Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Een Samsung telefoon moet je ook altijd een factory reset doen na een update. Anders is je accu ook zo leeg. Het feit dat je een factory reset moet doen op een One+ is dus niets nieuws of anders vergeleken met andere merken (in mijn geval Samsung).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Sahi_NL schreef op woensdag 20 april 2016 @ 19:49:
Een Samsung telefoon moet je ook altijd een factory reset doen na een update. Anders is je accu ook zo leeg. Het feit dat je een factory reset moet doen op een One+ is dus niets nieuws of anders vergeleken met andere merken (in mijn geval Samsung).
Maar hoe moet de standaardgebruiker/leek dat weten dan?

Hoe moet een standaardgebruiker weten dat hij dat moet doen? En hoe weet een standaardgebruiker hoe hij dat moet doen?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Gewoon uit de handleiding.

Het hoeft ook niet via vage boot-menu's. Een reset naar fabrieksinstellingen kan prima gewoon via de instellingen. En hoe weet de gewone gebruiker dat?

Zijn/haar telefoon wordt vanzelf traag en de batterij is snel leeg. Volgens mij is dit ook wel algemeen bekend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sahi_NL schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:04:
Gewoon uit de handleiding.

Het hoeft ook niet via vage boot-menu's. Een reset naar fabrieksinstellingen kan prima gewoon via de instellingen. En hoe weet de gewone gebruiker dat?

Zijn/haar telefoon wordt vanzelf traag en de batterij is snel leeg. Volgens mij is dit ook wel algemeen bekend hoor.
En wie bedenkt er van de leken: "laat ik eens een factory reset uitvoeren of mijn cache wipen"?

Hoe zouden zij moeten weten dat een factory reset hun probleem oplost???

Met leken bedoel ik voornamelijk mensen die niet veel weten van smartphones en een smartphone gebruiken onder hem mom van: "hij doet het. Dus ik vind het gescheten". Vaak zijn dit mensen boven de 40.

[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-04-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
Ik vraag me af wat mensen allemaal klagen over gekke bugs, Oxygen OS3, dirty flash over de oude versie, daarna wipe cache, en cache gewiped van de geïnstalleerde apps. Ik kom geen hele gekke dingen tegen en ben een vrij heavy user van mijn telefoon.

Sinds gisterochtend van lader:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/260u0qo.png

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/ae9xfa.png

Zoals je ziet laat batterijverbruik wat gekke data zien, maar screen-on time is gewoon perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Razer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:31:
Ik vraag me af wat mensen allemaal klagen over gekke bugs, Oxygen OS3, dirty flash over de oude versie, daarna wipe cache, en cache gewiped van de geïnstalleerde apps. Ik kom geen hele gekke dingen tegen en ben een vrij heavy user van mijn telefoon.

Sinds gisterochtend van lader:

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoals je ziet laat batterijverbruik wat gekke data zien, maar screen-on time is gewoon perfect :)
Ziet er zeer netjes uit!

Hoe heb je al het cache ge-cleaned van je apps?
Toevallig zo? Instellingen > Apparaat > Opslagruimte > 1 keer tikken op "Gegevens in het cachegeheugen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Anonymoussaurus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:45:
[...]

Ziet er zeer netjes uit!

Hoe heb je al het cache ge-cleaned van je apps?
Toevallig zo? Instellingen > Apparaat > Opslagruimte > 1 keer tikken op "Gegevens in het cachegeheugen".
Haha mijn toestel staat op Engels, maar inderdaad:

Settings --> Storage & USB --> Klik op Cached Data --> Clear cached data? --> OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Razer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:49:
Haha mijn toestel staat op Engels, maar inderdaad:

Settings --> Storage & USB --> Klik op Cached Data --> Clear cached data? --> OK
Oke.
Ik vraag me af hè. De launcher van OnePlus (process: OnePlusLauncher) bevat ook wat gegevens in het cache. Worden het cache van die systeemapps dan ook verwijdert? Want ik denk dat dat ook belangrijk is om te doen, nadat ik OxygenOS 3.0 heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Anonymoussaurus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:52:
[...]

Oke.
Ik vraag me af hè. De launcher van OnePlus (process: OnePlusLauncher) bevat ook wat gegevens in het cache. Worden het cache van die systeemapps dan ook verwijdert? Want ik denk dat dat ook belangrijk is om te doen, nadat ik OxygenOS 3.0 heb geïnstalleerd.
Ik gebruik Nova Launcher, die vind ik fijner, maar volgens mij wiped hij ook de cache van systeem apps ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Razer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:53:
Ik gebruik Nova Launcher, die vind ik fijner, maar volgens mij wiped hij ook de cache van systeem apps ja.
Oke. Goed om te weten. Wat ik na de update van OxygenOS 3.0 ga doen:

Update installeren OxygenOS (3.0) > telefoon afsluiten > naar recovery mode > cache verwijderen > opnieuw opstarten > naar instellingen en dan via die manier al het app cache verwijderen > nog een keer cache partitie verwijderen > rebooten. En oja. Ook nog de vingerscanner opnieuw instellen (wat volgens mij zelfs verplicht is). Dan misschien nog 1 keertje cache + app cache verwijderen :$ :P.

[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-04-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Anonymoussaurus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:54:
[...]

Oke. Goed om te weten. Wat ik na de update van OxygenOS 3.0 ga doen:

Update installeren OxygenOS (3.0) > telefoon afsluiten > naar recovery mode > cache verwijderen > opnieuw opstarten > naar instellingen en dan via die manier al het app cache verwijderen > nog een keer cache partitie verwijderen > rebooten. En oja. Ook nog de vingerscanner opnieuw instellen (wat volgens mij zelfs verplicht is). Dan misschien nog 1 keertje cache + app cache verwijderen :$ :P.
Precies :)
Als ik jou was zou ik OOS3 beta gewoon installeren, het is stukken beter dan de vorige release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Razer schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:00:
Precies :)
Als ik jou was zou ik OOS3 beta gewoon installeren, het is stukken beter dan de vorige release.
Ik ben nogal perfectionistisch/OCD achtig. Ik zal mij dus ergeren aan dingen die niet perfect zijn. Ik heb het het liefst zo perfect en 'schoon' mogelijk :P. Daarom neig ik ook naar clean installs van m'n OnePlus 2 :P. Heb ik met Windows ook. Maar goed. Ik wacht liever tot de official-release. Toch bedankt ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-04-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik stapte vanmiddag uit de auto, unlock de telefoon (vingerafdruk) en het scherm gaat zwart en de telefoon is helemaal dood :F.

Reboot of power off reageert helemaal niet meer, ik kreeg hem weer tot leven door hem aan de stroom te hangen (de accu was vrijwel vol, maar toch) en vrij lang (ik gok wel 10+ seconden) power + volume down ingedrukt te houden. Ik kreeg toen de linux pinguïn te zien en daarna de optie tot wipen, cache legen of beide. Ik heb de cache geleegd en gereboot, nu lijkt hij weer normaal te werken.

Wekt geen vertrouwen!

- edit -

Mis ik nu iets, of is Android gelieerd een Ubuntu? De telefoon vermeld namelijk een 'ubuntu' kernel bij de 'about this phone' en die pinguïn is ook erg 'bekend'...

[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 21-04-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:09:
Ik stapte vanmiddag uit de auto, unlock de telefoon (vingerafdruk) en het scherm gaat zwart en de telefoon is helemaal dood :F.

Reboot of power off reageert helemaal niet meer, ik kreeg hem weer tot leven door hem aan de stroom te hangen (de accu was vrijwel vol, maar toch) en vrij lang (ik gok wel 10+ seconden) power + volume down ingedrukt te houden. Ik kreeg toen de linux pinguïn te zien en daarna de optie tot wipen, cache legen of beide. Ik heb de cache geleegd en gereboot, nu lijkt hij weer normaal te werken.

Wekt geen vertrouwen!

- edit -

Mis ik nu iets, of is Android gelieerd een Ubuntu? De telefoon vermeld namelijk een 'ubuntu' kernel bij de 'about this phone' en die pinguïn is ook erg 'bekend'...
Ik vermoed eerder dat je het Android poppetje zag :P
Anders vraag ik me af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, ik heb volgens mij in mijn root / flash / custom kernel acties nog nooit een Linux pinguïn gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gister rustig bezig in de keuken met koken. Voel ik mijn been ineens steeds warmer worden. Was op een of andere manier de zaklamp aangegaan van de telefoon. Dit terwijl dat gesture uitstaat (op de dubble tap na).

Wordt flink warm zo'n klein ledje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Razer schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:19:
[...]

Ik vermoed eerder dat je het Android poppetje zag :P
Anders vraag ik me af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, ik heb volgens mij in mijn root / flash / custom kernel acties nog nooit een Linux pinguïn gezien.
I shit you not, het was echt een pinguïn, dat verschil zie ik echt wel, ik weet hoe het Android poppetje eruit zien, om te beginnen groen en niet zwart met geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Trouwens vraagje: ik heb de tweakers pricewatch pagina opgeslagen op homescreen. Echter de 1e keer staat er netjes de favicon bij. Maar die valt na verloop van tijd weg en krijg dan het android robotje als icoon.

Meer mensen die dit hebben? Is overigens ook met andere sites het geval. Dus niet een tweakers gerelateerd iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:09:
Klopt. Het is gebaseerd op de Linux kernel. Dat is al heel lang bekend overigens :P. Maar maakt niet uit ;).

Info: http://www.howtogeek.com/...-but-what-does-that-mean/

En Ubuntu is een Linux distributie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Is het nog steeds waard om een Oneplus 2 te bestellen? Ik hoor dat de OP3 binnenkort word aangekondigd. Ik had eigenlijk een Nexus 6P besteld en het ging me voornamelijk om de snelle SoC (SD810) maar omdat de levertijd steeds langer werd (was aanbieding) maar gecancelled.

Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar iets anders. Zat al naar Xiaomi's te kijken maar na wat research lees ik dat het nogal een geknooi is met ROMS en locked bootloaders, ook qua garantie sta ik nog niet echt te popelen om iets uit China te bestellen (mijn lumia is ook een aantal keer onder fabrieksgarantie terug geweest).

In mei word geloof ik de OP3 aangekondigd maar ik neem aan dat de daadwerkelijke introductie nog wel een half jaar duurt? Ik mag nog wel eens wat intensieve dingen doen op mijn smartphone maar ik denk dat ik met de OP2 nog wel minimaal 2 jaar vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
Annihilism schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:18:
In mei word geloof ik de OP3 aangekondigd maar ik neem aan dat de daadwerkelijke introductie nog wel een half jaar duurt? Ik mag nog wel eens wat intensieve dingen doen op mijn smartphone maar ik denk dat ik met de OP2 nog wel minimaal 2 jaar vooruit kan.
De OnePlus 3 wordt inderdaad vermoedelijk aangekondigd in mei, maar als de release en verkoop met invites net zo loopt als de OnePlus One en 2 dan is het toestel pas in november / december goed verkrijgbaar.

Kun je wachten tot november zou ik voor de OP3 gaan. Heb je echter minder geduld is de OnePlus 2 een prima aankoop!

Overigens is er ook een speciaal OnePlus 3 topic: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:53
Ik heb geen ervaringen met de Nexus 6P. Maar wel met de OP2 en de oude Nexus 5. Als ik die twee met elkaar vergelijk, dan is mijn verwachting dat die Nexus 6P rondjes rent om de OP2. Want ook mijn Nexus 5 voelt veel sneller en snappiër aan dan mijn huidige OP2. Daarbij moet ik wel zeggen dat de ervaringen van gebruiker tot gebruiker erg wisselend zijn, maar hier op Tweakers komen toch wel erg vaak ergenissen aan de OP2 voorbij.
Aan de hardware van de OP2 kan het eigenlijk niet liggen, maar tot op heden zijn. de officiële software releases echt matig. Maar als je aan de slag wilt met custom roms, dan kan je aan de OP2 volgens mij nog best een goede koop hebben.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
gehaktstaaf schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:16:
Ik heb geen ervaringen met de Nexus 6P. Maar wel met de OP2 en de oude Nexus 5. Als ik die twee met elkaar vergelijk, dan is mijn verwachting dat die Nexus 6P rondjes rent om de OP2. Want ook mijn Nexus 5 voelt veel sneller en snappiër aan dan mijn huidige OP2. Daarbij moet ik wel zeggen dat de ervaringen van gebruiker tot gebruiker erg wisselend zijn, maar hier op Tweakers komen toch wel erg vaak ergenissen aan de OP2 voorbij.
Aan de hardware van de OP2 kan het eigenlijk niet liggen, maar tot op heden zijn. de officiële software releases echt matig. Maar als je aan de slag wilt met custom roms, dan kan je aan de OP2 volgens mij nog best een goede koop hebben.
Bedankt voor je reactie. Snappiness met de launcher zelf vind ik niet zo'n probleem, waar het mij ook meer om gaat is grafisch. Ik speel zo nu en dan wel eens WoT Blitz en Hearthstone maar ik ga er van uit dat die gewoon gaan werken.
rens-br schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 06:31:
[...]

De OnePlus 3 wordt inderdaad vermoedelijk aangekondigd in mei, maar als de release en verkoop met incites net zo loopt als de OnePlus One en 2 dan is het toestel pas in november / december goed verkrijgbaar.

Kun je wachten tot november zou ik voor de OP3 gaan. Heb je echter minder geduld is de OnePlus 2 een prima aankoop!

Overigens is er ook een speciaal OnePlus 3 topic: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie
November is wel erg ver weg. Ik heb mijn Lumia al verkocht en gebruik nu in de tussentijd een Moto E (omdat ik er niet van uit ging dat de Nexus 6P zo laat pas geleverd zou worden), dus dat is wel een aardige downgrade :+ . Voel me ook wel enigzins een beetje in de aap gelogeerd door iBood :/ . Op zijn goedkoopst is een Nexus 6P 550 (64GB versie) maar dan moet ik wel een creditcard nemen, en als ik nu weer zoveel geld ga uitgeven wacht ik liever even op de SD820 toestellen. Dus het is nu een beetje de keuze voor mij of ik een OP2 neem of nog even (een maandje?) wacht op de SD820 toestellen zoals de HTC10.

Ik zal nog eens even kijken wat mij het beste past. De OP2 ziet er in ieder geval nog redelijk futureproof uit en NFC zal ik toch niet gaan gebruiken in de nabije toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Annihilism schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:38:
[...]

November is wel erg ver weg. Ik heb mijn Lumia al verkocht en gebruik nu in de tussentijd een Moto E (omdat ik er niet van uit ging dat de Nexus 6P zo laat pas geleverd zou worden), dus dat is wel een aardige downgrade :+ . Voel me ook wel enigzins een beetje in de aap gelogeerd door iBood :/ . Op zijn goedkoopst is een Nexus 6P 550 (64GB versie) maar dan moet ik wel een creditcard nemen, en als ik nu weer zoveel geld ga uitgeven wacht ik liever even op de SD820 toestellen. Dus het is nu een beetje de keuze voor mij of ik een OP2 neem of nog even (een maandje?) wacht op de SD820 toestellen zoals de HTC10.

