Dennis op BBC.. erg interessant!
(Geef Vandoorne een kans, man!)
(Geef Vandoorne een kans, man!)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"When you grow up your heart dies"
Het spijt me, maar zoveel geld als zij vragen voor 1 race heb ik er niet voor over. Dan kijk ik wel RTL en BBC, dan pak je ook alle races wel mee. En eind dit jaar zou Ziggo met een gratis Sport/F1-kanaal komen toch? Dan is dat dure Sport1 toch wel overRivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:12:
Tsja, hoe meer mensen streams kijken en geen abbo nemen op Sport 1, hoe minder budget voor hun (wat er al niet is). Jullie helpen er dus zelf aan mee.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nice guys finish second/lastAnoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:09:
Ja, precies, PR-technisch is dat een fijne. Beter dan Hamilton, bijvoorbeeld.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anoniem: 172410
Dat is natuurlijk een kip en ei-verhaal. Voor veel mensen is de meerwaarde gewoon veel te klein. Ze moeten opeens betalen voor iets dat altijd gratis was (lees: betaald werd uit de reclames) zonder dat de kwaliteit er echt op vooruit is gegaan.Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:12:
Tsja, hoe meer mensen streams kijken en geen abbo nemen op Sport 1, hoe minder budget voor hun (wat er al niet is). Jullie helpen er dus zelf aan mee.
Dan moeten ze eerst maar eens iets echt goeds neerzetten... investeren heet dat.Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:12:
€ 15,- p/m voor veel meer sporten dan alleen F1. Valt toch wel mee? Wat denk je dat Sky kost? Is volgens mij 3 x zo duur als Sport 1. Dat is dus de reden dat hun coverage ook zo goed is.Grrrrrene schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:14:
[...]
Het spijt me, maar zoveel geld als zij vragen voor 1 race heb ik er niet voor over. Dan kijk ik wel RTL en BBC, dan pak je ook alle races wel mee. En eind dit jaar zou Ziggo met een gratis Sport/F1-kanaal komen toch? Dan is dat dure Sport1 toch wel over
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RTL Duitsland? brrrrrrr... Sky of als het moet de BBCGrrrrrene schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:14:
[...]
Het spijt me, maar zoveel geld als zij vragen voor 1 race heb ik er niet voor over. Dan kijk ik wel RTL en BBC, dan pak je ook alle races wel mee. En eind dit jaar zou Ziggo met een gratis Sport/F1-kanaal komen toch? Dan is dat dure Sport1 toch wel over
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja mooi hoor, respect voor VES. Maar er rijden nog meer mensen rond die ook 'momentjes' hebben gehad.Luxicon schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:09:
[...]
Het zou mooi zijn als ze op de baan stonden om interviews te geven. Wel mooi om achteraf hoogtepunten te zien, van Max z'n inhaalmanoeuvres bijvoorbeeld.
Als je voetbal, golf en al die andere sporten interessant vindt: ja, dan valt het mee. Maar 15 euro/mnd voor 1, soms 2 races vind ik gewoon veel geld voor iets wat ik bij BBC en RTL gratis kijk.Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:15:
[...]
€ 15,- p/m voor veel meer sporten dan alleen F1. Valt toch wel mee?
Niemand rijdt in de F1 rond zonder een behoorlijke mate van opportunisme, anders red je het niet in de wereld. Desondanks weet Button een prettige uitstraling (wat uiteraard niet wil zeggen dat hij ook prettig is
Ik kijk echt alleen maar F1 de rest interesseert mij totaal niet.Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:15:
[...]
€ 15,- p/m voor veel meer sporten dan alleen F1. Valt toch wel mee? Wat denk je dat Sky kost? Is volgens mij 3 x zo duur als Sport 1. Dat is dus de reden dat hun coverage ook zo goed is.
Basement Bios ---- Exo-S
15 euro per maand voor als je mazzel hebt twee races? Neen, bedankt. De rest interesseert me geen biet, de sporten die mij boeien zenden ze dan weer net niet of veel te weinig uit.Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:15:
€ 15,- p/m voor veel meer sporten dan alleen F1. Valt toch wel mee? Wat denk je dat Sky kost? Is volgens mij 3 x zo duur als Sport 1. Dat is dus de reden dat hun coverage ook zo goed is.
