5 dagen. Dat gaat helemaal niemand redden
Verwijderd
inbetwee1 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:41:
Boxer is gewoon vrij te verkrijgen uit de playstore Google Play: Boxer - Free Email Inbox App
dus gratis.
Eleni schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:45:
Kijk anders eens naar Type Mail, scoort een stuk hoger en werkt super, ook met meerdere accounts. Synchroniseert goed.
Let er bij mailapps wel goed of het een cloudgebaseerde of lokale app is, op wie het spul schrijft, onderhoudt en onder welke jurisdictie het bedrijf valt. In je mail staan toch vaak veel kritische gegevens. Identiteitsfraude en de diefstal van zakelijke gegevens kunnen beide toch heel naar uitpakken, nog los van welke andere accounts er vaak aan je mail hangen.Quad schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:13:
IK gebruik Nine mail app, goed geschikt voor Exchange. Kost wel een lieve duit.
Maar het is het waard.
Zelf verbaasde ik me er bijvoorbeeld over hoe weinig ik kon vinden over de makers van Nine.
telefoons zijn vrijwel nooit in grote getallen op voorraad, je moet dan denken aan 10 stuks maybe. en dan nog zijn er zat winkels die "in stock" aangeven maar het gewoon bij de leverancier vandaan halen.ASW1 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:53:
Ik vind het maar rare roddels.
Het enige dat ik uit dat eerdere verhaal kan afleiden is dat er een stuk productiecapaciteit verkocht zou zijn, maar bij veel zaken zie ik de s3 gewoon op voorraad liggen dus of dat nou een probleem is?
Ook komen er regelmatig updates van bèta's en rc's van lollipop , wat er nou niet bepaald op duidt dat de geldkraan is dichtgedraaid.
verder is er maar weinig over te vinden of er wat aan de hand is. maar het zou me niet verbazen. bij veel van dit soort bedrijven gaat het de top maar om 1 ding, snel cashen. de bdrijfsmentaliteit in china is totaal anders dan in nederland waar mensen toch vaak een bedrijf van de grond aan opbouwen en er aan gehecht zijn. hier bouwen ze het op om het net zo lief te dumpen als het niet goed gaat.
Laatste nieuws van Jiayu. Volgens de CEO van Jiayu Duitsland kloppen de geruchten niet.
Jan Sebastian Jirsa:
right now i finished my phonecall with jiayu. It is like i said. jiayu had a fusion with 3 chinese companys. one of this companys is building batterys for jiayu already for several years the other one is building screens for jiayu. the third company is a software company....i hope this will end the rumors. an official statement from jiayu will follow soon! thanks for your attention.
Jan Sebastian Jirsa:
right now i finished my phonecall with jiayu. It is like i said. jiayu had a fusion with 3 chinese companys. one of this companys is building batterys for jiayu already for several years the other one is building screens for jiayu. the third company is a software company....i hope this will end the rumors. an official statement from jiayu will follow soon! thanks for your attention.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dit is een soort VKworld 6735 plus. De specs zijn nagenoeg hetzelfde. Het is gewoon een grotere uitvoering met een lekker grote accu.Duupje1 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:04:
Ik weet niet of het al aan bod is gekomen, maar heb vandaag deze gevonden:
VkWorld VK6050
Ken het merk niet zo, maar zie er zeer interessant uit 6050 mAh batterij ( 5 dagen zonder bijladen volgens hun)
Heb hem al ergens zien staan voor 144€
Misschien de opvolger voor mijn Infocus M512
Iemand ervaring met VkWorld ?
zie nu wel op de site : FDD-LTE 800/1800/2100/ maar op een verkoop site staat er : 4G: FDD-LTE B1/B3/B7/B20MHz is dit nu met of zonder 2600/B7 ? is een dealbreaker voor mij.
Ik ben inmiddels al 5 weken bezig om de VKworld 6735 naar Nederland te halen. Helaas is het zowat onmogelijk om dat toestel te laten verzenden vanuit de diverse webshops.
Van Tiger Wang van Vkworld, heb ik anderhalve week geleden begrepen dat er een kwaliteitsprobleem was waardoor er een vertraging was van 2 weken. De winkels zouden in die week hun orders gewoon binnen moeten krijgen.
Helaas is er tot op heden vanuit DealExtreme China, DX Europa en Geekbuying nog geen telefoon voor me op de post gedaan.
Bij DX China had ik de order na 18 dagen geannuleerd vanwege loze beloften en er is geen telefoon opgestuurd. DX EU heeft mijn betaling ontvangen, maar de status is na 3 dagen nog niet aangepast. Van Geekbuying heb ik het bericht gehad dat deze telefoon erg populair is en dat ze door de voorraad heen waren en verwachten deze week een nieuwe batch te hebben.
Ik heb het vermoeden dat de 6050 nog populairder zal zijn in de wereld. Veel mensen lijken eerder een 5,5" telefoon (6050) te willen, dan een 5" telefoon (6735).
Want?Momus schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:31:
Ik haal nu regelmatig 3 dagen met mijn THL 4000 (4000Mah accu en 6582M SoC). En da's met 8+ uur scherm tijd en zonder de OTA update, waar het standby verbruik nog verbeterd zou zijn.
De 6050 is direct leverbaar op site van chinavasion, heb met die site goede ervaring ivb met garantie en vlug versturen, maar wil geen reclame maken, Moet me maar modden als het niet past. sorry.Kiswum schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:23:
[...]
Dit is een soort VKworld 6735 plus. De specs zijn nagenoeg hetzelfde. Het is gewoon een grotere uitvoering met een lekker grote accu.
Ik ben inmiddels al 5 weken bezig om de VKworld 6735 naar Nederland te halen. Helaas is het zowat onmogelijk om dat toestel te laten verzenden vanuit de diverse webshops.
Van Tiger Wang van Vkworld, heb ik anderhalve week geleden begrepen dat er een kwaliteitsprobleem was waardoor er een vertraging was van 2 weken. De winkels zouden in die week hun orders gewoon binnen moeten krijgen.
Helaas is er tot op heden vanuit DealExtreme China, DX Europa en Geekbuying nog geen telefoon voor me op de post gedaan.
Bij DX China had ik de order na 18 dagen geannuleerd vanwege loze beloften en er is geen telefoon opgestuurd. DX EU heeft mijn betaling ontvangen, maar de status is na 3 dagen nog niet aangepast. Van Geekbuying heb ik het bericht gehad dat deze telefoon erg populair is en dat ze door de voorraad heen waren en verwachten deze week een nieuwe batch te hebben.
Ik heb het vermoeden dat de 6050 nog populairder zal zijn in de wereld. Veel mensen lijken eerder een 5,5" telefoon (6050) te willen, dan een 5" telefoon (6735).
4.7 inch met relatief lage resolutie en zuinige soc. Wel even wat anders dan dat andere toestel.Daytona schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:20:
[...]
Want?
Ik haal nu regelmatig 3 dagen met mijn THL 4000 (4000Mah accu en 6582M SoC). En da's met 8+ uur scherm tijd en zonder de OTA update, waar het standby verbruik nog verbeterd zou zijn.
In dit geval mag het wel worden gezegd, het vreemde is, dat ze bij mij ook op voorraad waren...Duupje1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:20:
[...]
De 6050 is direct leverbaar op site van chinavasion, heb met die site goede ervaring ivb met garantie en vlug versturen, maar wil geen reclame maken, Moet me maar modden als het niet past. sorry.
Als ik bij trustpilot chinavasion bekijk zou ik daar niet snel bestellen.Kiswum schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:30:
[...]
In dit geval mag het wel worden gezegd, het vreemde is, dat ze bij mij ook op voorraad waren...
Heb bij hen een THL 5000 gekocht voor mijn vader wegens de grote batterij 5000mAh, waardeloos toestel, heb achteraf in mijn kenniskring veel klachten gehad over dit toestel,heb het voor 2 verschillende mankementen moeten opsturen, het 2x vlug gerepareerd terug gekregen.
Derde keer was volgens mij de batterij kapot en ik hoefde voor hen het niet meer op te sturen en mocht ik een ander toestel voor dezelfde restwaarde kiezen ( dan maar de elephone p6000 gekozen, batterij is niet zo denderend maar vader is er tevreden mee).
Het contact was iedere keer zeer vlot en vriendelijk en behulpzaam, dus ik weet niet wat trustpilot in houd,maar dit is mijn ervaring met Chinavasion, ondertussen nog een p6000 gekocht voor mijn dochter bij hen.
grtjs
Derde keer was volgens mij de batterij kapot en ik hoefde voor hen het niet meer op te sturen en mocht ik een ander toestel voor dezelfde restwaarde kiezen ( dan maar de elephone p6000 gekozen, batterij is niet zo denderend maar vader is er tevreden mee).
Het contact was iedere keer zeer vlot en vriendelijk en behulpzaam, dus ik weet niet wat trustpilot in houd,maar dit is mijn ervaring met Chinavasion, ondertussen nog een p6000 gekocht voor mijn dochter bij hen.
grtjs
Eleni schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:09:
[...]
Als ik bij trustpilot chinavasion bekijk zou ik daar niet snel bestellen.
720p is tegenwoordig ook een relatief lage resolutie, de 6735M is Mediatek's huidige zuinige/low-end SoC. En Android 5.1 is verbeterd op stand-by verbruik.Momus schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:28:
[...]
4.7 inch met relatief lage resolutie en zuinige soc. Wel even wat anders dan dat andere toestel.
De Bluboo X550 (ook 5,5", 720p en MT6735M) haalt in de Geekbench battery test met een 32% grotere accu dan mijn THL 4000 ook een 32% hogere score. Met een nog grotere accu lijkt me 5 dagen licht gebruik helemaal niet zo vergezocht.
[ Voor 11% gewijzigd door Daytona op 15-07-2015 11:42 ]
We zullen het zien, ik heb in ieder geval mijn twijfels.Daytona schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:39:
[...]
720p is tegenwoordig ook een relatief lage resolutie, de 6735M is Mediatek's huidige zuinige/low-end SoC. En Android 5.1 is verbeterd op stand-by verbruik.
5 dagen lijkt me voor licht gebruik helemaal niet zo vergezocht.
De Bluboo X550 (ook 5,5", 720p en MT6735M) haalt in de Geekbench battery test met een 32% grotere accu dan mijn THL 4000 ook een 32% hogere score. Zat mensen die met een nog grotere accu 5 dagen gebruik urur hun toestel zullen halen dunkt me.
Trouwens is de 5060S sedert vandaag ook daar beschikbaar.Duupje1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:20:
[...]
De 6050 is direct leverbaar op site van chinavasion, heb met die site goede ervaring ivb met garantie en vlug versturen, maar wil geen reclame maken, Moet me maar modden als het niet past. sorry.
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd, hoe snel kreeg je de telefoon weer terug?Duupje1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:27:
Heb bij hen een THL 5000 gekocht voor mijn vader wegens de grote batterij 5000mAh, waardeloos toestel, heb achteraf in mijn kenniskring veel klachten gehad over dit toestel,heb het voor 2 verschillende mankementen moeten opsturen, het 2x vlug gerepareerd terug gekregen.
grtjs
[...]
Dat kan namelijk weleens ergerlijk lang duren
Het toestel werd bij hun na ontvangst na 2 weken terug gestuurd, maar dan is het transport en de inklaring die nogal zijn tijd in beslag neemt, ik was de phone ongeveer een 1,5 a 2 maand kwijt per zending.Eleni schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:27:
[...]
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd, hoe snel kreeg je de telefoon weer terug?
Dat kan namelijk weleens ergerlijk lang duren
grtjs
Mmm.. Toch weer een goede reden om een reserve mobiel te hebbenDuupje1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:10:
[...]
Het toestel werd bij hun na ontvangst na 2 weken terug gestuurd, maar dan is het transport en de inklaring die nogal zijn tijd in beslag neemt, ik was de phone ongeveer een 1,5 a 2 maand kwijt per zending.
grtjs
Zit zelf al een tijdje te kijken naar Leagoo Elite 5, iemand ervaring met Leagoo?
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_211803.html
Deze heeft volgens de specs ook ondersteuning voor de 900 backup band van T-Mobile
4G: FDD-LTE 800/900/1800/2100/2600MHz uit de specs
Deze heeft volgens de specs ook ondersteuning voor de 900 backup band van T-Mobile
There is no knowledge, that is not Power!
