Correct. Werd voor de race al bevestigd.nAffie schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:13:
Hoorde ik het net nou goed tijdens Ted's Notebook dat Stoffel Vandoorne de komende week gaat testen voor McLaren?
Max bedankt voor dit prachtige vaderdag-cadeau, helemaal niet verwacht, toch gekregen
Testing, one, two ...
Top race weer... spanning en sensatie. Zelfs Max kon het niet echt boeiend maken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar wel echt leuker dan Canada. Wat was dat een deceptie zegPhusebox schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:41:
Top race weer... spanning en sensatie. Zelfs Max kon het niet echt boeiend maken.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Oh hou toch op........
Pastor Maldonado says Max Verstappen went too far in Austrian GP
PS: "Tales from the Vault" met Max en Hill over familie's in F1 zojuist op Sky is echt een aanrader. Mooie gesprekken!
PS: "Tales from the Vault" met Max en Hill over familie's in F1 zojuist op Sky is echt een aanrader. Mooie gesprekken!
[ Voor 27% gewijzigd door Tralapo op 21-06-2015 18:11 ]
Waar klaagt hij eigenlijk over? Dat hij een gevecht heeft gehad ofzo?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ach, Max huilt zelf ook nog even op het einde.... Volgens mij is de headline bedacht om lezers te trekken, want ik lees weinig verkeerd van Maldonado...Tralapo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:03:
Oh hou toch op........
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Inderdaad, die titel is een clickbait.
"He was a bit on the limit a few times but it's OK."
is toch iets heel anders dan "went too far".
Inderdaad vette click bait.mat.hi.as schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:25:
Inderdaad, die titel is een clickbait.
Ze vonden het beiden dus gewoon lekker racen. Niks aan de hand.Maldonado:
"If the stewards don't say anything then I say OK, they allowed us to race and that's great."
Verstappen:
Verstappen said the Maldonado battle had lasted longer than he expected given the Lotus's pace.
"I was enjoying it," said the Dutchman.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 21-06-2015 19:06 ]
"When you grow up your heart dies"
Vanwege gezinsverplichtingen pas net de samenvatting kunnen zien. Mooie uitslag met 2 punten voor Max.
Jammer dat Maldonado in de laatste ronden nog langszij kwam.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hij heeft 4 punten gekregenHackus schreef op zondag 21 juni 2015 @ 19:08:
Vanwege gezinsverplichtingen pas net de samenvatting kunnen zien. Mooie uitslag met 2 punten voor Max.
Dit had ik destijds gemist, maar Darren Heath linkt naar een eerdere post met de mededeling dat geruchten weer de kop op steken.
Eigenlijk vind ik het niet eens een heel extreem idee: is Red Bull misschien wel uit op het kopen van Formule 1? Het is natuurlijk erg wild, maar ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Misschien heb je aan Red Bull, die spektakel in hart en nieren heeft zitten, zelfs wel een flinke klap beter dan Bernie, die er enkel nog voor geld zit. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
https://twitter.com/F1Photographer/status/612658536766701568
Edit: Hier is er ook al eens over geschreven zie ik: http://autoweek.com/artic...vs-would-sell-f1-red-bull
Eigenlijk vind ik het niet eens een heel extreem idee: is Red Bull misschien wel uit op het kopen van Formule 1? Het is natuurlijk erg wild, maar ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Misschien heb je aan Red Bull, die spektakel in hart en nieren heeft zitten, zelfs wel een flinke klap beter dan Bernie, die er enkel nog voor geld zit. Ik weet het eigenlijk wel zeker.
https://twitter.com/F1Photographer/status/612658536766701568
Edit: Hier is er ook al eens over geschreven zie ik: http://autoweek.com/artic...vs-would-sell-f1-red-bull
[ Voor 31% gewijzigd door Tralapo op 21-06-2015 19:21 ]
Dacht dat ook ja, whahaha GP-update maar links laten liggen dan.
Eergisteren berichten ze al dat RB met motor 6 zou gaan rijden.
Eergisteren berichten ze al dat RB met motor 6 zou gaan rijden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik heb genoten! Sterker nog, heb een tijd op het puntje van mijn stoel gezeten!! Eindelijk wat actie, crashes en een safetycar. Dat maakt het nog een beetje interessant. Max natuurlijk prima gereden en prachtig dat hij nog een tijd op 6 reed. Bizar was wel toen hij werd ingehaald door Bottas, wat een verschil in snelheid, dan mist die Renault echt teveel.
Voor het eerst de race volledig via Sky Sports gekeken, wat toch wel een aangename verbetering was t.o.v. het Duitse RTL, waar ze meer over de wasmiddelen praten dan over wat er op de baan gebeurt...
Volgende week maar ff Max in het echt kijken, vorig jaar Jos al zien rijden in de Minardi, nu mag hij samen met zijn zoon rijden. Wie zou er sneller zijn?
Voor het eerst de race volledig via Sky Sports gekeken, wat toch wel een aangename verbetering was t.o.v. het Duitse RTL, waar ze meer over de wasmiddelen praten dan over wat er op de baan gebeurt...
Volgende week maar ff Max in het echt kijken, vorig jaar Jos al zien rijden in de Minardi, nu mag hij samen met zijn zoon rijden. Wie zou er sneller zijn?
Waiting on the world to change
Altijd van oud mannetje geweest.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Da's niet helemaal waar
F1 is nu afaik eigendom van een of andere investeringstoko?
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
The Formula One Group is eigendom van Delta Topco en dat is grotendeels eigendom van CVC ja. Maar het is allemaal nogal ingewikkeld als je het mij vraagt.Destruction schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:17:
Da's niet helemaal waarF1 is nu afaik eigendom van een of andere investeringstoko?
Edit: en een Nederlandse brievenbus ontbreekt in het geheel uiteraard ook niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Tralapo op 21-06-2015 21:59 ]
Ik heb een poging gedaan om het te lezen, maar het begint al snel te duizelen
Hier een stukje, daar een stukje...pffff vast gedaan om zoveel mogelijk geld te genereren.

Verwijderd
Genereren gebeurt op andere manieren, het gaat waarschijnlijk goeddeels om het zo min mogelijk weer inleveren van dat geld. Gewoon je belasting betalen is voor plebejers.pinda powerrr schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:59:
Ik heb een poging gedaan om het te lezen, maar het begint al snel te duizelenHier een stukje, daar een stukje...pffff vast gedaan om zoveel mogelijk geld te genereren.
Net pas de race gezien, leuk met af en toe wat saaie stukjes maar dat mocht de pret niet drukken.
OMFG wat is die Gerhard Berger irritant zeg.
OMFG wat is die Gerhard Berger irritant zeg.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ja, dat interview met Berger was verschrikkelijk. Maar ik wil nog steeds graag weten wat hij van plan is. Net als Ted, die achtervolgt hem al weekenden lang met The Notebook
Misschien is ie daar aanwezig op verzoek van zijn oude vriend Mateschitz? Hij is in het verleden mede-eigenaar geweest van dat team dus mogelijk wil ie weer een aandeel in het team in de nabije toekomst?
Gerhard Berger, meanwhile, is a long-time colleague and confidante of Mateschitz, and whilst wearing a Red Bull-branded jacket on Saturday, he admitted the billionaire is currently “looking for the right solution”.
“Clearly he wants to get back to winning,” Berger told ORF, “as the team and the car is still good, but the engine is not powerful.”
As for Red Bull becoming a Ferrari customer, however, he said: “I don’t know if that’s the right move. I think if you are a customer team of Ferrari or Mercedes, you will never get their support for victory.”
But Berger says Mateschitz already knows that, “I don’t need to recommend anything to Didi. He knows the business inside and out and will make the right decisions.”
Gerhard Berger, meanwhile, is a long-time colleague and confidante of Mateschitz, and whilst wearing a Red Bull-branded jacket on Saturday, he admitted the billionaire is currently “looking for the right solution”.
“Clearly he wants to get back to winning,” Berger told ORF, “as the team and the car is still good, but the engine is not powerful.”
As for Red Bull becoming a Ferrari customer, however, he said: “I don’t know if that’s the right move. I think if you are a customer team of Ferrari or Mercedes, you will never get their support for victory.”
But Berger says Mateschitz already knows that, “I don’t need to recommend anything to Didi. He knows the business inside and out and will make the right decisions.”
Testing, one, two ...
Wederom interessant:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CiHdp1AdH9Q]
Vraag me af of Mol dit nog eens gaat doen voor Sport1 want is eigenlijk wel erg interessant elke keer.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CiHdp1AdH9Q]
Vraag me af of Mol dit nog eens gaat doen voor Sport1 want is eigenlijk wel erg interessant elke keer.
Verwijderd
Waarom zie ik hier opeens steeds het lief dagboek van Ted voorbij komen?Martinspire schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:41:
Wederom interessant:
[video]
Dat is al veel vaker voorbij gekomen in de F1 topics. Maar aangezien het account van de uploader keer op keer van YT wordt verwijderd (met bijbehorende filmpjes), zie je de oudere versies meestal niet meer staan.
Testing, one, two ...
Acht ik onmogelijk, Olav is tijdens de race druk met commentaar geven terwijl Ted als reporter onderweg is om nieuws te vergaren. Wanneer Olav na de race naar beneden zou rennen om de paddock door te gaan zou hij wellicht wat mensen kunnen interviewen, maar weinig meer info kunnen geven dan hij kan vanuit zijn positie tijdens de race (en dat is helaas al vaak minder dan de info die bijv.. SKY tijdens de race tot beschikking heeft. Overigens zou Sport1 daar beter op in kunnen spelen, ook al zou het maar via de studio zijn dat hij extra nieuws doorkrijgt wat anderen weer van Sky of Twitter of whatever halen). Neemt niet weg dat het wel gaaf zou zijnMartinspire schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:41:
Wederom interessant:
[video]
Verwijderd
Gewoon zoals vroegâh, Mol achter de microfoon en Kalff in de pitlane.Erwin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:01:
Acht ik onmogelijk, Olav is tijdens de race druk met commentaar geven terwijl Ted als reporter onderweg is om nieuws te vergaren. Wanneer Olav na de race naar beneden zou rennen om de paddock door te gaan zou hij wellicht wat mensen kunnen interviewen, maar weinig meer info kunnen geven dan hij kan vanuit zijn positie tijdens de race (en dat is helaas al vaak minder dan de info die bijv.. SKY tijdens de race tot beschikking heeft. Overigens zou Sport1 daar beter op in kunnen spelen, ook al zou het maar via de studio zijn dat hij extra nieuws doorkrijgt wat anderen weer van Sky of Twitter of whatever halen). Neemt niet weg dat het wel gaaf zou zijn
[edit: uploader alweer van YT verwijderd]
[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2015 14:07 ]
Testing, one, two ...
Omdat het één van de leukste en meest informatieve programma's is die rondom F1 gemaakt wordenVerwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:47:
[...]
Waarom zie ik hier opeens steeds het lief dagboek van Ted voorbij komen?
Nou heb je die niet nodig natuurlijk, The Notebook is ook vanuit Nederland vrij te bekijken op de site van SkySports: http://www1.skysports.com/watch/video/sports/f1hardware-lover schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:53:
Dat is al veel vaker voorbij gekomen in de F1 topics. Maar aangezien het account van de uploader keer op keer van YT wordt verwijderd (met bijbehorende filmpjes), zie je de oudere versies meestal niet meer staan.
De quali-versie is altijd twee keer zo lang en daarin gebeuren soms de gekste dingen omdat 'ie soms nogal af kan dwalen. De race-versie is vaak wat gehaaster (omdat iedereen dan ook gewoon haast heeft).
[ Voor 52% gewijzigd door Tralapo op 22-06-2015 00:42 ]
Het hoeft van mij geen kopie te zijn en ik snap de verschillen ook wel. Maar gewoon een loopje door de pitstraat. Reacties doornemen van coureurs, teams en anderen (wat je in principe niet eens uit eigen interview hoeft te hebben) en een beetje terugblikken op het weekend. Dat moet volgens mij makkelijk kunnen en lijkt me een mooie afsluiter van de dag. Het hoeft dan ook niet meteen na de race en hoeft ook niet lang, maar lijkt me best interessant. Ook al kun je dan wel veel dingen terugvinden op internet, maar de beelden erbij hebben toch ook wel wat.Erwin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:01:
[...]
Acht ik onmogelijk, Olav is tijdens de race druk met commentaar geven terwijl Ted als reporter onderweg is om nieuws te vergaren. Wanneer Olav na de race naar beneden zou rennen om de paddock door te gaan zou hij wellicht wat mensen kunnen interviewen, maar weinig meer info kunnen geven dan hij kan vanuit zijn positie tijdens de race (en dat is helaas al vaak minder dan de info die bijv.. SKY tijdens de race tot beschikking heeft. Overigens zou Sport1 daar beter op in kunnen spelen, ook al zou het maar via de studio zijn dat hij extra nieuws doorkrijgt wat anderen weer van Sky of Twitter of whatever halen). Neemt niet weg dat het wel gaaf zou zijn
De kijk in de keuken van de sport is toch wel iets wat ik nog wel wat mis. De nieuwtjes uit de pitstraat over de veranderingen aan de auto's zijn leuk en de interviews ook wel, maar zo'n item kan er prima bij. Ik denk alleen dat Mol na zo'n drukke dag daar misschien geen zin meer in heeft. Echt duur is het overigens ook niet. Gewoon 1 iemand die loopt (Mol dus) en een cameraman erbij. Kunnen ze desnoods inhuren van een andere buitenlandse zender.
Dat stuk in de studio aan het eind bij Sport1 is nu niet heel interessant omdat ze niet echt nieuwe reacties krijgen en het moeten doen met de beelden van de race of de gasten in de studio. Maar veel interessants komt daar eigenlijk niet uit (behalve herhalingen). Dus dat stuk korter en dan nog iets als dit lijkt me wel wat.
Poeh ja, ik mis eigenlijk ook wel die F1 pit news met dat deuntje "Vallee des larmes" elke 2 weken.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:07:
[...]
Gewoon zoals vroegâh, Mol achter de microfoon en Kalff in de pitlane.
Maar dat vond ik vooral leuk, omdat de kleinste technische details daarin besproken werden.
Ik word volgens mij ook wat ouder, is dat dertiger topic nog open

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Dan zou ik wel eens willen weten in welk deel van Nederland je woont, want ik krijg mooi dit te zien als ik Ted's Notebook wil kijkenTralapo schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:09:
[...]
Nou heb je die niet nodig natuurlijk, The Notebook is ook vanuit Nederland vrij te bekijken op de site van SkySports: http://www1.skysports.com/watch/video/sports/f1

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
VPN jonge 
Gisterenavond live gezien op Sky F1.
Gisterenavond live gezien op Sky F1.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Staat ook op Youtube
Duh dat snap ik ook wel, maar dan moet die dat er ff gewoon bij zeggen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dan moet hij het wel beter doe dan ... het .... commentaar ... dat hij ... nu .... geeft ... bij RTL7.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:07:
[...]
Gewoon zoals vroegâh, Mol achter de microfoon en Kalff in de pitlane.
Behalve de pauzes slaat het ook nergens op af en toe meestal.
En Mol, tja, we zijn het ook gewend, maar ik vraag me wel af waar hij naar kijkt. Als al op beeld staat dat Hamilton 5 sec. krijgt, terwijl Mol zich dan hardop afvraagt óf er een straf komt.
Anderzijds wel weer prettig dat hij het gevecht Verstappen - Maldonado goed versloeg terwijl we Vettel - Massa in beeld hadden.
[ Voor 30% gewijzigd door MrSleeves op 22-06-2015 10:52 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik vind dat hij het prima doet. Het zou helpen als ze met twee mensen zouden zijn maar dat zal voorlopig niet gebeuren. Zijn interviews waren ook goed deze race.
Mol heeft ook iets van 3 of 4 schermen voor zijn neus, en hij kijkt naar buiten. Je kan dan niet verwachten dat hij precies op het juiste moment alles ziet. Juist omdat Verstappen niet vaak in beeld is, kijkt hij waarschijnlijk veel op de timings schermen.MrSleeves schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:50:
[...]
Dan moet hij het wel beter doe dan ... het .... commentaar ... dat hij ... nu .... geeft ... bij RTL7.
Behalve de pauzes slaat het ook nergens op af en toe meestal.
En Mol, tja, we zijn het ook gewend, maar ik vraag me wel af waar hij naar kijkt. Als al op beeld staat dat Hamilton 5 sec. krijgt, terwijl Mol zich dan hardop afvraagt óf er een straf komt.
Anderzijds wel weer prettig dat hij het gevecht Verstappen - Maldonado goed versloeg terwijl we Vettel - Massa in beeld hadden.
Even wat anders: In de voorbeschouwing zag je de prive simulator van Van der Garde, heeft iemand enig idee wat voor stuurtje hij gebruikt?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Waarschijnlijk ja, maar één van de schermen is toch ook de meldingen van race control? Of hij moet zelf zappen tussen schermen.SnowDude schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:03:
[...]
Mol heeft ook iets van 3 of 4 schermen voor zijn neus, en hij kijkt naar buiten. Je kan dan niet verwachten dat hij precies op het juiste moment alles ziet. Juist omdat Verstappen niet vaak in beeld is, kijkt hij waarschijnlijk veel op de timings schermen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik heb het niet gezien, maar ik weet dat VdG "vroeger" een Leo Bodnar SimSteering had. €5K, zonder PC. Mocht je echt geïnteresseerd zijn in dergelijke high-end stuurtjes dan kun je ook eens Googlen op "open sim wheel". Soort communityproject om een Direct Drive stuur te maken (net zoals de Leo Bodnar) voor ongeveer €1K aan onderdelen.SnowDude schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:03:
Even wat anders: In de voorbeschouwing zag je de prive simulator van Van der Garde, heeft iemand enig idee wat voor stuurtje hij gebruikt?
Overigens vond ik Mol weer bagger deze race. Penalty Hamilton gemist, gemist dat MAL met gemiddeld 0.7s per ronde dichterbij kwam aan Verstappen en nog wat dingetjes. Ik zit Sport1 te kijken met de F1 app op de tablet en ik lijk meer informatie tot mijn beschikking te hebben dan Mol.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Precies hoe ik de race ook kijk. Eens dat Mol niet goed door had hoe snel Maldonado dichterbij kwam en nog wel meer miste. Maar als je in je eentje bent en je moet 10 dingen tegelijk in de gaten houden en ook nog een verhaal houden, anecdotes vertellen etc etc, dan is dat gewoon een kutklusArfman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:51:
[...]
Overigens vond ik Mol weer bagger deze race. Penalty Hamilton gemist, gemist dat MAL met gemiddeld 0.7s per ronde dichterbij kwam aan Verstappen en nog wat dingetjes. Ik zit Sport1 te kijken met de F1 app op de tablet en ik lijk meer informatie tot mijn beschikking te hebben dan Mol.
Ik zou het in ieder geval niet beter kunnen. Als ik aan het kletsen ben, verbaas ik me er altijd over hoe lastig het is om goed op te letten terwijl je spreekt. Stel je doet een presentatie op 't werk, hoe scherp kun je dan nog opletten?
Sky/BBC heeft duo presentatoren. Dan hoef je 1) niet constant aan het woord te zijn, zodat je af en toe even kunt kijken op een ander scherm terwijl de tweede presentator het woord voert, en 2) je kunt elkaar verbeteren.
Toevallig keek ik zondag ook naar de F3 race op Spa met 1 commentator. Hoewel hij het goed deed, had hij 10 ronden lang niet door dat Calderon op wets stond en de rest op slicks...
kortom kortom, zet gewoon een co-commentator bij Mol neer!
Iemand ook enig idee welke software hij gebruikt?SnowDude schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:03:
[...]
Thanks voor de hint, ik heb meer info gevonden. Het is inderdaad een Leo Bodnar motor, met een custom ARC stuurtje.Arfman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:51:
[...]
Ik heb het niet gezien, maar ik weet dat VdG "vroeger" een Leo Bodnar SimSteering had. €5K, zonder PC. Mocht je echt geïnteresseerd zijn in dergelijke high-end stuurtjes dan kun je ook eens Googlen op "open sim wheel". Soort communityproject om een Direct Drive stuur te maken (net zoals de Leo Bodnar) voor ongeveer €1K aan onderdelen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Destijds gebruikte hij rFactor Pro met custom F1 physics door Niels Heusinkveld (van Reiza Studios, bekend van Game Stock Car Extreme in racesimkringen). M.a.w. neit bereikbaar voor de "gewone man".Danielson schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Iemand ook enig idee welke software hij gebruikt?
Als je lekker F1 wilt rijden op de PC kun je kijken naar rFactor 1 (of 2) met F1 mod.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Leuk stukje over de race op f1.com
Once again Verstappen was in fabulous form and was one of the stars of the race with his passing moves and refusal to be beaten. His fight with Maldonado was spectacular, hard and entertaining, despite his tyres being finished. Had he not got caught up behind stable mate Kvyat for two laps, he might just have held on to what would have been a deserved seventh place.
Ben wel benieuwd of ze de volgende keer Kvyat er ook niet langslaten.
Once again Verstappen was in fabulous form and was one of the stars of the race with his passing moves and refusal to be beaten. His fight with Maldonado was spectacular, hard and entertaining, despite his tyres being finished. Had he not got caught up behind stable mate Kvyat for two laps, he might just have held on to what would have been a deserved seventh place.
Ben wel benieuwd of ze de volgende keer Kvyat er ook niet langslaten.
[ Voor 8% gewijzigd door alwind op 22-06-2015 12:28 ]
Dat is niet hetzelfde stuurtje als in deze uitzending. Dat leek een echt F1 stuur.SnowDude schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Thanks voor de hint, ik heb meer info gevonden. Het is inderdaad een Leo Bodnar motor, met een custom ARC stuurtje.
[afbeelding]
ARRIVABENE DEMANDS WHEELNUT REDESIGN FOLLOWING AUSTRIA ISSUES
http://www.thecheckeredfl...ollowing-austrian-issues/
Lijkt me wel logische reactie. In Ted's Notebook liet hij zien dat de wielmoer van Ferrari maar drie windingen heeft voor sneller aandraaien, maar dat is tevens de oorzaak dat het al twee keer fout ging.
http://www.thecheckeredfl...ollowing-austrian-issues/
Lijkt me wel logische reactie. In Ted's Notebook liet hij zien dat de wielmoer van Ferrari maar drie windingen heeft voor sneller aandraaien, maar dat is tevens de oorzaak dat het al twee keer fout ging.
Volgens mij gaf Giedo in de uitzending aan dat het een oud Sauber stuurtje was, van vorig jaar.Martinspire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:32:
[...]
Dat is niet hetzelfde stuurtje als in deze uitzending. Dat leek een echt F1 stuur.
WTF!!! Niels kwam me al bekent voor maar hij werkt samen met Svend van der Vlugt. Tegen hem heb ik nog online geraced (lees: laten lappen). Ooit nog eens met paar anderen zelfs bij een studentenfeestje van hem geweest.Arfman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:02:
[...]
Destijds gebruikte hij rFactor Pro met custom F1 physics door Niels Heusinkveld (van Reiza Studios, bekend van Game Stock Car Extreme in racesimkringen). M.a.w. neit bereikbaar voor de "gewone man".
Als je lekker F1 wilt rijden op de PC kun je kijken naar rFactor 1 (of 2) met F1 mod.
Zoals ze bij Disney zingen: its a small world...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Jup, Sven en Niels zijn HE Engineering. Fantastische pedalensets maken die mensen (trek je portemonee maar alvast
) en Niels weet echt tot in detail waar hij het over heeft. 10/10 would recommend 
/offtopic
/offtopic
Nee hij zei volgens mij dat de auto waarin hij reed een oude sauber was. Dat was het enige model dat hij op de sim had.MikeyMan schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:42:
[...]
Volgens mij gaf Giedo in de uitzending aan dat het een oud Sauber stuurtje was, van vorig jaar.
Klopt ook. Volgens mij zei ie nog iets later dat het nieuwe sauber stuurtje geen probleem was, omdat dat maar op een paar knoppen afweek als het stuurtje in zijn simulator.SnowDude schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:16:
[...]
Nee hij zei volgens mij dat de auto waarin hij reed een oude sauber was. Dat was het enige model dat hij op de sim had.
Getest op vaste verbinding (Ziggo) en 4G (Vodafone) en het werkt in beide gevallen?Pierre schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:59:
[...]
Dan zou ik wel eens willen weten in welk deel van Nederland je woont, want ik krijg mooi dit te zien als ik Ted's Notebook wil kijken
[afbeelding]
Edit: ik zie dat het nu ook niet meer werkt. Ik vermoed dus dat dit enkel op de dag zelf het geval is. Kijk het altijd direct en dan geen probleem.
[ Voor 15% gewijzigd door Tralapo op 22-06-2015 13:30 ]
Lol Rosberg

I intend to live forever. So far, so good.
Ik zag afgelopen nacht in de "Post Race Analysis" van Sky, dat Max Maldonado bijna weer te pakken had op het rechte stuk toen Maldonado Rosberg voorbij liet, net in de laatste bocht voor het opgaan van het rechte stuk, bij het ingaan van de laatste ronde. Dat was me even ontgaan. Ik zag wel op TV dat hij er bij bocht twee wel kort bovenop zat toen ze beiden tussen Rosberg en Hamilton zaten, maar niet daar eerder al blijkbaar.

Testing, one, two ...
Max zat er idd weer snel naast, zijn exits waren ook echt goed waardoor hij wat sneller weg kon trekken.
ik heb me prima vermaakt ( deze keer met skysports ,beviel me zeer goed )
En zo zou racen ook moeten zijn. Dat mis ik tegenwoordig wel. Vroeger vaker gevechten gezien met stuivertje verwisselen, dat is maar zeldzaam tegenwoordig.hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:21:
Ik zag afgelopen nacht in de "Post Race Analysis" van Sky, dat Max Maldonado bijna weer te pakken had op het rechte stuk toen Maldonado Rosberg voorbij liet, net in de laatste bocht voor het opgaan van het rechte stuk, bij het ingaan van de laatste ronde. Dat was me even ontgaan. Ik zag wel op TV dat hij er bij bocht twee wel kort bovenop zat toen ze beiden tussen Rosberg en Hamilton zaten, maar niet daar eerder al blijkbaar.
[afbeelding]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Net de onboard beelden bekeken en ik zag nu waarom Maldonado er uiteindelijk voorbij is gekomen bij Max. Die verremde zich een beetje bij het opgaan van het rechte stuk waardoor Maldonado er ineens veel korter op kon komen. Daarna kwam de "tank-slapper" van Maldonado en Max zijn laatste poging om hem er nog achter te houden. Via die onboard beelden wordt ook duidelijk waarom Maldonado in sommige interviews "klaagde" over de "hardnekkigheid" van Max. Maldonado is veel meer aan de kant gezet door Max dan wij Hollanders hebben mogen aanschouwen (via de reguliere uitzending). Ik snap niet dat ze dat soort onboard beelden niet veel meer laten zien tijdens de hoofd TV uitzending. Het voegt zoveel meer toe aan de race-beleving.frisods schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:27:
Max zat er idd weer snel naast, zijn exits waren ook echt goed waardoor hij wat sneller weg kon trekken.
Testing, one, two ...
Dat kwam in dit geval ook doordat het Massa- Vettel gevecht om P3 ook speelde. Daarom schakelde de regie weghardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:10:
[...]
Net de onboard beelden bekeken en ik zag nu waarom Maldonado er uiteindelijk voorbij is gekomen bij Max. Die verremde zich een beetje bij het opgaan van het rechte stuk waardoor Maldonado er ineens veel korter op kon komen. Daarna kwam de "tank-slapper" van Maldonado en Max zijn laatste poging om hem er nog achter te houden. Via die onboard beelden wordt ook duidelijk waarom Maldonado in sommige interviews "klaagde" over de "hardnekkigheid" van Max. Maldonado is veel meer aan de kant gezet door Max dan wij Hollanders hebben mogen aanschouwen. Ik snap niet dat ze dat soort onboard beelden niet veel meer laten zien tijdens de TV uitzending. Heeft voegt zoveel meer toe aan de race-beleving.
Dat "gevecht" tussen Massa en Vettel was niet echt een gevecht, ik heb een halve poging van Vettel mogen aanschouwen tot inhalen, maar ik kan me voorstellen dat de strijd om p3 en p4 tussen een Ferrari en Williams belangrijker gevonden wordt en volgens mij zit daar ook nog steeds het probleem van de huidige F1 formule. Kijkers willen actie zien en dat wordt tegenwoordig gelukkig al veel meer in beeld gebracht, maar dat kan nog steeds duidelijk beter. Vroeger gaf men alleen aandacht aan de nummer 1 in de race. Wat dat betreft is het al veel aantrekkelijker geworden.
Testing, one, two ...
Vond inderdaad dat de regie dat goed oppakte. Het gevecht voorin was natuurlijk al afgelopen vanaf de straf van Hamilton, maar Mercedes en sponsoren willen natuurlijk ook af en toe in beeld 
Ze wisselden tussen de gevechten en af en toe een shot dat er ook nog een Mercedes meedeed. Op zich prima.
Ben het er wel mee eens dat er wat meer gebruik zou mogen worden gemaakt van de beschikbare beelden door vaker onboard mee te pakken.
Volgens mij is het voor zo'n regie ook verdomde lastig om continue op de hoogte te zijn van alles op de baan. En dan vooral dat je al moet omschakelen voordat iets echt gebeurd eigenlijk. Lijkt me best eens leuk om daarvan een kijkje achter de schermen te zien.
Ze wisselden tussen de gevechten en af en toe een shot dat er ook nog een Mercedes meedeed. Op zich prima.
Ben het er wel mee eens dat er wat meer gebruik zou mogen worden gemaakt van de beschikbare beelden door vaker onboard mee te pakken.
Volgens mij is het voor zo'n regie ook verdomde lastig om continue op de hoogte te zijn van alles op de baan. En dan vooral dat je al moet omschakelen voordat iets echt gebeurd eigenlijk. Lijkt me best eens leuk om daarvan een kijkje achter de schermen te zien.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Of bij een gevecht een picture-in-picture met de onboard van de aanvaller.sanderb schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:27:
Kijk dat is eens wat andere info die wij inderdaad graag zien als gehypde hollanders , waar heb je die onboard beelden gevonden als ik mag vragen? (zit nu op werk kan niet heeeel veel rondzoekenhardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:10:
[...]
Net de onboard beelden bekeken en ik zag nu waarom Maldonado er uiteindelijk voorbij is gekomen bij Max. Die verremde zich een beetje bij het opgaan van het rechte stuk waardoor Maldonado er ineens veel korter op kon komen. Daarna kwam de "tank-slapper" van Maldonado en Max zijn laatste poging om hem er nog achter te houden. Via die onboard beelden wordt ook duidelijk waarom Maldonado in sommige interviews "klaagde" over de "hardnekkigheid" van Max. Maldonado is veel meer aan de kant gezet door Max dan wij Hollanders hebben mogen aanschouwen (via de reguliere uitzending). Ik snap niet dat ze dat soort onboard beelden niet veel meer laten zien tijdens de hoofd TV uitzending. Het voegt zoveel meer toe aan de race-beleving.
vind de camera op de zijkant van de auto ook echt prachtig, kan naar voren of achter worden gepitched
Maar neemt niet weg dat we veeel meer van dat soort beelden willen zien , waarom zo weinig ?
is er een achterliggende gedachte?
Op YT, Reddit, enz...
Dit maakt het toch weer pijnlijk duidelijk maar geeft ook aan dat met een competitieve krachtbron die STR een geweldige auto zou kunnen zijn. In de tweede kolom is zichtbaar hoe goed het chassis van RBR is. Dat is natuurlijk op het laatst gerealiseerd op zijn bandjes met rode streep én weinig brandstof aan boord, maar toch, ook die zouden een flinke sprong voorwaarts kunnen maken als er maar meer power beschikbaar zou zijn. Ben benieuwd wat dat uiteindelijk later in het seizoen nog gaat worden.
Dit maakt het toch weer pijnlijk duidelijk maar geeft ook aan dat met een competitieve krachtbron die STR een geweldige auto zou kunnen zijn. In de tweede kolom is zichtbaar hoe goed het chassis van RBR is. Dat is natuurlijk op het laatst gerealiseerd op zijn bandjes met rode streep én weinig brandstof aan boord, maar toch, ook die zouden een flinke sprong voorwaarts kunnen maken als er maar meer power beschikbaar zou zijn. Ben benieuwd wat dat uiteindelijk later in het seizoen nog gaat worden.

[ Voor 93% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2015 16:40 ]
Testing, one, two ...
Interessant! Is er ook zo'n lijst met de beste sectortijden gedurende de race?hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:24:
Op YT, Reddit, enz...
[afbeelding]
Op 404 (Ziggo) werd die paar ronden continu de onboard van Maldonado uitgezonden. Prachtig! Een paar ronden lang wist Max door zijn perfecte exit Maldonado op het rechte stuk net achter zich te houden.hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:10:
[...]
Net de onboard beelden bekeken en ik zag nu waarom Maldonado er uiteindelijk voorbij is gekomen bij Max. Die verremde zich een beetje bij het opgaan van het rechte stuk waardoor Maldonado er ineens veel korter op kon komen. Daarna kwam de "tank-slapper" van Maldonado en Max zijn laatste poging om hem er nog achter te houden. Via die onboard beelden wordt ook duidelijk waarom Maldonado in sommige interviews "klaagde" over de "hardnekkigheid" van Max. Maldonado is veel meer aan de kant gezet door Max dan wij Hollanders hebben mogen aanschouwen (via de reguliere uitzending). Ik snap niet dat ze dat soort onboard beelden niet veel meer laten zien tijdens de hoofd TV uitzending. Het voegt zoveel meer toe aan de race-beleving.
De keer dat het mis ging had hij een beroerde exit, hij was de wagen bijna kwijt bij het insturen van de laatste bocht. Daar sloeg zijn commentaar 'the tires are completely gone' volgens mij ook op.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zag niet op de beelden vanuit de cockpit van Maldonado dat Max hem bijna kwijt was, wel flink in de remmen gezien de hoeveelheid rook net voor de laatste bocht en daardoor inderdaad een mindere exit en daar hoort de boodschap van Max waarschijnlijk inderdaad bij.
Ik denk dat ik de interne tuner van de TV maar eens ga activeren, dan gooi ik het onboard kanaal 404 405 als PIP zelf wel op het hoofdscherm
Ik denk dat ik de interne tuner van de TV maar eens ga activeren, dan gooi ik het onboard kanaal 404 405 als PIP zelf wel op het hoofdscherm
[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2015 18:25 . Reden: ik gebruik het Ziggo onboard kanaal duidelijk nog niet ]
Testing, one, two ...
Was kanaal 405 voor de onboard beelden btw... Ik heb die altijd aanstaan naast de normale uitzending op kanaal 401 + live timing (3 tv's naast elkaar, dus ideaal om F1 te kijkenalexbl69 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:05:
[...]
Op 404 (Ziggo) werd die paar ronden continu de onboard van Maldonado uitgezonden. Prachtig! Een paar ronden lang wist Max door zijn perfecte exit Maldonado op het rechte stuk net achter zich te houden.
De keer dat het mis ging had hij een beroerde exit, hij was de wagen bijna kwijt bij het insturen van de laatste bocht. Daar sloeg zijn commentaar 'the tires are completely gone' volgens mij ook op.
Heb ook echt genoten van de laatste ronden waarin Maldonado's onboard camera werd getoond terwijl op het hoofdkanaal het gevecht om plek 3 werd weergegeven.
Maldonado was er idd vaker voorbij gekropen en Max vocht zich elke keer terug en maakte zich goed breed, tot de laatste keer dus na het rechte stuk.
meh.
Damn, staat dat niet ergens online?nAffie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:16:
[...]
Was kanaal 405 voor de onboard beelden btw... Ik heb die altijd aanstaan naast de normale uitzending op kanaal 401 + live timing (3 tv's naast elkaar, dus ideaal om F1 te kijken).
Heb ook echt genoten van de laatste ronden waarin Maldonado's onboard camera werd getoond terwijl op het hoofdkanaal het gevecht om plek 3 werd weergegeven.
Maldonado was er idd vaker voorbij gekropen en Max vocht zich elke keer terug en maakte zich goed breed, tot de laatste keer dus na het rechte stuk.
Die vraag is al beantwoord als je even terugleest?
Testing, one, two ...
Ah, ik had niet door dat jouw opmerking youtube / reddit refereerde aan deze vraag.
Nu ligt het vast aan mij, maar op beide brinnen vind ik niet meer dan ik al op tv gezien heb.
Nu ligt het vast aan mij, maar op beide brinnen vind ik niet meer dan ik al op tv gezien heb.
Vroeger zat dat in de live-timing. Dat is er uit gehaald tenzij je betaaldRequiem19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:02:
[...]
Interessant! Is er ook zo'n lijst met de beste sectortijden gedurende de race?
Als je daarmee bedoelt dat je op je TV (ook) naar het onboard kanaal hebt zitten kijken dan zal je inderdaad niets gaan zien wat je al niet eerder onder ogen hebt gehad (of had kunnen zien). Maar dan vertellen we je natuurlijk ook niets nieuws uit die onboard beeldenRequiem19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:59:
Ah, ik had niet door dat jouw opmerking youtube / reddit refereerde aan deze vraag.
Nu ligt het vast aan mij, maar op beide bronnen vind ik niet meer dan ik al op tv gezien heb.
Testing, one, two ...
Nee, ik heb juist die on board beelden niet gezien
.
Maar ik zie al dat ik beter m'n best moet gaan doen op Reddit ofzo
.
Maar ik zie al dat ik beter m'n best moet gaan doen op Reddit ofzo
Ik heb dit keer voor het eerst naar Sport1 gekeken. Sinds een week of 2 daar nu een abbo op. En eerlijk moet ik zeggen dat me dat tot nu toe nog goed is bevallen. Ik had er een beetje vrees voor. Indycar kunnen kijken en ook veel herhalingen van andere races. GP2, F2, F3, etc. Lekker om zo een uurtje te vullen hier en daar. Alle vrije trainingen ook live te volgen. Okey, Olaf mist wel eens wat. Zo had hij nog geen woord gerept over Carlos dat hij al drie rondes 1.22 reed en daarna in de pit stond. Maar wel verbaasd na 5 rondes de beelden aanschouwd dat hij uitstapt haha. Maargoed... timings ernaast op een laptop, en heel af en toe even zappen naar kanaal 2 voor onboards. Erg leuk. Ik had wel een beetje genoeg van die streams die vast liepen 2 minuten voor de startfrisods schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:27:
Heeft Sport 1 geen samenvatting van de race online staan? Kan hem niet ontdekken op de website. Nu zit ik in Frankrijk, dus misschien dat sommige videos hier geblokt zijn?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Sorry, hele slechte conclusie.hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:24:
Op YT, Reddit, enz...
[afbeelding]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik snap hem ook niet helemaal eigenlijk. Gaat toch om topsnelheden? Chassis zegt m.i. niets over topsnelheid...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik zat naast de race ook naar de timing te kijken, en daarop zag ik dat Maldonado een paar ronde ervoor geloof ik ook al voorbij Max was, maar Max hem meteen weer terug pakte, helaas heb ik die beelden ook niet gezien.hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:21:
[afbeelding]
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Uhm, dit zegt toch helemaal niets? Als ik het goed begrepen heb, zou Max juist een veel hogere vmax kunnen halen, maar heeft ie er bewust voor gekozen om die topsnelheid naar beneden te brengen..... Logisch dat ie dus wat lager staat in dit soort staatjes.hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:24:
Op YT, Reddit, enz...
[afbeelding]
If anything, zou je misschien kunnen afvragen waarom een Williams, een Lotus of een India niet kiest voor wat minder topsnelheid.....
[ Voor 5% gewijzigd door naitsoezn op 22-06-2015 22:29 ]
Punt van hardware lover is misschien dat het meetpunt van S2 in/net na een bocht ligt (niet gecheckt).
Ricciardo heeft daar een hoge snelheid, dus hoge bochten snelheid.
Nu heb ik nog steeds die laatste drie rondjes van Maldonado niet via on board gezien. Ik zag het niet staan op Reddit, noch youtube. Dus als iemand een linkje heeft?
Ricciardo heeft daar een hoge snelheid, dus hoge bochten snelheid.
Nu heb ik nog steeds die laatste drie rondjes van Maldonado niet via on board gezien. Ik zag het niet staan op Reddit, noch youtube. Dus als iemand een linkje heeft?
Ten eerste zou ie dat misschien gewoon moeten zeggen, als ie dat bedoelt. We zitten hier toch niet bij een willekeurige F1-quiz ofzoRequiem19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:05:
Punt van hardware lover is misschien dat het meetpunt van S2 in/net na een bocht ligt (niet gecheckt).
Ten tweede snap ik dan nog steeds niet z'n punt, want volgens mij zijn beide Red Bull racers achter Max geëindigd, wat imho vooral komt door de keuze die Toro Rosso maakt tov Red Bull en niet door de max. speed.
Ricciardo begon achteraan he.. Z'n kwali ging mis door een technisch probleem, maar z'n racepace was echt heel sterk. Zat het te volgen op live timing. Op de supersofts was hij een van de snelsten op de baan. Onder normale omstandigheden was hij wel voor MV geëindigd.naitsoezn schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:11:
[...]
Ten eerste zou ie dat misschien gewoon moeten zeggen, als ie dat bedoelt. We zitten hier toch niet bij een willekeurige F1-quiz ofzo![]()
Ten tweede snap ik dan nog steeds niet z'n punt, want volgens mij zijn beide Red Bull racers achter Max geëindigd, wat imho vooral komt door de keuze die Toro Rosso maakt tov Red Bull en niet door de max. speed.
TR ging niet alleen goeddoor de setup, maar ook door hun grote aero update. Best gek, weinig van gehoord, maar ze hebben de grootsteupdate van het jaar doorgevoerdin Oostenrijk.
Nee toch? Volgens mij hoorde ik in de voorbeschouwing dat die nog niet klaar was. Ze hadden alleen aanpassingen aan de achterwiel ophanging, een extra vleugeltje op de vloer en een kleine doorontwikkeling van de voorvleugel.Requiem19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:16:
[...]
TR ging niet alleen goeddoor de setup, maar ook door hun grote aero update. Best gek, weinig van gehoord, maar ze hebben de grootsteupdate van het jaar doorgevoerdin Oostenrijk.
[ Voor 15% gewijzigd door SnowDude op 22-06-2015 23:33 ]
Ik ga er vanuit dat er wat baankennis zit binnen de topic bezoekers, en dat men weet op welk punt die specifieke meetpunten liggen, maar dat heb ik blijkbaar duidelijk verkeerd ingeschat.naitsoezn schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:11:
[...]
Ten eerste zou ie dat misschien gewoon moeten zeggen, als ie dat bedoelt. We zitten hier toch niet bij een willekeurige F1-quiz ofzo![]()
Dat tweede meetpunt (wat eenvoudig is op te zoeken), ligt inderdaad niet na een recht stuk. Dat Ricciardo niet meer bij Max aan het achterwiel is gekomen (en vooral bij Perez), heeft met zijn race te maken toen deze nog op de zachte band reed. Na zijn overstap naar supersofts kwam ie heel rap dichterbij, ook dat is heel simpel op te zoeken.
Testing, one, two ...
Rond 8:40 interview met MV, waarin hij zegt dat de update ervoor zorgde dat de banden beter werkten.SnowDude schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:32:
[...]
Nee toch? Volgens mij hoorde ik in de voorbeschouwing dat die nog niet klaar was.
En als je autosport.com + hebt, zie je hier de tech analyse van Scarbs van de TR updates:
http://plus.autosport.com...4641.561094532.1372918239
Morgen gaan ze back to back de update vergelijken met de oude aero onderdelen. Leuke klus voor MV
Zoek jij nog even die onboard beelden op? ^^.hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:36:
[...]
Ik ga er vanuit dat er wat baankennis zit binnen de topic bezoekers, en dat men weet op welk punt die specifieke meetpunten liggen, maar dat heb ik blijkbaar duidelijk verkeerd ingeschat.![]()
Dat tweede meetpunt (wat eenvoudig is op te zoeken), ligt inderdaad niet na en recht stuk. Dat Ricciardo niet meer bij Max aan het achterwiel is gekomen (en vooral bij Perez), heeft met zijn race te maken toen deze nog op de zachte band reed. Na zijn overstap naar supersofts kwam ie heel rap dichterbij, ook dat is heel simpel op te zoeken.
Hoef ik niet, die heb ik al
Testing, one, two ...
Je hebt veelte weinig data, en dan druk ik het nog zacht uit, om een conclusie hieruit te trekken. Buiten meet punten heb je ook nog data nodig die inherent zijn aan een goed chassis, zodat je de correlatie kan vinden die jouw conclusie onderbouwt. En of de conclusie nou wel of niet klopt, hij is niet onderbouwt, en je lijkt je onderbouwing te halen uit een enkele meting, voor mij is dat een no go.hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:36:
[...]
Ik ga er vanuit dat er wat baankennis zit binnen de topic bezoekers, en dat men weet op welk punt die specifieke meetpunten liggen, maar dat heb ik blijkbaar duidelijk verkeerd ingeschat.![]()
Dat tweede meetpunt (wat eenvoudig is op te zoeken), ligt inderdaad niet na een recht stuk. Dat Ricciardo niet meer bij Max aan het achterwiel is gekomen (en vooral bij Perez), heeft met zijn race te maken toen deze nog op de zachte band reed. Na zijn overstap naar supersofts kwam ie heel rap dichterbij, ook dat is heel simpel op te zoeken.
Nope, dat doe ik niet. Data is uitgebreid beschikbaar, en op internet te vinden.
[ Voor 57% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2015 23:47 ]
Testing, one, two ...
maar als ik zo afgelopen race heb zitten kijken .. reed verstappen ronden lang in de 1.13 als een van de traagste van het veld.. Soms wel hoge 1.13's
hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:43:
Nope, dat doe ik niet. Data is uitgebreid beschikbaar op internet te vinden.
Je doet hier toch een uitspraak op basis van gegevens uit het tweede kolom? Buiten dat om, welke data heb jij nog meer voor handen dan die dat onderbouwt?hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:24:
In de tweede kolom is zichtbaar hoe goed het chassis van RBR is.
Hier via YT, wel met gordijntje maar het is prima te volgen allemaal.Requiem19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:37:
[...]
Zoek jij nog even die onboard beelden op? ^^.
Beginnen op 1:24:08
[YouTube: https://youtu.be/jEb-wMg89EE?t=1h24m8s]
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2015 23:59 ]
Testing, one, two ...
Nee, ik probeer het via de meest eenvoudige weergave wat duidelijker te maken. Dat is een knip en plak uit een PDF bestand van de FIA. Mijn "conclusie" is gebaseerd op race-data waarin per rijder de data geregistreerd staat.fynrd1 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:51:
Je doet hier toch een uitspraak op basis van gegevens uit het tweede kolom? Buiten dat om, welke data heb jij nog meer voor handen dan die dat onderbouwt?
Edit: excuses voor mijn twee reacties achter elkaar, had ook in een reactie gekund zag ik net.
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 22-06-2015 23:57 ]
Testing, one, two ...
Die simpele weergave klopt alleen van geen kant, want dan zou het chassis van Wiliams ook beter moeten zijn dan die van Mercedes, en dat geloof ik gewoon niet.hardware-lover schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:56:
[...]
Nee, ik probeer het via de meest eenvoudige weergave wat duidelijker te maken. Dat is een knip en plak uit een PDF bestand van de FIA. Mijn "conclusie" is gebaseerd op race-data waarin per rijder de data geregistreerd staat.
Edit: excuses voor mijn twee reacties achter elkaar, had ook in een reactie gekund zag ik net.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.