Regen race dit seizoen nog hopelijk...
Misschien Interlagos?!
Misschien Interlagos?!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 83% gewijzigd door Grrrrrene op 27-09-2015 08:41 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wat ik jammer vind aan de online streams van Sport 1 is dat het in Silverlight is, de streams niet HD zijn, en ze toch vaak wel moeite hebben om de stream staande te houden. Ik heb nu de tv op Sport1 hoofdkanaal gezet, en de rest via streams, en dat werkt toch echt een stuk prettiger.Luxicon schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:39:
Met Sport1 kijken, is toch wel lekker. Ik keek eerst via streams die regelmatig vastlopen en van verschillende kwaliteit zijn. Zeker met die extra schermen is het relaxed kijken.
[afbeelding]
Anoniem: 87260
Precies. Als Verstappen zijn eerste stop goed was geweest, dan zat ie niet achter Kvyat vast. Mogelijk was ie Alonso dan veel sneller voorbij geweest. Daar heeft Verstappen ongeveer 16-18 seconden verloren. Het is echt enorm knullig van Sainz om 25 seconden voorsprong zo te verspelen.Bullet NL schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:38:
[...]
Als als als.... Feit is dat Sainz het omver weet te rijden en Verstappen niet.
Feit is dat Verstappen op de baan sneller was dan Sainz.
De "als wat dan" vraag doet er dus helemaal niet toe.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Anoniem: 172410
Die stond er wat stilletjes bij als enige niet-Duitser. Ik vind die gesprekjes na de race toch altijd leuk, soms komen er best interessante inzichtjes langs.
Op Suzuka zijn er gewoon weinig plekken waar je erlangs kan. Zo zag je ook een treintje ontstaan.d0s schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:36:
[...]
Zelfs met DRS was het kansloos. Dus dan kun je je afvragen of je juist niet iets aan het gelijktrekken van de motoren moet doen. Puur even op het publiek gericht dan, ik snap ook dat dit waarschijnlijk nooit gaat gebeuren. Maar het zou leuk zijn als het allemaal wat dichter bij elkaar zit volgend seizoen.
"When you grow up your heart dies"
Valt me vaker op dat HAM meer met zijn haar bezig is na de race dan naar de tijden kijken of met collega's praten.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:42:
[...]
Die stond er wat stilletjes bij als enige niet-Duitser. Ik vind die gesprekjes na de race toch altijd leuk, soms komen er best interessante inzichtjes langs.
Toch mis ik de Trulli TrainHippocampus schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:43:
[...]
Op Suzuka zijn er gewoon weinig plekken waar je erlangs kan. Zo zag je ook een treintje ontstaan.
FED?Tethtoril schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:45:
BBC commentaar (DC) tijdens race: "young max can learn something from him" (Fed) waarna Max gewoon Alonso passeerde..
Kleine dingetjes die het waard maken om op 05:30 op te staan.
Proost!
Wat verwacht je ook van een jongen met een nektatoeageJolke schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:43:
Valt me vaker op dat HAM meer met zijn haar bezig is na de race dan naar de tijden kijken of met collega's praten.
Als ik zie hoezeer daarmee geklooid wordt in het gewone leven vind ik het wonderbaarlijk dat het niet vaker gebeurtEdd schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:44:
Japan.. Het land van technologie.. En dan werken de microfoons niet...
PSN: IS_DJ
Het punt daarmee voor mij is, dat ik hier geen tv heb staan en alles via de laptop kijk. Tot nu toe werkt het zonder haperen op goede kwaliteit.Kiwi schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:41:
[...]
Wat ik jammer vind aan de online streams van Sport 1 is dat het in Silverlight is, de streams niet HD zijn, en ze toch vaak wel moeite hebben om de stream staande te houden. Ik heb nu de tv op Sport1 hoofdkanaal gezet, en de rest via streams, en dat werkt toch echt een stuk prettiger.
...
Zal hij eerst een veel betere auto moeten hebben. De Mercedes is bizar goed en vlak HAM niet helemaal uit...hij kan ook best een potje sturenalwaysleft schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:45:
Kan niet wachten dat Max Hamilton zijn haartjes ( oren) gaat wassen
Waiting on the world to change
Hahaha zeer vervelend jaKiwi schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:47:
Kan dat kind dat de hele tijd "PIKAAAAA!" schreeuwt ophouden?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ah, ik dacht dat ik het niet goed zag, maar het is dus toch waar.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:46:
[...]
Wat verwacht je ook van een jongen met een nektatoeage
Hamilton had daarvoor al even wat woorden gewisseld met Vettel. Met Rosberg heeft hij waarschijnlijk niet zoveel te bespreken
[...]
Je moet toch van Japanners houdenKiwi schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:47:
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha ja, dat verstond ik ook. Ik maakte er ook Pika van.Kiwi schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:47:
...
Smiling as the shit comes down...
