En die hebben het weer van Oppo vandaan.
Hier is de Honor 7. Klinkt goed.Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:26:
Honor 7 en Meizu MX5 worden, volgens GizChina, morgen gelaunched. Zeer benieuwd
http://www.gizchina.com/2...or-7-full-specifications/
De live persconferentie van Meizu MX5 is inmiddels begonnen, de specs tot nu toe:
- Fingerprint scanner
- 5.5 inch Full HD Super AMOLED scherm
- Helio X10 chipset (ofwel MT6795T) - 8x core 2.2GHz (50.000+ Antutu score)
- dual sim. support voor dual 4G
- 802.11 ac WIFI
- 3GB RAM
- eMMC5.0 flash
- Bluetooth 4.1
- 3150mAH batterij, fast charge technologie (mcharge), 30 minuten van 0% tot 50%, 1 uur tot 99%
- Sony 20.7MP camera aan de achterkant 6p lens, 1/2.3 CMOS sensor size, 4K 30fps, 720P 100 fps, laser autofocus, focus snelheid 0.2 seconden, dual color flash
- 5MP aan de voorkant f/2.0
- aerospace aluminium volledige metalen body
- 149 gram. dikte is 7.6mm
- Flyme OS 4.5, gebaseerd op Android 5.0
- Prijs is 1799 yuan voor de 16GB versie, 1999 yuan voor 32GB, 2399 yuan voor 64GB
- Fingerprint scanner
- 5.5 inch Full HD Super AMOLED scherm
- Helio X10 chipset (ofwel MT6795T) - 8x core 2.2GHz (50.000+ Antutu score)
- dual sim. support voor dual 4G
- 802.11 ac WIFI
- 3GB RAM
- eMMC5.0 flash
- Bluetooth 4.1
- 3150mAH batterij, fast charge technologie (mcharge), 30 minuten van 0% tot 50%, 1 uur tot 99%
- Sony 20.7MP camera aan de achterkant 6p lens, 1/2.3 CMOS sensor size, 4K 30fps, 720P 100 fps, laser autofocus, focus snelheid 0.2 seconden, dual color flash
- 5MP aan de voorkant f/2.0
- aerospace aluminium volledige metalen body
- 149 gram. dikte is 7.6mm
- Flyme OS 4.5, gebaseerd op Android 5.0
- Prijs is 1799 yuan voor de 16GB versie, 1999 yuan voor 32GB, 2399 yuan voor 64GB
[ Voor 61% gewijzigd door Gsus86 op 30-06-2015 13:30 ]
Ben een beetje benieuwd naar de Huawei Nexus die er zou gaan aankomen, zijn dit nog steeds geruchten, of is dit al ergens bevestigd?
Zou wel mooi zijn, een honor qua specs, met dan stock google erop, dat zou voor mij de ideale gsm zijn
Zou wel mooi zijn, een honor qua specs, met dan stock google erop, dat zou voor mij de ideale gsm zijn
Jep en met ondersteuning voor alle Benelux 4G bandenrobin-sips2 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:18:
Ben een beetje benieuwd naar de Huawei Nexus die er zou gaan aankomen, zijn dit nog steeds geruchten, of is dit al ergens bevestigd?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Nou nee, dat is de Honor 7, niet de Nexus.Largamelion schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:01:
[...]
Jep en met ondersteuning voor alle Benelux 4G banden. Formaat van 5,2" lijkt mij ideaal en ik vind het best een mooi toestel.
Die mlais MX base gaat de volgende zen Krissie, mor pasop eh, kgon u komen platspammen via pm als er iets ni goe on is eh! 
Morgen is den dag voor te bestellen!!!
Is er iemand die in de buurt van Maastricht woont de roms kan installeren ? Gaat over een ZTE Nubia Z9 mini...
Alles geprobeerd.. ging niet
Alles geprobeerd.. ging niet
hahaha, doe maar waar je zin in hebtrobin-sips2 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:04:
Die mlais MX base gaat de volgende zen Krissie, mor pasop eh, kgon u komen platspammen via pm als er iets ni goe on is eh!
De Elephone p7000 werd afgerekend op het feit dat er een zwarte rand om het scherm zit waardoor de bezels kleiner lijken. Ik heb de Jiayu S3 nu ruim een week in mijn bezit. Zeer tevreden! Maar deze heeft volgens mij ook gewoon een zwarte rand om het scherm hoor...
Ik heb zelf ook de Jiayu S3. Het verschil is dat er voor de P7000 flink werd geadverteerd door middel van foto's, dat er amper een bezel was. Vergelijk dit met het origineel:vingibson schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:36:
De Elephone p7000 werd afgerekend op het feit dat er een zwarte rand om het scherm zit waardoor de bezels kleiner lijken. Ik heb de Jiayu S3 nu ruim een week in mijn bezit. Zeer tevreden! Maar deze heeft volgens mij ook gewoon een zwarte rand om het scherm hoor...
https://www.google.nl/sea...8#imgrc=MGhydlI2YzhyEM%3A
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Bijna alle witte telefoons hebben dat (in meer of mindere mate)
De zwarte hebben dat ook, maar daar valt het niet bij op.
In de renders wordt het vaak verdoezeld door eenschermafbeelding te gebruiken waarvan de randen al donker/zwart zijn.
De zwarte hebben dat ook, maar daar valt het niet bij op.
In de renders wordt het vaak verdoezeld door eenschermafbeelding te gebruiken waarvan de randen al donker/zwart zijn.
Tjah misschien inderdaad wel iets vertekenend. Heb dit ook vaker gezien bij chineze merken, Jiayu was daar zeker geen uitzondering opmobstaa schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:57:
[...]
Ik heb zelf ook de Jiayu S3. Het verschil is dat er voor de P7000 flink werd geadverteerd door middel van foto's, dat er amper een bezel was. Vergelijk dit met het origineel:
https://www.google.nl/sea...8#imgrc=MGhydlI2YzhyEM%3A

Ik heb nu een week de Alcatel Idol 3 en moet zeggen. Ik ben enorm verrast. Dit is in zijn klasse veruit de meest bang voor je bucks
Mooi toestel voor die prijs. Veel plezier ermee.DonnieDoezoe schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:46:
Ik heb nu een week de Alcatel Idol 3 en moet zeggen. Ik ben enorm verrast. Dit is in zijn klasse veruit de meest bang voor je bucks
Gisteren bij de presentatie van een nieuwe sub-brand van Ouki (de Chinese tak van Oukitel).
Paar leuke toestellen die er aan komen. 6000mAh en 10.000mAh en toch niet echt heel dik. Specs zijn verder niet super high-end met MT6735 etc, maar die batterij
Paar leuke toestellen die er aan komen. 6000mAh en 10.000mAh en toch niet echt heel dik. Specs zijn verder niet super high-end met MT6735 etc, maar die batterij
Moeten bijzondere toestellen worden, en niet dik.. dat kan toch niet met ook nog een 10.000 mAh batterijKenzi schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:06:
Gisteren bij de presentatie van een nieuwe sub-brand van Ouki (de Chinese tak van Oukitel).

Verwijderd
Wow.. Helaas nog niet bekend wanneer die uit zal komen. Zal wel in of rond september zijn.Momus schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:32:
[...]
Hier is de Honor 7. Klinkt goed.
http://www.gizchina.com/2...or-7-full-specifications/
Wat ik begreep was de trick 2 accu's er in te stoppen, maar het toestel wat ik mijn handen had voelde niet heel veel dikker aan, wel wat zwaarder.tokko1 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:59:
[...]
Moeten bijzondere toestellen worden, en niet dik.. dat kan toch niet met ook nog een 10.000 mAh batterij
Mlais MX Base 5.0 inch 2GB RAM 16GB ROM MTK6735 64bit Android 5.1 Lollipop 4G Smartphone
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_182273.html
Nu 99 dollar.
Weinig geld voor specs, lees goede reviews en ervaringen over het merk.
Mlais MX Base
Display:5.0 inch HD screen
CPU: MTK6735 64bit Quad Core
System: Android 5.1 Lollipop
Storage: 2GB RAM + 16GB ROM
Camera: 5.0MP + 88° wide-angle front-facing camera, 8.0MP AF with true flash LED camera
Sensor: Light sensor , G-sensor , P-sensor, Gesture sensing
OTG: Yes
Features: Built-in Infrared Romote Control System
Bluetooth: BT4.0
GPS: GPS, A-GPS, GLONASS
Battery: 4300mAh removable lithium polymer battery
Network:
2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 850/900/1900/2100MHz
4G: LTE 800/1800/2100/2600MHz
Nu 99 dollar.
Weinig geld voor specs, lees goede reviews en ervaringen over het merk.
Mlais MX Base
Display:5.0 inch HD screen
CPU: MTK6735 64bit Quad Core
System: Android 5.1 Lollipop
Storage: 2GB RAM + 16GB ROM
Camera: 5.0MP + 88° wide-angle front-facing camera, 8.0MP AF with true flash LED camera
Sensor: Light sensor , G-sensor , P-sensor, Gesture sensing
OTG: Yes
Features: Built-in Infrared Romote Control System
Bluetooth: BT4.0
GPS: GPS, A-GPS, GLONASS
Battery: 4300mAh removable lithium polymer battery
Network:
[ Voor 64% gewijzigd door Whiskey48 op 01-07-2015 13:05 ]
Elephone gaat nu ook weer wat meer budget, 80 dollar zelfs met tax goed te betalen.
http://www.gizchina.com/2...gon-phone-for-just-79-99/
Heb toch de S2 besteld, hij komt met Stock android en ziet er in het filmpje vloeiend uit..
http://bbs.elephone.hk/thread-5839-1-1.html#.VZPOyfntlBd
http://www.gizchina.com/2...gon-phone-for-just-79-99/
Heb toch de S2 besteld, hij komt met Stock android en ziet er in het filmpje vloeiend uit..
http://bbs.elephone.hk/thread-5839-1-1.html#.VZPOyfntlBd
Is ie alweer duurder geworden? Zie nu 139.maurits82 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:03:
Mlais MX Base 5.0 inch 2GB RAM 16GB ROM MTK6735 64bit Android 5.1 Lollipop 4G Smartphone
Nu 99 dollar.
Doet die het op alle netwerken in NL met alle providers?
Eigenlijk geen ideesdop schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:06:
[...]
Is ie alweer duurder geworden? Zie nu 139.
Doet die het op alle netwerken in NL met alle providers?
Hij is een aantal dagen om 12:00 in de aanbieding (was bij mij pas rond 12:30)
Bravo! Heb t een paar dagen geprobeerd..nu maar besteld voor normale prijs ;-(. Maar met gratis gadgets;-).Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 21:21:
Volgens mij is het me gelukt bij 1949deals de flashsale voor de Ulefone be touch 2 te 'winnen'. Althans, order is er doorheen en betaald met paypalben benieuwd. Schijnt vanaf 1 juli te worden verzonden
Iemand die iets meer weet van de leTV one??
Ik heb sinds een week de zwarte Mlais M7 in huis, ik kom van een iNew v3 waar ik iets meer dan een jaar zeer tevreden over was.
De reviews van S7yler en ITXtutor op youtube somen het wel mooi op. Heb wel bewust voor zwart gekozen omdat bij de witte variant de bezels van het scherm opvallen, de zwarte versie heeft dit helemaal niet.
Plus punten
-Mooi design
-Stevig metalen frame met mooie CNC rand.
-Build quality is goed, de volume rock en power button voelen goed aan.
-Backcover is precies goed rubber plastic/babyskin.
-Fingerprint reader.
-Geen gekraak van goedkoop plastic (had de iNew v3 wel)
-GPS werkt out of the box
-Stock Android 5.0
-Stock Android werkt goed, geen last van rare bugs, dit had de iNew wel in het begin (later opgelost met ROM update).
-Geen enkele probleem met Play store of andere apps, alles werkt zoals je mag verwachten.
-4G
-Dual sim
-SD Card
Min punten
-2600mAh batterij is net te weinig, red een dag van 08.00 tot 01.00 wel, maar ik ben een ook een vrij lichte gebruiker (email, whats app, bekende news apps, uurtje spotify,1 of 2 belletjes, af en toe casual game, wifi hele dag aan.)
-Geen notificatie LED, schijnt er wel op te zitten, als de batterij helemaal leeg is en je hem aan de oplader legt zit er ook een rood lampje bij de proximity sensor. Wellicht breng root met de capacitive home button een oplossing, al even gespeurd maar ik zie dit niet snel gebeuren.
-Fingerprint reader werkt goed maar je moet deze wel afstellen met meerdere profielen voor dezelfde vinger, en ik moest wel even eraan wennen.
-In het donker is er een hele lichte bleed van de capacitive buttons onderaan het frame, dit viel me pas op onder een bepaalde hoek en in het donker, stoor me er niet aan.
-Vergeleken met de iNew v3 laadt de Mlais vrij traag op.
Heb er 200 euro voor betaald inclusief naheffing BTW.
De MStar S700 is exact dezelfde telefoon alleen met 2GB en 20 euro voordeliger. Helaas liegt MStar over de specs zoals batterij, scherm en camera op de website en de verkooppunten.
Ik hoop dat Mlais snel een update naar 5.1 geeft en de M7 blijft ondersteunen de komende tijd. Het is misschien nog vroeg maar is zie helaas weinig community support op de M7 tot nu toe.
De reviews van S7yler en ITXtutor op youtube somen het wel mooi op. Heb wel bewust voor zwart gekozen omdat bij de witte variant de bezels van het scherm opvallen, de zwarte versie heeft dit helemaal niet.
Plus punten
-Mooi design
-Fingerprint reader.
-Stock Android 5.0
-Stock Android werkt goed, geen last van rare bugs, dit had de iNew wel in het begin (later opgelost met ROM update).
-Geen enkele probleem met Play store of andere apps, alles werkt zoals je mag verwachten.
-4G
-Dual sim
-SD Card
Min punten
-2600mAh batterij is net te weinig, red een dag van 08.00 tot 01.00 wel, maar ik ben een ook een vrij lichte gebruiker (email, whats app, bekende news apps, uurtje spotify,1 of 2 belletjes, af en toe casual game, wifi hele dag aan.)