Ik zal nog eens even kijken wat mij het beste past. De OP2 ziet er in ieder geval nog redelijk futureproof uit en NFC zal ik toch niet gaan gebruiken in de nabije toekomst.
Of je neemt de Xiaomi MI5 32GB, die is al voor 350-400 euro te krijgen en heeft SD820.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Annihilism
Heb de Oneplus 2 net besteld. De alternatieven waren me de meerprijs niet waard en xiaomi durf ik niet helemaal aan qua software.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:03
Annihilism schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:33:
Heb de Oneplus 2 net besteld. De alternatieven waren me de meerprijs niet waard en xiaomi durf ik niet helemaal aan qua software.

Ben benieuwd.
Ik heb mijn OP2 vandaag binnen gekregen. Ik kom van een iPhone 5S af en kon de prijs van een 6S niet verantwoorden. Tot nu toe tevreden. Oxygen OS 2.2.1 draait als een speer en de vrijheid van Android is zeker een plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Annihilism schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:38:
Dus het is nu een beetje de keuze voor mij of ik een OP2 neem of nog even (een maandje?) wacht op de SD820 toestellen zoals de HTC10.

Ik zelf heb nooit een HTC gehad, maar ik hoor er vaak slechte verhalen over. Naja, vooral de prijs is belachelijk. Helemaal nu ze met hele slechten verkopen kampen. 750 euro voor een toestelletje van 32GB 7(8)7. Bron: nieuws: HTC presenteert 10-smartphone als opvolger One M9

Voor mij wordt het sowieso geen Samsung, HTC, Sony, Apple, of wat dan ook.

In de toekomst zal ik alleen nog maar voor een OnePlus, of Nexus gaan.
Annihilism schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:33:

Ben benieuwd.
Goede keus. Veel plezier alvast. d:)b

6.0.1 (OxygenOS 3.0) moet er binnen 2 weken toch wel aan komen hoop/denk ik :D. Dan komt het qua performance stukken dichterbij de 6P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Neyluzz schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:58:
[...]

Ik heb mijn OP2 vandaag binnen gekregen. Ik kom van een iPhone 5S af en kon de prijs van een 6S niet verantwoorden. Tot nu toe tevreden. Oxygen OS 2.2.1 draait als een speer en de vrijheid van Android is zeker een plus.
Ik kom zelf van een Lumia 930, maar merkte dat toch nog veel miste qua apps en vrijheid. Android mag dan misschien niet perfect zijn maar ik vind het wel heerlijk dat ik mijn telefoon volledig naar wens kan aanpassen. Bij WP zit je toch echt vast aan de metro interface.

Heb vanmiddag nog even naar de alternatieven gekeken maar vrijwel niets heeft vergelijkbare specs (zelfs als ik de btw terug vorder wat nu niet kan).

Verder lees ik over de OP2 eigenlijk alleen maar positieve dingen (op wat softwarefoutjes na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik heb nu deze op mijn homescreen staan: Google Play: DashClock Widget

Echter 9 van de 10 keer krijg ik geen weer info binnen en staat die op "--" in beeld.

Mensen die een soortgelijke app gebruiken of tips hebben om snel de mails, sms, etc in beeld te hebben zoals deze subtiel doet?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Paulus07 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:02:
Mensen die een soortgelijke app gebruiken of tips hebben om snel de mails, sms, etc in beeld te hebben zoals deze subtiel doet?
Als je het in beeld wilt hebben, waarom sleep je dan de notificatiebalk niet gewoon naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Toen ik net in het OnePlus 3 topic aan het reageren was. Merkte ik wat op. We hadden het over of de OnePlus 2 4G+ ondersteund of niet. Ik ging op de website kijken, en daar staan ook heel weinig frequenties waar de telefoon op werkt. Op Tweakers staat er dat hij alle frequenties ondersteund. Op de OnePlus 2 site echter niet.

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RIFicLvl.png?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g4MwHOGl.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:01:
Toen ik net in het OnePlus 3 topic aan het reageren was. Merkte ik wat op. We hadden het over of de OnePlus 2 4G+ ondersteund of niet. Ik ging op de website kijken, en daar staan ook heel weinig frequenties waar de telefoon op werkt. Op Tweakers staat er dat hij alle frequenties ondersteund. Op de OnePlus 2 site echter niet.

Screenshots:
[afbeelding]

[afbeelding]
Tweakers maakt geen onderscheiding tussen frequenties van 2G, 3G en 4G, maar gooit alle frequenties op één hoop. Als je de website vergelijkt met de Pricewatch staat er het volgende:

OP2 WebsiteTweakers
GSM:2G - edge, 2G - gprs
WCDMA:3G - hsdpa, 3G - umts,
FDD-LTE4G - lte
TDD-LTE:4G - lte

Als de vergelijking dan gemaakt wordt tussen frequenties en banden, komt er dit uit:
OP2 WebsiteTweakers
GSM: 850, 900, 1800, 1900 MHz850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz
WCDMA: Bands 1/2/5/8 2100 / 1900 / 850 / 900 Mhz
FDD-LTE: Bands 1/3/5/7/8/20 2100 / 1800 / 850 / 900 / 800 Mhz
TDD-LTE: Bands 38/40/412600 Mhz / 2300 Mhz / 2500 Mhz

Tweakers heeft dus alleen band 40 en 41 niet vermeld, maar die worden ook niet gebruikt in Nederland. Dus dat is ook niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:38:
Tweakers maakt geen onderscheiding tussen frequenties van 2G, 3G en 4G, maar gooit alle frequenties op één hoop. Als je de website vergelijkt met de Pricewatch staat er het volgende:

OP2 WebsiteTweakers
GSM:2G - edge, 2G - gprs
WCDMA:3G - hsdpa, 3G - umts,
FDD-LTE4G - lte
TDD-LTE:4G - lte

Als de vergelijking dan gemaakt wordt tussen frequenties en banden, komt er dit uit:
OP2 WebsiteTweakers
GSM: 850, 900, 1800, 1900 MHz850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz
WCDMA: Bands 1/2/5/8 2100 Mhz / 1900 Mhz / 850Mhz / 900Mhz
FDD-LTE: Bands 1/3/5/7/8/20 2100 Mhz / 1800 Mhz / 850Mhz / 900Mhz / 800Mhz
TDD-LTE: Bands 38/40/412600Mhz / 2300Mhz / 2500Mhz

Tweakers heeft dus alleen band 40 en 41 niet vermeld, maar die worden ook niet gebruikt in Nederland. Dus dat is ook niet relevant.
Bedankt voor je bericht :). Maar de 800MHz wordt wel gebruikt in Nederland, en die mis ik op de OnePlus 2 site, maar niet op de Tweakers site. Bron: http://www.4g.nl/4g-netwerk/4g-frequenties/