Daar ben ik weer
Vandaag eindelijk mijn uitgebreide review van de Elephone P7000 .
Na uitgebreid een paar weken getest te hebben.
In mijn ogen nog steeds niet zo een slecht toestel als de meesten hier erover denken .
Na uitgebreid een paar weken getest te hebben.
In mijn ogen nog steeds niet zo een slecht toestel als de meesten hier erover denken .
Ik heb zelf de Leagoo Lead 7. Bevalt prima, wel even rekening houden met je verwachtingen. Midrange toestel met midrange prestaties maar een dikke batterij.djcasl schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:45:
Zit zelf al een tijdje te kijken naar Leagoo Elite 5, iemand ervaring met Leagoo?
Heb je ook een tekstversie?diquan2001 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:15:
Dan lees ik er even vlug doorheen; ik ga geen 17 minuten aan een video spenderen.
Heb nu een iOcean X7HD maar zoek toetsel met 4G. Deze zal dus net zo midrange zijn, maar meer heb ik ook niet nodig. Candy Crush lukt nu ook wel :-) Maar de brede 4G ondersteuning en grote accu spraken me aan. Maar niet iedere fabrikant heeft echt de accu die ze beloven.Gerwin486741 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:16:
[...]
Ik heb zelf de Leagoo Lead 7. Bevalt prima, wel even rekening houden met je verwachtingen. Midrange toestel met midrange prestaties maar een dikke batterij.
Offtopic:Morgen 16-07-2015 komt mn Jiayu S3 gelukkig wel aan in NL. Heel, heel misschien één van de laatste exemplaren die van de productielijn afroltLargamelion schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:06:
[...]
Dit had iemand (DanielFeyenoord) gepost in het Jiayu levertijden topic:
02-07-15
Payment received
10-07-2015 04:02:47
Dear Daniels
lastest news
Jiayu company boss sold his factory to another company
recently the factory does not produce S3 ,in shenzhen no have stock
yesterday ,we bought 10pcs stock from Jiayu agent in another city
will receive it in several house
Pls wait patinetly ,sorry for this bad situation
Hierop heb ik gestuurd:
10-07-2015 08:23:05
Thank you for your update. I am looking forward to receive a shipment notification in the coming days.
-Kan iemand hier toevallig bevestigen dat Jiayu verkocht is aan een ander bedrijf? Ik kan het nergens vinden.
Misschien is er dan toch iets van aan.

Ik verwacht niet dat ze failliet zijn, lees idd weinig over Jiayu faillissement / verkoop productielijn. Ben benieuwd wanneer de eerder genoemde officiële verklaring van Jiayu komt, en wat deze inhoudt.
Jiayu S3
Nee je leest er maar weinig van, kwam zelf iets tegen over dat ze zouden fuseren met nog 2(!) andere bedrijven.
Vooralsnog blijft het nog even onduidelijk, maar ik verwacht dat het wel goed komt.
Vooralsnog blijft het nog even onduidelijk, maar ik verwacht dat het wel goed komt.
Voor de mlais M7 gebruikers is er nu een rom update beschikbaar waarmee je een grote partitie krijgt!!
deze vind je hier http://www.mlais.com/service/download/
download de image Mlais_M7_20150709(merge partitions).zip daarna download SP_MDT_exe_v3.1504-A2015.03.18-v06-customer.zip en als laatst de flash instructie Software upgrade instructions_M7.pdf
Lees de flash instructie goed en het flashen kan haast niet mis gaan ik heb hem net geflasht en werkt goed.
Wel eerst even backuppen
download de image Mlais_M7_20150709(merge partitions).zip daarna download SP_MDT_exe_v3.1504-A2015.03.18-v06-customer.zip en als laatst de flash instructie Software upgrade instructions_M7.pdf
Lees de flash instructie goed en het flashen kan haast niet mis gaan ik heb hem net geflasht en werkt goed.
Wel eerst even backuppen

[ Voor 3% gewijzigd door inbetwee1 op 15-07-2015 21:16 ]
Zo worden mijn Jiayu S3 en G4S nog collectors items
met even de belangrijke side note dat OTA updates niet meer gaan werken hierna !inbetwee1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:10:
Voor de mlais M7 gebruikers is er nu een rom update beschikbaar waarmee je een grote partitie krijgt!!
Wel eerst even backuppen
Volgens Mlais forum :
Solving the following bugs:
1.Merge memory partition before, set up application program(5.0GB) and user partition(8.0GB) merge together.
2.Solve the bug which can't dial the USSD code.
3.Solve the bug that some camera centre have red point
4.Slove the bug that screen turn to black because of Proximity Sensor, screen still can operate
Because the memory partition change, so this version don't support OTA.
This version just provide M7 user in need to flash M7 and test.
If have any problems, please tell us, we will try our best to do better.
M7 owner who don't want to change memory partition need wait for this weekend or next week to get OTA upgrade.
De stock ROM kan wel wat verbeteringen gebruiken, hoop op notification via home button maar zie ik niet gebeuren omdat het root access vereist, beter optimalisatie voor de batterij (idle phone use is 37% gemiddeld). Een update naar 5.1 is ook zeer welkom. De bugs welke genoemd worden heb ik geen last van.
Wel mooi dat er daadwerkelijk OTA gaan komen, ben al een beetje bang dat de M7 niet genoeg verkoopt om er door Mlais updates voor de pushen.
Jiayu gaat dus gewoon door
http://www.gizchina.com/2...ring-to-become-new-jiayu/So JiaYu are alive and kicking and seem to have a little more muscle than before, but what remains to be seen is the launch of a new device from the manufacturer to follow up the popular JiaYu S3. Keep tuned for more details.
Ik zit met mijn Umi Emax nog op 42% na 3,5 dag, die 5 dagen ga ik wel redden. En dat met een snelle processor en een full HD 5.5" scherm.Momus schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:31:
Okay. Maar ik prefereer mijn telefoon ook gewoon te gebruiken.dutchguy schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:38:
[...]
Ik zit met mijn Umi Emax nog op 42% na 3,5 dag, die 5 dagen ga ik wel redden. En dat met een snelle processor en een full HD 5.5" scherm.
Ben je tevreden over de Umi Emax. Ik heb hem ook besteld, is nog niet verzonden, maar ik twijfel nog of ik toch niet voor de Umi Iron zal kiezen.dutchguy schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:38:
[...]
Ik zit met mijn Umi Emax nog op 42% na 3,5 dag, die 5 dagen ga ik wel redden. En dat met een snelle processor en een full HD 5.5" scherm.
Je kunt m ook aan de lader laten liggen, dan haal je ondanks een snelle processor en een full HD 5.5" scherm er wel een paar maanden mee.dutchguy schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:38:
[...]
benbaba schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:21:
Jiayu gaat dus gewoon door
[...]
http://www.gizchina.com/2...ring-to-become-new-jiayu/

Ik gebruik hem misschien niet zo intensief als anderen, maar ik heb in die 3 dagen toch gewoon meerdere malen gebeld en al mijn Whatsapp berichtjes bekeken. Als ik hem wat intensiever gebruik haal ik nog steeds makkelijk 2 tot 3 dagen.Momus schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:40:
[...]
Okay. Maar ik prefereer mijn telefoon ook gewoon te gebruiken.
Ik ben overigens erg tevreden over mijn Emax. Zuinig (zoals al genoemd), werkt lekker snel door de kale Android (standaard root), mooi scherm. Camera is niet denderend, maar dat wist ik al en dat vind ik ook niet zo erg.
heb de mlais m9 nu een week in gebruik, het is de beste budget telefoon die ik ooit heb gehad.
hij is snel, camera is goed te noemen voor een budget phone, accuduur is heel goed, scherm is goed, hoge helderheid, kan dit toestel zeker aanraden aan mensen die een leuke telefoon voor minder dan 75 euro zoeken, die ook nog is snel is en een goede accuduur heeft.
hij is snel, camera is goed te noemen voor een budget phone, accuduur is heel goed, scherm is goed, hoge helderheid, kan dit toestel zeker aanraden aan mensen die een leuke telefoon voor minder dan 75 euro zoeken, die ook nog is snel is en een goede accuduur heeft.
Verwijderd
Het valt wel mee hoor, ze hebben het bedrijf Jaiyu alleen als meervoud neergezet. Dat zou je een stijlkeuze kunnen noemen.Kenzi schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 03:27:
![]()
Hadden ze niet gewoon iemand kunnen inhuren om die brief te typen in plaats van Google Translate te gebruiken. Echt veel vertrouwen wekt dit niet.
Hier wat fouten:Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:03:
[...]
Het valt wel mee hoor, ze hebben het bedrijf Jaiyu alleen als meervoud neergezet. Dat zou je een stijlkeuze kunnen noemen.
[...] we'd like to thanks overseas [...]
Het moet zijn thank, niet thanks.
[...] in promoting Jaiyu brand [...]
promoting the Jaiyu brand
[...] in your the local markets [...]
óf "the local markets" óf "your local market"
[...] Jiayu have been restructured [...]
niet have, maar has
Die hele alinea zit stikvol fouten, grammaticale en gehele zinsbouwfouten

Dat is normaal voor die Chinezen, als "china-shopper" valt dat niet eens op. 
Eigenlijk is het gewoon 'not done' inderdaad, maar zo'n 'klein' bedrijfje als Jiayu komt er wel mee weg.
Dergelijke taal zie je wel vaker. Veel producten op Aliexpress, klantenservice chats etc. Gebeurd dat ook wel.
Eigenlijk is het gewoon 'not done' inderdaad, maar zo'n 'klein' bedrijfje als Jiayu komt er wel mee weg.
Dergelijke taal zie je wel vaker. Veel producten op Aliexpress, klantenservice chats etc. Gebeurd dat ook wel.
Ok. Ik heb de Jiayu S3 nu een tijd in gebruik. Erg fijn ding, maar ik vind hem toch echt groot. Had vandaag weer mijn oude Jiayu g4s in mijn handen, die voelt zo lekker compact?
Is de Jiayu S3 er niet in een maatje 5 inch of zo?
Is de Jiayu S3 er niet in een maatje 5 inch of zo?
De Jiayu S4 zou kleiner zijn, maar of het ooit uitkomt...
+1, ik lees ook liever reviews dan dat ik video's kijkASW1 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:23:
[...]
Heb je ook een tekstversie?
Dan lees ik er even vlug doorheen; ik ga geen 17 minuten aan een video spenderen.
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
Het is top dat hij zo'n review film heeft gemaakt. Ik kijk ook nooit naar reviews, maar lees ze alleen maar + ik bekijk de plaatjes.Xaphod schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 07:32:
[...]
+1, ik lees ook liever reviews dan dat ik video's kijk
Ik wil diquan2001 wel erg bedanken voor de moeite die hij erin heeft gestoken.
Grappig dat dat blijft rondzingen (dankzij gizchina?), er is behalve wat fan art toch weinig van de Jiayu s4 vrijgegeven meen ik.jerkitout schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:48:
De Jiayu S4 zou kleiner zijn, maar of het ooit uitkomt...
Zie een s3s met heilo chipset nog eerder uitkomen dan de volledige aankondiging van de S4 als ik eerlijk moet zijn.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Bedankt voor je steun Kwisum stel ik zeer op prijs .
Ik maak de Youtube reviews meer omdat iedereen al geschreven reviews maakt .
met de gedachte dat er mischien meer mensen waren die het fijn zouden vinden om een nederlands gesproken youtube review te zien van een echte gebruiker, en niet van Tweakers of Hardware info die toch meer professioneel en bedrijfsmatig de reviews maken.
En natuurlijk maak ik ze ook voor mezelf ik vind china phones en gadgets leuk .
Natuurlijk moet er geklaagd worden dat er geen geschreven review is maar daar zijn we nederlanders voor er is altijd wel iets niet goed
met de gedachte dat er mischien meer mensen waren die het fijn zouden vinden om een nederlands gesproken youtube review te zien van een echte gebruiker, en niet van Tweakers of Hardware info die toch meer professioneel en bedrijfsmatig de reviews maken.
Natuurlijk moet er geklaagd worden dat er geen geschreven review is maar daar zijn we nederlanders voor er is altijd wel iets niet goed

Kiswum schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 09:28:
[...]
Het is top dat hij zo'n review film heeft gemaakt. Ik kijk ook nooit naar reviews, maar lees ze alleen maar + ik bekijk de plaatjes.
Ik wil diquan2001 wel erg bedanken voor de moeite die hij erin heeft gestoken.
Ik bekijk je reviews graag. Duidelijk en overzichtelijkdiquan2001 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:07:
Bedankt voor je steun Kwisum stel ik zeer op prijs .
[...]
ik zag deze week, dat de huawei ascend G7 een update heeft gekregen OTA.
Kan je ergens online vinden welke updates er al geweest zijn en wat de laatste update veranderd (of is dat moeilijk te vinden van huawei ?)
Kan je ergens online vinden welke updates er al geweest zijn en wat de laatste update veranderd (of is dat moeilijk te vinden van huawei ?)
Verwijderd
Een flinke tijd geleden heb ik de apps snapchat en timelaps verwijderd.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:27:
[...]
Het vervolg:
Maar hiermee was het batterij probleem wel opgelost en bleven de drains van soms 40% achterwege.
(Nu nog even de tijd vinden om dit hier op het forum te vermelden en klaar is kees........)
Tot vorige week donderdag: Tot 21.00 uur niets aan de hand, rustig zakken van 100 naar 90% tot die om 22.00 tot 00.00 uur opeens zakt naar 10% (telefoon ligt gewoon op tafel).
Eigenlijk ben ik dus weer net zover als ik was en heb nog steeds 1 of meerdere drains die gek genoeg na 12.00 uur plaats vinden.
Kon nergens achterhalen wat het verbruik is/was maar sinds deze 2 verwijderd zijn lijkt het drainage probleem over te zijn.
De roundup komt dichterbij, maar toen ik een overzicht maakte, merkte ik dat een echt budget-toestel nog ontbrak. Als ik zo inventariseer, is de Mlais M9 een van de populairste modellen. Is er iemand die hem komende tijd een paar weken kan missen voor de roundup?
Alvast bedankt in elk geval
[ Voor 6% gewijzigd door arnoudwokke op 21-07-2015 14:37 ]
Mijn Ulefone Be Touch 2 kwam vandaag binnen! 
Zeer blij met de fingerprint scanner, deze werkt ontzettend goed. Doosje goed gevuld; tempered glass + een gewone screen protector en er zat er ookal eentje op het toestel. (beter, zo mooi krijg ik ze nooit op mijn beeld namelijk
). Gel-hoesje erbij ook, helemaal top.
Mocht iemand toevallig specifieke vragen hebben dan beantwoord ik ze graag
Zeer blij met de fingerprint scanner, deze werkt ontzettend goed. Doosje goed gevuld; tempered glass + een gewone screen protector en er zat er ookal eentje op het toestel. (beter, zo mooi krijg ik ze nooit op mijn beeld namelijk
Hallo COD,Call of Duty schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:57:
Zeer blij met de fingerprint scanner, deze werkt ontzettend goed. Doosje goed gevuld; tempered glass + een gewone screen protector en er zat er ookal eentje op het toestel. (beter, zo mooi krijg ik ze nooit op mijn beeld namelijk). Gel-hoesje erbij ook, helemaal top.
Hoe zit het met de balk onderin het scherm? Deze viel me erg op tijdens reviews. Is dit storend voor jou?
Mooi toestel die Ulefone http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_194400.html
Hoe werkt 4G in de praktijk, is het bereik goed ?
"I am not iPhone 6 Plus, indeed!"
Goede marketing campagne wel.
Het is dus géén iPhone 6 Plus. Dus de kwaliteit is weer afwachten.
Goede marketing campagne wel.
Het is dus géén iPhone 6 Plus. Dus de kwaliteit is weer afwachten.
Wanneer moeten we weer Teamviewen?Call of Duty schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:57:
Zeer blij met de fingerprint scanner, deze werkt ontzettend goed. Doosje goed gevuld; tempered glass + een gewone screen protector en er zat er ookal eentje op het toestel. (beter, zo mooi krijg ik ze nooit op mijn beeld namelijk). Gel-hoesje erbij ook, helemaal top.
Hier mijn "shortlist" van telefoons onder de $200,-. hier zou ik er wel 1 van willen inkopen om te reviewen. Wellicht zit er ook iets voor Tweakers tussen. Dus mocht 1 van de gebruikers deze nu al thuis hebben en even uit kan lenen....
TCL 3S M3G
Elephone S2
Mlais MX Base
KINGZONE N5
ZOPO SPEED 7
Elephone P4000
Elephone P3000S (Android 5.1 is available)
Kingzone N3
Lenovo P70t
Deze telefoons zijn uitgezocht op basis van 5" of kleiner, 2GB werkgeheugen en het liefst ook 4G en Lollipop.
TCL 3S M3G
Elephone S2
Mlais MX Base
KINGZONE N5
ZOPO SPEED 7
Elephone P4000
Kingzone N3
Lenovo P70t
Deze telefoons zijn uitgezocht op basis van 5" of kleiner, 2GB werkgeheugen en het liefst ook 4G en Lollipop.
Mag de Lenovo T70t er ook wel bij...Kiswum schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:01:
Hier mijn "shortlist" van telefoons onder de $200,-. hier zou ik er wel 1 van willen inkopen om te reviewen. Wellicht zit er ook iets voor Tweakers tussen. Dus mocht 1 van de gebruikers deze nu al thuis hebben en even uit kan lenen....
TCL 3S M3G
Elephone S2
Mlais MX Base
KINGZONE N5
ZOPO SPEED 7
Elephone P4000
Kingzone N3
Bedankt ik zal de P70 toevoegen
(T70 is een laptop)
Ja dat bedoel ik.Kiswum schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:04:
[...]
Bedankt ik zal de P70 toevoegen
(T70 is een laptop)
Ik stuitte er vanmiddag op: http://www.aliexpress.com...ace_key=36830069145619482
Bizar goedkoop als ik naar de specs kijk. Lijkt me een aardige koop.
Ik ben wel benieuwd hoeveel dagen je ermee kunt doen. 720p scherm, 4000mAh accu en hopelijk binnenkort ook Lollipop erop?
Wordt ie inderdaad niet mee uitgeleverd. Lenovo zegt in september te gaan updaten.Kiswum schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:12:
Ik ben wel benieuwd hoeveel dagen je ermee kunt doen. 720p scherm, 4000mAh accu en hopelijk binnenkort ook Lollipop erop?
De TCL 3S kan je wel schrappen. Ik heb deze vorige maand besteld voor de introductieprijs 122 dollar bij JD.com. Terwijl het toestel nog onderweg is krijg ik het bericht dat TCL alle modellen terugroept vanwege oververhitting en gebrekkige ontvangst.Kiswum schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:01:
TCL 3S M3G
.....
De specificaties met o.a. een Irisscanner, zeer goede camera en een Full HD 5.0" scherm waren tegen deze prijs zeer de moeite. Inmiddels dus ook op zoek naar een vervangend toestel met een 5" scherm
Ik ga nu bestellen bij DX. Daar is hij slechts € 67 op dit moment...arnoudwokke schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:37:
De roundup komt dichterbij, maar toen ik een overzicht maakte, merkte ik dat een echt budget-toestel nog ontbrak. Als ik zo inventariseer, is de Mlais M9 een van de populairste modellen. Is er iemand die hem komende tijd een paar weken kan missen voor de roundup?
Waar vind jij hm voor €67?ManiacsHouse schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 01:15:
[...]
Ik ga nu bestellen bij DX. Daar is hij slechts € 67 op dit moment...Bestel er 2. Kan er 1 mogelijk missen. Maar geen idee wanneer dat ding aankomt... Wanneer wil je hem uiterlijk hebben?
Of bedoel je €76?
[edit]
Ok, ook besteld met code Phone8off betaal ik €68,61 en krijg ik er ook een extra accu bij.
[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 22-07-2015 03:35 . Reden: Zie edit :P ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Heb deze ook net besteld voor mijn dochter. Eens kijken of dit wat kan zijn voor haar. Als ik de testen zo her en der over dit toestel lees dan is het een prima toestel dat moet doen wat die moet doen zonder al teveel toeters en bellen erbij. Ja er zijn wel minpunten maar daar is volgens mij prima mee te leven. Hoe dan ook als het toestel binnen is en mijn dochter een paar weken mee heeft gespeeld laat ik hier wel weten hoe het haar is bevallen.Gutteguttegut schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 02:09:
[...]
Waar vind jij hm voor €67?
Of bedoel je €76?
[edit]
Ok, ook besteld met code Phone8off betaal ik €68,61 en krijg ik er ook een extra accu bij.
Toevallig vandaag wat telefoons vergeleken, misschien ook nuttig voor iemand anders?
RAM | CPU | Inch | Resolutie | Android | LTE NL | Batterij | Prijs | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ULEFONE BE TOUCH 2 | 3 | 64bit | 1.7GHz Octa Core | 5.5 | 1920*1080 | 5.1 | ? - B1/B3/B7/B20 | 3050 | $229.99 |
Jiayu S3 | 3 | 64bit | 1.7GHz Octa Core | 5.5 | 1920*1080 | 4.4 | ja | 3050 | $190 |
KINGZONE N5 | 2 | 32bit | 1.0Ghz Quad Core | 5 | 1280*720 | 5.1 | ja | 2600 | $120 |
Lenovo P70 | 2 | 64bit | 1.5Ghz Quad Core | 5 | 1280*720 | 4.4 | ja | 4000 | $133 |
UMI EMAX MTK6752 | 2 | 64bit | 1.7GHz Octa Core | 5.5 | 1920*1080 | 4.4 | ja | 3780 | $170 |
LEAGOO LEAD 7 | 1 | 32bit | 1.3Ghz Quad Core | 5 | 1280*720 | 4.4 | nee | 4500 | $115 |
Ecoo Aurora | 3 | 64bit | 1.7GHz Octa Core | 5.5 | 1920*1080 | 5.1 | ja | 3000 | $190 |
De Lenovo P70 heeft een 64bit processor.
Bovendien is ie er in 2GB RAM uitvoering. Die zou ik prefereren.
[ Voor 45% gewijzigd door Momus op 22-07-2015 15:25 ]
Jiayu, umi en ecoo ook, allemaal dezelfde processor dus dat gaat niet helemaal op.
Is erecht npg maar Kitkat voor de Jiayu? Dan is inderdaad de Lenovo wel de beste keus.
Is erecht npg maar Kitkat voor de Jiayu? Dan is inderdaad de Lenovo wel de beste keus.
Er komt ook nog een nieuwe Elephone, de P6000Pro welke android 5.1 draait.
Voor zo ver ik kan zien is de enige verandering de chipset, een MT6753 ipv de MT6732 (1.3GHz Octa vs 1.5GHz quad).
Hij wordt uitgebracht in 2gb en 3gb ram voor respectievelijk 120$ en 140$.
Misschien mooi om op te wachten als iemand zat te denken om de normale P6000 aan te schaffen
Voor zo ver ik kan zien is de enige verandering de chipset, een MT6753 ipv de MT6732 (1.3GHz Octa vs 1.5GHz quad).
Misschien mooi om op te wachten als iemand zat te denken om de normale P6000 aan te schaffen
[ Voor 17% gewijzigd door snoepbanaan op 22-07-2015 16:25 ]
Aangepast! Is er ergens een prijs bekend? Kon ik zo snel niet vinden.Momus schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:19:
De Lenovo P70 heeft een 64bit processor.
Bedoel je dat die drie ook 2GB RAM versies hebben?dutchgio schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:02:
Jiayu, umi en ecoo ook, allemaal dezelfde processor dus dat gaat niet helemaal op.
Awesome! Mijn oog was deze keer eigenlijk gevallen op een p3000s-3gb, maar die zijn momenteel overal "uitverkocht"snoepbanaan schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:25:
Er komt ook nog een nieuwe Elephone, de P6000Pro welke android 5.1 draait.

Op aliexpress.com kan je het vinden vanaf 133 dollar. Persoonlijk vermijd ik aliexpress. Alleen maar al vanwege het niet hebben van paypal betaling. Bij de echt grote sites is het pas vanaf 160dollar te koop. (Bij dx.com)Spykie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:29:
[...]
Aangepast! Is er ergens een prijs bekend? Kon ik zo snel niet vinden.
Voor die prijs kan je beter de Lenovo K3 Note kopen. 159 dollar bij gearbest UK warehouse. Dus je betaalt geen importkosten/btw.
Is 1.7Ghz octa, 2GB, 1080P, 64bit, 5.5 inch en android 5.1.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_180347.html
[ Voor 12% gewijzigd door Hironshy op 22-07-2015 18:34 ]
Net mijn iocean m6752 binnen. Prima apparaatje op het eerste gezicht.
Alleen zijn de app iconen zo groot dat er maar 4 in de onderste bar kunnen. Iemand een idee of dit aan te passen is.
Alleen zijn de app iconen zo groot dat er maar 4 in de onderste bar kunnen. Iemand een idee of dit aan te passen is.
Tja. 5,5 inch. Vind dat persoonlijk te groot.Hironshy schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:30:
[...]
Op aliexpress.com kan je het vinden vanaf 133 dollar. Persoonlijk vermijd ik aliexpress. Alleen maar al vanwege het niet hebben van paypal betaling. Bij de echt grote sites is het pas vanaf 160dollar te koop. (Bij dx.com)
Voor die prijs kan je beter de Lenovo K3 Note kopen. 159 dollar bij gearbest UK warehouse. Dus je betaalt geen importkosten/btw.
Is 1.7Ghz octa, 2GB, 1080P, 64bit, 5.5 inch en android 5.1.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_180347.html
Overigens is er niks mis met AliExpress. Je kan tegenwoordig gewoon met iDeal betalen.
Andere launcher erop zetten.pelt schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 19:04:
Net mijn iocean m6752 binnen. Prima apparaatje op het eerste gezicht.
heb net de LeTV One binnen gekregen. werkt verrassend soepel voor een chinees model
Ik heb nog geen enkel niet soepel lopen Chinaphone gehad.maxh22 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:07:
heb net de LeTV One binnen gekregen. werkt verrassend soepel voor een chinees model
ooh, ja ik dus niet. Meestal is het na een tijdje dat ze al sloom werdenMomus schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:08:
[...]
Ik heb nog geen enkel niet soepel lopen Chinaphone gehad.
Ja. Alle telefoons worden sloom na een tijdje.maxh22 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:14:
[...]
ooh, ja ik dus niet. Meestal is het na een tijdje dat ze al sloom werden
Denk dat de Elephone P6000 pro er ook wel bij kan:Kiswum schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:01:
TCL 3S M3G
Elephone S2
Mlais MX Base
KINGZONE N5
ZOPO SPEED 7
Elephone P4000
Kingzone N3
Lenovo P70t
http://www.geekbuying.com...-0MP----White-348046.html 128 euro, 6753 chip, 16GB opslag en 3GB RAM
Hmm, soepel, totdat je de cache wist, dan kun je Antutu en een aantal andere benchmarks niet meer afrondenmaxh22 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:07:
Verder werkt het wel prima hoor, maar ik heb telefoons gehad die wat sneller reageerden dan deze krachtpatser.
Dat is inderdaad een goede optie, bedankt!djcasl schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:14:
[...]
Denk dat de Elephone P6000 pro er ook wel bij kan:
http://www.geekbuying.com...-0MP----White-348046.html 128 euro, 6753 chip, 16GB opslag en 3GB RAM
Doogee brengt de F3 Pro uit.
Je kunt em pre-orderen op Geekbuying.
DOOGEE F3 Pro 4G 5.0Inch
Android 5.1
3GB ram
16GB rom
MTK6753 Octa Core, 1.5GHz
Mali-T720
IPS OGS Full lamination technology, LG screen,
1920x1080 pixels FHD screen
2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 900/2100MHz
4G: FDD-LTE 800/1800/2100/2600MHz
helaas een 2200mAh batterij.
Had hier meer van verwacht.
€147 euries... ben er over na aan het denken.
Je kunt em pre-orderen op Geekbuying.
DOOGEE F3 Pro 4G 5.0Inch
Android 5.1
3GB ram
16GB rom
MTK6753 Octa Core, 1.5GHz
Mali-T720
IPS OGS Full lamination technology, LG screen,
1920x1080 pixels FHD screen
2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 900/2100MHz
4G: FDD-LTE 800/1800/2100/2600MHz
helaas een 2200mAh batterij.
Had hier meer van verwacht.
€147 euries... ben er over na aan het denken.
[ Voor 39% gewijzigd door johan63 op 22-07-2015 22:22 . Reden: * extra info toegevoegd ]
Die balk, daar had ik over gelezen maar was het eigenlijk vergeten. Totdat je het zei was het mij niet opgevallen in ieder geval. Ja, je ziet em wel inderdaad maar alleen als je er bewust naar gaat kijken, anders kijk je of naar het scherm of naar de toetsen ofzo.bangsat schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:21:
[...]
Hallo COD,
Hoe zit het met de balk onderin het scherm? Deze viel me erg op tijdens reviews. Is dit storend voor jou?
Mijn 4G werkt zeer goed. Toestel ondersteund alle benodigde frequenties voor de Nederlandse providers. Wat snelheid betreft merk ik er niet superveel van; ik zit bij SimYo en daar is de 4G snelheid niet veel hoger dan de 3G. Er schijnen nog andere voordelen aan te zitten dus ik nam het er maar bijAloysxda schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:48:
Mooi toestel die Ulefone http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_194400.html
ik heb het dus ook geprobeerd en bij mij worden ze wel gewoon normaal afgerond??Kiswum schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:18:
[...]
Hmm, soepel, totdat je de cache wist, dan kun je Antutu en een aantal andere benchmarks niet meer afronden
Verder werkt het wel prima hoor, maar ik heb telefoons gehad die wat sneller reageerden dan deze krachtpatser.
[...]
Dat is inderdaad een goede optie, bedankt!
De UMI Emax heeft GEEN B20 en werkt dus niet (goed) op alle netwerken (oa KPN). Volgens mij heeft nog geen enkel UMI toestel B20, ook niet de nieuwe Iron.Spykie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:09:
Toevallig vandaag wat telefoons vergeleken, misschien ook nuttig voor iemand anders?
UMI EMAX MTK6752 2 64bit 1.7GHz Octa Core 5.5 1920*1080 4.4 ja 3780 $170
Bron: http://umidigi.com/products/umiemax_specs.html
[ Voor 4% gewijzigd door Asphyxion op 22-07-2015 23:46 ]
Wel een oude octa core, maar mooie prijs voor de specs.
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_72243.html
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_72243.html
Thanks. Evengoed alsnog vrij 'lomp' van die originele launcher. 5.5" en dan een grid van 5x4. Die iconen zijn mij wat te groot.
Voor 130 piek trouwens wel een fijn aparaatje die iocean m6752. Vrees alleen wel dat de batterij van 2300 mah te weinig gaat zijn.
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van die Bluboo dingen. Hebben nog wel meer interessante telefoons klaar staan.
Hoe kom je aan je specs?Spykie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:09:
RAM CPU Inch Resolutie Android LTE NL Batterij Prijs ULEFONE BE TOUCH 2 3 64bit 1.7GHz Octa Core 5.5 1920*1080 5.1 ? - B1/B3/B7/B20 3050 $229.99 Jiayu S3 3 64bit 1.7GHz Octa Core 5.5 1920*1080 4.4 ja 3050 $190 KINGZONE N5 2 32bit 1.0Ghz Quad Core 5 1280*720 5.1 ja 2600 $120 Lenovo P70 2 64bit 1.5Ghz Quad Core 5 1280*720 4.4 nee 4000 $133 UMI EMAX MTK6752 2 64bit 1.7GHz Octa Core 5.5 1920*1080 4.4 ja 3780 $170 LEAGOO LEAD 7 1 32bit 1.3Ghz Quad Core 5 1280*720 4.4 nee 4500 $115 Ecoo Aurora 3 64bit 1.7GHz Octa Core 5.5 1920*1080 5.1 ja 3000 $190
Dit zijn de 4G frequenties voor de Lenovo P70
4G Network: LTE FDD 800MHz / 1800MHz / 2100MHz / 2600MHz
Werkt dus probleemloos op 4g via de nr 3 provider van Nederland: T-Mobile
Bron:
http://shop.lenovo.com/ae...eries/p70/#tab-tech_specs
Ben afgelopen weekend verhuist en gebruik eigenlijk sindsdien weer mijn iPhone 5S ipv de Oukitel U8. Na mijn vakantie ben ik weer veel onderweg en aan het werk, dan schakel ik weer over naar de Oukitel denk ik.
5.5' is toch best wel groot in je broekzak..
5.5' is toch best wel groot in je broekzak..
Wat zijn momenteel degelijke China phones met de 800mhz 4g band met een 5" scherm? Met degelijk bedoel ik tevens betrouwbare merken, dus geen elephone, doogie, etc. Ik ben op de hoogte van de gewaardeerde jiayu s3 maar die lijkt me nogal groot (en ik zag een waanzinnig krakende cover in een review).
Ik had een zte z7 mini, maar geen 800mhz band. Ik ben overgestapt naar een lumia 640, vanwege de vele lovende reviews. Ben zelf beduidend minder enthousiast, dus ik orienteer me vast even ;-)
Bij merimobiles bieden ze de nexus 5 aan voor $228. Zou ook een leuk alternatief zijn, maar wat is de catch?
Ik had een zte z7 mini, maar geen 800mhz band. Ik ben overgestapt naar een lumia 640, vanwege de vele lovende reviews. Ben zelf beduidend minder enthousiast, dus ik orienteer me vast even ;-)
Bij merimobiles bieden ze de nexus 5 aan voor $228. Zou ook een leuk alternatief zijn, maar wat is de catch?
Verwijderd
3 posts hier boven, de P70?Kasj schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:53:
Wat zijn momenteel degelijke China phones met de 800mhz 4g band met een 5" scherm? Met degelijk bedoel ik tevens betrouwbare merken, dus geen elephone, doogie, etc. Ik ben op de hoogte van de gewaardeerde jiayu s3 maar die lijkt me nogal groot (en ik zag een waanzinnig krakende cover in een review).
Merimobiles is de 'catch'. Net zoals jij als Elephone, Doogie etc. Noemt niet aan beginnen.Kasj schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:53:
dutchgio schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:38:
[...]
Merimobiles is de 'catch'. Net zoals jij als Elephone, Doogie etc. Noemt niet aan beginnen.
Yep zag 't filmpje op m'n facebook stream ook voorbij komen.djcasl schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:14:
[...]
Denk dat de Elephone P6000 pro er ook wel bij kan:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z1EBUGyTrPY]
Zo, ik heb mijn Letv Le1 even origineel gemaakt. Alle meuk van de webshop is er nu afgegooid en ik begin weer opnieuw. Ik zal mijn benchmarks nog een aantal keren draaien om te zien of dit effect had op de performance. Google play heb ik er weer op gezet via de Google Installer van Eric Xiang (vooral bekend bij Xiaomi gebruikers). Het vreemde is nu dat niet alle google apps kunnen worden geïnstalleerd (error: your device isn't compatible with this version). Gaande weg zijn er overigens steeds meer apps weer compatible, geen idee waar dit aan ligt.
Maar goed, ik ben blij dat mijn telefoon nu echt origineel is zodat ik hem eerlijk kan beoordelen.
Maar goed, ik ben blij dat mijn telefoon nu echt origineel is zodat ik hem eerlijk kan beoordelen.
Zijn er nog aanraders rond de 280 euro met een bovengemiddeld goede camera? Het liefst 5" en met Google Play etc zo makkelijk mogelijk. Mijn vriendin is op zoek naar een nieuwe telefoon. De Meizu MX4 Pro komt nog het dichtste in de van wat ik tot nu heb gevonden maar een stuk goedkoper door er niet zo'n belachelijk hoge resolutie scherm erop te zetten mag best.
MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD
aha mooi! Ik draai nu op een custom ROM van iemandKiswum schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 23:18:
Zo, ik heb mijn Letv Le1 even origineel gemaakt. Alle meuk van de webshop is er nu afgegooid en ik begin weer opnieuw. Ik zal mijn benchmarks nog een aantal keren draaien om te zien of dit effect had op de performance. Google play heb ik er weer op gezet via de Google Installer van Eric Xiang (vooral bekend bij Xiaomi gebruikers). Het vreemde is nu dat niet alle google apps kunnen worden geïnstalleerd (error: your device isn't compatible with this version). Gaande weg zijn er overigens steeds meer apps weer compatible, geen idee waar dit aan ligt.
Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html