Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik gebruik mijn telefoon met 2 sims. Haal tussen de 4-5 uur screen on time. Gebruik veel apps, wat dat betreft een heavy user maar game er niet op ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Ik haal ook altijd wel een hele dag, soms ook anderhalf, met een screen on time van tussen de 4 en 5 uur.
Vind ik zeker niet slecht, met mn Nexus 5 haalde ik met moeite 3 uur SOT (maar dat toestel staat er ook niet bekend om goede accuduur te hebben)
Mijn vorige toestel, een iPhone 6, haalde ik ook anderhalve dag mee, helaas geen idee wat de SOT was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Paulus07 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:29:
Hoor veel verschillende ervaringen mbt de accuduur. Zelf kan ik makkelijk 1 a 1,5 dag met 1 lading doen.
Maar hoor van andere dat ze een halve dag hebben en dan moet de telefoon aan de lader.
Bij sommige heeft dit te maken door de dubbele SIM. Dat vreet schijnbaar wel veel van je accu.
Bij mij niet, kan ook zo 1 tot 1,5 dag met een lading door. Met dual sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mensen die de audio tuner optie gebruiken? En welke geeft volgens jullie de beste output/voorkeur voor muziek met koptelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:31:
Mensen die de audio tuner optie gebruiken? En welke geeft volgens jullie de beste output/voorkeur voor muziek met koptelefoon?
Uhm. Ja. Aangezien ik alleen maar metal luister, staat hij altijd op metal. Werkt prima. Is dat wat je bedoelt?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:43:
[...]

Uhm. Ja. Aangezien ik alleen maar metal luister, staat hij altijd op metal werkt prima. Is dat wat je bedoelt?
Yup. Heb hem nu op rock staan. Als ik het dissable is de audio altijd redelijk laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Werkt die audiotuner ook voor audio-over-BT-richting-de-speakers-van-mijn-auto? :?

Ik heb het idee dat dat qua geluid helemaal niets uitmaakt.

Overigens moet ik minstens 1 keer per dag bijladen, anders red ik het einde van de dag niet.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 20-01-2016 09:51 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
pven schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:48:
Werkt die audiotuner ook voor audio-over-BT-richting-de-speakers-van-mijn-auto? :?

Overigens moet ik minstens 1 keer per dag bijladen, anders red ik het einde van de dag niet.
Als je de hele dag muziek luistert, trekt dat wel batterij ja ;). Ik zat laatst deathcore te luisteren bij een vriend in de auto (toen ik terug kwam van een concert). De vocals hoorde je amper, en de gitaren etc hoorde je wel goed. Ligt wellicht aan de boxen die je hebt ook (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:34:
[...]

Als je de hele dag muziek luistert, trekt dat wel batterij ja ;). Ik zat laatst deathcore te luisteren bij een vriend in de auto (toen ik terug kwam van een concert). De vocals hoorde je amper, en de gitaren etc hoorde je wel goed. Ligt wellicht aan de boxen die je hebt ook (denk ik).
Was slechts een voorbeeldje he. :P

Maar bij (voor mij) normaal gebruik, red ik het einde van de dag dus niet. Wel merk ik dat als ik hem niet gebruik, de batterij het goed volhoud. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Nu m'n Lumia 920 overleden is, ben ik de Plus2 aan het overwegen. Een vraagje over de covers. Werken die ook enigszins beschermend, of is het alleen cosmetisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Jochem Boom schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:25:
Nu m'n Lumia 920 overleden is, ben ik de Plus2 aan het overwegen. Een vraagje over de covers. Werken die ook enigszins beschermend, of is het alleen cosmetisch?
Alleen cosmetisch, de zijkant is van metaal dus als hij op een hoek terecht komt dan heb je alsnog een deuk. Verder is het echt een hele fijne telefoon, snel, 2 simkaartsloten en 4-6 uur screen on time (gaat een dag mee bij mij) maar dat verschilt heel erg per gebruiker zoals hier te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
Afgezien van de cover ben ik er al zo goed als uit inderdaad. De rest is te duur, of met teveel bloatware. Hoe sterk is het glas verder? M'n oude heeft heel wat te verduren gehad en is waarschijnlijk daardoor stuk gegaan. (veel vallen, gebroken glas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Jochem Boom schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:00:
Afgezien van de cover ben ik er al zo goed als uit inderdaad. De rest is te duur, of met teveel bloatware. Hoe sterk is het glas verder? M'n oude heeft heel wat te verduren gehad en is waarschijnlijk daardoor stuk gegaan. (veel vallen, gebroken glas)
Hij heeft sinds ik hem heb al 20.000 km in de bekerhouder van mijn auto overleefd :+, nog nooit laten vallen maar daar kunnen maar weinig telefoons tegen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Jochem Boom schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:25:
Daarom heb ik er een Otterbox bij genoimen. Is niet mooi, maar heeft hem al een paar keer gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 16:00
Ik heb een Oneplus 2 2de hands gekocht maar nu blijft de telefoon aangeven:

Uw Account controleren
Dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als u wilt doorgaan, logt u in met een Google-account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat.'

Ik kan dus niet met mijn eigen Google Account inloggen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al een Factory reset gedaan

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Erik1805 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:53:
Ik heb een Oneplus 2 2de hands gekocht maar nu blijft de telefoon aangeven:

Uw Account controleren
Dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als u wilt doorgaan, logt u in met een Google-account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat.'