Mijn uiteindelijke vragen zijn eigenlijk:
  • Waarom wordt het op Tweakers uitgedrukt in MHz (wat ik overigens veel duidelijker vind), en op andere sites allemaal met "38", "1", "2", etcetera?
  • En welke site heeft het nou goed? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:43:
[...]
Bedankt voor je bericht :). Maar de 800MHz wordt wel gebruikt in Nederland, en die mis ik op de OnePlus 2 site, maar niet op de Tweakers site. Bron: http://www.4g.nl/4g-netwerk/4g-frequenties/
Goed opgemerkt, maar helaas incorrect. In mijn vorige post staat 800Mhz gewoon vermeld (is band 20), kijk maar bij FDD-LTE.
  • Waarom wordt het op Tweakers uitgedrukt in MHz (wat ik overigens veel duidelijker vind), en op andere sites allemaal met "38", "1", "2", etcetera?
Mhz en Banden zijn andere benamingen voor exact hetzelfde. Zie deze bron welke banden er bij welke frequenties horen. Ik probeerde dat in mijn vorige post ook al duidelijk te maken. Elke band die genoemd wordt op de OP2 website, staat dus gelijk aan een frequentie, welke gewoon genoemd staat in de Pricewatch (behalve dus 40 en 41).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:47:
Goed opgemerkt, maar helaas incorrect. In mijn vorige post staat 800Mhz gewoon vermeld (is band 20)
Mhz en Banden zijn andere benamingen voor exact hetzelfde. Zie deze bron welke banden er bij welke frequenties horen. Ik probeerde dat in mijn vorige post ook al duidelijk te maken. Elke band die genoemd wordt op de OP2 website, staat dus gelijk aan een frequentie, welke gewoon genoemd staat in de Pricewatch (behalve dus 40 en 41).
Klopt. Ik heb je bron van je vorige post wel bekeken. Maar mijn vraag was meer waarom niet gewoon elke site dezelfde eenheden gebruiken. Oftewel: waarom OnePlus op zijn site niet alles uitdrukt in MHz, in plaats van de nummers.

Bedankt voor je verduidelijking trouwens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:01:
We hadden het over of de OnePlus 2 4G+ ondersteund of niet. Ik ging op de website kijken, en daar staan ook heel weinig frequenties waar de telefoon op werkt.
Maar of de Oneplus Two 4G+ ondersteunt heeft toch helemaal niets met al die specifieke banden hierboven te maken? Zover ik weet is 4G+ een andere benaming voor LTE-A, wat dan weer voor carrier aggregation staat.

Het LTE modem in de OnePlus 2 is geclassificeerd met CAT 6 dus volgens mij ondersteunt de OPT inderdaad 4G+

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:50:
[...]
Klopt. Ik heb je bron van je vorige post wel bekeken. Maar mijn vraag was meer waarom niet gewoon elke site dezelfde eenheden gebruiken. Oftewel: waarom OnePlus op zijn site niet alles uitdrukt in MHz, in plaats van de nummers.
Puur om verwarring te voorkomen. Een bepaalde frequentie wordt genoemd bij meerdere banden, maar al deze banden hebben een verschillende range. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 850 Mhz. Die zit in band 5, 6, 18, 19, 26, 27. Maar het zijn wel allemaal net iets andere bereiken:
Band NmmrFreq. Range 1Freq. Range 2Freq. 'Naam'
5824 - 849 MHz869 - 894 MHz850 MHz
6830 - 840 MHz875 - 885 MHz850 MHz
18815 - 830 MHz875 - 890 MHz850 MHz
19830 - 845 MHz875 - 890 MHz850 MHz
26814 - 849 MHz859 - 894 MHz850 MHz
27807 - 824 MHz852 - 869 MHz850 MHz
Als Tweakers dus aangeeft dat 850Mhz ondersteunt wordt, heb je geen idee welke band dit is. Ondersteunt je telefoon dus bijv. band 27 maar je provider band 18, gaat het niet werken. Maar het valt wel allemaal onder de noemer 850Mhz. Tweakers zou dus eigenlijk de banden moeten vermelden i.p.v. de frequenties, omdat die redelijk niets zeggend zijn.

Providers en fabrikanten geven daarom banden op, zodat je meteen kan zien of het gaat werken.
pimsaint schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:58:
[...]
Maar of de Oneplus Two 4G+ ondersteunt heeft toch helemaal niets met al die specifieke banden hierboven te maken? Zover ik weet ik 4G+ een andere benaming voor LTE-A, wat dan weer voor carrier aggregation staat.

Het 4G modem in de OnePlus 2 is geclassificeerd met CAT 6 dus volgens mij ondersteunt de OPT inderdaad 4G+
Heb je helemaal gelijk in. Ondersteuning voor 4G+ heeft te maken met de verschillende Cat versies en niet zo zeer met frequenties. Ik was tot dezelfde conclusie gekomen als jij, als reactie op AnonymousWP: rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie". Je wikipedia bron spreekt echter van Cat 6 LTE, terwijl de OP2 volgens de specificatie van Qualcomm LTE Cat 9 aan kan.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 25-04-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
pimsaint schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:58:
Maar of de Oneplus Two 4G+ ondersteunt heeft toch helemaal niets met al die specifieke banden hierboven te maken? Zover ik weet is 4G+ een andere benaming voor LTE-A, wat dan weer voor carrier aggregation staat.

Het LTE modem in de OnePlus 2 is geclassificeerd met CAT 6 dus volgens mij ondersteunt de OPT inderdaad 4G+
Heeft het ook niet. Maar zoals ik al zei in mijn post, viel het mij op toen ik naar de website van OnePlus ging. Daar wilde ik kijken voor de 4G+ ondersteuning, maar toen viel me dat van die frequenties dus op.
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:59:
Puur om verwarring te voorkomen. Een bepaalde frequentie wordt genoemd bij meerdere banden, maar al deze banden hebben een verschillende range. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar 850 Mhz. Die zit in band 5, 6, 18, 19, 26, 27. Maar het zijn wel allemaal net iets andere bereiken:

Tweakers geeft dus aan dat 850Mhz ondersteunt wordt, maar je hebt geen idee welke band dit is. Ondersteunt je telefoon dus bijv. band 27 maar je provider band 18, gaat het niet werken. Maar het valt wel allemaal onder de noemer 850Mhz.

Daarom geven providers en fabrikanten banden op, zodat je meteen kan zien of het gaat werken. Tweakers zou dus eigenlijk de banden moeten vermelden i.p.v. de frequenties, omdat die redelijk niets zeggend zijn.
Aha! Nu begrijp ik het. Dan is het inderdaad wel handiger om alles juist om te draaien naar de banden in plaats van alles van banden naar frequenties :P.

Erg duidelijke uitleg, Rens :). Bedankt hiervoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:30:
[...]
Aha! Nu begrijp ik het. Dan is het inderdaad wel handiger om alles juist om te draaien naar de banden in plaats van alles van banden naar frequenties :P.

Erg duidelijke uitleg, Rens :). Bedankt hiervoor ;).
Graag gedaan. Het duurde bij mij ook even voordat het kwartje viel hoor. Ik ga in ieder geval een request aanmaken in Pricewatch Feedback, om te vragen of ze voortaan banden kunnen vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:32:
Graag gedaan. Het duurde bij mij ook even voordat het kwartje viel hoor. Ik ga in ieder geval een request aanmaken in Pricewatch Feedback, om te vragen of ze voortaan banden kunnen vermelden.
Goed idee. Ik ga binnenkort (als OxygenOS 3.0) uitkomt. Dat meteen even allemaal wijzigen, en jouw bron er bij zetten. Dan zet ik meteen de changelog van OxygenOS 3.0 online in de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:33:
[...]
Goed idee. Ik ga binnenkort (als OxygenOS 3.0) uitkomt. Dat meteen even allemaal wijzigen, en jouw bron er bij zetten. Dan zet ik meteen de changelog van OxygenOS 3.0 online in de review.
Je review wordt wel alsmaar groter en groter hè. Goed dat je hem blijft bijwerken. Overigens staat mijn request hier: Banden vermelden i.p.v. frequenties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:46:
Je review wordt wel alsmaar groter en groter hè. Goed dat je hem blijft bijwerken. Overigens staat mijn request hier: Banden vermelden i.p.v. frequenties
Hehehe O+ d:)b. Naja, ik kan natuurlijk geen oude informatie leveren hè :P.

Goed dat je er een topic over hebt gemaakt. Nu kunnen we alleen nog maar hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:33
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:33:
[...]

Geen zorgen je hebt nog de tijd, terwijl de meeste grote fabrikanten al Android N als beta hebben liggen zitten wij nog met Android M. Maar ik geloof dat OxygenOS over 3 maanden al gelanceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
kevinkrs schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 06:54:
[...]
terwijl de meeste grote fabrikanten al Android N als beta hebben liggen zitten wij nog met Android M. Maar ik geloof dat OxygenOS over 3 maanden al gelanceerd wordt.
Alleen Nexus toestellen, één Android One toestel en een aantal Sony toestellen hebben momenteel Android N in beta, dus het valt wel mee. Maar hoe kom je erbij dat OxygenOS pas over 3 maanden uitkomt? Carl heeft destijds Q1 beloofd en met de beta in het achterhoofd verwacht ik dat de officiële update snel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Is dit een hint dat OxygenOS 3.0 zeer binnenkort komt? :D

https://forums.oneplus.ne...king-the-beta-off.444648/

Drommels, drommels en nog eens drommels :(. Het gaat blijkbaar over de nieuwe GUI van de website zelf (forums.oneplus.net)..

[ Voor 39% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-04-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:37:

Drommels, drommels en nog eens drommels :(. Het gaat blijkbaar over de nieuwe GUI van de website zelf (forums.oneplus.net)..
Was die GUI dan lelijk? Nog strak imo :P

Ik ben wel echt aan het uitkijken naar de stabiele versie, want mijn Wifi-snelheid is er echt niet naar :F

[ Voor 11% gewijzigd door freddy0519 op 29-04-2016 17:11 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
freddy0519 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:11:
Was die GUI dan lelijk? Nog strak imo :P

Ik ben wel echt aan het uitkijken naar de stabiele versie, want mijn Wifi-snelheid is er echt niet naar :F
Met die oude was ook niets mis volgens mij. Die nieuwe vind ik ook wel gescheten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ziet er toch wel erg nice uit hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisternacht toch maar 6 erop gezet. Altijd tricky snachts :p maar wat ik nu al direct merk, de telefoon is echte rete snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:33
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:37:

Dat kan nooit zo snel, het is OnePlus. In December 2017 wanneer alle anderw fabrikanten al op Android N draaien of misschien zelfs al de toekomstige android 8, komt Android 6.0 eindeijk eens uit de beta voor de OnePlus gebruikers. Nog alleen maar een paar maandjes wachten dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:03
Ik heb de Oneplus 2 nu een week en draai Oxygen OS 3.0 / MM 6.0. Voor wat betreft de foto's ben ik nog niet helemaal overtuigd. Ik mis vaak wat detail bijvoorbeeld bladeren van een boom lijken uitgesmeerd / weinig detail.

Wie draait Oxygen OS 3.0 en kan wat outdoor foto's delen? Ik zal er asap zelf ook wat delen.

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:46
Raar. Sinds gister nacht kan ik opeens niet meer gebeld worden, oproepen gaan meteen naar mijn voicemail. Ik heb nergens een instelling gewijzigd. Kon ik eerst nog wel smsjes ontvangen, ook dat lukt nu niet meer. Zelf kan ik wel nog gewoon bellen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
zunrob schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:04:
Raar. Sinds gister nacht kan ik opeens niet meer gebeld worden, oproepen gaan meteen naar mijn voicemail. Ik heb nergens een instelling gewijzigd. Kon ik eerst nog wel smsjes ontvangen, ook dat lukt nu niet meer. Zelf kan ik wel nog gewoon bellen etc..
Heb je T-Mobile? Ik gisteren precies hetzelfde gehad, lijkt nu weer opgelost. Overigens de simkaart in 2 andere telefoons gedaan gaf zelfde effect. Dus ligt waarschijnlijk niet aan je OP2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Heb mijn Oneplus 2 nu enkele dagen in gebruik. Ben erg tevreden tot nu toe, de telefoon is razendsnel, oogt erg chique (met de oneplus leren flipcover) en ook het beeld ben ik positief door verrast (gezien ik van Amoled kom). Wat ook erg makkelijk is, is het schuifknopje aan de zijkant om het notificatie geluid mee aan te passen). Het grote formaat was ik direct aan gewend (heb vrij grote handen +))

Enige minpuntje wat ik tot nu toe ben tegengekomen is de audio kwaliteit van de jack. Niet slecht of zo maar wel een beetje ruis op zeer laag volume. Hij kan overigens wel veel harder als mijn oude Lumia.

Denk dat ik de komende tijd wel even vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
https://forums.oneplus.ne...ble-for-oneplus-2.444889/

You're welcome! Het is nog geen volledig goede afgemaakte build als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Anonymoussaurus schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:05:
https://forums.oneplus.ne...ble-for-oneplus-2.444889/

You're welcome! Het is nog geen volledig goede afgemaakte build als ik het zo lees.
Dat is iemand die dacht grappig te zijn, er is altijd alleen nog maar de beta van weekje of 5 geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Razer schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:46:
Dat is iemand die dacht grappig te zijn, er is altijd alleen nog maar de beta van weekje of 5 geleden.
:( :X |:( O-). Stom van me. Ik werd zo hyped dat ik niet eens naar de topicstarter heb gekeken :F. When I read your message, I was like: -O-.

Naja, nog even wachten dus. Bedankt voor je reactie in ieder geval ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:46
Razer schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:48:
[...]

Heb je T-Mobile? Ik gisteren precies hetzelfde gehad, lijkt nu weer opgelost. Overigens de simkaart in 2 andere telefoons gedaan gaf zelfde effect. Dus ligt waarschijnlijk niet aan je OP2 ;)
Jup, T-Mobile! En inderdaad, het is nu weer opgelost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Output van de koptelefoon aansluiting is wel belachelijk slecht met de 6beta :s

Wat een tergende kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Paulus07 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 07:53:
Output van de koptelefoon aansluiting is wel belachelijk slecht met de 6beta :s

Wat een tergende kwaliteit.
Dit komt omdat MaxAudio nog niet is meegeleverd met de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:45:
[...]

Dit komt omdat MaxAudio nog niet is meegeleverd met de Beta.
Of ze zorgen er gewoon voor dat het standaard al luisterbare kwaliteit heeft :P Maar eens snel zoeken naar een equalizer app nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik ben benieuwd: https://twitter.com/OnePl...status/726782624140681218
More info is natuurlijk nog geen OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nou jongens. Schiet mij maar lek.... :/.

Ik ben momenteel in Duitsland. Gister, nog doodleuk gebruik gemaakt van internet (in Nederland) voor de grens van Duitsland. Toen ik over de grens was, kon ik meteen al niet meer internetten. Er stond wel een E (EDGE)/3G/LTE, maar met geen van de 3 kon ik berichten versturen of ontvangen. Roaming staat uiteraard aan. Ik draaide OxygenOS 2.2.1. Toen ik in december in Oostenrijk was, kon ik wel gewoon gebruik maken van m'n data. Ik had hiervoor geen bundel, maar betaalde gewoon per MB. Toen draaide ik dacht ik OxygenOS 2.2.0.

