[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 46.719 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:13
Rianata schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:23:
[...]

Nope, is inmiddels al weer enige tijd geleden dat dat voor het laatst in de aanbieding was. Ik zit er ook op te wachten :9
Ik zit ook te wachten, maar zoveel silver heb ik ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 21:41
Zo ik heb dit spel al even niet meer aangeraakt misschien toch een keer zinvol om er weer mee te beginnen ik zie dat er weer een aantal france tanks bij zijn gekomen misschien wekken die mijn interessen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
iTitus schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 22:26:
[...]

Ik zit ook te wachten, maar zoveel silver heb ik ook weer niet.
Same here! Laat die kortingen maar komen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Rianata schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:37:
Was het niet een paar dagen geleden dat we een soort van discussie over de leFH18B2 hadden? Met dat in het achterhoofd vandaag solo gestart met deze lekkere arty op tier 5. Zie hier waarom het zo'n lekkere is :)

[afbeelding]
Ik heb er ook al enkele potjes mee achter de rug en dat gaat inderdaad lekker :)

Maar een vraagje, welke mod is het dat je gebruikt om ingame de stats per tank te krijgen?

Ik heb ook wel een session stats mod maar die geeft dat niet per tank weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

p0st modpack o.a.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Hier ook een happy p0st modpack gebruiker. :)

Gisteren de eerste keer met de KV-13 gespeeld. Penetratie is wel echt om mee te huilen! :(

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

kreezjie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:57:
[...]

Ik heb er ook al enkele potjes mee achter de rug en dat gaat inderdaad lekker :)

Maar een vraagje, welke mod is het dat je gebruikt om ingame de stats per tank te krijgen?

Ik heb ook wel een session stats mod maar die geeft dat niet per tank weer...
Is gewoon Locastan session mod, via Aslain geinstalleerd. Onderaan heb je dan bij de overall stats een knop zitten Tanks stats oid. Hier kun je switchen tussen stats per tank of overall.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Rianata schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:54:
[...]

Is gewoon Locastan session mod, via Aslain geinstalleerd. Onderaan heb je dan bij de overall stats een knop zitten Tanks stats oid. Hier kun je switchen tussen stats per tank of overall.
ok thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Rianata schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:54:
[...]

Of YasenKrasen Messenger Mod, vind ik zelf wat prettiger qua looks & feel
http://forum.worldoftanks...s-session-statistics-eng/

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

p0st schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:05:
[...]

Oh ja, het kan zijn dat ik ook YasenKrasen heb 8)7 kwestie idd van smaak :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Heeft er iemand een idee hoe je campende TD's van je eigen team aan het verstand kan krijgen dat als alles al gespot is, ze best wel wat agressiever mogen spelen dan nog steeds in base blijven campen?
Het lijkt wel alsof mensen spontaan vergeten dat die dingen ook een motor en tracks hebben :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15
GJP80 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:26:
Heeft er iemand een idee hoe je campende TD's van je eigen team aan het verstand kan krijgen dat als alles al gespot is, ze best wel wat agressiever mogen spelen dan nog steeds in base blijven campen?
Het lijkt wel alsof mensen spontaan vergeten dat die dingen ook een motor en tracks hebben :P
Teamkillen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Gewoon vertellen in de chat op een vriendelijke manier?
All enemies spotted, TD's please attack

Of zelf naar voren gaan met de TD's als rugdekking.

[ Voor 21% gewijzigd door PcDealer op 26-06-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gelukkig leest iedereen altijd de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
PcDealer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:30:
Gewoon vertellen in de chat op een vriendelijke manier?
All enemies spotted, TD's please attack

Of zelf naar voren gaan met de TD's als rugdekking.
Geprobeerd, eindigde met STFU NOOB!

Ging om deze game en dan voornamelijk om onze Jagdtiger:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/35k1noz.jpg

Lijkt me persoonlijk de ideale matchup voor een Jagdtiger :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik snap campen in een TD sowieso niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
GJP80 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:26:
Gisteren gelukt! Een campende tier 9 waffle banaan was eigenlijk best goed aan het campen met 5 kills. Nadat ik (en daarna een paar anderen) "get your topgun!!!" begonnen te roepen kwam ie van z'n plekje om de laatste vijandelijke TD's te flanken. Hij kreeg z'n topgun trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nais!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
User schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:33:
Komt denk ik doordat passief spelen niet voorkomt in je woordenboek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Ik heb ook een hekel aan al die TD's die blijven campen aan de base. Dan heb ik zelf geen plaats meer om te snipen met mijn heavy. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Catscratch schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:35:
Ik heb ook een hekel aan al die TD's die blijven campen aan de base. Dan heb ik zelf geen plaats meer om te snipen met mijn heavy. ;)
Ik pak altijd een spot achter onze eigen arty, best camping spot. Kunnen zij je nog in TD modus beschermen tegen yolo light tanks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
p0st schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:05:
[...]
Thnx p0st!
Yasenkrasen gebruik ik inderdaad ook, de vanilla versie ervan. Heb echter nog nooit zo'n stat gezien per tank 8)7
Catscratch schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:35:
LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

kreezjie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Thnx p0st!
Yasenkrasen gebruik ik inderdaad ook, de vanilla versie ervan. Heb echter nog nooit zo'n stat gezien per tank 8)7

[...]

LOL!
Links onderin dat knopje; Tank Stats :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
p0st schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Links onderin dat knopje; Tank Stats :+ 8)
Haha, ik heb dat één keer geprobeerd maar weet al niet meer wat ik toen te zien kreeg, stond me waarschijnlijk niet aan en daarom maar vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:35:
[...]

Komt denk ik doordat passief spelen niet voorkomt in je woordenboek. :+
Wat komt niet voor in mijn woordenboek?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Na mijn welverdiende vakantie zal ik weer wat meer tijd hebben *O*

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
GJP80 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:32:
[...]

Geprobeerd, eindigde met STFU NOOB!

Ging om deze game en dan voornamelijk om onze Jagdtiger:

[afbeelding]

Lijkt me persoonlijk de ideale matchup voor een Jagdtiger :o
Ach, als de td's niet hadden gebase camped, had je misschien ook geen ace gehad ;)

Verder is het moeilijk om mensen te bewegen iets te doen wat buiten hun confort zone valt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Hoe zit dat nu met die nieuwe franse T10? Must have?
Ik heb namelijk bijna de 1e female crew klaar maar weet nog niet waar ik ze ga inzetten:
- ... > Leopard 1 (eventueel later ook nog te gebruiken op de E50 als ik de Leopard toch wat squishy vind)
- ... > AMX 30b (eventueel ook nog te gebruiken op de BC, shame on me dat ik die nog niet heb... ELC is te leuk...)

Zit bij beide lijnen nog maar op tier 6, maar tis nu wel tijd om met een goede crew te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:33:
Na 10 potjes in de JT8,8 snap ik campen in een TD maar al te goed. Van alle classes en subtypes tanks die er in de game zijn, heb ik nog het minste verstand van de slow&heavy fixed gun TD. Ik weet gewoon niet hoe ik me in de early game moet gedragen en val vaak ten prooi aan snelle lights en mediums.

FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Welke setup gebruiken jullie op de Cromwell? Zit zelf te twijfelen tussen

- RAMMER / GLD / OPTICS
- RAMMER / VENTS / BINO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Inrage schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:55:
Ik heb namelijk bijna de 1e female crew klaar maar weet nog niet waar ik ze ga inzetten:
- ... > Leopard 1 (eventueel later ook nog te gebruiken op de E50 als ik de Leopard toch wat squishy vind)
- ... > AMX 30b (eventueel ook nog te gebruiken op de BC, shame on me dat ik die nog niet heb... ELC is te leuk...)

Zit bij beide lijnen nog maar op tier 6, maar tis nu wel tijd om met een goede crew te spelen!
AMX 30B is een beetje een tank die overal tussen invalt. Het is eigenlijk een leopard met slechtere mobility groot profile en slechtere gun stats, maar wel betere bloomstats.

De tank speelt daardoor wel fijn, omdat ik soms helemaal gek wordt van die klote bloom op leopard.
Als je moet kiezen is denk ik leopard allround wel de betere tank.

Maarja atm ben ik ook een beetje BSED, WoT aint fun for me last week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

O_A_B schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:03:

- RAMMER / GLD / OPTICS
- RAMMER / VENTS / BINO
Wat dacht je van RAMMER / VENTS / OPTICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Inrage schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:55:

Ik heb de Leo en grind nu de AMX 30 en ze spelen vergelijkbaar met wat kleine verschillen, maar ik vind het beide wel erg leuke tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Rianata schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:04:
[...]

Inderdaad want BINOS op een snelle beweeglijke medium, waarmee je eigenlijk niet wilt stilstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Quantor schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:05:
[...]

Inderdaad want BINOS op een snelle beweeglijke medium, waarmee je eigenlijk niet wilt stilstaan?
Depends, gezien de gun kan je vrij weinig raken als je niet stilstaat, wat inhoudt dat je bino's wel enigszins nut kunnen hebben. Persoonlijk zou ik ook voor optics gaan, zeker omdat je veel aan het rijden bent om in schietposities te komen.

Als je het als een soort scout wilt spelen kan je altijd vents droppen en met optics en bino's runnen. Hiermee heb je altijd 10% meer viewrange en als je uit een bush scout 25% viewrange.

Al zou ik persoonlijk gewoon rammer,vents, optics spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

jantje 2 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:13:
[...]

Depends, gezien de gun kan je vrij weinig raken als je niet stilstaat, wat inhoudt dat je bino's wel enigszins nut kunnen hebben. Persoonlijk zou ik ook voor optics gaan, zeker omdat je veel aan het rijden bent om in schietposities te komen.

Als je het als een soort scout wilt spelen kan je altijd vents droppen en met optics en bino's runnen. Hiermee heb je altijd 10% meer viewrange en als je uit een bush scout 25% viewrange.

Al zou ik persoonlijk gewoon rammer,vents, optics spelen.
Het verantwoorden van Bino's op een cromwell 8)7.

Ik speel met Rammer, Vents en GLD/Optics.
Bino's is echt een ding wat je niet nodig hebt op de cromwell. Als je tijdens het rijden niet kan raak schieten moet je maar wat dichterbij gaan rijden. Stil staan en dan proberen te gaan schieten zorgt voor onnodige damage aan je tank die je hard nodig hebt aan het einde van de battle. Die tank is gemaakt om drive-by's te doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ok, je moet even stil staan om te mikken vooral op langere afstand, maar 5 sec is dan wel erg lang! Zoals je zegt is optics een veel beter keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Bigsexy3 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Het verantwoorden van Bino's op een cromwell 8)7.

Ik speel met Rammer, Vents en GLD/Optics.
Bino's is echt een ding wat je niet nodig hebt op de cromwell. Als je tijdens het rijden niet kan raak schieten moet je maar wat dichterbij gaan rijden. Stil staan en dan proberen te gaan schieten zorgt voor onnodige damage aan je tank die je hard nodig hebt aan het einde van de battle. Die tank is gemaakt om drive-by's te doen. :9
Zoals je ziet is het niet mijn voorkeur, maar het is een mogelijkheid mocht iemand op die manier willen spelen of het de beste manier is, is natuurlijk weer een ander verhaal. ;)

Ik vind de gun persoonlijk te slecht om hem te kunnen houden voor fun. Heb hem alleen gebruikt voor het doen van missies. ( 2 tanks tier higher on fire etc ) en kill 2 scouts on the move ( die ik beide maar gerammed hebt ) en nadat ik obj. 260 had gelijk dat ding verkocht.

[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 26-06-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 09-09 09:56
Edmin schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:01:
[...]

Na 10 potjes in de JT8,8 snap ik campen in een TD maar al te goed. Van alle classes en subtypes tanks die er in de game zijn, heb ik nog het minste verstand van de slow&heavy fixed gun TD. Ik weet gewoon niet hoe ik me in de early game moet gedragen en val vaak ten prooi aan snelle lights en mediums.

FML
Early game met die ontzettend langzame TD naar voren rijden. Gewoon eerste lijn staan, armor op dat ding is gewoon goddelijk op tier 8 en werkt ook heel goed op tier 9. Als je maar je onderplaat kan verstoppen, dan is het goed.
Ga op plekken staan waarvan jij weet dat daar de meeste tanks komen en zorg ervoor dat het een soort gang is waar je niet geflankeerd kan worden. Goed voorbeeld is de heavy tank alley op Himmelsdorf.

Ik speel de JT8.8 op die manier en behaal goede successen. Eerste pot ooit gespeeld met dat ding gelijk Mastery Ace tanker gehaald.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

O_A_B schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:03:

- RAMMER / GLD / OPTICS
- RAMMER / VENTS / BINO
offtopic:

Sytzama! Toevallig nog een oud-collega hier? :)

mhindrik schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:00:
[...]

Early game met die ontzettend langzame TD naar voren rijden. Gewoon eerste lijn staan, armor op dat ding is gewoon goddelijk op tier 8 en werkt ook heel goed op tier 9. Als je maar je onderplaat kan verstoppen, dan is het goed.
Ga op plekken staan waarvan jij weet dat daar de meeste tanks komen en zorg ervoor dat het een soort gang is waar je niet geflankeerd kan worden. Goed voorbeeld is de heavy tank alley op Himmelsdorf.

Ik speel de JT8.8 op die manier en behaal goede successen. Eerste pot ooit gespeeld met dat ding gelijk Mastery Ace tanker gehaald.
Ik lpe natuurlijk de eerste potten op Murovanka tegen het probleem aan dat daar relatief weinig pipelines zijn en ik werkelijk overla geflankt werd. Het is nog een behoorlijke leerweg, maar bedankt voor de tip :)

[ Voor 60% gewijzigd door Edmin op 26-06-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Rianata schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:04:
[...]

Dit.

Andere setups zijn msn beter als je toptier bent maar in de andere potjes waar de comwell wat lastiger speelt en je het vooral van mobiliteit en spotting moet hebben vind ik dit de beste setup. Dan zou je kunnen zeggen dat de rammer er ook uit kan, maar dan pak je een andere fijne eigenschap van deze tank weg, snelvuurknalle!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Edmin schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:12:
[...]

offtopic:

Sytzama! Toevallig nog een oud-collega hier? :)

[
Diensttijd lichting 92-8 in 11-Tank Bat , 3-Echo. ( Leopard 1V genaamd "Apocolypse", :P )

Ga dan voor RAMMER / VENTS / OPTICS. Thanks all

[ Voor 8% gewijzigd door O_A_B op 26-06-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

O_A_B schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:18:
[...]

Diensttijd lichting 92-8 in 11-Tank Bat , 3-Echo. ( Leopard 1V genaamd "Apocolypse", :P )

Ga dan voor RAMMER / VENTS / OPTICS. Thanks all
Haha, ouwe poep. Toen stond ik nog stikkers aan de poort te vragen. ;)
11Aesk, 1Romeo Leo2a5

Eerste fatsoenlijke pot achter de rug:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DeQEKTCtd6R1vUE1TM3GKQ2d/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 19:16
Heb even een vraagje over het recorden met OBS:

Wat voor instellingen gebruiken jullie? Ik heb nu een beetje wat aangepast, maar het ziet er alsnog niet heel goed uit vind ik zelf. Heb namelijk een leuke replay van de test server.....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l7l9JfcxxT4&feature]

[ Voor 12% gewijzigd door SurfBoy op 26-06-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Inrage schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Dit.

Andere setups zijn msn beter als je toptier bent maar in de andere potjes waar de comwell wat lastiger speelt en je het vooral van mobiliteit en spotting moet hebben vind ik dit de beste setup. Dan zou je kunnen zeggen dat de rammer er ook uit kan, maar dan pak je een andere fijne eigenschap van deze tank weg, snelvuurknalle!!
Meh, ik zou zelfs de optics weglaten. VENTS, GLD en RAMMER.
Cromwell is in principe puur snelheid. Om je tegenstander cirkelen, schieten en weer weg. Dan ben je al zo dichtbij dat optics het verschil niet maken. Mocht je toch willen "snipen", dan moet je maar vertrouwen op de spotting van anderen. Maar goed, dat is hoe ik het doe en ik ben geen Cromwell expert, hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Dweebus schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:01:
[...]

Meh, ik zou zelfs de optics weglaten. VENTS, GLD en RAMMER.
Cromwell is in principe puur snelheid. Om je tegenstander cirkelen, schieten en weer weg. Dan ben je al zo dichtbij dat optics het verschil niet maken. Mocht je toch willen "snipen", dan moet je maar vertrouwen op de spotting van anderen. Maar goed, dat is hoe ik het doe en ik ben geen Cromwell expert, hehe :p
Wat heb je dan aan een GLD?! Die werkt alleen als je stil staat om te snipen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Rianata schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:09:
[...]

Wat heb je dan aan een GLD?! Die werkt alleen als je stil staat om te snipen :?
Hmm, crap.. Ja, dat is inderdaad wel logischer op zich, hehe.
Dacht dat de aiming circle iets kleiner werd daardoor, maar het is inderdaad puur de snelheid van het aimen. Circle blijft net zo groot...

Goed punt! Toch maar iets anders pakken dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dweebus schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:25:
[...]

Hmm, crap.. Ja, dat is inderdaad wel logischer op zich, hehe.
Dacht dat de aiming circle iets kleiner werd daardoor, maar het is inderdaad puur de snelheid van het aimen. Circle blijft net zo groot...

Goed punt! Toch maar iets anders pakken dan ;)
Denk dat je de Vertical Stabilizer bedoelde, alleen kan je die niet op de Cromwell/Bromwell zetten.
Gebruik inderdaad zelf ook Optics/Rammer/Vents op de Bromwell.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

Hm in deze special weer 1 gold = 35 xp.
Heb ik net 200k ge convert. Kak.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Fordox schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:29:
Hm in deze special weer 1 gold = 35 xp.
Heb ik net 200k ge convert. Kak.
R.E.K.T. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ah ik word gek van de free camera mod in replays, capslock + f3 toch, dan de linker muis. Zie ik free camera activated text maar kan verder niks, alleen zoals altijd om de tank heen bewegen?

Wie heeft hier meer verstand van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Eerst linkermuisknop, dan free camera activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ja als ik dat doe zelfde, de text vrije camera geactiveerd is zichtbaar, maar kan alsnog alleen om de tank heen draaien ipv vrije cam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Heeft er hier iemand de T-54 First Prototype? Lijkt me wel een leuke tank.

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
pffff zit nu bij de amx40 (wil graag deze naar hogere tier) maar wat een rot ding is het :P, iemand tips om er mee te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Nu online
Voor de mensen die bezig zijn met de grind van de Aufklärungspanzer Panther kan mijn post op het NA forum wel interessant zijn: http://forum.worldoftanks...r-grinders-pay-attention/

TL;DR: Wel of niet de top engine unlocken, afhankelijk of je de E50 wilt en 2 crew leden worden omgetrained naar de medium tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Daradius schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 23:04:
pffff zit nu bij de amx40 (wil graag deze naar hogere tier) maar wat een rot ding is het :P, iemand tips om er mee te spelen ?
Volgens my is je armour wel wat bouncy waarmee je wat kan doen maar uiteindelijk is het free xp-en of spelen met constant de ELC in het achterhoofd als "Trophy"...

One of those tanks... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
SurfBoy schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:34:
Heb even een vraagje over het recorden met OBS:

Wat voor instellingen gebruiken jullie? Ik heb nu een beetje wat aangepast, maar het ziet er alsnog niet heel goed uit vind ik zelf. Heb namelijk een leuke replay van de test server.....

[video]
Welke bitrate gebruik je? Wat ik zie lijkt me die vrij laag. Ik gebruik zelf 3500 kb/s en limiteer de FPS op 30 fps.

Btw. Het team killen in de common test is heel normaal. Mijn laatste game waren ze in beide teams goed bezig en was het 10 tegen 10 voordat iemand ook maar een tegenstander gespot had....
Het valt me ook op hoeveel arty de russen (_RU spelers) spelen. Heb geregeld 4 arties per game.. :-(

[ Voor 6% gewijzigd door JRacer op 27-06-2015 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Edmin schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:22:
[...]

Haha, ouwe poep. Toen stond ik nog stikkers aan de poort te vragen. ;)
11Aesk, 1Romeo Leo2a5
Ja je moest goed zijn om met het oude model iets te kunnen raken en met de Leo2 moest je moeite doen om te missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Orandajin schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:16:
[...]

Volgens my is je armour wel wat bouncy waarmee je wat kan doen maar uiteindelijk is het free xp-en of spelen met constant de ELC in het achterhoofd als "Trophy"...

One of those tanks... :F
haha ja dat dacht ik dus, is het slim om die shared exp te gebruiken ? (die rechts boven in je scherm staan, weet naam zo niet). want dat scheeld weer 3k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
JRacer schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:23:
[...]

Welke bitrate gebruik je? Wat ik zie lijkt me die vrij laag. Ik gebruik zelf 3500 kb/s en limiteer de FPS op 30 fps.

Btw. Het team killen in de common test is heel normaal. Mijn laatste game waren ze in beide teams goed bezig en was het 10 tegen 10 voordat iemand ook maar een tegenstander gespot had....
Het valt me ook op hoeveel arty de russen (_RU spelers) spelen. Heb geregeld 4 arties per game.. :-(
Ik dacht eerst dat teamkillen op de test server ook gwn een ban kreeg, samen met de normale server, maar dat is dus niet zo. Ik zal straks is even kijken wat voor settings ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Daradius schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 01:19:
[...]

haha ja dat dacht ik dus, is het slim om die shared exp te gebruiken ? (die rechts boven in je scherm staan, weet naam zo niet). want dat scheeld weer 3k
Je kunt het gebruiken, maar je moet die keuze zelf maken. Ik wil zelf zoveel mogelijk battle XP gebruiken. Soms kan ik het niet weerstaan, bijvoorbeeld om de top engine in de Caernarvon te researchen omdat het anders niet vooruit te branden is :)
SurfBoy schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 08:16:
[...]

Ik dacht eerst dat teamrollen op de test server ook gwn een ban kreeg, samen met de normale server, maar dat is dus niet zo. Ik zal straks is even kijken wat voor settings ik heb.
Ook op de testserver is dat niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
PcDealer schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 09:10:
[...]

Ook op de testserver is dat niet toegestaan.
Op status report:
- apparently the automatic teamkill ban is disabled on the test, this is a bug

Blijkbaar is iedereen daar misbruik van aan het maken. Wou zelf gewoon weer een keertje arty uitproberen. Misschien ook om Noil te pesten :D
Naja, jammer dat wargaming dit soort bugs wel vaker heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

We kunnen wel een arty platoon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
PcDealer schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:53:
Heb geen arty op de normale server. Maar op de testserver kan wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
PcDealer schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:53:
ja, het probleem is dat ik nu met de slechtste tank speel die ik ooit heb gezien (de AMX 40). ook zeggen mensen dat je die punten moet bewaren voor tier 9 tanks enzo, maar ik ben echt net een paar dagen aan het spelen dus dacht misschien is het wel handing om ff van die rot tank af te komen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Laatste kans voor wie de Jagdtiger 8,8 wilt of 11500 gold, heb een code nog te koop voor 20 euro. Deze actie met de tank/gold verloopt op 29 juni :P

4 te gebruiken per account, dus je kan 4x 11500 gold scoren cheap ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Waar heb je vandaan dat hij tot 29 juni loopt?
Ok, ebay gasten vermelden het zo ja.

EDIT:

@bcc, thanks for the tips. De bishop is inderdaad een pracht tank.

[ Voor 60% gewijzigd door Titus op 28-06-2015 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
Ik wilde vandaag met korting wat equipment in het voren kopen, zonder dat ik de tank heb. Maar ik krijg dan prijs 0 en een foutmelding. Kan dat niet meer, of ligt het aan een mod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Artemiev schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:26:
Ik wilde vandaag met korting wat equipment in het voren kopen, zonder dat ik de tank heb. Maar ik krijg dan prijs 0 en een foutmelding. Kan dat niet meer, of ligt het aan een mod ?
Gisteren meer mensen horen klagen dat ze via de store geen equipment in bulk konden kopen. Even tijdelijk res_mods folder hernoemen, kopen, terug hernoemen en weer knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Je kan ook de cash legen. Ik had gisteren een tier VII USSR Attack Plane willen kopen met 30% korting, maar dat lukte steeds niet. Daarom cache gewist via %temp%/wargaming.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Zondagmiddag filmpje van (een van) de slechtste tank destroyer in WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Voor de Object 416 heb ik een vrouwtjes crew gekozen. Nu zit ik te twijfelen wat de derde skill/perk moet worden voor de commander...

Bia (Sia) - Sixt Sense - ??? Ik zit te denken aan situation awareness, of mentor. Of misschien geheel iets anders laat maar horen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Mentor moet je niet nemen..
Ga voor situational awareness en recon, zodat je het maximale uit je view range haalt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep sit awere and recon erg belangrijk maar vergeet ook niet een 100% camo crew op deze tank.
De tank heeft een bizar goeie camorating en met een full camo crew is het helemaal een feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Orandajin schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:20:
Voor de Object 416 heb ik een vrouwtjes crew gekozen. Nu zit ik te twijfelen wat de derde skill/perk moet worden voor de commander...

Bia (Sia) - Sixt Sense - ??? Ik zit te denken aan situation awareness, of mentor. Of misschien geheel iets anders laat maar horen _/-\o_
Ik pak vaak Mentor tot het 100% is en nog 25-30% op de volgende skill om dan de skills te verwijderen en 6th Sense te pakken. Mentor is meteen al inzetbaar (Skill) en 6th pas bij 100% (perk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Ik ga denk toch maar voor Situation Awareness.

Bia en de eerste skill/perk zijn gratis bij de vrouwtjes en kan meteen beginnen met de 3de skill/perk dus.

Bedankt voor de tips d:)b

Ik zie overigens 2 meningen, niet alleen hier maar ook op andere fora:

Mentor roept de ene groep en Situation awareness de andere...

[ Voor 65% gewijzigd door Orandajin op 29-06-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hoe speel je de tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
De grote penetration nerf gaat er dan toch niet komen:
http://ritastatusreport.b...f-happening-mauschen.html

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
De crew zit nog in mijn net aangeschafte T54 Prot 1, ga de vrouwtjes alvast trainen.

Ik wilde de tank dit weekend aanschaffen maar heb mijn gespaarde 3.500.000 credits opgemaakt aan Equipement vanwege de discount en een voorraadje gelegd... 8)7

De A-44 speel ik vrij agressief iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Goed, net de WoWs client geopend en de Open Beta update binnengehaald om mn Beta premium BB te bewonderen..

Vervolgens weer de WoT client geopend en hier komen mn account details niet meer binnen (free xp en gold staan op ----), "acquisition of balance data is in progress. will be avialable soon". Dit blijft echter zo, bugje vanwege WoWs unified account??

P.s. apart dat niemand het nog over Tankfest heeft hier, laat ik dan maar de eerste zijn: holy shit wat gaaf!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Pz IV Hydro voor de geïnteresseerden; met beste voorstel ben ik op $35 uitgekomen. http://www.ebay.nl/itm/Wo...geName=ADME:X:AAQ:US:1123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Ik zag het ja. Betekent dat mijn FV4202 buff die compenseerde voor de penn nerf er dan ook niet komt :'(?
Oh well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dat mens moet eens een betere vertaler regelen, er staat namelijk dat de pen nerf niet deze zomer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
_Anvil_ schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:08:
Goed, net de WoWs client geopend en de Open Beta update binnengehaald om mn Beta premium BB te bewonderen..

Vervolgens weer de WoT client geopend en hier komen mn account details niet meer binnen (free xp en gold staan op ----), "acquisition of balance data is in progress. will be available soon". Dit blijft echter zo, bugje vanwege WoWs unified account??
Ik heb hetzelfde probleem.. Wil ik lekker gebruik maken van de 35xp per gold actie..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Vervolgens weer de WoT client geopend en hier komen mn account details niet meer binnen (free xp en gold staan op ----), "acquisition of balance data is in progress. will be avialable soon". Dit blijft echter zo, bugje vanwege WoWs unified account??

P.s. apart dat niemand het nog over Tankfest heeft hier, laat ik dan maar de eerste zijn: holy shit wat gaaf!!! :D
Er is daar al menig topic over geweest. Ik heb geen WoWs, maar naar het schijnt moet je gewoon een aantal potjes WoWs spelen, waarna je goud weer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
User schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:06:
Dat mens moet eens een betere vertaler regelen, er staat namelijk dat de pen nerf niet deze zomer komt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Nice one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Er is een apart WoWs topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Dus? Het gaat erom dat WoT 'geraakt' wordt door een bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
User schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:06:
Het orgineel van het bericht is vrij snel weer van de server gehaald, dus of het bericht sowieso klopt? Of zijn er al andere bronnen die dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit nog in de auto op weg naar huis. Staan nu te wachten tot we de trein naar Calais in mogen. Maar idd, supervet! 8)

Erg cool om zoveel tanks in beweging te zien. Sommige tanks zijn veel groter dan ik dacht. En lekker veel herrie, heerlijk. En blij dat we de volle twee dagen gedaan hebben, 1 was echt te kort geweest.

Heb alleen Jingles niet gespot. QB, Circon, Sir Havoc wel gespot en op de foto met Rita gegaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Artemiev schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:26:
Had ik ook last van. Even alle mods die je hebt updaten en dan is het opgelost.
Bij mij lag het alleszins aan een verouderde mod aangezien ik nog de eerste versie van het OMC modpack gebruikte voor 9.8 8)7
Oeps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Opgelost bij mij, potje WoWs gespeeld en daarna met inloggen (een minuut of 15 later) deed mn Wot client weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:59:
Opgelost bij mij, potje WoWs gespeeld en daarna met inloggen (een minuut of 15 later) deed mn Wot client weer normaal.
Bij mij kwam het vanzelf goed na 2 dagen zonder WoWs te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Fijn dagje WoT... gisteren op 84% MoE met mijn Tiger 2. Nu nog maar 79%.
Geen enkel potje gehad waarvan je zegt "Ja, dat is fijne matchmaking." Elke keer van die extremen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Hebben ze bij WG een andere kalender dan wij kennen?? :+
Please update this ticket if the problem still appear after the patch on 40th of June.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
p0st schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:27:
Pz IV Hydro voor de geïnteresseerden; met beste voorstel ben ik op $35 uitgekomen. http://www.ebay.nl/itm/Wo...geName=ADME:X:AAQ:US:1123
Bedankt voor de tip !
Nu nog maar 3 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

GOT on a roll...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tN6FEIml.png
http://imgur.com/tN6FEIm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

glorixjim schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:00:
[...]

Bedankt voor de tip !
Nu nog maar 3 beschikbaar.
Geen dank! Best een geinig tankje, maar op Tier V mag je helaas weinig verwachten van je teammates :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1RlhxFs.png

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.