Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ook jaGertjanO schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:16:
[...]
Oostenrijik vorig jaar waar bijna het halve veld zijn tijd kwijt raakte vanwege track limits.
Dit jaar daar niet gezien eigenlijk? Zijn ze netter geworden?
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
CAR 26 (KVY) TIME 1:34.314 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2015 14:16 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En dan dus grindbakken? Dan ben je NOG meer tijd kwijt he?Gé Brander schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:16:
Gewoon dat asfalt weg achter die curbs! Dan willen ze er ook niet rijden.
Deze ronde is kapot. Nog één kans...
Kvyat redt het ook niet... lijkt het
My bad...was al met mijn gedachten in Q2
[ Voor 77% gewijzigd door alexbl69 op 04-07-2015 14:18 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ja, of gras. Er is niet voldoende motivatie om goed binnen de tracklimits te rijden nuRyur schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:16:
[...]
En dan dus grindbakken? Dan ben je NOG meer tijd kwijt he?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Of Snetterton achtige kerbs. (hele week pC gespeeld)Ryur schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:16:
[...]
En dan dus grindbakken? Dan ben je NOG meer tijd kwijt he?
Max gaf net aan geen tractie meer te hebben
Verwijderd
De laatste 6 tijden afgekeurd dus.
Waarop David Coulthard zei: "If you have zero traction, you wouldn't have left the garage."Chrosser schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:18:
Ben op de Duitse RTL aan het kijken,
Max gaf net aan geen tractie meer te hebben

Crap regel dus weer en niet consequent.
Als dat zo is, dan wordt hij ook afgenomen!Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:20:
Leuk en aardig maar Ericsson ging bij de finish met 4 wielen buiten de witte lijn. En die wordt niet afgenomen.
Ik heb dat stukje niet gezien, maar de kerbs tellen nog mee, misschien reed hij daar nog op?Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:20:
Leuk en aardig maar Ericsson ging bij de finish met 4 wielen buiten de witte lijn. En die wordt niet afgenomen.
Dus als er kerbs liggen, ook al zijn die bijna plat, mag je wel buiten de baan... tuurlijk duidelijk weer.JustSomeone schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:22:
[...]
Ik heb dat stukje niet gezien, maar de kerbs tellen nog mee, misschien reed hij daar nog op?
Achterlijke onzin.
Verwijderd
De lijn is pas na de kerbs.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:23:
[...]
Dus als er kerbs liggen, ook al zijn die bijna plat, mag je wel buiten de baan... tuurlijk duidelijk weer.
Achterlijke onzin.
de regel geldt alleen voor bocht 9... copse corner... en dat is niet de finish bocht...Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:20:
http://www.gpupdate.net/e...pse-track-limits-warning/
[ Voor 10% gewijzigd door P.O. Box op 04-07-2015 14:26 ]
Ja precies, de kerbs horen bij de track limits, dus als je daar volledig overheen bent, dan wordt je tijd pas afgepakt
De denkbeeldige lijn dan? Want de witte lijn duidelijk niet.
En McLaren... ze komen alleen nog volgens mij om de boetes te voorkomen, racen zit er niet meer in.
onzin...JustSomeone schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:26:
[...]
Ja precies, de kerbs horen bij de track limits, dus als je daar volledig overheen bent, dan wordt je tijd pas afgepakt
zie ook mijn eerdere bericht...
Oh en dit ook nog:Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:26:
[...]
De denkbeeldige lijn dan? Want de witte lijn duidelijk niet.
En McLaren... ze komen alleen nog volgens mij om de boetes te voorkomen, racen zit er niet meer in.
Motorsport.com understands that there were also discussions about track limits at the final corner of the new track, but Whiting was happy that anyone drifting wide here would not gain an advantage.
Bron: http://www.motorsport.com...silverstone-track-limits/
de witte lijn is de witte lijn... maar bij bocht 9 wordt er zeer duidelijk voordeel gehaald uit het "over de lijn gaan"... vandaar de straf die gisterenavond tijdens de rijdersbriefing ook is aangegeven...Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:28:
Maar bij bocht 9 tellen de kerbs dan weer niet mee?
De kerbs horen bij de tracklimits....P.O. Box schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:29:
[...]
de witte lijn is de witte lijn... maar bij bocht 9 wordt er zeer duidelijk voordeel gehaald uit het "over de lijn gaan"... vandaar de straf die gisterenavond tijdens de rijdersbriefing ook is aangegeven...
En om die reden is het asfalt daar ook zo dom. Als er voordeel is te behalen met asfalt er naast dan moet het gras of grind zijn. Zit je er dan naast dan heb je gewoon pech.P.O. Box schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:29:
[...]
de witte lijn is de witte lijn... maar bij bocht 9 wordt er zeer duidelijk voordeel gehaald uit het "over de lijn gaan"... vandaar de straf die gisterenavond tijdens de rijdersbriefing ook is aangegeven...
Verwijderd
Verstappen heeft net Ros ingehaald. Hopelijk nu een goeie ronde.
Nee dus gaat de pits in.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2015 14:34 ]
Er zijn verschrikkelijk veel coureurs die hun tijd kwijtraken.
Okay, dus geen tractie. Hij krijgt nu commentaar op BBC.
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 04-07-2015 14:35 ]
Eh nee, de witte lijn is de grens van de racebaan. Je mag met 2 wielen eroverheen, de 2 andere wielen moeten het laatste randje van die lijn tenminste raken, anders ben je erbuiten.
En de gevolgen van erbuiten komen kunnen verschillen. Nu is blijkbaar afgesproken dat het bij bocht negen een 'zero tollerance' beleid is.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hier staat wat anders:JvS schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:35:
[...]
Eh nee, de witte lijn is de grens van de racebaan. Je mag met 2 wielen eroverheen, de 2 andere wielen moeten het laatste randje van die lijn tenminste raken, anders ben je erbuiten.
En de gevolgen van erbuiten komen kunnen verschillen. Nu is blijkbaar afgesproken dat het bij bocht negen een 'zero tollerance' beleid is.
The high-speed corner, which used to be the first turn, features a wide run-off area and drivers can gain an advantage by drifting out wide across the kerbs.
Staat op http://www.motorsport.com...silverstone-track-limits/
Er lijkt mee aan de hand te zijn, dus het lijkt geen fake performance te zijn.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:33:
Pff Verstappen. Weer van die fake performance in de free practices dus.
Er valt duidelijk te zien dat zijn auto totaal anders reageert, zelf op TV valt het op.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:36:
Dat wordt p13 ofzo voor Max. En dan in de FP gemiddeld een 5e tijd noteren... kwalificatie is echt niet zijn sterke punt.
[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 04-07-2015 14:37 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
...
Niet meteen zo negatief joh...Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:36:
Dat wordt p13 ofzo voor Max. En dan in de FP gemiddeld een 5e tijd noteren... kwalificatie is echt niet zijn sterke punt.
Lijkt er meer op dat anderen verstoppertje spelen tijdens de FP. Williams was nergens, maar doet nu redelijk mee.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:36:
Max moet wel eens niet zo zeuren en klagen, doet zijn imago geen goed. Lijkt een beetje op Vettel in zijn begin jaren.
Tsja, kijk maar naar Kimi, die begrijpt de regel ook verkeerd. Zat op de kerb, buiten de witte lijn, tijd weg. Net gebeurd.JustSomeone schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:36:
[...]
Hier staat wat anders:
The high-speed corner, which used to be the first turn, features a wide run-off area and drivers can gain an advantage by drifting out wide across the kerbs.
Staat op http://www.motorsport.com...silverstone-track-limits/
LOL iets met de waard en zijn gastenPhusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:39:
Max moet wel eens niet zo zeuren en klagen, doet zijn imago geen goed. Lijkt een beetje op Vettel in zijn begin jaren.
Ik zie het inderdaad, maar anderen deden hetzelfde en zijn hun tijd niet kwijt geraakt...JvS schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:39:
[...]
Tsja, kijk maar naar Kimi, die begrijpt de regel ook verkeerd. Zat op de kerb, buiten de witte lijn, tijd weg. Net gebeurd.
Alleen in bocht negen hé?JustSomeone schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:40:
[...]
Ik zie het inderdaad, maar anderen deden hetzelfde en zijn hun tijd niet kwijt geraakt...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
2 Ros
3 Rai
4 Vet
5 Bot
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Sainz heeft 1:34.071Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:42:
Zo Sainz heeft even mazzel
CAR 11 (PER) TIME 1:34.084 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9
Precies... P13 gaat wel weer wat acite opleveren als ze de tractie teruggevonden hebben.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:42:
Zoals ik zei, P13. Ach ja gelukkig lul ik altijd maar wat.
Trouwens bij precies bedoel ik het laatste deel van je reactie.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
En dit is lang niet de eerste keer dat ik dit merk. Verkapte poging om iedereen een (dure) app te laten kopen ofzo?
F1 is echt verkeerd bezig op alle vlakken
De tijd was sowieso langzamer dan Sainz.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:42:
Zo Sainz heeft even mazzel
CAR 11 (PER) TIME 1:34.084 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 9
de TR doet het gewoon slechter. Dat is wat anders dan dat ze doen alsof ze heel goed zijn in FP "faken" zoals jij dat noemt. Dat is wel gewoon gelul.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:42:
Waarom? Ze staan toch ook voor lul en met de auto van Verstappen falen ze echt hard. Alleen moet je er geen dingen bij bedenken die er niet zijn.Requiem19 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:48:
Als je roept dat alleen de Mercedes sneller is en je wordt dan P13, dan sta je toch simpelweg voor aap.
Nu zal ik vast een hoop nare reacties krijgen :-). Denk dat het verstandiger is om zulke dingen mss wel te denken, maar niet uit te spreken.
[ Voor 44% gewijzigd door JvS op 04-07-2015 14:50 ]
Verwijderd
Als je altijd maar loopt te bleren dat alles kut is, dan krijgt zelfs een gek een keer gelijk.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:42:
Dat is gewoon geluk.... op Sky hebben ze het er over dat de ze de achterbanden anders hebben staan met het oog op slijtage... Ze geven aan dat er echt was mis met de grip is.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:42:
Nu niet direct zo negatief doen dat Max altijd aan het zeuren is.... Wat dat betreft ken ik ook wel wat users hier op tweakers die "altijd wel wat te zeuren hebben"
Cogitationis poenam nemo patitur
geniaal...
Hoezo, iedereen gaat harder dan in FP maar TR niet. Wat heb je dan gedaan in FP? Juist met een lichtere tank of snellere motor setting gereden relatief gezien ten opzichte van de andere teams.JvS schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:45:
[...]
de TR doet het gewoon slechter. Dat is wat anders dan dat ze doen alsof ze heel goed zijn in FP "faken" zoals jij dat noemt. Dat is wel gewoon gelul.
Kun je uiteraard ook omdraaien maar valt nu wel erg op, en met beide auto's dus geen incident.
Nu zal ik vast een hoop nare reacties krijgen :-). Denk dat het verstandiger is om zulke dingen mss wel te denken, maar niet uit te spreken.
Sainz overigens dikke 0,5 sneller.
De grip is totaal anders. De auto gaat niet door bochten heen. Dat was in fp niet zo. Dat is niet faken, dat is wel falen in de afstelling of het instellen op veranderende omstandigheden.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:47:
[...]
Hoezo, iedereen gaat harder dan in FP maar TR niet. Wat heb je dan gedaan in FP? Juist met een lichtere tank of snellere motor setting gereden relatief gezien ten opzichte van de andere teams.
Kun je uiteraard ook omdraaien maar valt nu wel erg op, en met beide auto's dus geen incident.
Heb je Verstappen zijn commentaar niet gehoord of zo net? Hij snapte er ook niets van dat hij nu vrijwel geen grip had. Veel slechter dan ten opzichte van FP... Dus zet je alu hoedje af en stap in de realiteit...Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:47:
[...]
Hoezo, iedereen gaat harder dan in FP maar TR niet. Wat heb je dan gedaan in FP? Juist met een lichtere tank of snellere motor setting gereden relatief gezien ten opzichte van de andere teams.
Jammer want ik had goede hoop. En dat hij altijd zeurt Is inderdaad niet helemaal waar maar hij komt wel wat te vaak in het nieuws met van die ondoordachte uitspraken. Leuk voor de show, niet voor zijn carrière.
Verwijderd
Ze hadden een probleem, natuurlijk scoor je dan minder goed dan je verwacht had.Requiem19 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:48:
Als je roept dat alleen de Mercedes sneller is en je wordt dan P13, dan sta je toch simpelweg voor aap.
Nee is park fermee. Je mag denk ik nog wel wat aan vleugelinstellingen zitten, maar echt sleutelen aan de auto kan / mag niet meer.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:50:
Mogen ze de auto van max nu nog van setting veranderen omdat hij niet in q3 zit ?
Dat zou ik ook roepen als ik had lopen prutsen .Gé Brander schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:49:
[...]
Heb je Verstappen zijn commentaar niet gehoord of zo net? Hij snapte er ook niets van dat hij nu vrijwel geen grip had. Veel slechter dan ten opzichte van FP... Dus zet je alu hoedje af en stap in de realiteit...
Verwijderd
Dat is ook geleuter. Men zet hem graag weg als de rookie en een uitspraak die bij een andere coureur prima gevonden zou worden is bij hem opeens doordacht. Het hoort bij het spelletje, blijkbaar.Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:50:
Jammer want ik had goede hoop. En dat hij altijd zeurt Is inderdaad niet helemaal waar maar hij komt wel wat te vaak in het nieuws met van die ondoordachte uitspraken. Leuk voor de show, niet voor zijn carrière.
Hilarisch
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2015 14:52 ]
Na de grid gaan kunnen ze software matig echt wel wat regelen. Maar het gaat een drama race worden zo. Jammer....JvS schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:51:
[...]
Nee is park fermee. Je mag denk ik nog wel wat aan vleugelinstellingen zitten, maar echt sleutelen aan de auto kan / mag niet meer.
Verwijderd
Vanochtend in P3 reed Max 1.34:147. Net kwam hij niet verder dan 1.34:502. De conclusie dat er 'iets' mis was lijkt me dus wel gerechtvaardigd.Requiem19 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:48:
Sainz overigens dikke 0,5 sneller.
Met 1.34:147 had hij in Q3 gezeten.
Daarom geloven we jou ook nooitPhusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:51:
[...]
Dat zou ik ook roepen als ik had lopen prutsen .
Bocht 18 zijn ze dus ook op aan het letten
Vertel? ik heb sport1 ingeschakeld namelijk...alwaysleft schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:56:
Wat was de BBC ongekend hard voor Max Verstappen. Bizar.
ja, hij heeft lopen prutsen of het ging gewoon echt niet. Jij gaat van het prutsen uit en veel anderen hier geloven dat het niet ging. Laten we het hier dan maar bij houden...Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 14:51:
[...]
Dat zou ik ook roepen als ik had lopen prutsen .
Maar wellicht heeftcSainz een setup die door z'n achterbanden vreet en gaat Max morgen weer beter.
Vandaag was pijnlijk.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.