Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderjohan schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:40:
Deze nieuwe telefoon is volgens mij wel interessant Lenovo Vibe Shot Z90

Alle belangrijke 4G banden, goede camera, 5 inch FHD en genoeg geheugen. Prijs ligt iets aan de hoge kant (rond 270 euro), maar deze telefoon lijkt dat wel waard.

http://www.gsmarena.com/lenovo_vibe_shot-7046.php#
Als dat meer naar of onder 200 euro zakt is dat een heel leuk toestel.
Razer schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:26:
Ook maar eens eens een gokje gewaagd en de Elephone P8000 in de pre-order gegooid, gewoon eens om te kijken hoeveel phone je voor 150 euro krijgt. En geen omkijken op vakantie met voorzichtig doen op strand / stappen enzovoort ;)
Als je graag 150 euro in het putje gooit krijg je mijn rekeningnummer wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:04
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de camera van die Lenovo Vibe Shot Z90.
Optische beeldstabilisatie, en de naam van het toestel suggereert ook dat ze inzetten op de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Schijnt een heerlijk toestel te zijn, alleen de camera schijnt tegen te vallen...
:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mag het scherm nog net wat groter naar de 5,5" en de prijs dus omlaag, maar verder lijkt het toch wel erg veel goed te doen. Dual-SIM, MicroSD, grote accu, FHD, noem maar op. Voor zover ik het kan overzien lijkt er zelfs een fraai metalen frame aanwezig te zijn.

Edit: ik zie prijzen van 350 dollar, dat is toch al ruim in het territorium van andere high-end telefoons, zoals de Mi 4/5/4i en de OnePlus One, zeker nu de euro zo zwak is.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:18:
Van mij mag het scherm nog net wat groter naar de 5,5" en de prijs dus omlaag, maar verder lijkt het toch wel erg veel goed te doen. Dual-SIM, MicroSD, grote accu, FHD, noem maar op. Voor zover ik het kan overzien lijkt er zelfs een fraai metalen frame aanwezig te zijn.

Edit: ik zie prijzen van 350 dollar, dat is toch al ruim in het territorium van andere high-end telefoons, zoals de Mi 4/5/4i en de OnePlus One, zeker nu de euro zo zwak is.
wat hebben de andere niet, Dualsim op de meeste banden, een scherm dat in een normale broekzak past (alles boven de 145 is dare al ni ideaal meer voor als ge uzelf wilt kunnen bukken en bewegen zonder het scherm onder zware druk te zetten)

Los van dat vind ik hem ook te duur, maar dat is Lenovo hun zwakte altijd al geweest ;)
Software is ook niet echt geweldig te noemen, Vibe ui vind ik persoonlijk echt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robin-sips2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:29:
wat hebben de andere niet, Dualsim op de meeste banden, een scherm dat in een normale broekzak past (alles boven de 145 is dare al ni ideaal meer voor als ge uzelf wilt kunnen bukken en bewegen zonder het scherm onder zware druk te zetten)
Over welke telefoons heb je het dan?

Overigens vind ik 5,5" erg fijn. Het gaat net goed in de broekzak, maar is verder ideaal. Ik vind andere telefoons opeens erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:30
ASW1 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:37:
[...]

Was het maar zo eenvoudig. Daar kan heel veel mee misgaan.
Waarom is dit eigenlijk? Ik wil eigenlijk gewoon een stock Android China phone, maar dat kan dus nauwelijks. Ligt dat dan toch ook die MTK chips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
pelt schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:09:
[...]

Waarom is dit eigenlijk? Ik wil eigenlijk gewoon een stock Android China phone, maar dat kan dus nauwelijks. Ligt dat dan toch ook die MTK chips?
Dat ligt aan de software die de producent bouwt voor dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Momus schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:15:
[...]

Dat ligt aan de software die de producent bouwt voor dat ding.
Ja, maar stock Android is toch stock Android zou je zeggen. Dus kan je de hardware daar op afstemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
pelt schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:09:
[...]

Elk model telefoon is weer een uniek samenraapsel uit een grabbelton van losse onderdelen die op een bepaalde manier via een moederbordje zijn verbonden.
Zelfs "stock" android moet aangepast worden voor die specifieke hardware.
Bij goedkopere telefoons wordt daar op bezuinigd met allerlei bugs tot gevolg.
Ook bij de betere fabrikanten zie je dat altijd wel in zekere mate, maar die lossen het vaak snel op d.m.v. updates.
Wat hardware bij elkaar rapen die op papier een goede telefoon zou moeten geven is makkelijk, een goed besturingssysteem maken wat op die hardware probleemloos draait is een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
pelt schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:18:
[...]

Ja, maar stock Android is toch stock Android zou je zeggen. Dus kan je de hardware daar op afstemmen.
Dat gebeurd dus niet. MediaTek levert met de soc ook een standaard Android rom mee, die staat op bijna al die telefoons. Maar dat is lang niet altijd goed afgesteld op de rest van de hardware. En dat zorgt dan voor problemen.

Dat 'stock Android' altijd goed werkt omdat het stock Android is is een understatement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik zou het eerder een misconceptie noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:43
Review Ulefone BE Touch 2 (Youtube).