-Geen notificatie LED, schijnt er wel op te zitten, als de batterij helemaal leeg is en je hem aan de oplader legt zit er ook een rood lampje bij de proximity sensor. Wellicht breng root met de capacitive home button een oplossing, al even gespeurd maar ik zie dit niet snel gebeuren.
-Fingerprint reader werkt goed maar je moet deze wel afstellen met meerdere profielen voor dezelfde vinger, en ik moest wel even eraan wennen.
-In het donker is er een hele lichte bleed van de capacitive buttons onderaan het frame, dit viel me pas op onder een bepaalde hoek en in het donker, stoor me er niet aan.
De MStar S700 is exact dezelfde telefoon alleen met 2GB en 20 euro voordeliger. Helaas liegt MStar over de specs zoals batterij, scherm en camera op de website en de verkooppunten.
Ik hoop dat Mlais snel een update naar 5.1 geeft en de M7 blijft ondersteunen de komende tijd. Het is misschien nog vroeg maar is zie helaas weinig community support op de M7 tot nu toe.
dat die honor7 maar snel naar nederland komt! wat een mooie phone!
Als jij een vrij lichte gebruiker bent, ben ik er vrij zeker van dat Mlais ook over de batterijcapaciteit heeft gelogen.Jarune schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:20:
Ik heb sinds een week de zwarte Mlais M7 in huis, ik kom van een iNew v3 waar ik iets meer dan een jaar zeer tevreden over was.
Plus punten
-Mooi design
-Fingerprint reader.
-Stock Android 5.0
-4G
-Dual sim
-SD Card
Min punten
Ik kijk op mijn mobiel, ik had je naam nog niet gezien, maaf ik wist meteen dat jij het was MomusMomus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:52:
[...]
Als jij een vrij lichte gebruiker bent, ben ik er vrij zeker van dat Mlais ook over de batterijcapaciteit heeft gelogen.
Maar het gebruik vind ik eerlijk gezegd geeneens zo heel licht als ik lees wat hij doet.
Nou ik zal je zeggen, ik heb best wat goede dingen over Mlais gelezen.krissie100 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:55:
[...]
Ik kijk op mijn mobiel, ik had je naam nog niet gezien, maaf ik wist meteen dat jij het was Momuswat ken ik je toch goed.
Maar het gebruik vind ik eerlijk gezegd geeneens zo heel licht als ik lees wat hij doet.
Dus als je net aan de dag haalt met zo'n capaciteit, is of die capaciteit niet juist, of de software is enorm brak.
Mooi om te horenMomus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:03:
[...]
Nou ik zal je zeggen, ik heb best wat goede dingen over Mlais gelezen.
Dus als je net aan de dag haalt met zo'n capaciteit, is of die capaciteit niet juist, of de software is enorm brak.
2600 is ook niet superveel voor een 5.5 inch octa core. Maar idd is misschien de software niet echt lekker. Kan me niet voorstellen dat de capaciteit heel erg verscheelt, want mstar adverteerd met 3000mah terwijl die identiek is.
de capaciteit is eerlijk bij de Mlais, de battery is ook doorgemeten op reviews on youtube vergeleken met de Mstar S700.
Het is exact dezelfde batterij met een andere sticker erop. 2600mAh is de echte capaciteit, naar mijn mening is gewoon net even te weinig voor een octa core 5.5 inch. De 3000mAh door Mstar is gewoon gelogen, ook de PPI en de camera op de website klopt van geen kant.
De ROM op de Mlais M7 mag ook wel optimization krijgen, idle time op de battery is rond de 30%, dat kan niet goed zijn.
Het is exact dezelfde batterij met een andere sticker erop. 2600mAh is de echte capaciteit, naar mijn mening is gewoon net even te weinig voor een octa core 5.5 inch. De 3000mAh door Mstar is gewoon gelogen, ook de PPI en de camera op de website klopt van geen kant.
De ROM op de Mlais M7 mag ook wel optimization krijgen, idle time op de battery is rond de 30%, dat kan niet goed zijn.
Verwijderd
Mijn excuses, deze post hoort in het aankoopadviesforum.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2015 10:08 ]
Ik zal als die hard Topmerk gebruiker een kort meningske neertypen alsk men mlais mx base heb, misschien koop ik me zo een batterij meterke om te zien hoeveel mah er effectief geladen word, zo weet je snel of ze liegen ja/neeMomus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:03:
[...]
Nou ik zal je zeggen, ik heb best wat goede dingen over Mlais gelezen.
Ik heb die MX base gekocht, omdat hij voor dat geld echt best goede specs heeft, en omdat ik iets met een goede gps nodig heb, hopelijk krijg ik waar voor men 95€
Nu nog wachten op Antelife hun levering.
Waar vind jij de Mx Base voor 95€? Op Antelife is het 126€
Ik neem aan dat ik de Sale heb gemist..
[ Voor 27% gewijzigd door jerkitout op 02-07-2015 22:44 ]
Elephone lijkt zn best te doen om de P7000 te vergeten en vol voor de P8000 te gaan.Die hebben ze nu wel aan z'n torture test onderworpen hebben.
YouTube: P8000 quality tests
Hij lijkt in iedergeval minder buigbaar dan de P7000
YouTube: P8000 quality tests
Hij lijkt in iedergeval minder buigbaar dan de P7000
Dat doen ze met ieder net uitgebracht model.tokko1 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:53:
Elephone lijkt zn best te doen om de P7000 te vergeten ...
Precies, van eerdere modellen kun je ook welvan dat soort filmpjes vinden.
Ze vergeten elk oude model maar al te graag ja.
Daarom hebben ze ook maar alvast een P9000 aangekondigd.dutchgio schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:02:
Precies, van eerdere modellen kun je ook welvan dat soort filmpjes vinden.
http://bbs.elephone.hk/thread-4840-1-1.html
Week negen vant kwartaal eh, elke week een andereKenzi schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:06:
[...]
Daarom hebben ze ook maar alvast een P9000 aangekondigd.![]()
http://bbs.elephone.hk/thread-4840-1-1.html
Ik ook bijna achteraf gekeken, het was nog een presale, en was aan het twijfelen, maar heb hem dus toch maar snel besteld, let wel op heb in Eurootjes getypt, was 99dollar + 7 dollar douane verzekering, Was idd in de flash sale, alle andere sites waren al uitverkocht.jerkitout schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:42:
Waar vind jij de Mx Base voor 95€? Op Antelife is het 126€
Verwijderd
Wow
Die p9000 ziet er wel super uit...
heeft zelfs de b20 4g band... wat wil je nog meer? Deze telefoon is voor mij gemaakt...
Blijft alleen wel een elephone:(:(
Ik kies denk ik toch de letv.
Hoe zit het met die review trouwens? Ben er nog steeds op aant wachten. Al een beetje gevorderd?
heeft zelfs de b20 4g band... wat wil je nog meer? Deze telefoon is voor mij gemaakt...
Hoe zit het met die review trouwens? Ben er nog steeds op aant wachten. Al een beetje gevorderd?
Ik wacht wel op de P10000
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik hoop eerlijk gezegd dat er deze maand definitief duidelijk wordt wanneer de Jiayu S4 leverbaar wordt. Het laatste wat ik erover gelezen heb, is half juli.
Als hij net zo goed is als m'n S3, en de prijs ook, wil ik er 2. Eentje voor de vrouw en eentje voor m'n oudste dochter. Echt een ideale maat.
Als hij net zo goed is als m'n S3, en de prijs ook, wil ik er 2. Eentje voor de vrouw en eentje voor m'n oudste dochter. Echt een ideale maat.
Ik wacht ook nog steeds op het review. Ik ben toch benieuwd hoe nou een eerlijke review eruit ziet van deze telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:27:
Wow
iOcean M6752 is nu tijdelijk wel heel goedkoop met code VISZYXSI op geekbuying, komt rond de 128 euro uit.
Vrijwel identieke specs als de jiayu S3, alleen de batterij is wat aan de kleine kant.
Hoe staat iocean verder bekend?
Vrijwel identieke specs als de jiayu S3, alleen de batterij is wat aan de kleine kant.
Hoe staat iocean verder bekend?
De Jiayu S4 zou zo maar is de vervanger kunnen worden voor mijn oude G3, zit een barst in het scherm dat steeds groter wordt.subwaysurfer schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:51:
Ik hoop eerlijk gezegd dat er deze maand definitief duidelijk wordt wanneer de Jiayu S4 leverbaar wordt. Het laatste wat ik erover gelezen heb, is half juli.
Maar wat een mooi ding man! En eindelijk is onder 5". Dimensies zijn iig top 130 x 64 x 8.3mm at 140g
Dat is ook mijn vorige toestelKees Klaassen schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 22:15:
[...]
De Jiayu S4 zou zo maar is de vervanger kunnen worden voor mijn oude G3
Jiayu is helaas vaak toch van het zoet houden, ik hoop dus niet dat het nog weer maanden gaat duren. Aan de andere kant, in dat formaat is er bijzonder weinig te koop...
Fingers crossed! Ik kan me bijna niet voorstellen dat de S4 geen succes wordt. Er moet toch markt zijn voor een rappe sub-5" telefoon.
50 dollar kortingscode voor een iOcean M6752 bij GeekBuying.
GeekBuying
Ook 54 dollar korting op dezelfde iOcean + extra batterij en case.
GeekBuying
Beide slechts 48 uur geldig!
GeekBuying
Members only: 50 dollar code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
GeekBuying
Members only: 54 dollar code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wow, €128.75 voor een 5.5 1080p 3GB m6752 met tri-GPS en NFC.simoncgbn schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:28:
http://www.notebookcheck....hone-Review.136802.0.html
Alleen jammer van de accuduur en speaker geluid, maar voor €128.75 mag je niet te veel klagen
Verwijderd
Er zit Hotknot op, geen NFC.jerkitout schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:26:
[...]
Wow, €128.75 voor een 5.5 1080p 3GB m6752 met tri-GPS en NFC.
Alleen jammer van de accuduur en speaker geluid, maar voor €128.75 mag je niet te veel klagen
Beetje jammer van de 2300mAh batterij alleenjerkitout schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:26:
[...]
Wow, €128.75 voor een 5.5 1080p 3GB m6752 met tri-GPS en NFC.

Een vraagje, is het naïef om te ddnken dat voor ong. 100 deze:http://www.aliexpress.com/item/Original-phone-mtk6592-octa-core-5-lenovo-S8-mobile-phone-3G-RAM-16G-ROM-13MP-GPS/2048399392.html te mooi om waar te zijn is. En als het een fake is, is dit dan erg? Zal hij het beter doen dan een lg l5. En zal hij überhaupt aankomen?
graag verneem ik jullie visies
Had je in het chinashoppen topic ook al gevraagd met een ander model.
En nee, niet aan beginnen. Ik had je al een stap in de goede richting gewezen..
En nee, niet aan beginnen. Ik had je al een stap in de goede richting gewezen..
Telefoon in jou link ; Lenovo original phone A916c Android phone MTK6592 octa core 5.5" cell phone 4G RAM 16G ROM 13MP GPS smartphone Dual SIM.xdb schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:26:
Een vraagje, is het naïef om te ddnken dat voor ong. 100 deze:http://www.aliexpress.com/item/Original-phone-mtk6592-octa-core-5-lenovo-S8-mobile-phone-3G-RAM-16G-ROM-13MP-GPS/2048399392.html te mooi om waar te zijn is. En als het een fake is, is dit dan erg? Zal hij het beter doen dan een lg l5. En zal hij überhaupt aankomen?
Is duidelijk scam, geen echte Lenovo toestel. Ze hebben wel een Lenovo a916 maar dat is een 5,5 inch met 1 GB ram 8GB rom toestel
Als upgrade van mijn THL 4000 en/of toestel voor mijn vrouw, heb ik interesse in een Mlais MX. Na een paar pogingen nog nul resultaat om er eentje in de flash sale te bemachtigen.
Mochten mensen hier 'em wel te pakken hebben gekregen; bij welke shop en hoe laat hadden jullie succes?
Mochten mensen hier 'em wel te pakken hebben gekregen; bij welke shop en hoe laat hadden jullie succes?
Verleidelijk... Alleen nog steeds geen lollipop toch?simoncgbn schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:28:
GeekBuying
Members only: 50 dollar code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
GeekBuying
Members only: 54 dollar code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Verwijderd
Jawel, 5.1 is uit.pelt schreef op zondag 05 juli 2015 @ 08:08:
[...]
Verleidelijk... Alleen nog steeds geen lollipop toch?
Nee, geen lollipop.pelt schreef op zondag 05 juli 2015 @ 08:08:
[...]
Verleidelijk... Alleen nog steeds geen lollipop toch?
Alleen een RC (release candidate) zo te zien.
http://www.needrom.com/?s...an+M6752&sa=search&scat=0
http://www.iocean.cc/Service.html
Bij de A916 duidelijk meer zoekresultaten en beter beoordeelde shops die hem aanbieden. Dat ziet er dus veel realistischer en betrouwbaarder uit.Cosmo_nl schreef op zondag 05 juli 2015 @ 00:02:
[...]
Telefoon in jou link ; Lenovo original phone A916c Android phone MTK6592 octa core 5.5" cell phone 4G RAM 16G ROM 13MP GPS smartphone Dual SIM.
Is duidelijk scam, geen echte Lenovo toestel. Ze hebben wel een Lenovo a916 maar dat is een 5,5 inch met 1 GB ram 8GB rom toestel
[ Voor 6% gewijzigd door elinx op 05-07-2015 11:56 ]
Lenovo original phone A916c?
Zou me niets verbazen als die c voor copy staat.
Zou me niets verbazen als die c voor copy staat.
Verwijderd
De meizu mx4 leek mij wel wat staat boven aan in de AnTuTu lijst. Is deze telefoon echt zo goed of valt het wel wat mee ?
Blijf maar gewoon bij Aliexpress weg, is best leuk voor kleine dingetjes, maar bij grotere aankopen is het risico te groot en de customer service te slecht.elinx schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:54:
[...]
Bij de A916 duidelijk meer zoekresultaten en beter beoordeelde shops die hem aanbieden. Dat ziet er dus veel realistischer en betrouwbaarder uit.
Euh nee hoor, dat is ook wat voorbarig.
Zitten shops bij die betere service hebben dan een reguliere shop.
Haha. Waarom zou die slechter zijn dan andere Chinese shops?pieterbas99 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:54:
[...]
Blijf maar gewoon bij Aliexpress weg, is best leuk voor kleine dingetjes, maar bij grotere aankopen is het risico te groot en de customer service te slecht.
hm.. moest in het andere topic.
[ Voor 103% gewijzigd door Hyp Hyper op 05-07-2015 18:30 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Aliexpress bestaat uit een grote verscheidenheid aan verkopers, dus sowieso een aparte statement. En de customer service verschilt ook per verkoper. Je moet een Aliexpress vergelijken met een eBay. Gewoon met gezond verstand kopen bij betrouwbare verkopers. Risico is er altijd bij online kopen, maar je kan zelf het risico zoveel mogelijk verkleinen.pieterbas99 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:54:
[...]
Blijf maar gewoon bij Aliexpress weg, is best leuk voor kleine dingetjes, maar bij grotere aankopen is het risico te groot en de customer service te slecht.
Ik bedoelde de customer service van Aliexpress zelf, niet van de shops. Als je een verkeerde shop hebt, dan moet je zo'n dispute openen en dan kijkt Aliexpress wat ze gaan doen en dan krijg je vaak maar 1/3 van het bedrag terug of iets dergelijks. Natuurlijk zitten er ook zat goede shops bij, maar ik zou niet 100 euro willen verliezen omdat ik per ongeluk bij een minder betrouwbare verkoper wat gekocht heb.dutchgio schreef op zondag 05 juli 2015 @ 18:05:
Euh nee hoor, dat is ook wat voorbarig.
kennen jullie de site knip, onduidelijk of de site betrouwbaar is, voor de zekerheid weg
ervaringen mee?
wel goedkoop
ervaringen mee?
wel goedkoop
[ Voor 36% gewijzigd door The Wizard op 06-07-2015 08:39 ]
Ja ik zag deze site ook een tijdje terug. Ik heb er nog nooit van gehoordAggressor schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:36:
kennen jullie de site knip
ervaringen mee?
wel goedkoop
[ Voor 6% gewijzigd door The Wizard op 06-07-2015 08:39 ]
Lijkt op een 1op1 kopie van Gearbest. Ik vertrouw het niet.Aggressor schreef op zondag 05 juli 2015 @ 22:36:
kennen jullie de site knip
ervaringen mee?
wel goedkoop
[ Voor 6% gewijzigd door The Wizard op 06-07-2015 08:40 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mijn eerste gedachte ging naar DealExtreme, zelfde "ship in 24 hours" logotjes, indeling qua selecteren van telefoons op functies en "prijzen font".
Likt dus inderdaad fake, zou de gok niet wagen.
Likt dus inderdaad fake, zou de gok niet wagen.
Toch maar besteld. Je kan de link nog openklikken op die iocean site, dan verschijnt er wel een lollipop update. Maar is waarschijnlijk dezelfde RC. Maar we zullen zien.ASW1 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:58:
[...]
Nee, geen lollipop.
Alleen een RC (release candidate) zo te zien.
http://www.needrom.com/?s...an+M6752&sa=search&scat=0
http://www.iocean.cc/Service.html
Het blijft bij mij altijd kriebelen, een leuke 4G chinaphone voor een geinig prijsje. Heb echter nog nooit de gok gewaagd..
Zou er graag 1 bij hebben om mee te spelen.
Zou er graag 1 bij hebben om mee te spelen.
De MX5 is nog maar net officieel aangekondigd dus daar zal je nog even op moeten wachten.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:26:
Wie heeft een meizu mx4 pro of een meizu mx5 ? is dit een goede keus ?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Ik zag net wel dat MX5 al weer een lagere score heeft gekregen op Kimovil. Vanmorgen nog 9,9 nu 9,8
langere? lagere?maxh22 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:59:
Ik zag net wel dat MX5 al weer een langere score heeft gekregen op Kimovil. Vanmorge nog 9,9 nu 9,8
Sorry autocorrectie van de telefoon.Ik bedoel natuurlijk lagere.
9,8 uit 100?maxh22 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:59:
Ik zag net wel dat MX5 al weer een lagere score heeft gekregen op Kimovil. Vanmorgen nog 9,9 nu 9,8
Anders is er toch niks laag aan.
Verder beetje speculatie van een toestel dat net uit is. Zo'n rating op Kimovil zegt ook helemaal niks..
ja oke dat klopt ook wel gedeelte, maar alsnog geeft het wel een indicatie van elke telefoon wel goed weerdutchgio schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:21:
[...]
9,8 uit 100?
Anders is er toch niks laag aan.
Verder beetje speculatie van een toestel dat net uit is. Zo'n rating op Kimovil zegt ook helemaal niks..
Wat vinden jullie van de nieuwe Umi Iron en zn looks? Ik zie m wel zitten!
http://www.coolicool.com/...4g-lte-smartphone-g-40804
Goeie specs, goeie prijs en top looks.
Alleen jammer dat het zo een matig merk is.Gerwin486741 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:32:
Verwijderd
Kan ik me niet helemaal in vinden.
Gebruik zelf de UMI Hammer en alles aan dit toestel is zeer degelijk te noemen, met als 'minste degelijkheid' de wat minder krachtige batterij. maar ja, dat dunne design moet ergens vandaan komen..
Als je elke nacht de accu oplaadt, gaat deze hele dag gewoon mee.
Denk dat Umi tussen de Jiayu's en Elephone's van deze wereld zit.
De UMI Zero was 1 grote teleurstelling, de gevallen ervoor ook. Qua software hoef je al helemaal weinig te verwachten. UMI is imo niet beter dan Elephone.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:11:
[...]
Kan ik me niet helemaal in vinden.
Gebruik zelf de UMI Hammer en alles aan dit toestel is zeer degelijk te noemen, met als 'minste degelijkheid' de wat minder krachtige batterij. maar ja, dat dunne design moet ergens vandaan komen..
Als je elke nacht de accu oplaadt, gaat deze hele dag gewoon mee.
Denk dat Umi tussen de Jiayu's en Elephone's van deze wereld zit.
Maar deze heeft volgens mij gewoon stock 5.1. Kan dan toch weinig mis mee gaan?Momus schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:12:
[...]
De UMI Zero was 1 grote teleurstelling, de gevallen ervoor ook. Qua software hoef je al helemaal weinig te verwachten. UMI is imo niet beter dan Elephone.
Was het maar zo eenvoudig. Daar kan heel veel mee misgaan.Gerwin486741 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:37:
[...]
Maar deze heeft volgens mij gewoon stock 5.1. Kan dan toch weinig mis mee gaan?
Ik denk dat de Umi Emax: http://www.banggood.com/U...-Smartphone-p-977385.html een betere keus is.Gerwin486741 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:32:
De 6752 soc is sneller dan de 6753 en deze heeft een grotere accu.
Hij wordt ook op diverse sites goed beoordeeld.
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
Die ondersteunt echter de felbegeerde 800Mhz band voor 4G niet...Xaphod schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:00:
[...]
Ik denk dat de Umi Emax: http://www.banggood.com/U...-Smartphone-p-977385.html een betere keus is.
De 6752 soc is sneller dan de 6753 en deze heeft een grotere accu.
Hij wordt ook op diverse sites goed beoordeeld.
Ik zie trouwens dat de UMI Iron dat ook niet heeft, helaas pindakaas
[ Voor 7% gewijzigd door Smobbo op 07-07-2015 13:39 ]
Ik zag hetSmobbo schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:36:
[...]
Die ondersteunt echter de felbegeerde 800Mhz band voor 4G niet...
Ik zie trouwens dat de UMI Iron dat ook niet heeft, helaas pindakaas
Het blijft een beetje vreemd dat telefoons met dezelfde soc het soms wel en soms niet ondersteunen, goed opletten dus.
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
T-mobile hier, dus dat zit wel goedXaphod schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:11:
[...]
Ik zag het![]()
Het blijft een beetje vreemd dat telefoons met dezelfde soc het soms wel en soms niet ondersteunen, goed opletten dus.
Ook maar eens eens een gokje gewaagd en de Elephone P8000 in de pre-order gegooid, gewoon eens om te kijken hoeveel phone je voor 150 euro krijgt. En geen omkijken op vakantie met voorzichtig doen op strand / stappen enzovoort
Deze nieuwe telefoon is volgens mij wel interessant Lenovo Vibe Shot Z90
Alle belangrijke 4G banden, goede camera, 5 inch FHD en genoeg geheugen. Prijs ligt iets aan de hoge kant (rond 270 euro), maar deze telefoon lijkt dat wel waard.
http://www.gsmarena.com/lenovo_vibe_shot-7046.php#
Alle belangrijke 4G banden, goede camera, 5 inch FHD en genoeg geheugen. Prijs ligt iets aan de hoge kant (rond 270 euro), maar deze telefoon lijkt dat wel waard.
http://www.gsmarena.com/lenovo_vibe_shot-7046.php#
Maar ook zeker niet slecht. Totaalplaatje is een zeer mooi toestel.
Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html