May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Alles is nog mogelijk hè.robpol schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:08:
Zo zonde, waarom gebeurt dit niet gewoon in Monza.. hier had ie lekker punten kunnen scoren.
"When you grow up your heart dies"
Volgens Olaf zat de auto vast in de versnellingRoD schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:09:
Was dit nou de schuld van verstappen of van de auto? Het ziet er in ieder geval een beetje gek uit.
Voordeel van schone lucht waarschijnlijkBarfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:11:
Verstappen rijd wel net zo snel als vertelt in rondetijden
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
"But, I'm stuck in first gear" zei ie nadat er gezegd werd dat ie teruggeduwd ging worden.Marc3l schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:10:
[...]
Volgens Olaf zat de auto vast in de versnelling
Hij kwam wel van de lijn, maar direct daarna engine stall zo te zien. Weten we nog niet wat er aan de hand is
Hopen een SC en dat hij die ronde kan terugpakken. Anders wordt het eenzaam rondjes draaien vrees ik en een herhaling van Sainz die voor het einde naar binnen werd gehaald
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Zendt RTL de F1 dan uberhaubt uit?Breezers schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:15:
Ook niet even een splitscreen ofzo op RTL, gewoon meerdere lange reclames achter elkaar
Ze hebben wel autosport nu maar geen F1
Duitse RTL geloof ikRocketKoen schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:19:
[...]
Zendt RTL de F1 dan uberhaubt uit?
Duitse RTLRocketKoen schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:19:
[...]
Zendt RTL de F1 dan uberhaubt uit?
Bij de fysieke SC wel, bij een virtual safety car nietBarfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:18:
Is het bij een SC altijd zo dat iedereen van zijn ronde achterstand ontdaan wordt!
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik weet wel dat men met een ronde achterstand de SC voorbij mogen. Of het ontdaan wordt hangt er vanaf of ze nog weer achteraan aan kunnen sluiten.Barfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:18:
Is het bij een SC altijd zo dat iedereen van zijn ronde achterstand ontdaan wordt!
Bij een VSC is het niet mogelij kdaar de posities tussen de autos op het moment dat de VSC in gaat en weer uit gaat gelijk moet blijven.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
RTL op TV... audio van Sky (en beeld tijdens reclame van RTL) en livetiming op de laptopwcduck schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:16:
Waar zien jullie de live rondetijden? Grappig trouwens dat ik op het forum alles eerder zie dan via live tv. Blijkbaar zit er een vertraging in de lijn.
(timings klopt dus ook niets meer van, maar commentaar van Sky is veel leuker)
Rondetijden zijn net achter de top5, dus op de rest loopt ie in.
Max rijdt ruim 5 seconden sneller dan Rossi en Stevens, maar zonder SC gaat dat zelfs heel lang duren voor hij daarbij in de buurt komt.
Ik hoop dat ze hem gewoon laten rijden tot het einde. Je weet het nooit hier..
Zou echt zonde zijn als hij binnen wordt gehaald om de motor te sparen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ah, die krijg ik hier niet eens...
Ik zit sky te kijken (illegali)
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Hij zal ergens tussen de Manors en Maldonado rijden.Racing_Reporter schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:21:
Jammer dat er geen footage is van Max, waar zit hij ergens tov de concurrentie? Druk bezig met zichzelf te unlappen geloof ik, alleen geen idee bij welke auto hij nu zit.
Had hij toch met de Mercs kunnen strijden om P5.... Echt zuur dit.
Hij rijdt 94 sec achter op Stevens. dus rijdt op hen geen ronde achterstand meer.Racing_Reporter schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:21:
Jammer dat er geen footage is van Max, waar zit hij ergens tov de concurrentie? Druk bezig met zichzelf te unlappen geloof ik, alleen geen idee bij welke auto hij nu zit.
Dat was inderdaad al duidelijk, ik had alleen het idee dat hij Maldonado misschien al voorbij zou zijn. En inderdaad, Sainz met DRS komt Alonso niet voorbij. Ik hoop dat ze daar een punt gaan halen op eigen kracht (Alonso dus!).CFC-Mathijs schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:22:
[...]
Hij rijdt 94 sec achter op Stevens. dus rijdt op hen geen ronde achterstand meer.
Hij rijd wel vrij, dus dat scheelt al.Robsta86 schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:22:
"Incidentally, Verstappen's pace is a match for Hamilton and Rosberg, and bettered only by Ferrari and Red Bull. He can't take advantage of that though after his problems at the start - he's one lap down and driving a solitary race."
Had hij toch met de Mercs kunnen strijden om P5.... Echt zuur dit.
Per ronde loopt hij ong. 4 sec in op Stevens, waar hij ongeveer 90 sec achter ligt. Dus nog 22 ronden voordat hij weer 'mee doet'...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Belangrijke toevoeging: en dat Max niet de aanleiding is.CrazyFool schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:24:
Nou laten we dan maar hopen dat de Sc snel wordt ingezet.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
http://en.espn.co.uk/sing...188285.html?template=livewcduck schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:16:
Waar zien jullie de live rondetijden? Grappig trouwens dat ik op het forum alles eerder zie dan via live tv. Blijkbaar zit er een vertraging in de lijn.
Tja, zo'n opgevoerde rollator is ook moeilijk onder controle te houden.Robsta86 schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:27:
Massa.... Is ook veel te jong om in de F1 te rijden
"When you grow up your heart dies"
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wat had hij moeten doen, voorrang geven voor rechts? Hij zat al op de apex. Hier was niks aan te doen *helaas*.Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:29:
Massa moest Hulkenberg de ruimte geven, spijtig voor HUL..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Gas releasen en achter HUL de baan op.Racing_Reporter schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:29:
[...]
Wat had hij moeten doen, voorrang geven voor rechts? Hij zat al op de apex. Hier was niks aan te doen *helaas*.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Moet hij hem wel kunnen zien.Robsta86 schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:31:
Lijkt me toch dat Massa de Hulk wel voor had moeten laten als je de replay zo ziet.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Onmogelijk om dat uit te plannen. Daarnaast is het geen Bahrein he, waar Maldonado vorig jaar een Sauber onderuit reed nadat hij geen rekening hield met het verkeer op het rechte stuk. Zit er een blauwevlaglamp op het einde van de Singapore-pitstraat?
[ Voor 8% gewijzigd door Racing_Reporter op 20-09-2015 14:34 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.