Aardig voor een avondje Netflixen :-)[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]6.5 / 10
Mijn dochter wilde hem graag kijken, dus meegekeken.
Verhaal mist wel wat diepgang, maar dat geeft niet.
Wat ik het meest storend vond was dat scenes soms net even te vroeg werden gestopt. Maak de film 10 minuten langer en laat scenes wat vloeiender in elkaar overlopen.
Bijvoorbeeld, ze klimmen uit het huis, maar voordat ze er allemaal uit zijn rennen ze al in de volgende shot door het bos. (als ik me het goed herinner)
Prima film voor om even te netflixen
wijze woorden