[ Voor 71% gewijzigd door Exocet op 27-09-2015 09:21 ]
Hahahaha, niet de eerste keer dat ze Verstappen ophemelen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De lockup vertelt iets anders, eerlijk gezegd.d0s schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:22:
Carlos liet Max voorbij, ook om banden te sparen
McLaren is een teleurstelling, Williams weet het met een krap budget alsnog te realiseren om 3e te staan in de WK-stand voor constructeurs. Oh, en was Bottas niet 5e?Tethtoril schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:17:
Williams en McLaren, wat een downfall.
Jammer voor McL.. ben nooit fan geweest van Williams moet ik toegeven.
Maar ze zijn beide heel belangrijk voor F1.
Ach, een pitstraat rijd je ook niet binnen door tegen een paaltje te rijden
Je hebt gelijk, hoor.dcm360 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:23:
[...]
McLaren is een teleurstelling, Williams weet het met een krap budget alsnog te realiseren om 3e te staan in de WK-stand voor constructeurs. Oh, en was Bottas niet 5e?
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Iets met Pastor die naar binnen zou gaan en niet deed, waardoor hij het paaltje raakte...Grrrrrene schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:24:
[...]
Ach, een pitstraat rijd je ook niet binnen door tegen een paaltje te rijden
-
Lastig goed rijden als je auto het niet (goed) doet.merauder schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:28:
Ik vond Kyvat echt matig deze race. Zou er soms wat rommelen binnen RBR?
Het is natuurlijk ook vervelend, op je 21ste heel verdienstelijk rondrijden en dan door zo'n puber voorbijgereden worden. Sainz doet het helemaal niet slecht, maar verbleekt inmiddels een beetje naast zijn teamgenoot. Gezien hoe competitief je moet zijn om het te halen in de F1 moet dat toch pijn doen.Edd schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:26:
Iets met Pastor die naar binnen zou gaan en niet deed, waardoor hij het paaltje raakte...
Carlos begint te kraken..
Volgens mij wil je daar nu niet heen.Tethtoril schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:29:
Kvyat voelt druk.. waarom??
wink wink, nudge nudge..
Moah, er zijn al meer geluiden dat hij niet helemaal volgens de verwachting rijd.Snowdog schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:29:
[...]
Lastig goed rijden als je auto het niet (goed) doet.
Dat is net zoiets zeggen als dat Max gisteren een matige kwali reed
Eh, engine critical, no overtaking button/power, back axel overheating, No breakes .... Zijn auto was dus gaar en hij kon niet beter, heeft volgens mij niets te maken met matig rijdenmerauder schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:28:
Ik vond Kyvat echt matig deze race. Zou er soms wat rommelen binnen RBR?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dat geflirt, opmerkelijk iedere keer weer.Exocet schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:20:
Mercedes twee ook weer over Verstappen:
Verstappen copying Nico's earlier move into turn 16; very nice! Great to watch... #JapaneseGP... http://t.co/EwJhKdPWkK
Verstappen battling with Alonso for P10. He is half the age... is that right?! #Wow #JapaneseGP... http://t.co/EwJhKdPWkK
Hij doet t idd ivm Ric niet heel erg top en zn crash gisteren was natuurlijk niet best, maar als 'ie vandaag problemen met de remmen had, dan kan je hem daar moeilijk op af rekenen. Dat 'ie 't ff wat minder doet dan Ric hoeft verder niet zoveel te betekenen, dat deed Vettel ook. Situatie natuurlijk niet identiek, maar al die geruchten zijn denk ik ook vooralsnog onzin.Bullet NL schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:30:
[...]
Moah, er zijn al meer geluiden dat hij niet helemaal volgens de verwachting rijd.
Hij heeft ook karakter, lacht veel en maakt gewoon geintjes. Superstar in de making for sure! Plus Max is gewoon een aardige gast.Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:23:
Wederom verschil tussen VES en SAI. VES komt live in de uitzending... SAI interviewen ze in mediapark.
Nouja, Mercedes had Jos & Max ook willen hebben vorig jaar.alwaysleft schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:33:
[...]
Dat geflirt, opmerkelijk iedere keer weer.
Ik vond hem in het begin behoorlijk stijfjes, maar dat begint inmiddels wel te ontdooien.alwaysleft schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:35:
Hij heeft ook karakter, lacht veel en maakt gewoon geintjes. Superstar in de making for sure! Plus Max is gewoon een aardige gast.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 27-09-2015 09:37 ]
Maar ze tweeten nooit over andere coureurs. Toch leuk.Ryur schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:35:
[...]
Nouja, Mercedes had Jos & Max ook willen hebben vorig jaar.
Maar omdat Mercedes geen stoeltje in de F1 kon bieden, zijn Jos & Max naar RB gegaan.
Er heerst dus nog wel liefde voor Max.
Max komt heel naturel over, Sainz meer ingestudeerd "Hoe lul ik me hier nu weer uit?" als hij weer eens op de baan verslagen is door Max.alwaysleft schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:35:
[...]
Hij heeft ook karakter, lacht veel en maakt gewoon geintjes. Superstar in de making for sure! Plus Max is gewoon een aardige gast.
[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 27-09-2015 09:39 ]
Dat is inderdaad het gebeuren, als je Max in een top team laat gaan heb je echt geen 2e coureur in je team. Stel Max gaat ooit naar Ferrari of Mercedes, is Hamilton of Vettel de klos.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:36:
Zolang Hamilton bij Mercedes rijdt is er voor Verstappen geen plek. Die twee samen is vragen om problemen - net zoals iedere andere competitieve coureur naast Hamilton overigens.
[...]
Ik vond hem in het begin behoorlijk stijfjes, maar dat begint inmiddels wel te ontdooien.
En toch zou dat een heel interessante situatie op kunnen leveren. Ik denk dat Max het hem wel eens heel moeilijk zou kunnen maken. En weer komen er herinneringen van een ver verleden bovendrijven.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:36:
Zolang Hamilton bij Mercedes rijdt is er voor Verstappen geen plek. Die twee samen is vragen om problemen - net zoals iedere andere competitieve coureur naast Hamilton overigens.
[...]
2 teams die niet meer top teams zijn al 2 jaar. Mwah, het kan wel snel verkeren in de F1.MikeyMan schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:40:
Lijkt me niet wenselijk. Dan liever RB of McLaren in de toekomst.
Tsja, dat was Mercedes 2 jaar geleden ook nietalwaysleft schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:44:
[...]
2 teams die niet meer top teams zijn al 2 jaar. Mwah, het kan wel snel verkeren in de F1.
[ Voor 25% gewijzigd door Grrrrrene op 27-09-2015 09:45 ]
Waarom is het hebben van twee topcoureurs in 1 team een probleem? Dat kan enorm competitief en leuk zijn imo, zolang ze elkaar niet van de baan afrijden.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:36:
Sowieso schrijf je zo!
Max lijkt me een type ala Senna alles of niks in zich heeft, zie je ook in zijn kart jaren. Mooie jaren worden het met Max, geweldig vooruitzicht.nadroJ schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:45:
[...]
Waarom is het hebben van twee topcoureurs in 1 team een probleem? Dat kan enorm competitief en leuk zijn imo, zolang ze elkaar niet van de baan afrijden.
Anoniem: 14124
Ik had het dan ook over Hamilton specifiek. De sfeer binnen Mercedes is momenteel niet optimaal en dat is in grote mate te danken aan de competitie tussen Rosberg en Hamilton. Dat terwijl Rosberg momenteel niet eens echt partij kan bieden. Dit is in het verleden vaker een probleem geweest met Hamilton - als een ander zijn positie bedreigt gaat hij zagen en zeuren. Het moet overigens wel gezegd worden dat hij een stuk volwassener is geworden de laatste jaren.nadroJ schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:45:
Waarom is het hebben van twee topcoureurs in 1 team een probleem? Dat kan enorm competitief en leuk zijn imo, zolang ze elkaar niet van de baan afrijden.
Bij mijn weten heeft RB ook nooit een eerste of tweede coureur gehad. Dus daar zal het zeer zeker geen probleem zijn. Dit laten vooral het talent en de kansen die ze op de baan weten te creëren voorop staan.Tethtoril schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:48:
Enige (top)team dat op dit moment 2 gelijkwaardige racers zal accepteren is RB.
Stel dat ze volgend jaar Ferrari motor hebben..
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat heb ik inderdaad eerder ook gezegd - zijn rijstijl doet denken aan een jonge Schumacher. Scherp en opportunistisch, maar vooralsnog zonder de wat onbeschofte randjes die Schumacher soms kon hebben.sjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:49:
Ik zie Max meer als een erg goede mix tussen Senna en Schumacher qua rijstijl en acties op de baan... als hij dit kan blijven volhouden wordt het een aantal zeer mooie jaren in de F1.
Bij Vettel en Webber leverde dat ook gedonder op.sjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:51:
Bij mijn weten heeft RB ook nooit een eerste of tweede coureur gehad. Dus daar zal het zeer zeker geen probleem zijn. Dit laten vooral het talent en de kansen die ze op de baan weten te creëren voorop staan.
Meh, wel meer politiek correcter voor de camera in ieder geval.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:49:
[...]
Ik had het dan ook over Hamilton specifiek. De sfeer binnen Mercedes is momenteel niet optimaal en dat is in grote mate te danken aan de competitie tussen Rosberg en Hamilton. Dat terwijl Rosberg momenteel niet eens echt partij kan bieden. Dit is in het verleden vaker een probleem geweest met Hamilton - als een ander zijn positie bedreigt gaat hij zagen en zeuren. Het moet overigens wel gezegd worden dat hij een stuk volwassener is geworden de laatste jaren.
Bij andere teams zie je het ook regelmatig misgaan. Twee coureurs willen nummer eens zijn, met gedonder in de tent als gevolg. Ik weet niet of dat goed voor je team is, het lijkt toch beter te werken als er een duidelijke rolverdeling is.
Smiling as the shit comes down...
Hij lijkt ook minder opgewonden te raken als dingen niet gaan zoals ze horen te gaan. Frustratie blijft (zoals in Monaco), maar dat is waarschijnlijk alleen maar goed. Maar het zich zo opvreten dat hij gekke dingen gaat doen op de baan lijkt een beetje over.Hippocampus schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:55:
Meh, wel meer politiek correcter voor de camera in ieder geval.
Ik dacht ook aan Gilles. En Mansell. Maar dan beter.Tethtoril schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:57:
Ik ben een ouwe l*l aan het worden... maar ik heb nog gezien hoe Gilles V. op Zandvoort met een onplofte achterband terrugreed naar de pits.
Max doet me denken aan Gilles.. Ferrari, dus
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Vrijdag had hij een topdag, maar vanaf zaterdag in FP3 ging het al wat bergafwaarts naar mijn idee. Je zou bijna verwachten dat hij of op de schopstoel zit, of dat hij mag plaatsnemen in het vrije stoeltje van Lotus / Renault.Breezers schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:32:
[...]
Eh, engine critical, no overtaking button/power, back axel overheating, No breakes .... Zijn auto was dus gaar en hij kon niet beter, heeft volgens mij niets te maken met matig rijden
Maja, waar is plek. McLaren en Red Bull. 2 echte top teams zijn bezet. Ik denk wel dat Ferrari zich steeds meer achter de oren krabt, Raikkonen maakt het niet waar, vandaag ook weer niet. Had Verstappen maar genomenRequiem19 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:58:
2 gelijkwaardige coureurs levert bijna altijd problemen op omdat over een heel race weekend je nooit alles gelijk kunt laten lopen.
Uiteindelijk is het psychologische spel dan soms even belangrijk als de snelheid op de baan.
Maar gezien wedereom deze race van Verstappen, gaat het me verbazen als hij vlg jaar nog bij TR rijdt. Hij presteert nu al beter dan coureurs met 4/5 jaar ervaring. Nog een jaar TR zal hem niet gek veel meer leren.
En btw, Vettel ging ook na 1 seizoen en een handvol races naar RB.
Räikkönen (met alle puntjesalwaysleft schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:00:
Maja, waar is plek. McLaren en Red Bull. 2 echte top teams zijn bezet. Ik denk wel dat Ferrari zich steeds meer achter de oren krabt, Raikkonen maakt het niet waar, vandaag ook weer niet. Had Verstappen maar genomen
Ik denk dat het meevalt. Bernie gaat het nooit toestaan dat er twee financieel gezonde teams uitstappen, terwijl genoeg andere teams problemen hebben om het circus draaiende te houden.ScrooLoose schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:57:
Toch weer duidelijke woorden van Red Bull, geen sterke motor ? dan zijn we er niet volgend jaar.
Ik verwacht dat Max uit zal komen voor een top-team die het zich kan veroorloven om ook een junior-team op de grid te zetten. Dat team heeft laten zien dat ze enorm veel kunnen qua aerodynamica. Als ze ook nog eens een fatsoenlijke motor hebben zouden ze in theorie erg dominant kunnen zijn.alwaysleft schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:00:
[...]
Maja, waar is plek. McLaren en Red Bull. 2 echte top teams zijn bezet. Ik denk wel dat Ferrari zich steeds meer achter de oren krabt, Raikkonen maakt het niet waar, vandaag ook weer niet. Had Verstappen maar genomen
Anoniem: 14124
Wat wel duidelijk is, is dat de Mercedes rijders overduidelijk minder in beeld waren. Alsof Bernie ze heeft willen straffen voor hun beslissing RBR niet te willen helpen.MikeyMan schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:57:
Kun je ergens terugvinden hoeveel airtime er per coureur is tijdens de races? Heb gezocht, maar kan het zo gauw niet vinden.
Dat hoort bij het nadeel van vooraan rijden zonder gevechten. Ik kan me best voorstellen dat het soms minder interessant is voor sponsors simpelweg door het niet in beeld zijn.Anoniem: 14124 schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:04:
[...]
Wat wel duidelijk is, is dat de Mercedes rijders overduidelijk minder in beeld waren. Alsof Bernie ze heeft willen straffen voor hun beslissing RBR niet te willen helpen.
Lauda gaat het even navragen, want hij vond het ook vreemd dat Lewis amper het eerste uur in beeld was en de pitstop hadden ze ook al gemist...Anoniem: 14124 schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:04:
[...]
Wat wel duidelijk is, is dat de Mercedes rijders overduidelijk minder in beeld waren. Alsof Bernie ze heeft willen straffen voor hun beslissing RBR niet te willen helpen.
-
De Telegraaf is ook weer lekker bezigNederlander deelt dreun uit aan teamgenoot Sainz
Verstappen weer in de punten
Max Verstappen heeft ook tijdens de Grote Prijs van Japan een geweldige indruk achtergelaten en bovendien een nieuwe tik uitgedeeld aan teamgenoot Carlos Sainz. De coureur van Toro Rosso begon in de achterhoede, maar reed dankzij een zeer solide race toch weer in de punten. Verstappen finishte als 9e. Lewis Hamilton pakte de zege in Suzuka.
[ Voor 76% gewijzigd door Bullet NL op 27-09-2015 10:12 ]
Serieus. Leuk dat die 2 het zo goed kunnen vinden. Max en Alonso zou trouwens een heel sterke rijders line-up zijnExocet schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:15:
Kennelijk deden Alonso en Max handjeklap tijdens het interview van Riccardio , ook maar even terugzoeken.
Was dat alles?sjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:22:
Zo rond de veertig seconden zie je het...
[video]
-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq