[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.889 views

Onderwerpen

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[poeffffffffff]

[ Voor 89% gewijzigd door hardware-lover op 19-09-2015 23:42 . Reden: vergissing, verkeerde topic ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
alwaysleft schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:55:
Trots op onze landgenoot die weer eens Sainz de oren wast.;
Sorry, maar die trots begrijp ik niet helemaal. Ik kan alleen trots zijn op zaken waar ik aan bijgedragen heb. Dat zijn vader, grindbak Jos, toevallig een paspoort heeft dat bij dezelfde drukker vandaan komt als de mijne maakt nog niet dat ik trots kan zijn op zijn prestaties. Ok, ik vind het wel leuk als hij goed presteert, maar trots? Nee, dat gevoel herken ik totaal niet.

alles kan off-topic

Verwijderd

Ankona schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:38:
[...]

Sorry, maar die trots begrijp ik niet helemaal. Ik kan alleen trots zijn op zaken waar ik aan bijgedragen heb. Dat zijn vader, grindbak Jos, toevallig een paspoort heeft dat bij dezelfde drukker vandaan komt als de mijne maakt nog niet dat ik trots kan zijn op zijn prestaties. Ok, ik vind het wel leuk als hij goed presteert, maar trots? Nee, dat gevoel herken ik totaal niet.
Dat hoeft toch ook niet. Een ander is trots op zijn hond omdat die gaat zitten als zijn baas dat vraagt terwijl ik dat weer normaal vind.

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

Patriotisme ofzo. To each his own dan maar?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPSK_HDWsAELLP4.jpg
verklaard startnummer van alexander

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Firesphere schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:44:
[...]

Patriotisme ofzo. To each his own dan maar?
Zeker niet erg maar Olav was ook weer iets te patriottisch. In Q3 toen Max achter een Williams reed, heb ik serieus 5x Max gehoord in 2 minuten.

Ja, er rijden op dat moment "maar" 10 auto's maar dan 6 minuten later Hamilton & Rosberg door elkaar halen, vind ik dan wel erg kwalijk.

De oranje bril *kuch* mag soms wel ietsjes minder :)

/edit: al gepost? Even iets luchtigers: de F1 Auto van Haas... Typisch Amerikaans!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/E7zGOtrWXEFM46qFx6nc7m7N/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 19-09-2015 21:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:49:
[...]

Zeker niet erg maar Olav was ook weer iets te patriottisch. In Q3 toen Max achter een Williams reed, heb ik serieus 5x Max gehoord in 2 minuten.

Ja, er rijden op dat moment "maar" 10 auto's maar dan 6 minuten later Hamilton & Rosberg door elkaar halen, vind ik dan wel erg kwalijk.

/edit: al gepost? Even iets luchtigers: de F1 Auto van Haas... Typisch Amerikaans!
[afbeelding]
Op zich wel mee eens ja, maar ik moet bekennen dat ik het zelf ook leuk vind als Verstappen een goede race rijdt (en in de punten belandt).

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hopelijk en kan hij uit de problemen blijven en voor het laatste deel verse banden hebben met een gelukkige SC. Dat is in Singapore toch altijd sleutel tot succes; een sterk laatste deel. Vorig jaar deed Vergne dat bijv heel erg goed.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Firesphere schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:57:
[...]

Op zich wel mee eens ja, maar ik moet bekennen dat ik het zelf ook leuk vind als Verstappen een goede race rijdt (en in de punten belandt).
Ik vind het sowieso leuk als er een ander team of andere coureur een goed weekend beleeft en daarmee punten kan scoren; ongeacht of het punten zijn voor het kampioenschap of gewoon, desnoods op de 18e plek, 30 ronden lang aan het knokken is met plek 17 en 19.

Hoop dat morgen een interessante race wordt; sowieso gaan we zien of RB eindelijk AMG van zich af kan houden. En we gaan nu zien of Kimi eindelijk kan uitblinken en minder "support driver". Dit is voor de sport wel even een enorme opsteker; AMG wat een slecht weekend beleeft maar dan ook meteen goed een seconde verliest.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:40

pinda powerrr

Slow down...

Ik vind (mening), dat wij Nederlanders best een beetje meer trots mogen zijn op onze Max, Dafne Schippers, Tom Dumoulin enz. Je kan ook té nuchter zijn hè....Het is wel een wereldpodium waar zij presteren en op de een of andere manier zijn wij Nederlanders (dus ik praat hier algemeen en niet specifiek op iemand in dit topic) altijd de beste in afzeiken. O wee, als iemand een fout maakt...wat een prutser...
Trots zijn op prestaties is not done, want doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. Er zijn maar twintig mensen op deze hele aardkloot die een F1 auto mogen besturen en een daarvan is een Nederlander (ok, half Belg 8) ) dat is wat mij betreft, een enorme prestatie. Zelfs al zou hij slechter rijden en meer in de achterhoede van het veld zitten.

punt en twee centjes.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

pinda powerrr schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:03:
Ik vind (mening), dat wij Nederlanders best een beetje meer trots mogen zijn op onze Max, Dafne Schippers, Tom Dumoulin enz. Je kan ook té nuchter zijn hè....Het is wel een wereldpodium waar zij presteren en op de een of andere manier zijn wij Nederlanders (dus ik praat hier algemeen en niet specifiek op iemand in dit topic) altijd de beste in afzeiken. O wee, als iemand een fout maakt...wat een prutser...
Trots zijn op prestaties is not done, want doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. Er zijn maar twintig mensen op deze hele aardkloot die een F1 auto mogen besturen en een daarvan is een Nederlander (ok, half Belg 8) ) dat is wat mij betreft, een enorme prestatie. Zelfs al zou hij slechter rijden en meer in de achterhoede van het veld zitten.

punt en twee centjes.
Eens. Hoewel ik heel erg veel moeite heb met Dafne Schippers. Dat hoort niet. Dat hoort Daphne te zijn! :P

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pinda powerrr schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:03:
Zelfs al zou hij slechter rijden en meer in de achterhoede van het veld zitten.

punt en twee centjes.
waar was die trots bij gido?

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Guiedo is toch meer een mannetje dan Max. Max is een stuk realistischer en bescheidener. En ja, je mag als Nederlander best een beetje trots zijn op zo'n jonge jongen die heel wat oudere en ervarener coureurs de oren wast. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

himlims_ schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:17:
[...]

Die had ik bij Giedo ook wel hoor ;) Daar zijn hier nog hele discussies over geweest, ook toen hij nog reed. Alleen... rijdt hij nu niet meer...
sjaool schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:19:
Guido is toch meer een mannetje dan Max. Max is een stuk realistischer en bescheidener. En ja, je mag als Nederlander best een beetje trots zijn op zo'n jonge jongen die heel wat oudere en ervarener coureurs de oren wast. ;)
Het is nog steeds Giedo ;)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40

AzzKickah

06-CENSORED

Wat een ontzettend triest gezeik over Max zeg. Je mag niet trots zijn en je mag geen kritiek hebben?

Tjongejongejonge.......

[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 19-09-2015 22:25 ]

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:49:
[...]

[afbeelding]
Ik mis de toupet van Trump

• sjaool

sjaool

Check en corrected. ;)

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:41:
[...]

Wat bedoel je ? Ik heb niet via de BBC gekeken en kan zo niet opmaken over wie je het hebt.
Sorry, Vettel reed z'n laatste kwalificatieronde uit en Edwards en DC zeiden tijdens de ronde: "hij weet dat hij al pole heeft, hij gaat toch zeker wel de ronde afbreken."
Jordan ging er helemaal op los, dat het "showboating" was en dat hij die banden nog nodig had bla bla. Suzi Perry reageerde daar weer op "but it was fun!".

Ik denk dat Vettel zijn dominantie wilde laten gelden: Ricciardo op 2 tiende of ruim een halve seconde. Idem met Hamilton: op bijna anderhalve seconde.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 09:21
Ik ben geen grote fan van het vingertje, maar af en toe geef ik hem groot gelijk, niks sparen, gewoon de snelste ronde uit de auto persen (zoals die ook vaak in de laatste rondes van races in het RB tijdperk deed, tot ongenoegen van het team).

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:49
himlims_ schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:17:
[...]

Giedo vind ik persoonlijk maar als een arrogant mannetje overkomen (zelfde met Albers en Doornbos). En die presteerde niet zoals Max nu doet. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2015 23:28 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
[...]

Laat degene lekker trots zijn op hun landgenoot.

Waarom jij nou weer Jos als grindbak aan moet doen vind ik ronduit kinderachtig en tegen het trieste aan. Leg eerst eens zijn daadwerkelijke prestaties en grindbakacties tegen elkaar om te vergelijken. Lekker de media na praten is het makkelijkste wat je kunt doen dezer dagen......

