| OVERBODIGE FILM ZWARTE WEDUWE (2021) | ![]() |
| Tweakers: 5.7 | IMDb: 0 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 133 min | MPAA: PG-13 spoiler: Mosterd na de maaltijd en het is nog slechte mosterd ook. Kennelijk zijn er mensen die benieuwd waren naar "haar verhaal" zoals de commercials zeggen. speciaal agent Natasha is even klaar met de avengers en vlucht naar Noorwegen waarna ze conveniently een verhaal in wordt getrokken dat te maken heet met haar jeugd. Achtervolgingen met motoren (zucht), zwaardgevechten, kwade genius, daddy issues, oooh nog een zusje wat een verrassing, hypnotiserend serum, zo'n parachutesprong zonder parachute, personages die van kant wisselen en uiteindelijk maakt het allemaal niet uit. Alles in deze film is al 10 keer gedaan. Wat ik altijd raar vind is dat zo'n actieheld in een stand alone film niet even wat avengers belt om de strijd te strijden, dat doen ze toch wel vaker dus waarom nu dan niet....? als je naar de sterren kan dan is Rusland ook niet zo ver toch? Datzelfde had ik met spider man in London alleen was dat nog wel een amusantere film. Oh ja en OK Scarjo is leuk. Had hem gratis gekeken (want ik had een bioscoop bon) en ik wil alsnog m'n geld terug. Maar misschien heb ik inmiddels teveel films gezien om in te zien dat alles elkaar herhaalt. | |
[ Voor 9% gewijzigd door Dinictus208 op 12-07-2021 19:42 ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning