Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt instellingen > geluid en meldingen > app-meldingen > dialer (instellen dat melding boven blijft aanvinken) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:39:
Werkt instellingen > geluid en meldingen > app-meldingen > dialer (instellen dat melding boven blijft aanvinken) niet?
Nice! Dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Zelfs geen OPT, maar dit kwam ik tegen en voor jullie wellicht interessant. 50% off swapcovers:

https://oneplus.net/de/oneplus-2-styleswap-cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 17:07
Sheva schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:04:
Zelfs geen OPT, maar dit kwam ik tegen en voor jullie wellicht interessant. 50% off swapcovers:

Ik had gisteren de kelvar stylewap bestelt. En tempered glass omdat de standaard beschermfolie snel krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:09
Sheva schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:04:

Bedankt voor de tip! Standaard vind ik ze toch iets te duur.
TheBouwman schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:30:
[...]

Je kan het laaste ook via de audio tuner App deactiveren.
Waar kan ik dit precies vinden? Ik heb er meerdere malen naar gezocht. In de equalizer etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Zit ik op werk. Gaat ineens keihard m'n OPT af met dat NL-Alert zooitje. Vlak nadat het lucht alarm buiten af ging. Ik dacht "wat zullen we nou krijgen!?". Blijkt het standaard ingesteld te staan. Meteen uitgezet :). Als er iets ernstigs aan de hand is, lees ik het wel op het nieuws.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-12-2015 12:14 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de OnePlus 2, 64GB Beteld :D

Mijn eerste Oneplus device :) ben benieuwd!
Wel geen 1440p scherm maar de vingerprint en aluminium buitenkant spreekt mij zeer aan.

Ook de 4GB ram vind ik fijn! Jammer van die dualsim, had liever Single Sim + SD kaartje.
Heb zitten kijken naar de Oneplus X, maar ik wist het niet... dus maar voor de 2 gegaan

maar kan de oneplus 2 echt geen sd kaart? dus dat hij slot 2 gebruikt? zoals bij de X?
En de grotere batterij vond ik wel fijn :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:55:
Zojuist de OnePlus 2, 64GB Beteld :D

Mijn eerste Oneplus device :) ben benieuwd!
Wel geen 1440p scherm maar de vingerprint en aluminium buitenkant spreekt mij zeer aan.

Ook de 4GB ram vind ik fijn! Jammer van die dualsim, had liever Single Sim + SD kaartje.
Heb zitten kijken naar de Oneplus X, maar ik wist het niet... dus maar voor de 2 gegaan

maar kan de oneplus 2 echt geen sd kaart? dus dat hij slot 2 gebruikt? zoals bij de X?
En de grotere batterij vond ik wel fijn :)
Verbaasd me dat jij een Android telefoon überhaupt kiest ;), en geen BlackBerry. :P

Het verschil met 1080p en 1440p is ruim niet zo groot als 720p en 1080p. Plus dat 1440p meer stroom verbruikt, waardoor je er een grotere accu in moet doen, wat weer als nadeel heeft dat de telefoon zwaarder wordt ;).

De OnePlus 2 heeft geen SD slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:21:
[...]

Verbaasd me dat jij een Android telefoon überhaupt kiest ;), en geen BlackBerry. :P

Het verschil met 1080p en 1440p is ruim niet zo groot als 720p en 1080p. Plus dat 1440p meer stroom verbruikt, waardoor je er een grotere accu in moet doen, wat weer als nadeel heeft dat de telefoon zwaarder wordt ;).

De OnePlus 2 heeft geen SD slot.
Ik ben erg blij met mijn Motorola Moto G 2015, hij is alleen wat langzaam :) heb ook een nvidia shield tablet en een Android media box :)

Gebruik de BlackBerry launcher trouwens op de motorola.
Dat is waar, ik vind niet erg als een telefoon zwaarder is trouwens, maar ben benieuwd hoe hij bevalt.

btw, die 24 maanden cover. geeft dat in totaal 3 maanden garantie? of hoe moet je dat zien

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
Nou ik heb vanmiddag behoorlijk moeten zoeken, maar het uiteindelijk gevonden. Om huidige of toekomstige gebruikers van dienst te zijn hierbij mijn guide om gebruik te kunnen maken van Ziggo 4G

Ziggo introduceerde onlangs 4G abonnementen, ik als bestaande klant kon kosteloos overstappen, maar had hiervoor wel een nieuwe simkaart nodig. Even bellen met de klantenservice was overigens voldoende om aan te geven dat ik gebruik wil maken van het nieuwe 4G abonnement, dat niet alleen sneller is maar ook meer data heeft (1,5GB ipv 1GB). Daarbij kon ik als bestaande klant ook netjes gebruik maken van het 1e maand gratis aanbod. Dus ik ben kosteloos overgestapt, 1 maand gratis gekregen en sneller en meer data. Netjes dus, maar de slag om de meer data is begonnen en met 1,5G loopt Ziggo nog behoorlijk achter, maar dat terzijde.

Ik had 2 dagen later netjes de simkaart per post ontvangen en ging toen de procedure van nummerportering in...(zelfde nummer, maar nieuwe nieuwe simkaart) dus hier gingen een aantal dagen overheen (precies 1 week in mijn geval).

Anyways, vandaag was het zover, vanmorgen bericht ontvangen dat de nieuwe sim geactiveerd ging worden. Dus ik heb de nieuwe sim netjes geplaatst ipv de oude (in SIM1 slot)

Natuurlijk had ik geen bereik en data na deze actie...
APN bleek weg te zijn, data bleek te zijn uitgeschakeld in Android...

Die moet je dus handmatig opnieuw instellen, deze guide komt hierbij wel van pas.

Komt neer op het volgende
1. Data inschakelen
2. Voorkeursverbiding LTE instellen
3. Nieuwe APN aanmaken; hier lijkt alles te zijn uitgegrijsd (donker) maar je kan toch gewoon alles invullen. Config als volgt:
Ziggo Mobiel, internet.ziggo.nl en PAP verificatie

Zie alle details hier:
https://www.ziggo.nl/klan...tig-instellen/ziggo-nieuw

4. Daarna nog niets helaas...dus netwerkselectie op automatisch zetten (belangrijk!) want hij vindt handmatig het juiste netwerk Vodafone 4G niet meer.

5. Dan heb je verbinding maar gebeurt er verder nog niets.

6. Telefoon uitschakelen en opnieuw inschakelen zorgt ervoor dat alles werkt

Daar waar ik eerst (in het centrum van Heerlen...) vaak helemaal geen verbinding had op H+ of zelfs 3G werkt dat nu met LTE (zie icoontje van de netwerkstatus) nu wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:42
Anonymoussaurus schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:05:
Zit ik op werk. Gaat ineens keihard m'n OPT af met dat NL-Alert zooitje. Vlak nadat het lucht alarm buiten af ging. Ik dacht "wat zullen we nou krijgen!?". Blijkt het standaard ingesteld te staan. Meteen uitgezet :). Als er iets ernstigs aan de hand is, lees ik het wel op het nieuws.
Wat ik vooral grappig vond was dat Android de melding uit zichzelf na dat gepiep voor gaat lezen. Wellicht een standaardfunctie in Android, maar ik moest wel even lachen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mint schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:07:
[...]

Wat ik vooral grappig vond was dat Android de melding uit zichzelf na dat gepiep voor gaat lezen. Wellicht een standaardfunctie in Android, maar ik moest wel even lachen. :)
Dat is de Google functie: tekst-naar-spraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 17:07
Anonymoussaurus schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:05:
Jij hebt hem tenminste wel ontvangen. Zelf heb ik niks ontvangen en op het oneplus forum lees ik van meer Nederlanders die geen melding hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBouwman schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:37:
[...]

Jij hebt hem tenminste wel ontvangen. Zelf heb ik niks ontvangen en op het oneplus forum lees ik van meer Nederlanders die geen melding hebben ontvangen.
Inderdaad ik heb die functie aanstaan, maar niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
Aangezien dit bericht ook enigszins betrekking heeft op de OPT:
THWIT schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:35:
Ook ik heb de NLalert niet gehad (OPO) evenals een vriend (OPT).
Toevallig stond ik met een groep bij elkaar om 12 uur vanmiddag. Opvallend was dat iedereen het bericht binnenkreeg, behalve wij twee als OnePlus gebruikers. Overduidelijk dat het dus aan onze telefoon lag en niet aan de zendmast o.i.d..

Ik heb de instellingen nagekeken, volgens de instelhulp van NL-alert hoort onder instellingen -> Draadloos en netwerken -> Meer -> Nooduitzendingen, "extreme dreigingen weergeven" aan te staan en zou het dan moeten werken. Helaas hadden wij beide deze al aangevinkt, terwijl we geen bericht hebben gehad.

Hierop heb ik nu maar zelf wat met de instellingen gekloot, in de hoop dat het voortaan werkt, we zullen zien... Ik heb namelijk het vakje "Meldingen uitschakelen" nu uitgevinkt en "ETWS-testberichten weergeven" (Whatever that may be) aangevinkt. Op goed geluk zullen we maar zeggen...

Op de OnePlus forums wordt er gezegd dat het probleem voor de OPO niet op te lossen is, over de OPT heb ik niemand nog wat horen zeggen... (Bron: https://forums.oneplus.ne...elling-in-oneplus.137271/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL alert gewoon ontvangen op mijn OPT, je krijgt dan tevens de melding of je dit soort berichten voortaan altijd wilt ontvangen met de optie om dit uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:52:
NL alert gewoon ontvangen op mijn OPT, je krijgt dan tevens de melding of je dit soort berichten voortaan altijd wilt ontvangen met de optie om dit uit te schakelen.
Inderdaad, hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja het was ook een testje
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang duurde het bij jullie vanaf het moment dat je bestelde tot het moment dat hij werkelijk werd verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:24:
hoelang duurde het bij jullie vanaf het moment dat je bestelde tot het moment dat hij werkelijk werd verzonden?
Ik bestelde hem op vrijdag, en de bestelling werd op maandag verwerkt volgens mij. Zie review: productreview: OnePlus 2 64GB Zwart review door Anonymoussaurus

Edit: o nee, in m'n review staat: "omdat ze op zondag niet werken, werd de bestelling pas op maandag pas verwerkt."

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-12-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:25:
[...]

Ik bestelde hem op vrijdag, en de bestelling werd op maandag verwerkt volgens mij. Zie review: productreview: OnePlus 2 64GB Zwart review door Anonymoussaurus
Hmm.. ik bestelde gisteren en vandaag is hij out of stock :( weet niet of die van mij er bij zat of dat ik moet wachten tot hij weer leverbaar is

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:26:
[...]

Hmm.. ik bestelde gisteren en vandaag is hij out of stock :( weet niet of die van mij er bij zat of dat ik moet wachten tot hij weer leverbaar is
Dat is raar. Via de site staat er niks over dat hij out of stock is. Komt denk ik omdat er de afgelopen dagen besteld kon worden zonder invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:27:
[...]

