Misschien dat die extra druk Verstappen scherp houd.
Yep, hij zit weer op 1.1 seconde.
"When you grow up your heart dies"
bijna een knaldonado
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
nog maar 6 laps afhouden .......
I have no special talent. I am only passionately curious.
Verstappen mag hopen dat hij de finish haalt met crashtor die hem wil inhalen
MAL was even voor VES
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
MAL probleem...
Ja, is op de app mega spannendnadroJ schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:29:
Ik wil dat gevecht tussen Mal en Max zien!!
ROS aan het paniekeren in de auto --> geweldig!
Goeie actie van Max
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Rosberg zijn zenuwen beginnen hem alweer parten te spelen
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Maldonado bijt zich aardig stuk op Verstappen, komt er echt niet zomaar langs.
Shit!!!!
MAL is er voorbij.
HIj is er voorbij!
Mja misschien trillen zijn tanden wel uit z'n mond door slechte banden
Maldonado er voorbij
Wat een dwaas
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Niet van harte in de herhaling
en hoe !
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
hier was ik dus al bang voor.
Max laat zich toch gek maken..
Wat een gek die maldonado hahaha!
Max laat zich toch gek maken..
Wat een gek die maldonado hahaha!
Een handtekening?!
tering die maldonado.. en max schiet door..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Max max max max max, wat doe je dan!
Dat ging ook maar net goed.
Nou, dat ging nog maar net goed.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tires are completely gone. Het is niet alsof hij die plek weggeeft...
Just for the record, dit is duidelijk max die een verkeerde beweging maakt... niet Maldenado imho
Hij hield hem nog lang achter zich. Maldonado was bijna seconde per ronde sneller...ricardo246 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:32:
Max max max max max, wat doe je dan!
Vraag me wel of Max dat helemaal netjes deed.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 21-06-2015 15:34 ]
inderdaad.. banden weg.. en maldonado die als een gestoorde achter je zit.. tjah
Beiden hè.
maar toch weer punten in de pocket voor Max
Heb je goed gekeken?ricardo246 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:33:
Just for the record, dit is duidelijk max die een verkeerde beweging maakt... niet Maldenado imho
Maldonado gooit z'n bak gewoon dwars achter hem.
Max remt gewoon wat hard.
Een handtekening?!
Iemand gehoord wat verstappen zei over de radio?
Poeh, jammer van de laatste plek. Te vroeg gepit of niet zuinig genoeg met de banden?
Wel eindelijk weer punten!
Max maakt 3 bewegingen om te verdedigen (mag niet), van die laatste schrikt maldenado en die verliest bijna zijn autotellavist schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:34:
[...]
Heb je goed gekeken?
Maldonado gooit z'n bak gewoon dwars achter hem.
Max remt gewoon wat hard.
Max was dom bezig, MAL is sneller, Max zijn bandjes zijn op. Niet iedere actie moet een oorlog worden..
Voor hetzelfde geld had MAL met die actie Max mee de baan afgesleurd.
Of iets met RenaultErapaz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:35:
Poeh, jammer van de laatste plek. Te vroeg gepit of niet zuinig genoeg met de banden?
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Hoeveel happy meals hij nu moest meenemen bij de mcdriveTommy The Cat schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:35:
Iemand gehoord wat verstappen zei over de radio?
3 bewegingen?ricardo246 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:35:
[...]
Max maakt 3 bewegingen om te verdedigen (mag niet), van die laatste schrikt maldenado en die verliest bijna zijn auto
Max was dom bezig, MAL is sneller, Max zijn bandjes zijn op. Niet iedere actie moet een oorlog worden..
3? Ik zag er maar 1.. Naar een verdedigende lijn.ricardo246 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:35:
[...]
Max maakt 3 bewegingen om te verdedigen (mag niet), van die laatste schrikt maldenado en die verliest bijna zijn auto
-
Edit 2
Zag er 1 naar rechts.
Ik zit toch eigenlijk altijd nog te wachten op het moment dat de winnaar zich verstapt en van z'n auto afdondert bij het vieren van z'n overwinning

Hij gaat naar rechts (kijkers links) en gaat nog iets sneller naar links als MAL er bijna tegenaan zit. Dus maar 1 beweging, maar 2 bewegingssnelheden.
en een subtiel knikje naar links, daar reageerde MAL op volgens mij.
Zo zag ik het, betekend uiteraard niet dat ik gelijk heb he
hoeveel talen spreek die ROS niet normaal
Maldonado reageerde op het rode knipperende lampje wat hij zag oplichten voor zijn neus. Dat houdt in dat de auto afremt. Daar schrok hij van.ricardo246 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:39:
[...]
-
Nee joh, dat hebben ze tientallen keren geoefend, in stilstaande auto, simulator enz.AzzKickah schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:37:
Ik zit toch eigenlijk altijd nog te wachten op het moment dat de winnaar zich verstapt en van z'n auto afdondert bij het vieren van z'n overwinning
Zelfs de mannen bij Manor kunnen uitstappen zonder te vallen.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Dat mag nog gewoon.ricardo246 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:39:
[...]
Je mag niet 2 x van lijn veranderen. Je mag wel meerdere bewegingen maken, dat is een verschil. Je hoeft niet in 1 constante snelheid van lijn te veranderen.
Verwijderd
Waar was die regen nou?
Wel mooi hoe Maldonado en Verstappen elkaar op het scherpst van de snede bestreden op totaal afgeragde banden
Het was echt op de rand of erover, maar beide jongens hebben het heel gehouden.
Wel mooi hoe Maldonado en Verstappen elkaar op het scherpst van de snede bestreden op totaal afgeragde banden

Weer wat geleerd..Requiem19 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:40:
[...]
Dat mag nog gewoon.
Je mag niet 2 x van lijn veranderen. Je mag wel meerdere bewegingen maken, dat is een verschil. Je hoeft niet in 1 constante snelheid van lijn te veranderen.
Ik zie max gewoon een verdedigende lijn rijden en Maldonado belachelijk aggresief de bak naar links gooien.
Volgens mij was tie gewoon enthousiast en wou die de aankomende bocht graag driftend doen. Dat liet max natuurlijk niet toe, dit is formule 1.. geen driftrace. Gekke Maldo...
Volgens mij was tie gewoon enthousiast en wou die de aankomende bocht graag driftend doen. Dat liet max natuurlijk niet toe, dit is formule 1.. geen driftrace. Gekke Maldo...
Een handtekening?!
1 van de grote redenen dat je wint is dat je goed zit op te letten.AzzKickah schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:37:
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Dat zou betekenen dat je veelvuldig je lijn mag veranderen, zolang dat maar dezelfde kant op is. Dat betwijfel ik ergens toch een beetje.Requiem19 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:40:
Dat mag nog gewoon.
Wat mij betreft toonde Maldonado alleen maar minstens 2x aan wat voor brokkenpiloot het ook alweer is. Puur geluk dat ie 'm op 't grijze hield.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:41:
Waar was die regen nou?
Wel mooi hoe Maldonado en Verstappen elkaar op het scherpst van de snede bestreden op totaal afgeragde bandenHet was echt op de rand of erover, maar beide jongens hebben het heel gehouden.
Maar overall P8 vind ik toch wel netjes van Max.
En niet geheel onbelangrijk.. Hij staat nu voor Sainz in het rijders kampioenschap
En niet geheel onbelangrijk.. Hij staat nu voor Sainz in het rijders kampioenschap
-
belachelijk aggressief? Volgens mij deed Maldonado hetzelfde als wat Max probeerde te doen bij Grosjean in Monaco... alleen had Maldonado net iets meer ruimte waardoor het deze keer "goed" afliep....tellavist schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:41:
Ik zie max gewoon een verdedigende lijn rijden en Maldonado belachelijk aggresief de bak naar links gooien.
Nou geluk, geluk...AzzKickah schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:42:
[...]
Wat mij betreft toonde Maldonado alleen maar minstens 2x aan wat voor brokkenpiloot het ook alweer is. Puur geluk dat ie 'm op 't grijze hield.
Het is misschien een gekkie, maar dat is gewoon stuurmanskunst hoor
Een handtekening?!
Ik weet niet of het al eerder gezegd is de afgelopen 10 (grin
) maar ik vind het jammer van die P7 zo vlak voor het einde
Kunst??tellavist schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:43:
[...]
Nou geluk, geluk...
Het is misschien een gekkie, maar dat is gewoon stuurmanskunst hoor
Ik zag het meer als een stuurfoutje van maldonado. iets te agressief naar links gestuurd waardoor hij bijna de controle verliest. Volgens mij was max nog niet eens aan het remmen?! (moet de herhaling nog even terug kijken)P.O. Box schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:43:
[...]
belachelijk aggressief? Volgens mij deed Maldonado hetzelfde als wat Max probeerde te doen bij Grosjean in Monaco... alleen had Maldonado net iets meer ruimte waardoor het deze keer "goed" afliep....
Een handtekening?!
Wat is die Berger oud geworden zeg.
Is er een reden dat ze boe roepen bij Hamilton?
Daar heb je een punt. die acties verdienen niet echt de schoonheidsprijs haha
Een handtekening?!
Verwijderd
Hij zat absoluut op het uiterste randje, wellicht net te ver, maar meerdere correcties dan wel reddingen waren pure stuurmanskunst. Je kunt veel zeggen van die jongen, maar dat was nu een keertje knap rijden in plaats van er lomp vol in.AzzKickah schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:42:
Wat mij betreft toonde Maldonado alleen maar minstens 2x aan wat voor brokkenpiloot het ook alweer is. Puur geluk dat ie 'm op 't grijze hield.
Je mag bijv ook naar het midden sturen en als je daar in het midden rijdt, nog de keuze maken om nog verder naar de binnenkant te gaan.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:42:
[...]
Dat zou betekenen dat je veelvuldig je lijn mag veranderen, zolang dat maar dezelfde kant op is. Dat betwijfel ik ergens toch een beetje.
Anders krijg je indycar regels, dan moet je precies blijven rijden waar je na je eerste stuurbeweging bent.
Ik zie dat toch anders.. Beide acties zouden niet moeten voorkomen bij iemand die 'knap rijdt'.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:45:
[...]
Hij zat absoluut op het uiterste randje, wellicht net te ver, maar meerdere correcties dan wel reddingen waren pure stuurmanskunst. Je kunt veel zeggen van die jongen, maar dat was nu een keertje knap rijden in plaats van er lomp vol in.
Het is echt puur toeval dat ie 'm niet rechtsaf de muur in klepperde toen ie teveel kerb pakte.
Verwijderd
Je hoeft niet ongelukkig te worden als iemand iets zegt dat niet in je straatje ligt, hoor, dat gebeurt weleens
Hoe hij de auto opving toen het op de curb bijna mis ging was bijzonder knap.
Het lijkt me nogal afhangen van de omstandigheden. Je hang niet gelijk bij de tweede stuurbeweging, maar als dat te expliciet verdedigende bewegingen zijn is het waarschijnlijk wel rap afgelopen met de pret.Requiem19 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:46:
Je mag bijv ook naar het midden sturen en als je daar in het midden rijdt, nog de keuze maken om nog verder naar de binnenkant te gaan.
Echt olaf? kon je het niet laten?!
Aufwienerschnitzel...
Ik dacht dat tie hem binnen kon houden. jammer weer haha
Aufwienerschnitzel...

Een handtekening?!
Verwijderd
Als dat het geval is heeft hij blijkbaar het talent om zijn eigen geluk te creërenAzzKickah schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:47:
Het is echt puur toeval dat ie 'm niet rechtsaf de muur in klepperde toen ie teveel kerb pakte.

Gister na afloop van de kwalificatie ook al gezegd door hem...tellavist schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:49:
Aufwienerschnitzel...![]()
meh.
heel slecht inderdaad.. achjah dat soort dingen heb je op Sport1 helaastellavist schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:49:
Aufwienerschnitzel...![]()
Leuk, zo'n race kopen via Sport 1, maar denk niet dat ik het weer doe.
Waarom moet een losse race bij Ziggo trouwens ook 8 euro kosten?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Ik mag dat wel, je moet jezelf en zo'n carbon bloemencorso niet te serieus gaan nemen.spartacusNLD schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:50:
heel slecht inderdaad..
Ach, ik vind dat nog wel aardig bij Olav. Klein geintje, hoe oud dan ook.
Gelukkig heb je daar niet van die belachelijk lange reclames als op RTL Duitsland. "Wir machen jetzt eine kurze Boxenstopp..."spartacusNLD schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:50:
[...]
heel slecht inderdaad.. achjah dat soort dingen heb je op Sport1 helaas
Als ze dat kort vinden dan was de stop van Vettel een hele snelle!
Verwijderd
Dit keer viel het nog wel een soort van mee, de vorige keer heb ik geloof ik 6 rondes naar reclames zitten kijkenToewan schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:51:
Gelukkig heb je daar niet van die belachelijk lange reclames als op RTL Duitsland. "Wir machen jetzt eine kurze Boxenstopp..."

Zodat je het abonnement neemt natuurlijk...rimave schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:50:
Leuk, zo'n race kopen via Sport 1, maar denk niet dat ik het weer doe.
2 races per maand a 8eu = 16eu
Sport1 abonnement = 14.95
[ Voor 9% gewijzigd door tellavist op 21-06-2015 15:55 ]
Een handtekening?!
Gewoon een hele knappe race, die mannen voor Max allemaal Mercedes, dus weinig tegen te beginnen. Op een kansloos geacht circuit toch 4 punten meepakken is helemaal niet verkeerd.
Vooraan kunnen/willen ze helaas niet met elkaar in gevecht, dat doet de F1 geen goed....
Vooraan kunnen/willen ze helaas niet met elkaar in gevecht, dat doet de F1 geen goed....
Behalve de Ferrari van Vettel.Roamor schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:55:
Gewoon een hele knappe race, die mannen voor Max allemaal Mercedes, dus weinig tegen te beginnen. Op een kansloos geacht circuit toch 4 punten meepakken is helemaal niet verkeerd.
Die Sanne is echt verschrikkelijk zeg. Er komt haast geen foutloze zin uit

Ik zei het verkeerd. Bij Ziggo kost de race 8 euro, bij Sport 1 4 euro.tellavist schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:54:
[...]
Zodat je het abonnement neemt natuurlijk...
2 races per maand a 8eu = 16eu
Sport1 abonnement = 14.95
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Bij Ferrari zijn ze lekker hun eigen ramen aan het ingooien, al kan je het allemaal afschuiven op een paar individuen, als team hebben ze nu 3 tokens en een motorblok verprutst om vervroegd te kunnen aanhaken.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Wat gebeurt er eigenlijk als je in max z'n geval twee nieuwe motoren in een weekend gebruikt? Vrijdag eentje en zaterdag eentje ofzo?
Ligt het aan mij of valt het op dat een straf tijdens de race inlossen of gewoon aan het einde van de race totaal niet in verhouding staat?
Hamilton krijgt 5 seconden stop/go penalty. Normaal zou je met in+uitrijden dan 24-25 seconden kwijt zijn volgens mij. Nu finished hij gewoon, krijgt +5 seconden op zijn eindtijd en blijft 2e. Dit zou 4e zijn geweest als hij hem in de race had ingelost of de straf in gelijke verhouding opgelegd zou zijn na de race.
Mocht hij nog banden hebben moeten wisselen had het daar natuurlijk wel bij op gekund, hoewel ik dat nog steeds een wat matige regel vind.
Hamilton krijgt 5 seconden stop/go penalty. Normaal zou je met in+uitrijden dan 24-25 seconden kwijt zijn volgens mij. Nu finished hij gewoon, krijgt +5 seconden op zijn eindtijd en blijft 2e. Dit zou 4e zijn geweest als hij hem in de race had ingelost of de straf in gelijke verhouding opgelegd zou zijn na de race.
Mocht hij nog banden hebben moeten wisselen had het daar natuurlijk wel bij op gekund, hoewel ik dat nog steeds een wat matige regel vind.
2x 10 plekken straf. Niet op de strartgrid 20 plekken in kunnen leveren betekend dan 10s stop/go of dus bij je stop opgeteld.MikeyMan schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:24:
Wat gebeurt er eigenlijk als je in max z'n geval twee nieuwe motoren in een weekend gebruikt? Vrijdag eentje en zaterdag eentje ofzo?
[ Voor 35% gewijzigd door Suicyder op 21-06-2015 16:26 ]
Is dan ook een kompleet andere straf.Suicyder schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:25:
Ligt het aan mij of valt het op dat een straf tijdens de race inlossen of gewoon aan het einde van de race totaal niet in verhouding staat?
Als Hamilton deze tijdens de race had moeten voldoen, had dat tijdens een pitstop gemogen, wat dus geen 25 maar exact 5 seconden kost
het ligt aan jou... de 5 seconden is geen stop en go... maarceen extra stoptijd als je evt. een pitstop doet waarin pas na 5 sec aan de auto gewerkt mag worden
Lol Net op Sky F1, sorry to sniff your trophy.
Er is al een hele discussie gevoerd in het topic mbt tijdstraffen.Suicyder schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:25:
[...]
2x 10 plekken straf. Niet op de strartgrid 20 plekken in kunnen leveren betekend dan 10s stop/go of dus bij je stop opgeteld.
Maar om het even makkelijk te maken:
https://www.formula1.com/...otocol_and_penalties.htmlDrivers are also permitted not to stop if they receive a five-second penalty, provided again that they do not pit before the race’s finish. In this instance, five seconds will be added on to their time.
Zo meteen op SkySportsF1 "Tales from The Vault" over familie's in F1. Onder andere met Hill én Max in de studio.
Hoorde ik het net nou goed tijdens Ted's Notebook dat Stoffel Vandoorne de komende week gaat testen voor McLaren?
meh.
Of je het goed hoorde weet ik niet, maar ik dacht het ook te horen ja.nAffie schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:13:
Hoorde ik het net nou goed tijdens Ted's Notebook dat Stoffel Vandoorne de komende week gaat testen voor McLaren?
Als het zo is, wel hopen dat die McLaren het wel vol houdt.nAffie schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:13:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.