This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zolang je wint is het leuk, maar als je verliest heb je er niks aan.
Zou je dan nog wat technologie kunnen gebruiken, is het nog enigszins de moeite waard, maar op deze manier niet.
Dat soort opmerkingen is in ieder geval niet best voor F1....Señor Sjon schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:44:
Ook BMW heeft er geen trek in: http://www.f1today.net/nl...etermijnstrategie-van-bmw
Zou de oplossing dan echt zijn om alles vrij te geven? Misschien hebben we dan in plaats van F1 met 4 (of 3) motorenbouwers helemaal geen F1 meer...
Dat zou ook wel een gekke gedachte zijn, dat F1 er gewoon niet meer is. Dan moet je maar uit ellende WEC gaan kijken
Je verliest niet alleen, je hebt ook nog eens nauwelijks kans om de snelste bij te halen.MikeyMan schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:10:
Tsjah, ik zie het inderdaad ook somber in.
Zolang je wint is het leuk, maar als je verliest heb je er niks aan.
Zou je dan nog wat technologie kunnen gebruiken, is het nog enigszins de moeite waard, maar op deze manier niet.
Hoe bedoel je dat precies? Ze kunnen moeilijk gaan zeggen "je moet minder hard rijden dan je kunt, en hier en daar een wedstrijd die je kunt winnen laten gaan"..?alexbl69 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:19:
[...]
Dat er de komende periode een paar stevige gesprekken met de Mercedes directie gevoerd zullen worden lijkt me evident. De FOM heeft natuurlijk nog wel wat machtsmiddelen over. De sterkste daarvan is het bijkans negeren van Mercedes bij de live-verslagen en persconferenties 'omdat ze toch wel winnen' en de enige competitie in het middenveld plaats vindt. Dat lijkt me voor Mercedes ook geen prettige ontwikkeling.
Of begrijp ik je verkeerd?
http://www.grandprixtimes.com/news/display/10676
Best lullig: Merhi heeft net zijn 'andere carriere' in de WSR3.5 stop gezet!
[ Voor 30% gewijzigd door Ryur op 16-09-2015 17:42 ]
Hij bedoelt dat Mercedes niet langer reglementswijzigingen moet blokkeren...AzzKickah schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:30:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Ze kunnen moeilijk gaan zeggen "je moet minder hard rijden dan je kunt, en hier en daar een wedstrijd die je kunt winnen laten gaan"..?
Overigens (in het algemeen), gedurende de jaren 2000-2004 was Ferrari ook oppermachtig, toen waren er nog geen beperkingen en kon niemand Ferrari verslaan.
Het is wellicht gewoon natuurlijk in F1 dat bepaalde teams voor een bepaalde tijd dominant zijn. Ik vraag me af of de beperkingen in regelgeving hier debet aan zijn. (zie ook Ferrari die met hun motor veel progressie heeft gemaakt dit jaar).
Toch een voorbode voor een overstap naar Haas?Ryur schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:41:
Alexander Rossi will replace Manor Marussia driver Roberto Merhi in five of the remaining seven races of the 2015 season, the team confirmed on Wednesday.
http://www.grandprixtimes.com/news/display/10676
Best lullig: Merhi heeft net zijn 'andere carriere' in de WSR3.5 stop gezet!
Dat was ook wat ik dacht.MikeyMan schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:16:
[...]
Toch een voorbode voor een overstap naar Haas?
Maar nee, denk toch dat Haas geen interesse heeft.
Denk dat het "geld, geld geld" is
http://www.f1today.net/en...o-pay-fee-to-broadcast-f1
Oostenrijk, wat komt daar nog meer aan nattigheid vandaan behalve Stroh-rum?
Testing, one, two ...
Dat maakt hem misschien interessant voor Haas.
[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-09-2015 18:48 ]
Iets met een rode stier.hardware-lover schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:45:
Dit soort berichten doen het circus ook geen goed;
http://www.f1today.net/en...o-pay-fee-to-broadcast-f1
Oostenrijk, wat komt daar nog meer aan nattigheid vandaan behalve Stroh-rum?
Maar RTL Duitsland kreeg een halvering van het tarief. Langzamerhand valt het FOM kaartenhuis in elkaar. Tsja, eigen schuld. Product wordt steeds slechter, dus de prijs daalt ook.
Wat Requiem19 zegtAzzKickah schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:30:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Ze kunnen moeilijk gaan zeggen "je moet minder hard rijden dan je kunt, en hier en daar een wedstrijd die je kunt winnen laten gaan"..?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Volgens mij niet hoorHoogie2004 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:47:
Voor Rossi kan dit wel eens de enige manier zijn om volgend jaar een super licentie te hebben. Met 5 gp's in dit jaar krijg je er volgens jaar een op basis daarvan.
Dat maakt hem misschien interessant voor Haas.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verdorie. Ik dacht uit mijn hoofd te weten dat 2e in de GP2 30 punten op zou leveren...asing schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:02:
[...]
Volgens mij niet hoor. Hij is ouder dan 18, rijdt dit seizoen GP2 en staat 2e in de competitie. Voor een superlicentie levert dat 40 punten op. Dan heeft hij nog 300 km in een representatieve auto nodig, maar dat is waarschijnlijk geen punt.
Ochja, 5 GP's ben je er in ieder geval zeker van, en die 2e plek moet ie eerst nog maar vasthouden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En dan te bedenken dat van doorne 180! Punten voor ligt op rossie, en hem waarschijnlijk niet in f1 gaan zien as seizoenasing schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:02:
[...]
Volgens mij niet hoor. Hij is ouder dan 18, rijdt dit seizoen GP2 en staat 2e in de competitie. Voor een superlicentie levert dat 40 punten op. Dan heeft hij nog 300 km in een representatieve auto nodig, maar dat is waarschijnlijk geen punt.
Als we hem zouden zien is het in een McLaren met een Honda achterin. Stoffel kan beter nog een seizoen GP2 doen en weer iedereen het snot voor ogen rijden dan instappen in een McLaren en bang moeten zijn voor een Marussia achter zich....himlims_ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:20:
[...]
En dan te bedenken dat van doorne 180! Punten voor ligt op rossie, en hem waarschijnlijk niet in f1 gaan zien as seizoen
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Heeft het uit de persconferentie.
"Romain Grosjean has made a decision on his future, but he won't tell us what it is: bit.ly/1iyARKD #F1 pic.twitter.com/AHqIGoiv7d"
https://twitter.com/Motorsport/status/644461475877285888
[ Voor 114% gewijzigd door Ryur op 17-09-2015 12:55 ]
Mehri wist van niets en kreeg het te horen nadat hij in Singapore geland was. Ga je lekker met je personeel om hoor... http://www.motorsport.com...about-rossi-in-singapore/
Dat gerucht heb ik al eerder gehoord; Grosjean is de onzekere situatie bij Lotus beu en Haas zou graag een ervaren coureur binnen willen halen. Win win situatie lijkt me.Ryur schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:55:
Grosjean bij HAAS?
Heeft het uit de persconferentie.
"Romain Grosjean has made a decision on his future, but he won't tell us what it is: bit.ly/1iyARKD #F1 pic.twitter.com/AHqIGoiv7d"
https://twitter.com/Motorsport/status/644461475877285888
Vraag me wel af; als Renault serieus zou zijn in hun poging Lotus over te nemen dan zullen ze graag een Franse coureur willen hebben en hadden ze Grosjean wel in z'n oor gefluisterd dat hij moet blijven. Het feit dat hij nu toch weg gaat geeft dan misschien wel aan dat een exit van Renault dichterbij is dan een fabrieksteam?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Beslissing kan ook zijn dat hij blijft bij Lotus (toekomstig Renault) en dat het eigenlijk al rond is maar nog niet naar buiten gebracht...XyritZz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:25:
[...]
Dat gerucht heb ik al eerder gehoord; Grosjean is de onzekere situatie bij Lotus beu en Haas zou graag een ervaren coureur binnen willen halen. Win win situatie lijkt me.
Vraag me wel af; als Renault serieus zou zijn in hun poging Lotus over te nemen dan zullen ze graag een Franse coureur willen hebben en hadden ze Grosjean wel in z'n oor gefluisterd dat hij moet blijven. Het feit dat hij nu toch weg gaat geeft dan misschien wel aan dat een exit van Renault dichterbij is dan een fabrieksteam?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
I intend to live forever. So far, so good.
Op een oudere fiets moet je het lerenIkWilbert schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:25:
Even wat showbizz nieuws
Max heeft ook weer een vriendinnetje: https://twitter.com/MikaelaAhlinK
Die uitspraak "geen tijd voor een vriendinnetje" heeft hij ook niet lang volgehouden..
[ Voor 15% gewijzigd door MrSleeves op 17-09-2015 15:38 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Vond zijn vorige vriendin (die Amerikaanse, ben ff dr naam kwijt) veeeel leuker!IkWilbert schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:25:
Even wat showbizz nieuws
Of welke vriendin van coureur ik nog leuker vind: de vriendin van Bottas
[ Voor 5% gewijzigd door Ryur op 17-09-2015 15:40 ]
Achja.. ieder zijn smaak..Ryur schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:39:
[...]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ze plaatsten beide dezelfde tweet. Romantisch hoor. Zweedse zo te zien? Niet verkeerd.IkWilbert schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:25:
Even wat showbizz nieuws
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ze rijdt voor Audi! daar is de link naar VAG weer.. In 2017 dan toch een Audi in de STR?Benotti schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:04:
Die chick is zeker te doen. Goed geregeld Max!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
zoals dat tegenwoordig gaat, vast wel online ontmoet ;-)IkWilbert schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:25:
Even wat showbizz nieuws
https://twitter.com/MikaelaAhlinK/status/639816542117588992
Sabré Cook, en de zus van Nyck de Vries heeft die ook al versleten.Ryur schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:39:
[...]
Vond zijn vorige vriendin (die Amerikaanse, ben ff dr naam kwijt) veeeel leuker!![]()
Arfman schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:10:
Alleen onder d'r oksels.
Testing, one, two ...
Max gaat er ook nog wel een paar verslijtenFabiandJ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:42:
[...]
Sabré Cook, en de zus van Nyck de Vries heeft die ook al versleten.
Dat is niet perse een voordeel, gezien het tempo waarin de relaties van celebs rouleren.
lekker begin van de training zoVerstappen's car stops just yards after leaving the garage
Yamaha MT-09
och, deze sessie lijkt vooral gebruikt te worden om nieuwe dingen te testen, de helft van de auto's heeft van die aeroverf of antennes om nieuwe dingen te testen. de condities veranderen zoveel van nu tot p2 (en p3 tot Q morgen) dat racesetup deze sessie geen goede data geeft
member of Los Alcoholicos ban dhmo
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 18-09-2015 13:02 ]
Maar ontopic, het ziet er tot nu toe prima uit. Beide STR's vrijwel even snel. Wel veel auto's in het middenveld die qua tijden erg dicht bij elkaar zitten. Ricciardo erg snel! Kvyat heeft een probleem ofzo. Massa valt me ook weer tegen (alhoewel dat me totaal niet boeit eigenlijk
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Direct rode vlag. Ach, komt zeker omdat er nog maar 3 minuten op de klok stonden.jpiwf schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:27:
Rossi heeft hem netjes in de muur geparkeerd
Veel problemen voor verstappen met iets bij z'n motor weer. Ik heb ze zijn auto al zeker 3x open zien maken.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ik las bij livetiming dat de sensoren van de bandentemperatuur het niet doen? Zou het natuurlijk ook kunnen zijn ipv dat er direct iets met de motor mis is?krvabo schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:31:
Het *kan* natuurlijk ook komen omdat er een auto recht op de racing line staat.
Veel problemen voor verstappen met iets bij z'n motor weer. Ik heb ze zijn auto al zeker 3x open zien maken.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ze kunnen daar beter van maken dat de motor het niet doetsanderb schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:56:
[...]
Ik las bij livetiming dat de sensoren van de bandentemperatuur het niet doen? Zou het natuurlijk ook kunnen zijn ipv dat er direct iets met de motor mis is?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Stel, tijdens de vrije training op zaterdag van het laatste raceweekend ploft je motor. Dan moet je voor de volgende dag een nieuwe hebben. De enige manier hoe je zo snel een nieuwe motor kan hebben, is als je die al mee hebt genomen en klaar hebt liggen.
Dus stel, je reserve motor ploft niet in dat raceweekend. Dan heeft elk team dus gewoon een motor van [insert random ammount of much money] op de plank liggen? Wat doen ze daarmee?
All-Round nerd | iRacing Profiel
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Of ze stoppen er een oude motor in die al een aantal GPs heeft gereden. Sommige teams gebruiken ook een oude motor voor de vrijdagtrainingen en gebruiken een nieuwere voor de zaterdag en zondag. Dus die teams hebben sowieso al twee motoren per auto bij zich.w4rguy schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:08:
Wat ik me af vraag he....
Stel, tijdens de vrije training op zaterdag van het laatste raceweekend ploft je motor. Dan moet je voor de volgende dag een nieuwe hebben. De enige manier hoe je zo snel een nieuwe motor kan hebben, is als je die al mee hebt genomen en klaar hebt liggen.
Dus stel, je reserve motor ploft niet in dat raceweekend. Dan heeft elk team dus gewoon een motor van [insert random ammount of much money] op de plank liggen? Wat doen ze daarmee?
Mag dat met het motorreglement? Je gebruikt dan toch meer motoren in een seizoen? Of is dat beperkt tot kwalificaties/races?VictordeHolland schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:14:
[...]
Of ze stoppen er een oude motor in die al een aantal GPs heeft gereden. Sommige teams gebruiken ook een oude motor voor de vrijdagtrainingen en gebruiken een nieuwere voor de zaterdag en zondag. Dus die teams hebben sowieso al twee motoren per auto bij zich.
All-Round nerd | iRacing Profiel
Yamaha MT-09
Ja da's geen probleem. Het gaat erom dat je max. 4 powerunits mag gebruiken in 1 seizoen, niet max. 4x mag wisselen. Als je PU nummer 1 later in het seizoen alsnog wilt gebruiken, mag dat zonder penalty.w4rguy schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:15:
[...]
Mag dat met het motorreglement? Je gebruikt dan toch meer motoren in een seizoen? Of is dat beperkt tot kwalificaties/races?
alles kan off-topic
Aan het begin van het seizoen waren die regels nog anders. En als je dat nu zou doen zou je geen gebruik kunnen maken van een update in de spec van de motor, als er nog tokens ingezet worden.Ankona schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:25:
Daarom is het ook vreemd dat ze niet gewoon een keer een weekend opofferen door aan een stuk door motoren te wisselen en daarna gewoon 25 motoren voor de rest van het seizoen beschikbaar te hebben.
Als je 25 motoren nodig hebt voor één seizoen is het wel erg slecht met je motor gesteld. Zelfs Honda heeft er minder nodigAnkona schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:25:
Daarom is het ook vreemd dat ze niet gewoon een keer een weekend opofferen door aan een stuk door motoren te wisselen en daarna gewoon 25 motoren voor de rest van het seizoen beschikbaar te hebben.
Hoe wil je dat dan doen met performance-updates? En die 25 blokken kosten een godsvermogen, dus als je er 20 over houdt is dat ook niet echt rendabel... Dus dat is niet echt een handige werkwijze. McLaren heeft volgens mij al wel 2x in 1 weekend een nieuw blok ingezet. Omdat ze toch al achteraan stonden, heeft ze dat 2e blok niks 'extra' aan straf gekost. Maar daarentegen zet McLaren zowat standaard elk weekend een nieuw blok in...Ankona schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:25:
Stel je bent leverancier van motorenAnkona schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:25:
Daar komt nog bij dat als ze pak em beet 10 motoren maken voor de start van het seizoen, en ze zetten een paar tokens in..... Dan heb je niets meer aan wat er op dat moment al in elkaar zit maak niet is gebruikt.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120867
Is het niet lastig om dan een auto te ontwerpen?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
V6: £15-20m per seizoen voor engines!
Strategy Group majority vote voor:
current-spec engines €12m (£9m)
1 jaar-oude-spec engines €8m (£6m)
Gearboxes cost cap of €2m (£1.5m), zou sommige teams 50% schelen.
Ban on windtunnel testing!?:Regarding gearbox cost-savings, only McLaren and Force India were in favour, with the FIA and FOM's votes allowing the vote to be passed by majority.
Strategy Group Teams (1 vote elk) plus FIA en FOM:A majority also agreed to a ban on windtunnel testing, leading to a greater use of CFD, though the specifics have yet to be discussed.
It is understood Williams, Ferrari and Mercedes were against a ban on windtunnel testing, while McLaren, Red Bull and Force India voted in favour.
Ferrari
Mercedes
McLaren
Red Bull
Williams
Force India
FIA (6 votes)
FOM (6 votes)
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120865
Waarschijnlijk zal Ferrari hun veto recht gebruiken om dingen tegen te houden en ik kan ze geen ongelijk geven (wie verzint er nu een ban op windtunnel testing in F1

Alonso zit er ook eens goed bij met een P8. Merc met HAM op P4 en ROS op P7...
Max op P10 en een halve tel sneller dan Sainz.. Hopen dat hij dit morgen tijdens de kwalificatie ook waar kan maken.
De top 8 binnen 1 seconde. En zoals bij F1 gemeld werd: De top 8 in de speed trap allemaal Merc powered, maar niet in de top 8 snelste tijd.
Dit kan zomaar eens een hele leuke wedstrijd worden! Benieuwd hoe de kaarten geschud zijn na de Q morgen.
Claire Williams geeft inderdaad aan wat Martinspire ook zegt: dan geven we dat geld wel elders uit.
[ Voor 20% gewijzigd door Tralapo op 18-09-2015 17:46 ]
net nadat hamilton op ss zijn eerste rondje had gemaakt, vroeg team om betere tijd; maar kreeg hij niet voor elkaar. of de mercs nu meer brandstof hadden, rosberg aan het oefenen was voor 2 stopper of verlichting van singapore spiegelt op zijn blond haar ... we zullen het waarschijnlijk nooit wetenStealthyPeanut schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:40:
Het blijven natuurlijk gewoon trainingen.... Morgen staan Ros en Ham gewoon weer op 1&2.
Laten we het hopen! Ik hoop een beetje op een race a la Hongarije, maar dat zal er niet in zitten ben ik bang...himlims_ schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:03:
[...]
net nadat hamilton op ss zijn eerste rondje had gemaakt, vroeg team om betere tijd; maar kreeg hij niet voor elkaar. of de mercs nu meer brandstof hadden, rosberg aan het oefenen was voor 2 stopper of verlichting van singapore spiegelt op zijn blond haar ... we zullen het waarschijnlijk nooit weten
Als het klopt wat er staat heeft Renault Lotus 2 weken geleden al overgenomen. 65% van de aandelen is nu van Renault.Ryur schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:29:
Nouja, volgens mij bijna officieel dat Renault Lotus overneemt.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120867
Waar dit verhaal om gaat is de status van Renault waar het gaat om het prijzengeld. Zoals je kan lezen is er extra geld voor degenen die al lang mee doen. Renault wil die status ook hebben omdat ze vanaf 1977 betrokken zijn.
Verder betaalt Ecklestone in 10 termijnen en Renault wil haar deel wat vlugger hebben om een goede cashflow te hebben voor de start van 2016.
Dus het is een done deal. Lotus is volgend jaar Renault. Het zou helemaal een mop worden als ze de Mercedes zouden rebadgen
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/34297046
Gerucht komt bij Eddie Jordan vandaan. Die heeft het vaker bij het rechte eind als het om dit soort zaken gaat.
[ Voor 42% gewijzigd door BlauweFles op 18-09-2015 19:40 ]
Zou dit bericht daar ook weer iets mee te maken hebben?
19:27 – Red Bull stapt na dit seizoen uit de Formule 1 als het volgend jaar niet over een competitieve motor kan beschikken. Dit heeft Helmut Marko, de motorsportbaas van de energiedrankjesfabrikant, verklaard.
http://m.gpupdate.net/nl/...om-formule-1-te-verlaten/
Ergens kan ik de reactie van RB wel begrijpen. Ze kunnen zelf geen motor bouwen, dus ze zijn afhankelijk van een leverancier. Als die er simpelweg niet is, waarom zou je dan nog miljoenen pompen in een sport waar je toch niet kunt winnen?
[ Voor 23% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-09-2015 19:46 ]
Blijft Red Bull dan omdat VW nu instapt; of doen ze nu alles over aan VW?In May Marko said: "If we don't have a competitive engine in the near future, then either Audi is coming or we are out."
The agreement would see VW buy the team and build its own engine, while Red Bull continues as a major sponsor.
Raar overigens, VW heeft laatste maanden juist laten weten niets in de F1 te zien.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Kan ook een spel zijn geweest natuurlijk. Misschien zijn ze allang bezig met het bouwen van een motorJoost1991 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:49:
Red Bull stapt dan in volgens het BBC-artikel als motorleverancier van Red Bull. Dan wordt het dus Red Bull Volkswagen.
Raar overigens, VW heeft laatste maanden juist laten weten niets in de F1 te zien.
In december waren ze nog aan het onderzoeken : http://www.formule1.nl/ni...mogelijke-toekomst-in-f1/
En in april is de deur op een kier gezet: http://www.motorsport.com...or-for-formula-1-project/
Zijn nieuwe vriendin is volgens mij Audi rijder. En Audi is toch niet van VW?Roamor schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:50:
Waar reed Verstappen mee in de F3? En zijn nieuwe vriendin rijdt in een?
Toeval bestaat niet....
(Note: ik ben niet echt thuis in automerken, vooral niet wie bij wie hoort).
Audi is van Volkswagen.Ryur schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:57:
[...]
Zijn nieuwe vriendin is volgens mij Audi rijder. En Audi is toch niet van VW?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Dit zijn de merken van de Volkswagen group:Ryur schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:57:
[...]
Zijn nieuwe vriendin is volgens mij Audi rijder. En Audi is toch niet van VW?
Audi
Seat
Skoda
Bentley
Bugatti
Lamborghini
Porsche
Ducati
Scania
Man
Het blijft dan de vraag onder welk merk ze marketinggewijs zouden opereren.
In ieder geval niet de laatste 3
[ Voor 5% gewijzigd door beOnt op 18-09-2015 20:22 ]
Ja ik hoorde het van mij Pa dat VAG voor Volkswagen Audi Group stond.beOnt schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:20:
[...]
Dit zijn de merken van de Volkswagen group:
Audi
Seat
Skoda
Bentley
Bugatti
Lamborghini
Porsche
Ducati
Scania
Man
Het blijft dan de vraag onder welk merk ze marketinggewijs zouden opereren.
In ieder geval niet de laatste 3
Wist dat Audi & Porsche in 1 bedrijf zaten maar niet dat de V voor VW stond.
Ik zou zelf leuk vinden als Lamborghini tegen Ferrari!
Volkswagen AG (VAG) is de grootste autofabrikant in Europa en in omvang de vierde ter wereld. AG staat voor Aktiengesellschaft wat "vennootschap op aandelen" betekent.
welke dan weer op individuele basis werken; lees bedrijven zijn. toen nog in de auto branch werkzaam was, merkte je dat vooral tijdens de turbelente periode (spyker/chrysler/seat/peugeot/ wat in betalings problemen kwam). vervolgens kwam er direct een stop tot levering bij enkele van de VAG gerelateerde bedrijven. Maar geen algeheel verbod. Dan werden er weer constructies bedachten om van gezond mer A extra te leveren, die dat weer aan B doorzetten (waar leverstop was)tlpeter schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:42:
Niet waar:
Volkswagen AG (VAG) is de grootste autofabrikant in Europa en in omvang de vierde ter wereld. AG staat voor Aktiengesellschaft wat "vennootschap op aandelen" betekent.

Mja is even afhankelijk van wat Renault gaat doen denk ik. Die zou hun inboedel ook prima aan VW kunnen verkopen natuurlijk als ze Lotus niet willen gaan overnemen. Sowieso kan VW nog aardig wat geld smijten om wat mensen over te kopen.Humma Kavula schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:51:
Hmm, dat betekent dat Red Bull de komende 4 jaar niet meer om de titel strijd. Ik ga ervanuit dat als VW in 2018 pas een motor levert ze er nog lang niet zijn en met de Ferrari motor ze echt niet ferrari of mercedes gaan verslaan
Op zich vind ik het wel raar dat de 1 de ander koopt. Waarom dan niet gewoon 50/50. Of dat het huidige Red Bull een Red Bull powered by VW wordt en dat de ander dan VW with Red Bull wordt (we hebben tenslotte 2 teams). Sowieso zegt dit weinig over wat er voor Toro Rosso gaat gebeuren.
In ieder geval fijn dat er een ander Duits merk bij komt. Is de kans op meer GPs bij huis wel wat groter en de markt voor Nederlandse coureurs ook wat fijner.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Audi lijkt me het meest logische, maar Lamborghini vs Ferrari vind ik wel wat hebbenWom schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:32:
De vraag zal zijn met welk merk VW naar voren zal treden. Als ze het doen natuurlijk. Met het aftreden van Piech was de grootste tegenstander natuurlijk opgestapt, maar toch een opvallende stap.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.