[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.803 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nou dan kan Piquet weer naar de F1, yeey

Btw DTM slecht 15 punten voor de kampioen, dat vind ik wel opvallend. DTM is toch geen prutsserie?
Note: DTM dit weekend op Zandvoort

[ Voor 63% gewijzigd door smvs op 11-07-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Future F2 Championship? Wasda ? Dat bestaat al een tijd niet meer :/ Komt het weer terug :P

ah:

http://www.gpupdate.net/n...over-terugkeer-formule-2/

[ Voor 85% gewijzigd door Damian op 11-07-2015 22:25 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43
Aantal posts gemoved naar: Algemeen race topic Deel 2 :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Destruction

(ex-)Automonteur

Señor Sjon, ik begrijp dat je bepaalde posts hier niet thuis vindt horen, ik denk alleen dat je mensen die topics volgen dmv de bookmarks met een hoop zoekwerk opzadeld. * Destruction is daar al een van. Is daar geen systeem voor te bouwen dat je dan gewoon doorgestuurd wordt naar het topic waarin je oorspronkelijk de bookmark plaatste ipv dat deze (bij verplaatsing) vast blijft zitten op die specifieke post?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
WSR is nooit onderdeel van F1 geweest. :P
Als je ASP bij de voorkeursfora in MyReact hebt staan zie je daar de 10 laatst gereageerde topics en onderaan zie je alle topics staan waar je in hebt gereageerd. Ook staat het algemeen race topic in de topicwarning. Veel makkelijker kan ik het niet voor je maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, de relevantie met F1 was er wel, aangezien het een huidige F1 coureur betreft, wat dat betreft was de plaatsing niet 100% incorrect.

Filmpje van Max die Jos rondrijdt over Monaco of Spa is dan ook geen F1 :+

/ontopic
Jammer dat er nu 2x veel tijd tussen een GP zit, nog 2 weken tot Hongarije, en dan 4 weken naar Spa -O-

Andere kant, in Spa bent ik erbij! *O*

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:10

Just_I

What did you just say?

smvs schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:03:
Nou dan kan Piquet weer naar de F1, yeey

Btw DTM slecht 15 punten voor de kampioen, dat vind ik wel opvallend. DTM is toch geen prutsserie?
Note: DTM dit weekend op Zandvoort
Wellicht heeft dit te maken met heit feit dat F1 een open cockpit heeft en niet gebasseerd is op een regulier auto die legaal de weg op mag. WEC LMP1 is heeft ntuurlijk ook wel een dakje, maar het is verder compleet ontworpen voor de racerij en schat ik in ieder geval hoger in dan DTM of WTCC. DTM schat ik overigens wel hoger in dan WTCC, maargoed, mijn twee centen.

In het lijstje had wat mij betreft de overige WEC series ook wel toegevoegd mogen afgezien van de GTE-AM.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Hoogie2004 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:12:
[...]

/ontopic
Jammer dat er nu 2x veel tijd tussen een GP zit, nog 2 weken tot Hongarije, en dan 4 weken naar Spa -O-

Andere kant, in Spa bent ik erbij! *O*
Ik kijk altijd uit naar Spa. Ik vind dat een van de mooiste circuits. Hongarije vind ik minder spectaculair, dus is er in de zomer maar weinig F1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
En dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet erg.....in de zomer is er op zondag altijd wel wat te doen en vaak lekker om buiten te zitten (verjaardag, event, bakkie doen, tuinhangen etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

StealthyPeanut schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:31:
En dat vind ik eigenlijk ook helemaal niet erg.....in de zomer is er op zondag altijd wel wat te doen en vaak lekker om buiten te zitten (verjaardag, event, bakkie doen, tuinhangen etc.).
Hoewel ik kan begrijpen dat menigeen er zo over zal denken, heb ik dat dus niet. Ik wil alleen maar meer..., te verslaafd verwacht ik. Ik kan er ook dagen een vervelend gevoel aan overhouden na deze laatste race en het vroeg uitvallen van Max (door eigen toedoen), en de kans die hij gehad zou hebben aan het einde van die race. Maar ik had dat vroeger al bij Jos en nu eigenlijk nog meer met Max omdat deze laatste theoretisch gezien hoger zou kunnen eindigen in een race.

Ik ben dus ook behoorlijk content met de kalender voor 2016 al baal ik weer een beetje van de late start van het seizoen, en zo is er altijd wel wat te mauwen denk ik ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vind het ook juist heerlijk als er op zondagmiddag in de zomer met mooi weer een race is. Lekker met de blote bast in de tuin de race kijken met een potje bier in de hand :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
hardware-lover schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:57:
[...]

Hoewel ik kan begrijpen dat menigeen er zo over zal denken, heb ik dat dus niet. Ik wil alleen maar meer..., te verslaafd verwacht ik. Ik kan er ook dagen een vervelend gevoel aan overhouden na deze laatste race en het vroeg uitvallen van Max (door eigen toedoen), en de kans die hij gehad zou hebben aan het einde van die race. Maar ik had dat vroeger al bij Jos en nu eigenlijk nog meer met Max omdat deze laatste theoretisch gezien hoger zou kunnen eindigen in een race.

Ik ben dus ook behoorlijk content met de kalender voor 2016 al baal ik weer een beetje van de late start van het seizoen, en zo is er altijd wel wat te mauwen denk ik ;)
Ik wil ook alleen maar meer, maar er komen volgend jaar 21 races op de kalender. Dit worden er niet meer of minder als je ze binnen 1 week plant van elkaar :). Dan liever meer in maart/april/mei/juni/september/oktober/november. Zo hoef ik niet tijdens de vakantie en warmste periode moeilijk te doen om de race te kunnen zien op zondagmiddag live. Ik kijk namelijk het liefste live met livetiming ernaast. Helaas kan dit niet altijd, dus dan kijk ik het avonds...maar helaas is dat niet altijd even leuk.

De laatste race hadden we in de middag een braderie met de familie, dus had ik de race opgenomen en verheugde ik me op de race 's avonds......zegt een bekende binnen een paar minuten; Jammer he van Max, dat hij al zo snel uitviel :F :F :F . Hele middag chagrijnig geweest ;( :D .