Ik kan dus niet met mijn eigen Google Account inloggen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al een Factory reset gedaan
Contact opnemen met de vorige eigenaar. De vorige eigenaar had hem moeten resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:58:
[...]

Contact opnemen met de vorige eigenaar. De vorige eigenaar had hem moeten resetten.
Hij zei dat hij dat had gedaan. Ik weet niet wat de juiste weg is om een volledige reset te doen?

En wat moet de eigenaar nu nog doen om dit op te lossen?

[ Voor 7% gewijzigd door Erik1805 op 21-01-2016 13:02 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Erik1805 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:00:
[...]

Hij zei dat hij dat had gedaan. Ik weet niet wat de juiste weg is om een volledige reset te doen?

En wat moet de eigenaar nu nog doen om dit op te lossen?
Zie deze pagina van dit topic: [OnePlus 2] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ja daar staat het inderdaad, De oude eigenaar moet na de factoryreset wel zijn account invoeren blijkbaar

'If your device is running Android 5.1 or higher, your device is protected to prevent other people from using it if it's been reset to factory settings. To ensure that it's really you doing the reset, you'll need to enter a Google username and password associated with the device after factory reset. If you don't have this information, you won't be able to finish the setup process and use the device at all after factory reset.'

Dus heb ik de accountgegevens van de verkoper nodig, anders kan ik dus niets mee

[ Voor 5% gewijzigd door Erik1805 op 21-01-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Erik1805 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Ja daar staat het inderdaad, De oude eigenaar moet na de factoryreset wel zijn account invoeren blijkbaar

'If your device is running Android 5.1 or higher, your device is protected to prevent other people from using it if it's been reset to factory settings. To ensure that it's really you doing the reset, you'll need to enter a Google username and password associated with the device after factory reset. If you don't have this information, you won't be able to finish the setup process and use the device at all after factory reset.'

Dus heb ik de accountgegevens van de verkoper nodig, anders kan ik dus niets mee
En als je de stock rom opnieuw flasht ?

[ Voor 5% gewijzigd door ImNotnoa op 21-01-2016 13:58 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1805 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Inderdaad. Ik heb zelf hetzelfde meegemaakt toen ik mijn OP2 (over)kocht:
Zie: Verwijderd in "[OnePlus 2] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb gelukkig het e-mailadres en wachtwoord van de vorige eigenaar gekregen. Mijn account toegevoegd en die van hem verwijderd. Ik ben blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat zal niet helpen, immers is je data encrypted, niet alleen het OS.

Wat je voorafgaand aan het verkopen van een gebruikt (encrypted) toestel moet doen is je Google-account verwijderen en *iets* instellen bij je lockscreen (ik meen geen lockscreen beveiliging en enkel op 'swipe' zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Pimorez schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:29:
[...]

Dat zal niet helpen, immers is je data encrypted, niet alleen het OS.

Wat je voorafgaand aan het verkopen van een gebruikt (encrypted) toestel moet doen is je Google-account verwijderen en *iets* instellen bij je lockscreen (ik meen geen lockscreen beveiliging en enkel op 'swipe' zetten).
Mea Culpa,

Had niet begrepen dat het toesteld encrypted was

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:08
Ik haalde vandaag mijn OnePlus 2 weer eens uit het hoesje om m te poetsen. Alleen kwam ik er tot mijn schrik achter dat op de metalen zijkanten overal kleine putjes/krasjes zitten. Hebben meer mensen hier last van die een case gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Niet met de op2, wel met mijn voormalige Xperia Z2.

Vuil wat tussen de hoes en telefoon komt gaat schuren tegen het aluminium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
itsFuzeh schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:57:
Ik haalde vandaag mijn OnePlus 2 weer eens uit het hoesje om m te poetsen. Alleen kwam ik er tot mijn schrik achter dat op de metalen zijkanten overal kleine putjes/krasjes zitten. Hebben meer mensen hier last van die een case gebruiken?
ook last van. Daarom gebruik ik geen case meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 12-09 17:07
Nadat mijn OPO van de week in "the toilet" was gevallen ben ik nu naarstig op zoek naar een waardige opvolger. ik had hele goede ervaringen met de OPO en zodoende kijk ik naar de OPT..
ik ben nu bezig met het inlezen op deze topic, (ben al op pagina 18 )..

Ik twijfel tussen de volgende toestellen: OnePlus 2, ZUK Z1, Meizu Pro 5 en de Nexus 6p (maar deze vind ik eigenlijk te duur).. Wat is volgens "jullie" de grootste meerwaarde van de OPT? (deze reply is ook vooral bedoeld als schopje :-D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:08
SolarOrbiter schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:01:
Nadat mijn OPO van de week in "the toilet" was gevallen ben ik nu naarstig op zoek naar een waardige opvolger. ik had hele goede ervaringen met de OPO en zodoende kijk ik naar de OPT..
ik ben nu bezig met het inlezen op deze topic, (ben al op pagina 18 )..