NICOOOOOO!!! .. maar erg annoying idd.Kiwi schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:47:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Vind je het gek? De enige man die hij moet hebben heeft 'm volop de oren gewassen.Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:48:
En ROS meteen weg.. wat een kleuter.
Nicochu!ing._Buttje schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:49:
[...]
NICOOOOOO!!! .. maar erg annoying idd.
Ben benieuwd of er volgend jaar iemand met Prinsjesdag een gouden koets op zijn hoedje heeft.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:48:
[...]
Je moet toch van Japanners houden
FTFYAnoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:49:
[...]
Vind je het gek? De enige man die hij moet hebben heeft 'm volop de flaporen gewassen.
4 a 5 sec, precies wat hij wel had kunnen gebruiken om voorbij Alonso te komen.Requiem19 schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:42:
Hoe traag was die eerste stop van Verstappen dan?
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat zeiden ze bij Sky ook inderdaad. VES is de grootste bedreiging voor KVY nu, maar ook andere "2e rijders" bij topteams moeten zich zorgen maken als ze niet mee kunnen komen met de nummer 1 binnen hun team.Bullet NL schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:50:
[...]
Hij weet het maximale uit de auto te halen, eigenlijk is hij nu al toe aan sneller materiaal. Indien Max onder contract van RB blijft in 2016 dan kan Kvyat het nog wel eens lastig krijgen qua positie, ondanks dat hij vandaag voor Ricciardo weet te eindigen.
Overtaker of the Year ook wel. Andere coureurs hebben ook wat fraais laten zien, maar geen van allen zo consequent. Verstappen brengt ook voor niet-Nederlanders een hoop sjeu naar de F1.sjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:52:
De Rookie of the Year award heeft Max sowieso al binnen.
Basement Bios ---- Exo-S
Uitgevallen.Ryur schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:55:
Ik heb de race gedeeltelijk gemist, wat was er met NAS?
Dat vergeten mensen vaak, maar is erg belangrijk. Dan kan je nog zoveel vooraan rijden, sponsoren houden van exposureMystikal schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:54:
Ik ben benieuwd hoeveel % Max in beeld is geweest. Echt enorm veel exposure!
In de eennalaatste ronde uitgevallen. Als enige in de race dit keer.Ryur schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:55:
Ik heb de race gedeeltelijk gemist, wat was er met NAS?
Bij Button ook wel. In een interview na de trainingen was hij een soort laconiek-vrolijk. Het deed me bijna denken aan mensen die de hoop laten varen en daarom hun zorgen los kunnen latensjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:55:
Ja, de frustratie druipt er echt vanaf bij Alonso.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 27-09-2015 08:58 ]
Is altijd beter dan TR zonder motorTethtoril schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:57:
TR met Honda motor is geen vooruitgang, imo..
Basement Bios ---- Exo-S
Smiling as the shit comes down...
Maar ze lopen gewoon een jaar achter met de rest. En dit jaar zit er weinig verbetering. Van nummer 16 eindigen naar nummer 11 na 3/4 van het seizoen is jammer.sjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:57:
Volgend jaar kan de situatie natuurlijk totaal anders zijn. De ontwikkeling staat bij Honda ook niet stil natuurlijk.
Bij de rest ook niet. Ze rijden achteraan en zijn weinig in beeld. Resultaat: weinig sponsoren, dus weinig geld, dus weinig ontwikkeling. Terwijl andere teams wel volop kunnen ontwikkelen.sjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:57:
Volgend jaar kan de situatie natuurlijk totaal anders zijn. De ontwikkeling staat bij Honda ook niet stil natuurlijk.
Of de situatie is wel hetzelfde en dat kunnen veteranen aan het eind van hun carrière natuurlijk niet hebben. En een team als McLaren ook niet, want waar haal je nog sponsorgeld vandaan?sjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:57:
Volgend jaar kan de situatie natuurlijk totaal anders zijn. De ontwikkeling staat bij Honda ook niet stil.
+ RossiScrooLoose schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:58:
Wie zijn eigenlijk allemaal de rookies ?
Verstappen, Sainz, Nasr en Merhi ?
Stevens heeft vorig jaar ook gereden toch ?
Rossi ook nog.ScrooLoose schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:58:
Wie zijn eigenlijk allemaal de rookies ?
Verstappen, Sainz, Nasr en Merhi ?
Stevens heeft vorig jaar ook gereden toch ?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat zegt BBC, Alonso ontkent dit juist en heeft het over volgend jaar weer voldoende kansenMystikal schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:58:
ALO dreigt met opstappen (BBC interview).
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dan kijk jij de verkeerde BBC. Hij zegt duidelijk; ik heb geen intenties weg te gaan. Dit jaar wordt niks meer, maar we gaan winnen.. ooit.Mystikal schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:58:
ALO dreigt met opstappen (BBC interview).
