Hij is in ieder geval met grote waarschijnlijkheid de tiener met de beste Netflix setup
ontopic:
Mooi dat Lotus er dus zeer waarschijnlijk wel bij kan zijn.
Ik vind het een hele goede zaak dat coureurs voor hun rechten opkomen, net als Giedo, maar als het ten koste gaat van het hele F1 circus mag Bernie van mij persoonlijk ingrijpen.
Problemen die er nu zijn oplossen, en zorgen dat teams eens netjes met hun hoeveelheid contracten en coureurs omgaan.
Als je mensen belooft te laten rijden - al is het maar testdagen - en ze betalen daarvoor, dan moet je die afspraken gewoon nakomen.
Toen ze van Pirelli geen banden kregen was het verhaal dat het geld er wel is, maar toch ook nog niet, omdat ze het prijzengeld nog moeten krijgen van het lopende jaar...
Dan zit je dus wel echt op het randje... En er schijnen meer leveranciers in de rij te staan.
Goed dat die derde plek er dus was afgelopen race
Ik hoop dat Renault ze overneemt en daarmee hun beider toekomst veilig stelt. Alleen afwachten wat RBR / STR dan gaan en kunnen doen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams