Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

'Nieuws': we zijn er nog mee bezig, het duurt nog wel een paar weken. Dit hadden ze al veel eerder kunnen melden. 8)7

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
The_Worst schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:45:
'Nieuws': we zijn er nog mee bezig, het duurt nog wel een paar weken. Dit hadden ze al veel eerder kunnen melden. 8)7
Ja. Maar het is wel degelijk nieuws. Aangezien OnePlus geen drol moeite doet om z'n gebruikers up-to-date te houden qua hoe ver ze zijn...

Daarom beschouw ik dit als nieuws. Het is in ieder geval satisfying om te zien waar ze mee bezig zijn.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:04:
[...]

Ja. Maar het is wel degelijk nieuws. Aangezien OnePlus geen drol moeite doet om z'n gebruikers up-to-date te houden qua hoe ver ze zijn...

Daarom beschouw ik dit als nieuws. Het is in ieder geval satisfying om te zien waar ze mee bezig zijn.
Onzin dit is nooit satisfying, ze zijn er namelijk al vanaf september mee bezig 😂

Bijna elke willekeurige custom rom loopt beter en dat zonder Marshmallow sources. Maar goed ze zijn er mee bezig... Gaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Razer schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:13:
Onzin dit is nooit satisfying, ze zijn er namelijk al vanaf september mee bezig 😂

Bijna elke willekeurige custom rom loopt beter en dat zonder Marshmallow sources. Maar goed ze zijn er mee bezig... Gaap
Eens. Het duurt inderdaad achterlijk lang. Maar ja, ik bedoelde meer met mijn post:

Liever dat ze op z'n minst IETS laten horen van zich, dan helemaal NIETS. Dat bedoelde ik er mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:15:
[...]

Eens. Het duurt inderdaad achterlijk lang. Maar ja, ik bedoelde meer met mijn post:

Liever dat ze op z'n minst IETS laten horen van zich, dan helemaal NIETS. Dat bedoelde ik er mee..
Haha dat klopt, vermoed alleen dat Android N uit is voordat wij een bug vrije M release hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Knip, Verplaatst naar ander forum :) Dank @ rens-br

[ Voor 91% gewijzigd door Regenbui op 13-05-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
Regenbui schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:18:
Al enige tijd zeer tevreden met m'n OP2. However, de laatste tijd begint hij steeds langzamer te worden. Opstarten van applicaties of terugkeren naar homescreen kan soms een paar seconde duren.

Ben benieuwd naar jullie ervaring :)
Dat soort dingen kun je beter vragen in het speciale custom rom topic: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's.

Verder lost de Cache wipen vaak een hoop vage problemen op, dit zou je dus ook nog kunnen proberen.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 13-05-2016 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nou, lekker dan. Mijn OnePlus 2 is voor de 2e keer gevallen. De 1e keer kwam doordat ik naar mijn kamer liep op zolder en de telefoon uit mijn broekzak viel, maar liefst 2 verdiepingen naar beneden via de trap. Ik was verbijsterd dat er maar een paar kleine krasjes op de zijkant zaten.

Vannacht, 1 uur: ik liep naar beneden om naar het toilet te gaan. Het was hartstikke donker en er stond een doos in de gang :(. Ik ben hier vol overheen gevallen en m'n telefoon viel ook uit m'n handen. We hebben een stenen vloer dus ik vreesde het ergste :'(. Naja, tand door m'n lip, boeit me niet echt veel, dat m'n OnePlus 2 niet kapot is, vind ik belangrijker :P. Toen ik keek, viel het me allemaal erg mee moet ik zeggen, de beschadigingen. Maar goed, ik was vrij boos, omdat ik bang ben dat ik niets meer voor m'n telefoon krijg als ik hem wil gaan verkopen.

Hier de foto's:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/clhDETk.jpg
Het lijkt hier alsof het scherm los zit, maar dat is niet het geval. Het gaat dus puur om de beschadiging die te zien is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5TsXqFL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aaqd00L.jpg

Denken jullie dat het nu onmogelijk is om mijn OnePlus 2 te verkopen? Ik ben bang dat de waarde namelijk daalt :'(. Ik denk dat ik de OnePlus 3 ga kopen, om mijn OnePlus 2 te vervangen. Maar toch eerst kijken wat de OnePlus 3 ons gaat brengen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-05-2016 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Natuurlijk gaat dit ten koste van je verkoopprijs, maar niemand weet hoeveel. Je zult net iemand moeten vinden, maar veel meer dan 100-150 euro ga je er denk ik niet voor krijgen.

En dan je verhaal :)
Wat doe je om 1 uur met je telefoon in je hand in een donkere gang? De enige reden die ik kan bedenken is voor de zaklamp, maar dan had je die doos wel gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
mrwolf schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:47:
Natuurlijk gaat dit ten koste van je verkoopprijs, maar niemand weet hoeveel. Je zult net iemand moeten vinden, maar veel meer dan 100-150 euro ga je er denk ik niet voor krijgen.

En dan je verhaal :)
Wat doe je om 1 uur met je telefoon in je hand in een donkere gang? De enige reden die ik kan bedenken is voor de zaklamp, maar dan had je die doos wel gezien ;)
Denk je? De meeste OnePlus 2's staan in Vraag&Aanbod voor 250 euro of meer, en die hebben ook wat beschadigingen.

Zoals ik al zei: naar de wc gaan. En ja, ik neem m'n telefoon bijna letterlijk overal mee naartoe :p. Normaal staat er nooit een doos met boeken in de gang... daarom zag ik ook geen reden om mijn zaklamp aan te doen. Maar goed, het is gebeurt, en ik kan er niks aan doen, aan de beschadigingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-05-2016 13:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Anonymoussaurus schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:32:

Denken jullie dat het nu onmogelijk is om mijn OnePlus 2 te verkopen? Ik ben bang dat de waarde namelijk daalt :'(. Ik denk dat ik de OnePlus 3 ga kopen, om mijn OnePlus 2 te vervangen. Maar toch eerst kijken wat de OnePlus 3 ons gaat brengen.
Ga maar voor de OnePlus 3. Dan kan ik alvast uitkijken naar een dijk van een review _/-\o_
Jouw vorige review gaf voor mij de doorslag om de OnePlus 2 te halen ;)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
freddy0519 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:03:
Ga maar voor de OnePlus 3. Dan kan ik alvast uitkijken naar een dijk van een review _/-\o_
Jouw vorige review gaf voor mij de doorslag om de OnePlus 2 te halen ;)
Haha :$. Jij mag nooit meer mijn ideeën raden ;) :p.

Erg leuk om te horen! Daar doe ik het onder andere voor! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Anonymoussaurus schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Denk je? De meeste OnePlus 2's staan in Vraag&Aanbod voor 250 euro of meer, en die hebben ook wat beschadigingen.

Zoals ik al zei: naar de wc gaan. En ja, ik neem m'n telefoon bijna letterlijk overal mee naartoe :p. Normaal staat er nooit een doos met boeken in de gang... daarom zag ik ook geen reden om mijn zaklamp aan te doen. Maar goed, het is gebeurt, en ik kan er niks aan doen, aan de beschadigingen.
Nah, 200 euro kun je er prima voor vangen. Er staan genoeg OnePlus One's in V&A die er voor 150eu uitgaan met dergelijke beschadigingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:52:
Nah, 200 euro kun je er prima voor vangen. Er staan genoeg OnePlus One's in V&A die er voor 150eu uitgaan met dergelijke beschadigingen. ;)
Hmm oke. Ik zie het tegen die tijd anders wel :). Het is nog niet zeker of ik een OnePlus 3 ga kopen. Maar misschien wel ;). Ook daar komt dan een review van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is er al meer bekend over een release date van 6.0? Zo stil rondom dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:38:
Is er al meer bekend over een release date van 6.0? Zo stil rondom dat.
Als je gewoon dit topic in de gaten houdt, wordt je in ieder geval meer op de hoogte gehouden dan OnePlus jou op de hoogte houdt ;).

OOS 3.0 OTA Update (latest news)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
@evleaks heeft net een leuke render van de OnePlus 3 getweet :)
Volgens hem met een AMOLED scherm en 3000mah batterij.

https://twitter.com/evleaks/status/732465553378418688

[ Voor 18% gewijzigd door Guzanni op 17-05-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Guzanni schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:05:
@evleaks heeft net een leuke render van de OnePlus 3 getweet :)
Volgens hem met een AMOLED scherm en 3000mah batterij.

https://twitter.com/evleaks/status/732465553378418688
Bedankt voor het nieuws. Staat overigens ook in het OnePlus 3 topic. Daar mag je het dus de volgende keer posten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisbartmaar
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 19:20
Anonymoussaurus schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:32:
Nou, lekker dan. Mijn OnePlus 2 is voor de 2e keer gevallen. De 1e keer kwam doordat ik naar mijn kamer liep op zolder en de telefoon uit mijn broekzak viel, maar liefst 2 verdiepingen naar beneden via de trap. Ik was verbijsterd dat er maar een paar kleine krasjes op de zijkant zaten.

Vannacht, 1 uur: ik liep naar beneden om naar het toilet te gaan. Het was hartstikke donker en er stond een doos in de gang :(. Ik ben hier vol overheen gevallen en m'n telefoon viel ook uit m'n handen. We hebben een stenen vloer dus ik vreesde het ergste :'(. Naja, tand door m'n lip, boeit me niet echt veel, dat m'n OnePlus 2 niet kapot is, vind ik belangrijker :P. Toen ik keek, viel het me allemaal erg mee moet ik zeggen, de beschadigingen. Maar goed, ik was vrij boos, omdat ik bang ben dat ik niets meer voor m'n telefoon krijg als ik hem wil gaan verkopen.

Hier de foto's:

[afbeelding]
Het lijkt hier alsof het scherm los zit, maar dat is niet het geval. Het gaat dus puur om de beschadiging die te zien is.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb dit dus precies hetzelfde...
Wil graag mijn OP2 verkopen om de OP3 te kopen. Alleen hopelijk daalt de prijs niet al te veel...

Dit soort dingen in V&A, niet in een topic :)

[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 18-05-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:12:
Maar het kan zijn dat je abonnement gelimiteerd is aan een bepaalde snelheid. (Er zijn providers waarbij de snelheid gelimiteerd is, geen idee of KPN dit ook doet, maar dit zou je even kunnen navragen.)
Hmm, dat betwijfel ik. Zojuist op MijnKPN gekeken, en daar staat bij dat ik met een maximale snelheid van 7,2Mb (megabit) kan downloaden. Dat betekent dat ik dat gedeeld door 8 moet doen, wat zodanig laag is dat dat niet eens kan. Ook omdat ik al een keer boven de 65 megabit heb gezeten. Als we x doen, dan komt dat dichter in de buurt. Namelijk 57,6. Maar dan klopt het nog niet. Aan het limiet zou het dus niet kunnen liggen denk ik. Overigens heb ik vorig jaar ergens nog een bericht gekregen van KPN dat m'n maximale snelheid gratis omhoog is geschroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:26:
Hmm, dat betwijfel ik. Zojuist op MijnKPN gekeken, en daar staat bij dat ik met een maximale snelheid van 7,2Mb (megabit) kan downloaden. Dat betekent dat ik dat gedeeld door 8 moet doen, wat zodanig laag is dat dat niet eens kan. Ook omdat ik al een keer boven de 65 megabit heb gezeten. Als we x doen, dan komt dat dichter in de buurt. Namelijk 57,6. Maar dan klopt het nog niet. Aan het limiet zou het dus niet kunnen liggen denk ik. Overigens heb ik vorig jaar ergens nog een bericht gekregen van KPN dat m'n maximale snelheid gratis omhoog is geschroefd.
7,2Mb dat was ooit de maximale downloadsnelheid van (HSDPA)3G, waarschijnlijk staat dat cijfertje er nog omdat je een abonnement hebt uit 2010. Daarna is de stap gemaakt naar 14,4Mbps en daarna is er over gestapt op 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:38:
7,2Mb dat was ooit de maximale downloadsnelheid van (HSDPA)3G, waarschijnlijk staat dat cijfertje er nog omdat je een abonnement hebt uit 2010. Daarna is de stap gemaakt naar 14,4Mbps en daarna is er over gestapt op 4G.
Ook precies mijn gedachten :P. Ik denk dan dat OnePlus het "LTE" tekentje gebruikt voor alles wat met LTE te maken heeft? Dus ook LTE-A. Hoe kan ik er anders achter komen? Bij iedereen staat dat tekentje er namelijk volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:42:
Ook precies mijn gedachten :P. Ik denk dan dat OnePlus het "LTE" tekentje gebruikt voor alles wat met LTE te maken heeft? Dus ook LTE-A. Hoe kan ik er anders achter komen? Bij iedereen staat dat tekentje er namelijk volgens mij.
Dat denk ik eerlijk gezegd dan ook. Misschien dat er andere OP2 users zijn die kunnen bevestigen dat ze alleen LTE zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:06:
[...]

