Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Eindelijk de officiële OTA voor Marshmallow is uit sinds vandaag :)

Bron:
https://forums.oneplus.ne...soon-on-oneplus-2.448549/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54
Razer schreef op zondag 05 juni 2016 @ 09:33:
Eindelijk de officiële OTA voor Marshmallow is uit sinds vandaag :)

Bron:
https://forums.oneplus.ne...soon-on-oneplus-2.448549/
Thanks, en de zip is hier te vinden; https://forums.oneplus.ne...cial-ota-zip-link.448561/.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razer
Zowel de OTA van OOS3 Beta naar OOS3.0.2 als de OTA van OOS2 naar OOS3 zijn beschikbaar.

Voor mensen die de OTA graag al versneld willen ontvangen:

Install "Cloud VPN" from Play Store
Start the App and Set location to FRANCE
Check System Update
Refresh
Done!

May not work right away.
Had to reboot my device once. Worked for me only then. Cheers!

[ Voor 14% gewijzigd door Razer op 05-06-2016 10:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Ik heb even de changelogs vanaf OxygenOS versie 3.0 overzichtelijk neergezet:

3.0.2:
  • Android 6.0.1 Marshmallow upgrade
  • Enhanced Doze mode for better battery life
  • System wide performance improvements
  • Improved fingerprint sensor performance and recognition
  • New OnePlus Camera UI and AF optimization
  • MaxxAudio and Tuner have been removed. We have integrated with Dirac HD Sound technology for the speaker so you get a great experience without the knobs and dials
  • Shelf UX has been improved. You can now long press to edit a board
  • You can now lock apps in recents so they won't be cleared away. We've also added clear process in addition to clear-all for those of you who want a better control of background processes
  • Network operator selection will now stick to your choice so you don't accidentally roam onto unintended networks
  • Swiftkey update to 6.3.3
3.0.1:
  • Enhanced Doze mode to better optimize battery usage
  • Improvements to the fingerprint sensor for faster and more accurate recognition
  • Added clear process in the recents screen for the option to remove background processes
  • Added feature in recents screen to allow you to lock apps that you don’t want removed with clear all
  • Bug fix in network operator selection to ensure the selection sticks to your choice
  • Swiftkey update to version 6.3.3
  • Added back display color balance
  • Updated carrier name mapping
  • Camera improvements including bug fixes for OIS
3.0:
  • Android 6.0.1 Marshmallow upgrade
  • New OnePlus Camera UI:
  • UI has been cleaned up: swiping up/down now switches between photo/video, whereas HD/HDR and flash settings live in the top right corner
  • You can now change the aspect ratio and toggle grid view without going all the way to the settings
  • New wallpaper picker:
  • Easily preview and set both home screen and lock screen wallpaper in one place.
  • Shelf UX has been improved:
  • No more edit mode, long press boards to rearrange or remove
  • General system performance improvements:
  • Benchmarked 47% faster than OxygenOS 2.2.1 on key test scenarios
  • Fingerprint performance improvement:
  • Tested 45% faster than OxygenOS 2.2.1 on average
  • Settings changes:
  • Old app permissions are gone, say hi to new (native Android) app permissions.
  • Alert Slider has its own entry point with more customization options
  • Improved settings menu readability by changing the order a bit
  • March security patches
Overigens wel raar dat er niet bij staat of ze een nieuwe security patch hebben meegeleverd. Die van maart is ondertussen weer 3 maanden geleden.

[ Voor 93% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-06-2016 16:03 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Anonymoussaurus schreef op zondag 05 juni 2016 @ 15:56:
Overigens wel raar dat er niet bij staat of ze een nieuwe security patch hebben meegeleverd. Die van maart is ondertussen weer 3 maanden geleden.
Die is uiteraard van 1 juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Razer schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:42:
Die is uiteraard van 1 juni...
Wel raar dat het er niet bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

In Settings > About Phone kan je uitsluitsel krijgen ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-09 21:39
Ik heb nu 2 ZIP bestanden met OOS updates op mn telefoon staan, van 3.0.0 en 3.0.1. Als ik nu 3.0.2 flash, kan ik dan eigenlijk zonder problemen de zip bestanden van alle 3 verwijderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

freddy0519 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:20:
[...]

Ik kom van de Z3 en zelfs dat was een groot verschil voor mij. Zowel de camera als de algemene snelheid was een verbetering. Alleen kon ik wel makkelijk 2 lange dagen (6u-23u) op 1 acculading volhouden met de Z3, maar dat is bij de Oneplus Two (MM beta 2) iets lastiger. Volgens dat ik hem gebruik gaat hij max 1,5 dagen mee. Maar ik zou helemaal niet meer willen teruggaan naar de Z3.

Miss offtopic: Ik had mijn Z3 1x laten vallen zonder hoesje en de touch werkte niet meer, terwijl ik mijn Oneplus Two al verschillende keren hard op steen heb laten vallen en hij werkt nog perfect zonder een barst of dergelijke..
Is toch wel even schrikken dat de camera van de OnePlus Two beter is. Na veel positieve reacties over deze de OnePlus Two ga ik toch maar is overwegen om deze te halen volgende maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

__Koen__ schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:19:
Ik heb nu 2 ZIP bestanden met OOS updates op mn telefoon staan, van 3.0.0 en 3.0.1. Als ik nu 3.0.2 flash, kan ik dan eigenlijk zonder problemen de zip bestanden van alle 3 verwijderen?
Ik vermoed van wel omdat het denk ik geen incremental updates zijn. Ik heb alvast de beta1 verwijderd toen ik de beta2 erop had gezet.

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2016 @ 21:54:
[...]

Is toch wel even schrikken dat de camera van de OnePlus Two beter is. Na veel positieve reacties over deze de OnePlus Two ga ik toch maar is overwegen om deze te halen volgende maand. :)
Ja je moet maar eens de reviews nalezen. Vooral ook bij weinig licht is hij heel goed. Een selfie nemen op café 's avonds was bijna niet te doen bij de Z3. Exact hetzelfde met de backcamera Met mijn OnePlus Two geen probleem..

[ Voor 3% gewijzigd door freddy0519 op 05-06-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddy0519 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:45:
[...]

Ja je moet maar eens de reviews nalezen. Vooral ook bij weinig licht is hij heel goed. Een selfie nemen op café 's avonds was bijna niet te doen bij de Z3. Exact hetzelfde met de backcamera Met mijn OnePlus Two geen probleem..
Heb het nu ook gelezen in een aantal reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:54
Ik wil graag mijn gridsize veranderen om zodoende 5 icons op de horizontale as te krijgen. Het lijkt erop dat er geen standaard functie in OxygenOS 3.0.2 zit.

Kan iemand mij misschien vertellen of dit standaard wel mogelijk is, of dat ik wellicht een omweg moet verzinnen.

Thanks! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Neyluzz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:43:
Ik wil graag mijn gridsize veranderen om zodoende 5 icons op de horizontale as te krijgen. Het lijkt erop dat er geen standaard functie in OxygenOS 3.0.2 zit.

Kan iemand mij misschien vertellen of dit standaard wel mogelijk is, of dat ik wellicht een omweg moet verzinnen.

Thanks! :)
Ik heb geen idee of dit standaard mogelijk is. Maar als het niet mogelijk is moet je al gauw uitwijken naar een andere launcher. Ik weet dat je het in ieder geval kan veranderen met de Google Play: Nova Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Razer schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:15:
Zowel de OTA van OOS3 Beta naar OOS3.0.2 als de OTA van OOS2 naar OOS3 zijn beschikbaar.

Voor mensen die de OTA graag al versneld willen ontvangen:

Install "Cloud VPN" from Play Store
Start the App and Set location to FRANCE
Check System Update
Refresh
Done!

May not work right away.
Had to reboot my device once. Worked for me only then. Cheers!
Werkt als een trein, geupdate, cache gewiped en voelt een stuk beter dan 5 aan.
Ik ben blij, zeker als de batterij het langer gaat volhouden want ik begon me toch echt te irriteren na heel blij geweest te zijn met de 1+1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Vandread schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:22:
[...]

Ik ben blij, zeker als de batterij het langer gaat volhouden want ik begon me toch echt te irriteren na heel blij geweest te zijn met de 1+1.
Deze ervaring deel ik. Bij mij was versie 5 op Op2 niet vooruit te branden; vooral met Nova Laucher. De snelheid van de vingerafdruk-scanner is wat mij betreft de grootste vooruitgang; deze is nu lekker snel.

[ Voor 13% gewijzigd door Regenbui op 06-06-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Heb je een volledige clean install gedaan of een (OTA) update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
bebopper schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:36:
[...]
Heb je een volledige clean install gedaan of een (OTA) update?
OTA met het VPN truukje zoals gequote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark050
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-06-2016
Snelle vraag.

Ben opzoek naar een nieuwe tempered glass protector voor mijn OP2.

Iemand al eerder deze besteld bij http://www.oneplus-shop.nl/ en ervaring met deze protectors?
Worden ze geleverd inclusief installatie materiaal?

Mvg

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Ik heb sinds gisteren ook de laatste update, via de normale weg, maar merk dat tap-to-wake het niet doet in combinatie met de officiële flipcover. Als ik het selecteer dan doet hij het, tot dat ik één keer mijn hoesje dicht klap en weer open doe. Vanaf dat moment doet hij het niet meer, totdat ik tap-to-wake weer de- en selecteer. Iemand die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
rens-br schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Ik heb geen idee of dit standaard mogelijk is. Maar als het niet mogelijk is moet je al gauw uitwijken naar een andere launcher. Ik weet dat je het in ieder geval kan veranderen met de Google Play: Nova Launcher.
Dank! Ik probeer andere launchers wel te vermijden om traagheid te voorkomen. Wellicht iets voor in de toekomst.

