Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dorenberg schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:28:
[...]

Ja op mijn KPN kan je gratis een nieuwe simkaart bestellen. 2 weken geleden gedaan, volgende dag in huis. Activeren en klaar. Ik had ook een nano nodig en de oude kon niet geknipt worden ivm te grote chip.
Zoals EJPostema ook al zei kun je gewoon door de chip heen knippen zonder enige vorm van verlies. Ik had zelf enkel chip over, geen stukje plastic als randje oid. Heb er nooit last van ondervonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Pimorez schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:12:
[...]

Zoals EJPostema ook al zei kun je gewoon door de chip heen knippen zonder enige vorm van verlies. Ik had zelf enkel chip over, geen stukje plastic als randje oid. Heb er nooit last van ondervonden :)
Ik denk toch dat het verstandiger is dat ik een nieuwe krijg/ophaal. Ik heb deze sim-kaart al sinds 2011. Dus ik denk niet dat dat ding volledig LTE ondersteund. Maar hopen dat KPN niet gaat zeggen "we knippen hem wel voor je". Want anders heb ik nog geen LTE :(.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:16:
[...]

Ik denk toch dat het verstandiger is dat ik een nieuwe krijg/ophaal. Ik heb deze sim-kaart al sinds 2011. Dus ik denk niet dat dat ding volledig LTE ondersteund. Maar hopen dat KPN niet gaat zeggen "we knippen hem wel voor je". Want anders heb ik nog geen LTE :(.
Zover ik weet zit er echt 0,0 verschil tussen oude en nieuwe SIM kaarten, behalve bij een enkele de toegevoegde NFC. Zolang je telefoon LTE ondersteunt, je een LTE dataplan hebt en bereik zul je ook met een SIM kaart uit 2011 gewoon van LTE gebruik kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pimorez schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:03:
[...]

Zover ik weet zit er echt 0,0 verschil tussen oude en nieuwe SIM kaarten, behalve bij een enkele de toegevoegde NFC. Zolang je telefoon LTE ondersteunt, je een LTE dataplan hebt en bereik zul je ook met een SIM kaart uit 2011 gewoon van LTE gebruik kunnen maken.
Ach, ik ga sowieso wel gewoon langs. Ik heb namelijk toch nog een oude simkaart die je niet kan klikken en dus handmatig uit moet knippen. Dan kan ik net zo goed een nieuwe halen.

Alsnog bedankt voor het meedenken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
kort vraagje. Was net spotify aan het luisteren op de telefoon op de achtergrond. Maar er werd ook gebeld. Ik had niet opgenomen en normaal was het zo met mijn nexus 5 dat de muziek weer verder ging met spelen nadat er was opgehangen.

Alleen met de 1+2 is het zo dat het beeld op de telefoon bleef hangen met een melding dat er werd geforward. Is dit een instelling die ik over het hoofd zie mbt voicemail of iets? Of hoe kan ik het zo instellen dat als er wordt opgehangen dat de telefoon weer verder gaat met wat het aan het doen was. in dit geval spotify spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Paulus07 schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:33:
kort vraagje. Was net spotify aan het luisteren op de telefoon op de achtergrond. Maar er werd ook gebeld. Ik had niet opgenomen en normaal was het zo met mijn nexus 5 dat de muziek weer verder ging met spelen nadat er was opgehangen.

Alleen met de 1+2 is het zo dat het beeld op de telefoon bleef hangen met een melding dat er werd geforward. Is dit een instelling die ik over het hoofd zie mbt voicemail of iets? Of hoe kan ik het zo instellen dat als er wordt opgehangen dat de telefoon weer verder gaat met wat het aan het doen was. in dit geval spotify spelen.
ik was vandaag een spelletje aan het spelen en dat ging inderdaad ook door terwijl ik de telefoon op nam haha leuk zakelijk gesprek :9 Ben er nog niet achter hoe ik dit kan uitzetten inderdaad.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:30
-verkeerde topic- 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door Marcva op 03-11-2015 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
lekzzz schreef op maandag 02 november 2015 @ 22:21:
[...]

ik was vandaag een spelletje aan het spelen en dat ging inderdaad ook door terwijl ik de telefoon op nam haha leuk zakelijk gesprek :9 Ben er nog niet achter hoe ik dit kan uitzetten inderdaad.
mbt bellen en gemiste oproepen doet de 1+2 soms nog vreemd inderdaad. Ben online ook nog niet echt een oplossing tegengekomen. Wel topics met dezelfde rare problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 11:09
M'n OPT kon tijdens het kijken naar een serie via VLC het ook niet waarderen dat iemand me belde. Ik wilde eerst op pauze drukken, maar toen liep het hele zooitje vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:45

GforceNL

Out of memory....

Een avondje mee gespeeld, telefoon zelf is wel een verbetering tov de OPO, Ik blijf Android alleen een drama vinden om mee te werken. Hij staat inmiddels op V&A.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
gforcegti schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:45:
Een avondje mee gespeeld, telefoon zelf is wel een verbetering tov de OPO, Ik blijf Android alleen een drama vinden om mee te werken. Hij staat inmiddels op V&A.
Je weet toch dat er Android op zit? Waarom koop je hem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:45

GforceNL

Out of memory....

Android is inmiddels een paar flinke updates verder sinds de laatste keer dat ik android probeerde. Vond het de gok waard. :)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

gforcegti schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:55:
Android is inmiddels een paar flinke updates verder sinds de laatste keer dat ik android probeerde. Vond het de gok waard. :)
Wat mis je er dan aan of wat trekt je niet? 't Is zo customizable, maar dat moet je willen/liggen. Alles is zo'n beetje naar wens in te stellen/delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielbakker98
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-03 15:31
Beste mensen, er zijn 45 blz vol met discussie over de op2, ik kan niet 123 vinden of er ook echt veel nadelen/voordelen aan de telefoon zijn.

raden jullie de op2 aan? of zeggen jullie dat ik toch beter een nexus 6/nexus 6p kan halen(prijs verschil erin meenemen als dat kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 15:56
danielbakker98 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:16:
Beste mensen, er zijn 45 blz vol met discussie over de op2, ik kan niet 123 vinden of er ook echt veel nadelen/voordelen aan de telefoon zijn.

raden jullie de op2 aan? of zeggen jullie dat ik toch beter een nexus 6/nexus 6p kan halen(prijs verschil erin meenemen als dat kan)
Voordelen:
prijs t.o.v. technisch +/- gelijke phones
goed scherm ( in ieder geval beter dan opo)
goed geluid over de headset

Nadelen:
usb c , dus niet even snel een kabel lenen om op te laden / verloop of native usb c kabel nodig
geen nfc ( als je het niet gebruikt dan mis je het niet)

foto's zijn heel redelijk, is voor mij niet super belangrijk, video maken heb ik nog niet getest
(morgen bij Foo Fighters in de Ziggodome)

Ik heb hem nu zelf iets meer dan een week en wil niet meer terug naar mijn vorige phone (opo)
Ik heb nog geen problemen gehad.
Mijne is unlocked, voorzien van TWRP en root op stock oxygen os met nova launcher.
(Geen gezoek naar usb drivers, deze staan na het aanzetten van de developer mode als verwijderbare drive op de phone.)
Batterij duur is voor mij prima, heb nu nog 54%
(na 2x +/- 30min muziek op de fiets, +/- 1,5 uur screen on time voor lezen nieuws-mail-berichten en afspraken checken en +/- 15min bellen) sinds vanmorgen 06.00uur.

Ik zou hem aan bevelen
Oke ik ben bevooroordeeld aangezien dit mijn 2e oneplus toestel is en ik er nog geen problemen mee heb gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door eppo666 op 04-11-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
eppo666 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:02:
[...]
Nadelen:
usb c , dus niet even snel een kabel lenen om op te laden / verloop of native usb c kabel nodig
Dit is niet echt een nadeel, tenzij je je telefoon dus de hele dag door gebruikt waardoor je niet genoeg hebt aan deze accu. De accu gaat erg lang mee, maar wel iets korter dan de OPO. Mocht dat lang genoeg zijn voor je, ik heb zelf meestal rond de 20-30% over met redelijk intensief gebruik, dan is het een probleem ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
danielbakker98 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:16:
Die staan hier mooi op een rijtje.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielbakker98
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-03 15:31
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Ik heb 9 invites gekregen......is dat nog wat waard?

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoC
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

WoC

Afgelopen maand overgestapt van de Nexus 4 naar de OPT. Moet wel wennen aan het grotere formaat en soms werkt OxygenOS niet lekker mee (bijv. weeronline app).

In de auto had verbond ik de Nexus 4 via een simpele Parrot CK3100. Dat werkte prima. Mijn adresboek (bestaande uit een exchange adresboek gecombineerd met google contacts) kon ik makkelijk doorzoeken.

De OPT lijkt niet goed te koppelen. Hij maakt verbinding maar daarna blijft het synchroniseer icoontje draaien. Ik kan bellen door zelf een nummer te kiezen en kan ook gebeld worden, maar ik kan geen naam selecteren via het adresboek. Bij een inkomend gesprek zie ik ook alleen het nummer, niet de bijbehorende naam.

Ik heb de Parrot al gereset. Er staat firmware 5 op, de nieuwste zover ik weet. Iemand hier ook last van? Of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
WoC schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:58:
Afgelopen maand overgestapt van de Nexus 4 naar de OPT. Moet wel wennen aan het grotere formaat en soms werkt OxygenOS niet lekker mee (bijv. weeronline app).

In de auto had verbond ik de Nexus 4 via een simpele Parrot CK3100. Dat werkte prima. Mijn adresboek (bestaande uit een exchange adresboek gecombineerd met google contacts) kon ik makkelijk doorzoeken.

De OPT lijkt niet goed te koppelen. Hij maakt verbinding maar daarna blijft het synchroniseer icoontje draaien. Ik kan bellen door zelf een nummer te kiezen en kan ook gebeld worden, maar ik kan geen naam selecteren via het adresboek. Bij een inkomend gesprek zie ik ook alleen het nummer, niet de bijbehorende naam.

Ik heb de Parrot al gereset. Er staat firmware 5 op, de nieuwste zover ik weet. Iemand hier ook last van? Of een oplossing?
Jij bent niet de enige. Ik heb er ook last van. Onder andere...

http://forum.xda-develope...issues-car-t3204548/page2
https://forums.oneplus.ne...r-bluetooth.362911/page-2

Ik heb uiteindelijk maar de aangeraden app gekocht. Kan ik tenminste zien wie mij belt in de auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
spanx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:41:
Misschien een V&A review maar meer niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Er zijn net een aantal reacties verplaatst naar het Levertijden topic, graag in dit topic on-topic blijven!

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
spanx schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:41:
Gewoon lekker gratis weggeven. Mensen blij maken is ook wat waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celica_T20
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 17:43
Appel schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:12:
[...]

Jij bent niet de enige. Ik heb er ook last van. Onder andere...

http://forum.xda-develope...issues-car-t3204548/page2
https://forums.oneplus.ne...r-bluetooth.362911/page-2

Ik heb uiteindelijk maar de aangeraden app gekocht. Kan ik tenminste zien wie mij belt in de auto :)
Ik heb er precies dezelfde problemen mee, met mijn ingebouwde navi/bluetooth, ook geen contacten synchronisatie.
Een (betaalde) app om iets wat standaard hoort te fixen vind ik jammer. Hoop dat ze snel updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:25
Hmm ik heb momenteel de Xperia z3+ en heb de mogelijkheid gekregen om de Oneplus 2 te kopen, heeft die echte voordelen/nadelen tegenover De Z3+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Framoes schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:14:
[...]

Gewoon lekker gratis weggeven. Mensen blij maken is ook wat waard ;)
Blijkbaar niks, ik heb mijn invite ook aangeboden in het daartoe bestemde topic, nul reacties gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Hoe werken BT-headsets bij jullie, zonder problemen?

Ik heb hier 'n Blue Luxe liggen, jaren niet gebruikt maar omdat m'n huidige autoradio momenteel geen handsfree-functie heeft, moet ik even back to basic.

Helaas krijg ik m'n headset niet gepaired met m'n OPT. Ook 'n S4 mini wil 't niet doen. Op m'n werktelefoon (Nokia Lumia) werkt 't wel zonder problemen (zelfs zonder pincode). Lijkt dus 'n Android probleem te zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBreQ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01-2024
Eric_Cantona schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:01:

Ik heb hier 'n Blue Luxe liggen, jaren niet gebruikt maar omdat m'n huidige autoradio momenteel geen handsfree-functie heeft, moet ik even back to basic.

Helaas krijg ik m'n headset niet gepaired met m'n OPT. Ook 'n S4 mini wil 't niet doen. Op m'n werktelefoon (Nokia Lumia) werkt 't wel zonder problemen (zelfs zonder pincode). Lijkt dus 'n Android probleem te zijn :/
Mijn Sony MDR-ZX330BT werkt prima met m'n OPT. Wel af en toe eventjes een stottertje in het geluid, maar daar had ik met m'n Galaxy Note 3 ook al last van. Ik merk wel dat mijn muziek niet pauzeert wanneer ik bel of gebeld word. Deze blijft (in superlage kwaliteit) doorspelen door de headset bij een telefoongesprek maar is makkelijk te pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:00

Mijn Plantronics legend werkt prima (zonder pincode)

Android A54, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 11:09

Met de Jabra Revo Wireless zijn tot nu toe geen problemen opgetreden. M'n Jawbone UP3 daartegen had wel moeite om een stabiele verbinding te krijgen. Al kan dit heel goed aan Jawbone liggen. Met beide apparaten na het verbinden 0 problemen verder gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
Lees even de topicwaarschuwing.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 07-11-2015 16:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
StephanO1990 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:23:
[...]

Met de Jabra Revo Wireless zijn tot nu toe geen problemen opgetreden. M'n Jawbone UP3 daartegen had wel moeite om een stabiele verbinding te krijgen. Al kan dit heel goed aan Jawbone liggen. Met beide apparaten na het verbinden 0 problemen verder gehad.
Geen problemen met de ps3 headset noch met mijn Philips koptelefoon. Terwijl mijn HTC problemen had met de Philips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 16-09 14:05
Het topic doorgespit maar niet kunnen vinden.