Dat denk ik eerlijk gezegd dan ook. Misschien dat er andere OP2 users zijn die kunnen bevestigen dat ze alleen LTE zien staan.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/dbali.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Dus ook bij jou alleen LTE bovenin het scherm. Welke provider heb je en bevind je je in een 4G+ gebied? Je kan dit opzoek aan de hand van mijn post: rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie"
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:53:
[...]
Mwah :P. Ik heb toch onbeperkt 4G + 155smsjes/belminuten + 65 minuten roaming minuten voor 16,05 per maand :).
[...]
http://i.imgur.com/bEOgQ1g.png?1
Overigens geef je aan dat je onbeperkt 4G hebt, maar in je screenshot zie ik toch echt maar 100mb staan. Wat voor abbo heb je nu?

[ Voor 33% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:06:
[...]

Dus ook bij jou alleen LTE bovenin het scherm. Welke provider heb je en bevind je je in een 4G+ gebied? Je kan dit opzoek aan de hand van mijn post: rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie"
KPN, ik zit net op de rand van een 4G+ gebied,correctie: midden in een 4G+ gebied volgens de kaart van KPN. Thuis zit ik wel midden in een 4G+ gebied dus dan zal ik eens kijken maar ik heb nog nooit iets anders dan LTE zien staan in ieder geval.

Edit\ Ik heb dus wel een KPN Business abonnement, als je 4G hebt, heb je dan automatisch ook toegang tot 4G+ of moet je daar ook weer extra voor betalen?

[ Voor 14% gewijzigd door Maks op 18-05-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Maks schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:11:
[...]
maar ik heb nog nooit iets anders dan LTE zien staan in ieder geval.

Edit\ Ik heb dus wel een KPN Business abonnement, als je 4G hebt, heb je dan automatisch ook toegang tot 4G+ of moet je daar ook weer extra voor betalen?
Ik heb geen idee of je extra moet betalen voor 4G+, maar kan er in ieder geval niks over vinden in de aankondiging. Dus ik verwacht dat je het er gratis bijkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:06:
[...]

Het schommelt: meestal LTE, maar ook best vaak 4G. 4G+ heb ik nog nooit in het schermpje gezien btw.

(Hier ook KPN)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:06:
Overigens geef je aan dat je onbeperkt 4G hebt, maar in je screenshot zie ik toch echt maar 100mb staan. Wat voor abbo heb je nu?
Klopt. Dat is dat abonnement ook ;). Zoals je misschien ziet, staat er geen prijs achter. Dat houdt dus in dat ik gratis MB's heb. Oftewel 100MB, voor noppes. Als je dit dus x10 doet, heb je 1GB voor noppes.
pven schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:51:
Het schommelt: meestal LTE, maar ook best vaak 4G. 4G+ heb ik nog nooit in het schermpje gezien btw.

(Hier ook KPN)
Huh? :?
Hoe kan dat? Ik heb het alleen nog maar als bug ervaren, dat het verandert in 4G. Maar dat is alleen als ik bepaalde handelingen doe. Wat draai je allemaal wat betreft OS etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:28:
Huh? :?
Hoe kan dat? Ik heb het alleen nog maar als bug ervaren, dat het verandert in 4G. Maar dat is alleen als ik bepaalde handelingen doe. Wat draai je allemaal wat betreft OS etc?
Op de meeste Android toestellen wisselde het icoontje ook vaak tussen 3G en H, zonder bekende reden. Misschien dat het toestel 'kijkt' welke snelheden gehaald kunnen worden en baseert daar het icoontje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:46
De laatste dagen weer erg veel vastlopers op random momenten; erg vervelend. Ik hoop echt dat OOS3 stabieler is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:32

JoeZuCK

_Fonz > all.

My 5 cents: ik gok dat ze OOS3 gaan uitrollen op het moment dat de One+3 uit is. Dan loopt hij stabiel en stappen de One+2 gebruikers over, omdat het OS crap draait op deze telefoon of heel veel battery drain kent.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
InF.Inc schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:25:
My 5 cents: ik gok dat ze OOS3 gaan uitrollen op het moment dat de One+3 uit is. Dan loopt hij stabiel en stappen de One+2 gebruikers over, omdat het OS crap draait op deze telefoon of heel veel battery drain kent.
Dat was ook exact mijn gedachte. Klinkt als een best slimme zet, maar ook best vies.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-05-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ik stap toch niet over naar de OP3 hoor :P volgende telefoon gaat weer gewoon een nexus worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Paulus07 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:53:
ik stap toch niet over naar de OP3 hoor :P volgende telefoon gaat weer gewoon een nexus worden.
Mag ik de beweegredenen hiervan weten? Ben wel benieuwd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:48:
[...]