@iedereen. Ik heb mijn OP2 nu ongeveer twee maanden. Gebruik 'm zonder hoesje waardoor de aluminium camera-bump altijd op de ondergrond rust. Nu valt me op dat de grijze coating die op het aluminium zit al dusdanig is afgesleten dat een wit-achtige aluminium-kleur zichtbaar is geworden :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bYbKwgX.jpg

Zijn er mensen die hier (helaas) ervaring mee hebben? Is dit normaal of is het wellicht verstandig om een ticket te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:10
Je zou verwachten dat ze het na 2 betas toch wel een beetje op orde hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

foutje

[ Voor 139% gewijzigd door freddy0519 op 06-06-2016 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:36:
Je zou verwachten dat ze het na 2 betas toch wel een beetje op orde hebben..
Tsja, aan de andere kant is het OnePlus. :p

Zou het volgende bericht echt waar zijn? Dit is namelijk de 1e keer dat ik het hoor/lees: https://forums.oneplus.ne...549/page-54#post-14914045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Lijkt erop dat de OTA toch gewoon doorgaat, maar dat ze mensen die zips aanbieden hebben gevraagd daarmee te stoppen. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Neyluzz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:59:
[...]
Dank! Ik probeer andere launchers wel te vermijden om traagheid te voorkomen. Wellicht iets voor in de toekomst.
Een andere launcher die traagheid veroorzaakt, dat is nieuw voor mij? Hoe kom je hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
rens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:23:
[...]

Een andere launcher die traagheid veroorzaakt, dat is nieuw voor mij? Hoe kom je hierbij?
Dat is wat ik her en der wel eens gelezen heb en vroeger op een Android 2,x telefoon heb ervaren. Toegegeven; sindsdien heb ik het niet meer getest. Kan ik uit jouw reactie opvatten dat het (bijna) geen negatieve effecten op de performance van het toestel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 07:58:
Lijkt erop dat de OTA toch gewoon doorgaat, maar dat ze mensen die zips aanbieden hebben gevraagd daarmee te stoppen. 😊
Klopt inderdaad. Ik weet niet of je het volgende bericht van Helen al had gelezen:

OxygenOS 3.0.2 (MM) OTA update will start soon on OnePlus 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
zunrob schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 07:58:
Het kan zijn dat OnePlus de uitrol graag in eigen hand wil houden, in plaats van dat allerlei users gaan zitten flashen.
Neyluzz schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:38:
[...]
Kan ik uit jouw reactie opvatten dat het (bijna) geen negatieve effecten op de performance van het toestel heeft?
Heb op mijn vorige telefoon (een trage logge Samsung Galaxy S Plus) Nova nog gebruikt en dit werkte erg goed. Vertragingen waren er niet. Met een vlug en modern apparaat, zoals de OP2, moet dit dus helemaal goed komen. Zou het gewoon proberen en is het niks heb je de launcher zo weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
rens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:45:
[...]

Het kan zijn dat OnePlus de uitrol graag in eigen hand wil houden, in plaats van dat allerlei users gaan zitten flashen.

[...]

Heb op mijn vorige telefoon (een trage logge Samsung Galaxy S Plus) Nova nog gebruikt en dit werkte erg goed. Vertragingen waren er niet. Met een vlug en modern apparaat, zoals de OP2, moet dit dus helemaal goed komen. Zou het gewoon proberen en is het niks heb je de launcher zo weer verwijderd.
Mijn ervaring met Apex en Nova is alleen maar positief: het heeft al mijn telefoons sneller gemaakt qua hoofdscherm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Aangezien de roms offline zijn gehaald heb ik deze geüpload op AndroidFileHost. Je kan ze hier vinden:Op XDA staat voor elke software versie het stappenplan om te flashen.

Veel plezier met Marshmallow.

Note: Flashen op eigen risico. Rom's zijn offline gehaald door OnePlus.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 07-06-2016 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54
rens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:43:
Aangezien de roms offline zijn gehaald heb ik deze geüpload op AndroidFileHost. Je kan ze hier vinden:Op XDA staat voor elke software versie het stappenplan om te flashen.

En daarna eventueel supersu en xposed }:O. Vooralsnog geen bugs tegengekomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hier hebben we wat aan: Definitive answer required on the OTA being stopped or not

[ Voor 25% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-06-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
*knip* Je bericht kicken binnen 24 uur is niet nodig.

[ Voor 76% gewijzigd door rens-br op 07-06-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
[...]
Is dit normaal of is het wellicht verstandig om een ticket te openen?
Een ticket openen kan altijd. Dan weet je ook of het normaal is of een garantie gevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
@iedereen. Ik heb mijn OP2 nu ongeveer twee maanden. Gebruik 'm zonder hoesje waardoor de aluminium camera-bump altijd op de ondergrond rust. Nu valt me op dat de grijze coating die op het aluminium zit al dusdanig is afgesleten dat een wit-achtige aluminium-kleur zichtbaar is geworden :(

[afbeelding]

Zijn er mensen die hier (helaas) ervaring mee hebben? Is dit normaal of is het wellicht verstandig om een ticket te openen?
Ik heb mijn OnePlus 2 sinds begin november. Ik ondervind geen problemen wat betreft slijting bij de camera. Het ziet er gewoon nog steeds prima uit. Ik heb hem regelmatig naast me liggen. Op mijn bureau, en op de tafel (tafel + laptop. Bureau + pc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

rens-br schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:43:

Je geeft wel lekker het goede voorbeeld voor een moderator...ze halen die roms niet voor niets offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Bierkameel schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:10:
[...]
Je geeft wel lekker het goede voorbeeld voor een moderator...ze halen die roms niet voor niets offline.
Dat klopt, maar er zullen vast mensen zijn die het toch willen proberen. Maar heb er voor de goede orde een note bij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Jammer, hopelijk fixen ze het snel! Ben ondertussen toch wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkstyle25
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-05-2022
Pfff mijn batterij haalt de dag niet meer, dacht dat het beter zou worden met de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
darkstyle25 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:23:
Pfff mijn batterij haalt de dag niet meer, dacht dat het beter zou worden met de update?
Ik heb juist het idee dat m'n batterij langer meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Bij mij ook, wel ff je cache wipen he darkstyle25
Verder ook nog niks gedaan met de batterij optimalisatie, dus hopelijk is er nog wel wat te winnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Jaaaaa. OTA is binnen :D. Even te twijfelen of ik hem zal binnenhalen. Moet 187 laptops imagen. En ik weet niet of het probleem al is opgelost in verband met de bootloops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Oeps, in al mijn enthousiasme haal ik hem binnen via LTE, omdat ik vergeten was dat ik wifi even had uitgeschakeld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]

[afbeelding]

Ik heb er bij aanschaf die bamboo cover bij gekocht. Met die cover erop ligt de camera wat lager en steekt er niks meer uit. Ik heb dus geen beschadinging/slijtage aan de bump/lens etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
OTA is gelukt. Van te voren of erna geen cache wipe gedaan, telefoon werkt gewoon nog.

Als ik straks een Factory reset doe is dat ik principe gelijk aan Clean install toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb maandag via die VPN truc de update binnengehaald en geïnstalleerd. Dit ging zonder problemen. Cache leeggegooid voordat ik hem geupdate heb en verder niets.

De update bevalt tot nu erg goed en het voelt haast als een nieuwe telefoon. Met de vorige versie was mijn telefoon traag, geregeld non-responsive en de vingerafdrukscanner werkte slecht. Enorm frustrerend, tot op het punt dat ik al op zoek was naar een nieuw toestel en deze de deur uit wilde doen. Deze problemen lijken nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar vragen voordat ik update:
Blijven alle instellingen / apps /foto's etc. onveranderd ?
Ik lees dat google apps aan moet staan, ik heb m uitgeschakeld. Heeft het echt invloed, of kan ik em gewoon laten zoals het is? Of beter tijdelijk aanzetten en later weer uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb de OTA update ook binnen gekregen.
Het probleem is alleen dat wanneer de update gedownload is, hij weer op voorbereiden download... gaat staan, en vervolgens niets doet.

Herkent iemand dit probleem?
Heb het toestel al herstart, maar dit heeft ook geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Hier ook gewoon de 3.0.2 OTA. van het weekend maar even Upgrade/Backuppen/wipen.
ding is m'n wekker, dus kan het helaas niet nu doen...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:43:
Een paar vragen voordat ik update:
Blijven alle instellingen / apps /foto's etc. onveranderd ?
Ik lees dat google apps aan moet staan, ik heb m uitgeschakeld. Heeft het echt invloed, of kan ik em gewoon laten zoals het is? Of beter tijdelijk aanzetten en later weer uitschakelen?
Tijdelijk aanzetten. Als je het uit laat staan, krijg je bootloops! Dus dat zou ik niet riskeren. Staat er niet voor niets, voordat je de update download.

Overigens: wat een heerlijke update zeg! Echt een verademing. Ook echt super lekker dat je nu alles kan doen wat je zelf wilt. Alles lekker zelf bepalen.

-controlfreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Meer eigen controle ja? (ben niet helemaal op de hoogte van Android 6) zou super zijn als ik ook de Google apps kan beperken qua machtigingen ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
geenwindows schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:27:
Meer eigen controle ja? (ben niet helemaal op de hoogte van Android 6) zou super zijn als ik ook de Google apps kan beperken qua machtigingen ;)
Ja. Bekijk deze videoreview anders eens. Fijn om te bekijken, en verteld je alles wat je moet weten: reviews: Android 6.0 Marshmallow: langere accuduur en meer controle

Welke telefoon heb je dan? Ook de OnePlus 2? Of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
thnx, ga die review ff checken ;)
Een OP2 uiteraard, het is tenslotte het OP2 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark050
Goedenavond,

Ook hier de update binnen, en gelijk een aantal vragen.

Waar is de app machtigingen tool gebleven?
Mijn hele menu structuur is naar de maan, eerst kon ik met tabbladen schuiven van links naar rechts, nu staat alles onder elkaar. Iemand een tip om dit te herstellen?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
mark050 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:29:
Goedenavond,

Ook hier de update binnen, en gelijk een aantal vragen.

Waar is de app machtigingen tool gebleven?
Mijn hele menu structuur is naar de maan, eerst kon ik met tabbladen schuiven van links naar rechts, nu staat alles onder elkaar. Iemand een tip om dit te herstellen?

Groet
Same here :-(. Ben nu ook alles opnieuw aan het tweaken.

Ik heb het als volgt gedaan:

Instellingen > apps > 3 bolletjes > app-voorkeuren resetten.

Toen ben ik bovenaan begonnen.

Wat bedoel je met dat laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark050
Anonymoussaurus schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:53:
[...]

Same here :-(. Ben nu ook alles opnieuw aan het tweaken.

Ik heb het als volgt gedaan:

Toen ben ik bovenaan begonnen.

Wat bedoel je met dat laatste?
Kijk nu kan ik er eindelijk in, bedankt!
Als je op de menu button drukt kom je in het menu, vroeger was dat verdeeld over meerdere schermen waarin je door kon swypen, nu is het één lang menu. Ik wil weer aparte bladen hebben, waardoor in kan swypen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Nou ik ben de sjaak...

Netjes instructies gevolgd. en toch zit mijn toestel in een bootloop.
Al contact gehad met OnePlus en die willen het toetsel wipen, maar dat ga ik dus niet doen met al mijn data erop...

iemand enig idee wat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
mark050 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:04:
Kijk nu kan ik er eindelijk in, bedankt!
Als je op de menu button drukt kom je in het menu, vroeger was dat verdeeld over meerdere schermen waarin je door kon swypen, nu is het één lang menu. Ik wil weer aparte bladen hebben, waardoor in kan swypen
Zojuist geprobeerd wat je zei. Bij mij kan ik nog steeds gewoon scrollen door de lijst. Of bedoel je met Chrome? Dat Chrome nu tussen je menu/taakbeheer staat.
bulletrene schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:05:
Nou ik ben de sjaak...

Netjes instructies gevolgd. en toch zit mijn toestel in een bootloop.
Al contact gehad met OnePlus en die willen het toetsel wipen, maar dat ga ik dus niet doen met al mijn data erop...

iemand enig idee wat ik kan proberen?
Je hebt alle Google applicaties weer ingeschakeld voordat je ging updaten?

[ Voor 30% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-06-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Jazeker, ik heb de Google applicaties zelfs nooit uitgeschakeld omdat ik ze veelvuldig gebruik.
Na een avond met flink wat stress om de foto's op het apparaat heb ik een oplossing gevonden op internet en de gok genomen: Recovery mode, wipe data, daarna wipe cache en reboot.

De telefoon start vervolgens weer op en alle foto's stonden nog op het apparaat.
Als je de optie kiest voor wipe data & cache tegelijk dan is het een hard reset en ben je alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:15

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik was eigenlijk voornemens om het ding eerst een keer te factory resetten voor ik naar OOS 3 ging maar toen ik gisteren een update aangeboden kreeg had ik niet in de gaten dat het om 3 ging. Duurde niet zo heel lang, uiteraard al mijn fingerprints kwijt, maar positief is dat de fingerprint scanner nu echt snel werkt :o en sowieso de hele telefoon is nu bloedsnel! Tot nu toe dus een goede ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _guyon
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-10-2021
Heb sinds vrijdag de OnePlus 2. Na weken van onderzoek (:p) ben ik tot het besluit gekomen dat dit de perfecte smartphone voor mij is. Prachtig design, krachtig toestel en redelijke prijs.

Gisteren ook de OTA geïnstalleerd van Android 6 zonder problemen, jammer om te zien dat zoveel mensen problemen ondervinden zoals bootloops, etc. Toestel voelt ook sneller (is volgens AnTuTu Benchmark blijkbaar veel sneller) en grootste verbetering lijkt me de snelheid van de vingerafdrukscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De vingerafdrukscanner was bij mij met OxygenOS 2.2.1 ook niet sloom. Wat ik vooral super heerlijk vind, is dat hij echt veel sneller aanvoelt. Reageert ook veel sneller.

Ik heb wel het idee dat hij nog steeds veel batterij trekt. Zit nu op 75% batterij, met een Screen-on-Time van 1 uur en 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _guyon
Ik heb geen idee of de vingerafdrukscanner bij de vorige versie van OxygenOS 'sloom' genoemd kan worden. Mijn vorige smartphone was immers een Samsung Galaxy SII Plus, zonder al die fancy features. Maar ik kan wel zeggen dat hij iets sneller is, en dat voelt wel goed.

Qua batterij heb ik het gevoel dat hij veel trekt als ik hem gebruik, maar dat hij redelijk zuinig is in slaapstand, met de nieuwe update zou dat nog meer verbeterd moeten zijn, maar ik heb hem nog maar pas, dus ik kan er nog niet zo goed over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Batterij valt me toch tegen, had meer verwacht van Doze. Bij niet gebruiken van de telefoon verlies ik tien procent in drie uur, bijna hetzelfde als op 5. Hoe is jullie ervaring?
Ik zit nu op 83 procent met tien minuten SOT. Hij is vanaf half negen vanmorgen van de lader af.

[ Voor 21% gewijzigd door zunrob op 09-06-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:44:
Batterij valt me toch tegen, had meer verwacht van Doze. Bij niet gebruiken van de telefoon verlies ik tien procent in drie uur, bijna hetzelfde als op 5. Hoe is jullie ervaring?
Ik zit nu op 83 procent met tien minuten SOT. Hij is vanaf half negen vanmorgen van de lader af.
Jeetje. Dat is wel erg weinig! 10 minuten en dan al 17% er af. Ik zat rond de 92-93% volgens mij. Toen ik 10 minuten aan Screen-on-Time had.

Ga eens naar je mapje "OTA". En verwijder dan dat ZIP bestand. Clear ook even al je app cache, én systeem cache.

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-06-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

zunrob schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:44:
Doze werkt pas na 4 uur zonder beweging.
For Doze to kick in, your phone needs to be sitting still with the screen off, and not connected to a charger. That means no moving around and nudging the gyro or other motion sensors, no touching the screen or the buttons and no waving your hand around in front of it if you're using a phone like the new phones from Motorola that have motion detection on the front bezel. Set it down, and leave it alone.
Desondanks is het wel heel erg veel wat je verliest. Is je telefoon veel 'awake'? Kan je vinden onder de batterij grafiek. Indien ja, dan kan je Better Battery Stats gebruiken om te kijken welke App dit veroorzaakt. Overigens heeft een update wel een dag nodig om te normaliseren.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Iets meer dan een uur screen-on time tot nu toe, waarvan een deel webbrowsing, heb nu 75% batterij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
The_Worst schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Doze werkt pas na 4 uur zonder beweging.

[...]

Desondanks is het wel heel erg veel wat je verliest. Is je telefoon veel 'awake'? Kan je vinden onder de batterij grafiek. Indien ja, dan kan je Better Battery Stats gebruiken om te kijken welke App dit veroorzaakt. Overigens heeft een update wel een dag nodig om te normaliseren.
Nee, niet awake als ik hem niet gebruik. Cache geleegd. Ondertussen 74 procent en half uur SOT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:36
Anonymoussaurus schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:17:
[...]

Tijdelijk aanzetten. Als je het uit laat staan, krijg je bootloops! Dus dat zou ik niet riskeren. Staat er niet voor niets, voordat je de update download.

Overigens: wat een heerlijke update zeg! Echt een verademing. Ook echt super lekker dat je nu alles kan doen wat je zelf wilt. Alles lekker zelf bepalen.

-controlfreak.
Ik was in alle enthousiasme vergeten dat ik Chrome al sinds dag 1 uit had staan (gebruik Chrome beta). Gelukkig geen bootloops na installatie. Alles werkt prima.

Tot nu toe ook zeer tevreden met Marshmallow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
Ook 3.0.2 OTA geïnstalleerd, tot nu toe tevreden, maar nog niet echt er mee gespeeld. Het toestel is wel snappier, maar scrollen lijkt minder soepel. Is dit iemand dit ook opgevallen? Ik heb na het installeren het cache gewiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Vandaag even een poll aangemaakt omtrent OxygenOS 3. Ik hoor graag jullie mening. Als er aanvulling zijn, of zelf bugs hebben die jullie tegenkomen, dan hoor ik dat graag. Dan voeg ik dat toe.

Vragenlijst: http://goo.gl/forms/KX9WnimF1vsN1Nzv1

Oplossing voor het app-permissies probleem:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Is 't mogelijk om de FPS uit te schakelen als 't scherm uitstaat?

Als m'n OP2 in m'n broekzak zit dan voel ik regelmatig trillen, puur de FPS die dan reageert op m'n been (door 't stof heen. Al geprobeerd met 't scherm naar buiten te lopen, maar dat voelt niet fijn/vertrouwd. Toch 't idee dat 't scherm dan eerder kapot kan gaan door invloed van buitenaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:21:

Als m'n OP2 in m'n broekzak zit dan voel ik regelmatig trillen, puur de FPS die dan reageert op m'n been (door 't stof heen. Al geprobeerd met 't scherm naar buiten te lopen, maar dat voelt niet fijn/vertrouwd. Toch 't idee dat 't scherm dan eerder kapot kan gaan door invloed van buitenaf.
Voor zover ik weet, niet. Wel raar. Ik heb het exact zoals jij. Maar ik voel nooit trillingen. Een vingerafdrukscanner kan lijkt mij, nooit door stof heen gaan :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-06-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Eric_Cantona schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:21:

Waarschijnlijk is dat tap to wake. De vingerafdrukscanner werkt namelijk niet op je been, maar je scherm kan lopen registreren als twee keer op je scherm tikken.

Ik heb ook wel eens dat de zaklamp of muziek aan gaat in m'n broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Is er 'n mogelijkheid om die uit te zetten dan, en dan bedoel ik tijdelijk met 'n code of shortcut of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 21:16
Het valt me op dat ik helemaal geen notificaties meer binnenkrijg, bijvoorbeeld van mijn mails. Pas zodra ik mijn scherm aanzet ontvang ik per direct een notificatie. Waar ligt dit aan? Is dit een instelling ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Eric_Cantona schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 02:21:
Is er 'n mogelijkheid om die uit te zetten dan, en dan bedoel ik tijdelijk met 'n code of shortcut of zo?
Instellingen > bewegingen. Tijdelijk is niet mogelijk, tenzij je een app gebruikt waarmee je bepaalde functies aan/uit zet in specifieke situaties. Bijvoorbeeld Automate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roynolf
  • Laatst online: 05-12-2023
Munki schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 02:24:
Het valt me op dat ik helemaal geen notificaties meer binnenkrijg, bijvoorbeeld van mijn mails. Pas zodra ik mijn scherm aanzet ontvang ik per direct een notificatie. Waar ligt dit aan? Is dit een instelling ofzo?
Ik heb hetzelfde probleem.
Bijkomstig probleem is dat het dubbel tappen niet meer werkt sinds de update niettegenstaande mijn instelling staat aangevinkt. Nog iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Nu online

The_Worst

Unox

Probeer de desbetreffende App opnieuw te installeren of uit te sluiten van battery saving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Over battery saving gesproken. Ik ben veel sneller door m'n accu heen dan voorheen. Met name Android Systeem vreet accu. 32% en veel cpu: bijna 4 uur gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _guyon
Bij mij zijn het scherm en ook Android de grootste verbruikers. Ik haal ongeveer 5u OST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Framoes schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Instellingen > bewegingen. Tijdelijk is niet mogelijk, tenzij je een app gebruikt waarmee je bepaalde functies aan/uit zet in specifieke situaties. Bijvoorbeeld Automate.
Ik weet waar 't zit, ik heb Tasker geïnstalleerd maar heb zo geen idee hoe ik dit in kan stellen in Tasker.

Ik heb double tap to wake nu uitgezet, kijken of 't nu wegblijft. FPS werkt nog altijd, dus hoef ik nog steeds de aan/uit knop niet te gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Eric_Cantona op 12-06-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
roynolf schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:46:
[...]

Bijkomstig probleem is dat het dubbel tappen niet meer werkt sinds de update niettegenstaande mijn instelling staat aangevinkt. Nog iemand dit probleem?
Ja, zie mij post van 6 juni
Roobje schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:42:
Ik heb sinds gisteren ook de laatste update, via de normale weg, maar merk dat tap-to-wake het niet doet in combinatie met de officiële flipcover. Als ik het selecteer dan doet hij het, tot dat ik één keer mijn hoesje dicht klap en weer open doe. Vanaf dat moment doet hij het niet meer, totdat ik tap-to-wake weer de- en selecteer. Iemand die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roynolf
  • Laatst online: 05-12-2023
Roobje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:40:
[...]

Ja, zie mij post van 6 juni

[...]
Ik heb inderdaad ook een officiele flipcover. Heb je ondertussen al een oplossing voor dit probleem? Of wordt het wachten op een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
roynolf schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:46:
Framoes schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:45:
Over battery saving gesproken. Ik ben veel sneller door m'n accu heen dan voorheen. Met name Android Systeem vreet accu. 32% en veel cpu: bijna 4 uur gebruikt.
_guyon schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:49:
Bij mij zijn het scherm en ook Android de grootste verbruikers. Ik haal ongeveer 5u OST.
Het kan zijn dat Android die applicaties geen prioriteit geeft. Doe het volgende om een bepaalde app uit te sluiten:

Instellingen > accu > 3 verticale bolletjes > accu optimalisatie > zet "niet geoptimaliseerd" op "alle apps" > kies de applicatie waar je problemen mee hebt (in verband met geen notificaties ontvangen) > "niet optimaliseren".

En even in het algemeen: daarom heb ik dus ook zo'n poll gemaakt. ;)

Om te kijken of meerdere mensen dezelfde problemen hebben, heb ik de Spreadsheet gedeeld.

De poll: http://goo.gl/forms/KX9WnimF1vsN1Nzv1

De uitslag tot nu toe: https://docs.google.com/s...KbloQl7w/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
roynolf schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:57:
[...]

Ik heb inderdaad ook een officiele flipcover. Heb je ondertussen al een oplossing voor dit probleem? Of wordt het wachten op een update?
Nee, maar heb ook nog geen tijd had om naar een oplossing te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011

Detmer

Professioneel prutser

Nou, gaat lekker bij de mijne. Had meteen de eerste keer na de installatie van Android 6 al een bootloop, vervolgens alles moeten clearen en een clean install gedaan en toen werkte het gewoon prima. Nu was de batterij helemaal leeg, probeer ik 'm aan de adapter weer op te starten heb ik weer een bootloop ;(

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Een proces genaamd 10129 met een zwart android icoon dat vandaag 39% van mijn accu opgesnoept heeft...

hoe kom ik er achter wat het is? Het valt niet te stoppen of achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
HTT-Thalan schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:05:
Een proces genaamd 10129 met een zwart android icoon dat vandaag 39% van mijn accu opgesnoept heeft...

hoe kom ik er achter wat het is? Het valt niet te stoppen of achterhalen.
Even je telefoon herstarten en (nogmaals?) de Cache verwijderen in recovery. Dat wil wel eens wonderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

rens-br schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:41:
[...]

Even je telefoon herstarten en (nogmaals?) de Cache verwijderen in recovery. Dat wil wel eens wonderen doen.
Cache verwijderen word nu aangeboden samen met "data wipe" in dat menu, ik kan niet alleen de cache wipen. Zit ik niet echt op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:14:
[...]
Cache verwijderen word nu aangeboden samen met "data wipe" in dat menu, ik kan niet alleen de cache wipen. Zit ik niet echt op te wachten.
Dat lijkt me inderdaad niet zo'n goede combinatie. Maar als je op die knop drukt, ga je dan niet gewoon naar een submenu?

Bij de OPO bijv. is de recovery ook aangepast en het wipen van de cache zit nu onder de knop 'factory reset'. (Dat was de eerste keer ook spannend, maar er gebeurde gelukkig niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Bij de OnePlus 2 staat het in de recovery als volgt (geld voor zowel OxygenOS 2.x.x en OxygenOS 3.x.x):

Recovery mode > English > wipe cache and data > wipe cache > "ok".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij dat soort claims trek ik altijd mijn twijfels. De hoogste Screen-On-Time die ik ooit heb behaald met zowel de OPO als OP2 is rond de 5.5 uur. Zowel met OxygenOS, CyanogenOS als CyanogenMOD (Sultan op de OPO, Seraph08 en grarak op de OP2). En dat is dan nog enkel met WiFi, dus geen 3G/4G...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pimorez schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:53:
Bij dat soort claims trek ik altijd mijn twijfels. De hoogste Screen-On-Time die ik ooit heb behaald met zowel de OPO als OP2 is rond de 5.5 uur. Zowel met OxygenOS, CyanogenOS als CyanogenMOD (Sultan op de OPO, Seraph08 en grarak op de OP2). En dat is dan nog enkel met WiFi, dus geen 3G/4G...
Hmm.. ik heb 1 keer gehad dat ik een Screen-on-Time haalde van iets meer dan 6 uur. Dit was op OxygenOS 2.2.1 volgens mij. Ik ben benieuwd of de hardware nou zo'n energieslurper is bij OxygenOS 3, of dat het tóch OxygenOS zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Dat zegt natuurlijk helemaal niks. Zolang je de telefoon niet laad tot 100%, blijft die grafiek oplopen. Je kan dus met gemak SOT: 10h daar hebben staan.

Je kan alleen met zekerheid zeggen dat die SOT op één acculading is gedaan, als de volledige accu stats er niet bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:07:
Dat zegt natuurlijk helemaal niks. Zolang je de telefoon niet laad tot 100%, blijft die grafiek oplopen. Je kan dus met gemak SOT: 10h daar hebben staan.

Je kan alleen met zekerheid zeggen dat die SOT op één acculading is gedaan, als de volledige accu stats er niet bij zitten.
Weet ik. Maar het zou wel erg kinderachtig en laag zijn door de community zo erg voor de gek te houden door steeds je telefoon op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _guyon
Hoe zit het bij jullie trouwens met warmte(problemen)? Ik heb meestal geen problemen, maar bij het spelen van games (zelfs minder zware), wordt hij toch aardig warm. Bij normale taken wordt hij een beetje warm, maar dat is niet storend.
Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.