Toen we eenmaal bij het huis aankwamen (gister), hadden we gelukkig wel Wi-Fi (ook problemen, maar dat is niet van toepassing nu). Toen kreeg ik de melding dat er een nieuwe OxygenOS update was (2.2.1-2).

Screenshot van het OnePlus forum: https://forums.oneplus.ne...160423_095853-jpg.431723/

Die update heb ik geïnstalleerd. Misschien werkt hij alleen maar voor Duitse simkaarten?? Want ik heb ook vandaag nog eens voor de 2e keer KPN gebeld, en dan krijg je zo'n lul verhaal.

Zelfs de SIM kaart in slot 2 gedaan, werkt ook niet. Ik heb zelfs al iets van 4 keer m'n systeem cache gecleared.

Dus, ik heb alleen erg slecht Wi-Fi ontvangst. En kan geen gebruik maken van m'n data, terwijl er wel zo'n pijltje naar buiten staat (bij de quick-toggles). Wat aangeeft dat de data wél outbound gaat, maar er komt niets inbound :(.

Ik hoop echt dat jullie me tips kunnen geven, of misschien het probleem wel herkennen, want het is echt uitermate frustrerend als je geen data kan gebruiken. Nu heb ik wel Wi-Fi natuurlijk. Maar ik wil gewoon graag weten waarom het niet werkt. Software issue van OxygenOS???

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-05-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Vervelend dat je roaming blijkbaar niet goed werkt nu. Wifi is uiteraard leuk als het in de buurt is, maar ik voel me altijd nogal 'naakt' zonder mijn eigen data verbinding in het buitenland.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb op zowel 2.2.1 en 3.0 nooit problemen gehad met roaming met T-Mobile. En dan heb ik het over Duitsland, de UK, Rusland en de US in de afgelopen maar maanden. Nu kan het natuurlijk een specifieke incompatibiliteit zijn tussen OOS en KPN (+roaming partners) maar ja, hoe kom je daar precies achter...

Andere mensen daar van wie je een SIM even kan lenen? Betaal je per MB of heb je een buitenlandbundel oid? Wat had de KPN helpdesk uberhaupt te vertellen?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:14:
Ik ben momenteel in Duitsland. Gister, nog doodleuk gebruik gemaakt van internet (in Nederland) voor de grens van Duitsland. Toen ik over de grens was, kon ik meteen al niet meer internetten. Er stond wel een E (EDGE)/3G/LTE, maar met geen van de 3 kon ik berichten versturen of ontvangen. Roaming staat uiteraard aan. Ik draaide OxygenOS 2.2.1. Toen ik in december in Oostenrijk was, kon ik wel gewoon gebruik maken van m'n data. Ik had hiervoor geen bundel, maar betaalde gewoon per MB. Toen draaide ik dacht ik OxygenOS 2.2.0.
Misschien zit je momenteel op een netwerk wat niet helemaal lekker werkt, kun je handmatig naar netwerken zoeken en dan een andere provider selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Redinox schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:00:
Vervelend dat je roaming blijkbaar niet goed werkt nu. Wifi is uiteraard leuk als het in de buurt is, maar ik voel me altijd nogal 'naakt' zonder mijn eigen data verbinding in het buitenland.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb op zowel 2.2.1 en 3.0 nooit problemen gehad met roaming met T-Mobile. En dan heb ik het over Duitsland, de UK, Rusland en de US in de afgelopen maar maanden. Nu kan het natuurlijk een specifieke incompatibiliteit zijn tussen OOS en KPN (+roaming partners) maar ja, hoe kom je daar precies achter...

Andere mensen daar van wie je een SIM even kan lenen? Betaal je per MB of heb je een buitenlandbundel oid? Wat had de KPN helpdesk uberhaupt te vertellen?
Mijn ouders + broertje hebben allemaal een iPhone. Hiermee heb je zo'n tooltje nodig om bij de simkaart te komen. Dat gaat dus niet werken, helaas.

Ik betaal per MB (6 cent). Bundels hou ik niet zo van.

Tsja, de 'helpdesk' :P. Ze vroegen gewoon de standaard dingetjes die ik al lang had geprobeerd. Ik vroeg of zij een storing hadden toevallig (gister). Toen zei ze dat zij er niet tussen zitten. Terwijl dat wel zo is, want het moet sowieso langs de masten van KPN, om de kosten te berekenen (hoeveel MB ik bijvoorbeeld heb gebruikt).

Als je verder nog informatie nodig hebt, hoor ik het graag.

Zie hier wat ik bedoel met het outbound en inbound. De data pakketjes gaan dus alleen outbound, en niet inbound.

https://lh5.ggpht.com/RsP...vsjf_iLAqMtX66ld0gh8=w300
rens-br schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:12:
Misschien zit je momenteel op een netwerk wat niet helemaal lekker werkt, kun je handmatig naar netwerken zoeken en dan een andere provider selecteren?
Ja, dat kan. Maar ik heb elk netwerk geprobeerd. Handmatig, automatisch, EDGE, 3G, LTE. Werkt allemaal niet.

Zie hier wat ik bedoel met het outbound en inbound. De data pakketjes gaan dus alleen outbound, en niet inbound.

https://lh5.ggpht.com/RsP...vsjf_iLAqMtX66ld0gh8=w300

Bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Je zou eens kunnen kijken naar de APN settings (Access Point Names); stonden bij mijn OP2 standaard ook niet goed voor VF en heb deze toen handmatig naar de juiste moeten zetten, daarna geen enkel probleem met data roaming gehad.

Deze zijn te vinden onder cellular network settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
bebopper schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:29:
Je zou eens kunnen kijken naar de APN settings (Access Point Names); stonden bij mijn OP2 standaard ook niet goed voor VF en heb deze toen handmatig naar de juiste moeten zetten, daarna geen enkel probleem met data roaming gehad.

Deze zijn te vinden onder cellular network settings.
Bedankt. Maar daar heb ik inderdaad ook al naar gekeken. Ik had eerst resets geprobeerd, maar dat hielp niet. Moet ik een handmatige aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het voor gebruik in het buitenland geen handig idee om daar een goedkope sim te regelen, en die als 2e sim te gebruiken. Als je weer in NL bent, haal je die eruit en klaar is kees?

Althans, ik zou zoiets graag doen als ik later dit jaar op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:22:
Is het voor gebruik in het buitenland geen handig idee om daar een goedkope sim te regelen, en die als 2e sim te gebruiken. Als je weer in NL bent, haal je die eruit en klaar is kees?

Althans, ik zou zoiets graag doen als ik later dit jaar op vakantie ga.
Dat vind ik persoonlijk niet echt fijn. Dan ben ik verplicht een bepaald bedrag te betalen. Als ik per MB betaal, kan ik het zelf in de gaten houden, en ben ik nergens toe tot verplicht. Dan kan ik bepalen hoeveel MB ik ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:10:
[...]
Ja, dat kan. Maar ik heb elk netwerk geprobeerd. Handmatig, automatisch, EDGE, 3G, LTE. Werkt allemaal niet.
Ik bedoelde niet EDGE, 3G of LTE. Maar de verschillende netwerk operatoren. Deze kan je handmatig kiezen.
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:16:
Bedankt. Maar daar heb ik inderdaad ook al naar gekeken. Ik had eerst resets geprobeerd, maar dat hielp niet. Moet ik een handmatige aanmaken?
Probeer inderdaad eens handmatig een APN aan te maken met de goede settings. (Deze is voor de LG G4, maar dat zou niks uit moeten maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:04:
Ik bedoelde niet EDGE, 3G of LTE. Maar de verschillende netwerk operatoren. Deze kan je handmatig kiezen.
Heb ik ook geprobeerd. Duitsland is überhaupt wel een land met zwakke verbindingen, maar goed. Handmatig heb ik inderdaad ook al geprobeerd voordat ik hulp vroeg in dit topic. Maar tevergeefs :'(.
Probeer inderdaad eens handmatig een APN aan te maken met de goede settings. (Deze is voor de LG G4, maar dat zou niks uit moeten maken)
Ga ik eens proberen. Ik heb zelf KPN, geen Vodafone. Maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:11:
[...]

Heb ik ook geprobeerd. Duitsland is überhaupt wel een land met zwakke verbindingen, maar goed. Handmatig heb ik inderdaad ook al geprobeerd voordat ik hulp vroeg in dit topic. Maar tevergeefs :'(.
Werkte roaming op alle netwerken niet?
Slaper. 8)7 Het maakt inderdaad wel uit. Je moet dan handmatig een APN aanmaken met de instellingen van KPN.

Overigens werkt bellen en smsen wel of kan dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Je moet wel de KPN APN gebruiken. Heb even snel deze data van de KPN site gehaald.

Naam: KPN Mobiel Internet in.
APN: portalmmm.nl
Proxy: <leeg>
Poort: <leeg>
Gebruikersnaam: <leeg>
Wachtwoord: <leeg>
MCC: 204
MNC: 08
Verificatie type: Geen
APN-type: Pop-up scherm? 'default' of 'default,supl' (kleine letters), geen Pop-up scherm? Vink Internet aan

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:28:
Werkte roaming op alle netwerken niet?
Het gekke is dat er wel een tekentje staat van EDGE (E), H (3G), of LTE. Er wordt alleen niks gedaan (WhatsApp ontvangt/verzend niet). Niets doet het. Maar, nee.
Slaper. 8)7 Het maakt inderdaad wel uit. Je moet dan handmatig een APN aanmaken met de instellingen van KPN.
Bedankt. Dat ga ik even proberen.
Overigens werkt bellen en smsen wel of kan dat ook niet?
Dat is ook weer zoiets. Bellen en SMS'en werkt weer wel. Want mijn vader ontvangt mijn test SMS'jes wel gewoon. Bellen ging ook gewoon prima, want ik kon KPN bellen. Moet dus toch iets met die APN's te maken hebben denk ik. Het rare is, is dat het in Oostenrijk (in december 2015), probleemloos heeft gewerkt. Toen zat ik op OxygenOS 2.2.0.
Redinox schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:29:
[...]

Je moet wel de KPN APN gebruiken. Heb even snel deze data van de KPN site gehaald.

Naam: KPN Mobiel Internet in.
APN: portalmmm.nl
Proxy: <leeg>
Poort: <leeg>
Gebruikersnaam: <leeg>
Wachtwoord: <leeg>
MCC: 204
MNC: 08
Verificatie type: Geen
APN-type: Pop-up scherm? default (kleine letters), geen Pop-up scherm? Vink Internet aan
Bedankt. Ga ik ook even proberen. Zelfde oplossing als die van rens-br. Maar toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Dus... ook jullie oplossing heeft helaas niet geholpen.

De vragen die ik hierboven stelde, doet dat nog af voor de conclusie van het probleem? Want het probleem is echt om gek van te worden. Ik wil gewoon graag weten waar het aan ligt. Dat gaat helaas niet zo eenvoudig. In juli ga ik 2 weken naar Spanje. Dan wil ik niet dat het probleem zich nog steeds voordoet.

Het enige wat ik mij kan bedenken is dat het de software is (OxygenOS). Maar ja, een andere gebruiker heeft ook OxygenOS 2.2.1 geprobeerd in Duitsland, en hij had geen problemen. Hij had overigens wel Vodafone.

Ik heb overigens OxygenOS 2.2.1-2.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 03-05-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:53
Afgelopen weekend in Tsjechië geweest, verder geen problemen ervaren (KPN), maar heb dan ook geen internet gebruikt. Ben tenslotte op vakantie.. ;). Valt me wel op dat de OP2 er wel extreem lang over doet om weer het thuis netwerk op te pakken na het binnenrijden van NL. Waar de anderen +/- 2 minuten na het passeren van de grens alweer van alles binnen kregen duurde dit bij mij zeker langer dan 10 minuten..

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,6. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik ben momenteel aan het chatten met de klantenservice van OnePlus. Uiteindelijk komen we tot de conclusie dat ik maar een factory reset moet gaan doen.. :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
gehaktstaaf schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:39:
Valt me wel op dat de OP2 er wel extreem lang over doet om weer het thuis netwerk op te pakken na het binnenrijden van NL. Waar de anderen +/- 2 minuten na het passeren van de grens alweer van alles binnen kregen duurde dit bij mij zeker langer dan 10 minuten..
Dit heb ik bij de OPO ook gemerkt. Ik kreeg bij het overgaan van de grens twee keer 'geen bereik', vervolgens handmatig gezocht naar netwerken en toen had ik bijna meteen bereik. Was erg bijzonder.
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:52:
Ik ben momenteel aan het chatten met de klantenservice van OnePlus. Uiteindelijk komen we tot de conclusie dat ik maar een factory reset moet gaan doen.. :/.
Hielp alle APN's verwijderen en een los APN aanmaken niet?

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 03-05-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:52:
Nu alle APN's verwijdert. Ik had alleen die ene van jouw toegevoegd. Ik ga hem maar eens opnieuw toevoegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Nu komt toch de oude helpdeskmedewerker in me naar boven (ideaal studentbaantje ;) )

Regel 1: vraag ook altijd om de meest basale dingen te checken. Daarom lijkt het net alsof een helpdesk net doet alsof je een klein kind bent...je wil niet weten hoe vaak dat toch werkte ("Stop de stekker eens in ander stopcontact, soms wil <technisch onzin verhaal> dat wel eens werken", alleen maar om iemand de kabel goed te laten checken. Anyway, ik dwaal af: here goes nothing...
  • Settings > SIM cards: staat Cellular data aan onder de juiste SIM Card?
  • Settings > Data Usage: staat cellular data limit niet per ongeluk aan?
  • Settings > Cellular network settings: staat Mobile data aan?
  • Settings > Cellular network settings: staat Data roaming aan
  • Settings > Cellular network settings > Access Point Names: APN type, default of default,supl (zie mijn latere edit mijn post over de APN settings, bij sommige toestellen moet het default,supl zijn (zo ook voor mijn OP2 op T-Mobile)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:52:
[...]

Dit heb ik bij de OPO ook gemerkt. Ik kreeg bij het overgaan van de grens twee keer 'geen bereik', vervolgens handmatig gezocht naar netwerken en toen had ik bijna meteen bereik. Was erg bijzonder.

[...]

Ik heb met mijn simkaarten geen probleem (1 NL 1 DE) elke keer als ik de grens over ga heb ik direct goede verbinding. De iPhone van het werk heeft er meer moeite mee om te wisselen. Geldt in beide kanten, ben dus altijd met 1 simkaart in roaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Nu alle APN's verwijdert. Ik had alleen die ene van jouw toegevoegd. Ik ga hem maar eens opnieuw toevoegen dan.
Vergeet ook niet na het toevoegen van een nieuw APN deze te selecteren en daarna te herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Redinox schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:59:
Nu komt toch de oude helpdeskmedewerker in me naar boven (ideaal studentbaantje ;) )

Regel 1: vraag ook altijd om de meest basale dingen te checken. Daarom lijkt het net alsof een helpdesk net doet alsof je een klein kind bent...je wil niet weten hoe vaak dat toch werkte ("Stop de stekker eens in ander stopcontact, soms wil <technisch onzin verhaal> dat wel eens werken", alleen maar om iemand de kabel goed te laten checken. Anyway, ik dwaal af: here goes nothing...
  • Settings > SIM cards: staat Cellular data aan onder de juiste SIM Card?
  • Settings > Data Usage: staat cellular data limit niet per ongeluk aan?
  • Settings > Cellular network settings: staat Mobile data aan?
  • Settings > Cellular network settings: staat Data roaming aan
  • Settings > Cellular network settings > Access Point Names: APN type, default of default,supl (zie mijn latere edit mijn post over de APN settings, bij sommige toestellen moet het default,supl zijn (zo ook voor mijn OP2 op T-Mobile)
rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:31:
Vergeet ook niet na het toevoegen van een nieuw APN deze te selecteren en daarna te herstarten.
Exact alles gedaan wat jullie aangeven/aanraden. Helpt allemaal niet :( :'(. Verder nog opties? Want dit levert erg veel stres op :P. Dat ik geen data kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:50:
[...]

[...]

Exact alles gedaan wat jullie aangeven/aanraden. Helpt allemaal niet :( :'(. Verder nog opties? Want dit levert erg veel stres op :P. Dat ik geen data kan gebruiken.
Ik had het ook in Londen vorige week, andere APN gepakt (Vodafone) en nergens meer last van.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Lekker gaan genieten van de vakantie! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
en de accu is helemaal 0% nu. beetje muziek overdag en wat chatten via whatsapp. Slurpt veel dat android6 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:25:
Lekker gaan genieten van de vakantie! :p
Gaat niet echt lukken denk ik. Teveel stres :$. Wat is de enige optie om nog te doen wat betreft roaming? Ik ga het in ieder geval proberen, om te genieten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik heb gisteren een OnePlus 2 besteld. Op dit moment bezit ik een power bank die gewoon met microUSB werkt. Als ik op de USB-poort van deze power bank een USB-C kabel aansluit, kan ik die dan ook gebruiken voor de OnePlus 2 of moet ik hiervoor een andere power bank kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:19:
[...]

Gaat niet echt lukken denk ik. Teveel stres :$. Wat is de enige optie om nog te doen wat betreft roaming? Ik ga het in ieder geval proberen, om te genieten :P.
Een Full Nandriod backup maken in recovery (als dit gaat) en vervolgens een factory reset doen. Het is waarschijnlijk nog de enige optie. (Als je dan toch een factory reset doet, kun je meteen de bootloader unlocken ;) )
Bv202 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:14:
Op dit moment bezit ik een power bank die gewoon met microUSB werkt. Als ik op de USB-poort van deze power bank een USB-C kabel aansluit, kan ik die dan ook gebruiken voor de OnePlus 2 of moet ik hiervoor een andere power bank kopen?
Als je powerbank is uitgevoerd met een normale USB-B stekker moet dit gewoon gaan werken. Je kan dan de USB kabel gebruiken die je bij je OP2 geleverd krijgt of je besteld zo'n converter en dan kun je ook weer normale micro-usb kabels gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:34:
Een Full Nandriod backup maken in recovery (als dit gaat) en vervolgens een factory reset doen. Het is waarschijnlijk nog de enige optie. (Als je dan toch een factory reset doet, kun je meteen de bootloader unlocken ;) )
Zou het niet gewoon aan OxygenOS liggen? Ik ga er vanuit dat OxygenOS 3.0 dit op moet lossen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailmandj
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-07-2020

mailmandj

Internetvos

Nou rijd ik de laatste tijd regelmatig de grens over, en heb nu in mn OP2 twee sim kaarten zitten. Eentje voor Duitsland en eentje voor Nederland. Probleem is dat wanneer ik de grens over steek en probeer te switchen het hele toestel gewoon vastloopt. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:45:
Zou het niet gewoon aan OxygenOS liggen? Ik ga er vanuit dat OxygenOS 3.0 dit op moet lossen namelijk.
Dat zou ook zomaar kunnen. Maar dat lost je probleem niet op. Of je moet naar de bèta gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:05:
Dat zou ook zomaar kunnen. Maar dat lost je probleem niet op. Of je moet naar de bèta gaan updaten.
Inderdaad. Dan zie ik het wel. Als ik ga updaten naar OxygenOS 3.0 als hij officieel uit is, vertrouw ik er op dat het in Spanje allemaal goed gaat. Alhoewel ik denk dat het land gerelateerd is. Gister nog even getest, en m'n vader z'n telefoon ging gewoon af toen ik hem belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Zo ben er klaar mee met wachten op officiële OOS3. Ben over naar Resurection Remix met Boeffla kernel, alweer verademing, en alles configureren. Bye bye stock.

[ Voor 6% gewijzigd door Razer op 05-05-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 11:53:
Inderdaad. Dan zie ik het wel. Als ik ga updaten naar OxygenOS 3.0 als hij officieel uit is, vertrouw ik er op dat het in Spanje allemaal goed gaat. Alhoewel ik denk dat het land gerelateerd is. Gister nog even getest, en m'n vader z'n telefoon ging gewoon af toen ik hem belde.
Okay. Als je daarop kan wachten. Zou ik inderdaad wachten op OxygenOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik overweeg een nieuwe telefoon te kopen met Ant+-ondersteuning. Op het internet zijn zoal berichten te vinden dat ANT+ met de recentste firmware updates ingeschakeld zou worden op de OnePlus 2, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stenii
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-07-2021
Ik was afgelopen zaterdag bij een feestje en ik denk dat er een beetje bier bij de fingerprint scanner is gekomen. Sinds zondag morgen werkt hij niet meer. Ik heb al wat op Google gezocht en heb nu zo een fingerprint scanner test gedaan via *#808# en deze geeft fail aan. Verder heb ik geprobeerd om de accu helemaal leeg te laten lopen, maar tot nu toe nog zonder succes.

Hebben jullie ervaring met dit probleem?

Het lijkt aan de hardware kant te zitten, weten jullie hoe het zit met garantie mijn op2 is net een half jaar oud.

Alvast bedankt, Sten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Stenii schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:09:
Ik was afgelopen zaterdag bij een feestje en ik denk dat er een beetje bier bij de fingerprint scanner is gekomen. Sinds zondag morgen werkt hij niet meer. Ik heb al wat op Google gezocht en heb nu zo een fingerprint scanner test gedaan via *#808# en deze geeft fail aan. Verder heb ik geprobeerd om de accu helemaal leeg te laten lopen, maar tot nu toe nog zonder succes.

Hebben jullie ervaring met dit probleem?

Het lijkt aan de hardware kant te zitten, weten jullie hoe het zit met garantie mijn op2 is net een half jaar oud.

Alvast bedankt, Sten
Als het door het bier komt dan lijkt het me geen garantie gevalletje. Dat is net als met waterschade, tenzij je er een verzekering voor af hebt gesloten?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Accessoires horen in het accessoire topic, ongeacht of het daar druk is of niet.

[ Voor 85% gewijzigd door 13art op 10-05-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nieuws betreft OxygenOS 3.0 :D : OxygenOS 3.0 Community Build Now Available for OnePlus 2

Het is niet de thread zelf, maar een bepaalde pagina. Niet dat jullie denken dat het oud nieuws is ;).

Er is ook nog een topic door een gebruiker aangemaakt: OOS 3.0 OTA Update (latest news)

[ Voor 39% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-05-2016 17:54 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.