Ik twijfel tussen de volgende toestellen: OnePlus 2, ZUK Z1, Meizu Pro 5 en de Nexus 6p (maar deze vind ik eigenlijk te duur).. Wat is volgens "jullie" de grootste meerwaarde van de OPT? (deze reply is ook vooral bedoeld als schopje :-D )
Voor mij was de meerwaarde de metalen behuizing en de vingerafdrukscanner ten opzichte van de OPO. Qua snelheid merk ik er in dagelijks gebruik niks van en de batterij gaat net zo lang mee als bij de OPO. Als ik nu een telefoon zou moeten uitzoeken zou ik voor de Nexus 6P gaan. Als ik in de zelfde prijscatagorie iets zou moeten uitzoeken zou het een Galaxy A5 (2016) worden. Maar als je de OPO een fijne telefoon vindt, vind je de OPT ook zeker fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
De fingerprint sensor en de bouwkwaliteit. In vergelijking met de OPO is de OP2 toch een hele degelijk toestel qua bouw. Metalen rand, geen dikke zilveren plastic rand om het scherm, makkelijk te vervangen styleswap cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
vanaf vandaag geen shipping costs meer voor de OPT (en OPO en OPX, OPX is ook invite-free te verkrijgen).

ben nog naar alternatieven voor de OPT aan het kijken. prijs range moet rond de 400 euro zijn met NFC, fingerprint-reader, min 5.5 inch, qualcom 801 of 810 als ik geen alternatief kan vinden ga ik toch voor de OPT. als alternatief ben ik tot nu toe de LeTv Max tegen gekomen maar, 6.3 inch is wel erg groot :)

[ Voor 12% gewijzigd door SolarOrbiter op 28-01-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
SolarOrbiter schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:27:
ben nog naar alternatieven voor de OPT aan het kijken. prijs range moet rond de 400 euro zijn met NFC, fingerprint-reader, min 5.5 inch, qualcom 801 of 810 als ik geen alternatief kan vinden ga ik toch voor de OPT.
Als NFC een deal breaker is, is de OP2 sowieso geen optie. Want die heeft geen NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
rens-br schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Als NFC een deal breaker is, is de OP2 sowieso geen optie. Want die heeft geen NFC.
I know, maar het is geen dealbreaker, tenzij ik een alternatief kan vinden die wel NFC heeft. en vergelijkbare specs heeft. tot nu toe is dat de Nexus 6P, maar way too expensive. of LeTv Max met 6.3 inch scherm.. als ik uberhaupt voor een alternatief ga, dan moet deze wel NFC, fingerprint en qualcom 801-810 hebben... excuses als het onduidelijk was/is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
SolarOrbiter schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:49:
[...]
excuses als het onduidelijk was/is
Nee hoor. Het was niet onduidelijk, maar ik dacht wijs je er eventjes op. Misschien had je hierover heen gekeken.

Overigens als ik de keus zou maken tussen de OP2 en de LeTv Max. Zou ik blindelings gaan voor de OP2, alleen al omdat de LeTv Max geen garantie heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 28-01-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand tips waar je een goede USB-kabel van een meter of 2 kunt kopen? (Van gewoon USB naar USB-C.). De max lengte die ik vind is 1,20m.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 21:20
pven schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 07:26:
Iemand tips waar je een goede USB-kabel van een meter of 2 kunt kopen? (Van gewoon USB naar USB-C.). De max lengte die ik vind is 1,20m.
Zelf gebruik ik naar alle tevredenheid nu een 2m kabel van CHOETECH. Hij voldoet ook aan de USB-C standaard (1m variant getest door Benson), maar ik heb zelf niks getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-08 09:14
is er iemand die weet of je thirt-party covers kan kopen? want ik vind de originele ietsje te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:42

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

pven schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:48:

Jazeker, maar ik zet hem altijd uit want het vernachelt de audio bij mij en de bas valt volledig weg van de subwoofer. Gewoon lekker neutraal houden en zorgen voor een goeie audioset ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
HaNS1443 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:10:
[...]

Zelf gebruik ik naar alle tevredenheid nu een 2m kabel van CHOETECH. Hij voldoet ook aan de USB-C standaard (1m variant getest door Benson), maar ik heb zelf niks getest.
Dank! Ga ik naar kijken
Yanii3004 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:14:
is er iemand die weet of je thirt-party covers kan kopen? want ik vind de originele ietsje te duur.
Ik heb een Otterbox, die bevalt me echt prima en heeft het toestel al een paar ker gered. Wel third party, maar niet de goedkoopste. P de diverse Chinese sites staan volgens mij covers voor de OP2.
HTT-Thalan schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:53:
[...]

Jazeker, maar ik zet hem altijd uit want het vernachelt de audio bij mij en de bas valt volledig weg van de subwoofer. Gewoon lekker neutraal houden en zorgen voor een goeie audioset ;).
Ga ik dat ook doen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Op Bol.com staat ook het e.a voor de Oneplus (hoesjes, usb kabels, adapters etc.) heb daar een usb-c micro usb adapter besteld. niet de officiële maar het scheelt wel wat verzendkosten...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
Knoop doorgehakt. Oneplus 2 besteld in tegenstelling tot de nexus6p. Had goede ervaringen met de OPO. Heb dit weekend met de 6p gespeeld, maar vindt de mogelijkheden van stock android te minimalistisch . Met de OPT heb ik iig de mogelijkheid om een custom rom te zetten,zonder verlies van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Yanii3004 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:14:
Jazeker, er zijn er genoeg te vinden op sites zoals Alibaba, Pandawill etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Is er ondertussen al een oplossing voor het traag worden / vastlopen van de OP2 na 1 à 1,5 dag?
Word er een beetje gek van langzamerhand.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
SteveV schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:54:
Is er ondertussen al een oplossing voor het traag worden / vastlopen van de OP2 na 1 à 1,5 dag?
Nope, enkel dat OnePlus ervan op de hoogte is en dat de volgende OTA 'around the corner' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Pimorez schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Nope, enkel dat OnePlus ervan op de hoogte is en dat de volgende OTA 'around the corner' is.
Volgende OTA is tevens de update naar Android M denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Maks schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:36:
[...]

Volgende OTA is tevens de update naar Android M denk ik?
Nope. Android M komt in Q1 naar de OP2, Q1 is nog steeds reëel maar zo snel in Q1 dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
SteveV schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:54:
zo echt he, begin bijna te twijfelen om m'n Mi4 weer te pakken.....

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
lekzzz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:14:
[...]

zo echt he, begin bijna te twijfelen om m'n Mi4 weer te pakken.....
Geen last van. Draait snel, ook na 1 a 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Erik1805 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:30:
[...]

Geen last van. Draait snel, ook na 1 a 2 dagen
Ken het probleem ook niet? heeft het te maken met bepaalde apps die openstaan of root access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Die van mij is niet geroot en er draaien geen rare apps op.
Er zijn er meer die hetzelfde probleem hebben helaas.

Probleem is ook bekend bij OnePlus en er zou een update komen die het zou verhelpen alleen daar is het wachten nu op.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
bij mij moet ik hem ook soms rebooten omdat het niet vooruit te branden is. Zelfs als er geen apps meer draaien. Unlocken duurt dan lang voor je beeld hebt en vervolgens lijkt het of alles vast zit.

Dus zit dan niks anders op dan een reboot. Wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Het is een probleem dat bij veel mensen speelt, zowel hier als op de fora van OnePlus is het door veel mensen (waaronder ik) gemeld. Dat je er geen last van hebt is alleen maar fijn, maar betekent niet dat het een ongegronde klacht is :)

Ik heb er zelf nog geen patroon in kunnen herkennen, maar het gevolg is telkens dat ik een harde reboot moet doen door de powerbutton lang in te drukken. Dit gebeurt nu enkele keren per week, zeer frustrerend.

Overigens is een ander issue met OxygenOS inmiddels ook erkend door OnePlus: wanneer ik BT-verbinding maak begint de OP2 wat ik afspeel vanaf het begin af te spelen i.p.v. vanaf waar ik gebleven was. Dit gebeurt in Rocket Player waar het niet zo erg is, maar ook in Pocket Casts. Met podcasts is het wel erg hinderlijk als je hierdoor je voortgang kwijt bent, zeker als hij vanzelf begint te spelen zodra ik de auto instap. Maar goed, de oorzaak lijkt bekend, hopelijk komt er snel een oplossing :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
Ik meen ook zeker niet dat het ongegrond is, ben vooral benieuwd of er iets samenhangt met de problemen aangezien niet iedereen het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:18
Ik erger me ook flink sinds de laatste update. Na 1 - 1,5 dag wordt het toestel tergend traag.

Toestel was best fijn tot de laatste update. En de volgende update duurt mij veel te lang, mede doordat het kreng zo ontiegelijk traag wordt.

Tot nu toe, gezien de buggy updates ben ik eigenlijk niet echt tevreden met dit toestel(altijd wel iets knulligs wat niet fijn werkt, breng je een dual sim toestel uit, moet je eerst 3 updates wachten totdat dat fatsoenlijk werkt bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb daar 'n appje voor (nee, dat is geen oplossing): Google Play: Fast Reboot

Ik heb 't als gesture ingesteld via Nova Launcher, dus als ik met 2 vingers "pinch" dan wordt 't werkgeheugen leeggegooid en dat werkt als 'n soort van reboot. Daarna kan ik er weer even tegen.

Wellicht voor de andere mensen met traagheid 'n tijidelijke optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Dit klinkt dan meer als een memory leak, als jullie het hebben over dat het RAM vol loopt na 1 - 1,5 dag. Jullie moeten dan rebooten, om RAM vrij te maken. Met 4GB RAM lijkt me dit heel stug, dat het vol loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:36:
Dit klinkt dan meer als een memory leak, als jullie het hebben over dat het RAM vol loopt na 1 - 1,5 dag. Jullie moeten dan rebooten, om RAM vrij te maken. Met 4GB RAM lijkt me dit heel stug, dat het vol loopt.
Kijk eens op het forum van OP2, daar regent het klachten over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:36:
Wat het probleem ook moge zijn, OnePlus is er van op de hoogte. Tevens is vorige week gezegd dat de volgende OTA om de hoek is, dus ik ga er van uit dat het, op z'n laatst, volgende week is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Dubbelpost:
rens-br schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:43:
Tijdelijk gratis 'Black Apricot StyleSwap Cover' bij de Oneplus 2 met de code LOVE.

https://oneplus.net/nl/oneplus-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ram0n schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:17:
Overigens is een ander issue met OxygenOS inmiddels ook erkend door OnePlus: wanneer ik BT-verbinding maak begint de OP2 wat ik afspeel vanaf het begin af te spelen i.p.v. vanaf waar ik gebleven was. Dit gebeurt in Rocket Player waar het niet zo erg is, maar ook in Pocket Casts. Met podcasts is het wel erg hinderlijk als je hierdoor je voortgang kwijt bent, zeker als hij vanzelf begint te spelen zodra ik de auto instap. Maar goed, de oorzaak lijkt bekend, hopelijk komt er snel een oplossing :)
Voor mensen die hier ook last van hebben: de workaround om in Pocket Casts de optie volume boost aan te zetten werkt inderdaad. Nog geen echte oplossing, maar het scheelt hier al veel frustraties :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pricedrop voor de OPT nu €349,- (-50) + gratis style swap cover (-26) + gratis verzenden (-20).

https://forums.oneplus.ne...a-brand-new-price.427793/

Scheelt toch ruim 90 Euro t.o.v. mijn aankoop vlak na de release...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 08:20

Tmr

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:17:
Pricedrop voor de OPT nu €349,- (-50) + gratis style swap cover (-26) + gratis verzenden (-20).

https://forums.oneplus.ne...a-brand-new-price.427793/

Scheelt toch ruim 90 Euro t.o.v. mijn aankoop vlak na de release...
Ik wilde het net melden. Dat is een fantastische prijs voor een telefoon met (nog steeds) top specs.

Ik was toevallig aan het rondkijken naar een nieuwe telefoon, twijfelend tussen de OP2 en de Honor 7 (100€ goedkoper maar wel iets minder qua software en internals). Deze verlaging is meer dan genoeg om mij over de streep te trekken :)

Edit: ik kan in de store de gratis cover alleen nog niet vinden :? Misschien nog even wachten tot de store geupdate is

[ Voor 7% gewijzigd door Tmr op 08-02-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmr schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Ik wilde het net melden. Dat is een fantastische prijs voor een telefoon met (nog steeds) top specs.

Ik was toevallig aan het rondkijken naar een nieuwe telefoon, twijfelend tussen de OP2 en de Honor 7 (100€ goedkoper maar wel iets minder qua software en internals). Deze verlaging is meer dan genoeg om mij over de streep te trekken :)

Edit: ik kan in de store de gratis cover alleen nog niet vinden :? Misschien nog even wachten tot de store geupdate is
Denk dat je die cover gewoon in je mandje moet gooien en dat bij het afrekenen de korting verrekend wordt, de gratis cover is een valentijnsactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
ik heb op de 31e besteld. ik heb een ticket aangemaakt dat ik een restitutie wil van 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SolarOrbiter schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:42:
ik heb op de 31e besteld. ik heb een ticket aangemaakt dat ik een restitutie wil van 50 euro.
Zou je gewoon netjes een mailtje over krijgen hoor, rustig aan.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
hier hebben ze het over 40 dollar.. and the equivalant in your currency,, vraag me af of dat toch 40 euro is of dat er een prijs conversie plaats vindt. daarnaast nog is het prijsverschil 54 euro. de nieuwe prijs is 345 EUR.. ontvang liever 54 euro dan een prijsconversie van 40 dollar. vandaar dat ik een ticket heb aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
SolarOrbiter schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:42:
Volgens de mededeling op het forum (en zoals bij de afgelopen prijsverlaging), zou je het verschil automatisch moeten terugkrijgen indien je in de laatste 2 weken een OP2 hebt besteld.
SolarOrbiter schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:49:
hier hebben ze het over 40 dollar.. and the equivalant in your currency,, vraag me af of dat toch 40 euro is of dat er een prijs conversie plaats vindt. daarnaast nog is het prijsverschil 54 euro. de nieuwe prijs is 345 EUR.. ontvang liever 54 euro dan een prijsconversie van 40 dollar. vandaar dat ik een ticket heb aangemaakt.
'And the equivalent in your currency' is dus gewoon €54.
Tmr schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Toen je bij de OPO een gratis flipcover kreeg, werd die automatisch toegevoegd aan de verzending. Hier hoefde je niks voor te doen, enkel een OPO bestellen.

[ Voor 24% gewijzigd door Pimorez op 08-02-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 08:20

Tmr

Pimorez schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:23:
Toen je bij de OPO een gratis flipcover kreeg, werd die automatisch toegevoegd aan de verzending. Hier hoefde je niks voor te doen, enkel een OPO bestellen.
Van de hoofpagina: "Use code LOVE to get a free StyleSwap cover with your OnePlus 2 (while supplies last)". Dat is dus de manier.

Overigens lijkt de actie alleen te gelden voor de "Black Apricot" cover.

[ Voor 8% gewijzigd door Tmr op 08-02-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricV
  • Laatst online: 02-09 19:53
Tmr schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:06:
[...]

Van de hoofpagina: "Use code LOVE to get a free StyleSwap cover with your OnePlus 2 (while supplies last)". Dat is dus de manier.

Overigens lijkt de actie alleen te gelden voor de "Black Apricot" cover.
Ja,
Heb deze net besteld en als je LOVE intikt dan krijg je inderdaade black apricot cover toegevoegd.
Je hoeft hem dus zelfs niet eens in je winkelwagentje te gooien.

Heerlijke deal ben al aan het aftellen :P
In tussentijd eens kijken naar accesoires en USB-C kabeltjes.
Is hier ondertussen een beste koop in (USB-C kabel of accessoires bedoel ik dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
ik heb inmiddels deze tempered glass besteld

ik ga nu nog op zoek naar een goede USB-C adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
Weet iemand of de camera nog uitsteekt bij de styleswap covers? Ik zou mijn OPT graag zonder hoesje willen gebruiken, maar vind het niet fijn dat de camera uitsteekt met de sandstone. Dan zou het een optie kunnen zijn om een styleswap te gebruiken die dik genoeg is.
Heb wat filmpjes gekeken van de kevlar styleswap, het lijkt erop dat hij dik genoeg is, maar ik weet het niet zeker, omdat het niet wordt uitgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Pimorez schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:08:
[...]

Wat het probleem ook moge zijn, OnePlus is er van op de hoogte. Tevens is vorige week gezegd dat de volgende OTA om de hoek is, dus ik ga er van uit dat het, op z'n laatst, volgende week is opgelost.
Nog een paar dagen te gaan om te zien of je voorspelling uitkomt :)

Zit inmiddels wel aardig ongeduldig te wachten op deze update. Het lijkt wel of mijn toestel vaker en vaker traag wordt/danwel helemaal vastloopt. Gebeurd mij met name tijdens het gebruik van een browser (Chrome, Chrome Beta, FF en Opera) en opvallend vaak als ik tweakers.net bekijk (echte vastlopers). Nu bekijk ik die ook vaker dan andere sites, maar toch... Ook mijn werk webmail (OWA), maar daar over het algemeen alleen maar een hele trage interface, geen echte vastloper.

Oh well, we wachten nog maar even geduldig af :/

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik zit net dit te lezen. Zou dit kloppen? https://forums.oneplus.ne...timate-spec-sheet.334824/
LIFECYCLE:

Product lifecycle: Around 12 months
OxygenOS update cycle: (Current goal) Updates every 1-2 months. New features every 2 months.
Guaranteed software update period: Not disclosed
12 maanden... hoe kan dat nou... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Paulus07 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:05:
bij mij moet ik hem ook soms rebooten omdat het niet vooruit te branden is. Zelfs als er geen apps meer draaien. Unlocken duurt dan lang voor je beeld hebt en vervolgens lijkt het of alles vast zit.

Dus zit dan niks anders op dan een reboot. Wel irritant.
Heb ik helaas ook last van. Na de reboot is het vaak wel weg.
Het lijkt alsof hij onzin cached.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
op dit moment heb ik geen last van de issues die zijn beschreven. maar ik heb er nog geen sim-kaart ingestopt (moet nog geleverd worden), wellicht heeft het daarmee te maken?. ik gebruik het op dit moment voor mijn mail/whatsapp/and other social media apps. zodra ik mijn nano-sim heb wordt dit mijn daily driver.

ik had op dag 1 het "gevoel" dat mijn OPO sneller was. maar op dag 2 begin ik m steeds mooier en "sneller" te vinden.. :) weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
SolarOrbiter schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:29:
op dit moment heb ik geen last van de issues die zijn beschreven. maar ik heb er nog geen sim-kaart ingestopt (moet nog geleverd worden), wellicht heeft het daarmee te maken?. ik gebruik het op dit moment voor mijn mail/whatsapp/and other social media apps. zodra ik mijn nano-sim heb wordt dit mijn daily driver.

ik had op dag 1 het "gevoel" dat mijn OPO sneller was. maar op dag 2 begin ik m steeds mooier en "sneller" te vinden.. :) weird
Gebruik de mijne sinds ik hem heb (Oktober '15) met 2 sims (privé en werk) en heeft het altijd goed gedaan tot de laatste of voorlaatste update. Ik weet niet wat ze geintroduceerd en/of aangepast hebben, maar 'iets' werkt niet goed..memory leak? cache issue? Dual-sim functionaliteit? Geen idee...

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Redinox schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:13:
[...]

Nog een paar dagen te gaan om te zien of je voorspelling uitkomt :)

Zit inmiddels wel aardig ongeduldig te wachten op deze update. Het lijkt wel of mijn toestel vaker en vaker traag wordt/danwel helemaal vastloopt. Gebeurd mij met name tijdens het gebruik van een browser (Chrome, Chrome Beta, FF en Opera) en opvallend vaak als ik tweakers.net bekijk (echte vastlopers). Nu bekijk ik die ook vaker dan andere sites, maar toch... Ook mijn werk webmail (OWA), maar daar over het algemeen alleen maar een hele trage interface, geen echte vastloper.

Oh well, we wachten nog maar even geduldig af :/
Ik ben bang van niet :(
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 15:28:
Ik zit net dit te lezen. Zou dit kloppen? https://forums.oneplus.ne...timate-spec-sheet.334824/

[...]

12 maanden... hoe kan dat nou... :/
Ik weet niet in hoeverre dit gaat over OxygenOS hoor.. De OPO krijgt ook nog steeds (langzame) updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
De bron van die 12 maanden lifecycle is een twitterbericht van Carl Pei. Daar staat alleen maar in dat de OP3 verwacht wordt in de 2e helft van 2016. Niets over einde van ondersteuning van OPO of OP2. De "Guaranteed software update period" is "Not disclosed".