Bij elke start schiet mijn hartslag ook gewoon omhoog, net alsof het Nederlands elftal moet spelen O+ . Als Max uitvalt, ben ik wel 1 of 2 dagen erna nog een beetje down. Zeker op Silverstone bijvoorbeeld, waar hij serieuze kansen zou hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
StealthyPeanut schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:14:
[...]

Bij elke start schiet mijn hartslag ook gewoon omhoog, net alsof het Nederlands elftal moet spelen O+ . Als Max uitvalt, ben ik wel 1 of 2 dagen erna nog een beetje down. Zeker op Silverstone bijvoorbeeld, waar hij serieuze kansen zou hebben gehad.
Gelukkig ben je dan al wat gewoon :+

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zal maar niet vertellen op welke wijze ik naar de start van een race en de eerste ronde ga zitten kijken ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

hardware-lover schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:29:
Ik zal maar niet vertellen op welke wijze ik naar de start van een race en de eerste ronde ga zitten kijken ;)
Met een TV, een laptop, een smartphone, PIP op de TV met onboard-channel, BBC op de TV, Sky op nog een extra beeldscherm.
En om 18:00 de Sport1 samenvatting kijken op Veronica om te horen wat Mol zoal te melden had.

Don't get me started :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik had het specifiek over de start en eerste ronde :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:05:
Ik had het specifiek over de start en eerste ronde :)
een cliffhanger? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Dus toch.... (voor zover betrouwbaar): http://www.gpupdate.net/n...iken-akkoord-over-bottas/
Valtteri Bottas zal na dit seizoen Kimi Raikkonen opvolgen bij Ferrari. Dit meldt de grote Italiaanse krant Corriere dello Sport. De Italiaanse renstal zou het Britse team twaalf miljoen euro betalen voor de Fin.

[ Voor 4% gewijzigd door Racierox op 17-07-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
En nu weer niet http://www.gpupdate.net/e...isses-bottas-speculation/
However, when contacted by GPUpdate.net for clarification, Ferrari labelled the story as "total bulls**t."

Didier Coton, Bottas' manager, posted on his official Twitter page: "Man, what a morning! The heat wave has reached lots of countries, especially Italy. Let's turn on the air conditioning and keep cool."

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Zo zal het vast nog wel even doorgaan. Mijn vermoeden is dat Bottas wel naar Ferrari gaat uiteindelijk. Het is een prima (stabiele) rijder die de tweede viool kan spelen bij Ferrari. Op een of andere manier zie ik Bottas niet als een rijder die tot de absolute top behoort. Hij boekt prima resultaten, maar mist toch iets op een of andere manier..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dan hoop ik dat Hulk in de Williams komt en Massa zoek rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Rook en vuur....

Ook al wordt het nog ontkend, lijkt wel een grote kans dat het zo daadwerkelijk gaat uitspelen :).

Bottas vs Vettel dus, en in Italië wordt ook al gespeculeerd dat Nasr terugkeert naar Williams (uiteraard gaan z'n lieve sponsors gezellig met hem mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26
Racierox schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:12:
Het is een prima (stabiele) rijder die de tweede viool kan spelen bij Ferrari. Op een of andere manier zie ik Bottas niet als een rijder die tot de absolute top behoort. Hij boekt prima resultaten, maar mist toch iets op een of andere manier..... :P
Vooralsnog is ie in de laatste 2 seizoenen sneller dan de voormalige tweede viool, dus dat spreekt voor hem.
Maar inderdaad... het is meestal een redelijk onzichtbare rijder. Wat dat betreft eigenlijk prima voor het tweede Ferrari zitje. Naast Vettel wil Ferrari gewoon een stabiele coureur die de punten oppakt als Vettel ze laat liggen.. en die punten bij de concurrentie kan wegpikken.

Ik zie 'm in ieder geval niet ineens Vettel het licht uit de ogen rijden..

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 20:28
Requiem19 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:41:
in Italië wordt ook al gespeculeerd dat Nasr terugkeert naar Williams (uiteraard gaan z'n lieve sponsors gezellig met hem mee).
Ben benieuwd dan, want Sauber heeft dan helemaal geen geld. Bijna alles komt binnen via Nasr.
ERI brengt relatief weinig in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dan kunnen ze Guido Giedo volgend jaar 8)7 gebruiken .

Hoe zit het in de f1 eigenlijk? Aflopend contract betekent vrije keuze neem ik aan. Maar worden er weleens rijders echt weggekocht zoals in de voetballerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

StealthyPeanut schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:02:
Dan kunnen ze Guido Giedo volgend jaar 8)7 gebruiken .

Hoe zit het in de f1 eigenlijk? Aflopend contract betekent vrije keuze neem ik aan. Maar worden er weleens rijders echt weggekocht zoals in de voetballerij?
Tot zover ik weet, wordt alleen een vergoeding betaalt voor wat een coureur meenam aan sponsor inkomsten tot het einde van zijn contract. Ik weet alleen niet of dit een regel is van de FIA of dat het een gentlemans agreement is van de teams en coureurs onderling.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:46
Bianchi heeft het toch niet gered:( heftig..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Moge hij rusten in vrede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:52

vhal

ಠ_ಠ

Altijd spijtig om dit te horen. Slechts 25 jaar oud...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:33

Player1S

Probably out in the dark

Voelde me opgelucht toen ik het las. Alle berichten waren negatief. Zijn familie kan nu verder ipv 5, 10, 30 of langer naast z'n bed zitten en hopen oo een wonder. Dit had Jules nooit gewild.

Het is triest dat het is gebeurd maar het zat er aan te komen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:08
Het was te verwachten dat dit bericht binnen korte termijn zou komen, toch nog vrij onverwacht. Al heeft Bianchi's vader de afgelopen weken meermaals laten weten dat de toestand niet verbeterde en de hoop afnam.

Meest tragische vind ik nog dat dit ongeluk en dus zijn dood voorkomen had kunnen worden als hij zich aan de geldende regels onder dubbel geel zou hebben gehouden. Maar "als" doet niet terzake helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Wat een verschrikkelijk bericht dit toch weer rest in peace

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Forza Jules.

Hoe het verwachte en onvermijdelijke toch heftig kan binnenkomen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

L1nt schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 06:10:
Voelde me opgelucht toen ik het las. Alle berichten waren negatief. Zijn familie kan nu verder ipv 5, 10, 30 of langer naast z'n bed zitten en hopen oo een wonder. Dit had Jules nooit gewild.

+1 Hoe triest ook, het eerste wat ik dacht was 'gelukkig...'. Het leek er niet op dat zijn situatie ooit zou verbeteren.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

L1nt schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 06:10:
Voelde me opgelucht toen ik het las. Alle berichten waren negatief. Zijn familie kan nu verder ipv 5, 10, 30 of langer naast z'n bed zitten en hopen op een wonder. Dit had Jules nooit gewild.

Hier sluit ik mij bij aan, hoewel een mens altijd hoopt op iets wat zeer waarschijnlijk toch niet gaat komen.
Rust zacht Jules.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

En dan te bedenken dat de laatste dood 21 jaar geleden was met Senna. Dat zegt wel iets over de sport, maar ook hoe vies veel geluk sommigen hebben gehad! Er hadden er al meer gegaan moeten zijn als je het puur sec bekijkt. Kubica, Trulli, Webber, Alonso, Schumacher, Liuzzi, Villeneuve, de la Rosa, Hamilton, om er een paar te noemen.

Dit ongeluk echter had honderd procent voorkomen kunnen worden, het was niet aan de rijder, die had zero invloed op de tractor. En ja, ik besef me dat de coureur natuurlijk veel invloed op zijn rechtervoet heeft, maar als je ziet onder hoeveel druk ze staan om maar geen tijd te verliezen, dan is zo'n moment bijna niet te voorkomen. Het blijft wel je eigen keuze, maar wel een waar je pas later achter komt of niet of het een goede keuze was. In het ergste geval had hij rechtsaf gegaan moeten zijn, de vangrail of Sutil's auto in, en basta. Zo'n metalen monster heeft geen plek op een racebaan als de snelheden niet drastisch verminderd zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Racing_Reporter op 18-07-2015 09:34 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:25

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Met ^^. De auto van Sutil vormde ongetwijfeld minder gevaar naast de baan dan de tractor. Zo simpel is het.

Het verbaast me overigens vaker dat er Marshals de baan op gaan onder omstandigheden waar nog vrij serieus geraced wordt. Ik meen op Silverstone bv. Onnodige risicos wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Aan de ene kant heb ik zoiets van "eindelijk".. maar aan de andere kant voelt het nog als vrij snel dat ze "de stekker eruit hebben getrokken", om het maar even cru te zeggen.

Nee, dit had hij niet verdiend. Rest in peace, Jules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 10:20

backupdevice

Boeh!

;( Forza Jules

Als fans verliezen we een coureur die WK potentieel had.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Holy moly, ik heb die crash nooit echt "gezien", maar ik wist niet dat die zo heftig was. Hij heeft echt met zijn hoofd/helm de hoek van die tractor geraakt. :/

Geen prettige beelden:
YouTube: Jules Bianchi Crash Video | Suzuka Japanese Grand Prix F1 Japan 2014 | RAW FOOTAGE

Wellicht is het voor alle partijen wel beter zo, hoewel je daar als buitenstaander natuurlijk never nooit niet over kunt en mag oordelen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

AzzKickah schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:16:
Aan de ene kant heb ik zoiets van "eindelijk".. maar aan de andere kant voelt het nog als vrij snel dat ze "de stekker eruit hebben getrokken", om het maar even cru te zeggen.

Nee, dit had hij niet verdiend. Rest in piece, Jules.
Ik ben normaal niet zo taal verbeterig, maar:

Het is peace en niet piece. Nu zeg je 'rust in stuk'. Geeft verder niks, we snappen hier wat je bedoelt. Maar als je ook op engelse forums zit staat het erg raar ;)

ontopic: Rust in vrede Jules...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:33
beany schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:31:
[...]

Het is peace en niet piece. Nu zeg je 'rust in stuk'. Geeft verder niks, we snappen hier wat je bedoelt. Maar als je ook op engelse forums zit staat het erg raar ;)

[offtopic, maar tweakers relevant]

Blood 2 citaat: rest in pieces :P

Maar ontopic:

Dit was te verwachten, misschien maar beter ook. Blijft natuurlijk naar voor de familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:33

Player1S

Probably out in the dark

max schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:20:

Wellicht is het voor alle partijen wel beter zo, hoewel je daar als buitenstaander natuurlijk never nooit niet over kunt en mag oordelen.
Mijn nicht is door een ziekte in coma geraakt en was eigenlijk al hersendood verklaart. De toestand van Jules was niet veel anders alleen de toedracht.
Mijn vader is overleden aan kanker en heeft gelukkig maar een paar dagen echt geleden.

Niet 1 op 1 vergelijkbaar maar uit mijn ervaring weet ik wel dat het zo beter is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

beany schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:31:
[...]

OMG je hebt gelijk :F Die is erin geslopen. Ik ben zelf juist wél van de spelling.
Komt nog bij dat ik dagelijks Engels spreek én schrijf :X *kruipt in hoekje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:00
Forza Jules, we zullen je missen. Ik had het hem zo gegund om ooit voor de prijzen te strijden bij de scuderia.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Met alle respect voor de reacties betreffende Jules, maar "Forza" is n.v.t. geworden sinds afgelopen nacht?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

hardware-lover schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:03:
Met alle respect voor de reacties betreffende Jules, maar "Forza" is n.v.t. geworden sinds afgelopen nacht?
Eigenlijk wel he. Ik dacht automatisch aan #keepfightingJules maar ook dat is gewoon buiten gebruik..

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Forza en keepfighting lijken me inderdaad beide niet meer van toepassing.

We kunnen dus stellen dat Senna niet meer de laatste Formule1 coureur is die is overleden door (de gevolgen van) een crash tijdens een race. :/

R.I.P Jules.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:49

Niellie41

[object Object]

Destruction schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:12:
Forza en keepfighting lijken me inderdaad beide niet meer van toepassing.

We kunnen dus stellen dat Senna niet meer de laatste coureur is die is overleden door (de gevolgen van) een crash tijdens een race. :/

R.I.P Jules.
Nee, Allen Simonsen was in 2013 verongelukt tijdens de 24 uur van Le Mans. En vergeet Dan Wheldon niet in 2011 (Las Vegas).

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 18-07-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik doelde op de laatste Formule-1 coureur uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En tijdens een officieel raceweekend, want de Villota zat natuurlijk ook in een F1-auto. Dat was echt een ronduit ongelukkige samenloop van omstandigheden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Racing_Reporter schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 09:31:
En dan te bedenken dat de laatste dood 21 jaar geleden was met Senna. Dat zegt wel iets over de sport, maar ook hoe vies veel geluk sommigen hebben gehad! Er hadden er al meer gegaan moeten zijn als je het puur sec bekijkt. Kubica, Trulli, Webber, Alonso, Schumacher, Liuzzi, Villeneuve, de la Rosa, Hamilton, om er een paar te noemen.

Dit ongeluk echter had honderd procent voorkomen kunnen worden, het was niet aan de rijder, die had zero invloed op de tractor. En ja, ik besef me dat de coureur natuurlijk veel invloed op zijn rechtervoet heeft, maar als je ziet onder hoeveel druk ze staan om maar geen tijd te verliezen, dan is zo'n moment bijna niet te voorkomen. Het blijft wel je eigen keuze, maar wel een waar je pas later achter komt of niet of het een goede keuze was. In het ergste geval had hij rechtsaf gegaan moeten zijn, de vangrail of Sutil's auto in, en basta. Zo'n metalen monster heeft geen plek op een racebaan als de snelheden niet drastisch verminderd zijn.
Tja, hier heb ik wel een iets andere mening over, geel is geel en in dit geval werd er zelfs dubbel geel gezwaaid. Dubbel geel betekend dat je moet kunnen stoppen. En begrijp met niet verkeerd, ik vind het een heel triest ongeluk voor Bianchi en zijn familie. Maar als je hier heel sec naar kijkt bracht Bianchi de marshals in gevaar en niet andersom. En eigenlijk geld dat voor alle rijders want ze reden er allemaal hard langs. Je zag ook aan de reacties van de rijders na de race dat ze geschrokken waren. Want diep in hun hart wisten ze allemaal donders goed dat ze in dit soort gevallen vaak heel veel risico namen.

Had de wedstrijdleiding de coureurs tegen zichzelf in bescherming moeten nemen? Ik vind eigenlijk van niet, het zijn toch geen kinderen (Max wel, maar die deed nog niet mee in die race :P ). Had de wedstrijdleiding de marshals beter moeten beschermen? mischien wel, maar dat is altijd achteraf. De oplossing van de Virtiual safetycar is wat mij betreft dan ook precies goed, het beschermt de marshals tegen het haantjes gedrag op de baan.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:01
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:25:
En tijdens een officieel raceweekend, want de Villota zat natuurlijk ook in een F1-auto. Dat was echt een ronduit ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Al is het volgens mij nooit bewezen daar haar dood direct met het ongeluk te maken heeft gehad.

Manor/Marussia heeft zo geen beste reputatie :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:34:
[...]

Al is het volgens mij nooit bewezen daar haar dood direct met het ongeluk te maken heeft gehad.

Manor/Marussia heeft zo geen beste reputatie :x
Officieel is De Villota gestorven aan de neurologische gevolgen van dat ongeluk.
Overlijden
Rond 7:30 uur in de ochtend van 11 oktober 2013 werd De Villota op 33-jarige leeftijd dood gevonden in haar hotelkamer in Sevilla. Pogingen om haar te reanimeren mochten niet meer baten. Uit forensisch onderzoek bleek dat neurologische gevolgen van het ongeluk in juli 2012 de vermoedelijke doodsoorzaak zijn geweest.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:01
Las ik ook, maar daar staat wel vermoedelijk, vandaar, al is de kans natuurlijk wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
SnowDude schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:51:
[...]
Tja, hier heb ik wel een iets andere mening over, geel is geel en in dit geval werd er zelfs dubbel geel gezwaaid. Dubbel geel betekend dat je moet kunnen stoppen. En begrijp met niet verkeerd, ik vind het een heel triest ongeluk voor Bianchi en zijn familie. Maar als je hier heel sec naar kijkt bracht Bianchi de marshals in gevaar en niet andersom. En eigenlijk geld dat voor alle rijders want ze reden er allemaal hard langs. Je zag ook aan de reacties van de rijders na de race dat ze geschrokken waren. Want diep in hun hart wisten ze allemaal donders goed dat ze in dit soort gevallen vaak heel veel risico namen.

Had de wedstrijdleiding de coureurs tegen zichzelf in bescherming moeten nemen? Ik vind eigenlijk van niet, het zijn toch geen kinderen (Max wel, maar die deed nog niet mee in die race :P ). Had de wedstrijdleiding de marshals beter moeten beschermen? mischien wel, maar dat is altijd achteraf. De oplossing van de Virtiual safetycar is wat mij betreft dan ook precies goed, het beschermt de marshals tegen het haantjes gedrag op de baan.
Volledig mee eens. Heel triest dat hij door dit freak accident is overleden, maar er hing niet voor niets dubbel geel. Het had inderdaad nog meer mensen kunnen overkomen als ik dat filmpje met die interactieve F1.com kaart voor de geest haal. Daar reed "iedereen" op hoge snelheid langs de sector waar geel hing.

Ik hoop inderdaad dat die virtuele safety car voldoende gaat zijn om dit soort zaken aan te pakken. Zou zonde zijn als er nog meer kunstgrepen nodig gaan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Tackleberry schreef op maandag 20 juli 2015 @ 22:11:
[...]

Volledig mee eens. Heel triest dat hij door dit freak accident is overleden, maar er hing niet voor niets dubbel geel. Het had inderdaad nog meer mensen kunnen overkomen als ik dat filmpje met die interactieve F1.com kaart voor de geest haal. Daar reed "iedereen" op hoge snelheid langs de sector waar geel hing.

Ik hoop inderdaad dat die virtuele safety car voldoende gaat zijn om dit soort zaken aan te pakken. Zou zonde zijn als er nog meer kunstgrepen nodig gaan zijn. :)
DRS is een kunstgreep, maar de VSC is wat mij betreft een super oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:22:
Dat is een betere beschrijving idd. Één van de weinige keren dat een oplossing ook daadwerkelijk het gewenste resultaat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:22:
[...]

Mwoah, het vangt nog steeds niet af als iemand wel de baan af schiet waar ze net bezig zijn. Ik vind de oplossing van de Amerikanen veel beter eigenlijk. Gewoon een mooie pickup ertussen zetten die wat lager op zijn wielen staat (zodat er niets onder vliegt) om de klappen op te vangen en ervoor te zorgen dat niemand ergens onder of tegen kan waar hij beter niet onder of tegenaan kan schieten. Het is goedkoop, simpel en snel te doen. Sowieso vind ik het raar dat er zoveel ruimte onder veel bergingsvoertuigen zit. Dat had echt veel vaker voor kunnen komen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Er is een tendens om alle mogelijke risico's weg te nemen, waardoor zaken overgereguleerd gaan worden. Dat zorgt vervolgens weer voor allerlei onvoorziene gevolgen.

In 21 jaar tijd is er niemand in F1 overleden, ondanks het feit dat de situaties midden jaren 90 nog veel gevaarlijker waren. Wat Bianchi is overkomen is een bizarre samenloop van omstandigheden. Hij die precies de enige bocht van de baan afschiet waar een truck staat, hij die precies de truck raakt op de ene plek waar je hem niet moet raken.

Wat mij betreft moet er niets veranderen qua regelgeving, want dit is geen fout van de veiligheidsregels, maar een freak accident dat je bijna niet kunt uitsluiten. Daarnaast had Bianchi mogelijk ook zelf iets voorzichtiger moeten rijden bij dubbel geel.. (cru, maar waar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Requiem19 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:12:
Er is een tendens om alle mogelijke risico's weg te nemen, waardoor zaken overgereguleerd gaan worden. Dat zorgt vervolgens weer voor allerlei onvoorziene gevolgen.

In 21 jaar tijd is er niemand in F1 overleden, ondanks het feit dat de situaties midden jaren 90 nog veel gevaarlijker waren. Wat Bianchi is overkomen is een bizarre samenloop van omstandigheden. Hij die precies de enige bocht van de baan afschiet waar een truck staat, hij die precies de truck raakt op de ene plek waar je hem niet moet raken.

Wat mij betreft moet er niets veranderen qua regelgeving, want dit is geen fout van de veiligheidsregels, maar een freak accident dat je bijna niet kunt uitsluiten. Daarnaast had Bianchi mogelijk ook zelf iets voorzichtiger moeten rijden bij dubbel geel.. (cru, maar waar).
Mwoah, ik vind de oplossing die ik aangeef anders helemaal geen overregulering, maar iets wat er al had moeten zijn. Plus dat het geen effect heeft voor de teams of rijders zelf.

Daarnaast is Bianchi niet echt in de F1 overleden, maar wel ernstig gewond geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Martinspire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 01:07:
[...]

Mwoah, het vangt nog steeds niet af als iemand wel de baan af schiet waar ze net bezig zijn. Ik vind de oplossing van de Amerikanen veel beter eigenlijk. Gewoon een mooie pickup ertussen zetten die wat lager op zijn wielen staat (zodat er niets onder vliegt) om de klappen op te vangen en ervoor te zorgen dat niemand ergens onder of tegen kan waar hij beter niet onder of tegenaan kan schieten. Het is goedkoop, simpel en snel te doen. Sowieso vind ik het raar dat er zoveel ruimte onder veel bergingsvoertuigen zit. Dat had echt veel vaker voor kunnen komen.
Die Amerikanen zetten die truck pas neer na de safetycar. Sterker nog die safetycar gaat daar al naar buiten als er een snipper papier op de baan ligt en dat is imho ook geen oplossing, want dat kost je meteen een ronde of 5 aan racen en op de ovals zelfs vaak minimaal een ronde of 10 - 15.

Die ruimte onder de bergingsvoertuigen zit daar omdat het standaard voertuigen zijn, en het is ook nodig omdat ze anders niet door de grindbak komen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SnowDude schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:28:
[...]
Die Amerikanen zetten die truck pas neer na de safetycar. Sterker nog die safetycar gaat daar al naar buiten als er een snipper papier op de baan ligt en dat is imho ook geen oplossing, want dat kost je meteen een ronde of 5 aan racen en op de ovals zelfs vaak minimaal een ronde of 10 - 15.

Die ruimte onder de bergingsvoertuigen zit daar omdat het standaard voertuigen zijn, en het is ook nodig omdat ze anders niet door de grindbak komen.
Om goed door de grindbak te komen heb je tractie nodig, geen hoogte tot de grond. Grindbakken anno 2015 zijn niet meer zo dat je erin kunt zakken.

Verder bedoel ik ermee dat het prima is als je er een auto of iets dergelijks voor zet. Bij Rijkswaterstaat werkt het ook prima om ervoor te zorgen dat er niemand gewond raakt als ze op de vluchtstrook staan. De auto vangt de klap op. Sure het is geen goedkope grap als ie stuk gaat, maar nog altijd beter dan levens riskeren. Verder hoef je hem ook niet op de baan te zetten, maar is op het gras of in het grind al voldoende. Zolang je de klap maar afdekt.

Dat ze met de virtuele safetycar al langzamer rijden is natuurlijk fijn, maar dat behoed ze nog steeds niet van een gladde baan of brokstukken die mogelijk op de baan liggen waar men over doorglijdt. Gewoon geen risico nemen is imo beter dan te gaan zitten wachten tot de volgende coureur eronder duikt.

En hoe je het wend of keert, een safetycar zorgt altijd weer voor spectakel op de baan als de race weer hervat wordt. Ik ben het met je eens dat het wel sneller kan (en pleit ook niet voor achterblijvers om de voorkant in te halen, maar gewoon naar achter te zakken). Dat betekend echter niet dat het geen onderdeel van de race kan zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 21-07-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:17:
[...]
[knip]

Daarnaast is Bianchi niet echt in de F1 overleden, maar wel ernstig gewond geraakt.
A.g.v., voor mij komt dat vrijwel op hetzelfde neer.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
Niellie41 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:22:
[...]

Nee, Allen Simonsen was in 2013 verongelukt tijdens de 24 uur van Le Mans. En vergeet Dan Wheldon niet in 2011 (Las Vegas).
Shit man dat met Simonsen was écht heavy he :/ Weet nog goed, hij lag achterin een busje en ze draaide het busje ofzo, je kreeg toen ineens te zien dan Allen CPR kreeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://www.skysports.com/...-in-his-home-town-of-nice

Enkele beelden van de begrafenis van Bianchi.

Maldonado, Massa en Vergne houden het niet droog. En ik zag Sutil nog kort in beeld.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://f1today.net/nl/nie...antal-testdagen-voor-2016

Ik moest even in mijn ogen wrijven, maar het staat er echt :o
Is dit iets wat de FIA eenzijdig bepaalt of hebben de teams hier inspraak op gehad en dus ook mee ingestemd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:25:
http://www.skysports.com/...-in-his-home-town-of-nice

Enkele beelden van de begrafenis van Bianchi.

Maldonado, Massa en Vergne houden het niet droog. En ik zag Sutil nog kort in beeld.

:'(
Via Reddit heb ik ontdekt dat Maldonado en Massa in hetzelfde management zitten als Jules zat. Dus die zaten regelmatig bij elkaar, meetings, hotels, lunch, diner, etc. Vond het al opvallend dat ze zo emotioneel waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Martinspire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:34:
[...]

Via Reddit heb ik ontdekt dat Maldonado en Massa in hetzelfde management zitten als Jules zat. Dus die zaten regelmatig bij elkaar, meetings, hotels, lunch, diner, etc. Vond het al opvallend dat ze zo emotioneel waren.
Want anders mag je niet emotioneel zijn? Iedereen met een hart voor Jules zou emotioneel worden. Misschien dat dat meer zichtbaar is in de zuid-amerikaanse cultuur dan de europese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

bvbal79 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:53:
[...]

Want anders mag je niet emotioneel zijn? Iedereen met een hart voor Jules racing zou emotioneel worden. Misschien dat dat meer zichtbaar is in de zuid-amerikaanse cultuur dan de europese.
FTFY.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

Want anders mag je niet emotioneel zijn? Iedereen met een hart voor Jules zou emotioneel worden. Misschien dat dat meer zichtbaar is in de zuid-amerikaanse cultuur dan de europese.
Zucht.

Nee inderdaad. Je slaat de spijker op z'n kop, dat is exact wat hij bedoelde. Als je niet persoonlijk met Jules bent omgegaan, mag je niet emotioneel zijn. Wat denken ze eigenlijk wel niet?

Echt he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wel opvallend dat Ferrari wist te melden dat ze van plan waren Bianchi in het team op te nemen na de goede ontmoetingen/resultaten uit het verleden. Dat verklaarde ook eigenlijk wel een beetje de zware afvaardiging van Ferrari op de uitvaart.

Wel opvallend dat de boys van AMG wat op de achtergrond bleven; kan me niet voorstellen dat het management ze dat heeft gevraagd als je afscheid neemt van een collega.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Inderdaad! Maar goed als ze geen hart voor Jules hadden waren ze niet bij de ceremonie denk ik, vandaar mijn woorden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat ik ook opvallend vond was het Ferrari-logo op het pak van Vergne. Naar mijn smaak ongepast, ook al was Bianchi onderdeel van de Ferrari familie. Een begrafenis is geen plek voor commerciele logo's, afgezien van bijvoorbeeld de helm van Bianchi zelf die op de kist lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
MAX3400 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:29:
Wel opvallend dat Ferrari wist te melden dat ze van plan waren Bianchi in het team op te nemen na de goede ontmoetingen/resultaten uit het verleden. Dat verklaarde ook eigenlijk wel een beetje de zware afvaardiging van Ferrari op de uitvaart.

Wel opvallend dat de boys van AMG wat op de achtergrond bleven; kan me niet voorstellen dat het management ze dat heeft gevraagd als je afscheid neemt van een collega.
Bianchi is al sinds 2009 verbonden aan Ferrari....misschien een mogelijke andere verklaring? (zucht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:35:
Wat ik ook opvallend vond was het Ferrari-logo op het pak van Vergne. Naar mijn smaak ongepast, ook al was Bianchi onderdeel van de Ferrari familie. Een begrafenis is geen plek voor commerciele logo's, afgezien van bijvoorbeeld de helm van Bianchi zelf die op de kist lag.
Nee, gelukkig heeft Marussia wel alle reclame gehad op deze dag; posters van 3m hoog van Bianchi in het Marussia uniform incl. alle logo's. Tja, dat kan je je afvragen of het is om de overledene te herdenken hoe 'ie op dat moment in het leven stond (als racer) maar je kan je ook afvragen of een klein beetje Photoshop op sommige logo's niet handiger/slimmer is.
bvbal79 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:38:
[...]

Bianchi is al sinds 2009 verbonden aan Ferrari....misschien een mogelijke andere verklaring? (zucht)
Hoezo zucht? Als je tot het ongeluk, dus al 5 jaar, verbonden bent aan Ferrari en het heeft in dat team echt wel gerommeld met prestaties, waarom brengt Sky Sports het dan op de dag van de uitvaart als "nieuws"? Iets met timing & ongepast?

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 21-07-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MAX3400 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:38:
[...]

Nee, gelukkig heeft Marussia wel alle reclame gehad op deze dag; posters van 3m hoog van Bianchi in het Marussia uniform incl. alle logo's. Tja, dat kan je je afvragen of het is om de overledene te herdenken hoe 'ie op dat moment in het leven stond (als racer) maar je kan je ook afvragen of een klein beetje Photoshop op sommige logo's niet handiger/slimmer is.
Alles van Bianchi zelf, zoals hij was op het moment van de crash -in z'n racepak dus- is naar mijn persoonlijke smaak niks mis mee.

Een logo op het pak van een gast, mjah, vind ik op z'n minst opvallend. In negatieve zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:24:
[...]

Zucht.

Nee inderdaad. Je slaat de spijker op z'n kop, dat is exact wat hij bedoelde. Als je niet persoonlijk met Jules bent omgegaan, mag je niet emotioneel zijn. Wat denken ze eigenlijk wel niet?

Echt he 8)7
Mijn strekking van mijn post was identiek aan jouw woorden, misschien alleen iets anders verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

bvbal79 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:39:
[...]

Mijn strekking van mijn post was identiek aan jouw woorden, misschien alleen iets anders verwoord.
Dan moet je die (stomme) vraag niet stellen. Al helemaal niet als je weet dat hij dat niet bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:39:
[...]

Alles van Bianchi zelf, zoals hij was op het moment van de crash -in z'n racepak dus- is naar mijn persoonlijke smaak niks mis mee.

Een logo op het pak van een gast, mjah, vind ik op z'n minst opvallend. In negatieve zin.
Tja, ik snap je wel degelijk en ben het met je eens... De grens ligt alleen zo dunnetjes; mag je dan ook geen pak van Armani aantrekken omdat je als coureur/merk (en dus niet als team) misschien 2 jaar geleden een commercial voor ze gedaan hebt? Afgezien van de gebeurtenis; we weten ook wel dat elke belangrijke persoon uit de F1 op elke dag van de week miljoenen waard is, voor het team en/of voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:41:
[...]

Dan moet je die (stomme) vraag niet stellen. Al helemaal niet als je weet dat hij dat niet bedoelt.
Volgens mij praten we nu langs elkaar heen. Hij vond het opvallend zegt hij. Dus nu is mijn vraag daarom stom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:29:
http://f1today.net/nl/nie...antal-testdagen-voor-2016

Ik moest even in mijn ogen wrijven, maar het staat er echt :o
Is dit iets wat de FIA eenzijdig bepaalt of hebben de teams hier inspraak op gehad en dus ook mee ingestemd??
Tsja, stop er dan maar helemaal mee en loot wie er 3e wordt na de Mercedessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Volgens mij wordt dit een goede race voor Max. Het circuit is in ieder geval goed geschikt voor een Torro Rosso. Als Max goed kwalificeert gok ik op plek 6.

Ik hoop op wat progressie vanuit McLaren, maar ik ben bang dat we tot volgend jaar moeten wachten.

Daarnaast ben ik benieuwd naar de prestatie's van Mercedes. Ze zullen vanzelfsprekend ergens vooraan te vinden zijn, maar dit lijkt me een circuit met mogelijkheden voor de concurrenten. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Het feit dat iedereen dit weekend een goede GP voor Max verwacht kan eigenlijk alleen maar resulteren in een teleurstelling.

Taak is gewoon voor een keer een goede Q te rijden waarbij er ook geen technische problemen zijn en dan een behouden race met p8 tot p10.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]

Ik bedoel helemaal niet dat ze niet emotioneel mogen zijn. Prima, maar het verschil valt wel op en ik probeerde te kijken of ik het ergens kon thuisbrengen. En dat was dus vanwege hetzelfde management. Kijk maar na, ze zijn in erg veel foto's met tranen te zien. Ik vond dat gewoon opvallend. Ben ik dan ineens tegen emoties? Zeker niet. Maar maak er niet meer van dan het is aub.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 21-07-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk al uit naar een mooie 1-2 voor Mercedes dit weekend.
ÉénTwee in de kwalificatie, en dan netjes in race alle ronden laten zien welke techniek en rijders er superieur zijn in het veld.

Stiekem ga je het wel een beetje missen Hamilton in een duel, want ook daarin was hij retegoed.

Daarnaast hoop ik dat Max een keertje de geruite vlag passeert. Want het dnf percentage begint toch aardig op te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:58:
[...]
Ik bedoel helemaal niet dat ze niet emotioneel mogen zijn. Prima, maar het verschil valt wel op en ik probeerde te kijken of ik het ergens kon thuisbrengen. En dat was dus vanwege hetzelfde management. Kijk maar na, ze zijn in erg veel foto's met tranen te zien. Ik vond dat gewoon opvallend. Ben ik dan ineens tegen emoties? Zeker niet. Maar maak er niet meer van dan het is aub.
Als ik erbij was geweest had ik misschien nog wel het allerhardst gejankt. Niet speciaal door Jules zelf maar gewoon omdat ik mij vaak mee laat sleuren door de emotie van de ander(en). Kan er niet veel aan doen eigenlijk, zo gaat dat bij mij sinds een bepaald tijdstip in mijn leven. Mogelijk ben ik daar niet de enige in en laat een ander ook eerder zijn tranen lopen dan menig medemens alhoewel het verdriet voor iedereen misschien wel even groot is. Iedereen uit zich nu eenmaal anders.
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 00:10:
Ik kijk al uit naar een mooie 1-2 voor Mercedes dit weekend.

[knip]
En ik eigenlijk helemaal niet ;)

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 22-07-2015 00:16 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

hardware-lover schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 00:15:
[...]

En ik eigenlijk helemaal niet ;)
Ik kijk uit naar de actie op de baan achter de Mercedessen...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35
Phusebox schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:32:
Het feit dat iedereen dit weekend een goede GP voor Max verwacht kan eigenlijk alleen maar resulteren in een teleurstelling.

Taak is gewoon voor een keer een goede Q te rijden waarbij er ook geen technische problemen zijn en dan een behouden race met p8 tot p10.
Ach, hoge verwachtingen mogen als je een beetje chauvinistisch bent ;) .

Toch zijn de omstandigheden best gunstig. De Hungaroring is bijkans een kartbaan met maar één recht stuk. Wegligging is dus veel belangrijker dan motorvermogen. Vind het in de sims altijd een heerlijke baan om te rijden :*) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Als TR een kans heeft om dit seizoen nog eens een P6-P8 te scoren, is het dit weekend, of anders Singapore. Bijna alle andere circuits zullen een stuk lastiger worden..

Dus, go Max! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik ben benieuwd of de temperatuur nog parten gaat spelen bij de Renaults. Meestal wel een warm weekend op de Hongaroring.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Yonni schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:55:
Ik ben benieuwd of de temperatuur nog parten gaat spelen bij de Renaults. Meestal wel een warm weekend op de Hongaroring.
Komende dagen meer dan 35 graden tijdens de trainingen. Alleen op zondag lijken de temperaturen onder de 30 te vallen. Als het niet de Renaults zijn met hitte-issues, kan ik me sowieso wel voorstellen dat het voor sommige mensen een uitputtingslag gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

alexbl69 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:58:
[...]

Ach, hoge verwachtingen mogen als je een beetje chauvinistisch bent ;) .

Toch zijn de omstandigheden best gunstig. De Hungaroring is bijkans een kartbaan met maar één recht stuk. Wegligging is dus veel belangrijker dan motorvermogen. Vind het in de sims altijd een heerlijke baan om te rijden :*) .
Maar de mensen die F1 niet zo volgen, horen "goede race" en als hij van niet op het podium staat, zullen die mensen wel weer commentaar hebben.
AzzKickah schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:35:
Of Vergne heeft alleen maar pakken met een Ferrari logo. (imho, lekker belangrijk)
En wie bepaalt welk logo wel en welke niet op een begrafenis mogen? Als het team hem gedragen had in overalls, mag dat dan wel of niet?

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MrSleeves schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:00:
[...]

Maar de mensen die F1 niet zo volgen, horen "goede race" en als hij van niet op het podium staat, zullen die mensen wel weer commentaar hebben.
Lastige is dat nu.nl (en wat andere sites) elk race-weekend wel een paar items over Max hebben en met alle verwachtingen, voorspellingen en andere randzaken die steeds doen voorkomen of de beste jongen wel ff P6 of beter gaat scoren. En niet 1x maar echt vaak; vooral nu.nl ontwijk ik als de ziekte van donderdag t/m zondag.

Feit is: hij staat 14e in het kampioenschap en in mijn ogen als een-na-laatste want alleen Ericsson staat nog achter hem. McLaren & Marussia doen sinds race 1 niet meer voor de punten. Mijn opinie/visie is dus: "we" kunnen alles roepen over Max en de verwachtingen maar het vertaalt zich vooralsnog niet in voldoende punten/finishes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MrSleeves schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:00:
[...]

Of Vergne heeft alleen maar pakken met een Ferrari logo. (imho, lekker belangrijk)
En wie bepaalt welk logo wel en welke niet op een begrafenis mogen? Als het team hem gedragen had in overalls, mag dat dan wel of niet?
Het kan erger; Alan Partridge (britse comedy):

Afbeeldingslocatie: http://www.51allout.co.uk/wp-content/uploads/2013/06/Partridge-Castrol-GTX-Jacket.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
MAX3400 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:06:
[...]

Lastige is dat nu.nl (en wat andere sites) elk race-weekend wel een paar items over Max hebben en met alle verwachtingen, voorspellingen en andere randzaken die steeds doen voorkomen of de beste jongen wel ff P6 of beter gaat scoren. En niet 1x maar echt vaak; vooral nu.nl ontwijk ik als de ziekte van donderdag t/m zondag.

Feit is: hij staat 14e in het kampioenschap en in mijn ogen als een-na-laatste want alleen Ericsson staat nog achter hem. McLaren & Marussia doen sinds race 1 niet meer voor de punten. Mijn opinie/visie is dus: "we" kunnen alles roepen over Max en de verwachtingen maar het vertaalt zich vooralsnog niet in voldoende punten/finishes.
Zolang je maar meer punten hebt dan je teamgenoot, doe je het in ieder geval niet slecht! Oh verrek.....hij staat ook nog voor Sainz :9 .

We blijven wel aanhalen dat punten gelden, maar laten we dat nou eens tot einde seizoen parkeren. Elke twee weken wordt dezelfde discussie weer aangehaald en komen we tot dezelfde nutteloze conclusie.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

StealthyPeanut schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:11:
[...]
We blijven wel aanhalen dat punten gelden, maar laten we dat nou eens tot einde seizoen parkeren.
Als dat ook eens zou kunnen met elk hype-bericht, dan zal het vast een constructievere discussie worden in de topics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[...]

Als je het dan toch over feiten hebt, dan kun je niet om het feit heen dat ook z'n ploeggenoot onder hem staat, waardoor ik een-na-laatste een aparte visie vind ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:55
[...]vooral nu.nl ontwijk ik als de ziekte van donderdag t/m zondag.
Vooral nujij is genieten ;(

Maar ben het wel met je eens hoor. Altijd die hype berichten op nu.nl.
Ik ben wel benieuwd naar komend weekend. Zaak dat hij een goede kwali rijdt en netjes de race uit rijdt en dan hopelijk in de punten.

Ik vrees dat ik niet zal kunnen kijken ivm mijn verjaardag. Nog geen idee wat ik ga doen, maar het zal er niet inzitten denk ik :(

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Vergne is (test)coureur bij Ferrari. Als je bij Ferrari zit wordt van je verwacht dat je op officiële gelegenheden in het door Ferrari verstrekte (maat)pak komt opdagen. Heeft niks met PR, reclame of wat dan ook te maken.

Bron: /r/formula1

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.