Dat is raar. Via de site staat er niks over dat hij out of stock is. Komt denk ik omdat er de afgelopen dagen besteld kon worden zonder invite.
https://oneplus.net/ie/oneplus-2

edit: Waarschijnlijk omdat ierland en UK onder UK vallen dus groter gebied?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Oh ja, verdraaid, dat is waar ook. Jij woont in Ierland. Excuse me, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Echt raar dit. SMS'jes hoor ik bijna niet binnenkomen. Inkomende oproepen klinken echt wel gewoon goed hard. Maarja, als ik het volume aan wil passen zodat de inkomende SMS'jes luider zijn, gaat het bel volume ook veel harder :(. Is dit een bug ofzo? Ik herinner me dat het gister wel gewoon goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Edit verkeerde topic

[ Voor 113% gewijzigd door Pannekoek_NL op 08-12-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G_M_C,

Ik heb hetzelfde probleem als jij beschrijft. Ik heb ook een OP2 via marktplaats gekocht en kom ook steeds terug op hetzelfde scherm waarbij hij de inloggegevens vraagt.

Hoe heb je dit precies opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Sinds de laatste Oxygen-update gaat mijn wifi meestal niet meer aan als ik hem uit vliegtuig-mode haal. Heel soms werkt het wel, maar meestal is er een reboot nodig. Meer mensen hier last van?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, hebben mensen hier ook last van kapotte/nietwerkende home knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:44:
vraagje, hebben mensen hier ook last van kapotte/nietwerkende home knoppen?
Heel af en toe dat hij de 1e keer niet (goed) reageert. Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:45:
[...]

Heel af en toe dat hij de 1e keer niet (goed) reageert. Bedoel je dat?
Nou, zat op het oneplus forum te kijken en lees heel veel home/fingerprint issues, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:45:
[...]

Nou, zat op het oneplus forum te kijken en lees heel veel home/fingerprint issues, vandaar :)
Zal dit hardwarematig of softwarematig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Zoals het op die video te zien is, heb ik het gelukkig niet. Hij doet het vrijwel altijd. Behalve de 1e keer (is moeilijk uit te leggen).

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik zelf heb last van het volgende probleem:

Bel volume op de helft van het balkje is goed hard. Het inkomende SMS volume van het balkje op de helft is zo zacht dat ik het amper hoor :/. Hebben meer mensen dit? Via Google kon ik geen gerelateerde problemen vinden.

• pven
  • Niet online
pven schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:02:
Sinds de laatste Oxygen-update gaat mijn wifi meestal niet meer aan als ik hem uit vliegtuig-mode haal. Heel soms werkt het wel, maar meestal is er een reboot nodig. Meer mensen hier last van?
Iemand?

Hier volgens mij geen last van niet-werkende home-knop, zelfs de vingerafdruk-scanner werkt beter sinds de laatste Oxygen-update.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:24:
G_M_C,

Ik heb hetzelfde probleem als jij beschrijft. Ik heb ook een OP2 via marktplaats gekocht en kom ook steeds terug op hetzelfde scherm waarbij hij de inloggegevens vraagt.

Hoe heb je dit precies opgelost?
Zie hier:
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:38:
Iedereen bedankt, mijn probleempje is opgelost. Uiteindelijk blijkt het dit:

https://support.google.com/android-one/answer/6088915?hl=en

'If your device is running Android 5.1 or higher, your device is protected to prevent other people from using it if it's been reset to factory settings. To ensure that it's really you doing the reset, you'll need to enter a Google username and password associated with the device after factory reset. If you don't have this information, you won't be able to finish the setup process and use the device at all after factory reset.'

De oplossing is eigenlijk dat je -als je je telefoon verkoopt- samen met de koper ervan ervoor zorgt dat hij/zij zijn account in de telefoon kan zetten, en dat jij daarna je eigen account eruit haalt. In dit geval hebben we eea zo kunnen regelen.

Ik ben nu dus blije eigenaar van een OP2 :) , komende van HTC Touch 2 uit 2008, en die het nog steeds doet, dus het is bijna een understatement om te zeggen dat het een stap vooruit is ....

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:20:
Ik zelf heb last van het volgende probleem:

Bel volume op de helft van het balkje is goed hard. Het inkomende SMS volume van het balkje op de helft is zo zacht dat ik het amper hoor :/. Hebben meer mensen dit? Via Google kon ik geen gerelateerde problemen vinden.
Je bedoelt de instelling bij instellingen -> geluid en melding -> beltoonvolume? Of de volume die je via de knop regelt?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:47:
[...]

Je bedoelt de instelling bij instellingen -> geluid en melding -> beltoonvolume? Of de volume die je via de knop regelt?
Als je het volume via de volumeknop regelt op de telefoon zelf (fysieke knoppen) veranderd dat ook in de instellingen zo hoor :P.

Kort samengevat wat ik eigenlijk bedoel: bel volume is velen malen harder dan inkomend SMS volume. Dus ik hoor nooit SMS'jes binnen komen.

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:54:
[...]

Als je het volume via de volumeknop regelt op de telefoon zelf (fysieke knoppen) veranderd dat ook in de instellingen zo hoor :P.

Kort samengevat wat ik eigenlijk bedoel: bel volume is velen malen harder dan inkomend SMS volume. Dus ik hoor nooit SMS'jes binnen komen.
Mss het toontje ff opzoeken en 'normalizen' en dan die versie als toontje instellen?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:24:
[...]

Mss het toontje ff opzoeken en 'normalizen' en dan die versie als toontje instellen?
Naja, ik heb zeg maar een nummer (liedje) ingesteld uit mijn muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik vind steeds meer bugs in Oxygen. Iemand een idee hoe ik die aan kan melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:51:
Oneplus forum, een ticket maken bij oneplus etc.

Daar had ik overigens al gelezen over problemen met oxygen 5.1.2. Ik heb daarom nog niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:35:
[...]

Oneplus forum, een ticket maken bij oneplus etc.