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:10

vhal

ಠ_ಠ

Rivanov schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:28:
[...]

Giedo vind ik persoonlijk maar als een arrogant mannetje overkomen (zelfde met Albers en Doornbos). En die presteerde niet zoals Max nu doet. ;)
...wat niet zo gek was met zulke draken van auto's die niet vooruit te branden zijn... ;)

VES heeft redelijk het geluk dat de TR best een goed chassis heeft, dat de rest wat minder is weten we helaas ook wel. Zet hem in een Manor en hij wordt keihard uitgekotst door het Neerlandsch volk.

Strava

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik vind Giedo helemaal niet arrogant ofzo. Hij is wat meer doorgewinterd en heeft natuurlijk een paar zakenlui die hem door dik en dun helpen. Maar Giedo zelf? Meh, volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 20:46
Giedo is morgen/vandaag (op zondag dus) de gast bij Sport1, naast Robert Doornbos. Wel leuk altijd :)
Ik mag Giedo wel!

(Hij is ook leuk om naar te kijken O+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Qua arrogant/overdreven zelfverzekerd zijn kan niemand op tegen Christijan Albers. Mijn god wat was die ongelofelijk vervelend bij RTL Autovisie zeg. :X

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 20:24

krvabo

MATERIALISE!

Vooral de derde is interessant, maar je ziet hier wel hoe 'goed' de renault is qua topsnelheid.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LZ1K66X.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sEC0q4s.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zRZtUxJ.png

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hier Eddie Jordan met zijn voorspelling voor Audi in 2018 bij Red Bull: https://vid.me/YdCg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

alwaysleft schreef op zondag 20 september 2015 @ 00:44:
Hier Eddie Jordan met zijn voorspelling voor Audi in 2018 bij Red Bull: https://vid.me/YdCg
Hij zet het wel heel goed neer. Ik ben het met hem eens. Afgezien van Honda. Hij gaat er iets te makkelijk van uit dat Honda hetzelfde is als dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

max schreef op zondag 20 september 2015 @ 00:06:
Qua arrogant/overdreven zelfverzekerd zijn kan niemand op tegen Christijan Albers. Mijn god wat was die ongelofelijk vervelend bij RTL Autovisie zeg. :X
Viel ook wel mee hoor, wat mij irriteerde was de afgunst die er bij de rest afdroop. In Nederland hebben we het blijkbaar moeilijk met mensen die het goed hebben, en dat niet onder stoelen en banken steken.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ryur schreef op zondag 20 september 2015 @ 00:06:
Giedo is morgen/vandaag (op zondag dus) de gast bij Sport1, naast Robert Doornbos. Wel leuk altijd :)
Ik mag Giedo wel!

(Hij is ook leuk om naar te kijken O+ )
Sympatieke en aardige goser (die paar keer dat hem gesproken heb) vond nico maar arrogant kwalletje.Grosean aardig ingetogen en maar slap handje geven. maar goed, is ook moment opname. maar goed dat vershcil is. anders oOo :)F *O* iedereen voor dezelfde .. ook zo saai ;-)

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 20-09-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Rivanov schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:28:
[...]

+1

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Ondertussen heb ik ook het gerucht opgevangen dat Horner de beoogd opvolger van Ecclestone is, en dat dit al op relatief korte termijn zal plaatsvinden. Zou Red-Bull stiekem niet azen op het afstoten van zijn eigen team, en vervolgens het F1 circus willen overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd hier ook reeds uiteengezet, overigens voorzien van een hele leuke blik achter de schermen van Horners werkdag. Dan zie je pas hoe groot alles wordt aangevlogen.

http://www.dailymail.co.u...-ready-role-just-yet.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Zo'n F1 team is gewoon een grootzakelijk bedrijf. De teams lijken echt serieus heel ver te gaan om een beetje prestatie meer te pakken.

Horner daarentegen lijkt mij een enorm natuurlijke leider, en in het bijzonder een leider die ook bij deze tijdsgeest past. Ik denk dat het geen slecht idee is als hij het stokje van Ecclestone overneemt. Iemand als Ron Dennis is naar mijn idee veel te opvliegend / wispelturig voor deze functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ted is er ook over uit; dit is laatste seizoen voor button
- stoppen op eigen voorwaarden
- het is emotioneel om over te spreken, aldus button

[ Voor 42% gewijzigd door himlims_ op 20-09-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 17:48
Google meld regen tijdens de race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nope;
http://www.netweather.tv/index.cgi?action=f1;sess=
http://www.accuweather.com/en/sg/singapore-weather

belachelijk; om weer te zien op f1.com moet je met euros komen aanzetten

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 20-09-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
merauder schreef op zondag 20 september 2015 @ 10:03:
Horner daarentegen lijkt mij een enorm natuurlijke leider, en in het bijzonder een leider die ook bij deze tijdsgeest past. Ik denk dat het geen slecht idee is als hij het stokje van Ecclestone overneemt. Iemand als Ron Dennis is naar mijn idee veel te opvliegend / wispelturig voor deze functie.
Ik lees ook nog veel de naam van Toto Wolff als opvolger van Ecclestone.
Vooral begin van vorig seizoen hoorde ik die naam heel veel.

Denk dat ik persoonlijk dan toch Wolff beter vind dan Horner. Ik denk dat Horner niet 'bitcherig' genoeg is voor zo'n rol als Ecclestone. Dan denk ik dat Wolff harder kan zijn (en ik vind dat ook meer een CEO dan Horner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:22

Quad

Doof

Een hele flauwe reactie welke ik tegen kwam.
Sommigen zeggen dat Onze Lieve Heer hoogstpersoonlijk bij hem langs is geweest en hem heeft gesmeekt of Hij zijn rechtervoet eventjes mag lenen.

Ik heb begrepen dat veel coureurs hun beklag hebben gedaan bij Bernie en de FIA; dit kan zo niet langer doorgaan. Ze voelen zich in hun hemd gezet door een tiener zonder rijbewijs. Bottas werd na een zoekactie van stewards en baancommissarissen na drie uur teruggevonden in de omringende bossen, huilend tegen een boom. Van Nasr is tot op heden niets meer vernomen. Zijn wagen werd verlaten langs de baan teruggevonden. Het schijnt dat hij ergens in Brazilië op het strand watermeloenen verkoopt.

Sommigen zeggen dat hij niet op aarde is verwekt, anderen zeggen dat hij helemaal niet is verwekt maar dat hij half mens en half race auto is.

Massa piepte dat hij zich gekleineerd voelde, Kimi murmelde dat hij ijskoude rillingen kreeg van Max en Perez was alleen maar druk met de diverse vacaturesites op internet.
De rijders hebben gelijk gekregen, dit kon inderdaad niet langer doorgaan. De actie -waarbij Max in één zucht Kimi voor Les Combes passeert, vervolgens Massa rechts verschalkt en Perez na het uitkomen van de bochtencombinatie voorbij rijdt- wordt geschrapt. In plaats daarvan mag Max een heel moedige doch vergeefse poging wagen om Kimi te passeren. Oud-coureurs, commentatoren en analisten zullen deze inhaalpoging prijzen en daarmee nogmaals het talent van Max benadrukken.

Sommigen zeggen dat zijn heerschappij vijftien jaar gaat duren en dat hij daarna de baas van de Formule 1 wordt. Er is niemand die dat tegenspreekt.

Hoewel Bottas letterlijk door Max het bos in werd gestuurd mag deze actie wel blijven staan. Frank Williams verhinderde dat ook deze werd geschrapt. Hij verontschuldigde zich hoogstpersoonlijk bij Max voor het gedrag van Massa en noemde Massa zelfs een huilebalk. De actie van Max op Bottas was een leermoment voor de Fin en de psychiaters hadden gezegd dat het voor zijn genezingsproces beter was om zijn beperkingen onder ogen te zien.

Sommigen zeggen dat zijn linkertepel de vorm van het circuit van Spa-Francorchamps heeft.

Over de twee inhaalacties van Max in Blanchimont is veel discussie geweest. Alonso werd hier bij het ingaan van de bocht binnendoor ingehaald en Nasr in de bocht buitenom. Zelden vertoond, en vaak in tranen eindigend. Alonso gaf uiteindelijk toe, maar onder voorwaarde dat de actie niet live op tv wordt uitgezonden en in de samenvattingen slechts terloops wordt genoemd.
De actie buitenom op Nasr, daar was meer discussie over: Eigenlijk kon deze helemaal niet. Daniël de Jong was een dag eerder in dezelfde bocht bij precies dezelfde actie keihard eraf gegaan. Niemand haalt daar in. En tóch deed Max het en hij hield voet bij stuk, deze actie leverde hij niet in. Maar hij ging er wel mee akkoord dat hij tijdens het passeren niet een spelletje simracing op zijn stuur zal spelen terwijl hij een banaan eet.

Sommigen zeggen dat hij 'The Stig' in levende lijve heeft ontmoet. Wij weten niet wat er toen gebeurd is, maar Top Gear bestaat niet meer.

Het enige wat wij weten is dat hij Max Verstappen heet en racen in zijn bloed heeft.
:')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Ryur schreef op zondag 20 september 2015 @ 10:55:
[...]

Denk dat ik persoonlijk dan toch Wolff beter vind dan Horner. Ik denk dat Horner niet 'bitcherig' genoeg is voor zo'n rol als Ecclestone. Dan denk ik dat Wolff harder kan zijn (en ik vind dat ook meer een CEO dan Horner).
Ik denk dat Ecclestone zelf niet eens zo gek veel te zeggen heeft over zijn opvolging. CVC zal wel een flink eisenpakket hebben en vooral kijken naar welke executive commercieel het sterkste is.

Dan denk ik dat Toto W wellicht een iets groter netwerk buiten F1 heeft dan Horner, die alleen in de F1 zit (en nouja, tegenwoordig ook in Spice Girl land...).

Maar zoals het artikel hierboven zegt kan Horner wel extreem goed mensen om zich heen verzamelen die kwaliteiten hebben die hij zelf ontbeert. Dat is misschien ook wel de toekomst van zo''n functie als Ecclestone heeft.. onderverdelen onder meerdere mensen met specifieke skill sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:00:

[...]

Ik kwam deze tegen

Valtteri Bottas admits he is keen to pull away from Max Verstappen early in the Singapore Grand Prix to avoid the risk of being caught in an incident.

Verstappen has made a name for himself in his rookie season in F1 with some spectacular overtaking manoeuvres, but has also been involved in some collisions. In Monaco, the Toro Rosso driver suffered a heavy crash after hitting Romain Grosjean, while he gave Bottas a puncture in Hungary after running in to the back of the Williams.

With Verstappen starting alongside Bottas on row 4 at Marina Bay and targeting the Williams, Bottas admits he will hope to pull away from the Dutch driver as quickly as possible.

“Hopefully I have a good start and I don’t need to worry, but of course we should not underestimate the cars starting behind us here," Bottas said. "It’s difficult to overtake, so we can’t really afford to give up a position.

"So for sure I think the best thing for me is to look forward, try to gain positions and hopefully I don’t need to worry about the drivers behind. I think he gave me a puncture in Budapest so hopefully that won’t happen again!

“Of course you are thinking and you are aware of who is behind and who is in front. But like I said, hopefully I don’t need to focus behind, hopefully I can just look forward and try to gain position.”

Bottas' Williams team-mate Felipe Massa - starting from ninth - says the team can try to race Mercedes but Ferrari and Red Bull are out of reach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
[...]
Hij heeft inderdaad The Stig in levende lijve ontmoet..

Afbeeldingslocatie: http://static3.ad.nl/static/photo/2015/14/9/11/20150416152555/media_xll_2913911.jpg

O... Wacht :)
Ryur schreef op zondag 20 september 2015 @ 10:55:
[...]

Juist een 'mildere' CEO is op dit moment enorm hot. Kijk naar bijvoorbeeld Microsoft die een razende tiran vervangen heeft door een milder persoon, en wat het met het publieke imago heeft gedaan. De F1 zou nog veel groter / interessanter kunnen worden door een stukje 'weg te geven'.

Verder is het zo dat Horner nu het hoofd is van een F1 team wat als doel heeft om zoveel mogelijk blikjes frisdrank weg te zetten. Marketing zit hem gewoon in het bloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

merauder schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:17:
Verder is het zo dat Horner nu het hoofd is van een F1 team wat als doel heeft om zoveel mogelijk blikjes frisdrank weg te zetten. Marketing zit hem gewoon in het bloed.
dat regelt het 70 man grootte marketing team, horner zorgt gewoon dat de boel bij elkaar blijft. dat de afdelingen elkaar waarderen en ondersteunen, en geen verwijten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Horner staat niet aan het hoofd van een bedrijf om blikjes te kopen, maar aan het hoofd van een race team.

Voor de commerciële overwegingen heeft de heer Mateschitz voldoende kennis, kunde en personeel all over the world. Lijkt me eerder dat de marketing teams van het commerciële gedeelte van RB het F1 team adviseren over hun commerciële strategie dan dat Horner nadenkt over marketingstrategieën ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Requiem19 schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:38:
Horner staat niet aan het hoofd van een bedrijf om blikjes te kopen, maar aan het hoofd van een race team.

Voor de commerciële overwegingen heeft de heer Mateschitz voldoende kennis, kunde en personeel all over the world. Lijkt me eerder dat de marketing teams van het commerciële gedeelte van RB het F1 team adviseren over hun commerciële strategie dan dat Horner nadenkt over marketingstrategieën ;).
Uiteindelijk zal Horner toch hier en daar een knoop moeten doorhakken over het commerciële aspect. Weliswaar vergezocht, maar als nu blijkt dat taurine een geheim additief in de brandstof is, of er ipv smeermiddelen Red Bull wordt gebruikt wegens goede olie-eigenschappen, kan zoiets toch een hoop commotie lijden waar Red Bull als drankjesverkoper last van kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

fynrd1 schreef op zondag 20 september 2015 @ 01:14:
[...]

Viel ook wel mee hoor, wat mij irriteerde was de afgunst die er bij de rest afdroop. In Nederland hebben we het blijkbaar moeilijk met mensen die het goed hebben, en dat niet onder stoelen en banken steken.
Oh dat ben ik helemaal met je eens hoor.

Waar ik me vooral aan stoorde was dat hij steeds maar overal tussendoor bleef praten alsof hij een orakel is en constant over die Porsche die hij had begon.

En het feit dat hij een Rolls Royce Phantom als eerste auto had wilde er bij mij niet in. Maar dat zal dat stukje afgunst wel zijn. ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Komende week gaat er een F1 wagen van schumi in de veiling.
2013 dat het was. Damn tijd vliegt.

http://www.vcpost.com/art...exclusive-ferrari-fxx.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:23:
Komende week gaat er een F1 wagen van schumi in de veiling.
2013 dat het was. Damn tijd vliegt.

http://www.vcpost.com/art...exclusive-ferrari-fxx.htm
Hoe kom je er bij dat het een F1 auto is joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Naar het schijnt is de deal tussen Lotus en Renault rond.
http://www.auto-motor-und...back-perfekt-9980972.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:25:
[...]

Hoe kom je er bij dat het een F1 auto is joh?
fxx bedoel ik. typefout :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

[...]

Misschien niet te serieus nemen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:55:
[...]

Misschien niet te serieus nemen? ;)
Duh, ben ook niet van gisteren. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:58:
[...]

Duh, ben ook niet van gisteren. :P
Ow ok :p. Ik bedoelde dat je er niet droevig van moet worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

[...]

Stond deze niet in zijn geheel eerder in dit topic?

Hmm, ik dacht dat de BBC de race uitzond :( Weer RTL dus...

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 20-09-2015 13:19 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

vhal schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:15:
[...]
Jawel. Maar is het de bedoeling dat we eerdere berichten terug gaan lezen in dit topic? Het moet niet gekker worden! Zo, even mijn broek weer van mijn enkels gehaald en terug naar de werkelijkheid.

Dit is volgens zeggen de zwaarste race voor de coureurs? Duurt vrijwel zeker de volle 2 uur, omstandigheden zijn erg zwaar de gehele race, dus ik ben benieuwd hoe de nieuwkomers en jongelingen daar mee om zullen gaan, zeker tegen het einde van de race. Ik hoop op een cleane start maar de eerste paar bochten zullen dat heel moeilijk gaan maken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

hardware-lover schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:21:
[...]
Jawel. Maar is het de bedoeling dat we eerdere berichten terug gaan lezen in dit topic? Het moet niet gekker worden! Zo, even mijn broek weer van mijn enkels gehaald en terug naar de werkelijkheid.
:/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
ROS staat in de pit stil

"Rosberg is having big problems. He's got going and stopped once again #F1" @GrandPrixTimes

"Rosberg has managed to leave the pits, third time lucky. Will he have more issues at the race start though? #F1"

Ben benieuwd :D Max moet dus goed opletten!

[ Voor 47% gewijzigd door Ryur op 20-09-2015 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:38:
ROS staat in de pit stil

"Rosberg is having big problems. He's got going and stopped once again #F1" @GrandPrixTimes
Ze hebben een probleem met de koppeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:36
Hamilton ook problemen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
ROS: tweede keer afslaan motor eigen schuld, procedure niet goed gevolgd

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
tlpeter schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:40:
Hamilton ook problemen zo te zien.
Van HAM niks gehoord?
Verkeek jij niet op ROS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Nee Hamilton terug de box in geduwd (achteruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamilton staat gewoon op de grid hoor Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Net na de problemen van Rosberg kwam Hamilton in beeld terwijl deze terug geduwd werd. Waarschijnlijk daarna weer naar buiten gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Haha haha, wat een verschrikkelijk slechte prijsvraag op RTL :') :

Wie heeft de GP van Singapore 3 keer op rij gewonnen...... Vettel of Hulkenberg....

Man man man, ik dacht dat de tijd met kansloze prijsvragen achter ons lag, maar niets is minder waar! :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

vhal schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:15:
[...]

Hmm, ik dacht dat de BBC de race uitzond :( Weer RTL dus...
Ik heb geen idee, er wordt zoveel gepost dat ik misschien 20% lees?

Hopelijk op een hele mooie race, Singapore staat wel garantie voor spektakel in het begin, hopelijk komen de coureurs daar goed doorheen. Inhalen zal wel lastig worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:00
StealthyPeanut schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:48:

Wie heeft de GP van Singapore 3 keer op rij gewonnen...... Vettel of Hulkenberg....

Man man man, ik dacht dat de tijd met kansloze prijsvragen achter ons lag, maar niets is minder waar! :'( :'( :'(
Haha echt he.... Maar ze hopen waarschijnlijk dat er dan meer mensen mee doen ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
StealthyPeanut schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:48:

Duh, hoe makkelijker de vraag, des te meer sms berichten of telefoontjes à 50 cent ( x percentage van de 81 miljoen inwoners) waaruit 1 prijs wordt weggegeven en de rest winst is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen op RTL dit keer? Zag dat BBC niets uitzonde
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Klopt, deze race is niet op BBC. Zie ook de topicwarning ;)

Klik

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
BBC alleen highlights vanavond.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 15:27
Stomme vraag misschien, maar wanneer is vandaag de race? Op gpupdate.net staat 14:00, de programmering van BBC One laat 18:00 zien. Maar formula1.com laat 20:00 zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:42
Nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 12:19
Start is nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Race voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
FastFred schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:03:
Stomme vraag misschien, maar wanneer is vandaag de race? Op gpupdate.net staat 14:00, de programmering van BBC One laat 18:00 zien. Maar formula1.com laat 20:00 zien...
De Sport1 programmagids is altijd wel handig, dan kun je ook altijd checken hoelaat de trainingen zijn en dergelijke.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37
Verstappen stil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Huilen..!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
VES niet van start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Ah das shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Haha waardeloos, Formule 1 is echt bizar.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

lol :+, das pech, race weg!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

FastFred schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:03:
Alle tijden kloppen. GPUpdate geeft de JOUW tijd weer (14:00 Nederlandse tijd). Formula 1.com laat 20.00 zien omdat zij de circuit-tijd gebruiken (het is nu 20:00 in singapore). BBC zendt alleen een herhaling/samenvatting uit om 18:00. De race is nu onderweg ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

D*mn da's echt balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Nou hij gaat tenminste weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Hij gaat nog wel rijden zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
VES rijd weer PIT uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Hij doet het weer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Zoooo.... tv kan weer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Rijdt rondje achterstand, hopelijk een SC zodat hij deze mag passeren en weer aan kan sluiten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:00
Af laten slaan als ik het bericht van Max richting de auto goed begrijp. "Stalled the engine"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
Kom maar op met die safetycar dan...
Klote dit.. Engine stall zegt ie..maar waar het dan aan gelegen heeft..

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wist niet dat je nog mocht racen als de marshalls je wegduwen.

Maar wat is Vettel godsgruwelijk snel. Drie (!!) seconden voorsprong na de 1e ronde.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Haha, kan zo ook wel stoppen met kijken, ik kijk alleen voor Verstappen, de rest interesseert me niks.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Ik vindt het knap, ik had zelf al gezegd tot volgende wedstrijd toedeloe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

brundle sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kan ik weer gaan grasmaaien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Koppeling rustig laten opkomen... lol Maar blij dat hij in ieder geval weer onderweg is. De race duurt nog lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blij dat ik gewoon op RTL Duitsland kijk :p
Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.