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Redinox schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:54:
De bron van die 12 maanden lifecycle is een twitterbericht van Carl Pei. Daar staat alleen maar in dat de OP3 verwacht wordt in de 2e helft van 2016. Niets over einde van ondersteuning van OPO of OP2. De "Guaranteed software update period" is "Not disclosed".
Dat vermoeden had ik al, blij dat jij dit beter weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Weet niet wat het is maar foon trekt ineens de accu snel leeg :s

Geen nieuwe apps of updates gehad :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt mij de laatste dagen ook op. Maar ik heb Firefox / ublock en i don't care about cookies geïnstalleerd. Kan nu niet bepalen waarom de accu nu snel leeg is. Maar je bent dus niet de enige die dat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Is dacht ik een bug van 2.2.0?

Cache leegmaken via opstarten zou moeten helpen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:23:
Weet niet wat het is maar foon trekt ineens de accu snel leeg :s

Geen nieuwe apps of updates gehad :s
Heb je de Facebook-app erop staan? Sinds ik die eraf heb gegooid gaat mijn accu iets langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
pven schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:05:
[...]

Heb je de Facebook-app erop staan? Sinds ik die eraf heb gegooid gaat mijn accu iets langer mee.
die staat erop maar die staat er al heel lang op en nooit problemen met de accu gehad. Gister was de accu helemaal snel leeg. Normaal kan ik er makkelijk 1,5 dag mee doen. Maar gisteren rond 9 uur savonds zat het al op 18% accu :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik fast reboot app om apps te sluiten en geheugen vrij te maken, gebruik geen Facebook en heb cache al geleegd. Ik draai op oxygen 2.1.1 (die is prima, dus nooit geupdate wegens de gerapporteerde problemen met de updates).

Toch loopt de batterij sneller leeg de laatste dagen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
Paulus07 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:09:
[...]

die staat erop maar die staat er al heel lang op en nooit problemen met de accu gehad. Gister was de accu helemaal snel leeg. Normaal kan ik er makkelijk 1,5 dag mee doen. Maar gisteren rond 9 uur savonds zat het al op 18% accu :S
Gebruik zelf Avast Battery Saver en die geeft me met enige regelmaat aan dat er een app op de achtergrond toch blijft runnen. Bij mij vaak apps zoals nu.nl, NOS, Facebook en Het Weer. Nu geeft deze app ook aan dat ik met 81% Power nog 190 dagen toe kan, maar vooruit...ga er maar van uit dat die eerste meldingen wel kloppen :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik merk juist dat mijn Oneplus 2 beter wordt qua accu. Ik heb hem wel geroot, Boeffla kernel erop. Verder stock rom. Ik heb Bluetooth, 4G en wifi aan. Met 2 simkaarten. Ik verlies in de nacht 9%.

ben erg tevreden over de accu

[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 10-02-2016 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:40:
Ik gebruik fast reboot app om apps te sluiten en geheugen vrij te maken, gebruik geen Facebook en heb cache al geleegd. Ik draai op oxygen 2.1.1 (die is prima, dus nooit geupdate wegens de gerapporteerde problemen met de updates).

Toch loopt de batterij sneller leeg de laatste dagen.
Redinox schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:50:
[...]

Gebruik zelf Avast Battery Saver en die geeft me met enige regelmaat aan dat er een app op de achtergrond toch blijft runnen. Bij mij vaak apps zoals nu.nl, NOS, Facebook en Het Weer. Nu geeft deze app ook aan dat ik met 81% Power nog 190 dagen toe kan, maar vooruit...ga er maar van uit dat die eerste meldingen wel kloppen :)
Ik stel voor dat jullie onderstaande artikelen eens lezen:
http://lifehacker.com/565...why-you-shouldnt-use-them
http://www.makeuseof.com/...task-killers-bad-android/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMvanNorden
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2018
Oké, ben overstag. Wil de One Plus 2 gaan kopen.

Echter woon ik in Thailand en dit land staat er niet bij. Klopt het dat het hier niet naartoe verzonden kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
AMvanNorden schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:43:
Oké, ben overstag. Wil de One Plus 2 gaan kopen.

Echter woon ik in Thailand en dit land staat er niet bij. Klopt het dat het hier niet naartoe verzonden kan worden?
Volgens mij niet op een makkelijke manier, wel op een iets moeilijkere: https://forums.oneplus.ne...ivery-in-thailand.112474/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
En ik stel voor dat je je eerst even inleest in Avast ;)

Zit wel een vorm van task killing in, maar deze is bij mij ingesteld om niet automatisch taken te sluiten. Gebruikt het als een makkelijke manier op (locatiegebonden) profielen te creëren. Wifi aan/uit, GPS aan/uit. frequentie van data connectie etc. Ik sluit een placebo effect niet direct uit, maar het voelt in ieder geval aan alsof ik langer met een acculading doe als ik deze profielen gebruik. Ze leggen op hun blog overigens ook zelf uit dat task-killers juist contra-productief zijn. Afijn, niet mijn bedoeling om er een reclame praatje van te maken...

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddj01
  • Laatst online: 11-09 15:06
Mijn one plus 2 reageerd niet meer op de hardware matige knoppen en de vingerafdruk scanner. Ik heb al diverse keren gereset naar de fabrieks instellingen en dat werkt nog steeds niet. Weet iemand wat dit euvel is en hoe het opgelost kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
ddj01 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:06:
Mijn one plus 2 reageerd niet meer op de hardware matige knoppen en de vingerafdruk scanner. Ik heb al diverse keren gereset naar de fabrieks instellingen en dat werkt nog steeds niet. Weet iemand wat dit euvel is en hoe het opgelost kan worden ?
Bedoel je een algehele vastloper met als enige optie de powerknop ingdrukt houden tot de telefoon zichzelf herstart? Dat lijkt op wat mij af en toe overkomt en is waarschijnlijk een software issue in 2.2.0 Hopen dat de nieuwe update niet te lang op zich laat wachten...

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Redinox schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:53:
[...]

Bedoel je een algehele vastloper met als enige optie de powerknop ingdrukt houden tot de telefoon zichzelf herstart? Dat lijkt op wat mij af en toe overkomt en is waarschijnlijk een software issue in 2.2.0 Hopen dat de nieuwe update niet te lang op zich laat wachten...
Dat is iets heel anders. Bij hem doen de knoppen het gewoon letterlijk niet meer, de hardwarematige. Lijkt eerder op een hardwarematig probleem. Heb er al meer over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2018
pven schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:37:
[...]

Volgens mij niet op een makkelijke manier, wel op een iets moeilijkere: https://forums.oneplus.ne...ivery-in-thailand.112474/
Kortom dat gaat hem niet worden. Ben over anderhalve maand voor 2 weken in Nederland dus dat lijkt me een veiligere optie.

Thanks voor je hulp in ieder geval:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddj01
  • Laatst online: 11-09 15:06
Anonymoussaurus schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:23:
[...]

Dat is iets heel anders. Bij hem doen de knoppen het gewoon letterlijk niet meer, de hardwarematige. Lijkt eerder op een hardwarematig probleem. Heb er al meer over gehoord.
De hardware matige knoppen weigeren inderdaad dienst ik kan alleen de software matige gebruiken helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ddj01 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:52:
[...]

De hardware matige knoppen weigeren inderdaad dienst ik kan alleen de software matige gebruiken helaas
Met je account een topic aanmaken op het forum, en er een melding van maken bij OnePlus.

Forum: https://forums.oneplus.net/
Melding maken bij OnePlus: https://oneplus.net/nl/support/ticket/submit

• SolarOrbiter
mijn ervaringen tot nu toe:
- scherm van OPT lijkt mooier en scherper dan die van de OPO. Ik zie echt een verschil :-D
- snelheid is indrukwekkend, tot nu toe geen vastlopers gehad. maar OK, de OPO was ook snel
- FPS werkt 9 van de 10 keer rap. heel soms moet ik eerst mijn vinger erop leggen eraf halen en snel weer erop leggen, dan herkent ie m snel.
- 4G werkt uitstekend met de Vodafone netwerk icm OPT
- geluidskwaliteit van speaker en wanneer ik de OPT aansluit op mijn auto-speakers is zeer goed. mijn vrouw verstaat me veel beter.
- camera heb ik nog niet goed kunnen testen. maar ik zie wel dat de laser focus werkt, grappig.

tegenvallers (voornamelijk Oxygen OS gerelateerd):
- geen mogelijkheid gevonden om prioriteits-meldingen in te stellen voor bepaalde tijden. ik deed dat voorheen van 22.00 - 08.00 iedere dag en dit was heel prettig. Nu moet ik iedere avond de toggler handmatig switchen. tegenvaller van Oxygen OS. weet iemand of dit toch ergens verstopt is?
- ik mis de theme engine van Cyanogen OS.. but hey, kan nog altijd over naar CM. moet alleen nog uitzoeken of garantie blijft bestaan bij een custom ROM, bij de OPO was dit geen probleem.

• Guzanni
SolarOrbiter schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:05:
mijn ervaringen tot nu toe:
- scherm van OPT lijkt mooier en scherper dan die van de OPO. Ik zie echt een verschil :-D
- snelheid is indrukwekkend, tot nu toe geen vastlopers gehad. maar OK, de OPO was ook snel
- FPS werkt 9 van de 10 keer rap. heel soms moet ik eerst mijn vinger erop leggen eraf halen en snel weer erop leggen, dan herkent ie m snel.
- 4G werkt uitstekend met de Vodafone netwerk icm OPT
- geluidskwaliteit van speaker en wanneer ik de OPT aansluit op mijn auto-speakers is zeer goed. mijn vrouw verstaat me veel beter.
- camera heb ik nog niet goed kunnen testen. maar ik zie wel dat de laser focus werkt, grappig.

tegenvallers (voornamelijk Oxygen OS gerelateerd):
- geen mogelijkheid gevonden om prioriteits-meldingen in te stellen voor bepaalde tijden. ik deed dat voorheen van 22.00 - 08.00 iedere dag en dit was heel prettig. Nu moet ik iedere avond de toggler handmatig switchen. tegenvaller van Oxygen OS. weet iemand of dit toch ergens verstopt is?
- ik mis de theme engine van Cyanogen OS.. but hey, kan nog altijd over naar CM. moet alleen nog uitzoeken of garantie blijft bestaan bij een custom ROM, bij de OPO was dit geen probleem.
Garantie blijft als je hebt geroot: http://www.phonearena.com/news/Rooting-the-OnePlus-2-wont-void-your-warranty-but-be-careful-what-you-do-after_id72072

Maar als je CM erop zet, werken je fingerprintscanner en laserfocus niet meer.
Ik wacht zelf tot Android 6 van OxygenOS wordt vrijgegeven, want dan zal de OPT de Google API gebruiken voor de fingerprintscanner en zullen custom roms dat dus ook kunnen gebruiken. Geen idee hoe het met de laser zit.
Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.