Olav mist ook veel, hij zat zich een paar keer af te vragen waarom een stop langzaam was terwijl op de beelden duidelijk te zien was dat het team klaar was maar niet kon wegsturen omdat een andere coureur eraan kwam (unsafe release).
Weinig strafpunten voor
Maldonado Crashdonado (hij heeft zijn naam weer eer aangedaan). Eigenlijk had hij er deze race meer moeten krijgen (aanrijding Perez, Speeding in the pit, overtaking tijdens SC)
Straf van Max was terecht, gelukkig dat het geen invloed had.
StealthyPeanut schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:02:
Ik heb ook de BBC gekeken en ik ga voortaan elke race daar volgen die mogelijk is (België, Japan, Rusland, Brazilië, Abu Dabi). Gisteren zapte ik even terug, maar toen Olav miste dat Max wel degelijk gewoon 7e lag na zijn pitstop OMDAT Sainz nog klem zat op P1 achter de SC op dat moment.....Tja, dan ben ik er wel weer klaar mee. Dit neem ik Olav niet kwalijk, want hij kan geen 10 dingen tegelijk zien EN ook nog het hele boeltje aan elkaar praten.
Knal die hele studio eruit en zet 1 mannetje op het circuit extra. Komt de kwaliteit echt ten goede!
True, Olav word een dagje ouder en er gebeurd zoveel dat er gewoon iemand moet zijn die de tijden/pit in de gaten houd (beetje zoals vroeger was met Allard). Olav erin houden voor het spektakel/technische commentaar en een tweede erbij voor het inhoudelijke (strategie bijvoorbeeld, das een drama met Olav)
MAX3400 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:04:
[...]
Ik weet toevallig dat Ecclestone "verbiedt" dat bepaalde zenders de uitzendingen opslaan en op een ander tijdstip een aangepaste/directors cut gaan uitzenden. Ze kunnen wel deleted/missed scenes opvragen bij Ecclestone tegen het subtiele bedrag van $10000/minuut aan materiaal per camera.

Sport 1 mag dat ook niet, heeft Olav een keer verteld toen een kwalificatie/race stil lag en hij een twitter kreeg waarom ze niet oude beelden uitzonden. Zelf al hadden ze voor dat jaar de uitzendrechten gehad dan mochten ze het nog niet uitzenden.
[
Voor 16% gewijzigd door
ThaStealth op 27-07-2015 10:08
]