[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.773 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Misschien een raar idee: maar wat als we de gridstraffen nou niet omzetten naar tijdstraffen, maar ze echt op plek 45 oid zetten op de grid? Dan loop je natuurlijk wel een end achter, maar is niet meteen je hele race naar de knoppen. Plus het ziet er lekker muf uit dus is het eens wat anders :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

naitsoezn schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:26:
[...]

Ik begrijp niet goed wat je hier nou mee wilt zeggen..... Wil je dus terug naar die situatie?
We zitten nog steeds in die situatie, alleen nu zijn er echt straffen omdat een paar teams hun zaken niet goed voor elkaar hebben.
Martinspire schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:34:
Misschien een raar idee: maar wat als we de gridstraffen nou niet omzetten naar tijdstraffen, maar ze echt op plek 45 oid zetten op de grid? Dan loop je natuurlijk wel een end achter, maar is niet meteen je hele race naar de knoppen. Plus het ziet er lekker muf uit dus is het eens wat anders :P
Dan kan je die net zo goed achteraan zetten en een eigen startlicht geven (die x sec. later uitgaat).

[ Voor 42% gewijzigd door MrSleeves op 20-06-2015 23:49 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 15:09

ThunderNet

Flits!

Martinspire schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:34:
Dan loop je dus echt geen end achter, zeker in de 1e ronde heb je dat zo goedgemaakt....

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tralapo schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:18:
[...]
Oh, zo. Ik begrijp 'm geloof ik. Maar what's the point als die andere plekken toch leeg zijn. Mijns inziens weinig verschil en dat zou er nóg raarder uitzien.
Zo heel vreemd is een lege plek op de grid helemaal niet. We hebben dit keer een uitzonderlijk situatie (hoop ik), waarbij er 4 rijders met grid-straffen zitten (buiten een eventuele tijdstraf daar bovenop).

In mijn beleving zou alleen Raikkonen opschuiven naar P17, Kvyat naar P18 (+10), op P17 stond oorspronkelijk Button. Verder Ricciardo naar 21, Alonso naar 22, Button naar 23. Plekken 8, 14 en 15 blijven leeg. Tijdstraffen (extra stoptijd, drive-through. etc), blijven zoals ze zijn toegewezen.

Een lege plek direct voor een rijder is waarschijnlijk net zo prettig dan een er direct achter je (behalve als je als laatste op de grid moet staan).

Maar... zo zal het niet gaan gebeuren, dus...... ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max 7e, netjes hoor. Morgen maar eens kijken of hij punten kan pakken. Weersverwachting is regen, maar dat was vrijdag en zaterdag ook. Er is echter bijna geen regen geweest... We gaan het zien!

groetjes vanaf de red bull ring camping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/wtf1.co.uk/wp-content/uploads/2015/06/roflbot1.jpg?resize=700%2C394

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 02:43:
Max 7e, netjes hoor. Morgen maar eens kijken of hij punten kan pakken. Weersverwachting is regen, maar dat was vrijdag en zaterdag ook. Er is echter bijna geen regen geweest... We gaan het zien!

groetjes vanaf de red bull ring camping.
FP3 was toch best nat?
Moet ook niet te nat zijn natuurlijk.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Om 1400 verwachten ze regen...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Mystikal schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:36:
Om 1400 verwachten ze regen...
Regen race ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Mijn google skills zijn op de vroege ochtend nog niet zo best.

Welke zender kunnen we de race live volgen en vanaf hoe laat?
Modbreak:En je leesskills ook niet, het staat nota bene in de topicwarning om bij elke sessie van elke race dit soort zelfzoekvraagjes te voorkomen.

[ Voor 37% gewijzigd door Señor Sjon op 21-06-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Sport1 , Duitse RTL, Sky, vanavond samenvatting op Veronica en BBC.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrSleeves schreef op zondag 21 juni 2015 @ 08:22:
[...]

FP3 was toch best nat?
Moet ook niet te nat zijn natuurlijk.
Ja, klopt. Maar er was veel meer regen verwacht. De huidige verwachting is inmiddels ook niet veel regen meer... Vind ik ook niet héél erg eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Nu online
Mystikal schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:45:
Sport1 , Duitse RTL, Sky, vanavond samenvatting op Veronica en BBC.
Top thnx! Dat wordt kijken via Duitse rtl.
En het begint om 14:00 vanmiddag kwam ik net achter!

Ben benieuwd wat Max gaat doen deze race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aep3e8q_700b.jpg

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Photoshop? Het zijn 3 Williamsen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 15:09

ThunderNet

Flits!

Erapaz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Oh really?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Erapaz schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Behoorlijke photoshop, de linker massa komt uit de pitbox van Ferrari

Wat ik me nu afvraag mbt de straffen, stel je hebt 4 motoren gebruikt en je weet dat je een 5e motor + straffen gaat krijgen, waarom dan niet naar de kwalificatie nog een 6e motor erin lepelen en zeggen dat de 5e niet te fixen is op het circuit, vervolgens heb je toch 2 nieuwe motoren ter beschikking? Je mag toch vrij wisselen tussen alle gebruikte motoren gedurende het seizoen?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Je mag vrij wisselen met de oude motoren totdat er "tokens" worden gebruikt. Het maakt niet uit op wat voor moment je een motor wisselt (nieuwe plaatst), een straf daarvoor volgt sowieso.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 21-06-2015 11:22 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
ThaStealth schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Behoorlijke photoshop, de linker massa komt uit de pitbox van Ferrari

Wat ik me nu afvraag mbt de straffen, stel je hebt 4 motoren gebruikt en je weet dat je een 5e motor + straffen gaat krijgen, waarom dan niet naar de kwalificatie nog een 6e motor erin lepelen en zeggen dat de 5e niet te fixen is op het circuit, vervolgens heb je toch 2 nieuwe motoren ter beschikking? Je mag toch vrij wisselen tussen alle gebruikte motoren gedurende het seizoen?
Dit klinkt vest wel als een briljant idee dat binnnen de regels valt ;-).

Maar mss is er nog een soort anti-misbruik bepaling... Leuk voor voor de regel uitpluizers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Volgens mij had Max nog een aantik momentje met Raikkonen deze ochtend :D (laat maar, was gisteren)

[ Voor 21% gewijzigd door RoyK op 21-06-2015 11:24 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Laatst online: 11-09 10:19
hardware-lover schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:21:
Je mag vrij wisselen met de oude motoren totdat er "tokens" worden gebruikt. Het maakt niet uit op wat voor moment je een motor wisselt, een straf daarvoor volgt sowieso.
Dus je mag de oude motoren niet meer gebruiken als je een nieuw ontwikkelde motor gebruikt? Ik snap wel dat je de oude niet mag upgraden naar de nieuwe spec. Vaag

Alonso heeft pole:

Afbeeldingslocatie: http://40.media.tumblr.com/fb409c2841576b99a09b62252d4028cc/tumblr_npkp1yfqIC1rs6nsjo1_500.jpg

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RoyK schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:22:
Volgens mij had Max nog een aantik momentje met Raikkonen deze ochtend :D
Ze rijden helemaal niet deze ochtend, of hebben ze tikkertje gespeeld samen?

[ Voor 54% gewijzigd door hardware-lover op 21-06-2015 11:24 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 19:49
Ik ben heel benieuwd naar het weer. Net bij de GP2 in de laatste rondjes kwamen er druppeltjes :)
Ziet er ook heel slecht uit.

Volgens FI duurt de bui nog een uurtje; betekend misschien (temperatuur is niet zo hoog daar momenteel) dat er nog natte plekken zijn in de eerste paar ronden, maar snel drooggereden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:25:
Ik ben heel benieuwd naar het weer. Net bij de GP2 in de laatste rondjes kwamen er druppeltjes :)
Ziet er ook heel slecht uit.

Volgens FI duurt de bui nog een uurtje; betekend misschien (temperatuur is niet zo hoog daar momenteel) dat er nog natte plekken zijn in de eerste paar ronden, maar snel drooggereden dan.
Komt eerst nog Porsche Supercup, die rijden het wel droog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ted vond gisteren een zeldzame soort in Ted's Qualifying Notebook. De Ricciardo zonder lach.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIA7HZ1WcAAOGLa.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
F1 bij BBC is pas laat, en het is op een Duitse zender bij KPN te zien (maar Duits gaat me niet zo goed af :+ ) - de betaalzenders zijn abonnementen en dan is er nog een voetbalkanaal waar je 6 Euro voor gaat betalen. En daar staat niet bij of het in HD is of niet.

Waar kan je tegenwoordig nou in full HD F1 kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Blue-eagle schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:45:
F1 bij BBC is pas laat, en het is op een Duitse zender bij KPN te zien (maar Duits gaat me niet zo goed af :+ ) - de betaalzenders zijn abonnementen en dan is er nog een voetbalkanaal waar je 6 Euro voor gaat betalen. En daar staat niet bij of het in HD is of niet.

full hd is geen enkele zender :P

Maar sport1 is wel gewoon 1080i dacht ik (of anders 720p). Wel HD dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Adlermann schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:46:
[...]

full hd is geen enkele zender :P

Maar sport1 is wel gewoon 1080i dacht ik (of anders 720p). Wel HD dus.
Bizar eigenlijk, niet? Er zijn al 4k en 8k-resolutie televisies en men heeft thuis al een Oculus Rift en de F1 vraagt zich af waarom minder mensen interesse hebben :P

Maar sport1 is dus een abbo. Ik kijk daar te weinig voor... liefst volg ik gewoon de BBC omdat ik die presentatoren graag hoor :) David Coulthard is gewoon bijzonder kundig en weet veel leuks te vertellen...

Illegale bronnen opzoeken dan maar. Het legale aanbod valt een beetje tegen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:07
Blue-eagle schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:52:
[...]

Bizar eigenlijk, niet? Er zijn al 4k en 8k-resolutie televisies en men heeft thuis al een Oculus Rift en de F1 vraagt zich af waarom minder mensen interesse hebben :P

Maar sport1 is dus een abbo. Ik kijk daar te weinig voor... liefst volg ik gewoon de BBC omdat ik die presentatoren graag hoor :) David Coulthard is gewoon bijzonder kundig en weet veel leuks te vertellen...

Dat is niet iets wat de F1 kan veranderen, dit "probleem" ligt bij de kabelboeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
[...]

Maar sport1 is dus een abbo. Ik kijk daar te weinig voor... liefst volg ik gewoon
de BBC omdat ik die presentatoren graag hoor :) David Coulthard is gewoon bijzonder kundig en weet veel leuks te vertellen...

Sport 1 kan geeoon per wedstrijd cq race gekocht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
[...]

Er is wereldwijd bijna geen enkele zender die in 1080p uitzend, alle normale HD DVB zenders zijn 1080i. De bandbreedte is voor veel zenders gewoon te duur.

Wat TV's betreft 4k is trouwens geen UHD. 4k is 4096 x 2160 pix en een bioscoop standaard, UHD is 3840 x 2160 pix en dat is de TV standaard.
Danielson schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:56:
[...]
Dat is niet iets wat de F1 kan veranderen, dit "probleem" ligt bij de kabelboeren.
Nee dit ligt meer bij de zenders, die willen niet het dubbele betalen voor maar een klein beetje beter beeld.

[ Voor 20% gewijzigd door SnowDude op 21-06-2015 12:02 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max verstappen liep zomaar teds notebook 'binnen'
http://www1.skysports.com...ing-notebook-8211-austria
Rond 16:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

14:40 that is :p

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, Ted liep zomaar Max' keuvelrondje binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:07:
[...]

Nee, Ted liep zomaar Max' keuvelrondje binnen :P
Heerlijk om te zien hoe ontspannen hij daar rondloopt, als of hij nooit anders heeft gedaan. (en dat is eigenlijk ook wel zo natuurlijk)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Mooi ook hoe Ted er vanuit gaat dat hij gewoon doorloopt, zoals bijna alle coureurs doen als hij ze even groet. Maar Max stopt direct en wil een praatje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lijkt toch echt op een natte race: http://www.netweather.tv/index.cgi?action=f1;sess=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Laatst online: 23-07 12:21
Ik mag het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
SnowDude schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Nee dit ligt meer bij de zenders, die willen niet het dubbele betalen voor maar een klein beetje beter beeld.
Nee, dit ligt bij de kabelboeren. Sport1 wilt graag meer HD zenders, maar er is geen ruimte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:27:
Nee, dit ligt bij de kabelboeren. Sport1 wilt graag meer HD zenders, maar er is geen ruimte!
Gezien de tien miljard obscure zenders valt daar voor het juiste bedrag echt wel wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ryur schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Daar ging het niet over, het ging nu over het verschil tussen 1080i en 1080p.
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:30:
[...]

Gezien de tien miljard obscure zenders valt daar voor het juiste bedrag echt wel wat aan te doen.
Zeker, maar die financiële onderhandelingen zijn volgens mij niet heel gecompliceerd. Hoewel Sport1 en Ziggo aparte bedrijven zijn, zijn ze natuurlijk beide van Liberty Global. Wat wel gecompliceerd kan zijn is dat omdat het van het zelfde moederbedrijf is, dat de NMA meekijkt met dit soort onderhandelingen. Er zullen markt conforme bedragen betaald moeten worden, anders gaan de concurrenten steigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Gisteren tijdens de kwalificatie zou het ook (hard) regenen....ik zag er niks van :P . Door de bergen is een weersvoorspelling onmogelijk te geven.

Als het droog blijft dan eindigt Max niet hoger dan de 12de positie ben ik bang, met DRS zoeft iedereen de Renaults zo voorbij :/ :F .

[ Voor 17% gewijzigd door Cubic X op 21-06-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Laat de regen maar komen, heb er zin in! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Blue-eagle schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:45:

€ 3,99 voor een race. Beeld kwaliteit is behoorlijk hoog (hoewel mijn werklaptop de hoogste kwaliteit van de stream niet kan afspelen zonder te haperen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ik kijk hier voor het weer:

http://www.wetteronline.de/regenradar/oesterreich

Er is wel regen in de buurt, maar niet veel, vrees dat het droog blijft.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frisods
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03-2021
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CH9sDHxUMAAa24V.jpg:large

ghe, alonso kan de humor er ook wel van in zien haha!

https://twitter.com/alo_oficial/status/612333099943370752

[ Voor 88% gewijzigd door frisods op 21-06-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
man man, zit Sport 1 te kijken voor de voorbeschouwing. Hoe slecht is die presentatrice zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
CFC-Mathijs schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:03:
man man, zit Sport 1 te kijken voor de voorbeschouwing. Hoe slecht is die presentatrice zeg...
Sport 1 extra GT 3, kletsnatte baan spa is interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 13-09 17:33
De TR's staan toch in regen setup?

Gedroomd scenario: bak regen om 13:50 en dan Donington 1993 revisited ;)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

CFC-Mathijs schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:03:
Ze moeten gewoon die hele studioshit opdoeken en Olav + productieteam meer geld geven om op locatie rapportages etc. te maken. Die dweil van een Rob Kamphues die alleen maar zichzelf heel grappig vindt heel snel de deur wijzen. :X

Emile Schelvis wil ik het nog niet eens over hebben, dat was helemaal erg.

[ Voor 8% gewijzigd door max op 21-06-2015 13:24 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

alexbl69 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:21:

Dat werd hier gezegd, ik heb het nog niet gehoord verder. Maar in een regen setup naar p7? Lijkt me wel wat sterk.

Hier staat dat Sainz met regen setup reed: http://richlandf1.com/?p=38221

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 21-06-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vos schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:24:
[...]

Dat werd hier gezegd, ik heb het nog niet gehoord verder. Maar in een regen setup naar p7? Lijkt me wel wat sterk.

Max had gehele tijd 'meer' DF, Sainz hebben ze dat halve wege ook veranderd naar zelfde als Max. Maar dat veranderd feel van auto. En met wisselende weeromstandigheden ineens ander rijgedrag van auto is lastig(er), dan wanneer je setup ongewijzigd blijft. Aldus ted kraviz

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:58
alexbl69 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:21:

Liever niet om 13:50, dan krijgen we onboards van Massa dat de start toch echt uitgesteld moet worden. Gewoon om 14:10, race is al even aan de gang, hooguit een SC.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Vos schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:24:
[...]

Het is door de media een beetje warrig verhaal geworden zo.. maar (volgens mij) het zit zo:

- TR haalt vaak downforce van de auto af om niet voorbijgereden te worden op het rechte stuk (vanwege de trage Renault)
- Dit weekend begonnen ze ook met een 'low downforce' setup. Max zei al gelijk in Free Practice 1: 'The car is undrivable'.
- Toen zijn ze bij Max' auto toch maar naar de 'normale setup' gegaan, meer downforce, maar langzamer op het rechtestuk. Max ging hier behoorlijk lekker mee.
- Carlos is op low downforce blijven rijden, en vlak voor de kwalificatie overgestapt op Max' setup ivm met de regen.

De reden voor die overstap was de regen in het begin van de kwalificatie. Sainz noemt het nu een 'regen setup', maar het is gewoon een reguliere TR setup. Met als nadeel dat de TR in het droge 0,3 tot 0,5 seconden verliest in sector 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Max legt het net uit aan Brundle op Sky: in Canada hadden ze weinig wing en werden ze alsnog ingehaald. Dus Max heeft gezegd geef mij maar maximale vleugels voor snelheid in de bochten of eventueel regen, op de rechte stukken worden we toch wel gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat voor sim rijdt giedo op sport1 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

Lijkt wel of die gast nog thuis woont

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
MikeyMan schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:45:
Wat voor sim rijdt giedo op sport1 dan?
Waarschijnlijk eentje van Sauber
Pierre schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:46:
Lijkt wel of die gast nog thuis woont
Is zijn privekamer denk ik ;)
Maar hij woont al paar jaar samen met zijn vrouw. (De dochter van de baas van McGregor)

[ Voor 42% gewijzigd door Ryur op 21-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted geeft op skysport aan dat:
- Kan spannend worden tussen Ferrari en Mercedes.
-Veel hangt af van Mercedes strategie,
-Men kan kiezen tussen 1 of 2 stops.

Perez pakte vorig jaar 6! plekken in de eerste ronde.
Dus zeker in de eerste ronde blijft het spannend, en moet max in zijn achterspiegels kijken.

Interview met max.
Veel vleugel, omdat ze anticiperen op regen.
Max hoopt voor een beetje regen. Zelfs in het droge is hij snel in de bochten.
De auto doet het goed, Max houdt van regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Ferrari topman heeft zojuist trouwens laten weten dat ze met liefde Red Bull zouden voorzien van motoren volgend jaar.

Het speculeren gaat lekker verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Tralapo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:51:
Ferrari topman heeft zojuist trouwens laten weten dat ze met liefde Red Bull zouden voorzien van motoren volgend jaar.

Het speculeren gaat lekker verder
Maar de baas van RB zegt: Renault of uit de sport ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
De baas van RB zegt eerder, een A-motor of uit de sport.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 07:50
Trouwens, waarom heeft Grosjean gisteren Q3 niet gereden?

[ Voor 18% gewijzigd door nadroJ op 21-06-2015 13:59 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

nadroJ schreef op zondag 21 juni 2015 @ 13:58:
Trouwens, waarom heeft Grosjean gisteren Q3 niet gereden?
Iets met z'n remmen wat niet goed was geloof ik.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Had problemen met brake-by-wire volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ah, oké :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Waterpomp volgens de twitter van Lotus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Goed, hoe krijgen ze dat nu voor elkaar?!!!

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

sandwitch :D

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
De oud-teamgenoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Autootje stapelen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wow

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Strak parkeren van de heren.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Hahaha sodeknetter die zitten aardig op elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 19:12
Haha zit je dan boven op een andere auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Manor ook stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Sainz meteen een paar plekjes omhoog na de start. niet slecht

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
Damn, die Marshall ging ook net op tijd opzij.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Kimi komt wel goed weg. Voor hetzelfde geld snijdt de vloer hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hebben ze nou echt geen camera hoek waar het een beetje te zien is? Alleen van 300 meter afstand amper te zien..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Of beelden vanuit Alonso zijn auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Wel k*t dat ROS nu 1 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hebben ze geen cameras daar??

Leek alsof Kimi geraakt werd voordat hij zomaar opzij ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja precies... overhead laat het ook niet zien. Leek erop alsof Kimi hem zelf verloor, lekke band ofzo? Of gewoon een tikje kreeg maar dat is een rare plek dan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
ERI duidelijk jumpstart :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Gaat ie toch niet volhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Juist niet, zien we zo meteen nog een gevecht waarbij Hamilton erlangs komt. ;)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Leek idd alsof Kimi hem kwijt was en met de achterkant tegen Alonso aan gleed.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

Lekke band of zo

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Huh? Dat is nog de enige kans op spanning om de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een tikje zou kunnen maar hij is al vol aan het accelereren, op de exit van een bocht, toch knop als je daar een tikje krijgt, dan zat Alonso gewoon echt totaal niet op te letten ofzo. Misschien had hij gewoon geen zin meer :+

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 21-06-2015 14:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Lekker kort weekend voor Kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hij doet een rare stuurbeweging voordat hij hem in Alonso boort. Maar waardoor doet hij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Ja wat een RAMP weekend voor Kimi en vooral Alonso ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Aangetikt door KVY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Die Mac Laaren von Alonso zoals ze het hier op RTL zeggen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Laatst online: 00:30

ricardo246

Life's what you make it!

Goron schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:11:
Hij doet een rare stuurbeweging voordat hij hem in Alonso boort. Maar waardoor doet hij dat?
Ik denk tegensturen omdat zijn achterkant om komt

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zondag 21 juni 2015 @ 14:11:
Ja wat een RAMP weekend voor Kimi en vooral Alonso ook.
Ach scheelt Alonso mooi wat straffen om in te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Waarom is er geen Alonso onboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Het is eigenlijk gewoon de schuld van Alonso. Die had er vast gewoon geen zin in om weer ronden lang achterin te klooien. Dan is dit gewoon een efficiënte actie, gewoon binnen een rondje ermee stoppen. ;)

De CSL/OT kroeg !

Pagina: 1 ... 21 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.