Zijn die "houten" achterkanten echt van hout of is het plastic?

Ik weiger helaas om een telefoon van plastic te gebruiken. Heb nu een Xperia Z2, maar vind de Z5 als vervanger toch niet je van het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04-2024
Is van echt hout verlijmt op plastic ;)

Maar nu even serieus, de covers zijn gemaakt van plastic. Hier overheen is een fineer laag geplakt van het gewenste hout. Het deel wat je ziet en aanraakt is dus echt hout en de binnenkant is van kunstof.

Om het echte hout te beschermen zit er wel een klein biesje om het echte hout om beschadigen te voorkomen.

[ Voor 80% gewijzigd door tovenaar1988 op 07-11-2015 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Thx! En hoe is de afwerking daarvan? Ik bedoel zit die klep er een beetje strak op zoals de unibody van mijn Z2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04-2024
Zelf heb ik de kevlar uitvoering. De styleswap covers zijn een halve millimeter dikker dan de originele sandstone black cover. Hierdoor ligt mijn kevlar cover net een fractie voorbij de aluminium unibody. Maar de afwerking is echt premium dus het stoort niet en voelt solide aan, je voelt dus niet dat het een losse cover is.

Hier worden jou vragen denk ik perfect beantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Wauw! Bedankt, wat een lastige keus.
Die donkere houten is erg mooi, maar die Kevlar is ook niet te versmaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Zo, vanmiddag begonnen met de review schrijven over de OnePlus 2. Geen idee wanneer ik hem af krijg. Ligt er ook aan wanneer ik tijd heb. Ik laat het jullie wel weten als hij af is. Dan kunnen degene die nog twijfelen, hem bekijken. Hopelijk helpt mijn review om mensen een keuze te doen maken :).

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-11-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
heb zelf de bamboo variant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Laatst online: 16-09 15:41
Iemand hier ervaring met de OnePlus Silver Bullet oordopjes? Zo ja, wat vind je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:31
Hoe zit het eigenlijk met garantie van toestellen die niet direct bij OnePlus gekocht zijn, dus bijvoorbeeld tweedehands? Geldt hier de normale garantie? En zou dit op imeinummer gaan, of met originele factuur?

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
  • Laatst online: 12-09 20:25
Er schijnt een bug te zijn waarbij je internet in het buitenland aan blijft staan terwijl je deze hebt uitgeschakeld. Mensen krijgen gewoon facebook meldingen, apps etc binnen terwijl internet uitstaat.

Pas dus op...kan je een boel geld kosten.

bron: https://forums.oneplus.ne...with-roaming-data.353330/

[ Voor 15% gewijzigd door ThijsLuke op 09-11-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 19:30
ThijsLuke schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:58:
Er schijnt een bug te zijn waarbij je internet in het buitenland aan blijft staan terwijl je deze hebt uitgeschakeld. Mensen krijgen gewoon facebook meldingen, apps etc binnen terwijl internet uitstaat.

Pas dus op...kan je een boel geld kosten.

bron: https://forums.oneplus.ne...with-roaming-data.353330/
Dit is me vorige week in de VS overkomen. Schrok omdat ik opeens apps binnen kreeg. Schade gelukkig beperkt tot paar Euro, maar zeer kwalijke bug! Toen ik data helemaal uitzette ging het uiteraard wel goed.

Verder overigens erg tevreden over het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vantslot schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:50:
Iemand hier ervaring met de OnePlus Silver Bullet oordopjes? Zo ja, wat vind je ervan?
Zeer zeer matige geluidskwaliteit, zonde van je geld. als je persé opo oortjes wil, de JBL oortjes zijn een stuk beter (en duurder) maar nog steeds niet top.
bartus1989 schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:58:
Wauw! Bedankt, wat een lastige keus.
Die donkere houten is erg mooi, maar die Kevlar is ook niet te versmaden...
Heb zelf de Rosewood cover en die ziet er exact hetzelfde uit als op de foto van de OPT website, klik maar 8)
Rosewood

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Inmiddels ook een OPT besteld. Wachtte eigenlijk op de Nexus 5X als opvolger van mijn Nexus 4, maar de specificaties en met name de prijs vielen mij zo zwaar tegen dat ik verder ben gaan kijken en eigenlijk al vrij snel bij de OPT uit kwam. Alleen dat rottige invite-systeem hield me eigenlijk tegen...
Toen er vervolgens echter een vriend vroeg of er iemand interesse heeft in een invite voor de OPT echter maar meteen definitief de knoop door gehakt en er 1 besteld. :)

Wat overigens nog nuttige info kan zijn: heb Brodit gemaild met de vraag of ze ook een houder voor de Two gaan maken (One bieden ze immers ook aan). Kreeg dit als antwoord:
quote: Brodit
Hi Stephan
Our plan is to launch the passive holder under week 47.
The active holders have we not set any date due the new
type off charging cable, we are working with it now.
Ze zijn er dus mee bezig en de passieve houder (zonder opladen) willen ze volgende week op de markt brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Laatst online: 16-09 15:41
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:16:
[...]