Leuk toestel maar helaas veel te groot voor mij (bijna 160mm). Heeft voor de rest wel zowat alles wat ik zoek in een telefoon. Jammer toch dat er niet meer van deze toestellen in 5" of 5,2" uitkomen. Wat hebben die Chinezen toch met 5,5"?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 14:32
Largamelion schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:48:
Review Ulefone BE Touch 2 (Youtube).

Leuk toestel maar helaas veel te groot voor mij (bijna 160mm). Heeft voor de rest wel zowat alles wat ik zoek in een telefoon. Jammer toch dat er niet meer van deze toestellen in 5" of 5,2" uitkomen. Wat hebben die Chinezen toch met 5,5"?
Waarschijnlijk zijn minder Chinezen in het bezit van tablets en pc's, dan is een grote telefoon wel erg praktisch.
Die ulefoon heeft dikke zwarte randen in het scherm, de telefoon is dus erg groot in verhouding tot het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 16:45
Oke, ik denk eindelijk wat gevonden te hebben, de Oukitel u8. 4G, mooi scherm, mooi uiterlijk.

Wat vinden jullie er van?

http://www.geekbuying.com...nt-ID---White-345734.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Eleni schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:58:
[...]

Waarschijnlijk zijn minder Chinezen in het bezit van tablets en pc's
Denk het ook. Merendeel van de Chinezen zal nooit een vaste telefoonlijn, een vaste internetverbinding of een PC gehad hebben.
Die gaan van nul niks naar een phablet met bel- en interwebs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
KaiseRRuby schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:12:
Oke, ik denk eindelijk wat gevonden te hebben, de Oukitel u8. 4G, mooi scherm, mooi uiterlijk.

Ja mooi.

Denk niet dat het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
ASW1 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:15:
[...]

Ja mooi.

Denk niet dat het wat is.
Kijk, dat zijn nog eens argumenten.. ;)

Waarom denk je dat het niets is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Laat ik het omdraaien, waarom denk jij dat het wel wat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Hij heeft als een van de weinige telefoons ook de 800 band met 4G, dus ook ondersteuning voor Vodafone 4G (als ik het goed heb begrepen uit dit topic).

2GB RAM, mooi 720p scherm met 2,5D tempered glass (wat over het algemeen alleen in de high end smartphones zit), 16GB ROM en het uiterlijk is mooi. Wat kleine onderdelen die ook mooi zijn meegenomen zoals fingerprint scanner etc.

CPU lijkt me alleen een tikkeltje bovenin de middenklasse zitten, niet helemaal high end CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit vanwege de 800 band? Er zijn veel telefoons beschikbaar waarvan bekend dat het leuke en goede apparaten zijn voor die prijs (ZTE V5 Max, Xiaomi RedMi Note et cetera), dan is het toch best een gok om alleen voor die band op een onbekende speler te gaan gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbetwee1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 13:19
Let wel op dat je op de Oukitel u8 gamen wel kunt vergeten op deze foon?
de cpu werkt op maar 1000 mhz en heeft het zwaar bij het gamen.
Maar gebruik je hem gewoon als foon kan je hem gerust nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:35:
[...]

Is dit vanwege de 800 band? Er zijn veel telefoons beschikbaar waarvan bekend dat het leuke en goede apparaten zijn voor die prijs (ZTE V5 Max, Xiaomi RedMi Note et cetera), dan is het toch best een gok om alleen voor die band op een onbekende speler te gaan gokken.
Misschien heb ik het dan verkeerd begrepen maar als je de 800 band niet hebt heb je toch helemaal geen 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 18:57
KaiseRRuby schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:24:
Hij heeft als een van de weinige telefoons ook de 800 band met 4G, dus ook ondersteuning voor Vodafone 4G (als ik het goed heb begrepen uit dit topic).

2GB RAM, mooi 720p scherm met 2,5D tempered glass (wat over het algemeen alleen in de high end smartphones zit), 16GB ROM en het uiterlijk is mooi. Wat kleine onderdelen die ook mooi zijn meegenomen zoals fingerprint scanner etc.

CPU lijkt me alleen een tikkeltje bovenin de middenklasse zitten, niet helemaal high end CPU.
Voeg daar nog aan toe dat de batterij redelijk is (afhankelijk van gebruik kan het goed genoeg zijn), de zwarte randen eromheen ook aardig klein zijn en je hebt gewoon een leuke optie.
De U8 wordt volgens mijn binnenkort door Gizchina gereviewd die geven vaak wel veel informatie (lees het met een korreltje zout!).
Let wel op dat de U9 ook binnenkort uit komt en ook de U10 al aangekondigd is.

Voor mij is helaas de 5.5 inch echt te groot, ik zoek stiekem nog steeds een telefoon met max 135mm lengte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
KaiseRRuby schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:43:
[...]

Misschien heb ik het dan verkeerd begrepen maar als je de 800 band niet hebt heb je toch helemaal geen 4G?
Dat is iets te zwart wit. In de drukkere gebieden worden ook andere banden door KPN en Vodafone gebruikt (1800 en 2600).
800 mhz is wel de 'hoofdband' voor KPN en Vodafone.
Zie ook de OP voor meer info :+

[ Voor 3% gewijzigd door Smobbo op 08-07-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiseRRuby schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:43:
Voor zover ik weet hangt het sterk van je netwerk af. 4G bestaat uit verschillende frequenties, waarvan 800 MHz in Nederland veelgebruikt is. Het is een wat tragere frequentie, maar wel met een goed bereik. Ideaal voor buitengebieden dus.

