Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat jij of ik handig of omslachtig vond is niet belangrijk. Het gaat om opties en mogelijkheden. Laat hem maar kiezen wat hij handig of omslachtig vind.
Dit is typisch 80's programmeur's gedrag die voor gebruikers bepaalden wat goed voor hun was.
.
Hyp Hyper schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:30:
offtopic:
Boven ipv onder een quote antwoorden is eigenlijk ook een soort van het paard achter de wagen spannen. :+ Een forum is geen usenet

Het lijkt me niet zo handig om allemaal kunstgrepen met twee abonnementen te moeten uitvoeren om maar 4G te kunnen halen. Dan maar terugvallen naar 3G her en der wat mij betreft. :) Ik heb wel twee sim's in gebruik, maar gebruik de tweede nu alleen maar icm een goedkoop abonnementje voor een nummer dat ik weinig nodig heb. (gebruik zakelijk nummer voor bijna alles, privénummer houd ik erbij voor sommige doeleinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:21
NxCPU schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:42:
Dit is typisch 80's programmeur's gedrag die voor gebruikers bepaalden wat goed voor hun was.
Zoals jij die zegt dat een dual sim te omslachtig voor mij is?
En wat moet ik nu met mijn dual sim dan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:15
Usenet? Wat is dat dan?

Verder onzin natuurlijk, wie gaat er nou 2 abonnementen afsluiten omdat je telefoon de frequenties voor de ene provider niet ondersteunt.
Dat slaat natuurlijk nergens op en kun je niet vervolgend proberen goed te praten...

Dan moet je of een ander toestel zoeken, van provider wisselen, of je genoegen nemen met mindere dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Hou het netjes...

[ Voor 103% gewijzigd door The Wizard op 28-06-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Er zijn mogelijkheden genoeg voor een goeie phone te vinden met de juiste frequentie's, het vergt wat zoekwerk, maar ik denk dat de meeste mt67xx toestellen 90% van de banden ondersteund die hier gebruikt worden.

Los van dat is dit wel een zoektoch waar elke tweaker hier ooit aan begonnen is met zijn eerste smartphone, kunnen we niet veel aan helpen, zoek je frequenties van je provider op, en zoek dan of de phones die je wenst dit aankunnen, net zoals wij dit gedaan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
NxCPU schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:42:
Wat jij of ik handig of omslachtig vond is niet belangrijk. Het gaat om opties en mogelijkheden. Laat hem maar kiezen wat hij handig of omslachtig vind.
.

[...]
Het is ook een optie en mogelijkheid een telefoon in je achterste te steken, maar die zal ik niet noemen omdat het niet tot de gewenste oplossing leidt. (en het bereik vast ook niet ten goede komt)

Maar serieus.. ik geef slechts aan hoe ik er zelf tegenaan kijk. Van mij mag je alles aandragen wat je wil, hoor. :>
robin-sips2 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:59:
Er zijn mogelijkheden genoeg voor een goeie phone te vinden met de juiste frequentie's, het vergt wat zoekwerk, maar ik denk dat de meeste mt67xx toestellen 90% van de banden ondersteund die hier gebruikt worden.
Ik heb nu een Lenovo Vibe Shot ipv de Jiayu S3 en heb nu geen band 20 meer. (stond wel op de meeste plekken vermeld bij de specs) En eigenlijk mis ik het niet zo erg. Op mijn werk heb ik sowieso 4G en thuis gebruik ik wireless. Onderweg streamt Youtube HD ook wel op 3G, al is dat wat minder stabiel dan 4G was.

[ Voor 31% gewijzigd door Hyp Hyper op 27-06-2015 21:04 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Niemand moet. Dit is niet de 80's.
Je vraagt je ook af waarom T-Mobile de mogelijkheid biedt om data of bellen/spraak helemaal uit te zetten.
dutchgio schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:51:
Usenet? Wat is dat dan?

Verder onzin natuurlijk, wie gaat er nou 2 abonnementen afsluiten omdat je telefoon de frequenties voor de ene provider niet ondersteunt.
Dat slaat natuurlijk nergens op en kun je niet vervolgend proberen goed te praten...

Dan moet je of een ander toestel zoeken, van provider wisselen, of je genoegen nemen met mindere dekking.

[ Voor 10% gewijzigd door NxCPU op 27-06-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Je zegt maar.

Nogmaals onze mening etc doet er niet toe. Degene die betaald bepaalt. Wij betalen zijn telefoon en/of abonnement niet.

Knip
.
Hyp Hyper schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:00:
[...]

..........

Maar serieus.. ik geef slechts aan hoe ik er zelf tegenaan kijk. Van mij mag je alles aandragen wat je wil, hoor. :>

[...]

Ik heb nu een Lenovo Vibe Shot ipv de Jiayu S3 en heb nu geen band 20 meer. (stond wel op de meeste plekken vermeld bij de specs) En eigenlijk mis ik het niet zo erg. Op mijn werk heb ik sowieso 4G en thuis gebruik ik wireless. Onderweg streamt Youtube HD ook wel op 3G, al is dat wat minder stabiel dan 4G was.

[ Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 28-06-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
:?
Ik begrijp niet wat je probleem is. Ik laat het hier verder bij en raad jou aan on-topic te blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door The Wizard op 28-06-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Chinese import smartphones met alle 4 benodigde 4G frequenties voor Nederland (3, 7, 8 en 20 zoals de smartphones die hier in de winkel liggen en voor de Nederlandse markt bedoeld zijn) zijn er gewoon niet.
Je kunt zieken wat je wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door NxCPU op 27-06-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straydog_50
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02 18:19
Hallo

Ik wist niet dat een vraag zoveel los kan brengen... Ik ben zelf een Tweaker maar niet een prof. Ik weet dat je met telefoons vanuit China goed moet opletten of 4G ondersteunt wordt Ik kon alleen niet wijs worden van de ondersteuning van de Mhz banden. vandaar dus de vraag. Mij is dus duidelijk geworden dat alle drie de banden ondersteund moet worden dooor een NL provider. Doet hij dit niet dan is er dus kans dat je niet optimaal gebruik kan maken van de mobiel / 4G. Dank hiervoor. Daarnaast wil ik wel even kwijt dat de oplossing van twee kaarten in de phone van twee verschillende providers ook geen slecht voorstel is. Of het het ideale is dat moet denk ik ieder voor zichzelf uitmaken, maar het geeft wel aan dat je dan wel optimaal gebruik kan maken van de telefoon. Naast deze optie kan je ook anders er voor gaan om naar T Mobile te gaan omdat deze wel alles ondersteund. Alle antwoorden zijn goed. Het is alleen in de praktijk voor de gebruiker wat het best is. Inmiddels heb ik de telefoon besteld en zal dan alle optie bekijken om zo tot een goede keuze te komen. bedankt hiervoor ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Jouw raad heb ik niet nodig Pipo.
Jij en je 80's maatjes zijn off-topic gegaan. Niet ik.
Weet je nog: de volgorde van antwoorden op een quote, Usenet erbij halen, blah!
Ik begin serieus te twijfelen aan je geheugen.
.
Hyp Hyper schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:16:
[...]

:?
Ik begrijp niet wat je probleem is. Ik laat het hier verder bij en raad jou aan on-topic te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Volgens mij hebben we weer een kandidaat voor op jet lijstje 'niet op reageren'.
Zullen we het daar bij laten?
Heeft toch geen effect verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
zucht, lekker on topic terug aub? ;)

Krissie waar ben je makker? ik ben op zoek naar een supercheap ding van max 150-180euro dat een superbatterij heeft hoger dan 2800mah, max 5inch en 2gb ram, liefst een mediatek mt67xx 64bit met eventuele glonass (dus gewoon goede gps)

Enige ervaring met een van je laatste speeltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Veel succes met de mi4i en hoe jij hem gaat gebruiken.
.
straydog_50 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:28:
Hallo

Ik wist niet dat een vraag zoveel los kan brengen...

..........

Alle antwoorden zijn goed. Het is alleen in de praktijk voor de gebruiker wat het best is. Inmiddels heb ik de telefoon besteld en zal dan alle optie bekijken om zo tot een goede keuze te komen. bedankt hiervoor ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robin-sips2 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:36:
zucht, lekker on topic terug aub? ;)

Krissie waar ben je makker? ik ben op zoek naar een supercheap ding van max 150-180euro dat een superbatterij heeft hoger dan 2800mah, max 5inch en 2gb ram, liefst een mediatek mt67xx 64bit met eventuele glonass (dus gewoon goede gps)

Enige ervaring met een van je laatste speeltjes?
Ik ben hier! :9
Mlais MX base http://www.gizchina.com/2...just-99-99-for-one-month/
voor 99 dollar, weet nog niet precies hoe die sale werkt, maar dat zien we 1 juli denk ik wel. anders iets duurder.
Overigens vind ik 150-180 niet supercheap :) misschien zit daar ons verschil. Supercheap vind ik bijvoorbeeld de Oukitel Original One die ik voor 50 euro gekocht heb. :9
Ben zelf nog superhappy met mijn Mlais M52. Dus vandaar dat ik momenteel een beetje Mlais fanboy ben. Overigens is hier de P7000 grijs gearriveerd. Als het aan mij ligt verdient ie veel hoger dan een 4. Voor 159,99 dollar en supertelefoon met hoesje en glass tempered screen protector meegeleverd. Prachtig scherm door miravision, idd momenteel niet erg helder dus buiten is het kantje boord. Bouwkwaliteit is hier subliem, geen kraakje of randje oid. 8)
Ook de camerea is erg goed(maar kan beter met zo'n SONY camera) en geen donkere hoekjes, misschien andere lens in de grijze gebruikt?

[ Voor 36% gewijzigd door krissie100 op 27-06-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
krissie100 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:39:
[...]

Ik ben hier! :9
Mlais MX base http://www.gizchina.com/2...just-99-99-for-one-month/
voor 99 dollar, weet nog niet precies hoe die sale werkt, maar dat zien we 1 juli denk ik wel. anders iets duurder.
Overigens vind ik 150-180 niet supercheap :) misschien zit daar ons verschil. Supercheap vind ik bijvoorbeeld de Oukitel Original One die ik voor 50 euro gekocht heb. :9
ha ok, ik zwijg dan, ik geef meestal iets meer uit, maar men budget laat dat nu niet toe, die MX base had ik idd al op het oog, ik zal nog enkele dagen wachten, en hem dan misschien idd wel bestellen, welke shop was dat weer die de douane terugbetaalde als ze extra kosten aanrekende (soort van verzekering dat je nam)

Ik heb wel een beetje schrik voor de grootte, ik wil niet groter dan 145mm gaan, das echt de max, en je weet van hoe veeleisend ik van GPS en batterij ben eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robin-sips2 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:43:
[...]

ha ok, ik zwijg dan, ik geef meestal iets meer uit, maar men budget laat dat nu niet toe, die MX base had ik idd al op het oog, ik zal nog enkele dagen wachten, en hem dan misschien idd wel bestellen, welke shop was dat weer die de douane terugbetaalde als ze extra kosten aanrekende (soort van verzekering dat je nam)

Ik heb wel een beetje schrik voor de grootte, ik wil niet groter dan 145mm gaan, das echt de max, en je weet van hoe veeleisend ik van GPS en batterij ben eh ;)
Ja, ik ken jouw :)
GPS op de nieuwe chips is echt heel erg verbeterd, allemaal Glonass volgens mij, iig de M52 en de P7000. Batterij, tja, dat is altijd afwachten wat het doet. 4300mAh klinkt veel, maar als er iets zuipt in de software of hardware kan 3000 in verhouding meer zijn. grootte moet je maar gewoon accepteren :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Geen probleem. Peace!
.
dutchgio schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:33:
Volgens mij hebben we weer een kandidaat voor op jet lijstje 'niet op reageren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
krissie100 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:45:
[...]

GPS op de nieuwe chips is echt heel erg verbeterd, allemaal Glonass volgens mij, iig de M52 en de P7000. Batterij, tja, dat is altijd afwachten wat het doet. 4300mAh klinkt veel, maar als er iets zuipt in de software of hardware kan 3000 in verhouding meer zijn. grootte moet je maar gewoon accepteren :o
Kmoet ook eerlijk zijn, half jaartje terug dacht ik heel anders over toestelltjes, begrijp me ni verkeerd, ik geef nog steeds de voorkeur aan iets met kwaliteit, maar bv voor de batterij heb ik mezelf een 11000Mah powerbankje in elkanders gepleurd en die ligt elke dag in men wagen, laad op via 5v usb van men radio, maar kan 2A laden via zijn uitgang (laad natuurlijk megatraag op, maar heb hem ook niet hele tijd nodig)

Heb hiere een Moto G 2014 , megagoed ding qua software, maar het gemis van 4G en de batterijduur laat toch wat aan de wensen over, voor de rest uitstekend ding, camera moet ik gewoon de foto's van de modems van men klanten kunnen op een degelijke manier doorsturen, dus das geen punt.

Updates hou ik in deze prijs categorie geen rekening mee, omdat ik voor die prijs over jaartje een andere kan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxh22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-10 15:34
robin-sips2 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:51:
[...]

Kmoet ook eerlijk zijn, half jaartje terug dacht ik heel anders over toestelltjes, begrijp me ni verkeerd, ik geef nog steeds de voorkeur aan iets met kwaliteit, maar bv voor de batterij heb ik mezelf een 11000Mah powerbankje in elkanders gepleurd en die ligt elke dag in men wagen, laad op via 5v usb van men radio, maar kan 2A laden via zijn uitgang (laad natuurlijk megatraag op, maar heb hem ook niet hele tijd nodig)

Heb hiere een Moto G 2014 , megagoed ding qua software, maar het gemis van 4G en de batterijduur laat toch wat aan de wensen over, voor de rest uitstekend ding, camera moet ik gewoon de foto's van de modems van men klanten kunnen op een degelijke manier doorsturen, dus das geen punt.

Updates hou ik in deze prijs categorie geen rekening mee, omdat ik voor die prijs over jaartje een andere kan kopen ;)
Ik heb ook een moto G 2014 en die van mij is zo traag als maar kan. Ik kan er zelfs niet normaal mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
maxh22 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:05:
[...]

Ik heb ook een moto G 2014 en die van mij is zo traag als maar kan. Ik kan er zelfs niet normaal mee bellen.
Naar 5.1.1 gegaan via cm ofzo? via stockrom 5.0.2 heb ik er geen last van (is geen al te snelle chip wel haha zeker niet als je eens een kirin 920 ofzo hebt vastgehad)

Los van dat is idd niet de bedoeling om hem dagelijks te gebruiken, op zoek naar een nieuwe dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxh22
robin-sips2 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:11:
[...]

Naar 5.1.1 gegaan via cm ofzo? via stockrom 5.0.2 heb ik er geen last van (is geen al te snelle chip wel haha zeker niet als je eens een kirin 920 ofzo hebt vastgehad)

Los van dat is idd niet de bedoeling om hem dagelijks te gebruiken, op zoek naar een nieuwe dus ;)
hij draait op de 5.0.2 maar heb er echt zoveel problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:43
maxh22 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:13:
hij draait op de 5.0.2 maar heb er echt zoveel problemen mee.
Wat zware apps verwijderen doet soms wonderen (zoals Facebook).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxh22
Largamelion schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:15:
[...]
Wat zware apps verwijderen doet soms wonderen (zoals Facebook).
haha het leuke is dat die er allemaal al niet meer opstaan.
Maar ik denk dat ik toch maar een nieuwe neem(letv x600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 10:32
NxCPU schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:21:
Chinese import smartphones met alle 4 benodigde 4G frequenties voor Nederland (3, 7, 8 en 20 zoals de smartphones die hier in de winkel liggen en voor de Nederlandse markt bedoeld zijn) zijn er gewoon niet.
Het valt me op dat iedereen hier de Cubot Zorro vergeten is.
Die heeft alle 4G frequenties.
Blade S6 trouwens ook.
zie oa Kimovil

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

krissie100 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:45:
[...]

Gezien de reputatie die Mlais heeft met de batterijen is het nog maar afwachten of het ook echt 4300mAh is.
De batterij specs van de M52 klopten ook niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
birdibird schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:30:
[...]

Blade S6 trouwens ook.
Honor 4x ook.
En de huawei P8 lite dual sim als je die uit Duitsland haalt.

Ze zijn er wel , maar niet heel veel.
Daarnaast zijn er nog andere telefoons die wel de 800mhz hebben maar niet de 900, zoals de jiayu s3.
(De 900 is minder belangrijk omdat die enke door t-mobile wordt gebruikt en dan slechts als secundaire band.
Binnen Europa wordt die 4GG 900 voor zover ik weet ook nergens anders gebruikt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Je hebt gelijk over de specs (frequenties).

Maar ik schreef ook import. Wat je dus zelf moet importeren en wat niet gewoon in de pricewatch staat. In dit geval zelfs met reviews.

Het maakt ook niet zoveel uit, want in principe kun je altijd de pricewatch omzeilen en direct/zelf importeren.
En dan heb jij nog steeds gelijk over de specs (frequenties).
.
birdibird schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:30:
[...]

Blade S6 trouwens ook.
zie oa Kimovil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Laatst online: 21-12-2022
NxCPU schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:21:
Goed zoeken met een iets hoger buget, ze zijn er echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
NxCPU schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:37:

Maar ik schreef ook import. Wat je dus zelf moet importeren en wat niet gewoon in de pricewatch staat. In dit geval zelfs met reviews.

Het maakt ook niet zoveel uit, want in principe kun je altijd de pricewatch omzeilen en direct/zelf importeren.
.

[...]
De Zorro is ook import en staat alleen maar in de pricewatch om de reviews en om aan advertenties te koppelen. Zie jij Nederlandse prijzen erbij staan soms? Heb ik ook gedaan met de Zorro die ik toen geïmporteerd heb bv. Verdiep je eens wat meer in de materie, zou ik zeggen. We zijn er hier al een tijdje mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxh22
NxCPU schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:37:

.

[...]
omzeilen?? wil je dat even een uitleg geven? via de mail of iets dergelijks maxhaxe@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Mijn script controleert niet of er daadwerkelijk prijzen bij staan. Alleen of een artikel in de Pricewatch voorkomt en of er eventueel reviews aan gekoppeld zijn.

Overigens zoveel tijd hoeft er niet in gestoken te worden om te doorgronden wat hier besproken wordt.

Ik zal je niet verder storen bij je langdurige inspanning.

Hou jij je trouwens niet aan wat je maatje voorstelde?:
dutchgio schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:33:
.
.
.
Hyp Hyper schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:51:
[...]

De Zorro is ook import en staat alleen maar in de pricewatch om de reviews en om aan advertenties te koppelen. Zie jij Nederlandse prijzen erbij staan soms? Heb ik ook gedaan met de Zorro die ik toen geïmporteerd heb bv. Verdiep je eens wat meer in de materie, zou ik zeggen. We zijn er hier al een tijdje mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alive11
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:19
Hallo,

Waar beter een telefoon te kopen?

Lightinthebox met verzekering voor invoerrechten en verzekering voor aankomst of bij eud.dx waarbij ik niet weet of ik die verzekering krijg?

Groet,
Maurice

[ Voor 94% gewijzigd door Alive11 op 28-06-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Iemand enige ervaring met een dual-sim met goede batterijduur op CM12/12.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:17
robin-sips2 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:41:
Iemand enige ervaring met een dual-sim met goede batterijduur op CM12/12.1?
Moto G 2013 (xt1033).
Werkt prima met de nightlies. Jammer dat ie niet meer de snelste Is en geen 4g heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Jiayu S3 het beste wat je voor die prijs (180 euro) kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:28:
Is de Jiayu S3 het beste wat je voor die prijs (180 euro) kunt krijgen?
Ulefone Be Touch 2 is nog niet uit maar denk dat dat een gelijkwaardig toestel wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volume-up knop van mijn z5s is kapot, doet het niet meer in ieder geval. Er blijken meer mensen te zijn met dit probleem helaas.

Heeft iemand hier iets dergelijks al eens gehad? Is het te repareren? Vervelende is dat ik nu niet meer in recovery kan komen.

Is dit eventueel een garantie verhaal? Tot nu toe ben ik schadevrij door mijn telefoons heen gekomen,dus heb er nog nooit mee te maken gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:48:
De volume-up knop van mijn z5s is kapot, doet het niet meer in ieder geval. Er blijken meer mensen te zijn met dit probleem helaas.

Heeft iemand hier iets dergelijks al eens gehad? Is het te repareren? Vervelende is dat ik nu niet meer in recovery kan komen.

Is dit eventueel een garantie verhaal? Tot nu toe ben ik schadevrij door mijn telefoons heen gekomen,dus heb er nog nooit mee te maken gehad...
Via CWM kun je als het goed is toch wel in recovery mode komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Uh, CWM is recovery. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Ja maar via de app van CWM kun je toch in recovery opstarten?
Kan via mobileuncle wel alleen dit is een snapdragon.

Edit: Die app heet RomManager

[ Voor 6% gewijzigd door pieterbas99 op 28-06-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:41:
[...]

Ulefone Be Touch 2 is nog niet uit maar denk dat dat een gelijkwaardig toestel wordt.
Ulefone=Elephone=niet gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:18:
[...]

Sinds wanneer = Ulefone = Elephone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
pieterbas99 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:04:
[...]

Ja dat kan wel.
Zijn wel meerdere tooltjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:18:
[...]

Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:11
De vraag was of de Ulefone gelijkwaardig is aan een Jiayu. En het antwoord: Ulefone heeft dezelfde kwaliteit als Elefone, en die kan niet tippen aan Jiuyu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
florizla schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:27:
De vraag was of de Ulefone gelijkwaardig is aan een Jiayu. En het antwoord: Ulefone heeft dezelfde kwaliteit als Elefone, en die kan niet tippen aan Jiuyu.
Tja, Momus denkt dat over alle andere merken dan Jiayu, ZTE, Lenovo en Xiaomi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:40:
[...]

Tja, Momus denkt dat over alle andere merken dan Jiayu, ZTE, Lenovo en Xiaomi :+
Dat die Jiayu een veiliger keuze is dan die Ulefone lijkt me redelijk evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:00:
[...]

Dat bedoel ik :)
Zijn ook zat negatieve dingen te zeggen over de jiayu's zoals de gps in oudere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:03:
[...]

Dat bedoel ik :)
Zijn ook zat negatieve dingen te zeggen over de jiayu's zoals de gps in oudere modellen.
Ja, maar daar gaat het nu niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:06:
[...]

Ja, maar daar gaat het nu niet over.
Is goed man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja in de jiayu g3 van 3 jaar terug, zo ongeveer de allereerste die interessant was om te bestellen. ;)
Verder hadden al die no-names en elephones toen ook geen werkende gps. Het is niet zo dat het een hekel punt van Jiayu was en de rest met mt65xx het wel goed deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
De snapdragon 615 wordt toch ook best wel warm?
De S400 wordt niet warm

Ik heb zowel op de moto g als op de z9 mini modern combat gespeeld; de Z9 Mini wordt echt heel heet...
Z9 Mini wordt vooral warm met Periscope bijna 60 graden een keertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:08:
Ja in de jiayu g3 van 3 jaar terug, zo ongeveer de allereerste die interessant was om te bestellen. ;)
Verder hadden al die no-names en elephones toen ook geen werkende gps. Het is niet zo dat het een hekel punt van Jiayu was en de rest met mt65xx het wel goed deed.
Ik heb anders altijd een werkende gps gehad, ook in toestelletjes van 40-50 euro.
Maar volgens mij werd het verleden altijd gebruikt om te zeggen wat de kwaliteit is.
Maar ik blijf lullen met jullie over dit. Kopen jullie maar de "goede" merken maar ga alsjeblieft niet zeggen dat de rest slecht of troep is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
dutchgio schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:08:
GPS was toch rampzalig in alle telefoons met de vorige generatie mediatek soc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
ASW1 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:11:
[...]

GPS was toch rampzalig in alle telefoons met de vorige generatie mediatek soc?
nee, dat is mede wat krissie net zegt in ze post, gps was niet rampzalig in ALLE telefoons met vorige generatie mediatek, er zijn ook telefoons met de oudere mediatek chips waarvan gps wel werkt, ik heb dit meerde malen gelezen op tweakers alleen al.

ik heb doogee telefoons gezien met oude mediatek chipset waarvan de gps het gewoon perfect werkte, telefoons van 65 euro, en ik heb ook weer een duurdere jiayu gehad waarvan het weer niet werkte, dus je kan niet alles over een kam scheren, hoe graag sommige mensen dit ook willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieterbas99 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 19:04:
[...]

Ja klopt. Op die manier kom ik er wel in. En er zal ook best een manier zijn om in recovery te komen via verbinding met de pc. Maar ik kan nu niet op de eenvoudige manier vanuit uitstand in recovery komen (volume up en power) . Dus als ik nu iets flash en het gaat fout, kan ik dus niet makkelijk terug naar een oude back-up.

Ik heb via aliexpress maar een nieuwe volume rocker besteld. Ga zelf maar aan de slag denk ik. Heb niet zo'n zin om het op garantie te gooien, gaat volgens mij meer kosten dan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-11-2024
Zijn er hier mensen die na de wifi en cameraproblemen toch nog een Siswoo R8 Monster aangeschaft hebben? Lijkt me een degelijke phone MET échte FDD LTE connectie (band 20,1,3 en 7), goede batterijduur en degelijke camera met dual ledflits.

PLease respond, want ik denk er sterk aan om deze aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:13
pietervdc01 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:26:
Zijn er hier mensen die na de wifi en cameraproblemen toch nog een Siswoo R8 Monster aangeschaft hebben? Lijkt me een degelijke phone MET échte FDD LTE connectie (band 20,1,3 en 7), goede batterijduur en degelijke camera met dual ledflits.

PLease respond, want ik denk er sterk aan om deze aan te schaffen.
Waarom meer neerleggen als een Jiayu S3 ook een optie is? Wat trekt jou aan deze telefoon?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
5.5 inch FHD scherm, 13MP camera dual led flits, front 5 MP, 3 gb ram geheugen, goede batterijduur (3150 Mha als ik mij niet vergis) en goede connectiviteit in Belgie

Niet slecht en de support moet ook goed zijn neem ik aan. Op de site zelf 2 jaar garantie en direct contact via Skype en telefoon.

Maar door de recente problemen twijfel ik nog een beetje... (gele foto's en slechte wifi connectie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

pietervdc01 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:37:
5.5 inch FHD scherm, 13MP camera dual led flits, front 5 MP, 3 gb ram geheugen, goede batterijduur (3150 Mha als ik mij niet vergis) en goede connectiviteit in Belgie

Niet slecht en de support moet ook goed zijn neem ik aan. Op de site zelf 2 jaar garantie en direct contact via Skype en telefoon.

Maar door de recente problemen twijfel ik nog een beetje... (gele foto's en slechte wifi connectie)
Gezien ze een Europees service centrum hebben, en recentelijk een omruil actie voor de defecte R8's zit het met de service wel goed. Ik zie bijv een Elephone geen omruil actie doen voor de P7000 (die ook een hoop problemen heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
Kenzi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 03:55:
[...]

Gezien ze een Europees service centrum hebben, en recentelijk een omruil actie voor de defecte R8's zit het met de service wel goed. Ik zie bijv een Elephone geen omruil actie doen voor de P7000 (die ook een hoop problemen heeft.)
Volledig akkoord! 😁

Nu nog eens horen of er toch nog mensen deze phone recentelijk gekocht hebben. 😇😇😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
pietervdc01 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:37:

Alles wat de Jiayu S3 ook heeft dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Momus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 07:58:
[...]

Alles wat de Jiayu S3 ook heeft dus...
Sinds wanneer wordt dit forumtopic gesponsord door Jiayu?

Er is meer op de markt dan alleen Jiayu en als iemand graag wat informatie wil over een ander merk hoef je niet zo te gaan pushen. Hij wil gewoon wat ervaringen horen over Siswoo. En geen onzinposts "dat kan Jiayu ook".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Een Europees servicecentrum dat daadwerkelijk service levert zou wel wat nieuws zijn.
Dat heeft jiayu niet (al zijn er wel Europese wederverkopers die een dergelijke service bieden, tegen een niet geringe opslag van de prijs t.o.v. de Chinezen uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Kenzi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:20:
[...]

Sinds wanneer wordt dit forumtopic gesponsord door Jiayu?

Er is meer op de markt dan alleen Jiayu en als iemand graag wat informatie wil over een ander merk hoef je niet zo te gaan pushen. Hij wil gewoon wat ervaringen horen over Siswoo. En geen onzinposts "dat kan Jiayu ook".
Hij geeft antwoord op de vraag waarom hij dit toestel boven de Jiayu prefereert. Het enige wat ik vervolgens aangeef is dat zijn argumenten ook van toepassing zijn op S3. Verder bepaal ik zelf wel wat voor antwoorden ik hier geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:44
Off topic.
Laten we er geen Jiayu topic van maken

[ Voor 80% gewijzigd door The Wizard op 29-06-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiff81
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-07 15:15
Ik ben in afwachting van mijn P7000 black. Echter dit duurt nogal lang, nu kan ik hem ook "omruilen" naar een andere telefoon (met bijbetaling). Ik zit aan de Jiayu S3 te denken, maar de Ulephone be touch 2 of de XIaomi Mi4 of de Note 2 trekken mij ook wel. Welke raden jullie aanof zijn er nog hele andere telefoons waar ik is naar moet kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Stiff81 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:46:
Ik ben in afwachting van mijn P7000 black. Echter dit duurt nogal lang, nu kan ik hem ook "omruilen" naar een andere telefoon (met bijbetaling). Ik zit aan de Jiayu S3 te denken, maar de Ulephone be touch 2 of de XIaomi Mi4 of de Note 2 trekken mij ook wel. Welke raden jullie aanof zijn er nog hele andere telefoons waar ik is naar moet kijken?
Mobile Aankoopadviesforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiff81
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-07 15:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:43
Zag gisteren een filmpje van de Alcatal OneTouch Idol 3 en vond het eigenlijk een zeer mooi toestel. De stereo speakers en bezels zijn erg netjes maar toen ik verder keek werd ik toch wat teleurgesteld. 4G 800MHz wordt niet ondersteund, batterij is niet te verwijderen maar vooral de prijs viel me tegen, minstens 250€ ... Toestel wordt blijkbaar ook niet verkocht op de gewoonlijke sites ondanks dat Alcatel toch gevestigd is in China? Hun afzetmarkt is blijkbaar enkel Europa ofzo?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:57
pietervdc01 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 04:44:
[...]

Volledig akkoord! 😁

Nu nog eens horen of er toch nog mensen deze phone recentelijk gekocht hebben. 😇😇😇
Misschien kan je beter eens zoeken naar wat roms voor deze gsm en daarvan verder vertrekken. De garantie en support kan beter zijn als andere smartphones met deze capaciteiten, maar als je daarvoor gaat moeten inboeten in software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Stiff81 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:46:
Jiayu of Xiaomi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of een Ulefone, het kan allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Largamelion schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:08:
Zag gisteren een filmpje van de Alcatal OneTouch Idol 3 en vond het eigenlijk een zeer mooi toestel. De stereo speakers en bezels zijn erg netjes maar toen ik verder keek werd ik toch wat teleurgesteld. 4G 800MHz wordt niet ondersteund, batterij is niet te verwijderen maar vooral de prijs viel me tegen, minstens 250€ ... Toestel wordt blijkbaar ook niet verkocht op de gewoonlijke sites ondanks dat Alcatel toch gevestigd is in China? Hun afzetmarkt is blijkbaar enkel Europa ofzo?
Alcatel (Alcatel Mobile Phones, niet Alcatel-Lucent, die hebben er niks meer mee te maken) is een sub-brand van TCL, een wel bekende Chinese smartphone maker.
En inderdaad vooral bedoeld voor de Europese markt, daar waar de naam Alcatel nog enige bekendheid heeft.

Er zijn redelijk veel merken die in China gevestigd zijn maar niet in China verkopen. Mlais, Mstar, Jiayu, Doogee, al dat soort merken verkopen niet binnen China.
TCL wel, maar daar gebruiken ze andere merken dan Alcatel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:43

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:22:
[...]

Alcatel (Alcatel Mobile Phones, niet Alcatel-Lucent, die hebben er niks meer mee te maken) is een sub-brand van TCL, een wel bekende Chinese smartphone maker.
En inderdaad vooral bedoeld voor de Europese markt, daar waar de naam Alcatel nog enige bekendheid heeft.

Er zijn redelijk veel merken die in China gevestigd zijn maar niet in China verkopen. Mlais, Mstar, Jiayu, Doogee, al dat soort merken verkopen niet binnen China.
TCL wel, maar daar gebruiken ze andere merken dan Alcatel.
Jiayu verkocht in het begin (G2, G3) exclusief binnen China, via hun site. Moet even graven, maar ik het die mailtjes nog wel ergens :+

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

RobertowNL schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:24:
[...]

Jiayu verkocht in het begin (G2, G3) exclusief binnen China, via hun site. Moet even graven, maar ik het die mailtjes nog wel ergens :+
Zag het inderdaad :P wel jammer dat soms sommige toestellen bijna exclusief voor de buitenlandse markt gemaakt worden. De Mi 4i is hier in China enorm lastig te krijgen, terwijl resellers ze wel aanbieden. Chinese klanten moeten enorm lang wachten maar export brengt meer op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Largamelion schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:08:
Als je dan toch voor een alcatel(TCL) wil gaan, lijkt me dit een slimmere keus. Heeft dan wel geen 5,5 inch en de dual speakers, maar voor de rest is deze zo ongeveer gelijk aan de Alcatel, ook wat betreft het gemis van de 4G 800MHz exclusief de vormgeving dan. Als je geen 4G gebruikt en toch een snapdragon(615) prefereert over een MKT kan dit best een interessante optie zijn, voor 134€. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
snoepbanaan schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:58:
[...]

Als je dan toch voor een alcatel(TCL) wil gaan, lijkt me dit een slimmere keus. Heeft dan wel geen 5,5 inch en de dual speakers, maar voor de rest is deze zo ongeveer gelijk aan de Alcatel, ook wat betreft het gemis van de 4G 800MHz en de vormgeving dan. Als je geen 4G gebruikt en toch een snapdragon(615) prefereert over een MKT kan dit best een interessante optie zijn, voor 134€. :)
lijkt me een leuke phone voor dat geld , kende die nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
bottom line schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Misschien kan je beter eens zoeken naar wat roms voor deze gsm en daarvan verder vertrekken. De garantie en support kan beter zijn als andere smartphones met deze capaciteiten, maar als je daarvoor gaat moeten inboeten in software...
Aangezien het een stockandroid Is met pre installed facebook, what's app en Google zie ik geen reden om een andere rol op te zetten.

Ik heb eens gechat met een medewerker via Facebook en ik ga deze avond de siswoo R8 monster aanschaffen.

Als ik deze heb, ga ik eventueel een review schrijven voor de medetweakers O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
pietervdc01 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:35:
[...]

Aangezien het een stockandroid Is met pre installed facebook, what's app en Google zie ik geen reden om een andere rol op te zetten.

Ik heb eens gechat met een medewerker via Facebook en ik ga deze avond de siswoo R8 monster aanschaffen.

Als ik deze heb, ga ik eventueel een review schrijven voor de medetweakers O-)
Pre-installed meuk op een Chinees is nooit een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
Momus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:37:
[...]

Deze pre installed apps kan je wel bijna allemaal verwijderen. Dus volgens de verdelers geen probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
Flabergasted schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:53:
Ik kan weinig vinden over de TCL 3S M3G telefoon met 5.0" scherm.
Deze staat wel vermeld in het overzicht in de startpost.

Hij is nog niet lang op de markt, heeft hier al iemand ervaring mee ?

Te koop voor € 109,- bij JD.com met coupon code : JD618X

Lijkt me gezien de specs ( ook met irisscanner) en prijsstelling een goede koop.
Maar ja hoe is ie in de praktijk ....

Zie ook deze thread : https://www.ozbargain.com.au/node/199562

Update : inmiddels besteld ;)
kzat er ook al naar te kijken, lijkt me ook een leuk toestelletje. Komt dr een reviewtje as je um hebt? ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Momus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:37:
[...]

Waarom zou dat geen goed idee zijn? Er zijn zat toestellen waar voorgeinstaleerde apps op staan die gewoon goed werken.
Mijn Honor 6+, Lenovo P780, Oukitel U8, Mlais M7, MX4 Pro kwamen allemaal met een berg software erop, en nog nooit problemen er mee gehad.

Het enige probleem is als je een toestel besteld bij een vage reseller die er zelf een ROM op knalt, zoals bij veel Xiaomi toestellen gebeurd. Dan heb je geen controle over wat er daadwerkelijk opstaan (zie tweakers frontpage artikel over de Mi4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Kenzi schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:28:
[...]

Waarom zou dat geen goed idee zijn? Er zijn zat toestellen waar voorgeinstaleerde apps op staan die gewoon goed werken.
Mijn Honor 6+, Lenovo P780, Oukitel U8, Mlais M7, MX4 Pro kwamen allemaal met een berg software erop, en nog nooit problemen er mee gehad.

Het enige probleem is als je een toestel besteld bij een vage reseller die er zelf een ROM op knalt, zoals bij veel Xiaomi toestellen gebeurd. Dan heb je geen controle over wat er daadwerkelijk opstaan (zie tweakers frontpage artikel over de Mi4).
Ik heb het over apps als Facebook en WhatsApp. Het is al meermaals voorgekomen dat er een gemodificeerde versie op stond met malware en andere troep erin.
Dat soort apps kun je beter eraf gooien en uit de Playstore de versie halen die wel gecontroleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Momus schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:00:
[...]

Niet akkoord mee, Jiayu is naar mijn mening minder kwalitatief dan een Xiaomi/ZTE hoor, kijk maar eens terug naar de dagen van de G2 en de G3, heb er van beide eentje gehad waarvan bij allebei uiteindelijk het scherm los is gekomen (lijm tussen de frame en scherm zelf, na nog geen 4 maanden)

G3 daarna nogmaals opnieuw gekocht omdat ik de software echt goed vond, en dan uiteindelijk toch terug verkocht wegens "niet werkende gps"

Je mag zeggen wa je wil, maar men Hongmi 1 mediatek, had geen van al deze problemen, men schoonbroer gebruikt deze nog steeds met men eigen gemaakte Rom ;)

Afwerking en looks kunnen oppie toppie zijn, maar levensduur is naar mijn mening toch nog steeds het belangrijkste niet? :p

Elephone zelf lees ik ook veel problemen van dus dat is zeker een no go voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
robin-sips2 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:55:
[...]

Niet akkoord mee, Jiayu is naar mijn mening minder kwalitatief dan een Xiaomi/ZTE hoor, kijk maar eens terug naar de dagen van de G2 en de G3, heb er van beide eentje gehad waarvan bij allebei uiteindelijk het scherm los is gekomen (lijm tussen de frame en scherm zelf, na nog geen 4 maanden)

G3 daarna nogmaals opnieuw gekocht omdat ik de software echt goed vond, en dan uiteindelijk toch terug verkocht wegens "niet werkende gps"

Je mag zeggen wa je wil, maar men Hongmi 1 mediatek, had geen van al deze problemen, men schoonbroer gebruikt deze nog steeds met men eigen gemaakte Rom ;)

Afwerking en looks kunnen oppie toppie zijn, maar levensduur is naar mijn mening toch nog steeds het belangrijkste niet? :p

Elephone zelf lees ik ook veel problemen van dus dat is zeker een no go voor mij ;)
Ik vergelijk het toch niet met die merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:02:
[...]

Momus?
Heb jij een Ulefone gehad? Heb je een Jiayu gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Momus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:02:
[...]

ok mijn schuld dan, verder wil ik gewoon nog maar kwijt dat je met alles geluk moet hebben, heb hier een no brand galaxy mini clone die het uitstekend doet, heb hem ooit gekregen en voor een dualcore doet dat ding gek genoeg alles zoals het hoort op android 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
krissie100 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:03:
[...]

Momus?
Heb jij een Ulefone gehad? Heb je een Jiayu gehad?
Heb voor 2 mensen een aantal maanden terug een S3 aangeschaft en die zijn er tot op de dag van vandaag enorm blij mee, zonder ook maar 1 probleem gehad te hebben. Ulephone heb ik niet gehad Nee, ik zeg ook niet dat het slecht Is, ik zeg alleen dat Jiayu mij een veiliger keuze lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ach... levensduur. Zolang de modulaire telefoon er niet is, wordt de smartphone steeds meer een wegwerpartikel doordat de ontwikkelingen elkaar zo snel opvolgen. Voor die 150 euro die ik ervoor betaalde, hoeft een Jiayu S3 het wat mij betreft maar een jaar uit te houden. (na 4 maanden gaf ie nog geen krimp btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:07:
[...]

Heb voor 2 mensen een aantal maanden terug een S3 aangeschaft en die zijn er tot op de dag van vandaag enorm blij mee, zonder ook maar 1 probleem gehad te hebben. Ulephone heb ik niet gehad Nee, ik zeg ook niet dat het slecht Is, ik zeg alleen dat Jiayu mij een veiliger keuze lijkt.
Klopt, De jiayu S3 is zeker een prima keuze, maar die andere zijn ook gewoon goede opties. net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
Momus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:23:
[...]

Ik heb het over apps als Facebook en WhatsApp. Het is al meermaals voorgekomen dat er een gemodificeerde versie op stond met malware en andere troep erin.
Dat soort apps kun je beter eraf gooien en uit de Playstore de versie halen die wel gecontroleerd is.
Thanks 4 the tip! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honor 7 en Meizu MX5 worden, volgens GizChina, morgen gelaunched. Zeer benieuwd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:26:
Honor 7 en Meizu MX5 worden, volgens GizChina, morgen gelaunched. Zeer benieuwd :O
Vooral naar de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervdc01
Ik heb juist mijn Siswoo R8 monster besteld en hopelijk deze week binnen! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Haha. Ratten bij Geekbuying. Zetten plaatjes van de gewone Z9 bij een advertentie van de Z9 mini:
http://www.geekbuying.com...2527677&sc_uid=H6UcO1cuYl

In de mail werd ie zelfs Z9 genoemd...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P7tnE8l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:20
Die nieuwe S2 Elephone ziet er ondanks de software verhalen over de S7000 erg aantrekkelijk uit.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ypzV9tSa22Q]

Vooral de achterkant vind ik wel een unieke fancy factor hebben.
Daarnaast zijn de specs toch wel weer lekker hoor, PPI=294 scherm, voor én achterkant glas.

Zie ook al video's van cyanogenmod 12.1 unofficial, zoals in deze video.
YouTube: Elephone S2 unofficial CM12.1 ROM
Als het allemaal vloeiend draait zou dat toch wel heerlijk zijn op z'n chinees toestel.

http://www.elephone.hk/S2.html

Edit:
Ahh, nou vind 't in nederland nog wel uniek overkomen. Zijn zooooo veel Chinese telefoons dat ik echt niet allemaal gezien kan hebben :+

[ Voor 11% gewijzigd door tokko1 op 30-06-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Pagina: 1 ... 9 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html