[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.886 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:36:
[...]

Ik vind, persoonlijk, van wel. Maar dan wel met de afspraak dat indien Sainz Perez ook niet voorbij komt, Max zijn plekje terug krijgt.
Natuurlijk mag jij dat vinden, maar in het F1 regelement staat nergens dat je een teamgenoot voorbij moet laten om hem een aanval te laten plegen op een man die jij zelf (als Verstappen zijnde) ook onderdruk zet.

Max heeft erg strek gereden, van helemaal achteraan naar p8 is gewoon goed.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verstappen is trending op twitter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 00:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Linda van der Heide ‏@LindaF1nl
1/2 Tost erkent dat Max het juist had om Carlos niet voorbij te laten. Ze hadden berekend dat Carlos sneller zou zijn dan Max. Maar hadden
2/2 niet gedacht dat Max zo snel zo zijn op oude banden.

Linda van der Heide – ‏@LindaF1nl
Jos Verstappen: "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten"
:P

Https://mobile.twitter.com/LindaF1nl?ref_src=twsrc%5Etfw

[ Voor 28% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-09-2015 16:47 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:38:
[...]

Exact, maar de relatieve verschillen tussen PER-VES en VES-SAI waren hetzelfde. Gelijke omstandigheden, ongelijke sectortijden.
Dit boeit niet, sector tijden zijn helemaal niet van toepassing, Max kon duidelijk niet voorbij Perez, maar kon wel volgen, Sainz kon niet voorbij Verstappen, maar wel volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:41:
Alleen het team vindt F1 een teamsport, beide coureurs denken daar heel anders over ;)
Beide coureurs vinden het ook een teamsport, Alleen een sport met minimaal 11 teams xD, Je vecht met zijn alle tegen de rest maar je vecht met je eigen team tegen het team van je teamgenoot xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:41
Bullet NL schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:41:
[...]

Natuurlijk mag jij dat vinden, maar in het F1 regelement staat nergens dat je een teamgenoot voorbij moet laten om hem een aanval te laten plegen op een man die jij zelf (als Verstappen zijnde) ook onderdruk zet.

Max heeft erg strek gereden, van helemaal achteraan naar p8 is gewoon goed.
Wie heeft het over F1 reglementen? Die doen in dit geval niet ter zake.

Ik heb het over arbeidscontracten. Een onderdeel daarvan is dat er een gezagsverhouding is tussen werkgever en werknemer. Als jouw werkgever jou een redelijk instructie geeft, dien je dat te gehoorzamen (in beginsel).

In dit geval ontbreekt het, zo lijkt het, aan redelijkheid. Aangezien voor zover wij weten het team geen uitleg verstrekte aan Max. Dus op grond daarvan ben ik het met je eens. Maar met een kanttekening.

Zie overigens ook de internationale fora eens, daar komt Max er niet goed vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Twitter Ben Hunt (journalist)
Spoke to Franz Tost who totally cleared @Max33Verstappen of any wrong doing. Said Verstappen was RIGHT to question order to allow Sainz pass

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:26

Quad

Doof

Rivanov schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:44:
Twitter Ben Hunt (journalist)

[...]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q274AA6l.jpg

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:44:
[...]

Zie overigens ook de internationale fora eens, daar komt Max er niet goed vanaf.
Post ff wat linkjes, je kunt toch niet van ons verwachten alle F1 fora af te struinen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Bullet NL schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:43:
[...]

Dit boeit niet, sector tijden zijn helemaal niet van toepassing, Max kon duidelijk niet voorbij Perez, maar kon wel volgen, Sainz kon niet voorbij Verstappen, maar wel volgen...
Waarom zou Sainz zijn banden gaan verkloten door vlak achter Verstappen te rijden als het team je vertelt dat je er zo voorbij mag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Linda van der Heide ‏@LindaF1nl 44s45 seconds ago View translation
Jos Verstappen: "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten"

LOL echt Jos weer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:45:
[...]

Waarom zou Sainz zijn banden gaan verkloten door vlak achter Verstappen te rijden als het team je vertelt dat je er zo voorbij mag?
Zie ook de quotes van Max zijn baas, hij heeft gewoon niets verkeerds gedaan.

Maar goed, jou visie op het presteren van Verstappen begint al net zo gekleurd te worden als iemand die Max de hemel in prijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:01
Ja Sainz reed wel een stabiel tempo juist om in de laatste X ronden nog banden over te houden. Maar tegelijkertijd reed Perez op de softs die het gewoon langer uithouden. Had de order eerder gekomen had het misschien uitgemaakt, maar de laatste paar ronden had het geen zin en ik denk niet dat Max gezeur zal krijgen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:45:
[...]

Dat moet het team niet in de (een na?) laatste ronde aan je beloven :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Smultie schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:45:
[...]

Post ff wat linkjes, je kunt toch niet van ons verwachten alle F1 fora af te struinen :x
True :).

http://forums.autosport.c...re-gp-race-thread/page-16
So Max behaving a spoilt brat..
Verstappen is such a little c*nt.p
They even told him twice. Who does he think he is? Vettel? LOL
Verstappen just but a nasty mark against his name after all his good driving this year, take a little while for him to build that up in my eyes
All the premature hype seems to have gone to his head.
Om maar even aan te geven hoe niet Nederlanders zoiets ervaren. Dat geeft denk ik wel aan dat wij (ik dus ook!) wel met een enigszins roze bril kijken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:46:
Linda van der Heide ‏@LindaF1nl 44s45 seconds ago View translation

LOL echt Jos weer xD
Max waarschijnlijk banger voor Jos dan voor het team

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Uhm... als Tost zegt dat Max niks fout deed.. wat maakt het dan uit wat internationale fora 'zeggen'?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Grrrrrene schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:47:
[...]

Dat moet het team niet in de (een na?) laatste ronde aan je beloven :)
Precies, totaal niet reëel, en dat blijkt nu ook al uit de opheldering die de teamleiding geeft.
Max heeft Sainz ook op geen enkel moment echt opgevangen of het hem verhinderd er op snelheid langs te gaan. Sainz had in het zelfde schuitje achter Perez gezeten als Max hem voor bij zou hebben gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik dacht dat je met de mening van de pers kwam, niet van een stel pubers die denken dat zij het beter kunnen. Ik dacht trouwens dat de hele F1-wereld (de fans althans) zo faliekant tegen teamorders waren. Wat maakt dit geval anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
Grrrrrene schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:50:
[...]

Ik dacht dat je met de mening van de pers kwam, niet van een stel pubers die denken dat zij het beter kunnen. Ik dacht trouwens dat de hele F1-wereld (de fans althans) zo faliekant tegen teamorders waren. Wat maakt dit geval anders?
Volgens mij zei ik internationale fora en niet persclubjes.

Overigens, als daar pubers zitten die het beter weten, wat zitten hier dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Grrrrrene schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:50:
[...]

Tja, een forum vol Sainz fan's.... Natuurlijk gaan die over de rooie... Duhhhh, Het was beter geweest dat Requiem19 met quotes van professionals zou zijn gekomen. Maar ook dan geld, Max zijn teambaas heeft al aangegeven dat Max helemaal niets had hoeven doen, hij had Carlos niet voorbij hoeven te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:56
Hmm normaal bellen ze Max of Jos nog in de nabeschouwing, dus even de reden afwachten.
Nu even Koeman vs van Gaal kijken, tot volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Bullet NL schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:50:
[...]

Precies, totaal niet reëel, en dat blijkt nu ook al uit de opheldering die de teamleiding geeft.
Max heeft Sainz ook op geen enkel moment echt opgevangen of het hem verhinderd er op snelheid langs te gaan. Sainz had in het zelfde schuitje achter Perez gezeten als Max hem voor bij zou hebben gelaten.
Heb jij er wel eens over nagedacht dat het vrij zinloos is om aan te vallen als het team toch een TO de deur uitstuurt? De beste mensen achter de muur hebben iets meer kijk dan jij en ik...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:12
Nu op Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
Bullet NL schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:53:
[...]

Tja, een forum vol Sainz fan's.... Natuurlijk gaan die over de rooie... Duhhhh, Het was beter geweest dat Requiem19 met quotes van professionals zou zijn gekomen. Maar ook dan geld, Max zijn teambaas heeft al aangegeven dat Max helemaal niets had hoeven doen, hij had Carlos niet voorbij hoeven te laten.
Ja, op het Engelstalige autosport.com zitten zoveel Sainz fans dat je aan 1 vinger nog niet genoeg hebt om ze tellen (zie het betreffende Sainz vs Verstappen topic), louter Verstappen fans.

De objectieve fans hebben gewoon een ander beeld dan wij.

Overigens was mijn eerste opmerking dat het goed was dat Max Sainz er niet voorbij liet, omdat het team naar het lijkt geen uitleg gegeven heeft. Dat ik daarbij dan een kanttekening plaats gaat voor een flink gedeelte van tweakers veel te ver, want kritiek op Max.. oh how dare I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Vertel vertel! Wat zeggen de hoofdrolspelers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

ing._Buttje schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:43:
1/2 Tost erkent dat Max het juist had om Carlos niet voorbij te laten. Ze hadden berekend dat Carlos sneller zou zijn dan Max. Maar hadden
2/2 niet gedacht dat Max zo snel zo zijn op oude banden.

Linda van der Heide – ‏@LindaF1nl
:P

Https://mobile.twitter.com/LindaF1nl?ref_src=twsrc%5Etfw
GOED MAX!! hersens! _/-\o_

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:49:
[...]

True :).

http://forums.autosport.c...re-gp-race-thread/page-16

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Om maar even aan te geven hoe niet Nederlanders zoiets ervaren. Dat geeft denk ik wel aan dat wij (ik dus ook!) wel met een enigszins roze bril kijken..
Ah, je hebt het Max vs Sainz troltopic op autosport te pakken nog voor de reactie van Tozt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
I
Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:56:
[...]

Vertel vertel! Wat zeggen de hoofdrolspelers ;)
Interview met Max maar weinig nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Max zegt dat Sainz hetzelfde had gedaan. Sainz zegt het tegenovergestelde haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Señor Sjon schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:57:
[...]

Ah, je hebt het Max vs Sainz troltopic op autosport te pakken nog voor de reactie van Tozt.
Nope, gewoon het racetopic ^^.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Tost zegt nu zelf dat Sainz te langzaam was en dat Max goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:52:
[...]

Je kan mij heel veel verwijten, maar niet dat ik een puber ben.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

robpol schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:57:
Max zegt dat Sainz hetzelfde had gedaan. Sainz zegt het tegenovergestelde haha
storm in een glas water achteraf dus :) achteraf is wat max doet gewoon het beste voor Torro Rosso 8)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:08
Interview op Sky:

Carlos was op nieuwe banden. Vandaar dat ze het wilden proberen.
Max vond het nergens voor nodig :)
Sainz zegt het te willen proberen en als het gelukt zou zijn de plek terruggegeven te hebben.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Stel, je hebt goed gekwalificeerd en komt niet van je plek bij de start.
Vervolgens vecht je je terug op een ongelofelijke manier.

Zou je dan in de laatste ronde je teammaat zomaar voorbij laten?

Ik niet...

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Precies. Tost geeft Max gewoon groot gelijk.
Einde discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Bullet NL schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:59:
[...]

Je kan mij heel veel verwijten, maar niet dat ik een puber ben.... >:)
Hoe weet je dan hoe oud die mensen op andere fora zijn? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Tost zeg zelf; we dachten dat Carlos sneller zou zijn met nieuwere banden.. maar hij was gewoon trager dan Max. Dus Max heeft groot gelijk hem niet voorbij te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:36

Firesphere

Yoshis before Hoshis

wcduck schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:16:
Waar zien jullie de live rondetijden? Grappig trouwens dat ik op het forum alles eerder zie dan via live tv. Blijkbaar zit er een vertraging in de lijn.
livesportstreaming24.com heeft een livetiming die vergelijkbaar is met de oude livetiming van F1.com

(Lieve modjes, dit is voor zover ik weet niet "onder de grond" toch?)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Rivanov schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:59:
Precies. Tost geeft Max gewoon groot gelijk.
Einde discussie.
Dit dus..... Max.... Daarmee heeft de discussie dat Max Carlos voorbij moest laten direct tot einde gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Las ergens dit:
"Het artikel geeft niet de juiste weergave. Tijdens de laatste safetycar situatie (man op baan) kreeg Sainz de order om Max voor te laten gaan omdat Max op DAT moment sneller was. Vervolgende bleek dat ze dezelfde rondetijden reden en kwamen op het eind vast te zitten achter een Lotus en hun supersofts banden waren versleten. Max kreeg toen te horen dat hij het plek weer terug moest geven aan Sainz. Dat zou wel zo eerlijk zijn geweest. Dit krijgt dus nog een staartje."

Klopt dat :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:06
Wat straks telt is het aantal punten, niet hoe hij eraan komt. Hoewel ik graag had gezien hoe Jos Helmut Marko de paddock over zou slaan. Glas plas was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ted Kravitz op Sky: Jos heeft met Max al eerder gesproken over teamgenoot voorbijlaten, en advies aan Max: "Nee zeggen en dan achteraf het bediscussieren (goedpraten)" :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
Ted in Teds notebook is het ook met Max eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Help!!!! schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:07:
Las ergens dit:
"Het artikel geeft niet de juiste weergave. Tijdens de laatste safetycar situatie (man op baan) kreeg Sainz de order om Max voor te laten gaan omdat Max op DAT moment sneller was. Vervolgende bleek dat ze dezelfde rondetijden reden en kwamen op het eind vast te zitten achter een Lotus en hun supersofts banden waren versleten. Max kreeg toen te horen dat hij het plek weer terug moest geven aan Sainz. Dat zou wel zo eerlijk zijn geweest. Dit krijgt dus nog een staartje.

Het maakt niet uit wat je leest.. Tost (teambaas) heeft zelf gezegd dat Max in zijn recht staat om Nee te zeggen aangezien Carlos trager was. End of discussion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

alwind schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:08:
Ted in Teds notebook is het ook met Max eens :)
Klopt, Max krijgt van Ted zelfs een sterretje ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

hill en herbert eens met tost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Help!!!! schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:07:
Las ergens dit:
"Het artikel geeft niet de juiste weergave. Tijdens de laatste safetycar situatie (man op baan) kreeg Sainz de order om Max voor te laten gaan omdat Max op DAT moment sneller was. Vervolgende bleek dat ze dezelfde rondetijden reden en kwamen op het eind vast te zitten achter een Lotus en hun supersofts banden waren versleten. Max kreeg toen te horen dat hij het plek weer terug moest geven aan Sainz. Dat zou wel zo eerlijk zijn geweest. Dit krijgt dus nog een staartje.

Lees even de paar berichten boven je. Franz Tost heeft alles al ontkracht.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
En Ferrari under investigation for breach of Parc Fermé rules...

https://twitter.com/cmckinleyF1/status/645612439007006720

[ Voor 32% gewijzigd door Requiem19 op 20-09-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

sjaool schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:09:
[...]

Lees even de paar berichten boven je. Franz Tost heeft alles al ontkracht.
Dat weet ik allang en daar vraag ik toch niet naar. Ik wil weten of dat bericht klopt en niet wat Tost gezegd heeft.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
nee dat bericht klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Help!!!! schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:10:
[...]

Dat weet ik allang en daar vraag ik toch niet naar. Ik wil weten of dat bericht klopt en niet wat Tost gezegd heeft.
Het lijkt mij dat als de grote baas het met jou eens is dat het verhaal helemaal geen staartje krijgt. Dat verhaal klopt dus inderdaad niet. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:24
Is inmiddels al wel 40 minuten geleden. Iemand een idee hoe lang zoiets duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

mad-dog schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:17:
Ze moesten om 23:00 daar zijn, dwz 17:00 hier. Dus pas 20 minuten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
sjaool schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:13:
[...]

Het lijkt mij dat als de grote baas het met jou eens is dat het verhaal helemaal geen staartje krijgt. Dat verhaal klopt dus inderdaad niet. ;)
Wat de grote baas in de pers zegt om de boel te sussen en wat hij tussen vier muren zegt kan wel eens heel wat anders zijn, just saying.

(Disclaimer; ik benadruk nog maar even dat Max alleen z'n teamgenoot voorbij had moeten laten gaan als ze 1) de reden voor de call hadden uitgelegd en 2) afgesproken hadden dat Max z'n plek zou terugkrijgen indien Sainz niet voorbij Perez zou komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 06-10 20:07
mad-dog schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:17:
[...]

uren. ligt er aan wat er aan de hand is maar Ferrari moet komen praten en dan moeten de sport commissarissen nog een oordeel vellen daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:10:
[...]

nee dat bericht klopt niet (sowieso moet je nooit reageerders op de telegraaf site geloven)... want anders zou Sainz niet het volgende zeggen:
https://twitter.com/movistar_F1/status/645605633526497284

[ Voor 7% gewijzigd door P.O. Box op 20-09-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SAI: "Let the guy on newer tyre have shot. I wanted that shot and he (VES) never gave it to me. It is not an issue for me" #SingaporeGPPosted 11 minutes ago Reply Retweet Favorite

VES: "I was catching up to the guys in front so there was no reason for me to let him (Sainz) pass" #SingaporeGP pic.twitter.com/otqNHctPl4Posted 14 minutes ago Reply Retweet Favorite

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De NOS heeft een lofzang over de prestatie van Verstappen online gezet: http://nos.nl/artikel/205...-naar-achtste-plaats.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Compleet met dubbele/foute koppen etc.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RoD schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:28:
De NOS heeft een lofzang over de prestatie van Verstappen online gezet: http://nos.nl/artikel/205...-naar-achtste-plaats.html
Mooi man, dat ze even vergeten te melden dat er niet alleen 5 coureurs waren uitgevallen (in plaats van 2 in het artikel) maar dat er ook een 2e SC was waardoor Verstappen terug kon komen.

* MAX3400 slaat alle journaals vandaag dus gewoon over.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2015 17:33 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

RoD schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:28:
Leuk man.... Kan er ook echt niet bij dan er mensen zijn die Max zijn succes niet gunnen. Het is nog een puber die zich prima staande weet te houden in een grote mensen wereld. Ik vindt het gewoon leuk om te zien dat hij voor niemand bang is. De inhaal acties kwamen weer op zijn conto, natuurlijk deed zijn teammaat het ook prima, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:25
Dus dat bedoelde RedBull met wait till the end... (onderzoek naar Ferrari).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MAX3400 schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:32:
[...]

Mooi man, dat ze even vergeten te melden dat er niet alleen 5 coureurs waren uitgevallen (in plaats van 2 in het artikel) maar dat er ook een 2e SC was waardoor Verstappen terug kon komen.

Jawel hoor, staat er gewoon in. Verder is dit natuurlijk door een oranje bril bekeken, maargoed, het is niet voor niets onze staatsomroep :+

Verder, boeiend. Hartstikke leuk dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:34:
Dus dat bedoelde RedBull met wait till the end... (onderzoek naar Ferrari).
Nee want het is een post Race infraction. Gaat over de vlag van Vettel waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

MAX3400 schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:32:
[...]

Mooi man, dat ze even vergeten te melden dat er niet alleen 5 coureurs waren uitgevallen maar dat er ook een 2e SC was waardoor Verstappen terug kon komen.

Hahaha, wat maakt het toch uit? Elke race vallen er wel een of meerdere coureurs uit, over de SC, Elke rijder achter de nummer 1 heeft voordeel bij een SC... Dat je er als rijder ook verkeerd mee om kan gaan lieten de twee Manor's wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Max staat anders (ook in het buitenland) in de spotlight door zijn presentatie. Op een Engelse zender werd Verstappen veel genoemd.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:35:
[...]

Nee want het is een post Race infraction. Gaat over de vlag van Vettel waarschijnlijk :)
Die hij kreeg van een undercover RB mechanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10
hardware-lover schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:26:
SAI: "Let the guy on newer tyre have shot. I wanted that shot and he (VES) never gave it to me. It is not an issue for me" #SingaporeGPPosted 11 minutes ago Reply Retweet Favorite

VES: "I was catching up to the guys in front so there was no reason for me to let him (Sainz) pass" #SingaporeGP pic.twitter.com/otqNHctPl4Posted 14 minutes ago Reply Retweet Favorite
https://twitter.com/movistar_F1
Twee reacties van Sainz:
"Ik wilde alleen een kans om Perez in te halen. Ik zou de positie weer terug hebben gegeven."

"Ik heb max al 3x voor gelaten dit jaar. Hij heeft 3x de kans gehad om mij voor te laten gaan, maar heeft het geen een keer gedaan."

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 06-10 20:07
Bullet NL schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:35:
[...]

Hahaha, wat maakt het toch uit? Elke race vallen er wel een of meerdere coureurs uit, over de SC, Elke rijder achter de nummer 1 heeft voordeel bij een SC... Dat je er als rijder ook verkeerd mee om kan gaan lieten de twee Manor's wel zien.
yup eingelijk zal rossi ook een straf moeten krijgen want hij moest in halen maar deed het niet. en daardoor begon kimi wel met een achterstand

wat ik wel raar vond is dat de wedstijd leiding het alleen over rossi had die mocht inhalen en niet over stevens die reed toch echt maar 3 auto`s achter rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:35:
[...]

Ik zou niet zo hard oordelen over de Manors. Ze hadden, althans een, geen team radio dus wisten niet dat ze er voorbij konden. Je kunt helaas niet zo makkelijk aan de kant hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hjvg schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:38:
[...]

yup eingelijk zal rossi ook een straf moeten krijgen want hij moest in halen maar deed het niet. en daardoor begon kimi wel met een achterstand

wat ik wel raar vond is dat de wedstijd leiding het alleen over rossi had die mocht inhalen en niet over stevens die reed toch echt maar 3 auto`s achter rossi
idem; had ook niet indruk dat de jongens bij de pits een instructie gegeven hebben om de sc in te halen :?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:38:
[...]

Twee reacties van Sainz:
"Ik wilde alleen een kans om Perez in te halen. Ik zou de positie weer terug hebben gegeven."

"Ik heb max al 3x voor gelaten dit jaar. Hij heeft 3x de kans gehad om mij voor te laten gaan, maar heeft het geen een keer gedaan."
Ja en Max heeft Sainz er in Spanje al voor moeten laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 15:09
aicaramba schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:38:
[...]

Twee reacties van Sainz:

Advies aan Carlos : volgende keer niet de excuus-truus uithangen en niet die plaats weggeven. Dan weten we ook wie de sterkste is :) .

Ik denk niet dat Carlos Perez voorbij was gekomen, maar dat terzijde. Die superzachte banden zijn wel sneller maar na 20 rondjes is echt het beste er wel vanaf.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R7nftQ7yf2IzPpsssePo5jrY/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPWvtxEWgAAA0wS.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 20-09-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Neus van 2014? Illegaal dan en diskwalificatie ;)

[ Voor 55% gewijzigd door hardware-lover op 20-09-2015 17:47 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:56
Alex Rossi had geen radio, was uitgevallen.
STE was toen het bericht kwam GEEN rondje achterstand. Maar omdat hij toen net de pit indook net erna wel een rondje achterstand.

Hierdoor mocht RSI eerst wel gaan, maar omdat er geen radioverkeer was; wist hij niet dat hij mocht.
STE mocht dus niet gaan, omdat op het moment van meten GEEN rondje achterstand had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 12:45

Racing_Reporter

Contentmaker

@hardwarelover: details :P

[ Voor 64% gewijzigd door Racing_Reporter op 20-09-2015 17:48 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:56
F1 2015 Singapore GP - Franz Tost Post Race Interview
YouTube: F1 2015 Singapore GP - Franz Tost Post Race Interview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 15:09

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 15-09 10:26
Hebben de "experts" de race wel gezien als ze zeggen dat Carlos op nieuwere banden reed? Max kwam precies binnen toen de mafkees op de baan liep. Dus nul ronden op race snelheid. Carlos kwam tijdens de SC binnen voor nieuwe banden. Daardoor kwam Max voor Carlos. Dus de banden van wMax hadden 1 rondje SC extra ...
Edit : Er van gaande dat ze beide nieuwe banden hadden. Die van Max waren volgens mij al in Q2 gebruikt
Edit 2 eerst op F5 drukken voordat ik mijn post edit ...

[ Voor 20% gewijzigd door grolle op 20-09-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"This year I have let him by three or four times. He was told to let me by four times and didn't. It's a bit of a pain."

Dachtutnienee. Maar daar zijn de eerste scheurtjes...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:04
Nog maar eens ff de samenvatting kijken op Veronica. Zo'n race verdiend dat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
grolle schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:02:
Hebben de "experts" de race wel gezien als ze zeggen dat Carlos op nieuwere banden reed? Max kwam precies binnen toen de mafkees op de baan liep. Dus nul ronden op race snelheid. Carlos kwam tijdens de SC binnen voor nieuwe banden. Daardoor kwam Max voor Carlos. Dus de banden van Max hadden 1 rondje SC extra ...
Max had banden die in de kwalificatie al waren gebruikt. Sainz had nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
grolle schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:02:
Hebben de "experts" de race wel gezien als ze zeggen dat Carlos op nieuwere banden reed? Max kwam precies binnen toen de mafkees op de baan liep. Dus nul ronden op race snelheid. Carlos kwam tijdens de SC binnen voor nieuwe banden. Daardoor kwam Max voor Carlos. Dus de banden van Max hadden 1 rondje SC extra ...
Volgens mij kreeg max gebruikte banden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volwassen reacties van beide coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Niet zo heel veel aan de hand bij Ferrari onderzoek:

https://twitter.com/cmckinleyF1/status/645629576773771264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

"You must be delighted to make the podium Kimi. Kimi? KIMI!"
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPW6GiWW8AAAX9r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das Problem bei Lewis: Turbodruckverlust wegen einer defekten Klemme zwischen Ladeluftkühler und Luftsammle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:13:
Das Problem bei Lewis: Turbodruckverlust wegen einer defekten Klemme zwischen Ladeluftkühler und Luftsammle
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Turbo faalt vanwege een druk-probleem tussen de koeler en de intake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Firesphere schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:16:
Turbo faalt vanwege een druk-probleem tussen de koeler en de intake.
Door een defect klemmetje ;)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11:51
alwind schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:04:
[...]

Hij heeft in Q3 1 rondje op die banden gereden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:02
RocketKoen schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:18:
[...]

Hij heeft in Q3 1 rondje op die banden gereden.
Dus in totaal 3... met out en in lap erbij.

[ Voor 6% gewijzigd door Adlermann op 20-09-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Adlermann schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:19:
[...]

Dus in totaal 3... met out en in lap erbij.
Daarmee had Sainz het verschil echt niet gemaakt. Max was sneller met die banden. Die Sainz moet wat dat betreft ook een trap onder zn ballen krijgen met z'n opmerking voor de camera.
Jos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alwind schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:04:
[...]
Fout. Voor de kwalificatie in Q3 krijg je één set nieuwe banden die je weer terug moet geven.

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 20-09-2015 18:28 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:22
Max zijn banden waren 4 ronde oud dat hij weer de baan op kwam, dat stond aangegeven bij f1 timing

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:52:
[...]

Als ze Max uitschelden voor "cunt" en weet ik het wat vind ik het pubers. Sorry, maar dat soort taalgebruik neem je toch niet serieus? 8)7

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.