Sluit goed aan bij mijn gevoel over de film. Ik vind het niet de enorme kritische megahit en Oscar contender die het lijkt te gaan zijn, een beetje overhyped is het wel. Wel sterk acteerwerk en leuk om Data uit The Goonies weer terug te zien.FirePuma142 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:15:
Genereer je eigen UBB code review
Everything Everywhere All at Once (2022) [Afbeelding: Everything Everywhere All at Once (2022)] Tweakers: 7.1 | IMDb: 8.1 | Genre: Action, Adventure, Comedy | Runtime: 139 min | MPAA: R Een beetje een dubbel gevoel. Leuke invalshoek voor een multiverse, ook wel eens fijn zonder superhelden. Tegelijkertijd is de film naar mijn idee wel een 20 á 30 minuten te lang en is de humor af en toe wel heel erg platvloers. Naarmate de film vordert wordt het voor mij te absurd en ook wat hak-op-de-takkerig. Het laatste half uur was voor mij de koek wel op en moest ik moeite doen om de aandacht er bij te houden. Meer van verwacht, maar dat heb je wel eens.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]5.5 / 10
These are my principles. If you don't like them, I have others.