[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.886 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:32
Arjan90 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:49:
Verstappen doet me qua stijl van racen ook wel erg aan Hamilton denken, met de bek op het stuur en inhalen maar. Hamilton heeft ook zijn eerste seizoen erg goed gereden en is m.i. toch wel mede de reden dat McLaren zo goed scoorde, hij was de enige die ook maar in de buurt bleef van Red Bull en die ze kon bedreigen (net als Vettel nu in de buurt blijft van Mercedes). Je ziet nu ook bij Mercedes dat hij een snellere coureur is dan Rosberg.
De dominante jaren van Red Bull halverwege 2009 - 2013, was Hamilton zeker niet de enige uitdager van Red Bull. Alonso (2010, 2011 & 2012) zat er veel korter op dan McLaren, en het was stuivertje op zijn kant dat Alonso de kampioenschappen van 2010 & 2012 niet binnen kon halen.

Ook Button & Raikkonen zaten er goed bij tijdens de races, enige uitzondering was 2013 2e helft seizoen, toen Red Bull helemaal onverslaanbaar was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Martinspire schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:17:
[...]

Ja ok, maar er is iets als een inhaalpoging maken en een inhaalpoging afmaken ;)
Je moet ook je hoofd gebruiken op de baan. En natuurlijk hebben we al aan Max gezien dat ie dat doet, maar toch vind ik dat ie op sommige plekken het anders aan kan pakken. Want hij neemt op sommige plekken toch nog een behoorlijk risico.
Natuurlijk moet je je hoofd gebruiken, maar in Blanchimont was het gewoon een strakke en gecontroleerde actie. Als hij erachter was blijven zitten, had hij weinig downforce gehad in de snelle bocht en was het in de busstop ook niet gelukt. Dan was het pas weer op het andere snelle rechte stuk gelukt (normaal gesproken, nu ging de Sauber de pit in), maar heb je alweer secondes verloren.

Parabolica was natuurlijk wat ambitieus, maar hij geeft wel zijn visitekaartje af. Het gaat om meer dan "veilig DRS inhalen". Dat kan iedereen. Hij laat zien dat hij de wagen helemaal onder controle heeft en weet ook gewoon erg goed waar het wel of niet kan. Ook in China waren het wereld-inhaalacties.

Met zulke acties rijd je jezelf in debuutjaar in de kijker. Als DRS straks weer wordt verboden, dan weet je wat voor rijder je in de kuip hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
En toch nog wat oud zeer bij Sainz;

Movistar citeert Sainz: "Ik was verbaasd toen ik de opmerkingen van Franz hoorde. Ik had niet om een teamorder gevraagd in Singapore. Twaalf rondjes lang heb ik gewacht totdat Max zou gehoorzamen. Daarom viel ik hem ook niet aan. Tegen het einde van de race had ik wel door dat hij de opdracht niet in zou willigen."

"De manier waarop Franz naar buiten trad en het voor Verstappen opnam zat me wel dwars, maar het team kan aan de pers van alles vertellen en er intern een andere lezing op nahouden. Mijn benaderingen verandert niet. Ik blijf vertrouwen in het team. Als ze me vragen om iets te doen, zal ik vertrouwen dat ze het beste met me voor hebben."

http://www.f1today.net/nl...het-voor-verstappen-opnam

Tja.....blijven we bezig? 8)7

Shit, dubbelpost. ;(

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-09-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, je weet natuurlijk niet wat er intern allemaal speelt, maar ik begin een beeeetje het gevoel te krijgen dat Sainz door begint te krijgen dat STR (RB) meer ziet/voelt in/voor Verstappen dan voor hemzelf. Beetje rare uitspraken de laatste tijd, moet ie niet doen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dit soort berichtgeving neem ik met een pak zout hoor.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
albino71 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:30:
Dit soort berichtgeving neem ik met een pak zout hoor.
Normaal gesproken wel, maar de quote komt van Movistar (Spaanse telecomgigant) dus ik denk niet dat dit soort citaten uit de lucht zijn gegrepen. Daar is de site iets te niet-amateuristisch voor in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27
12 rondjes voor het einde... Waar zaten VES en SAI tov PER in ronde 49?

52/61
Het gat tussen Perez en Verstappen bedraagt nu een halve tel. Kom op Max. Pak de zevende stek!
51/61

50/61
Verstappen ligt momenteel 2,3 seconden achter de Force India van Perez.

De Bullshit Bingo is in ieder geval gestart.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 23:41
BM schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:29:
Hmmz, je weet natuurlijk niet wat er intern allemaal speelt, maar ik begin een beeeetje het gevoel te krijgen dat Sainz door begint te krijgen dat STR (RB) meer ziet/voelt in/voor Verstappen dan voor hemzelf. Beetje rare uitspraken de laatste tijd, moet ie niet doen.
In de Spaanse media heeft hij zich al meermaals moeten verdedigen. Of eigenlijk..Max moeten verdedigen. De schijn dat het team Max voortrekt schijnt daarbij een zeer puntje te zijn.

Ik vind hem niet handig in zijn uitspraken. Door Max "bad boy" te noemen, geeft hij alle journalisten alleen maar voer om over te schrijven.. Dat imago van bad boy doet Max helemaal geen kwaad. Als er iets is waar de buitenwereld namelijk behoefte aan heeft is het wat meer bad boys in de F1...op de baan en daarbuiten.

Hij zou ook wat minder moeten piepen en gewoon van zijn eigen kracht en kwaliteiten uit moeten gaan.
Gelukkig laat ie dat nu in FP1 ook meteen even zien. In de regen P1, ook al is het maar in FP1, doet veel meer goeds dan je als 2e rijder profileren met uitspraken dat jij wel altijd in dienst van het team rijdt.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

perpixel schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:34:
Ik denk dat het ook heel belangrijk is om te realiseren dat Formule 1 een marketing tool is. Misschien kijk ik inderdaad teveel door een oranje bril, maar als je op dit moment een highlight reel moet maken van een coureur. Dan kun je van Max toch best wat mooie acties achter elkaar zetten. Van sainz is dat volgens mij op dit moment gewoon wat minder.
Hij rijd goed en snel en is inderdaad degelijk. Ik denk dat dat vanuit marketing oogpunt misschien wel een negatief iets is.
Als F1 een marketingtool is (wat het inderdaad is denk ik), dan gaat het dus niet alleen om de beste coureur. Dat gaat het ook om welke markt die coureur aanspreekt. Dan heeft Saints de betere papieren denk ik. Het zoals Hamilton qua marketing gewoon een veel beter uithangbord is dan Rosberg.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:53
Het zou leuk zijn om dit weekend eindelijk eens een race te zien waarbij beide Toro Rosso's geen problemen of grid penalties hebben. Dan kunnen Max en Carlos het op de baan uitvechten wie nu daadwerkelijk de snelste man is. Tot op heden lijkt er elk weekend wel iets te zijn waardoor het lastig vergelijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Vorig weekend was prima te vergelijken toch?

Sainz parkeerde hem in de muur en Verstappen begon op p8 :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:04

Pierre

Van nature lui!

Wat een zeikerd is die Carlos zeg, als die nou werkelijk zo goed is waarom scoort die niet meer punten of zie ik dat mis.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48

Martinspire

Awesomeness

StealthyPeanut schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:23:
En toch nog wat oud zeer bij Sainz;

Movistar citeert Sainz: "Ik was verbaasd toen ik de opmerkingen van Franz hoorde. Ik had niet om een teamorder gevraagd in Singapore. Twaalf rondjes lang heb ik gewacht totdat Max zou gehoorzamen. Daarom viel ik hem ook niet aan. Tegen het einde van de race had ik wel door dat hij de opdracht niet in zou willigen."

"De manier waarop Franz naar buiten trad en het voor Verstappen opnam zat me wel dwars, maar het team kan aan de pers van alles vertellen en er intern een andere lezing op nahouden. Mijn benaderingen verandert niet. Ik blijf vertrouwen in het team. Als ze me vragen om iets te doen, zal ik vertrouwen dat ze het beste met me voor hebben."

http://www.f1today.net/nl...het-voor-verstappen-opnam

Tja.....blijven we bezig? 8)7

Shit, dubbelpost. ;(
Wel apart. Hij had ze het niet gevraagd, maar verwacht wel dat Max aan de kant gaat. Waar is dat dan op gebaseerd? Hij spreekt zichzelf nogal tegen en overdrijft ook nogal (zeker met die "ik heb hem al 3 of 4x voorgelaten".

Maar goed, het wordt tijd dat ze bij Toro Rosso die jongens eens onderling laten strijden. Laat ze maar eens uitvechten wie er sneller is. Daar heb je toch het juniorteam voor?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Het juniorenteam wil 5e worden, en niet het risico lopen dat de coureurs elkaar van de baan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kei hard aan het werk aanwezig zijn; klapt die freaking eekhoorn er weer uit :'(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Kan je nagaan, we zijn pas een half seizoen ver en ik word nu al moe van Sainz z'n gepiep.. niet lullen maar rijden man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tristan schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:03:
Kan je nagaan, we zijn pas een half seizoen ver en ik word nu al moe van Sainz z'n gepiep.. niet lullen maar rijden man!
heeft ie dat al niet gedaan? door de 1e tijd in de 1e training neer te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:10:
[...]

heeft ie dat al niet gedaan? door de 1e tijd in de 1e training neer te zetten
Hij zat precies op het droogste moment met inters op de baan, dus een klein beetje geluk in timing was het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gaat ook lekker met die bak van max; weer onderhoud en probleempjes :X mjah, zolang met de kwali maar in orde is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:41
Gewoon voor de race een wedstrijdje karten. De verliezer moet in de race de winnaar voorbij laten als die binnen 0.3 sec komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:13:
gaat ook lekker met die bak van max; weer onderhoud en probleempjes :X mjah, zolang met de kwali race maar in orde is :)
fixed. Max heeft geen kwali nodig die kan net zoals altijd achteraan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Ik vind persoonlijk dat je voor elke plek moet strijden. Of je teammaat nu voor je rijd of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Willen ze 5e worden, dan moeten er nog 30 punten bij. Dan moet Force India de laatste wedstrijden niet scoren en Lotus mag maar 20 punten halen.

Ik denk dat ze 6e kunnen worden, Lotus is bij te halen. 5e is wat teveel van het goede, FI is namelijk ook niet de langzaamste.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:48

Martinspire

Awesomeness

Requiem19 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:00:
Het juniorenteam wil 5e worden, en niet het risico lopen dat de coureurs elkaar van de baan rijden.
Misschien, maar je moet ze ook wel een keer de kans geven te strijden voor positie, als het je junior-team is (je wilt kwaliteit zien, niet punten). Toro Rosso hoeft het niet voor de punten te doen volgens mij. Het is mooi als ze hoog eindigen, maar (zeker voor de financiën) niet hard nodig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Het heeft ook met name te maken, dat de 5e positie meer recht geeft op inspraak toch? (als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, en een bak centen waar je u tegen zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tot heden heeft sains continue het voortouw te pakken en heeft max (voorlopig) het na kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:38:
tot heden heeft sains continue het voortouw te pakken en heeft max (voorlopig) het na kijken
Met wat heeft sainZ het voortouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:39:
[...]

Met wat heeft sainZ het voortouw?
qua tijd is ie de gehele dag als paar tiende sneller dan max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:44:
[...]

qua tijd is ie de gehele dag als paar tiende sneller dan max
Ik heb ft1 niet gezien maar ik hoop dat ze een mooi gevecht gaan hebben dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:44

Wom

Valt wel mee als je de stats ziet hoor. Verstappen sneller in de kwalificatie en meer rondes voor Sainz gereden. Sainz wel vaker voor Max gefinisht.

http://www.f1fanatic.co.u...rstappen-2015-form-guide/

Denk dat de impact die Max heeft toch wel iets groter is kwa nieuwswaarde dan zijn teamgenoot eerlijk gezegd. Maar beide zijn het grote talenten in mijn ogen. Die Sainz komt er ook echt wel.

// excuus, niet in de gaten dat het over vandaag ging :+

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 25-09-2015 14:47 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:38:
Tijdens normale FP's is dat al redelijk koffiedik kijken, maar tijdens FP's die centraal staan van de regenbuien zegt het helemaal al niks. Net geluk hebben met een opdrogende baan etc.

Maar ik ben wel heel erg benieuwd naar zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:12
himlims_ schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:13:
gaat ook lekker met die bak van max; weer onderhoud en probleempjes :X mjah, zolang met de kwali maar in orde is :)
Er was een schroefje in de motor gevallen 8)7

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:56
http://beta.autosport.com...set-for-more-tyre-freedom

Dit zou de races volgend jaar wel eens heel wat interessanter kunnen maken!

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:09:
[...]

Er was een schroefje in de motor gevallen 8)7
Het zijn ook wel een stelletje prutsers he ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 06-10 22:37

derx666

mecker ende blaet

McLaren wil dat Button z'n contract verlengt voor volgend jaar. De bal lijkt echt bij Button zelf te liggen.
http://www.f1today.net/nl...button-na-dit-jaar-blijft

Volgend jaar dus nog een ontwikkelingsjaar, en in 2017 (hopelijk) meerijden voor een podium.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

derx666 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:39:
McLaren wil dat Button z'n contract verlengt voor volgend jaar. De bal lijkt echt bij Button zelf te liggen.
http://www.f1today.net/nl...button-na-dit-jaar-blijft

Volgend jaar dus nog een ontwikkelingsjaar, en in 2017 (hopelijk) meerijden voor een podium.
Ik denk dat McLaren Jenson erg hard nodig heeft voor z'n sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:37:
[...]

Het zijn ook wel een stelletje prutsers he ... |:(
Jij sleutelt zeker niet zelf he :9 . Zo'n auto is bijzonder compact gebouwd. Dan moet je schroefjes vast draaien waar je al amper bij kan en zo af en toe valt er eentje. Meestal kan je hem pakken, maar soms niet. En dan moet de hele handel los om er weer bij te kunnen.

Ik sleutel aan auto's en er is af fabriek een opening in een deel van het blok waar je niets in wil laten vallen. Je bent op zijn minst een half uur bezig om het object er weer uit te halen. Heb je pech dan kost het 8 uur voor je hem eruit hebt.

Voor je begint stop je dus een dot katoen in het gat :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 16:01
Bij Renault stuntelen ze meer, gezien het debacle in Italie of Spa, dat de lui van Renault de verzegeling slopen, waardoor de FIA het interpreteerd dat er een nieuw blok inligt, terwijl er alleen een zegel verbroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:28

Player1S

Probably out in the dark

Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:20:
http://beta.autosport.com...set-for-more-tyre-freedom

Dit zou de races volgend jaar wel eens heel wat interessanter kunnen maken!
aint that cute? BUT IT'S WRONG!!!! |:(

lever banden, 3, 4 of 5 varianten. Neem ze allemaal mee. Totaal mag je x aantal setjes gebruiken tijdens het weekend. Laten we zeggen, 12. Nu hebben ze er 13 volgens de F1 site.
Regenbanden tellen niet mee ivm veiligheidsoverwegingen.

Start met de band die jij wilt. Heb je er genoeg, druk die er onder voor de start. Dus niet waar je de kwalificatie mee eindigde. Mag wel als je dat perse wilt.
Bepaal zelf of je 1, 2, 3 of 10 keer stopt. Of 0 keer als je denkt dat je het red.

Geen geneuzel dat je tenminste 1 bandsoort moet gebruiken. Nee lekker bij de rijders neer leggen. In de meeste gevallen zal het grotendeels gelijk zijn maar er zal af en toe een race tussen zitten als deze

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

L1nt schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:18:
[...]

aint that cute? BUT IT'S WRONG!!!! |:(

lever banden, 3, 4 of 5 varianten. Neem ze allemaal mee. Totaal mag je x aantal setjes gebruiken tijdens het weekend. Laten we zeggen, 12. Nu hebben ze er 13 volgens de F1 site.
Regenbanden tellen niet mee ivm veiligheidsoverwegingen.

Start met de band die jij wilt. Heb je er genoeg, druk die er onder voor de start. Dus niet waar je de kwalificatie mee eindigde. Mag wel als je dat perse wilt.
Bepaal zelf of je 1, 2, 3 of 10 keer stopt. Of 0 keer als je denkt dat je het red.

Geen geneuzel dat je tenminste 1 bandsoort moet gebruiken. Nee lekker bij de rijders neer leggen. In de meeste gevallen zal het grotendeels gelijk zijn maar er zal af en toe een race tussen zitten als deze
Pirelli wil het vooral zo omdat zij de schuld krijgen als er eentje klapt, door er maar 3 mee te nemen kunnen ze iig de compounds die kapot zijn na 3 ronden (s s soft op bahrein bijvoorbeeld) lekker thuislaten. scheelt ook significant in de kosten als je niet 12 setjes van elke band voor elk team klaar moet hebben liggen elk weekend.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Volgens ted kravitz(?) hadden max en carlos een weddenschap onderling afgesproken wie snelste tijd op nette baan kon zetten, wat inhoud van weddenschap zou zijn is mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 01-10 21:11

krvabo

MATERIALISE!

Tijdens de trainingen hadden ze het over 50 euro weddenschap voor wie er het snelst in een bepaald baandeel zou zijn volgens mij :P
Al werd max dan weer wel tijdens zijn snelle ronde opgehouden door carlos :p

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
krvabo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:17:
Tijdens de trainingen hadden ze het over 50 euro weddenschap voor wie er het snelst in een bepaald baandeel zou zijn volgens mij :P
Al werd max dan weer wel tijdens zijn snelle ronde opgehouden door carlos :p
Top die competitie binnen het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Schattig, ik kan me zo voorstellen dat Lewis en Nico dat gelijk om 50.000 zouden doen :P

Alhoewel ik het niet zou doen als ik Rosberg was :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zag net een race edit van Singapore bij Fifty Bucks (denk niet dat die direct gelinkt mag worden), maar daar hoor je net iets meer radioverkeer van Max, met ook een gecensureerde fucking. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Roamor schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:14:
Zag net een race edit van Singapore bij Fifty Bucks (denk niet dat die direct gelinkt mag worden), maar daar hoor je net iets meer radioverkeer van Max, met ook een gecensureerde fucking. :D
Met het risico dat het weggehaald wordt:
https://vid.me/wERi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zag net een race edit van Singapore [knip], maar daar hoor je net iets meer radioverkeer van Max, met ook een gecensureerde fucking. :D
Is een officiële edit, niets illegaals aan ;) : http://www.formula1.com/c..._edit__Singapore_'15.html

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 25-09-2015 20:33 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:00

pinda powerrr

Slow down...

Kwam mij ook al bekend voor, was het al aan het zoeken op f1.com. Je bent me net voor.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-10 23:04

Kiwi

Gadgetfreak

Smultie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:24:
[...]

Met het risico dat het weggehaald wordt:
https://vid.me/wERi
Hier zit overigens wel een andere edit van Max z'n boordradio in, is ergens de volledig originele versie daarvan te horen? De versie die tijdens de race te horen was lijkt behoorlijk in geknipt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 10:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Sowieso is de "live" radio erg gecensureerd sinds verschillende coureurs nog wel eens onsubtiele bewoordingen gebruiken.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik wist wel dat er in gecensureerd werd inderdaad, maar niet dat er zo erg in geknipt werd. In de race leek hij 2 commando's te krijgen, waarbij hij op de laatste niet meer leek te reageren, maar in deze edit zitten beide commando's aan elkaar vast, en reageert hij op beide.

Dat vind ik dan wel jammer, dat ze woorden er uit bliepen, oké, maar echt alles gaan knippen en plakken daar kan je een coureur/team behoorlijk mee schaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 23:41
Geloof dat degene die die edit gemaakt heeft wel een bewonderaar van Max is..
vanaf 0:57,,, Max haalt in...en dan direct daarna gemonteerd de wenkbrauwen van Horner even omhoog zo van "wow..nice"..

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Over een aantal jaar kunnen we wel meer talent verwachten :+
http://speld.nl/2015/09/2...nderen-gaan-op-formule-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

sanderb schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:13:
Geloof dat degene die die edit gemaakt heeft wel een bewonderaar van Max is..
vanaf 0:57,,, Max haalt in...en dan direct daarna gemonteerd de wenkbrauwen van Horner even omhoog zo van "wow..nice"..
Dit is niet Max, maar een Red Bull.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Er waren wel meer gespekken tijdens de race, hier het stukje over het voorbij laten van Sainz:

1 60 Xevi Pujolar to Max Verstappen: Use scenario plus. Need to get him now.
2 60 Max Verstappen to Xevi Pujolar: Is the next lap the last lap?.
3 60 Xevi Pujolar to Max Verstappen: That’s your last chance.
4 60 Xevi Pujolar to Max Verstappen: The race is still not over and we will have to swap positions. Two more laps.
5 61 Xevi Pujolar to Max Verstappen: We need to swap positions.
6 61 Max Verstappen to Xevi Pujolar: No.
7 61 Xevi Pujolar to Max Verstappen: Max just do it.
8 61 Xevi Pujolar to Max Verstappen: OK Max you need to let him go now. Slow off, please. He needs to have a go. There will be one more lap to go and Carlos needs a chance to overtake Perez.
9 61 Xevi Pujolar to Max Verstappen: OK to go and push on Perez, push on Perez one more lap.

Volledige Singapore transcript

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Het lijkt me dat daar toch wat dingen onderbreken, in de video hoor je op 2:37 dat Max de opdracht krijgt om Perez te pushen, of anders moet wisselen, waarop Max reageert dat hij niet meer gaat wisselen op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Kiwi schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:04:
Het lijkt me dat daar toch wat dingen onderbreken, in de video hoor je op 2:37 dat Max de opdracht krijgt om Perez te pushen, of anders moet wisselen, waarop Max reageert dat hij niet meer gaat wisselen op dat moment.
Klik op de link, misschien staat er nog meer bij, dit ging over het laatste stukje.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 25-09-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Heb ik doorgelezen, maar daar stond dat gesprek niet tussen. Ik weet ook niet waar ze die transcript vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hier moest ik wel om lachen:

47 - Marco Matassa --> Carlos Sainz Jnr - Did you go off track Carlos?
47 - Carlos Sainz Jnr --> Marco Matassa - I dont know. Check the video.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geweldig. Max die vloekt. Wat een baasje al.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:38
Een tiener die vloekt, had meer verbaasd geweest als hij niet zou vloeken :P

iRacing Profiel

• AzzKickah
  • Laatst online: 13:45

AzzKickah

06-CENSORED

Antony Davidson op Sky zojuist weer letterlijk helemaal lyrisch over Max :) Wat super dat we zo'n goede landgenoot in de F1 hebben toch :)F

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

AzzKickah schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 04:34:
Antony Davidson op Sky zojuist weer letterlijk helemaal lyrisch over Max :) Wat super dat we zo'n goede landgenoot in de F1 hebben toch :)F
dat negeren van team order zo veel invloed heeft op zijn 'liking'
maar vind prachtig om te zien hoe max alle critisie de mond gesnoerd heeft; hij maakt het nog waar ook :)F oOo

Rosberg is al aan piepen :X heel benieuwd hoe de mercs gaan dit weekend.

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 26-09-2015 05:11 ]

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Eindelijk droog in fp3

Merc's nog niet heel sterk (11&12e tijd)

[ Voor 50% gewijzigd door Hippocampus op 26-09-2015 05:31 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ferraris lijken ook nog opzoek te zijn naar juiste settings.
Tijd van button kwam dat nudoor verkeerd drsgebruik?

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

himlims_ schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 05:36:
Ferraris lijken ook nog opzoek te zijn naar juiste settings.
Tijd van button kwam dat nudoor verkeerd drsgebruik?
Kan ook met de hoeveelheid brandstof te maken hebben.
(dat van BUT heb ik even gemist, was een coctail aan het fixen :P )

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Button zette leuke tijd neer; maar de audio-notificatie die rijder krijgt bij passeren drs plek werkt op verkeerde moment. Inmiddels ligt ie uit de sessie, toch jammer voor honda hier

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Er zijn genoeg uitstapjes, dus pushen doen ze wel.
Merc's toch weer bovenaan, Ferrari niet heel vlot (6&8) maar RIC toch lekker 3e tot nog toe.

Voor ons Ollanders:
VES 7e en SAI 10e (0.803 langzamer)

Nu twee uur wachten op de quali :O

[ Voor 25% gewijzigd door Hippocampus op 26-09-2015 06:15 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

2u? Meende dat q1 om 7u startte

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:07
7:45 pas volgens de gids, nog eventjes iets langer wachten :P

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:04

Pierre

Van nature lui!

Op BBC1 is er nu een voorbeschouwing (Live) en direct daarna de kwalificatie

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

himlims_ schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:57:
ik was op zoek naar tijden, en gevonden:

25 Sep 2015
03:00-04:30 First free practice
07:00-08:30 Second free practice
26 Sep 2015
05:00-06:00 Third free practice
08:00-09:00 Qualifying
27 Sep 2015
07:00 Race
Het is of de leeftijd of het tijdstip ;)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Voor- tussenbeschouwing begint om 7u, en altzheimer-light

• Exocet
  • Niet online
Pierre schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 07:15:
Op BBC1 is er nu een voorbeschouwing (Live) en direct daarna de kwalificatie
Weer een paar minuten aandacht voor de inhaalacties van Verstappen dit seizoen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Button en grosian beide gebroken/problemen met de vloer vd auto, iets te enthousiast met curbs, of is dat hobbelige stuk na despoon het probleem?

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 16:13
Hmm is de race nu om 08:00? Volgens Olaf op sport 1 wel maar dacht en lees overal 07:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:09
Marc3l schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:03:
Hmm is de race nu om 08:00? Volgens Olaf op sport 1 wel maar dacht en lees overal 07:00.
Olav kan niet rekenen :) Vind ik ook niet zo gek, met al die tijdzones.

Race BEGINT om 07:00 uur (NL tijd). Voorbeschouwing op Sport1 om 06:00 met Doornbos & Jan Lammers.

[ Voor 18% gewijzigd door Ryur op 26-09-2015 08:04 ]

• Marc3l
Ryur schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:04:
[...]

Olav kan niet rekenen :)

Race BEGINT om 07:00 uur.
Thanks!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo mooi hé, vol gas door de 130R en dan vol in de ankers voor de chicane. :*)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Morning guys!

Nette tijd van ves!

• Smultie
  • Niet online
Niet helemaal ontopic hier, maar wel een typisch topic waar het zeeer handig kan zijn; is het mogelijk om nieuwe berichten op GoT automatisch te laten verschijnen ipv na drukken op "Er is 1 nieuwe reactie geplaatst"?

• Marc3l
Zeker en had nog een foutje dus kan beter

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50
Zo hè,de mercs zijn ijzersterk

• Devian
  • Laatst online: 09:36
kutttttt

https://wren.co/join/Devian

• Marc3l
Ai max :(

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Damnit... P15 :x

Zat veel meer in...

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Daar sta je dan, volgens mij kan hij q2 op zn buik schrijven... :+

Strava

Verwijderd

MikeyMan schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:19:
Damnit... P15 :x

Zat veel meer in...
Als er niks vervangen hoeft te worden.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, das ook waar... Gok op benzine...

• Devian
Ach...de race kan er alleen maar leuker van worden!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:53
Wat is er nou gebeurd? Geen herhaling?

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

zo als ie erbij staat lijkt het een mechanisch mankement. Anders had ie m wel ergens in het gras gezet toch?

Verwijderd

Er mogen nu nieuwe banden onder toch voor de race?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

De opmerking van de BBC verslaggevers dat zij het raar vinden dat Max niet bij zijn wagen bleef, ivm dat er soms fouten worden gemaakt bij het bergen.. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:24:
Er mogen nu nieuwe banden onder toch voor de race?
Volgens mij mag je gewoon kiezen als je niet in de top 10 start

• Exocet
  • Niet online
Batterij probleem, auto heeft zichzelf uitgezet.

• Devian
Falcon schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:25:
De opmerking van de BBC verslaggevers dat zij het raar vinden dat Max niet bij zijn wagen bleef, ivm dat er soms fouten worden gemaakt bij het bergen.. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Ik zag dat Max best een tijd bleef staan....maar er kwam niemand, en hij besloot ook maar verder te gaan...

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:09
Opzich snap ik beide.

Max is boos.
En daarnaast de marshalls hebben in Japan zoveel ervaring dat ze wel voorzichtig doen :)

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als er helemaal geen marshals aan komen rennen, zal ik ook gewoon aanlopen.
Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.