Daar had ik overigens al gelezen over problemen met oxygen 5.1.2. Ik heb daarom nog niet geupdate.
Ik denk dat je nog niet genoeg koffie op hebt ;). Je bedoelt of Android 5.1.1. Of je bedoelt Oxygen 2.1.2 ;).
pven schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:51:
Wat voor bugs heb je dan? Post dat even. Dan hebben andere mensen er ook wat aan :).

[ Voor 26% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-12-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:38:
[...]
Ik denk dat je nog niet genoeg koffie op hebt ;).
[...]
Still working on it ... :p

Oxygen 2.1.2 idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hier mensen die de volgende app gebruiken? Google Play: VibrateMode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien komt er een oneplus 2 mini uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn oneplus 2 binnen gekregen, en ik ben best kieskeurig m.b.t. telefoons, ik vergelijk hem met andere telefoons die beschikbaar zijn

tegenover de iphone 6 en 6s is hij geweldig, ik had de 6 plus dus was al gewend aan de grote.
Vind hem totaal niet zwaar, scherm is mooi, maar helemaal donker kan helaas niet heb hem nu ietsje er boven.
Camera zover ik kon testen is hij heel goed, vingerprint is heel snel, bouw kwaliteit voelt goed, schuifje voor geen notificaties is heel handig.

Ik hoop dat de 1+3 toch een SD kaart krijgt, desnoods zoiets als de 1+X dat je kan kiezen tussen dualsim en 1 sim en sd kaart.

Verder niks te klagen

Mijn ideale 1+3:

- SD 810 / 820
- 4GB Ram en meer
- 64GB + SD of 128GB zonder SD
- Camera is prima, en nog niet echt goed kunnen testen nog

eigenlijk is hij helemaal perfect en heb absoluut niks te klagen, eerst alle animaties uitgezet om hem sneller te maken (stond bij 1+1 tips).

Software matig zou ik "dubble tab anywhere on the home screen" to sleep.
Of de home button instellen?

zit in de home button :P

Zodra ik een computer heb ga ik rooten, ik probeer te wennen aan de huidige launcher ipv de blackberry launcher te installeren.
heb wel het blackberry toetsenbord geinstalleerd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:29:
Zojuist mijn oneplus 2 binnen gekregen, en ik ben best kieskeurig m.b.t. telefoons, ik vergelijk hem met andere telefoons die beschikbaar zijn

tegenover de iphone 6 en 6s is hij geweldig, ik had de 6 plus dus was al gewend aan de grote.
Vind hem totaal niet zwaar, scherm is mooi, maar helemaal donker kan helaas niet heb hem nu ietsje er boven.
Camera zover ik kon testen is hij heel goed, vingerprint is heel snel, bouw kwaliteit voelt goed, schuifje voor geen notificaties is heel handig.

Ik hoop dat de 1+3 toch een SD kaart krijgt, desnoods zoiets als de 1+X dat je kan kiezen tussen dualsim en 1 sim en sd kaart.

Verder niks te klagen

Mijn ideale 1+3:

- SD 810 / 820
- 4GB Ram en meer
- 64GB + SD of 128GB zonder SD
- Camera is prima, en nog niet echt goed kunnen testen nog

eigenlijk is hij helemaal perfect en heb absoluut niks te klagen, eerst alle animaties uitgezet om hem sneller te maken (stond bij 1+1 tips).

Software matig zou ik "dubble tab anywhere on the home screen" to sleep.
Of de home button instellen?

zit in de home button :P

Zodra ik een computer heb ga ik rooten, ik probeer te wennen aan de huidige launcher ipv de blackberry launcher te installeren.
heb wel het blackberry toetsenbord geinstalleerd
Ik heb hier één opmerking op en dat is het volgende:
ik zou je aanraden om Nova Launcher te gebruiken.. ik heb de animaties op 'snel' ingesteld, hierdoor voelt mijn OP2 zooooveel sneller en soepeler dan de Oneplus Launcher.. eerlijk gezegd vind ik die heel traag (relatief gezien natuurlijk) en af en toe zelfs een beetje laggy :/
Ik zou zeggen probeer het uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Guzanni schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:02:
[...]

Ik heb hier één opmerking op en dat is het volgende:
ik zou je aanraden om Nova Launcher te gebruiken.. ik heb de animaties op 'snel' ingesteld, hierdoor voelt mijn OP2 zooooveel sneller en soepeler dan de Oneplus Launcher.. eerlijk gezegd vind ik die heel traag (relatief gezien natuurlijk) en af en toe zelfs een beetje laggy :/
Ik zou zeggen probeer het uit :)
Nova heb ik vroeger wel eens getest, vind de BB launcher ook fijn :)
Wil eens stock proberen :P maar zal van de week eens kijken.

edit: nova is nog steeds zo fijn als vroeger zie ik :) en inderdaad lekker snel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 15:05 ]

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 09:27

Mijnenveger

Veegt mijnen

Hebben mensen hier ook wel eens last van dat de Wi-fi raar doet.
Dan unlock je de telefoon en schakelt die niet over van 3G naar Wi-Fi.
En dan probeer ik het handmatig maar met elk netwerk wat ik probeer te verbinden geeft die een melding Netwerk niet beschikbaar. Zowel 5 Ghz als 2.4 Ghz.
Met een herstart doet die het weer.

• beele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-02 10:31
Wifi doet sinds de laatste update regelmatig zeer vreemd.
Als ik thuiskom wordt er geen verbinding gemaakt (hij ziet de wifi points van op het werk nog), enkel een reboot doet het dan weer werken -_-"

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Dat is vreemd. Ik heb helemaal geen problemen (gelukkig) met mijn 1+2.

Verwijderd

geen wifi issues hier :)

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hier ook geen last van.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

beele schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:48:
Wifi doet sinds de laatste update regelmatig zeer vreemd.
Als ik thuiskom wordt er geen verbinding gemaakt (hij ziet de wifi points van op het werk nog), enkel een reboot doet het dan weer werken -_-"
Ik heb issues gehad met de Wifi, die wel wil verbinden, maar geen internetverbinding geeft. Dit bleek een proxy issue te zijn van een 3rd party beveiligingspakket die een loopbackadres instelde waar het op stukliep.

Waar ik sinds gisteravond tegenaan loop:

De batterijstatus werkt niet meer goed bij. Ik checkte 's avonds mijn telefoon en hij stond nog op 100% vol, terwijl hij al 6 uur niet meer was bijgeladen. "Battery status information unavailable" zag ik ook staan.
Reboot mocht niet helpen.

Nu een nacht verder merk ik dat hij wel leeg begint te lopen als je een zware applicatie start, maar ook maar voor eventjes. Ik besloot hem te proberen leeg te trekken om een batterijcalibratie te doen, en ook nu 'hangt' hij al een half uur op 14% accu terwijl ik in dat half uur het scherm constant aan heb met een flits-app + GPS op de achtergrond. Hij loopt ondertussen vast wel leeg, maar de status indicator geeft dit niet weer.

Heel irritant. Ik vind de hoeveelheid softwareprobleempjes in dit toestel tot nu toe wel een beetje vervelend worden, en mijn ticket hierover een tijdje terug werd totaal niet serieus genomen.

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:30
Hoe is de snelheid van jullie fysieke home button? Ik kan er maar weinig over terugvinden.
Ik had pas een exemplaar van een vriend in de hand, en bij gebruik van de onscreen home button was een directe respons, alleen drukken op fysieke home button zorgde voor een vertraagde respons.
Mijn voorkeur gaat uit naar gebruik van fysieke buttons, maar deze traagheid is wel redelijk jammer. Is het een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:14:
Hoe is de snelheid van jullie fysieke home button? Ik kan er maar weinig over terugvinden.
Ik had pas een exemplaar van een vriend in de hand, en bij gebruik van de onscreen home button was een directe respons, alleen drukken op fysieke home button zorgde voor een vertraagde respons.
Mijn voorkeur gaat uit naar gebruik van fysieke buttons, maar deze traagheid is wel redelijk jammer. Is het een instelling?
Af en toe reageert hij niet heel goed (komt eigenlijk niet veel voor). Maar bij mij werkt hij prima. Wanneer heb je de telefoon binnen gekregen (degene die problemen ondervindt met de fysieke button)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij reageert hij gewoon altijd, en ook de fingerprint doet het altijd.
hij is niet langzaam of vertraging, ook de home en terug knop niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:45:
[...]

Bij mij reageert hij gewoon altijd, en ook de fingerprint doet het altijd.
hij is niet langzaam of vertraging, ook de home en terug knop niet
Ik vermoed dat mensen die de telefoon al een aantal maanden in bezit hebben, dit probleem juist hebben. Ik gok namelijk dat het hardwarematig is, en dat het sinds 1 a 2 maanden opgelost is. Vandaar dat jij (Alex Meijer) en ik het niet hebben (het probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik had in dit topic nog ergens beloofd om in mijn ogen vervelende bugs te melden:
• Wifi gaat vrijwel nooit aan na airplane-mode
• LEDs (naast home-button) blijfven aan als scherm gedimd is, scherm aan/uit zetten verhelpt dit
• camera automoatisch roteren in portret-mode werkt niet goed meer sinds update
• Scherm gaat soms niet op standby

Voorals die wifi en camera is vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:36
Fysieke home button reageert trager als je de double tap ook een functie geeft. Als ik dat uit zet is hij direct, zet ik het aan dan wacht hij even af of ik een double tap ga doen. Ervaar ik soms ook als vervelend, dus staat het nu uit, dan voelt hij lekker snappy :)
De tril die de telefoon geeft als ik op de fysieke homebutton druk is dus wel direct, alleen de reactie (daadwerkelijk naar het homescreen gaan) komt met vertraging als ik double tap voor camera aanzet.

[ Voor 11% gewijzigd door jakob558 op 18-12-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:33:
[...]

Af en toe reageert hij niet heel goed (komt eigenlijk niet veel voor). Maar bij mij werkt hij prima. Wanneer heb je de telefoon binnen gekregen (degene die problemen ondervindt met de fysieke button)?
Ik heb de telefoon nog niet, maar twijfel nu heel erg om hem wel of niet te kopen. Mijn S3 heeft de laatste tijd namelijk steeds vaker last van een powerbutton die blijft hangen, en dus reboots... Vrij vervelend.
Nu vind ik de OP2 een mooie opvolger als kandidaat, maar ik wou er wel eerst een keertje mee spelen. Toen zag ik dus de OP2 van die vriend, die hij nu ongeveer anderhalve maand heeft overigens. En daar viel me de vertraging op. Als je in een app zit, en je drukte op de home knop duurde het gewoon best lang om naar je homescreen te gaan, terwijl dat met de software buttons wel super snel gebeurde...
Ik weet dat ik me daaraan zou gaan irriteren, vandaar hier de vraag. Het lijkt erop dat dit aan de double tap to camera functie ligt, dus die zou ik dan uitzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:47:
[...]

Ik vermoed dat mensen die de telefoon al een aantal maanden in bezit hebben, dit probleem juist hebben. Ik gok namelijk dat het hardwarematig is, en dat het sinds 1 a 2 maanden opgelost is. Vandaar dat jij (Alex Meijer) en ik het niet hebben (het probleem).
Dat zou kunnen, maar hier onder lees ik dubbel tab voor camera? dat heb ik allemaal uit net als dat tekenen van een O etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Double tap is om scherm te ontwaken. O tekenen is voor camera. Double tap voor ontwaken heb ik aan. Al die teken dingen heb ik uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:24:
Double tap is om scherm te ontwaken. O tekenen is voor camera. Double tap voor ontwaken heb ik aan. Al die teken dingen heb ik uit staan.
Maar er is ook een functie om twee keer te tikken op de fysieke home button, die zou je camera dan opstarten. En die functie schijnt hem ook traag te maken lees ik hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:28:
[...]

Maar er is ook een functie om twee keer te tikken op de fysieke home button, die zou je camera dan opstarten. En die functie schijnt hem ook traag te maken lees ik hierboven.
Oke. Geen idee. Ik vind dat onhandig, daarom heb ik het waarschijnlijk uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 19:54
Rustig hier...

OTA 2.2.0 is uit:

Fixed dual SIM preference selection issues in settings
Added NTFS and exFAT support for OTG
Fixed Google Camera photo-sphere and panorama bugs
Screen temperature can now be adjusted from quick settings
Added hide search bar option launcher settings
Security patches
Holiday wallpapers
General bug fixed and optimization

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Ik krijg de update net binnen inderdaad. Hij is nu aan het installeren.

Vandaag liep ik toevallig tegen de bug aan dat ik geen hotspot op kon starten. Eens kijken of dat ook verholpen is.

edit:
De hotspot werkt na de nieuwe update

[ Voor 12% gewijzigd door Sahi_NL op 21-12-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreG
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 16:19
Kan niet wachten tot ik de OTA 2.2.0 binnen krijg. Over het algemeen heel tevreden van het toestel maar dual sim was 1 van de argumenten om deze te kopen en ik heb me groen geërgerd aan het feit dat de keuzemogelijkheid voor SMS niet werkt. Tot nu toe miste ik daardoor mijn honor 6 plus wel een beetje. Software is minstens even belangrijk als hardware en dit hebben ze met de oneplus 2 een beetje uit het oog verloren;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als de update naar 2.1.2 zou ik afraden meteen te updaten. Wacht eerst maar eens even of er werkelijk een verbetering te verwachten valt. Ik zit nog op 2.1.1, en heb tot nu toe niet de indruk dat de nieuwere versies beter zijn geworden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:56:
Net als de update naar 2.1.2 zou ik afraden meteen te updaten. Wacht eerst maar eens even of er werkelijk een verbetering te verwachten valt. Ik zit nog op 2.1.1, en heb tot nu toe niet de indruk dat de nieuwere versies beter zijn geworden ....
Ik heb de nieuwe update vandaag geïnstalleerd vanwege de belofte dat de simkaart selectie issue verholpen zou zijn.

... gelukkig blijkt dit ook het geval :). Daarom nam ik de gok, en gelukkig werkt het prima.

Andere issues zijn nog niet verholpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Welke issues zijn er nog niet verholpen? Ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anonymoussaurus schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:23:
Welke issues zijn er nog niet verholpen? Ik heb nergens last van.
Ik zie niks in de notes staan over de bluetooth issues, bijvoorbeeld.

Wat ook wel eens gebeurt is wanneer de telefoon gelocked is (zoals wanneer je het hoesje dichtklapt of automatisch, na een paar seconden inactiviteit) maar de home button nog reageert alsof dat niet het geval was. Resultaat is dat de home button als button fungeert en dus 'direct reageert': je raakt hem aan en voelt direct tactile feedback zonder dat hij wacht op het herkennen van de vingerafdruk. Hij komt dus niet meer uit lock-stand.

Resultaat: je kunt hem alleen nog met het password unlocken. Pas daarna werkt het weer.

[ Voor 51% gewijzigd door HTT-Thalan op 21-12-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:26:
[...]

Ik zie niks in de notes staan over de bluetooth issues, bijvoorbeeld.
Ah, laat me raden: carkit issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anonymoussaurus schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:29:
[...]

Ah, laat me raden: carkit issues?
Niet direct. Bluetooth streaming en bellen via de carkit werkt vlekkeloos.

Krijg ik echter tussen het streamen van muziek een alarmpje van mijn flits-app, zal het geluid van de muziek wegvallen (in feite draait hij het volume helemaal naar nul, maar herstelt dit niet meer). Als dit gebeurt tijdens het bellen, gebeurt hetzelfde met het telefoongesprek. Ik moet ophangen en terugbellen om het te 'fixen'.

Stomme is dat in de app zelf het 'geluid afspelen via bluetooth' uit staat. Zet ik het aan heb ik het eerste probleem, zet ik het uit heb ik het tweede probleem. Iets met de audiokanalen gaat dus niet goed, of meer, het tegelijkertijd afspelen van meerdere kanalen.

Als hij op de carkit heeft gezeten (en dat dus nu niet meer zit) moet ik het eerste binnenkomende gesprek over de speaker voeren, dan nogmaals op speaker drukken en dan weer op 'handset earpiece' voor ik normaal kan bellen (hij blijft dus 'hangen' op een externe verbinding die er niet meer is).

Onlangs had ik een batterij die ogenschijnlijk niet meer leegliep, dat wil zeggen, de accu-status werd niet meer bijgewerkt. Ik heb hem helemaal moeten drainen + in uitgeschakelde toestand herladen om dat te fixen.

Ah, nu heb ik toch weer een nieuwe bug erbij.

Sinds de update (een uur geleden) geeft mijn stand-by scherm weer dat ik op simkaart 2 een Ziggo verbinding heb, maar dat simkaart 1 'emergency calls only' zou zijn, terwijl na het unlocken gewoon een werkende LTE verbinding te zien is die gewoon functioneert.

Mijn vorige toestel was oud en miste belangrijke features (en draaide nog 4.2.2.) maar ik vind dat deze dure nieuwe telefoon toch nog wel wat kinderziekes heeft. Jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 21-12-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg het updaten bv. als er een echt nieuwe versie komt (dus naar Android 6 / Marshmallow). Tussentijdse updates doe ik alleen als ik een bug tegenkom, of features mis. MAar goed, dat is mijn benadering van zaken.

Zo ga ik bv. ook met mijn PC om. Windows 10 vind ik niet noodzakelijk, omdat Win 7 prima voldoet op mijn C2Q9650XE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:47:
Ik overweeg het updaten bv. als er een echt nieuwe versie komt (dus naar Android 6 / Marshmallow). Tussentijdse updates doe ik alleen als ik een bug tegenkom, of features mis. MAar goed, dat is mijn benadering van zaken.

Zo ga ik bv. ook met mijn PC om. Windows 10 vind ik niet noodzakelijk, omdat Win 7 prima voldoet op mijn C2Q9650XE.
Vergeet niet dat er ook "General bug fixed and optimization" zijn hè? ;)

Trouwens: Misschien een hele domme en onlogische vraag hoor, maar:

Ik zit momenteel in Oostenrijk. Als ik nu de update ophaal, krijg ik dan geen Oostenrijkse versie of whatever? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-12-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Wat ik vooral interessant zou vinden: is de roaming bug hiermee gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mint schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:53:
Wat ik vooral interessant zou vinden: is de roaming bug hiermee gefixt?
Roaming bug???????? Hopelijk bedoel je niet wat ik denk dat het is. Dat ik straks m'n data UIT heb staan, maar roaming aan, en heel af en toe even m'n data aan zet, maar dat hij alsnog internet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:57:
[...]

Roaming bug???????? Hopelijk bedoel je niet wat ik denk dat het is. Dat ik straks m'n data UIT heb staan, maar roaming aan, en heel af en toe even m'n data aan zet, maar dat hij alsnog internet gebruikt.
Ik doel dan op dit issue:
ThijsLuke schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:58:
Er schijnt een bug te zijn waarbij je internet in het buitenland aan blijft staan terwijl je deze hebt uitgeschakeld. Mensen krijgen gewoon facebook meldingen, apps etc binnen terwijl internet uitstaat.

Pas dus op...kan je een boel geld kosten.

bron: https://forums.oneplus.ne...with-roaming-data.353330/
Ik had hier een paar weken geleden in Frankrijk last van. Gelukkig wilde ik toch een roaming bundel via KPN aanschaffen zodat ik gewoon kon internetten, maar dat ga ik niet elke keer doen als ik in het buitenland kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mint schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:59:
[...]

Ik doel dan op dit issue:

[...]

Ik had hier een paar weken geleden in Frankrijk last van. Gelukkig wilde ik toch een roaming bundel via KPN aanschaffen zodat ik gewoon kon internetten, maar dat ga ik niet elke keer doen als ik in het buitenland kom.
Lekker dan. Maar hoe kan dat? Want ik zie geen internet tekentje en zie ook niks binnenkomen, ook al heb ik data UIT staan, en roaming AAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:01:
[...]

Lekker dan. Maar hoe kan dat? Want ik zie geen internet tekentje en zie ook niks binnenkomen, ook al heb ik data UIT staan, en roaming AAN.
Volgens mij is het probleem juist dat als je data aan hebt staan en roaming uit, de mobiele internetverbinding alsnog actief is in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mint schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:03:
[...]

Volgens mij is het probleem juist dat als je data aan hebt staan en roaming uit, de mobiele internetverbinding alsnog actief is in het buitenland.
Oke. Hmm. Dan is daar bij mij dus geen sprake van. Iig bedankt voor de info :).

Trouwens. Die gene postte dat in augustus. Zal dus vast wel een hot-fix voor zijn geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-12-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Oke serieus, ik word best een beetje geïrriteerd van m'n OPT. Krijg de hele tijd een melding "schud telefoon om alarm uit te schakelen" (te gelijk met een zacht irritant piepje) Ik heb al van alles uitgezet, verwijderd, bluetooth settings veranderd maar niets lijkt te helpen. Ook m'n Moto360 ontkoppelen, Mi-Band verwijderen lijkt het niet te zijn. Het alarm gaat bijna iedere minuut af. Ander mensen met dezelfde ervaring?

[ Voor 10% gewijzigd door lekzzz op 21-12-2015 19:40 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
lekzzz schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:38:
Oke serieus, ik word best een beetje geïrriteerd van m'n OPT. Krijg de hele tijd een melding "schud telefoon om alarm uit te schakelen" (te gelijk met een zacht irritant piepje) Ik heb al van alles uitgezet, verwijderd, bluetooth settings veranderd maar niets lijkt te helpen. Ook m'n Moto360 ontkoppelen, Mi-Band verwijderen lijkt het niet te zijn. Het alarm gaat bijna iedere minuut af. Ander mensen met dezelfde ervaring?
Om eerlijk te zijn, nog noooit van gehoord.

Op mijn eigen OnePlus 2 ook niks over kunnen vinden. Is het niet gewoon een third-party app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Anonymoussaurus schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:56:
[...]

Om eerlijk te zijn, nog noooit van gehoord.

Op mijn eigen OnePlus 2 ook niks over kunnen vinden. Is het niet gewoon een third-party app?
Ik zit ook inderdaad aan third-party app te denken maar dan is het lastig erachter te komen welke het is :P
alles verwijderen en stuk voor stuk terug plaatsen })

Moet wel een app zijn aangezien mijn telefoon Engelstalig ingesteld is en de melding in NL zichtbaar is. Scheelt weer een aantal apps

[ Voor 21% gewijzigd door lekzzz op 21-12-2015 20:07 ]

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
lekzzz schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:04:
[...]

Ik zit ook inderdaad aan third-party app te denken maar dan is het lastig erachter te komen welke het is :P
Iets wat met audio te maken heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:24

JoeZuCK

_Fonz > all.

Na de update is chrome twee keer gecrashed. Niet eerder mee gemaakt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
Ik moet toegeven dat ik best wel tevreden ben met de laatste softwareupdate van OxygenOS.
En met name vanwege de accuduur; met de vorige versie zat ik met gemiddeld 2 tot 2,5 uur Screen-On-Time op ongeveer 50% accu. Meestal haalde ik daar dus totaal tussen 4 en 5 uur aan SOT totdat ik onder de 10% zat om hem weer aan de lader te hangen. Vind ik best goed eigenlijk!
Maar sinds ik gisteren de update heb geïnstalleerd en het toestel meteen heb opgeladen, zit ik inmiddels op 68% en ik zit al op 2 uur SOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Guzanni schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:09:
Ik moet toegeven dat ik best wel tevreden ben met de laatste softwareupdate van OxygenOS.
En met name vanwege de accuduur; met de vorige versie zat ik met gemiddeld 2 tot 2,5 uur Screen-On-Time op ongeveer 50% accu. Meestal haalde ik daar dus totaal tussen 4 en 5 uur aan SOT totdat ik onder de 10% zat om hem weer aan de lader te hangen. Vind ik best goed eigenlijk!
Maar sinds ik gisteren de update heb geïnstalleerd en het toestel meteen heb opgeladen, zit ik inmiddels op 68% en ik zit al op 2 uur SOT!
Dat klinkt hoopvol! Ik heb ongeveer hetzelfde, ik snap ook niet dat er bij veel roms 6 - 9 uur SOT wordt beloofd...

Dirty flashen via TWRP lukt trouwens, eerst 2.1.2 full flashen (stock en niet rooted) en dan de 2.2.0 OTA. Werkt perfect, en ik kan ook weer in de auto bellen met 2 simkaarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
Maks schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:36:
[...]

Dat klinkt hoopvol! Ik heb ongeveer hetzelfde, ik snap ook niet dat er bij veel roms 6 - 9 uur SOT wordt beloofd...

Dirty flashen via TWRP lukt trouwens, eerst 2.1.2 full flashen (stock en niet rooted) en dan de 2.2.0 OTA. Werkt perfect, en ik kan ook weer in de auto bellen met 2 simkaarten!
Dat klinkt zeker hoopvol! Mijn OPT is stock en niet geroot trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Mooi nieuws jongens (wat hierboven wordt gezegd)!

Maar ik heb tóch nog een vraag. Ik zit nog op Oxygen 2.1.2. Ik wil graag upgraden, maar ik zit in Oostenrijk. Heeft dit invloed met de download (qua dat je misschien een andere package krijgt, of een andere versie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:06
Mint schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:03:
[...]

Ik heb het ook gemerkt. Begin van de maand een weekend in Duitsland geweest en het viel op dat ik af en toe pushnotificaties van Twitter kreeg. Er is in totaal "maar" 1.3 MB (30 cent) verbruikt, dus de schade viel wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:32:
Mooi nieuws jongens (wat hierboven wordt gezegd)!

Maar ik heb tóch nog een vraag. Ik zit nog op Oxygen 2.1.2. Ik wil graag upgraden, maar ik zit in Oostenrijk. Heeft dit invloed met de download (qua dat je misschien een andere package krijgt, of een andere versie)?
Dat lijkt me sterk. :)
traxxion schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:43:
[...]

Ik heb het ook gemerkt. Begin van de maand een weekend in Duitsland geweest en het viel op dat ik af en toe pushnotificaties van Twitter kreeg. Er is in totaal "maar" 1.3 MB (30 cent) verbruikt, dus de schade viel wel mee.
Klopt, totdat je buiten de EU gaat reizen en dan tikt het wel flink aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De gok gewaagd. Druk ik op "controleren op updates". Vind ie niet eens wat 7(8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:54:
[...]

De gok gewaagd. Druk ik op "controleren op updates". Vind ie niet eens wat 7(8)7.
Er is maar 1 versie van OxygenOS, echt een gok is het dus niet.

Overigens worden alle updates geleverd via een rollout systeem welke langzaam opbouwt van (ik meen) 1% > 5% > 10% > 25% > 50% > 75% > 100%.

Dus of handmatig flashen of even geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pimorez schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:20:
[...]

Er is maar 1 versie van OxygenOS, echt een gok is het dus niet.

Overigens worden alle updates geleverd via een rollout systeem welke langzaam opbouwt van (ik meen) 1% > 5% > 10% > 25% > 50% > 75% > 100%.

Dus of handmatig flashen of even geduld hebben :)
Oke. Dat rollout systeem weet ik wel, maar ik had gedacht dat ik hem al lang binnen zou hebben. Omdat ik op het forum van OnePlus ook al heeel veel mensen zag die hem al binnen hadden. Overigens heb ik genoeg geduld er voor. Flashen doe ik niet aan :P.

Bedankt by the way ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:00:
[...]

Oke. Dat rollout systeem weet ik wel, maar ik had gedacht dat ik hem al lang binnen zou hebben. Omdat ik op het forum van OnePlus ook al heeel veel mensen zag die hem al binnen hadden. Overigens heb ik genoeg geduld er voor. Flashen doe ik niet aan :P.

Bedankt by the way ;).
De update is gisteren pas vrijgegeven. Meestal duurt het ongeveer een week voordat iedereen (die hem zou moeten krijgen) de update daadwerkelijk krijgt aangeboden.

Let overigens wel op dat veel van de mensen die op het forum reageren, waarschijnlijk de update handmatig hebben geflashed (omdat ik hem hier heb gedeeld).

[ Voor 9% gewijzigd door Pimorez op 22-12-2015 13:13 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.