Mag ik de beweegredenen hiervan weten? Ben wel benieuwd namelijk.
Vond op de nexus 5 alles veel soepeler draaien en veel minder last van gekke bugs, vastlopers, telefoon heet, wegvallende wifi etc.

En je hebt sneller updates binnen met nieuwe functionaliteit/bug fixes. En omdat ze toch beide ongeveer in dezelfde prijsrange vallen zal mijn volgende telefoon weer een nexus worden. :)

OP2 is een prima telefoon voor zijn geld maar het heeft wel pieken en dalen (vooral stroomverbruik is een dal :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Paulus07 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:10:
Vond op de nexus 5 alles veel soepeler draaien en veel minder last van gekke bugs, vastlopers, telefoon heet, wegvallende wifi etc.

En je hebt sneller updates binnen met nieuwe functionaliteit/bug fixes. En omdat ze toch beide ongeveer in dezelfde prijsrange vallen zal mijn volgende telefoon weer een nexus worden. :)
Goede redenen inderdaad. Ga je dan voor de opvolger van de Nexus 5x?
OP2 is een prima telefoon voor zijn geld maar het heeft wel pieken en dalen (vooral stroomverbruik is een dal :P )
offtopic:
Stroomverbruik is toch juist een piek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:14:
[...]

Goede redenen inderdaad. Ga je dan voor de opvolger van de Nexus 5x?

[...]
Zodra ik de OP2 helemaal beu ben en de nexus een leuke prijs heeft zal ik voor de 6P gaan of een nieuwe als die er komt. Geen zin om bak geld voor een simpel iets als telefoon neer te gooien. Daarom had ik voorheen ook de N5. Goede prijs had die :)
offtopic:
Stroomverbruik is toch juist een piek? :P
offtopic:
Nou in de grafiek is het altijd een behoorlijk dal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Paulus07 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:35:
[...]
Zodra ik de OP2 helemaal beu ben en de nexus een leuke prijs heeft zal ik voor de 6P gaan of een nieuwe als die er komt. Geen zin om bak geld voor een simpel iets als telefoon neer te gooien. Daarom had ik voorheen ook de N5. Goede prijs had die :)
Ik vind de Nexus 6P wel een stuk minder interessant kwa prijs dan eerder Nexus toestellen.
offtopic:
Nou in de grafiek is het altijd een behoorlijk dal :P
offtopic:
Batterijduur is een behoorlijk dal, energieverbruik is een behoorlijke piek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:48:
[...]

Ik vind de Nexus 6P wel een stuk minder interessant kwa prijs dan eerder Nexus toestellen.

[...]

offtopic:
Batterijduur is een behoorlijk dal, energieverbruik is een behoorlijke piek :P
yup daarom koop ik nu ook nog geen nieuwe telefoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Voor de OnePlus 2 heb ik all roms gemirrord op Android File Host. Deze mirror is een stuk sneller dan de OnePlus website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die bovenstaande zaken zijn er mede de reden van dat ik een OP2 heb gekocht. Het rooten van deze Phone en het installeren van andere ROMs kan zonder garantie te verliezen. Als ik mij niet in het updateschema van OP kan vinden, kan ik zelf een ROM uitzoeken en die flashen.

Op die manier verleng ik de tijd dat ik de Phone kan gebruiken (i.e. 'de softwareondersteuning') zelf.

Kortom: Houd de regie erover in eigen hand. Prima idee vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:03:
Kortom: Houd de regie erover in eigen hand. Prima idee vind ik.
Helemaal mee eens! Überhaupt een reden om voor OnePlus te kiezen! Buiten het feit dat de prijs van alle toestellen erg scherp te noemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Bij meer mensen dat de ontvangst slechter is met de 6.0 beta? Als ik langs iemand sta met de op1 heeft die makkelijk 3g met zelfde provider. De op2 pakt dan maar H of gewoon helemaal niks dus niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Paulus07 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 07:59:
Bij meer mensen dat de ontvangst slechter is met de 6.0 beta? Als ik langs iemand sta met de op1 heeft die makkelijk 3g met zelfde provider. De op2 pakt dan maar H of gewoon helemaal niks dus niet bereikbaar.
Het is vervelend als je helemaal geen bereik hebt. Maar 'H' is wel degelijk beter dan '3G', dit is de volgorde die Android aanhoudt:

Afbeeldingslocatie: https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/tmobile-nl/attachment/73a2e37c-2bc1-40dc-a774-9bf25941e3cb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:23:
[...]

Het is vervelend als je helemaal geen bereik hebt. Maar 'H' is wel degelijk beter dan '3G', dit is de volgorde die Android aanhoudt:

[afbeelding]
Als ik naar dat plaatje kijk, dan lijkt H hetzelfde te zijn als 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Maar als ik 3g in beeld heb staan gaat browsen en ophalen info in apps snel. Met H is het niet te doen zo traag of haalt gewoon niks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn OP2 speelt sinds de laatste update soms spontaan liedjes af als ik hem in mijn broekzak stop. Uiteraard is het niet geheel spontaan, maar ik kan de trigger niet vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
pven schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:29:
[...]
Als ik naar dat plaatje kijk, dan lijkt H hetzelfde te zijn als 3G?
Is bijna hetzelfde. Maar mijn ervaring is dat H iets sneller is dan 3G (Waar dit op gebaseerd wordt, geen idee).
Paulus07 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:30:
Maar als ik 3g in beeld heb staan gaat browsen en ophalen info in apps snel. Met H is het niet te doen zo traag of haalt gewoon niks op
Dit ervaar ik dus zelf niet zo. Ik heb bijna altijd H of H+ in mijn beeld staan (OPO gebruiker), en 3G komt bijna nooit voor. Maar als ik wel 3G heb, is dit langzamer dan H.
pven schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:33:
Uiteraard is het niet geheel spontaan, maar ik kan de trigger niet vinden. Iemand een idee?
Gestures toevallig niet aanstaan?

'Instellingen' -> 'Gebaren' -> 'Muziek'

[ Voor 59% gewijzigd door rens-br op 20-05-2016 08:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:34:
[...]

Gestures toevallig niet aanstaan?

'Instellingen' -> 'Gebaren' -> 'Muziek'
Oh zo simpel ... :X ... Dank! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:23:

[afbeelding]
Klopt. Toen we die discussie hadden, had ik exact dezelfde link (van T-Mobile) ook voor me. Klopt, H is ook sneller dan 3G, alhoewel het onder 3G valt, maar het scheelt volgens mij maar iets van 5-10 megabit.

Enneh, even terugkomend op dat van 4G/LTE van de OnePlus 2: ik zie hier staan dat LTE maximaal 50 megabit is. En aangezien ik 65-70 heb gehaald, duidt dat er op dat de OnePlus gebruik maakt van LTE-A. Dat betekent dus dat OxygenOS gewoon LTE laat zien, ook als er LTE-A wordt gebruikt. Toch? :P

Het klinkt logisch naar mijn mening.
Paulus07 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:30:
rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:34:
[...]

Is bijna hetzelfde. Maar mijn ervaring is dat H iets sneller is dan 3G (Waar dit op gebaseerd wordt, geen idee).

[...]

Dit ervaar ik dus zelf niet zo. Ik heb bijna altijd H of H+ in mijn beeld staan (OPO gebruiker), en 3G komt bijna nooit voor. Maar als ik wel 3G heb, is dit langzamer dan H.
Grotendeels mee eens. Ik heb hetzelfde namelijk. 3G heb ik bijna nooit. H heel af en toe op bepaalde plekken als ik met de trein reis. Maar 95% van de gevallen gewoon LTE. Maar ik heb het juist met H, dat sites echt vele malen slomer laden dan met LTE. Volgens mij heb ik met H ook een downloadsnelheid van 5-10 megabit ofzo :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:10:
[...]
Enneh, even terugkomend op dat van 4G/LTE van de OnePlus 2: ik zie hier staan dat LTE maximaal 50 megabit is. En aangezien ik 65-70 heb gehaald, duidt dat er op dat de OnePlus gebruik maakt van LTE-A. Dat betekent dus dat OxygenOS gewoon LTE laat zien, ook als er LTE-A wordt gebruikt. Toch? :P
Het is een oude link met oude snelheden. In het begin ging 4G niet sneller dan 50Mbit. Inmiddels kan over 4G 120Mbit/s gehaald worden en op Advanced dus +200Mbit/s, zie ook deze bron.
Maar ik heb het juist met H, dat sites echt vele malen slomer laden dan met LTE. Volgens mij heb ik met H ook een downloadsnelheid van 5-10 megabit ofzo :/.
LTE is ook sneller dan H, dus het is ook helemaal niet zo gek dat je het ervaart als langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:17:
Het is een oude link met oude snelheden. In het begin ging 4G niet sneller dan 50Mbit. Inmiddels kan over 4G 120Mbit/s gehaald worden en op Advanced dus +200Mbit/s, zie ook deze bron.
Aha. Vandaar. Ik vond 50 megabit al zo tegenvallen voor LTE.
LTE is ook sneller dan H, dus het is ook helemaal niet zo gek dat je het ervaart als langzamer.
Haha, dat weet ik hoor ;). Maar ik bedoelde meer dat als ik H heb, het zo traag is, dat ik rond de 5 seconden moet wachten voordat er een pagina is geladen (Tweakers bijvoorbeeld). Die stap van H naar LTE lijkt hierdoor veels te groot. Op mijn S3 was H namelijk veel sneller kan ik mij herinneren.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-05-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:20:
[...]
Haha, dat weet ik hoor ;). Maar ik bedoelde meer dat als ik H heb, het zo traag is, dat ik rond de 5 seconden moet wachten voordat er een pagina is geladen (Tweakers bijvoorbeeld). Die stap van H naar LTE lijkt hierdoor veels te groot. Op mijn S3 was H namelijk veel sneller kan ik mij herinneren.
Dat is wel heel erg vreemd. Ik heb geen LTE, maar alleen H en H+ en ervaar deze trage snelheden toch niet. Pagina's worden bij mij altijd 'instant' geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 10:32

CyberThug

Formatting C: 1%

Ik heb een aantal keer gemerkt dat mijn OPT naar H schoot en niet vanzelf weer naar LTE terugging. Rebooten was de enige oplossing. Daarna had ik in hetzelfde gebied als waar ik eerst H had een LTE verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
CyberThug schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:48:
Ik heb een aantal keer gemerkt dat mijn OPT naar H schoot en niet vanzelf weer naar LTE terugging. Rebooten was de enige oplossing. Daarna had ik in hetzelfde gebied als waar ik eerst H had een LTE verbinding.
Welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Dát had ik dan weer niet. Hij gaat wel gewoon weer netjes naar LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-09 17:47
Ik heb hier soms ook last van.
Ik heb daarom deze app geïnstalleerd -> https://play.google.com/s...tapbase.LTEswitcher&hl=nl

Eventjes op LTE only forceren en dan terug op LTE/3G/2G zetten en hij blijft op LTE staan bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik ben benieuwd hè. Als wij straks een keertje Marshmallow hebben, krijgen de Nexus telefoons, de 1e officiële builds van Android N al.. met bewijs van spreken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-05-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:26:
Ik ben benieuwd hè. Als wij straks een keertje Marshmallow hebben, krijgen de Nexus telefoons, de 1e officiële builds van Android N al.. met bewijs van spreken.
Dat zal wel meevallen. Android N zal uitkomen in Q3, waarschijnlijk pas in augustus of september. Kijk maar op het Program Overview van Android N:

Afbeeldingslocatie: https://developer.android.com/images/n-preview-updates_2x.png

Ik mag toch hopen dat Marshmallow voor de OP2 eerder uitkomt dan augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:34:
Dat zal wel meevallen. Android N zal uitkomen in Q3, waarschijnlijk pas in augustus of september. Kijk maar op het Program Overview van Android N:

[afbeelding]

Ik mag toch hopen dat Marshmallow voor de OP2 eerder uitkomt dan augustus.
Wie weet komt hij pas wel in augustus, want de OnePlus 3 wordt dan ook ongeveer verkocht. Alhoewel juli mij logischer lijkt. Ik ga er niet van uit. Maar dat betekent dat we 2 maanden op Android Marshmallow zitten, en dan naar Android N gaan... beetje raar. Als ik de OnePlus 3 ga kopen, heb ik met een high-end telefoon (de OnePlus 2) nog alleen maar op Android Lollipop gezeten.. :/. Maarja, we zien het wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:36:
[...]
Maar dat betekent dat we 2 maanden op Android Marshmallow zitten, en dan naar Android N gaan... beetje raar. Als ik de OnePlus 3 ga kopen, heb ik met een high-end telefoon (de OnePlus 2) nog alleen maar op Android Lollipop gezeten.. :/. Maarja, we zien het wel :P.
Ach. Bij bijna alle telefoonmerken duurt het +/- 6 maanden voordat de updates gereed zijn, je loopt dus sowieso altijd een half jaar achter op de releases van Google. Verder is Android M ook later in het jaar uitgekomen dan Android N gaat doen. Dus dat telt ook al mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Thanks. Zag hem net ook ja :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Zag het net ook. De upload loopt inmiddels naar AndroidFileHost en linkje volgt zo dadelijk. Upload is inmiddels voltooid.

Je kan de OP2 roms hier downloaden. Of de directe downloadlinks gebruiken:Changelog:
  • Enhanced Doze mode to better optimize battery usage
  • Improvements to the fingerprint sensor for faster and more accurate recognition
  • Added clear process in the recents screen for the option to remove background processes
  • Added feature in recents screen to allow you to lock apps that you don’t want removed with clear all
  • Bug fix in network operator selection to ensure the selection sticks to your choice
  • Swiftkey update to version 6.3.3
  • Added back display color balance
  • Updated carrier name mapping
  • Camera improvements including bug fixes for OIS
  • This build is OTA eligible, which means you will receive the official OTA on this build once it’s ready.
  • This is the last update before the official OTA, which can be expected within the next couple weeks. Stay tuned.
Overigens betekent dit dat de OTA er dus aan zit te komen.

[ Voor 68% gewijzigd door rens-br op 24-05-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:01

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben benieuwd wanneer ik inderdaad officieel naar Android 6 kan. Onlangs worden de vreemde probleempjes alleen maar erger, ik had nu ook ineens:

- nog maar 1 actieve simkaart (de andere was gewoon 'weg')
- geen wekker meer (waarschijnlijk de daemon vastgelopen oid)
- wel opstarten en pincodes invoeren, maar kon geen WW invoeren dus hij bleef in flight modus

bovenop alle gekke kuren die het ding sowieso vertoont. 1 of 2 reboots verhelpt bijna alles, maar het word vervelend nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53
Ik heb zojuist een aantal reacties verplaatst naar het custom rom topic

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:06:
Ik ben benieuwd wanneer ik inderdaad officieel naar Android 6 kan. Onlangs worden de vreemde probleempjes alleen maar erger, ik had nu ook ineens:

- nog maar 1 actieve simkaart (de andere was gewoon 'weg')
- geen wekker meer (waarschijnlijk de daemon vastgelopen oid)
- wel opstarten en pincodes invoeren, maar kon geen WW invoeren dus hij bleef in flight modus

bovenop alle gekke kuren die het ding sowieso vertoont. 1 of 2 reboots verhelpt bijna alles, maar het word vervelend nu.
Ik neem aan dat je je systeem cache + app cache al hebt verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:01

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:04:
[...]

Ik neem aan dat je je systeem cache + app cache al hebt verwijdert?
Ja, dat neem je correct aan.

Toen hij voor de eerste keer compleet dood viel (mid-action werd het scherm ineens zwart en hij startte niet meer op) heb ik hem tot leven gewekt door 10+ seconden power + volume down ingedrukt te houden, en toen kreeg ik o.a. die optie (en dat heb ik ook gekozen). Sindsdien is dit nog twee keer gebeurd, de enige gemeenschappelijke factor die ik heb gevonden is dat de telefoon tijdens alledrie de keren via bluetooth verbonden was.

[ Voor 49% gewijzigd door HTT-Thalan op 24-05-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 17:07
ik denk dat ik ga wachten met de tweede beta update.. sinds ik de eerste beta update handmatig erop heb gezet, loopt alles als een zonnetje. ik heb sinds 2 maanden dat mn toestel probleemloos werkt.
misschien ga ik zelfs de officiele update negeren. if it ain't broke, don;t fix it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SolarOrbiter schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:17:
ik denk dat ik ga wachten met de tweede beta update.. sinds ik de eerste beta update handmatig erop heb gezet, loopt alles als een zonnetje. ik heb sinds 2 maanden dat mn toestel probleemloos werkt.
misschien ga ik zelfs de officiele update negeren. if it ain't broke, don;t fix it :)
Ik heb zelfs OxygenOS 3.0.(1) niet eens geïnstalleerd. Ik wacht lekker op de official build, of ik koop de OnePlus 3 waar standaard OxygenOS 3.0 op staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Zijn er al mensen die Beta 2 hebben geïnstalleerd? Hoe bevalt deze Rom. Nog stabieler / beter dan beta 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Wat ik gelezen heb tot nu toe is dat het geluid weer goed is.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
The_Worst schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:21:
Wat ik gelezen heb tot nu toe is dat het geluid weer goed is.
Is AudioFX geïmplementeerd dan in beta2? Daar wordt niks over gezegd in de Changelog namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Nee dat niet.

Hier een overzichtje.

[ Voor 80% gewijzigd door The_Worst op 24-05-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:46
Hoe is het signaal van jullie mobiele netwerk eigenlijk als je kijkt bij accu stats? Bij mij is het daar bijna nooit groen, waar ik ook ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Bedankt voor je link. Ik lees het inderdaad. Wel erg vreemd dat zo'n grote wijziging niet in de Changelog staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik dacht dat dit wel bekend was gemaakt voor bèta 1. Waarschijnlijk is dat alleen de changelog sinds die versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
The_Worst schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:03:
Ik dacht dat dit wel bekend was gemaakt voor bèta 1. Waarschijnlijk is dat alleen de changelog sinds die versie.
In de Changelog van beta 1 staat alleen het volgende betreft audio:
Maxxaudio tuner and presets removed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Eigenlijk niet normaal hoe warm de op2 kan worden met gewoon standby draaien of nu spotify en scherm uit. 6.0 beta v1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mailmandj
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-07-2020

mailmandj

Internetvos

Net dus bevestigd dat MaxxAudio definitief niet in de final build van 3.0 zit.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Paulus07 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:30:
Eigenlijk niet normaal hoe warm de op2 kan worden met gewoon standby draaien of nu spotify en scherm uit. 6.0 beta v1
Bij OxygenOS 2.2.1 is dat helemaal niet het geval. Waarom upgrade je niet naar de nieuwe bèta? En dan aantal keer je cache wipen.
mailmandj schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:01:
Net dus bevestigd dat MaxxAudio definitief niet in de final build van 3.0 zit.. :/
:o ;w. Jammer. Ik luister heel vaak muziek via oortjes via mijn OnePlus 2. Wat een strop zeg. Ik ga dat wel missen dan. Ik had hem zoals gewoonlijk op "metal" staan, met de bass precies op de helft. Hopelijk komen ze met een vervangende applicatie of iets soortgelijks.

Bedankt voor het bericht in ieder geval. Kun je ons op de hoogte houden als er meer bekend is omtrent dit onderwerp? :)

EDIT: Een handig topic om in de gaten te houden: https://forums.oneplus.ne...-3-0-update-helen.447729/

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 25-05-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Anonymoussaurus schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:12:
[...]

Bij OxygenOS 2.2.1 is dat helemaal niet het geval. Waarom upgrade je niet naar de nieuwe bèta? En dan aantal keer je cache wipen.

[...]

:o ;w. Jammer. Ik luister heel vaak muziek via oortjes via mijn OnePlus 2. Wat een strop zeg. Ik ga dat wel missen dan. Ik had hem zoals gewoonlijk op "metal" staan, met de bass precies op de helft. Hopelijk komen ze met een vervangende applicatie of iets soortgelijks.

Bedankt voor het bericht in ieder geval. Kun je ons op de hoogte houden als er meer bekend is omtrent dit onderwerp? :)

EDIT: Een handig topic om in de gaten te houden: https://forums.oneplus.ne...-3-0-update-helen.447729/
Telefoon is op 3.01 uitermate snel. FPS is super. Battery top. Signaal en speaker sound stukken minder.
Oordoppen geluid prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Met 3.01 lijkt het geluid via koptelefoon weer goed te zijn. Geen gebruik meer nodig van een losse equalizer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Maar, hoe zit het dan? Er is een heel groot verschil qua tonen/bass etc tussen metal en bijvoorbeeld een koor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:23:
Maar, hoe zit het dan? Er is een heel groot verschil qua tonen/bass etc tussen metal en bijvoorbeeld een koor.
Daar heb ik geen idee van maar het geluid uit de speaker op 2.2.1 vond ik echt super. Dit klinkt nu op 3.0.1 echt als blik en tevens een stuk zachter. Zeg maar gerust. Vele malen zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
bangsat schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:24:
Daar heb ik geen idee van maar het geluid uit de speaker op 2.2.1 vond ik echt super. Dit klinkt nu op 3.0.1 echt als blik en tevens een stuk zachter. Zeg maar gerust. Vele malen zachter.
Daar doelde ik niet op eigenlijk. Ik was wat onduidelijk denk ik. Ik bedoelde bij het gebruik van oordopjes of een koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodivanb
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2019
Ik wilde overstappen naar de community build maar ik loop er op vast dat mijn op2 encrypted is. Daarom kan ik blijkbaar niet installeren van sd. Iemand een idee hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen?

Voor het de-encrypten moet ik alles wissen en terug naar fabrieksinstellingen toch? Of kan het ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Alvast een kleine bug ontdekt. Ik gebruik s'nachts mijn oneplus vaak als zaklamp. Door het 'V' symbool te tekenen op het scherm terwijl hij gelocked is, gaat de LED-flitser aan. Als ik dan unlock en hem terug wil uitzetten bij de sneltoetsen in het notificatiescherm, dan denkt de oneplus dat de zaklamp niet aanstaat. 2 keer op zaklamp drukken en de flits gaat weer uit. Maar ik kan er mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Lodivanb schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:01:
Ik wilde overstappen naar de community build maar ik loop er op vast dat mijn op2 encrypted is. Daarom kan ik blijkbaar niet installeren van sd. Iemand een idee hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen?

Voor het de-encrypten moet ik alles wissen en terug naar fabrieksinstellingen toch? Of kan het ook anders?
Herstarten in recovery mode -> update via USB -> adb sideload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Accu gaat nu wel stukken langer mee met de beta v2. Voorheen zat ik rond 4 uur in de middag al op 30% ofzo. Nu met typen dit bericht accu: 43% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wat ik nog steeds niet snap, na een aantal updates te hebben gehad van OxygenOS.

Wat valt jullie op bij de volgende changelogs?

2.1.1
  • The aforementioned patch to fix Facebook crash on open.
  • Landscape mode fix. Apps such as Google Maps should now work correctly in landscape.
  • New language packs for Swiftkey keyboard.
2.2.1:
  • RAW support in OnePlus Camera
  • Bluetooth compatibility improvement
  • Ultra SIM compatibility improvement
  • GMS 3.0 upgrade
  • Improvement for roaming issues
  • Fix for occasional image corruption issue in OnePlus Camera
  • Security patch update
  • Romanian language support
3.0.1:
  • Enhanced Doze mode to better optimize battery usage
  • Improvements to the fingerprint sensor for faster and more accurate recognition
  • Added clear process in the recents screen for the option to remove background processes
  • Added feature in recents screen to allow you to lock apps that you don’t want removed with clear all
  • Bug fix in network operator selection to ensure the selection sticks to your choice
  • Swiftkey update to version 6.3.3
  • Added back display color balance
  • Updated carrier name mapping
  • Camera improvements including bug fixes for OIS
Bij OxygenOS heb je de keus uit 2 toetsenborden: Google Toetsenbord, of Swiftkey. Echter staat Swiftkey in de Play Store, waar je gegarandeerd de nieuwste versie krijgt. Dus, als er een nieuwe update is, krijg je die update gewoon. Gek genoeg krijg je bij de update van OxygenOS, een nieuwe versie van Swiftkey. Waarom is dit nu eigenlijk? Je krijgt namelijk gewoon de nieuwste versies via de Google Play Store..

Een ander dingetje, bij sommige OxygenOS updates krijg je een nieuwe versie van GMS (Google Mobile Services). Onder GMS vallen de volgende applicaties:
  • Gmail
  • Chrome
  • Google+
  • Google Maps
  • YouTube
  • Google Docs
  • Google Translate
Maar deze applicaties zijn ook gewoonweg te downloaden via de Play Store, en dan heb je ook de nieuwste versie. Of is het dan weer zo dat Google Play Services ook onder GMS valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajunl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 09:46
Heeft iemand ervaring met een OP2 en een OPX? Twijfel welke ik neem nu de prijzen verlaagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Anonymoussaurus schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:38:

Maar deze applicaties zijn ook gewoonweg te downloaden via de Play Store, en dan heb je ook de nieuwste versie. Of is het dan weer zo dat Google Play Services ook onder GMS valt?
Zelfs Google Play Services kan je updaten met de store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rajunl schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:12:
Heeft iemand ervaring met een OP2 en een OPX? Twijfel welke ik neem nu de prijzen verlaagd zijn.
Ligt eraan. Waarvoor ga je je telefoon voornamelijk voor gebruiken? Gamen? Browsen? Etc.

Je kunt 3 dingen doen: de OnePlus 3 halen, de OnePlus 2, of de OnePlus X. Ligt er maar net aan wat je budget is. Ik zelf heb de OnePlus 2. Als je er niet uitkomt, raad ik je aan gebruikersreviews door te lezen:

productreview: OnePlus 2 64GB Zwart review door Anonymoussaurus
productreviews: OnePlus X Zwart
freddy0519 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:12:
Zelfs Google Play Services kan je updaten met de store :)
Klopt. Draait gewoon op de achtergrond. Wordt vaak ook tegelijkertijd met de Play Store zelf geüpdatet. Wel raar dan.. heeft dus eigenlijk geen zin, wat OnePlus doet. Verspilde moeite/tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand hier die in bezit is van een Oneplus Two? Heb namelijk interesse om de 64 gb versie te kopen maar zou graag willen weten wat mensen die er eentje hebben ervan vinden. Ik stap namelijk over van een Xperia Z2. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:45:
Is er iemand hier die in bezit is van een Oneplus Two? Heb namelijk interesse om de 64 gb versie te kopen maar zou graag willen weten wat mensen die er eentje hebben ervan vinden. Ik stap namelijk over van een Xperia Z2. :D
Wat zou je denken met een OnePlus Two topic :? Wat zou je willen weten wat er nog niet is besproken?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:40:
[...]

Wat zou je denken met een OnePlus Two topic :? Wat zou je willen weten wat er nog niet is besproken?
Was gewoon maar een vraagje ;) en als het de moeite waard zou zijn om mijn Z2 te vervangen door een Oneplus Two?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:39:
[...]
Was gewoon maar een vraagje ;) en als het de moeite waard zou zijn om mijn Z2 te vervangen door een Oneplus Two?
Gezien de leeftijd van je Z2 is het zeker wel de moeite waard deze te vervangen voor een OP2, maar als je nog even geduld kan opbrengen zou ik wachten totdat ze de OP3 gaan aankondigen. De geruchten gaan dat de OP3 kwa prijs vergelijkbaar zit als de OP2. Voor meer informatie over de OP3 moet je hier maar eens kijken: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie.

Mocht je verder nog aankoopadvies nodig hebben, kan je even een topic aanmaken in: Mobile Aankoopadviesforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:45:
Ik kom van de Z3 en zelfs dat was een groot verschil voor mij. Zowel de camera als de algemene snelheid was een verbetering. Alleen kon ik wel makkelijk 2 lange dagen (6u-23u) op 1 acculading volhouden met de Z3, maar dat is bij de Oneplus Two (MM beta 2) iets lastiger. Volgens dat ik hem gebruik gaat hij max 1,5 dagen mee. Maar ik zou helemaal niet meer willen teruggaan naar de Z3.

Miss offtopic: Ik had mijn Z3 1x laten vallen zonder hoesje en de touch werkte niet meer, terwijl ik mijn Oneplus Two al verschillende keren hard op steen heb laten vallen en hij werkt nog perfect zonder een barst of dergelijke..

Pagina: 1 ... 23 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.