Is die frequentie niet beschikbaar of kan de telefoon hem niet gebruiken zal je moeten overstappen op andere frequenties, in Nederland vaak 1800 en 2600 (al hangt precies welke dus weer van je provider en het netwerk dat je gebruikt af). Dat zijn frequenties met een wat minder goed bereik, maar wel vlot, dus die zal je in de randstad en andere bebouwde gebieden vaak tegenkomen.

Helemaal zonder 4G zal je dus zonder 800 MHz zeker niet zitten :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik heb er 1 gekocht. Zal jullie op de hoogte houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Specificaties op papier zeggen geen klap bij chinaphones. Er kan de meest waardeloze firmware op staan.
Het geheel is veel meer dan de som der delen, vandaar dat je nooit op de specs af kunt gaan om te beoordelen of het wat is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
ASW1 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:56:
Specificaties op papier zeggen geen klap bij chinaphones. Er kan de meest waardeloze firmware op staan.
Het geheel is veel meer dan de som der delen, vandaar dat je nooit op de specs af kunt gaan om te beoordelen of het wat is of niet.
Dus er zit niks anders op dan er 1 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
KaiseRRuby schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:59:
[...]

Dus er zit niks anders op dan er 1 te kopen?
Of even afwachten wat anderen ervan zeggen, zodat je geen kat in de zak gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Momus schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:00:
[...]

Of even afwachten wat anderen ervan zeggen, zodat je geen kat in de zak gekocht hebt.
Allright.

Ik zal jullie op de hoogte houden, eens moet iemand de eerste kat in de zak gekocht hebben om te adviseren lijkt me.

Jammer dat die CPU maar op 1 ghz draait, hopelijk kan ik na root de CPU wat opkrikken naar 1,5 want volgens de specs zou hij toch op 1,5 moeten kunnen draaien. Of zou dat op de 1 of andere manier gelockt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:05
De Lenovo Vibe Z2 Pro komt tegenwoordig onder de 300 euro. Deze blijkt eveneens 4G op 800MHz te hebben. Met dual sim/dual standby.

Hij is echter al een tijdje uit (wordt nog geleverd met 4.4.2).

Is dat nog wat? Of beter wachten op de opvolger (die dan weliswaar weer rond de 500 à 600 euro zal zitten helaas)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
KaiseRRuby schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:09:
[...]
Jammer dat die CPU maar op 1 ghz draait, hopelijk kan ik na root de CPU wat opkrikken naar 1,5
Zijn er custom kernels beschikbaar voor dit toestel dan, of schrijf je die soms zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Nee, dat kan klinkt wel leuk maar kan helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Gizchina zou ik ook al een tijdje niet meer serieus nemen, begint trouwens binnenkort met zijn eigen shopje, dus dan is het helemaal gewoon verkoopspraat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lenovo A399 kan ik vanaf volgende week woensdag wegdoen,want 6 maanden(het was maar tijdelijk eigen gebruik) met zo'n relatief zwakke smartphone vind ik wel genoeg.

Xiaomi Redmi 2 Pro is in zicht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb afgelopen week de Letv S1/X600 binnen gekregen. Ik zal hem even te testen om te zien of deze interessant is voor de NL markt. Ik ben vooral benieuwd naar de prestaties, dus ik zal mijn benchmarks binnenkort voorzien van een update.

p.s. als jullie vragen hebben over deze telefoon, laat het maar gerust weten. Hij zal worden gebruikt icm T-Mobile

[ Voor 19% gewijzigd door Kiswum op 09-07-2015 10:04 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbetwee1
KaiseRRuby schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:09:
[...]

Allright.

Ik zal jullie op de hoogte houden, eens moet iemand de eerste kat in de zak gekocht hebben om te adviseren lijkt me.

Jammer dat die CPU maar op 1 ghz draait, hopelijk kan ik na root de CPU wat opkrikken naar 1,5 want volgens de specs zou hij toch op 1,5 moeten kunnen draaien. Of zou dat op de 1 of andere manier gelockt zijn?
Hier een tutorial over hoe je de telefoon op 3G of 4G goed werkend krijjgt met de 67xx chipset.
sommige telefoons hebben problemen om op het net te komen zie video voor uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby

Mezelf maar even quoten mochten er toevallig nog mensen bezig zijn met deze telefoon. Bij deze een review van Fok, niet echt uitgebreid maar wel oke.

http://frontpage.fok.nl/r...-u8-compleet-plaatje.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:57
is de Lenovo S60 geen leuke telefoon voor 110 euro?

-snapdragon 410
- 2gb ram
- FDD-LTE: 800/1800/2100/2600MHz

[ Voor 17% gewijzigd door Aggressor op 09-07-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:24
Toch even melden ,,

De Zenfone 2 Bij Ibood in de aanbieding ..
Niet slecht top specs en mooie prijs ;)

http://www.ibood.com/nl/n...-ram-23ghz-quad-core.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
diquan2001 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:49:
Toch even melden ,,

De Zenfone 2 Bij Ibood in de aanbieding ..
En een niet gering risico dat ze je met de CN versie opschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 11:57
Zeker leuk foontje voor die prijs. Zo te lezen ook een goede camera erin. Ik heb er maar eentje besteld voor $119,-
Aggressor schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:04:
is de Lenovo S60 geen leuke telefoon voor 110 euro?

-snapdragon 410
- 2gb ram
- FDD-LTE: 800/1800/2100/2600MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:30
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KG8L4K4.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zk2305z.png

Review van de Elephone S2 staat online :) Best een leuk ding met een redelijk fancy uiterlijk voor een China Phone ^O^

Review is hier te vinden:
Reviewblog: [Review] Elephone S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
verkeerd

[ Voor 95% gewijzigd door Aggressor op 10-07-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 11:57
Ik had 'm hier vandaan http://nl.aliexpress.com/...r/103919_32352667004.html maar dat was een aanbieding op 9 juli. Zo te zien nu weer $200,-
Ook gelijk daar bij de flashdeal een ZTE V5S voor $99,50 voor een kennis besteld, ook een mooi prijsje voor een LTE phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

ASW1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 07:15:
[...]

En een niet gering risico dat ze je met de CN versie opschepen.
Het zal wel meevallen aangezien ibood deze gegevens opgeeft.

FDD-LTE: (WW versie)
2100MHz(1)/1900MHz(2)/1800MHz(3)/1700MHz AWS(4)/850MHz(5)/2600MHz(7)/900MHz(8)/800MHz(20)

Als dat niet klopt, dan klopt het aanbod niet en mag je je telefoon sowieso terug sturen.
Stel dat hij Chinees is, dan zit er eigenlijk altijd de Engelse taal in.

Voor NL begrippen is de prijs erg goed. Het kan vanuit China (of EU warehouses) goedkoper, maar dan mis je de 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
3meter schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:04:
Zeker leuk foontje voor die prijs. Zo te lezen ook een goede camera erin. Ik heb er maar eentje besteld voor $119,-

[...]
Zeker mooi. Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
KaiseRRuby schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:07:
[...]

Zeker mooi. Waar heb je hem besteld?
was een flash sale...!
helaas is die voorbij :(

ik zat ook te twijfelen ... daarom had ik hiet gevraagd.. en helemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Kiswum schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:05:
[...]
Het zal wel meevallen aangezien ibood deze gegevens opgeeft.

FDD-LTE: (WW versie)
2100MHz(1)/1900MHz(2)/1800MHz(3)/1700MHz AWS(4)/850MHz(5)/2600MHz(7)/900MHz(8)/800MHz(20)
Dat hebben ze aangepast dan sinds gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

ASW1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:22:
[...]

Dat hebben ze aangepast dan sinds gisteravond.
Dat zou goed kunnen, ik las in de reacties dat het om deze telefoon zou gaan:
ZE551ML-6J162WW

Als je het googled, zie je eigenlijk vooral Italiaanse pagina's. Op zich geen probleem, zolang de Europese talen er maar gewoon netjes in staan.

Wat mij betreft een prima telefoon op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 10:01
kreeg een mail van DX over een Lenovo K3 note , niet te duur. Is een octacore... alleen dat afzichtelijk geel, ieks...

http://www.dx.com/p/lenov...-13-0-5-0mp-yellow-381335

De specificaties van het dingske zijn niet slecht zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Dinny schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:50:
kreeg een mail van DX over een Lenovo K3 note , niet te duur. Is een octacore... alleen dat afzichtelijk geel, ieks...

Hier een reviewtje van Benbada.
productreview: Lenovo K3 Note Wit review door benbaba

Op zich is geel wel een interessante kleur, een keer wat anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24

Hironshy

Orooo!!!

Dinny schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:50:

Bij Geekbuying is het goedkoper, 159 dollar. En in wit. De DHL/TNT shipping is ook nog eens goedkoop. Maar 10 dollar voor 3-4 dagen verzendtijd.

http://www.geekbuying.com...z-IPS---White-343292.html

Had mijn K3 Note ook daar gekocht. Vrijdag verzonden dinsdag in huis. Moet wel erbij zeggen dat het op de post doen zelf een week heeft geduurd.

Bij Tinydeal is het een paar dollar meer maar het versturen is waarschijnlijk wel iets sneller dan Geekbuying. Ook DHL is hier maar 9dollar.

http://www.tinydeal.com/n...50-4g-phone-p-151132.html

Als je geen haast hebt zou ik alleen niet met DHL versturen. Kreeg 35 euro extra kosten. Maar had dat al verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
hier hebben we een prijzen en levertijden topic voor

[ Voor 66% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Iemand al een review van de honor7 gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
Hier hebben we een prijzen en levertijden topic voor, prijs informatie c.q. prijsacties horen niet thuis in dit topic

[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 01:42
Ben zeer benieuwd wanneer Xiaomi nou eens wat aan de Lollipop releases gaat doen. Er is nog nauwelijks een toestel die erop draait.

Ik heb een Redmi Note 4g. Zou toch wel een mooi apparaat moeten zijn voor een Lollipop release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 15:20
De MI2(S) heeft al lollipop (ja, beetje apart dat een oud model het wel al heeft).
Maar ik moet zeggen dat het in mijn ogen geen waarde heeft. Er zit toch MIUI V6 over heen, dus qua uiterlijk en functies zijn er geen veranderingen. Onder de motorkap zou het allemaal beter moeten draaien. Maar zoals bij elke telefoon is het maar weer de vraag of lollipop in de praktijk echt beter draait dan kitkat.

Bij mij mi2s merkte ik iig geen verschil.

[ Voor 5% gewijzigd door LoeWn op 11-07-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
LoeWn schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:24:
De MI2(S) heeft al lollipop (ja, beetje apart dat een oud model het wel al heeft).
Maar ik moet zeggen dat het in mijn ogen geen waarde heeft. Er zit toch MIUI V6 over heen, dus qua uiterlijk en functies zijn er geen veranderingen. Onder de motorkap zou het allemaal beter moeten draaien. Maar zoals bij elke telefoon is het maar weer de vraag of lollipop in de praktijk echt beter draait dan kitkat.

Als je naar een pure bijna kale android kijkt heeft het bij mij toch wat meerwaarde (Lollipop dan tov kitkat)
Hij draait sneller, heeft iets minder batterijgebruik en ik vind de contacten en lockscreen vele beter, alles vele directer en slimmer, lockscreen heeft bv een mooi overzicht van wat je allemaal mist, (is maar gewoon tabje drukken om bv naar een sms/facebook/email bericht te gaan, ipv met dat eerst unlocken dan sliden naar beneden etc)

Verder ook minder Ram gebruik lijkt me, maar dat kan maar een idee zijn.

Ik ben ook niet zo'n fan voor om da haverklap het nieuwste te hebben maar merk geen problemen bij dagelijks gebruik tov kitkat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 01:42
LoeWn schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:24:

Nouja het gaat mij erom dat op den duur apps minimaal Lollipop gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 16:18

Xaphod

Inara profiel

Hallo.
Heeft er iemand ervaring met de Star Z2: http://www.1949deal.com/s...re-sensing-otg-black.html
Dit is een goedkope Sony Experia Z2 kloon, Ik heb deze al zo'n anderhalf jaar, destijds gekocht voor €133.
Onder Android 4.2 en T Mobile deed hij het best goed, maar kort geleden heb ik Android 4.4 (van Needrom) er op gezet en ben ik overgestapt naar Ziggo.
Sindsdien valt steeds de 3G netwerkverbinding weg, linksbovenin blijft wel gewoon de G en het netwerkdriehoekje staan.
Ik weet dus niet of het probleem komt door de overstap naar Android 4.4, of door de overstap naar Ziggo. meestal helpt alleen een reset.
Ik zal hem maar eens terugflashen naar 4.2 (als me dat lukt) en eens kijken wat ie dan doet.
Het wordt toch weer eens tijd voor een nieuwe.

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
Wat zijn nu de Chinese topmodellen op de markt? Hoe verhouden deze zich tot de topmodellen op de Europese markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
FitzChevalric. schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:32:
Wat zijn nu de Chinese topmodellen op de markt? Hoe verhouden deze zich tot de topmodellen op de Europese markt?
reviews: Xiaomi Mi Note Pro: indrukwekkende 'Chinaphone'

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Laatst online: 19-09 16:27
FitzChevalric. schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:32:
Ga eens lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
verbeter mij als ik me vergis, maar een Honor 7 bv is denk ik zowa in het topsegment, maar daar betaal je ook wel voor.

Veel hangt af van de wensen (singlesim vs dualsim) ram, accuduur etc

persoonlijk heb ik liever een tragere gsm met bv maar een antutu van 26000 met een goeie batterij en dualsim full 4G, dan een topgsm waar je loopt te sukkelen omdat die batterij halfweg de dag dood is ;)

Er zijn prachtige toestelletjes in china die europese topmodelletjes een loopje geven voor hun geld, maar je moet ook vergelijken met welke development ervoor is enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
En nog kan ik geen review vinden van honor 7, duurt lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Laatst online: 21-12-2022
roflexx schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:10:
En nog kan ik geen review vinden van honor 7, duurt lang.
Misschien omdat die pas sinds een aantal dagen in de meeste winkels staat als pre-sale ?
Dat de meeste winkels nog moeten wachten op de eerste lichting telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Zouden jullie er rekening mee willen houden dat prijsinformatie, acties en/of levertijden niet in dit topic thuis horen?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Laatst online: 05-10 15:10
Morgen waarschijnlijk meer nieuws over de Chinese Mi4i versie met de codenaam Lion. Men zegt dat Snapdragon 808 in die smartphone zit ipv SD615 in de internationale Mi4i versie. Recent is er een geekbench benchmark verschenen van een Xiaomi telefoon met de SD808 chipset, dus dat kan wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:57

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hier heeft moeders de Mlais M9 nu een dag in gebruik. Heb er natuurlijk even mee gespeeld, en moest ook alles ff instellen. Vond hem wat "goedkoop" aanvoelen, als je dat al mag zeggen van een telefoon van 72E.
Scherm ziet er wel netjes uit, al stel ik daar niet zo'n hoge eisen aan. Alles draaide wel soepel, zitten een paar leuke gimmicks op. Even afwachten hoe de batterij zich bewijst, want dat is het belangrijkst voor moeders.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Cosmo_nl schreef op zondag 12 juli 2015 @ 19:05:
[...]

Misschien omdat die pas sinds een aantal dagen in de meeste winkels staat als pre-sale ?
Dat de meeste winkels nog moeten wachten op de eerste lichting telefoons.
Ow ik dacht dat die 10juli in de winkels zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
roflexx schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:04:
[...]

komt er nog bij dat iedereen zon specs in dat formaat wel leuk vind, je hebt dan ook nog de keuze tussen dualsim / singlesim.
Die vliegen de deur uit als zoete broodjes, 99% zeker van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

roflexx schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:04:
[...]

10 Juli startte de verkoop. Het toestel komt niet in de winkels te liggen daar Honor alleen online verkocht wordt. Gezien er maar iets van 200.000 beschikbaar waren en die binnen 2 minuten uitverkocht waren is het wachten op de volgende batch. Reviews zullen dus nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Laatst online: 29-09 09:24
NoFearCreations schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:11:
Hier heeft moeders de Mlais M9 nu een dag in gebruik. Heb er natuurlijk even mee gespeeld, en moest ook alles ff instellen. Vond hem wat "goedkoop" aanvoelen, als je dat al mag zeggen van een telefoon van 72E.
Scherm ziet er wel netjes uit, al stel ik daar niet zo'n hoge eisen aan. Alles draaide wel soepel, zitten een paar leuke gimmicks op. Even afwachten hoe de batterij zich bewijst, want dat is het belangrijkst voor moeders.
heb hem zelf ook nu een weekje in huis, heb hem gekocht als backup phone, in standy is de batterij in ieder geval geweldig hij staat al 6 dagen aan zonder op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Vlizzjeffrey schreef op maandag 13 juli 2015 @ 03:30:
[...]

heb hem zelf ook nu een weekje in huis, heb hem gekocht als backup phone, in standy is de batterij in ieder geval geweldig hij staat al 6 dagen aan zonder op te laden.
Zonder sim erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Allright, korte ervaring van de Oukitel U8.

Kreeg het toestel afgelopen zaterdag binnen. Sinds zondag ook volop in gebruik met sim er in.

Samenvatting: het is geen vervanger voor mijn iPhone 5S. Die is namelijk zo simpel, intuïtief en gebruiksvriendelijk dat mijn volgende telefoon gewoon de 6S gaat worden.

Wat is het dan wel?

Ik haalde zaterdag de telefoon uit het doosje en mijn eerste reactie was: wat een plaatje. Mooi toestel, mooi scherm, het hele toestel voelt premium aan. De achterkant voelt zelfs goed aan.

Nu ik hem een dag heb gebruikt ben ik er bijzonder enthousiast over, zeker voor dat geld. Tot nu toe geen last gehad van de relatief beperkte processor, filmpjes kijken en spotify, alles werkt prima. Ik gebruik mijn telefoon nooit voor spellen dus daar heb ik ook geen ervaring mee.

Het is een absolute aanrader voor een Android man die een good looking telefoon zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
KaiseRRuby schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:53:
Allright, korte ervaring van de Oukitel U8.

Kreeg het toestel afgelopen zaterdag binnen. Sinds zondag ook volop in gebruik met sim er in.

Samenvatting: het is geen vervanger voor mijn iPhone 5S. Die is namelijk zo simpel, intuïtief en gebruiksvriendelijk dat mijn volgende telefoon gewoon de 6S gaat worden.

Wat is het dan wel?

Ik haalde zaterdag de telefoon uit het doosje en mijn eerste reactie was: wat een plaatje. Mooi toestel, mooi scherm, het hele toestel voelt premium aan. De achterkant voelt zelfs goed aan.

Nu ik hem een dag heb gebruikt ben ik er bijzonder enthousiast over, zeker voor dat geld. Tot nu toe geen last gehad van de relatief beperkte processor, filmpjes kijken en spotify, alles werkt prima. Ik gebruik mijn telefoon nooit voor spellen dus daar heb ik ook geen ervaring mee.

Het is een absolute aanrader voor een Android man die een good looking telefoon zoekt.
Bedankt voor je eerste reactie!
Hier loop ik dus ook al een aantal keer tegenaan. Ik merk dat ik het zoeken naar de leuke agenda app, mail app, etc gewoon irritant vind en dan kom ik steeds weer bij een iPhone uit. Die vind ik dan na een half jaar weer saai omdat ie gewoon werkt en dan gaan we weer op zoek naar een geinige chinaphone (eindeloze cirkel :+ ).

Zou je toe willen lichten wat voor zaken je nu weerhouden om over te stappen? Wat nou vooral irritant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Exact. Ik maak op de iPhone al jaren gebruik van Boxer, de fijnste mail app in mijn ogen. Die wil ik ook op de Oukitel, mja, moet ik weer een tientje betalen en dat vind ik het ook niet waard.

Agenda ben ik nog niet eens mee bezig.

Ik kan niet beschrijven wat er aan de hand is en waarom ik het overstappen naar Android niet voor elkaar kan krijgen. Die Oukitel is écht een mooi ding, ik heb nog nooit zo'n mooie Chinaphone gezien.

Misschien is het ook de grootte, of ik wil zelf misschien wel helemaal niet wennen aan Android. Dat kan ook natuurlijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
KaiseRRuby schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:25:
Exact. Ik maak op de iPhone al jaren gebruik van Boxer, de fijnste mail app in mijn ogen. Die wil ik ook op de Oukitel, mja, moet ik weer een tientje betalen en dat vind ik het ook niet waard.

Ik kan niet beschrijven wat er aan de hand is en waarom ik het overstappen naar Android niet voor elkaar kan krijgen. Die Oukitel is écht een mooi ding, ik heb nog nooit zo'n mooie Chinaphone gezien.

Misschien is het ook de grootte, of ik wil zelf misschien wel helemaal niet wennen aan Android. Dat kan ook natuurlijk.. :)
Het lijkt me dat laatste. Android en iPhone verschillen helemaal niet veel qua dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 16:18

Xaphod

Inara profiel

Hallo.
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe telefoon en ben aan het twijfelen tussen de Jiayu S3 en de Umi eMAX.
De UMI is goedkoper en heeft een grotere accu maar mist de 800 Mhz band voor 4g, de Jiayu heeft wel 800 Mhz, maar is iets duurder.
Ik neig naar de Umi, omdat 4G voor mij niet zo belangrijk is.
Enige tips, of ervaringen met deze telefoons?

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Xaphod schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:05:
Hallo.
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe telefoon en ben aan het twijfelen tussen de Jiayu S3 en de Umi eMAX.
De UMI is goedkoper en heeft een grotere accu maar mist de 800 Mhz band voor 4g, de Jiayu heeft wel 800 Mhz, maar is iets duurder.
Ik neig naar de Umi, omdat 4G voor mij niet zo belangrijk is.
Enige tips, of ervaringen met deze telefoons?
De Jiayu S3 is inmiddels een bewezen prima toestel. Met UMI moet je het maar afwachten wat de bouwkwaliteit en de kwaliteit van de software is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darasta
  • Laatst online: 05-10 21:51
Ik heb na een tijdje wikken en wegen een Ecoo E04 Aurora plus gekocht. Is erg vergelijkbaar met de Jiayu S3, maar dan nog net iets goedkoper, met vingerafdrukscanner (die goed werkt) en met Hotknot ipv NFC (soort chinese tegenhanger van NFC).
Uiteindelijk de gok gewaagd en deze besteld en ik ben (gelukkig) heel blij verrast. Heb hem nu een aantal dagen gebruikt en maar eens een review geschreven.

productreview: Ecoo Aurora e04 Blauw review door darasta

Op/aanmerkingen/verbeteringen zijn meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:30
Voor de Elephone P7000 bezitters heeft Elephone een Rom udpate beschikbaar met weer een aantal bug fixes (inc OTA updates).

http://bbs.elephone.hk/fo...52&page=1&extra=#pid60291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
darasta schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:36:
Ik heb na een tijdje wikken en wegen een Ecoo E04 Aurora plus gekocht. Is erg vergelijkbaar met de Jiayu S3, maar dan nog net iets goedkoper, met vingerafdrukscanner (die goed werkt) en met Hotknot ipv NFC (soort chinese tegenhanger van NFC).
Uiteindelijk de gok gewaagd en deze besteld en ik ben (gelukkig) heel blij verrast. Heb hem nu een aantal dagen gebruikt en maar eens een review geschreven.

productreview: Ecoo Aurora e04 Blauw review door darasta

Op/aanmerkingen/verbeteringen zijn meer dan welkom.
Mooi om te lezen!

Ook mooi om te lezen dat je blij verrast bent door de telefoon. Ik heb exact hetzelfde met de Oukitel U8, kan er tot mijn stomme verbazing gewoon vloeiend Real Racing 3 op spelen.

Leuk dat je dan toch zo veel hebt aan zo'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

KaiseRRuby schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:45:
[...]

Mooi om te lezen!

Ook mooi om te lezen dat je blij verrast bent door de telefoon. Ik heb exact hetzelfde met de Oukitel U8, kan er tot mijn stomme verbazing gewoon vloeiend Real Racing 3 op spelen.

Leuk dat je dan toch zo veel hebt aan zo'n telefoon.
Heb je al de OTA geinstaleerd? de fingerprint reader wordt er een stuk sneller door maar belangrijker, die bug dat je berichten kan openen ook al heb je daar je fingerprint voor ingesteld is gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Kenzi schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:18:
[...]

Heb je al de OTA geinstaleerd? de fingerprint reader wordt er een stuk sneller door maar belangrijker, die bug dat je berichten kan openen ook al heb je daar je fingerprint voor ingesteld is gefixed.
Jup, draai V11!

Fingerprint reader ben ik niet zo'n fan van overigens, die doet het een stuk minder goed dan die op de iPhone, maar soit.

Sta echt versteld dat Real Racing het doet, ik heb ooit eens een LG tablet gehad met betere specs en daar ging het heel stroperig.

Update: Ik zie dat de U10 in de pre-sale is:

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_203831.html

Hier nog een verhaaltje over de U10: http://www.gizmoadvices.c...is-on-presale-for-159-99/

[ Voor 15% gewijzigd door KaiseRRuby op 14-07-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbetwee1
KaiseRRuby schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:25:

Boxer is gewoon vrij te verkrijgen uit de playstore Google Play: Boxer - Free Email Inbox App
dus gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
inbetwee1 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:41:
[...]

Boxer is gewoon vrij te verkrijgen uit de playstore Google Play: Boxer - Free Email Inbox App
dus gratis.
Helaas maar met 1 emailaccount. Ik heb er meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 14:32
KaiseRRuby schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:37:
[...]

Helaas maar met 1 emailaccount. Ik heb er meerdere.
Kijk anders eens naar Type Mail, scoort een stuk hoger en werkt super, ook met meerdere accounts. Synchroniseert goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:51
IK gebruik Nine mail app, goed geschikt voor Exchange. Kost wel een lieve duit. ;)
Maar het is het waard.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Mijn iocean die in de bonus was bij geekbuying is onderweg, maar ben benieuwd of tethering een beetje oke werkt met zo'n dual sim? Kan ik zelf aangeven welke Simkaart moet tetheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerfiets
  • Laatst online: 25-09 14:08
De Oppo find 7a & 7 zijn in de aanbieding voor de komende 7 dagen. Respectievelijk €249 & €289 bij www.oppostyle.com.

Imo twee mooie toestellen, al helemaal voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Is het bij jullie bekend of Jiayu failliet is?

Ik zie dit meerdere keren voorbij komen op een besloten Facebook pagina voor Chinesephone liefhebbers. Ik vroeg me af of jullie de laatste 3 maanden problemen hebben met de service van Jiayu.

Ondertussen ga ik nog op onderzoek uit voordat ik Tweakers hierover inlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:43
Kiswum schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:58:
Is het bij jullie bekend of Jiayu failliet is?

Ik zie dit meerdere keren voorbij komen op een besloten Facebook pagina voor Chinesephone liefhebbers. Ik vroeg me af of jullie de laatste 3 maanden problemen hebben met de service van Jiayu.

Ondertussen ga ik nog op onderzoek uit voordat ik Tweakers hierover inlicht.
Dit had iemand gepost in het Jiayu levertijden topic:
DanielFeyenoord schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:22:
Ik heb donderdag 2 juli de Jiayu S3 bij Shenzhen Top-One Trading Co., Ltd. besteld (EDIT: op Aliexpress). Zie hieronder de chronologische voortgang:

02-07-15
Payment received

10-07-2015 04:02:47
Dear Daniels
lastest news
Jiayu company boss sold his factory to another company
recently the factory does not produce S3 ,in shenzhen no have stock
yesterday ,we bought 10pcs stock from Jiayu agent in another city
will receive it in several house
Pls wait patinetly ,sorry for this bad situation

Hierop heb ik gestuurd:
10-07-2015 08:23:05
Thank you for your update. I am looking forward to receive a shipment notification in the coming days.

-Kan iemand hier toevallig bevestigen dat Jiayu verkocht is aan een ander bedrijf? Ik kan het nergens vinden.
-Bij Aliexpress staat het volgende:
Reminder: This order will be automatically cancelled if the supplier does not ship your order within: 2days 7hours 38minutes 46seconds.
Ik kan kiezen "Extend Processing Time" of "Request Order Cancellation".
Iemand een advies over wat nu te doen (voordat de tijd verstrijkt)?
Misschien is er dan toch iets van aan.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:24
Heb dit wel gevonden .
Is recent nieuws .

http://gizchina.cz/tag/jiayu-bankrupt/
Largamelion schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:06:
[...]
Dit had iemand gepost in het Jiayu levertijden topic:

[...]
Misschien is er dan toch iets van aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Daar wordt inderdaad naar gerefereerd. Het is maar 1 nieuwsartikel, veel meer kon ik nog niet vinden. Het is een vreemd verhaal en waar rook is, is vuur.

Het bericht geeft aan (volgens Chrome/Google Translate)
For all fans and fans of Jiayu we have bad news. We just got to the office the information that this popular Chinese producer seeks to ruin.

Baoji Jiayuyutong Electronic Co., Ltd was founded in 2009 and its ambitions were really great, but they do not fill, if this confirms our information. The popularity of their product grow rocketing and many of you have your phone with Jiayu own brand. All the more surprising that today we learn that the company is teetering on the brink of collapse. Let's take it not as a primary information. We will investigate what has happened and how the situation will develop further.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik vind het maar rare roddels.
Het enige dat ik uit dat eerdere verhaal kan afleiden is dat er een stuk productiecapaciteit verkocht zou zijn, maar bij veel zaken zie ik de s3 gewoon op voorraad liggen dus of dat nou een probleem is?
Ook komen er regelmatig updates van bèta's en rc's van lollipop , wat er nou niet bepaald op duidt dat de geldkraan is dichtgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupje1
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:08
Ik weet niet of het al aan bod is gekomen, maar heb vandaag deze gevonden:
VkWorld VK6050
Ken het merk niet zo, maar zie er zeer interessant uit 6050 mAh batterij ( 5 dagen zonder bijladen volgens hun)
Heb hem al ergens zien staan voor 144€
Misschien de opvolger voor mijn Infocus M512
Iemand ervaring met VkWorld ?

zie nu wel op de site : FDD-LTE 800/1800/2100/ maar op een verkoop site staat er : 4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B20MHz is dit nu met of zonder 2600/B7 ? is een dealbreaker voor mij.

[ Voor 18% gewijzigd door Duupje1 op 14-07-2015 23:14 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html