"When you grow up your heart dies"
sjaool schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:35:
Deze komt uit die thread en is best wel grappig vind ik.
[afbeelding]
Verwijderd
Ik zeg toch ook niet dat ze uit Q3 komen. Het waren al ingereden banden.hardware-lover schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:26:
[...]
Fout. Voor de kwalificatie in Q3 krijg je één set nieuwe banden die je weer terug moet geven.
Verwijderd
Precies.Barfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:28:
Max zijn banden waren 4 ronde oud dat hij weer de baan op kwam, dat stond aangegeven bij f1 timing
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat los van de discussie of hij hem voorbij had moeten laten, want dat vind ik ook niet (heb ik al herhaaldelijk aangegeven)
Edit: Ik zit de highlights te kijken op BBC1, ben benieuwd wat zij van de race vinden
Edit2: Verstappen is Sainz toch echt op eigen kracht voorbij gekomen, Sainz verliest achter de grip, je ziet zijn auto even zwabberen en Verstappen komt die bocht gewoon beter uit.
[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 20-09-2015 18:59 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Alleen als sommige hier beweren dat de banden even oud zijn reageer ik daar wel op
Verwijderd
In Oostenrijk en Italië en nog 1 a 2 keer heeft Sainz de order gekregen om Max voorbij te laten ivm strategie, aan de andere kant heeft Max dat ook te horen gekregen in Spanje...Barfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:00:
Het verbaasd mij dat Sainz op sky zegt dat hij Max wel 3 of 4 keer heeft voorgelaten dit seizoen. Ben ik nou gek, of bedoeld hij eigenlijk dat hij 3 of 4 keer door Max is ingehaald.
Dat waren die van Sainz ook, die heeft vrijwel net zoveel in Q2 gereden dan Verstappen, zelfs nog met twee stuks in de muur gehangen.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:42:
[...]
Ik zeg toch ook niet dat ze uit Q3 komen. Het waren al ingereden banden.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Toen was er ook een aanzienlijk snelheids verschil. Het was meer de vraag om niet moeilijk te doen bij het verdedigen. Hier kwam Sainz niet eens naast Max.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:02:
[...]
In Oostenrijk en Italië en nog 1 a 2 keer heeft Sainz de order gekregen om Max voorbij te laten ivm strategie, aan de andere kant heeft Max dat ook te horen gekregen in Spanje...
Verwijderd
Wat loop jij vervelend te doen. Die banden waren 3-4 rondes oud en die van Sainz niet. Zoek gewoon de data erbij als je me niet gelooft.hardware-lover schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:03:
[...]
Dat waren die van Sainz ook, die heeft net zoveel in Q2 gereden dan Verstappen, zelfs nog met twee stuks in de muur gehangen.
De allerlaatste teamorder aan Verstappen was om gewoon Perez aan te vallen als het kan en Sainz níet voorbij te laten: https://l.facebook.com/l....20_150523.mp3&h=bAQF88pBsfynrd1 schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:00:
Kan me nog heel goed herinneren wat voor eikel Vettel was volgens iedereen toen hij een teamorder negeerde..
Verwijderd
Dat ben ik met je eens hoor, ik vind ook dat Max gelijk had...Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:03:
[...]
Toen was er ook een aanzienlijk snelheids verschil. Het was meer de vraag om niet moeilijk te doen bij het verdedigen. Hier kwam Sainz niet eens naast Max.
Carlos heeft hem voorbij gelaten zodat max zich kon unlappen....dit betekende dus totaal geen verlies van positie voor carlos.......
Mooi gevochten door verstappen...van zo ver van achter terug in de punten...(jah jah indd 2 x SC...maar dan nog!!) ....tevens heerlijk om die mercs eens niet op het podium te zien.
https://f1manager.info/ranking/4605
Wat loop je nou te zeuren. Je moet nooit iets gaan roepen als je niet weet waar je het over hebt. De leeftijd van elke banden set wordt gewoon netjes bij gehouden door de FIA en dat is gewoon op te zoeken.hardware-lover schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:03:
[...]
Dat waren die van Sainz ook, die heeft vrijwel net zoveel in Q2 gereden dan Verstappen, zelfs nog met twee stuks in de muur gehangen.
Tja, ik kan ook nog iets herinneren dat ene Barichello (en het team nog meer) de volle laag kreeg toen hij het wel deed.fynrd1 schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:00:
Kan me nog heel goed herinneren wat voor eikel Vettel was volgens iedereen toen hij een teamorder negeerde..
Team orders zijn per definitie kansloos.
[ Voor 29% gewijzigd door SnowDude op 20-09-2015 19:19 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
http://www.skysports.com/...eds-notebook-singapore-gp
blijkbaar alleen in de UK beschikbaar..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel leuk dat de halve nabeschouwing bij de BBC over Max ging.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Had hier ook prima gekunt, wat Sainz ook aangaf in zijn post-race interview met Sky. Communicatie van TR daarover was er niet, dus dan kan ik ook de reactie van Max begrijpen.Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:27:
Wat vinden we hier dan van de RB team order in Monaco?
Mijns inziens kan dat prima op die manier.
Zo'n zelfde klemmetje maakte een einde aan een race van Saintz. Ze zijn dus goedkoop maar wel belangrijk.
Zouden ze echt klemmetjes van 50 cent gebruiken in de F1?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Niet op TV, maar ze zenden niet alle radio berichten uit.JPM85 schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:45:
[...]
Had hier ook prima gekunt, wat Sainz ook aangaf in zijn post-race interview met Sky. Communicatie van TR daarover was er niet, dus dan kan ik ook de reactie van Max begrijpen.
Weet iemand of er een volledig transcript is van radio verkeer?
Voorheen was er een Twitteraccount die alles bijhield, maar die moesten verplicht stoppen.Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:47:
[...]
Niet op TV, maar ze zenden niet alle radio berichten uit.
Weet iemand of er een volledig transcript is van radio verkeer?
Het beste wat ik kan vinden is deze site, maar die overzichten volgen pas later: http://www.f1fanatic.co.u...ix-team-radio-transcript/
Maar het team, uit monde van Franz Tost, geeft aan dat dit wel is gedaan.Grrrrrene schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:48:
Dat Verstappen Sainz bij nader inzien toch niet voorbij hoefde te laten is ook niet uitgezonden...
Mooi man, dat een knul van 17 jaar de gemoederen zo bezig kan houden, terwijl hij niets fout heeft gedaan.
skyspartacusNLD schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:18:
waar kijken jullie teds-notebook ? Werkt niet via:
Heb je toevallig het interview van Olav met Fernando gezien? Als eerste even een opmerking : ik vind het werkelijk TOP van Olav dat hij het hele debacle met Honda zo goed weet aan te pakken in het interview. Nergens een naar woord of een steek onder water.Grrrrrene schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:55:
Sommige mensen kunnen het gewoon niet laten om iemand die met veel bombarie (kan hij ook weinig aan doen natuurlijk) de F1 binnenkomt te haten. En in Spanje worden ze gek dat alle aandacht naar Max uitgaat. Tsja, zo zijn ze in Mexico een zekere wedstrijd tegen Nederland nog niet vergeten
Afijn, Olav vroeg of F1 een beetje leefde nu in Spanje. Olav dacht dat het meer moto GP zou zijn. Fernando's antwoord : Well, it's football, more football, then football, a bit moto GP and then some F1.
En na 3/4 van het seizoen kan je zien dat Max enorm is gegroeid en Carlos heeft inmiddels een dikke kluif aan Max.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Vlug kijken, anders is het weg :spartacusNLD schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:18:
waar kijken jullie teds-notebook ? Werkt niet via:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sDx0O3-jNqw]
Dat laatste vind ik ook echt zichtbaar.asing schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:01:
[...]
Heb je toevallig het interview van Olav met Fernando gezien? Als eerste even een opmerking : ik vind het werkelijk TOP van Olav dat hij het hele debacle met Honda zo goed weet aan te pakken in het interview. Nergens een naar woord of een steek onder water.
Afijn, Olav vroeg of F1 een beetje leefde nu in Spanje. Olav dacht dat het meer moto GP zou zijn. Fernando's antwoord : Well, it's football, more football, then football, a bit moto GP and then some F1.![]()
En na 3/4 van het seizoen kan je zien dat Max enorm is gegroeid en Carlos heeft inmiddels een dikke kluif aan Max.
In het begin van het seizoen had Sainz de 'upper hand' tijdens de meeste kwalificatie sessies. Gelukkig is Max hard aan de slag gegaan met zijn kwalificatie issues en vanaf Oostenrijk werd hij eigenlijk steeds sterker. Vanaf Oostenrijk is Max ook niet meer verslagen in kwalificatie sessies die voor beiden zonder technische issues verliepen.
Ook in de race wordt Max nog iets sterker. Vandaag had hij echt een zieke pace. Na die eerste SC was hij iets van 10 rondes verreweg de snelste van alle coureurs.
Het inhalen zat vanaf dag 1 al goed, maar blijft ook goed. Heel intelligent en beheerst. Waar Sainz juist bijna Grosjean eraf rijdt en buiten de baan belandt, is Max gewoon 'in control'.
Vlg week Suzuka, waar de TR misschien wel even goed kan gaan als in Singapore!
Dus de teambaas geeft aan dat het oké is wat Max deed?,,We dachten dat Sainz daardoor meer snelheid zou hebben, maar we hadden het mis'', erkende teambaas Franz Tost na de race. ,,Carlos liep nauwelijks in op Max, dus hij had alle recht de stalorder te negeren.''
...
Ik zet de F1 Live Timing app altijd aan. Dan tik ik op Max zijn naam, en komt er een mooi blauw lijntje onder. Dat is niet zo bijzonder. Wat wel bijzonder is, je ziet het verschil in laptimes van iedereen tov Max. Toen hij achteraan reed zag ik de Manors constant op +4 tot +5 sec staan. De plusjes gingen bijna helemaal naar boven en alleen de top zat in de min.Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:06:
Ook in de race wordt Max nog iets sterker. Vandaag had hij echt een zieke pace. Na die eerste SC was hij iets van 10 rondes verreweg de snelste van alle coureurs.
Iedere keer dat Max op iemand voor hem inreed zag je die op +1 of +2 staan, en Carlos in de min. Die kon Max gewoon niet bijhouden. Zodra Max klem zat ging Carlos in de plus. Maar ook maar een halve seconde.
Joh, anders lees je dit topic even terug....Luxicon schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:09:
Dit lees ik net:
[...]
Dus de teambaas geeft aan dat het oké is wat Max deed?
Dat is al heel vaak gezegd in de afgelopen uren in dit topic.Luxicon schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:09:
Dit lees ik net:
[...]
Dus de teambaas geeft aan dat het oké is wat Max deed?
...
Oke, die was ik even kwijt. Maar was dat dan ook een ronde voor het einde, want dat maakt toch wel wat uit als je een beslissing moet nemen.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:02:
[...]
In Oostenrijk en Italië en nog 1 a 2 keer heeft Sainz de order gekregen om Max voorbij te laten ivm strategie, aan de andere kant heeft Max dat ook te horen gekregen in Spanje...
Nee dat was halverwege de race omdat ze aan andere banden strategie hadden. Saintz loopt gewoon te calimero-en omdat hij toch wel bang is dat hij volgend jaar een echte tweede rijder wordt.Barfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:17:
[...]
Oke, die was ik even kwijt. Maar was dat dan ook een ronde voor het einde, want dat maakt toch wel wat uit als je een beslissing moet nemen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Italië kan ik me geen teamorder herinneren? Oostenrijk ook niet zo?
Gelukkig is Verstappen zijn beslissing backed by Tost en het team. Ik had het ook heel raar gevonden als het zo zou zijn gegaan als dat het Verstappen gevraagd werd.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik denk vooral blij zijn, omdat anders het team wel omgevallen zou zijn.Boktor schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:55:
Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen: http://www.gpupdate.net/n...voor-f1-seizoen-van-2016/
Ik vind het vreemd dat hij nog sponsoring heeft. Gezien dat Johnny Cecotto (ook een landgenoot) zijn carriere gedag heeft gezegd omdat hij geen geld meer krijgt van de PDVSAAdlermann schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:58:
[...]
Ik denk vooral blij zijn, omdat anders het team wel omgevallen zou zijn.
Volgend jaar wordt een overgangsjaar voor het danmalige Renault. Ze hebben nu te weinig tijd om veel invloed uit te oefenen op de ontwikkeling van de auto voor volgend jaar. Dat komt ook naar voren dat Lotus/Renault volgend jaar (het team) Mercedes-motoren wil, maar de Renault-leiding een Renault-motor. Het team heeft de auto voor volgend jaar ontworpen voor een Mercedesmotor, niet voor een Renault.
Volgend jaar wordt toch al wel weer een verloren jaar voor Renault, dus kunnen ze net zo goed die 50 miljoen binnenhalen.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
En Maleisië, ook ivm andere strategie.Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:20:
Enige keer dat Sainz Verstappen echt voorgelaten heeft was imo in Monaco, waar Sainz op een compleet andere strategie zat.
Italië kan ik me geen teamorder herinneren? Oostenrijk ook niet zo?
"Lotus confirm Maldonado for 2016. Grosjean will be heading to Haas #F1"
Grosjean officieel?
-
Dat was deze move:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zQsBrQSFXDs]
Voor mij een beetje in het midden of Sainz Max voorbij liet, of gewoon niet verwachte dat Max hem daar aan de binnenkant zou zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door Requiem19 op 20-09-2015 21:12 ]
"NIEUWS: @svandoorne officiële reserve-coureur van McLaren bij de Grand Prix van Japan "
Zou Magnussen dus weg zijn bij McLaren?
Ohnee, Magnussen zit met zijn pols!
[ Voor 26% gewijzigd door Ryur op 20-09-2015 21:28 ]
Kyvat was wederom niet echt indrukwekkend. Hij had pech met de SC's, maar zijn snelheid op vrije baan was gewoon letterlijk minder dan Verstappen, terwijl Ric echt met Vettel het gevecht aan kon.
Magnussen zijn contract wordt niet verlengd (vrij om kansen te pakken heet dat in RonSpeak). Maar Vandoorne kan na dit jaar niet meer in de GP2 terecht, F2 is weinig animo voor, dus hij zal iets met F1 moeten gaan doen.Ryur schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:27:
@GrandprixRadio (dus Olav Mol)
"NIEUWS: @svandoorne officiële reserve-coureur van McLaren bij de Grand Prix van Japan "
Zou Magnussen dus weg zijn bij McLaren?
Ohnee, Magnussen zit met zijn pols!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Niet vervelend bedoeld, maar als je geen tijd hebt om bij te lezen moet je misschien ook maar niet posten. Dit gebeuren is al uit den treure behandeld en na 3 (of 4, of 5, weet ik veelLuxicon schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:16:
Niet iedereen heeft tijd dat allemaal door te lezen, kijk eens hoeveel pagina's er wel niet bijgekomen zijn afgelopen uren. Ik heb ook nog weekend.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Het is duidelijk waar Carlos zijn race verloren heeft.

[ Voor 49% gewijzigd door hardware-lover op 20-09-2015 21:58 ]
Testing, one, two ...
Dat hij RIC verslagen heeft was juist doordat RIC enorm veel pech had.Arfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:35:
Mwah, Kvyat heeft het de afgelopen races prima gedaan en heeft RIC verslagen. KVY had extreem pech met de SC. Op basis van afgelopen race heeft KVY echt niet verdiend om op de schopstoel te komen.
[...]
Niet vervelend bedoeld, maar als je geen tijd hebt om bij te lezen moet je misschien ook maar niet posten. Dit gebeuren is al uit den treure behandeld en na 3 (of 4, of 5, weet ik veel) pagina's kom jij er ook weer mee.
Als je vandaag ook weer puur naar de pace kijkt in open lucht is het verschil erg groot. Max lijkt zo sterk te worden dat nog een jaar TR weinig toevoegt aan z'n ontwikkeling.
Zie je op 08:09 Olaf Mol in beeld lopen?
Gaat niet gebeuren helaas......Zal gewoon Torro Rosso blijven.Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:30:
Overigens, als Verstappen zo doorgaat moet Red Bull Verstappen bijna wel een plekje geven in de RB volgend jaar.
Kyvat was wederom niet echt indrukwekkend. Hij had pech met de SC's, maar zijn snelheid op vrije baan was gewoon letterlijk minder dan Verstappen, terwijl Ric echt met Vettel het gevecht aan kon.
Dat had ik tot halverwege het seizoen ook gezegd en dat zeg ik nu nog steeds.alwaysleft schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:41:
[...]
Gaat niet gebeuren helaas......Zal gewoon Torro Rosso blijven.
Maar er zijn nog 5 (?) races te gaan. Als Max blijft shinen en bijvoorbeeld een keer 3e wordt in een gekke race, kan alles anders zijn. Het hangt uiteraard ook van Kyvat af, maar die is in de races gewoon niet snel genoeg ivm Ricciardo.
Vettel ging ook na 1,5 seizoen naar RB. Hamilton begon gelijk bij een top team. Als je echt goed genoeg bent, gaat het snel. Dat is precies wat je bij Verstappen begint te zien imo.Grrrrrene schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:50:
Ik denk dat Max nog een seizoentje moet blijven zitten. Als de motor volgend jaar beter is en de auto zo goed als de TR nu is, weet ik zeker dat het allemaal nog beter gaat. Vergeet niet dat hij net komt kijken :)In 2017 zou ik zo'n move al logischer vinden, maar nu kan ik me goed voorstellen dat hij eerst meer ervaring op wil doen voor hij naar een beter team gaat. En wat is dan beter he? Ferrari/RB/Mercedes, maar veel meer is er niet wat echt een stap vooruit zou zijn.
En het gaat niet zozeer om betere resultaten te behalen bij RB, maar wel om nog een stap te maken in het werken met je engineers, omgaan met de pressure, leren racen in de voorhoede, leren van hoe Ricciardo z'n auto afstelt, omgaat met de engineers, z'n weekend opbouwt.
Mijn stelling zou zijn dat Verstappen nog een seizoen naast Sainz alleen maar kan 'verliezen'. Hij kan minder leren dan bij een groter team en als Sainz zichzelf flink verbetert, kan dat slecht nieuws voor VES betekenen. Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is, net zoals hij dat deed toen hij in de F1 mocht gaan rijden. Gebruik het momentum..
"When you grow up your heart dies"
Max naast zijn held Alonso bij McLaren Honda.
Als die de boel op de rit krijgen en Max kan leren van Alonso, dan heb je een perfecte mix imo
Moeten ze wel de boel aan de praat krijgen uiteraard.
Breaking: Lotus confirms Maldonado for 2016.
Confirmed: Maldonado breaking Lotus in 2016.
#AMuS #F1
— Tobias Grüner F1 (@tgruener) 20 september 2015
Wat betekent eig #AMuS? zie hem soms wel langskomen.Señor Sjon schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:07:
Deze tweet zegt eigenlijk alles.
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p lang="en" dir="ltr">Breaking: Lotus confirms Maldonado for 2016. Confirmed: Maldonado breaking Lotus in 2016. <a href="https://twitter.com/hashtag/AMuS?src=hash">#AMuS</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/F1?src=hash">#F1</a></p>— Tobias Grüner F1 (@tgruener) <a href="https://twitter.com/tgruener/status/645674170949369856">20 september 2015</a></blockquote> <script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]
leuk overzicht.hardware-lover schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:37:
[afbeelding]
Het is duidelijk waar Carlos zijn race verloren heeft.
[afbeelding]
[ Voor 43% gewijzigd door hardware-lover op 20-09-2015 22:33 ]
Testing, one, two ...

Ze hebben gewoon een levensecht standbeeld van Kimi daar in Singapore!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

De lampjes waren ook op, alles gebruikt om de baan te verlichten. Dus geen verlichting op het podium

Waiting on the world to change
Dan is er bij Lotus in ieder geval *iets* zekerBoktor schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:55:
Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen: http://www.gpupdate.net/n...voor-f1-seizoen-van-2016/
Jep, de rekening van de verzekeringsmaatschappij gaat half het budget kosten.asing schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:24:
[...]
Dan is er bij Lotus in ieder geval *iets* zeker.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik probeerde dit gister ook, maar mij lukt het niet om een tweet hier te plaatsen. Alleen mods kunnen dat?Señor Sjon schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:07:
Deze tweet zegt eigenlijk alles.
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p lang="en" dir="ltr">Breaking: Lotus confirms Maldonado for 2016. Confirmed: Maldonado breaking Lotus in 2016. <a href="https://twitter.com/hashtag/AMuS?src=hash">#AMuS</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/F1?src=hash">#F1</a></p>— Tobias Grüner F1 (@tgruener) <a href="https://twitter.com/tgruener/status/645674170949369856">20 september 2015</a></blockquote> <script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]
Ja, HTML rechten enzo. Zou wel een fijne feature zijn als embedded tweets zou werken.fynrd1 schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:49:
[...]
Ik probeerde dit gister ook, maar mij lukt het niet om een tweet hier te plaatsen. Alleen mods kunnen dat?
Ik heb ook Vettel nog nooit zo gestresst een radiobericht horen roepen. Idioothardware-lover schreef op maandag 21 september 2015 @ 00:30:
Was deze hier ook al voorbij gekomen? Die gek stak dus over.
https://streamable.com/symb

Jup inderdaad, vind het wel lekker als een rijder een teamorder negeert. Leuk trouwens dat Jos zijn zoon heeft duidelijk gemaakt zoiets te negeren. Winnaars gaan niet aan de kant.SnowDude schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:16:
[...]
Wat loop je nou te zeuren. Je moet nooit iets gaan roepen als je niet weet waar je het over hebt. De leeftijd van elke banden set wordt gewoon netjes bij gehouden door de FIA en dat is gewoon op te zoeken.
[...]
Tja, ik kan ook nog iets herinneren dat ene Barichello (en het team nog meer) de volle laag kreeg toen hij het wel deed.
Team orders zijn per definitie kansloos.
Moet wel zeggen dat, als het in de laatste races gaat om het kampioenschap, ik hier wel een uitzondering op maak. Omdat de aandacht dan wel verschuift naar het teambelang. Maar goed, vanzelfsprekend zitten de winnaars dan aan de goede kant van de beslissing
Ik kan me voorstellen dat als er echt zo'n team spirit heerst bij TR (ik vraag het me af), Max Carlos best een rondje de kans had willen geven, op voorwaarde dat hij zijn plekje terug kreeg. Maar wacht daar dan niet mee tot de laatste ronde
Met de juiste keuzes kan max wereldkampioen worden. Met de foute keuzes eindigt ie als z'n pa. 3 maal raden wat de keuze voor McLaren is.albino71 schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:57:
Gekke gedachte...
Max naast zijn held Alonso bij McLaren Honda.
Als die de boel op de rit krijgen en Max kan leren van Alonso, dan heb je een perfecte mix imo
Moeten ze wel de boel aan de praat krijgen uiteraard.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De juiste keuzes zijn nooit te voorspellen.L1nt schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:35:
[...]
Met de juiste keuzes kan max wereldkampioen worden. Met de foute keuzes eindigt ie als z'n pa. 3 maal raden wat de keuze voor McLaren is.
Toen Hamilton in 2012 een team verliet dat meedeed voor het kampioenschap voor een team dat nog nauwelijks iets gepresteerd had, riepen alle F1 experts dat Hamilton voor het geld koos en niet voor z'n carriere. Dat bleek toch iets anders te zijn..
Alonso heeft sinds '07 nooit meer echt een goede keuze gemaakt (al 8 jaar lang dus). Juist nu hij Ferrari verlaat worden ze weer competitief.
Ik zou niet weten hoe je zou moeten kiezen en wat wijsheid is... RB lijkt wellicht een wat veiligere keuze omdat zij in ieder geval bijna altijd een degelijke auto bouwen en veeleisend zijn naar hun (motor)partners.
Maar wie weet bouwt Honda volgend jaar wel een monstermotorblok..
true, zo zie je maar; kampioen worden gebeurt alleen in de snelste auto... en dan moet je hopen dat je bij het juiste team zit.Requiem19 schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:05:
[...]
De juiste keuzes zijn nooit te voorspellen.
Toen Hamilton in 2012 een team verliet dat meedeed voor het kampioenschap voor een team dat nog nauwelijks iets gepresteerd had, riepen alle F1 experts dat Hamilton voor het geld koos en niet voor z'n carriere. Dat bleek toch iets anders te zijn..
Alonso heeft sinds '07 nooit meer echt een goede keuze gemaakt (al 8 jaar lang dus). Juist nu hij Ferrari verlaat worden ze weer competitief.
Ik zou niet weten hoe je zou moeten kiezen en wat wijsheid is... RB lijkt wellicht een wat veiligere keuze omdat zij in ieder geval bijna altijd een degelijke auto bouwen en veeleisend zijn naar hun (motor)partners.
Maar wie weet bouwt Honda volgend jaar wel een monstermotorblok..
Vragen om vergiffenis is makkelijker dan vragen om toestemmingfynrd1 schreef op maandag 21 september 2015 @ 01:30:
[...]
Jup inderdaad, vind het wel lekker als een rijder een teamorder negeert. Leuk trouwens dat Jos zijn zoon heeft duidelijk gemaakt zoiets te negeren. Winnaars gaan niet aan de kant.
Ik heb er zo van genoten dat ik de samenvatting van Veronica deels heb meegepakt en daarna de samenvatting van de BBC. Niet handig, die van Veronica zat vol met reclame, dus die van de BBC was sowieso beter.
Ik ga zo stuk als ik die quotes uit 2012 over Hamilton lees:himlims_ schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:18:
[...]
true, zo zie je maar; kampioen worden gebeurt alleen in de snelste auto... en dan moet je hopen dat je bij het juiste team zit.
http://www.skysports.com/f1/news/22058/9538348
"It is his decision, although I personally don't think it is the right decision” – Jenson Button, McLaren.
“Without doubt Hamilton's move is a gamble, especially given his long-stated ambition to win multiple world titles. But with only one in five years at McLaren - likely to be six - and that back in 2008, he must now feel a change is required. For McLaren, losing their big-name star will hurt, but in Perez they are recruiting a potential future world champion” – Ann Gripper, Daily Mirror.
“I don’t see Lewis winning races in 2013 – and there has to be doubts that the car will be good enough in 2014. And it is easy for a lean couple of years to develop into something longer. Just look what happened to Jacques Villeneuve after he joined BAR having won the title in 1997. He never won another race. Lewis has got a tough task ahead of him at Mercedes. It is a gamble” – Allan McNish, Audi.
“Lewis Hamilton does not know much about racing history and so cannot learn from the mistakes of others. Perhaps he thinks that if it fails he will at least have the consolation of earning loads more money and being a bigger star, thanks to his hustling management that will sell his image here, there and everywhere. That might make him an international celebrity on a bigger scale than he is, but it will not make him a racing legend. Perhaps Mercedes will pull it off and then Hamilton will look clever, but I fear that this will be a move similar to James Hunt joining Wolf; Emerson Fittipaldi joining Fittipaldi, Jacques Villeneuve moving to BAR or Niki Lauda’s ill-fated move to Brabham. History relates that you do not leave a winning team in F1 unless it is to go to another proven winner…” - Joe Saward, GP+ e-magazine.
Bron?Requiem19 schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:19:
Het eerste verzoek was 3 rondes voor het einde.
fynrd1 schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:49:
[...]
Ik probeerde dit gister ook, maar mij lukt het niet om een tweet hier te plaatsen. Alleen mods kunnen dat?
Firesphere schreef op maandag 21 september 2015 @ 00:16:
[...]
Ja, HTML rechten enzo. Zou wel een fijne feature zijn als embedded tweets zou werken.

Klopt helemaal. Mods hebben HTML rechten.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120918"I thought 'Well, he has tried for 10 laps, let me try for one lap' because I had overtaken several cars," said Sainz.
"I asked for a try if I could overtake him, and if not in two laps I would let him by again."
Wellicht niet 3, maar in ieder geval 2 volle rondes voor het einde van de race.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ben benieuwd naar de volgende race. Er waren geruchten dat Mercedes als straf voor de te lage bandenspanning in Monza deze race met een compound harder heeft moeten rijden.Wom schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:06:
Blijf me wel verbazen over de performance van Mercedes deze race. Wanneer niet alles naar hun zin gaat lijkt Mercedes toch wat moeite te hebben een solide race neer te zetten.
Het lijkt me sterk, maar als ze volgende race ineens weer 1 seconde los zijn, geeft het toch wel twijfels of de FIA onder de tafel niet het op een of ander akkoordje qua straf heeft gegooid....
Verwijderd
Dan nog zijn 3 laps veel te weinig om de achterstand naar Perez in te lopen met de snelheid die Sainz had, laat staan dat hij in de situatie was gekomen om een inhaalactie uit te voeren. Dit specifieke team order sloeg nergens op. Bovendien had Max daar veel betere kaarten, hij zat al een aantal keren strak op de achterkant van Perez.Requiem19 schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:04:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120918
Wellicht niet 3, maar in ieder geval 2 volle rondes voor het einde van de race.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.