Nee, Caterham vorig jaar. Naast die Japanner.
[ Voor 20% gewijzigd door Ryur op 27-09-2015 09:01 ]
Misschien omdat die twee zo'n beetje de enige sponsorwaarde zijn die het team nog heeft. Mooie sier maken met veteranen als Button of Alonso lukt wel. Met een rookie, die auto en resultaten? Niet echtgambieter schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:59:
Ik snap trouwens niet dat McLaren Button of Alonso zou willen houden. Dit seizoen betalen ze goud geld voor die twee (met zeer hoge salarissen) om in een k*tauto te rijden, waar ze net zo goed een paar rookies in hadden kunnen zetten, en volgend seizoen zijn ze nog duurder.
Moah, budget is geen probleem bij McLaren, punt is echt dat ze het motorisch helemaal laten liggen. Dat ze relatief reclame hebben heeft o.a. met het ontwikkelingsjaar te maken.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:59:
[...]
Bij de rest ook niet. Ze rijden achteraan en zijn weinig in beeld. Resultaat: weinig sponsoren, dus weinig geld, dus weinig ontwikkeling. Terwijl andere teams wel volop kunnen ontwikkelen.
Ik zie dit niet zomaar verbeteren, al zou een andere motor wel helpen.
Ze worden wel na iedere race geïnterviewd, dus ze komen wel veel in beeldAnoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:01:
[...]
Misschien omdat die twee zo'n beetje de enige sponsorwaarde zijn die het team nog heeft. Mooie sier maken met veteranen als Button of Alonso lukt wel. Met een rookie, die auto en resultaten? Niet echt
[ Voor 6% gewijzigd door d0s op 27-09-2015 09:02 ]
Nee, jij legt de nadruk op het 2e gedeelte van het gesprek. Ik op het eerste gedeelte...Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:00:
[...]
Dan kijk jij de verkeerde BBC. Hij zegt duidelijk; ik heb geen intenties weg te gaan. Dit jaar wordt niks meer, maar we gaan winnen.. ooit.
Basement Bios ---- Exo-S
Ze zijn nu self-sponsored. Dat is geen houdbare situatie.Bullet NL schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:01:
Moah, budget is geen probleem bij McLaren, punt is echt dat ze het motorisch helemaal laten liggen. Dat ze relatief reclame hebben heeft o.a. met het ontwikkelingsjaar te maken.
Alonso, misschien. Button heeft imo geen waarde wat dat betreft. Voor volgend seizoen moeten ze Button nog meer betalen, zonde van het geld.Anoniem: 172410 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:01:
Misschien omdat die twee zo'n beetje de enige sponsorwaarde zijn die het team nog heeft. Mooie sier maken met veteranen als Button of Alonso lukt wel. Met een rookie, die auto en resultaten? Niet echt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat was om het onvermogen van Honda aan te tonen.alwaysleft schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:02:
Max weer veel in beeld op de BBC...
Daar kan ik het niet mee eens zijn. Een veteraan, F1-wereldkampioen en een man die het goed voor de camera's doet met ruim 1000 WK-punten. Dat is goed PR-voer.gambieter schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:03:
Alonso, misschien. Button heeft imo geen waarde wat dat betreft. Voor volgend seizoen moeten ze Button nog meer betalen, zonde van het geld.
Daarom kijk ik nog ff BBCHippocampus schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:06:
Pffff, ik wil niks afgeven over VES, maar heel de nabeschouwing op sport1 gaat erover.
110% inzoomen op VES is too much, ik wil ook de rest wel even belicht zien worden
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Basement Bios ---- Exo-S
Dat hebben die jongens het hele seizoen al gedaan. Blijkbaar is bij beiden het breekpunt nu bereikt en schemeren de problemen aan de buitenwereld door. Voor de coureurs is het ook niet goed om aan alle kanten voorbij gereden te worden.Bullet NL schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:05:
Herbert, Alonso is niet goed voor het moraal... Uithuilen moet je binnen het team doen, niet naar buiten...
Ja, precies, PR-technisch is dat een fijne. Beter dan Hamilton, bijvoorbeeld.sjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:07:
Plus Button is een erg likeable persoon.
Het zou mooi zijn als ze op de baan stonden om interviews te geven. Wel mooi om achteraf hoogtepunten te zien, van Max z'n inhaalmanoeuvres bijvoorbeeld.Hippocampus schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:06:
Pffff, ik wil niks afgeven over VES, maar heel de nabeschouwing op sport1 gaat erover.
110% inzoomen op VES is too much, ik wil ook de rest wel even belicht zien worden
...
[ Voor 42% gewijzigd door Grrrrrene op 27-09-2015 09:12 ]
Die waren zeker toen geweldig samensjaool schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:11:
Wat Nederlandse berichtgeving aangaat verlang ik toch wel terug naar de tijd met Olav Mol en Allard Kalff. Veel leuker en informatiever.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq