[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 46.730 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Kijk eens, toch nog minder veranderingen dan ik dacht. Daarom was het natuurlijk ook een test server. Jammer dat Prokhorovka toch niet verandert is. Ik vond het wel leuke aanpassingen en met Fiery Salient erbij had je toch nog de oude kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
En weer LT15 gehaald zonder dat ik um kan.

Cappen in een light is natuurlijk veel belangrijker dan spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
JRacer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:40:
[...]

Die ik zo snel nog weet:
- Awful (AFK) Panther vervangen voor SP 1 C.
:'(

Het was zo ongeveer m'n favoriete tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
de Aslain’s XVM ModPack, ik zie dat ze nu ook download hebben met 9.9 versie
Moet ik de installer gebruiken van de 8.8 versie en dan de kleine bestand van 9,9 over heen gooien?

Als ik de 9.9 bestandje alleen in res_mods doe gebeurt er niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Mr_Size schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:41:
[...]

Je beseft je luck niet. Mijn games zijn onbeschrijflijk in light tanks. Laatst nog in de Type 64 in een spotting bush op Malinovka gestaan. 2K spotting en zelf nog 1,5K dmg. Er was echter een 13 90 die nog verder naar voren ging staan en 3,7K spotting deed. En oh ja, de pot ging ook nog verloren omdat 2 toptiers 0 dmg hadden gedaan.

Ik heb werkelijk NIETS fout gedaan die pot en er ZOVEEL MOGELIJK uitgehaald. Externe factoren zorgden er echter voor dat het weer eens onmogelijk was LT 15 te halen. Ik merk overigens vaker dat scouts uit je eigen team je spotting dmg stelen. Veel te veel matches tegenwoordig met 3 of 4 scouts per team. Probeer dan maar eens genoeg spotting te doen
Dat je geluk moet hebben is inderdaad waar, je moet een goede map krijgen, niet te veel scouts in je team, de TD's moeten op je targets schieten.

Maar zo moeilijk is het nu ook weer niet. Net in een type 62( 4 crew skills) full camo en max viewrange plus food. Je hebt dan rond de 575m Viewrange.
Map was fire salliant.Start in het zuiden. Rij naar de heuvel, onderaan de heuvel heb je een bosje waarvanuit je de spoorovergang kunt zien. Daar staan altijd TD's.
Ik spot ze en ze werden zo weggeschoten.
Daarna even boven op de heuvel gekeken, twee heavies gespot die beiden geartied werden.
Daarna naar de andere kant van de map gereden en in het spotting bosje gestaan om de TD's aan die kant te spotten.

Resultaat was ruim 5200 spotting damage en had zelf rond de 1200 dm gedaan.
En als ik die 1200 niet had geschoten was de spotting damage waarschijnlijk nog hoger geweest.... ( NIET SCHIETEN, ik weet het. Maar ja, heb niet voor niet op bijna al mijn scouts 2 of 3 MoE)
Een ding moet ik wel zeggen, crewskills zijn voor deze missies zeer belangrijk. Omdat je door de skills andere scouts kunt overtroeven qua viewrange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
NIET SCHIETEN

is nogal lastig als je 3 arties moet damagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Luck. Ik krijg die map bijna nooit. En krijg ik hem een keer dan wordt ik uitgespot door een 13 90 van de tegenpartij en instantly gekilled.
Start in het zuiden. Rij naar de heuvel, onderaan de heuvel heb je een bosje waarvanuit je de spoorovergang kunt zien. Daar staan altijd TD's. Ik spot ze en ze werden zo weggeschoten.
2x luck. Daar staan lang niet altijd TD's. EN bovendien moet jouw team ze wel kunnen raken en dan ook nog de wil hebben om ze te beschieten.
Daarna even boven op de heuvel gekeken, twee heavies gespot die beiden geartied werden.
WTF? LUCK! Mag ik jouw arties lenen? Arties in mijn team hebben standaard 1,5 hersencel en schieten niet of op andere, minder belangrijke targets.

See what I did there? Jij deed alles wat je kon, maar de 5,2K spotting dmg heb je 0,0 niks invloed op. Je team moet meewerken.

Het bovenstaande wat jij beschrijft, daar doe ik een moord voor. Komt bij mij hoogstens 1x per 500 potjes langs dit scenario.

Anyway, voor we overgaan op het nieuwe topic nog snel ff een filmpje:

Heb vanmorgen 6 replays moeten recorden om er zeker van te zijn dat ik al mijn 9.8 replays ook echt goed kan tonen. Met die patches weet je maar nooit of je replays nog backwards compatible zijn.... :X

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 15-07-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Of je kopieert je client gewoon zodat je 2 installs hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

MrJ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:01:
IS lijn vond ik prima.

IS zelf heeft niets speciaals imo, maar als ik er zelfs een 56% wr op kan spelen is het een goede tank. ;) IS3 vind ik erg prettig spelen, alleen kom ik niet verder dan 48% wr. ;(

IS8 meer gebruikt om de IS7 vrij te spelen, daarna gelijk verkocht. IS7 kende ik een goed begin, nu rond de 50% wr. Voor een goede wr op T10 moet ik toch echt minder foutjes maken. :)
Dit bedoel ik dus. :9

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/i4r3vo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/257ev5y.jpg

Zelfs met een nieuwe crew is het mijn goto tank om even goed te winnen. Nu met 2e MoE. 8)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nou ik kap er maar weer ff mee. Vanilla WoT is toch echt drama voor mij, ik MOET gewoon weten wat voor morons ik mee te maken heb. Had een XVM versie gedownload, maar werkte niet. Dan maar Vanilla.

Toch maar weer geprobeerd lights te spelen. Zo grappig wat mij allemaal overkomt, eigenlijk zou ik een compilatie van de replays moeten maken. Gigantische BS, elk fucking potje opnieuw.

Enige echt goede pot was in de Bulldog, 2,8K dmg. Helaas weer maar 800 ass dmg, dus weer lang niet in de buurt van de missie.

Beste opmerking van de dag: een T6 arty die zegt dat hij niets kan doen in een T8 match. Made me laugh and cry at the same time. Hoe is het fucking mogelijk. Dát soort arty spelers krijg ik dus in mijn team _O-

Ik wacht wel tot p0st zijn modpack weer ready heeft, speelt toch vertrouwder.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 15-07-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
[b][message=44581953,noline].

Toch maar weer geprobeerd lights te spelen. Zo grappig wat mij allemaal overkomt, eigenlijk zou ik een compilatie van de replays moeten maken. Gigantische BS, elk fucking potje opnieuw.
Please make O+ Dat potje dat jij zomaar werd gespot op Fierry Saillant staat nog vers in mijn geheugen :+

En WoT zonder mods vind ik niets aan. Als]GnomeFathers soundmod ooit ermee ophoudt zie ik mezelf ook niet snel WoT meer spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Kepro op 15-07-2015 18:15 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41
Wil nog steeds een keer GnomeFathers proberen ja.
Also Size, T6 arty, bijv de AMX 13 F3 heeft gewoon enge shells al:
Die heat shell met ±180mm pen en ±720 damage, of de HE met ±90mm pen en ±950 damage
Het kan dus prima in een tier 8 pot, 0.78m/100m accuracy en 7 seconde aiming tijd daargelaten, en natuurlijk de RNG die er immers altijd meestal vaak voor zorgt dat je fully aimed kan missen.

Een FV304 houdt ook wel erg van engine decks :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Titus op 15-07-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
Misschien koop ik die Franse arty vanavond nog wel. :P

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:19
Ik klaag niet snel... Ik ben zelf ook een gemiddelde speler, maar deze moest ik toch wel even met jullie delen. Dit zijn van die momenten...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9J4h1PtsyL6kh8zuBoS0ZA3J/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 16:18
Lekker van WG, hebben ze de 2 bemanningsleden van de Aufklarungspanzer Panther die niet in de SP IC passen geretrained voor de Panther 8.8 medium. Waarom niet gewoon voor een light? Als je de bemanning (lader) wilt gebruiken in de RU 251, moet je hem omtrainen van een medium naar een light, en dat kost je extra XP (als je geen goud gebruikt). Heb er tijdens de CT een bug report van gemaakt, maar daar is dus niets mee gedaan. Ongelofelijke aktie van WG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ch6Zt42Ox8HV0ugbT35Jtz6S/thumb.jpg

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 15-07-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Mr_Size schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 17:30:
Nou ik kap er maar weer ff mee. Vanilla WoT is toch echt drama voor mij, ik MOET gewoon weten wat voor morons ik mee te maken heb. Had een XVM versie gedownload, maar werkte niet. Dan maar Vanilla.
Ik kan ook haast niet zonder mods spelen, maar Vanilla mode laat wel weer goed zien hoeveel profijt je hebt bij mods en dat het soms gewoon tegen borderline cheaten zit.
Kheb het gewoon te doen met al die 'noobs' die enkel de game in vanilla mode kennen. :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 22:19

p0st

Dutch Reefer

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:40

Rianata

Have you played Atari today?

Jeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuh :)F Gefeliciteerd!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
De 'nieuwe' M6 premium is hilarisch. 19 potjes, 18 wins.
Ik ben onderhand de tel al kwijtgeraakt met het tellen van Steel Walls en Cool-Headed medailles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Rianata schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:56:
Jeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuh :)F Gefeliciteerd!
Catscratch schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:59:
Zoveel tam tam zeg voor een 2nd mastery badge. ;)
Ja, het was geen super pot verder ;) Heb de missie eigenlijk ook maar net gehaald: 5,5K in totaal. Maar ik ben zo fucking blij en opgelucht. Nu kan ik EINDELIJK verder.

Meteen al weer 2 missies met honours gehaald voor de T-55A: +600K credits. Dat gaat hard zeg :*)
Het ging sowieso erg lekker vanavond: 1 loss, 15 wins.

Ook een keer op de nieuwe swamp terecht gekomen. Is echt heel erg veranderd, maar dat had deze map ook erg hard nodig! Was een crap game voor ons platoon, maar wel een win. De gameplay was iig een stuk diverser, dus dat is al veel vooruitgang op die map ;) A0 lijkt een mooie plek om naar toe te rushen met meds, zeker in een wolfpack.
User schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:16:
De 'nieuwe' M6 premium is hilarisch. 19 potjes, 18 wins.
Ik ben onderhand de tel al kwijtgeraakt met het tellen van Steel Walls en Cool-Headed medailles.
Welke tank is dit precies? Bedoel je de Heavy tank nr 6, die 'Japanse'?

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 15-07-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik vind Swamp er ook een stuk beter op geworden. Sowieso was het verplaatsen van de spawns een goed idee, maar de map zelf is er ook op aangepast. Veel meer weggetjes waar je langs kan flanken. Granted, ik heb hem nog maar 2 keer gespeeld maar ik heb nog geen plek kunnen vinden waarvan ik kon zeggen: "Dat is een corridor".

I approve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Geen dank heren, my pleasure!

Overigens super nice de HD upgrade van een van mijn favo tanks, de Panther M10 <3
En er is een nieuwe Anti Aliasing optie bijgekomen, TSSAA-HQ, net ff wat mooier weer. Oh en als je last hebt van random blurryness in-game, 0.9.9 heeft Dynamic Ajustment aan gezet, kun je weer uitzetten bij Settings -> Graphics.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KDx457dl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Een Amerikaanse Tank, gecaptured door "ze Germans", met een NL vlag een een "Flying Scot" embleem. What not to like :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:59:
[...]

Een Amerikaanse Tank, gecaptured door "ze Germans", met een NL vlag een een "Flying Scot" embleem. What not to like :)F
Zit er een Israëlische vlag op de andere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:01:
[...]
Zit er een Israëlische vlag op de andere kant?
sssst, niet verklappen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:04:
[...]

sssst, niet verklappen :Y)
Ironie: IDF/AF 1948:
Afbeeldingslocatie: http://i34.photobucket.com/albums/d125/DarthVidar101/ISRAEL%20AIR%20FORCE/gs199.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:59:
[...]

Maar dan andersom. "Unternehmen Greif". Ze hebben ook StuG-3s laten voorkomen als M-7s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hoeveel meer kan je doen? ;(

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ep3czd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/1exq38.jpg

Wel mijn 2e Radley-Walters. Zag t pas in de garage. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/weK3VWQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat werkte niet zo. Google Otto Skorzeny maar eens. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dachau is ook een leuke, daar is Malmedy massacre niks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Vanavond sinds tijden weer even WoT gespeeld.
In een paar uur spelen, is mijn game er tijdens het inladen 3x vanavond uitgeklapt.
Ben ik de enige met dit probleem? Of gebeurd dit vaker zo vlak na de patch?

Edit: Het is inmiddels al zo vaak gebeurd dat ik de tel ben kwijt geraakt..... :(

[ Voor 17% gewijzigd door Bertvdk op 16-07-2015 05:40 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:25:
[...]

Ja dat werkte niet zo. Google Otto Skorzeny maar eens. O-)
Net een heel artikel over de man gelezen, kende m nog niet!

En Bert ja blijkbaar een faal van WG, er was geloof ik een handmatige fix ergens (iets met awesomium) maar WG zal wel een Micro patch doen een dezer dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zijn er al mensen met de Japanse Tiger en if so; wat zijn de eerste ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:13
Bertvdk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 02:16:
Vanavond sinds tijden weer even WoT gespeeld.
In een paar uur spelen, is mijn game er tijdens het inladen 3x vanavond uitgeklapt.
Ben ik de enige met dit probleem? Of gebeurd dit vaker zo vlak na de patch?

Edit: Het is inmiddels al zo vaak gebeurd dat ik de tel ben kwijt geraakt..... :(
bij mij slechts 1 keer, maar ik gebruikte toen ook p0st mods...
en bij het opstarten van de steelhunt bevroor ie.

wat ik wel irritant vind is dat ik schijnbaar geen crew naar de barracks kan sturen omdat er geen plaats zou zijn. Handmatig een paar in de barracks dismissen creëert ook geen ruimte? Beetje vaag, maar zo kan ik nooit een crew op andere tanks zetten :(

[ Voor 3% gewijzigd door idef1x op 16-07-2015 09:01 . Reden: tikfoutjes en steelhunt issue ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
idef1x schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:58:
[...]

bij mij slechts 1 keer, maar ik gebruikte toen ook p0st mods...
en bij het opstarten van de steelhunt bevroor ie.

wat ik wel irritant vind is dat ik schijnbaar geen crew naar de barracks kan sturen omdat er geen plaats zou zijn. Handmatig een paar in de barracks dismissen creëert ook geen ruimte? Beetje vaag, maar zo kan ik nooit een crew op andere tanks zetten :(
Komt waarschijnlijk omdat de crew van de event tanks in je barracks zijn geplaatst. Deze worden in de barracks gedropt zelfs als je geen plek meer hebt (barracks slots zijn dan virtueel negatief). Als je bovenin je barracks scherm kijkt zul je zien dat er meer crew in zit dan er in past. Hierdoor moet je dus crew wegsturen totdat je 1 slot over hebt.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
User schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:49:
Ik vind Swamp er ook een stuk beter op geworden. Sowieso was het verplaatsen van de spawns een goed idee, maar de map zelf is er ook op aangepast. Veel meer weggetjes waar je langs kan flanken. Granted, ik heb hem nog maar 2 keer gespeeld maar ik heb nog geen plek kunnen vinden waarvan ik kon zeggen: "Dat is een corridor".

I approve.
Gisteren 1x gespeeld, en was niet echt overtuigd moet ik zeggen. Map zag er wel oke uit, maar voelde te groot. Hierdoor kost het te veel tijd om rond te rijden of eventueel te defenden. Door de grote weet je ook niet precies waar je naar toe moet gaan, zwaartepunt is eigenlijk nergens. En weer de old skool brawl versie in het noorden voor de heavies.

Maarja misschien moet ik hem nog wat vaker spelen, maar bij de vorige maps wist ik al of het wat wordt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gaius schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:10:
Zijn er al mensen met de Japanse Tiger en if so; wat zijn de eerste ervaringen? :)
Ik heb er 1 potje in gespeeld dus ik ben uiteraard gekwalificeerd om er een expert-opinion op te geven.

Als er iemand een weakspot skin voor gaat maken is ie snel klaar. Plak 'Ammorack' op de hele tank en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Munnie well spent?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gezien de zeer betrouwbare sample size van 1 is het best mogelijk dat ik dikke pech had met 2 ammoracks in een potje. Voor de rest lijkt het mij wel een redelijke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
De gun lijkt mij een enorm minpunt. Ik heb de VK3001P al gedaan, en in tier 8 potten kon ik vrijwel niets uitrichten. Deze tank ziet met dezelfde gun ook gewoon tier 8 potten, dus ik verwacht hetzelfde probleem.

Then again, voor de VK3002D is diezelfde gun ook de top gun, en die ziet tier 9. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik heb de soft stats van beide tanks nog niet met elkaar vergeleken, zal me niet verbazen als die op de Japtiger een beetje beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Las ik niet laatst in de MM sheet die User postte dat premiums nog maar 1 Tier hoger gematcht worden?

Of begreep ik dat schema verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
Edmin schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:34:
Las ik niet laatst in de MM sheet die User postte dat premiums nog maar 1 Tier hoger gematcht worden?

Het schema heb ik niet bekeken maar WG wil juist van die limited MM vanaf geraken dus die +1 voor premiums is niet het geval hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:34:

Dat is alleen voor een paar specifieke premiums zo.

Also:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sfSxR0L.jpg
1 meter dikke lower glacis. Huehuehue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:41:
[...]
Dat is alleen voor een paar specifieke premiums zo.

Also:
[afbeelding]
1 meter dikke lower glacis. Huehuehue.
Ah, ik had dat onderscheid niet gezien... :( Jammer :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacco5555
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 15:55
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/11t2xrc.jpg

Master op mn Obj :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik keek uit naar de kleine maus.. komt die niet
Ik keek uit naar de Kanonenjagdpanzer, is die niet in de premium shop?

De updates en aankondigingen van WG zijn nogal beroerd te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
He maar wel een Sushi Tiger ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Vedrano schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:08:
Ik keek uit naar de kleine maus.. komt die niet
Ik keek uit naar de Kanonenjagdpanzer, is die niet in de premium shop?

De updates en aankondigingen van WG zijn nogal beroerd te noemen.
Over beide is allang bekend dat ze niet zullen komen in deze patch. Mauschen werkte tot nu toe niet en de kanonenjagdpanzer moet nog verder gebalanceerd worden (vooral de penetratie).

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
ik zit nog steeds vast op LT15 van de stug :X ;w

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Frunz schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:47:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat de crew van de event tanks in je barracks zijn geplaatst. Deze worden in de barracks gedropt zelfs als je geen plek meer hebt (barracks slots zijn dan negatief). Als je bovenin je barracks scherm kijkt zul je zien dat er meer crew in zit dan er in past. Hierdoor moet je dus crew wegsturen totdat je 1 slot over hebt.
Hmm ik zie het...(niet dat ie negatief aangaf, maar gewoon 0 plek)...beetje erdoorheen browsen geeft inderdaad een aantal crew op 100% van veel hogere tiers dan ik nu speel...dan maar weg, want heb toch de intentie om eens wat crew over te zetten wanneer ik een paar perks heb bij elkaar gesprokkeld....

Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Size, wat jij met LT-15 heb, heb ik met LT-7. Er mogen gewoon GEEN drie arties bij de vijand zitten. En als er dan wél een keer drie arties zijn, spot iemand anders ze al. Of ze blappen mij.

Wat natuurlijk wel heel vaak gebeurt is dat mijn team drie arties heeft en de tegenpartij 2.

[ Voor 3% gewijzigd door User op 16-07-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
User schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:42:
Size, wat jij met LT-15 heb, heb ik met LT-7. Er mogen gewoon GEEN drie arties bij de vijand zitten. En als er dan wél een keer drie arties zijn, spot iemand anders ze al. Of ze blappen mij.

Wat natuurlijk wel heel vaak gebeurt is dat mijn team drie arties heeft en de tegenpartij 2.
Haha, alle LT-missies heb ik eigenlijk zonder veel problemen weten uit te spelen.
Ik heb juist grote moeite met MT-15 en HT-15 (de laatste 2 die ik nog moet voor mn T55-A)

Gister de MT-15 gehaald, maar kwam 200 damage tekort (15-2 wipe) en moet toch echt met honor halen, omdat ik absoluut geen arty speler ben.
Zelfde met HT-15, beste potje in de IS-4 tot ~11.500 gekomen

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
@User, genoeg arties gezien vandaag, maar meestal idd 2 max per team. Dat soort missies zijn ook schijt vervelend, in 9/10 potjes ben je bij voorbaat al kansloos voor de missie omdat er niet aan de voorwaarden wordt voldaan.

Inmiddels dus lekker bezig voor de missies van de T-55A.
Best light platoon:

Quantor en ik LT missie 13 en Pepperrr LT 15: allemaal onze missie gehaald :D Waren wel 2 pogingen voor nodig, maar de 5,4K spotting van Pepperrr op Redshire alleen al was genoeg om ons allemaal die missie te laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Een platoon bestaande uit 2 type 59's en 1 m6a2e1 is best wel dodelijk ;)
20 battles gedaan, 85% gewonnen.
Tevens 4.8k wn8 average :p

Een tijd geleden was er nog eens een über combi die we gebruikten, volgens mij 2 t-54's samen met een t54e1 of een AMX 50 120.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
hmmm vanavond 3 keer een crash van WOT....ligt het aan p0st mods??? of is het WOT die een instabielere client heeft gemaakt met de update?? Knap irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

idef1x schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:01:
hmmm vanavond 3 keer een crash van WOT....ligt het aan p0st mods??? of is het WOT die een instabielere client heeft gemaakt met de update?? Knap irri
Gelezen op ritastatusreport:
Storm confirms: 9.9 brought a large number of crashes, WG considers this issue critical, it will be fixed soon;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Volgens mij ligt het aan een mod. Bij mij is WoT gewoon stabiel, ik draai hem nu zonder mods. User en GJP hebben in de 20 battles flink wat crashes gehad terwijl ik nergens last van had.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:00:
Een platoon bestaande uit 2 type 59's en 1 m6a2e1 is best wel dodelijk ;)
20 battles gedaan, 85% gewonnen.
Tevens 4.8k wn8 average :p

Een tijd geleden was er nog eens een über combi die we gebruikten, volgens mij 2 t-54's samen met een t54e1 of een AMX 50 120.
Die platoon combinatie voelde wel een beetje smerig... Maar niet smerig genoeg om het nooit meer te doen... :+ _/-\o_

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Dat koste mij dus laatse een Radley Walters in mn IS6, laatste tegenstander zat in een m6a2e... had het ding nog nooit gezien en dus geen idee waar te pennen etc. :(

Bij mij gisteravond ook 5 crashes, eerste keer in een jaar woT dat ik dit heb... heb nu alleen de quickybaby XVM mod er op... (P0sts modpack is geweldig, maar ik denk dat ik voorlopig meer progressie maak als ik aanleer zonder al die stumperhulpjes te spelen)

(weet iemand trouwens nog een losse garage mod, scroll me suf nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Daarnet eens met de Spähpanzer SP I C gespeeld, persoonlijk vind ik hem al veel fijner spelen dan de Aufkl. Panther.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

wsLy schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:23:
Volgens mij ligt het aan een mod.
Daar lijkt het wel op. Voor de ctd's bij het battleloading scherm gaat de verdenking uit naar xvm nightly, zie oa deze draad. Nu geloof ik niet dat die gast zelf zomaar een gepatchte minimap.swf uit zn mouw schut, maar ga het vanavond toch maar eens proberen. Tot nu toe had ik xvm nighlty build 4625 van de 9.9 patchdag en die crashed inderdaad als een dolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

xVJ schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:03:
[...]

Daar lijkt het wel op. Voor de ctd's bij het battleloading scherm gaat de verdenking uit naar xvm nightly, zie oa deze draad. Nu geloof ik niet dat die gast zelf zomaar een gepatchte minimap.swf uit zn mouw schut, maar ga het vanavond toch maar eens proberen. Tot nu toe had ik xvm nighlty build 4625 van de 9.9 patchdag en die crashed inderdaad als een dolle.
Inmiddels is XVM ook uit nightly :) http://dl1.modxvm.com/bin/xvm-6.1.3.zip

Edit: En natuurlijk [0.9.9] p0st m0ds v2 - Clean & Minimal [17-07]

[ Voor 11% gewijzigd door p0st op 17-07-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Had gisteren geen crashes met het p0st pack. Enkel die domination mode wou niet inladen, maar dat is een ander probleem blijkbaar.

3e mark op de Tiger I !!!
Deze tank stelt me zelden teleur. Super gun, accuraat, goede pen, redelijke reload waardoor je als lowtier ook nog wel eens met tier 8s en 9s kan traden. 71% winrate over 250+ games en meeste zonder platoon :)
Als alles fout gaat speel ik deze tank, als beloning heeft die nu een gold camo gekregen 8)

3e mark was nog verrassend eenvoudig eigenlijk. Weinig pro's in de Tiger blijkbaar ;)
Op de Cromwell of ELC AMX zit ik al weken vast op 91-94% ...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5zfC61T.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

De Tiger is een zeer populaire tank. Hoe meer spelers erin rijden, hoe minder eenzaam de top is :) maar mog steeds een nette prestatie.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
2k combined voor 3 MoE, wat redelijk in lijn licht met de andere tier 7 heavies, uitgezonderd de IS-2 Berlin. Daar heb je met 2k combined net 2 MoE.

Met de Tiger DPG challenge een poos terug zou mijn gewone damage al genoeg zijn voor een 3 MoE. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
tiger en jagdpanther zijn beide heerlijke tanks :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Inrage schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:46:
Had gisteren geen crashes met het p0st pack. Enkel die domination mode wou niet inladen, maar dat is een ander probleem blijkbaar.

3e mark op de Tiger I !!!
Deze tank stelt me zelden teleur. Super gun, accuraat, goede pen, redelijke reload waardoor je als lowtier ook nog wel eens met tier 8s en 9s kan traden. 71% winrate over 250+ games en meeste zonder platoon :)
Als alles fout gaat speel ik deze tank, als beloning heeft die nu een gold camo gekregen 8)

3e mark was nog verrassend eenvoudig eigenlijk. Weinig pro's in de Tiger blijkbaar ;)
Op de Cromwell of ELC AMX zit ik al weken vast op 91-94% ...

[afbeelding]
Wil je misschien een paar Tiger-replays delen? Ik vind het wel interessant om replays van spelers te zien die weten wat ze doen. :P

Dat vind ik een groot nadeel van de bekende replay-sites, je kunt niet zien hoe goed de speler normaal is die de replay upload. En dan is het toch de vraag, is het een Ace omdat ie echt goed speelt, of heeft hij gewoon teveel geluk gehad en zou het de volgende 100 keer dat hij dezelfde manier speelt het volledig misgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Interessante informatie van WoTLabs over WN8 en WGPR:
WN8 uitgezet tegen WR:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3hFPTf4.png
WN8 schaalt dus ENORM slecht voor mensen met een hele lage winrate. Dit komt vermoedelijk door een functie in de WN8 formule niet niet van lage winrates houd.
Dat is onder andere ook te zien in de analyse van de EU en NA player dump:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fU1yFG1.png
Blauw = EU, Oranje = NA, NA ligt over EU.

Ook is WN8 niet meer nauwkeurig voor accounts met een WN8 hoger dan ~2500. Wat logisch is aangezien WN8 voor gemiddelde accounts ontworpen is, niet voor unicums.

WGPR uitgezet tegen WR:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Y1pA24.png
De WGPR rating schaalt beter dan verwacht met WR maar ook deze rating doet rare dingen bij lage winrates en bij hoge WGPRs alleen in mindere mate dan WN8. Wat ook interessant is om te zien is dat de WR bij hogere WGPRs exponentieel lijkt toe te nemen.

Er zijn plannen om een WN* rating voor overall accounts te laten vallen en alleen voor recente stats te gebruiken. Door dit soort data worden die plannen alleen maar concreter gezien de WGPR rating goed schaalt met WR.
Gaius schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:10:
[...]

Wil je misschien een paar Tiger-replays delen? Ik vind het wel interessant om replays van spelers te zien die weten wat ze doen. :P

Dat vind ik een groot nadeel van de bekende replay-sites, je kunt niet zien hoe goed de speler normaal is die de replay upload. En dan is het toch de vraag, is het een Ace omdat ie echt goed speelt, of heeft hij gewoon teveel geluk gehad en zou het de volgende 100 keer dat hij dezelfde manier speelt het volledig misgaan?
Check anders VBAddict, daar kan je letterlijk alles over een speler zien. Ik upload bijvoorbeeld al mijn battles (tenzij ADU derpt en een battle niet kan uploaden). Hierdoor kan iedereen mijn overall progressie in de gaten houden, maar ook de progressie per tank. Best interessant om te zien. Helaas kan je alleen gedetailleerde informatie zien als iemand ADU gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Gaius schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:10:
[...]

Ik kan vanavond wel eens een paar games opzoeken.
In het kort:
- Toptier? > KEIHARD PUSHEN, angle je tank en je bounced veel/alles van tier 5&6. Kom je tier 7 tegen, dan moet je voorzichtig traden en niet op je armour rekenen. Tegen T29 ofzo kan je 2x schieten en zij 1keer. Gun is zo accuraat dat je ook op middellong range nog makkelijk cupolas of weakpoints kan raken.

- Tegen tier 8, passief spelen en een TD plekje zoeken om in het begin gewoon wat te snipen. Als je dan mid battle nog full HP bent kan je die HP gebruiken om close range wat te gaan brawlen.

- Tegen tier 9, zie hierboven enkel nog wat voorzichtiger en altijd zien waar jouw meaty T9s heen gaan. Spelen als een medium dus ;)

Mja eigenlijk is dat een beetje de strategie die je op veel tanks kan toepassen. Gewoon risico analyse toepassen en op de juiste plaats zijn op het juiste moment ;)
Misschien is het voordeel van de Tiger I gewoon dat die op veel plekken zijn nut kan hebben, een goede allrounder waardoor je zelden slechte potjes hebt.

Mijn average op de laatste potjes ligt ook boven de 2k damage. Grote portje geluk ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Veel requests dat je daar krijgt op het Wargaming forum ...
Trouwens nu je toch bezig bent. Zou je je modpack kunnen aanpassen dat ik schiet met roze eenhoorns in plaats van kogels? :D

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit in m'n tiger I op 93% MOE, dus hopelijk haal ik de 3e ook binnenkort, zal m'n eerste tank zijn met 3 MOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Catscratch schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:00:
[...]

Veel requests dat je daar krijgt op het Wargaming forum ...
Trouwens nu je toch bezig bent. Zou je je modpack kunnen aanpassen dat ik schiet met roze eenhoorns in plaats van kogels? :D
Haha ja idd, maar veelal is het gewoon even vertellen hoe iemand iets moet aanpassen. Iets aan mijn modpack toevoegen of veranderen op aanvraag doe ik zeer zelden en alleen als ik vind dat het erin past/hoort :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Inrage schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:41:
[...]
<knip>

Mja eigenlijk is dat een beetje de strategie die je op veel tanks kan toepassen. Gewoon risico analyse toepassen en op de juiste plaats zijn op het juiste moment ;)
Misschien is het voordeel van de Tiger I gewoon dat die op veel plekken zijn nut kan hebben, een goede allrounder waardoor je zelden slechte potjes hebt.

Mijn average op de laatste potjes ligt ook boven de 2k damage. Grote portje geluk ook wel :)
Thanks voor de aanwijzingen. Ik vind het zelf ook wel een comfortabele tank, de gun is simpelweg heerlijk. Alleen lukt het me nog niet om op de juiste plekken te staan op het juiste moment. Mijn gemiddelde DPG is dan ook een schamele 1259. Ruim onder m'n persoonlijke doelstelling van gemiddeld een Fire for Effect iedere game.
User schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:18:

Check anders VBAddict, daar kan je letterlijk alles over een speler zien. Ik upload bijvoorbeeld al mijn battles (tenzij ADU derpt en een battle niet kan uploaden). Hierdoor kan iedereen mijn overall progressie in de gaten houden, maar ook de progressie per tank. Best interessant om te zien. Helaas kan je alleen gedetailleerde informatie zien als iemand ADU gebruikt.
Goeie, ADU houdt bij mij ook alles bij, dus VBAddict kende ik al, had alleen niet door dat je daar ook naar replays kon zoeken. Daar ga ik ook 's kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Houston!

Afbeeldingslocatie: https://static1.squarespace.com/static/518f54d7e4b07b22f530d885/51e0e153e4b0eb1006f8786a/55a924ece4b086698bad2cc0/1437148399841/shot_058.jpg?format=1500w&storage=local

Gekend probleem in v2 van je modpack p0st? :)
Heb alles uitgekuist in de res_mods directory voordat ik deze installeerde. Anders doe ik wel even een clean install van WOT, maar 'k heb het gekregen na je upgrade van v1 naar v2.

Ah ik zie dat er nog andere zijn met hetzelfde probleem in je topic op het WG forum.

[ Voor 8% gewijzigd door Catscratch op 17-07-2015 17:57 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb v2 in gebruik, zonder eerst v1 te hebben geïnstalleerd. Dit heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:55:
Houston!

[afbeelding]

Gekend probleem in v2 van je modpack p0st? :)
Heb alles uitgekuist in de res_mods directory voordat ik deze installeerde. Anders doe ik wel even een clean install van WOT, maar 'k heb het gekregen na je upgrade van v1 naar v2.

Ah ik zie dat er nog andere zijn met hetzelfde probleem in je topic op het WG forum.
Ik heb hetzelfde probleem.
Een schone installatie van alleen de v2 versie.

Kan het misschien liggen aan de no-fog aanpassing / toevoeging?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Probeer v2a eens, dat zou moeten werken. Hoor 't graag :)
Bleek dat de No-Fog mod issues veroorzaakte op sommige systemen, dus die is eruit!
Hier werkt in ieder geval alles weer naar behoren :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IG12Iral.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Geen problemen hier met de v2 modpack van p0st....crashd ook niet meer en zelfs onder Linux doet ie het ;)
Overigens heb ik wel het gevoel dat mijn fps lager (een 10-20fps) is met modpack dan zonder? Kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41
Zo zie je maar dat je met sub optimale tanks zelfs als je Virtus Pro heet niet alles kan winnen:
http://wotreplays.com/site/2024526#murovanka-etitus-is-3
Lachen om ze tegen te komen en uiteraard luck confirmed, maar wel mooi 100 gold mee gewonnen :P

Eens in de zoveel streamen Wargaming League teams random teambattles op EU1. Je krijgt 30 goud als je ze tegen komt en +70 als je wint, dus total 100 gold. Maar je kan ze wel vaker tegenkomen en vaker goud krijgen. Zat met een half oog te kijken toen de viewers een team oprichtte om tegen ze te gaan spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Titus op 17-07-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:44:
Bleek dat de No-Fog mod issues veroorzaakte op sommige systemen, dus die is eruit!

[afbeelding]
Modpack v2a geïnstalleerd en geen problemen meer. Alles werkt prima en ziet er goed uit! Zoals gewoonlijk. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
Thanks P0st,

En hij is beter dan die van QB. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
lol, net een battle gehad met 5 Bromwells in ons team. :D
Dat was een wervelwind die over de map heen ging, zalig om met zoveel snelle tanks een uitbraak te doen en alles op te ruimen.

edit: oh, en ik ben voor het eerst na een battle uitgescholden. O+

[ Voor 15% gewijzigd door Gaius op 17-07-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic? Volgens mij is de update er alweer even O-)

don't shoot the messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb onze twee TS'ers al een berichtje gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Edmin schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:29:
Ik heb onze twee TS'ers al een berichtje gestuurd ;)
d:)b Ze zullen het wel druk hebben, misschien zelfs op vakantie. We gaan het meemaken oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
p0st schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:44:

[afbeelding]
Alles ok nu, thanks!
Wel één CTD gehad bij het terugkeren naar de garage. Maar er zal van WG wel eerstdaags een fix uitkomen vermoed ik. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afaik kan ik zelf geen nieuwe TS maken, ben hoogstens mede auteur. Psycho moet het doen, maar die is hartstochtelijk afk de laatste tijd :+

Zo niet, dan Ed: a little help?

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 18-07-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Da's prima. Vandaag gaat niet lukken, want ik vertrek zometeen naar een BBQ :P Morgen zal ik wel wat ruimte maken om te knutselen :)

edit: tenzij je al wat klaar hebt staan, natuurlijk. Danm zet ik zo een nieuw topic op.

[ Voor 25% gewijzigd door Edmin op 18-07-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Mr_Size schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 11:07:
Afaik kan ik zelf geen nieuwe TS maken, ben hoogstens mede auteur. Psycho moet het doen, maar die is hartstochtelijk afk de laatste tijd :+

Zo niet, dan Ed: a little help?
Psycho zit volgens mij momenteel ergens in Azie, dus die zie ik niet zo snel posten ;)

Gisteren ook even de nieuwe update geinstalleerd, maar alleen maar baggerpotten gehad helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom de sterretjes bij een premium tank verschillende kleuren heeft. Geel of rood?
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.