Zeer zeer matige geluidskwaliteit, zonde van je geld. als je persé opo oortjes wil, de JBL oortjes zijn een stuk beter (en duurder) maar nog steeds niet top.

[...]
Thanks! Ga ik de Xiaomi in de pricewatch eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die alert slider. Want in Android kan je toch automatisch stille uren instellen?
Stel: ik heb m'n stille uren ingesteld van 22:00 tot 7:00, werkt dat onafhankelijk van de stand van de alert slider? Dus als de alert slider om 23:00 op 'alle notificaties' staat blijft mn X toch stil?

Oeps, verkeerde topic. Kan deze verwijderd of verplaatst worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:30:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met die alert slider. Want in Android kan je toch automatisch stille uren instellen?
Stel: ik heb m'n stille uren ingesteld van 22:00 tot 7:00, werkt dat onafhankelijk van de stand van de alert slider? Dus als de alert slider om 23:00 op 'alle notificaties' staat blijft mn X toch stil?

Oeps, verkeerde topic. Kan deze verwijderd of verplaatst worden?
Ik ben die optie nooit tegengekomen, heb het dus ook nog niet getest.
Verwijderen kun je aan een mod vragen via de report functie, echter is dat niet nodig. Je post aanpassen en de vraag verwijderen is voldoende. Je vraag kun je ondertussen gewoon in het gewenste topic stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoC
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

WoC

Autofan1985 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:11:
[...]
Wat overigens nog nuttige info kan zijn: heb Brodit gemaild met de vraag of ze ook een houder voor de Two gaan maken (One bieden ze immers ook aan). Kreeg dit als antwoord:

[...]

Ze zijn er dus mee bezig en de passieve houder (zonder opladen) willen ze volgende week op de markt brengen!
Super, daar zit ik op te wachten! Mijn OPT zit nu in een gammele houder, ik wil mijn Nexus 4 brodithouder wisselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024

Our plan is to launch the passive holder under week 47.
The active holders have we not set any date due the new
type off charging cable, we are working with it now.

Kleine correctie hier op: ik had de aanname gedaan dat 'launchen' gelijk staat aan 'op de markt brengen', maar dit blijkt dus niet het geval! 'Launchen' betekent bij Brodit aankondigen en dat ze de pre-productie versie gereed hebben zeg maar. Daarna moeten ze de machine finetunen zodat alles 100% past, dan de eerste batches maken en dan nog opsturen. Volgens GCC (de dealer in Nederland) gaan er na het launchen nog een week of 3 overheen voor ze daadwerkelijk leverbaar zijn. Helaas dus pas week 50 voor de passieve houder hier te koop is en zelf verwacht ik tot volgend jaar te moeten wachten, aangezien ik de actieve houder wil. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
blijf maar onderstaande melding in beeld krijgen ipv een standaard missed call melding als ik een telefoontje mis. Krijg nergens een setting ofzo gevonden waarom dit is of hoe ik dit kan wegkrijgen. Telefoon blijft dan ook op dit scherm staan als ik unlock. Niet dat ik dan op homescreen of iets uitkom of spotify.

Als provider heb ik simyo.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/9i09aphja1krgi3/Screenshot_2015-11-11-11-54-08~2.png?dl=1

Meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44
Paulus07 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:00:
blijf maar onderstaande melding in beeld krijgen ipv een standaard missed call melding als ik een telefoontje mis. Krijg nergens een setting ofzo gevonden waarom dit is of hoe ik dit kan wegkrijgen. Telefoon blijft dan ook op dit scherm staan als ik unlock. Niet dat ik dan op homescreen of iets uitkom of spotify.

[afbeelding]

Meer mensen dit?
Dit is al al door meerdere gepost heb er zelf ook last van.
Provider KPN.
Denk dat het niet aan de provider ligt maar een software bug in oxygenOs.
Wachten op een update en hopen dat het gefikst wordt.

Heb wel meer van dat soort bugs.
Zoals dat de volumeslider niet meer beweegt als ik het volume aanpas terwijl hij wel harder en zachter gaat.
Een reboot is dan een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Heb die van mij nu ook een paar dagen in gebruik en ben super tevreden over.
Net een jaartje iPhone achter de rug.
Mss is de vraag al een paar gesteld maar kunnen we een upgrade naar android 6 verwachten?

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThijsLuke
kloon schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:55:
Heb die van mij nu ook een paar dagen in gebruik en ben super tevreden over.
Net een jaartje iPhone achter de rug.
Mss is de vraag al een paar gesteld maar kunnen we een upgrade naar android 6 verwachten?
Ja. Verwachting is ergens begin 2016.

BRON: https://forums.oneplus.ne...os-q-a-with-helen.403960/

Er komt komende dagen ook een grotere update uit. Waarschijnlijk met een berg bugfixes en aanpassingen.

[ Voor 21% gewijzigd door ThijsLuke op 11-11-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke

[afbeelding]

Meer mensen dit?
Ik heb dit vanmorgen voor het eerst ondervonden. Toevallig, maar vervelend.
Ook KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 12-09 17:54
Ik heb daar ook last van, dualsim KPN & Simyo (ook KPN) maar denk dat het inderdaad niet provider gebonden is (al zou je dat haast wel zeggen haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:53
Heb er zelf geen last van, vandaag wel gesprekken gemist, maar kreeg normale meldingen. (Hollandsnieuwe=Vodafone)

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11

[afbeelding]

Meer mensen dit?
Ik heb hier geen last. Vodafone

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08

[afbeelding]

Meer mensen dit?
Ik heb hier ook last van. Ik had toen ik mijn OPT net nieuw had zelfs dat ELK gesprek dat ik voerde na ongeveer een halve minuut gewoon wegviel (net of iemand ophing).
Toen heb ik mijn simkaartje in poort 2 gedaan en sindsdien heb ik dat probleem niet meer, maar bij gemiste gesprekken heb ik dit wat jij hebt inderdaad ook. Ik zit bij KPN.

• Paulus07
  • Niet online
hmmm je zou verwachten dat het dan een KPN gerelateerd iets is.... :S

• kloon
Wilde ik net even 2 extra usb c kabels bestellen voor 6 euro op de OnePlus site.
Bij het afrekenen krijg ik dan de melding dat ze nog niet naar belgie kunnen verzenden ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjan
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 05:45
Ik heb gister een OPT besteld. Ben erg benieuwd *O*
Inmiddels ook een OPT besteld. Wachtte eigenlijk op de Nexus 5X als opvolger van mijn Nexus 4, maar de specificaties en met name de prijs vielen mij zo zwaar tegen dat ik verder ben gaan kijken en eigenlijk al vrij snel bij de OPT uit kwam. Alleen dat rottige invite-systeem hield me eigenlijk tegen...
Toen er vervolgens echter een vriend vroeg of er iemand interesse heeft in een invite voor de OPT echter maar meteen definitief de knoop door gehakt en er 1 besteld. :)

[...]

Nou precies dit dus! Ik zat in precies hetzelfde schuitje...
Niet dat mijn Nexus 4 versleten is. Ik zat ook op de nieuwe N5 te wachten, maar ik werd bij de launch nou niet echt warm van de specs en de prijs.

Ik ben eerlijk gezegd nog niet uitgekeken op de N4. Tot nu toe de allerbeste telefoon die ik ooit gehad heb. In 3 jaar nog nooit een slag verkeerd gegeven en eigenlijk nog steeds niet traag. Zal mij benieuwen of de OPT dit gaat evernaren.
Waarom dan toch naar een andere telefoon zoeken? Omdat de 16Gb van de N4 toch krap begint te worden: ik luister namelijk veel offline muziek. En ook het meeslepen van twee telefoons (prive en werk) was al een poosje een doorn in het oog.

[ Voor 7% gewijzigd door Kevjan op 13-11-2015 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

kloon schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:20:
Wilde ik net even 2 extra usb c kabels bestellen voor 6 euro op de OnePlus site.
Bij het afrekenen krijg ik dan de melding dat ze nog niet naar belgie kunnen verzenden ????
Dan zit je waarschijnlijk in de verkeerde store. Zie je nu prijzen in dollars? Probeer eens in te loggen en dan rechtsonderin de pagina via de vlag voor Nederland te kiezen.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:48

yay

Ik zie net dat er een nieuwe update is:
OnePlus2Oxygen_14_1511091726

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
Belgie moet blijkbaar weer langer wachten op de ota update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
De update faalt hier helaas.
Heb geen root alleen heb ik twrp recovery en daar heb ik de build.prop aangepast.
Dit heb ik weer terug naar stock gebracht en nog faalt de update.
Hij zegt iets van anthallservice.APK dat die niet overeenkomt met de standaard image.

update : inmiddels opgelost door de full rom zip van oxygenos 2.1.1 te flashen in twrp en daarna de oto.zip in twrp.
Maar kolere wat wordt dat ding heet zeg met het updaten en daarna de apps optimaliseren.
Kan er een ei op bakken :P

[ Voor 31% gewijzigd door ComTech op 13-11-2015 19:55 . Reden: oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ComTech schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:31:
De update faalt hier helaas.
Heb geen root alleen heb ik twrp recovery en daar heb ik de build.prop aangepast.
Dit heb ik weer terug naar stock gebracht en nog faalt de update.
Hij zegt iets van anthallservice.APK dat die niet overeenkomt met de standaard image.

update : inmiddels opgelost door de full rom zip van oxygenos 2.1.1 te flashen in twrp en daarna de oto.zip in twrp.
Maar kolere wat wordt dat ding heet zeg met het updaten en daarna de apps optimaliseren.
Kan er een ei op bakken :P
Inderdaad. Even in CPU-Z gekeken en 1 sensor werd 78 graden :/. In mijn review ga ik daar ook wat over schrijven (over temperaturen).

Ik weet het, het duurt lang voordat mijn review online komt. Weinig tijd en druk met veel dingen ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Lees toch wel wat bugs van de update:
- off screen gestures die 't niet (goed) doen
- dual sim settings zouden niet opgeslagen worden
- bij enkelen werkt de fingerprint sensor niet meer

Stagefright is er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Heb tot nu toe geen extra bugs kunnen ontdekken wel is een bug die ik heb er nog niet uit.
De verlichting van de knoppen onderin die af en toe aan blijft staan doet hij nog steeds.

Je kan nu ook een andere achtergrond kiezen voor het lockscherm maar je kunt alleen maar kiezen uit de achtergronden van oneplus zelf best jammer.
Als ik wist in welke map die stonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik zit nu ruim een dag op 2.1.2 en ben geen nieuwe bugs tegengekomen. De vingerprint scanner werkte het eerste uur een stuk minder goed maar dat is ondertussen verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik heb 'm zelf inmiddels ook geflasht, maar geen bugs hiero. Alles werkt als voorheen.

Achtergrond voor lockscreen die ik met 'n app. Werkt ook prima, al komt af en toe de oude achtergrond er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
ComTech schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 10:31:
Heb tot nu toe geen extra bugs kunnen ontdekken wel is een bug die ik heb er nog niet uit.
De verlichting van de knoppen onderin die af en toe aan blijft staan doet hij nog steeds.

Je kan nu ook een andere achtergrond kiezen voor het lockscherm maar je kunt alleen maar kiezen uit de achtergronden van oneplus zelf best jammer.
Als ik wist in welke map die stonden...
Hoe verander je de achtergrond van de locksreen. Ik kan alleen maar de achtergrond veranderen van de startscreen. Ik zit op 2.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Voor degene die willen weten hoe je lockscreen wallpaper veranderd. Open de afbeelding die je wilt > gebruiken als > instellen als vergrendelscherm.

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-11-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:33:
Voor degene die willen weten hoe je lockscreen wallpaper veranderd. Open de afbeelding die je wilt > gebruiken als > instellen als vergrendelscherm.
Stom daar had ik nooit aan gedacht ik deed het via instellingen weergave achtergrond vergrendeling maar dan kan je alleen oneplus achtergronden kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ComTech schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:42:
[...]

Stom daar had ik nooit aan gedacht ik deed het via instellingen weergave achtergrond vergrendeling maar dan kan je alleen oneplus achtergronden kiezen.
Klopt. Zo probeerde ik het instantie ook. Meteen daarna de manier geprobeerd die werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorenberg
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:47
Eric_Cantona schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:13:
Lees toch wel wat bugs van de update:
- off screen gestures die 't niet (goed) doen
- dual sim settings zouden niet opgeslagen worden
- bij enkelen werkt de fingerprint sensor niet meer

Stagefright is er wel uit.
Ja hier ook de dual sim settings problemen ineens. Oproepen en SMS blijft onveranderbaar staan op elke keer vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik ervaar wel meer lag in Chrome. Duurt even na 't laden van de pagina voor ik kan scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorenberg
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:47
Eric_Cantona schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 15:52:
Ik ervaar wel meer lag in Chrome. Duurt even na 't laden van de pagina voor ik kan scrollen.
Daar heb ik hier geen last van. Net wel een keer helemaal opnieuw opgestart nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ervaart iemand hier ook het volgende?

Als de telefoon op de carkit heeft gezeten (bluetooth) en ik krijg daarna een telefoontje, komt het geluid van het gesprek via de speaker naar buiten, hands free speaker dus. Ik krijg dat niet omgezet.

Pas als ik ophang en terugbel, heb ik weer normaal geluid (via mijn 'earpiece').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Ik vind de standaard camera app wat traag en heb vandaag CameraNextMod COS12 erop gezet. Een stuk sneller en meer in te stellen. Staat nu standaard bij op een snelheid van 32

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 09:57

JoeZuCK

_Fonz > all.

Is er nog altijd geen normale manier via instellingen om die idiote Google search bar widget van je home screen te krijgen?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Zojuist een bestelling geplaatst voor de 64GB Variant.
Hopen dat het niet langer dan 2 weken gaat duren, ben erg benieuwd! Ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen. Voor het eerst sinds 9 jaar geen Sony (Ericsson) meer.

Heeft iemand een tip voor een siliconen case uit China/eBay?
Helaas blijken deze nogal eens niet helemaal lekker te passen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

bartus1989 schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:46:
Hopen dat het niet langer dan 2 weken gaat duren, ben erg benieuwd! Ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen. Voor het eerst sinds 9 jaar geen Sony (Ericsson) meer.

Geen siliconen maar ik heb een hoesje besteld dat later overbodig bleek. Zo'n flipcover ding met ruimte voor wat pasjes erin. Mag je voor enkele euro's overnemen (ik geloof dat ik 3 euro betaald heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
bartus1989 schreef op zondag 15 november 2015 @ 15:46:

Ik zou eerst eens kijken hoe het voelt zonder case. Ik gebruik hem nu een paar weken al zonder en ligt heerlijk in de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zit er nu trouwens wel een screenprotector op? Lijkt namelijk van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Paulus07 schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:15:
Zit er nu trouwens wel een screenprotector op? Lijkt namelijk van wel.
Ja op de OP2 en OPX zitten beide een screenprotector aangebracht in de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Katmi schreef op zondag 15 november 2015 @ 18:24:
[...]

Ja op de OP2 en OPX zitten beide een screenprotector aangebracht in de fabriek.
Had ik het toch goed gezien. Op de OP1 zat er trouwens ook een op zag ik onlangs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Een case gebruik ik puur en alleen ter bescherming.
In bijvoorbeeld het weekend mag die er dan af, zodat ik van de volledige telefoon kan genieten.
Moet toch wel genieten worden met dat glas, aluminium en Kevlar :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Marshmallow komt eraan, in Q1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Vraagje,

Vrij specifieke situatie, maar ik heb mijn Oneplus Two via bluetooth verbonden met mn Volvo v40 Sensus systeem. Alleen met het afspelen van muziek stottert het geluid af en toe. Kan nergens een oplossing vinden voor dit probleem. Ik stream met de Soundcloud app.

Zie wel problemen voorbijkomen met synchroniseren van telefoon boek, maar niks over media streaming.

Iemand in een andere situatie last van stotterend geluid via bluetooth media streaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedego
  • Laatst online: 14-08 00:35
BraX schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:26:
Iemand in een andere situatie last van stotterend geluid via bluetooth media streaming?
Ik gebruik mijn Oneplus Two voor streamen van BNR of TED in een Kia Picanto via bluetooth. Dit werkt tot nu toe beter dan verwacht. Geen haperingen en prima kwaliteit. Ik gebruik de ingebouwde radio zonder extra accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
BraX schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:26:
Vraagje,

Vrij specifieke situatie, maar ik heb mijn Oneplus Two via bluetooth verbonden met mn Volvo v40 Sensus systeem. Alleen met het afspelen van muziek stottert het geluid af en toe. Kan nergens een oplossing vinden voor dit probleem. Ik stream met de Soundcloud app.

Zie wel problemen voorbijkomen met synchroniseren van telefoon boek, maar niks over media streaming.

Heb dat ook wel eens als ik in mij Clio rij. Heb dit overigens altijd wel gehad, ook met andere telefoons.
Volgens mij is het meer een probleem van Bluetooth zelf. Niet altijd even betrouwbaar voor dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:05
Ik krijg met mijn OPT *geen* 4G van Vodafone. Symbooltjes in status-bar is G, E, of H.

Ondersteunt de OPT nu wel of geen 800 MHz FDD-LTE band 20 ???

Ik heb een Europees model (A2003).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Vodafone hiero:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bAaS72y.png Normaalgesproken zie ik LTE staan, maar heb ik met Xposed en Gravitybox aangepast (zoals ook de datum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
frank65 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:13:
Ik krijg met mijn OPT *geen* 4G van Vodafone. Symbooltjes in status-bar is G, E, of H.

Hier ook maar dan LTE ;)

Edit: 4G nu :9

Ben zo blij met deze telefoon en alle tweaks etc

[ Voor 9% gewijzigd door lekzzz op 17-11-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

frank65 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:13:

Ik heb sinds de update van gister helemaal geen internet meer.
Geen G, 3G, 4G of LTE met wat ik ook probeer of instel.

Internet via KPN (2de sim) werkt wel goed maar Vodafone niet meer.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
SteveV schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:56:
[...]

Ik heb sinds de update van gister helemaal geen internet meer.
Geen G, 3G, 4G of LTE met wat ik ook probeer of instel.

Internet via KPN (2de sim) werkt wel goed maar Vodafone niet meer.
Heb je geprobeerd om opnieuw te flashen? Anders kun je je cache even leeggooien via je recovery, wellicht dat dat het oplost.
Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.