Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickniel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12-2021
Nubia X ziet er erg goed uit, erg interessante manier om Notch te omzeilen ook.
https://twitter.com/Unive.../1057555736203415552?s=19
https://m.gsmarena.com/nu...ngle_notch-news-33996.php

[ Voor 4% gewijzigd door rickniel op 31-10-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:40
Gaaf ook dat je het 2de screen niet opvalt als die uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nubia X
"Arguably, the best feature is the main display achieving 93.6% screen-to-body ratio. It uses and LCD panel, while on the back you get a secondary OLED screen. The main display has a FHD+ (1080 x 2280 pixels) resolution and a 6.26-inch diagonal with a tall 19:9 aspect ratio. The secondary one stretches to 5.1" and has the same 19:9 aspect ratio but lower HD+ (720 x 1520) resolution.

The ZTE nubia X are powered by a Snapdragon 845 chipset paired with either 6GB or 8GB of RAM while storage can go up to 256GB and 64GB is as low as it gets. MicroSD card expansion is not supported.

The ZTE nubia X is offered in Deep Gray, Black Gold and Sea Light Blue. The standard 6GB/64GB version costs CNY 3,299 ($473), the 8GB/128GB configuration asks CNY 3,699 ($530) and the most beefed-up variants with 8GB/256GB of memory of the Deep Gray and the Black Gold colors is CNY 4,199 ($602). The Sea Light Blue color adds CNY 100 to those."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickniel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12-2021
Iemand enige ervaring met Nubia in Nederland? Frequencies lijken te kloppen, ben benieuwd wilde de Xiaomi mix 3 halen maar door die batterij weet ik het niet zeker en dit lijkt me toch wel wat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
rickniel schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:34:
Iemand enige ervaring met Nubia in Nederland? Frequencies lijken te kloppen, ben benieuwd wilde de Xiaomi mix 3 halen maar door die batterij weet ik het niet zeker en dit lijkt me toch wel wat dan
Nubia heeft nooit global software. Sowieso zijn software updates nogal een issue.
Mooie telefoon, maar niet heel globalproof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

woutur schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

[...]

Not sure if trolling...
:?
Hoezo trolling?

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChinaGeek schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:36:
[...]

Nubia heeft nooit global software. Sowieso zijn software updates nogal een issue.
Mooie telefoon, maar niet heel globalproof.
Nubia heeft wel degelijk Global software. Zo is de Nubia Z11 en de 17 in global software uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Ok, stream afgezet.

Niet beschikbaar voor europa helaas. Wel een prachtig ding, pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:52:
Ok, stream afgezet.

Niet beschikbaar voor europa helaas. Wel een prachtig ding, pffff
Heb dat stukje even gemist. Wat was er 'niet-Europees' aan? Bands? Talen?
* Alexo zet zijn telefoon-taal toch altijd in het Engels O-)

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Alexo schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:06:
[...]
Heb dat stukje even gemist. Wat was er 'niet-Europees' aan? Bands? Talen?
* Alexo zet zijn telefoon-taal toch altijd in het Engels O-)
Dat had ik niet begrepen, had het vertaald van een aantal dudes die schijnbaar hetzelfde zeiden. Zowel italiaanse mensen als russen en Chinezen zeiden dat het alleen voor de chinese markt bedoelt was.

Meestal betekent dat wel engelse taal (dat is geen probleem) naast alle aziatische talen, maar dan is het de vraag of het echt een china phone is zonder global banden en uberhaupt of wel alles vertaald is naar het engels. De magic 1 had wel globale banden, dus dat is wel rot dan. :(

De kans is daarnaast groot dat de playstore en bepaalde dingen in de software missen die je gewend bent van een normale android telefoon.

[ Voor 3% gewijzigd door banananas op 31-10-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:13:
[...]

Dat had ik niet begrepen, had het vertaald van een aantal dudes die schijnbaar hetzelfde zeiden. Zowel italiaanse mensen als russen en Chinezen zeiden dat het alleen voor de chinese markt bedoelt was.
(...)
De kans is daarnaast groot dat de playstore en bepaalde dingen in de software missen die je gewend bent van een normale android telefoon.
Wellicht kan je de Google Play Store en andere Google Services wel installeren via Honors (lees: Huaweis) eigen AppGallery. Lukte mij op deze manier ook voor mijn LeTV x600. Nu maar de reviews afwachten :9

Prijzen Honor Magic 2 volgens de launch, in China:
6GB/128GB ¥3799 (€480)
8GB/128GB ¥4299 (€550)
8GB/256GB ¥4799 (€610)
8GB/512GB ¥5299 (€670)

[ Voor 19% gewijzigd door Alexo op 31-10-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

We zitten op Tweakers, Google Play installeren is over het algemeen geen probleem.
Ik zie wel veel features van Huawei terug komen (op zich logisch als subbrand/dochter): Ai, Dual band GPS, CAT LTE 21. Kirin 980, wifi module, 40W oplader, 6,39" en 3D Face Unlock

Het echte verschil zijn de camera's achter de slider.

De prijzen beginnen vanaf €480,50 excl. import en btw.

Update:
Belangrijk om te weten:
Primary card: LTE FDD: B1/B2/B3/B4/B5/B6/B7/B8/B12/B17/B19
Secondary Card: LTE FDD: B1/B2/B3/B4/B5/B6/B7/B8/B12/B17/ B19

Formaat smartphone: 157.32mm × 75.13mm × 8.3 mm

Dit zijn Global netwerken en de telefoon zal op basis hiervan al een Global versie genoemd kunnen worden. Met zo'n benaming hoeft er niet altijd Google Play op te zitten, dat is alleen belangrijk als Honor het zelf buiten Azië zou verkopen.

https://www.vmall.com/product/10086961014971.html

[ Voor 39% gewijzigd door Kiswum op 31-10-2018 14:22 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:50
B20 is toch juist belangrijk voor hier in Nederland? Die zie ik er juist niet tussen staan. Voor 4G wordt het hier op 800mhz uitgezonden wat band 20 is.

[ Voor 25% gewijzigd door Pukson op 31-10-2018 13:59 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Design mwah, kin is toch weer groot. Nope nu zeker de Find X halen (y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Pukson schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:57:
B20 is toch juist belangrijk voor hier in Nederland? Die zie ik er juist niet tussen staan. Voor 4G wordt het hier op 800mhz uitgezonden wat band 20 is.
Ook op B20 ja. Landelijke dekking heb je niet, maar in de steden heb je sowieso ontvangst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

ChinaGeek schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:08:
[...]

Ook op B20 ja. Landelijke dekking heb je niet, maar in de steden heb je sowieso ontvangst.
B20 is inderdaad belangrijk, echter heb je met T-Mobile sowieso landelijke dekking. De enige waarmee je problemen krijgt is Tele-2. KPN en Vodafone zijn een jaar of 3 geleden al begonnen met de uitrol van andere 4G netwerken, waardoor ze nu al langere tijd, niet alleen maar B20 nodig hebben. Daarnaast is die frequentie vooral belangrijk in gebouwen. In gebouwen gebruikt 95% van de Tweakers een Wifi verbinding. Bellen op 3G is voor niemand een probleem (tenzij je VoLTE vast hebt staan).
Ik zou de Find X eerst in het echt uitproberen, ik kan me voorstellen dat een dunne kin, problemen geeft met je handpalm. De aanrakingen kunnen er voor zorgen dat je te snel uit een menu gaat of dat je per ongeluk de homeknop aanraakt.
Test hem uit en beslis daarna of je die kin wel of niet nodig hebt.

[ Voor 31% gewijzigd door Kiswum op 31-10-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:16:
[...]

B20 is inderdaad belangrijk, echter heb je met T-Mobile sowieso landelijke dekking. De enige waarmee je problemen krijgt is Tele-2. KPN en Vodafone zijn een jaar of 3 geleden al begonnen met de uitrol van andere 4G netwerken, waardoor ze nu al langere tijd, niet alleen maar B20 nodig hebben. Daarnaast is die frequentie vooral belangrijk in gebouwen. In gebouwen gebruikt 95% van de Tweakers een Wifi verbinding. Bellen op 3G is voor niemand een probleem (tenzij je VoLTE vast hebt staan).

[...]

Ik zou de Find X eerst in het echt uitproberen, ik kan me voorstellen dat een dunne kin, problemen geeft met je handpalm. De aanrakingen kunnen er voor zorgen dat je te snel uit een menu gaat of dat je per ongeluk de homeknop aanraakt.
Test hem uit en beslis daarna of je die kin wel of niet nodig hebt.
Geloof me de kin kan mij gestolen worden. Heb het liefst een telefoon met alleen maar scherm. Maar dat is er nog niet. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, maar het kan zo zijn dat het voor jouw handpalmen wel irritant kan zijn. De Find X is juist zo interessant voor mij vanwege het ontwerp. Als dat niet heel belangrijk voor je is dan zijn er veel goedkopere opties om te bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb het toch nog even getest, maar het blijkt niet mijn handpalm, maar vooral mijn pink te zijn die onder de telefoon door gaat. Daarbij bedenk ik me dat er wel dunne randen nodig zijn voor de standaard clear cover om de smartphone te beschermen. Hoe dat bij een slider phone van glas gaat, weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen telefoons eigenlijk puntgaaf wil houden na 1 jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Haha je gaan van de MiX3 naar Mate 20 naar Oppo Find X. Neem je dan de Global versie welke erg prijzig is? Lees namelijk veel problemen met notificaties e.d. of is dat de China rom welke wel stuk goedkoper is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pukson schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:31:
[...]

Haha je gaan van de MiX3 naar Mate 20 naar Oppo Find X. Neem je dan de Global versie welke erg prijzig is? Lees namelijk veel problemen met notificaties e.d. of is dat de China rom welke wel stuk goedkoper is.
Er zijn geen problemen met de notificaties op de global ROM editie, dat is enkel van toepassing op de Chinese exemplaar. Los is de Find x €999 inderdaad prijzig maar met een abonnement is het €799. Zelfde prijs als de mate 20 pro met een abonnement. En goedkoper dan de iPhone Xr en iPhone X. Dus wel goed geprijsd met abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
Op de man spelen doen we hier niet.

[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 31-10-2018 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niet op reageren.

[ Voor 96% gewijzigd door 13art op 31-10-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:37:
[...]

Er zijn geen problemen met de notificaties op de global ROM editie, dat is enkel van toepassing op de Chinese exemplaar. Los is de Find x €999 inderdaad prijzig maar met een abonnement is het €799. Zelfde prijs als de mate 2 pro met een abonnement. En goedkoper dan de iPhone Xr en iPhone X. Dus wel goed geprijsd met abonnement.
Wist ik niet! Thanks, hou ook altijd een oogje in het zeil voor de find X koop het alleen liever los. Hoop dat op XDA ze wat voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pukson schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Wist ik niet! Thanks, hou ook altijd een oogje in het zeil voor de find X koop het alleen liever los. Hoop dat op XDA ze wat voor elkaar krijgen.
Had ook liever de 128GB versie gehad. Maar dat verkopen ze hier weer niet :'). Ook een manier om extra geld van je klanten te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
Komt de Honor Magic 2 naar Europa/NL of komt er een Global version beschikbaar?

Sorry, had het bericht op de homepage helemaal gemist

[ Voor 28% gewijzigd door daniellammers op 31-10-2018 22:17 ]

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ben nu gewoon al anderhalf uur de presentatie van de lenovo z5 pro aan het kijken.

Sd 710 als ik het goed begrijp, en start prijs 250 euro. Met ai turbo boost, ud fp, 3d face rec, 6gb ram/8gb ram.. Dus heel goedkoop voor heel veel. Nu alleen nog b20

Maar er kwamen heel wat interessante dingen voorbij qua camera systeem optimalisaties en features, waar ik de vertaling niet van weet haha

Het is nu nog bezig. Als dit wel alle frequenties heeft, dan vind ik het een interessante optie.

[ Voor 12% gewijzigd door banananas op 01-11-2018 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 08:22
Iemand ervaring met de UMIDIGI ONE PRO?

Ziet er goed uit en is kwa kosten tegenover de specs denk ik niet gek.

Zo te zien zijn hiermee al mijn eisen voorzien:

- USB -C (ivm met meerdere apparaten met USB-C)
- Headphone jack
- minimaal 4G ram
- Zoveel mogelijk ondersteuning voor netwerken (ivm met reis door afrika komend jaar)
- Prijs
- Max 6''
- 64GB intern

Enige waar ik nog over twijfel is de accu (3250mah) en de Helio P23.

Vroeger een Cubot gehad met een van de eerste MTK chips. Ondanks dat dat echt een topding was voor ongeveer 100 euro had die mtk chip altijd een brakke gps, lees geen gps.

Hoe zijn de mtk chips tegenwoordig? En zijn die enigszins energie zuinig? Heb nu een Nexus 5X en zou er graag wel op vooruit gaan tov van nu :)

Alternatief is de Xiaomi Mi A1 en die heeft dan wel weer snapdragon, wel weer met een iets lagere antutu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie smartphone maar waarschijnlijk kost het ook wat en dan is Elephone maar magertjes om te hebben.

En hoe kan deze smartphone bij 275 dollar beginnen? Het heeft UD fingerprintscanner.
[YouTube: Lenovo Z5 Pro Hands On]

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-09 17:49
Maartinho schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:59:

- Headphone jack
- minimaal 4G ram
- Zoveel mogelijk ondersteuning voor netwerken (ivm met reis door afrika komend jaar)
- Prijs
- Max 6''
- 64GB intern

Vroeger een Cubot gehad met een van de eerste MTK chips. Ondanks dat dat echt een topding was voor ongeveer 100 euro had die mtk chip altijd een brakke gps, lees geen gps.

Hoe zijn de mtk chips tegenwoordig? En zijn die enigszins energie zuinig? Heb nu een Nexus 5X en zou er graag wel op vooruit gaan tov van nu :)

Alternatief is de Xiaomi Mi A1 en die heeft dan wel weer snapdragon, wel weer met een iets lagere antutu 8)7
Laatste MTK telefoon dat ik heb gehad was de Elephone s8, heb deze verkocht omdat ik geen GPS verbinding kreeg. Zag 30 satellieten maar zelfs een halfuur buiten was niet genoeg om deze een 3D fix te geven op GPSTEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:15:
Mooie smartphone maar waarschijnlijk kost het ook wat en dan is Elephone maar magertjes om te hebben.
[YouTube: Elephone U2 smartphone fullscreen with popup camera and comparison with Elephone U2 Pro]

En hoe kan deze smartphone bij 275 dollar beginnen? Het heeft UD fingerprintscanner.
[YouTube: Lenovo Z5 Pro Hands On]
Enkel en alleen door de processor, het werkgeheugen en het startmodel heeft gewoon 64gb ipv 128gb. Voor de rest is het gewoon top.. Ik zou het gelijk aanschaffen voor die prijs.

Ik kan alleen nergens nog een site vinden die echt alle specs opsomt inclusief de banden. Het is een china market phone ondat lenovo niet wilt concurreren met hun eigen merk motorola in Europa. Dus b20 zal ie niet hebben gok ik.

[ Voor 4% gewijzigd door banananas op 01-11-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek

- Headphone jack
- minimaal 4G ram
- Prijs
- Max 6''
- 64GB intern

Waarom is de Mi A2 geen alternatief? Of de Lite.
Veel beter merk, veel betere softwaresupport, veel betere bouwkwaliteit. Android One.
Alleen maar voordelen.
Over die Antutu score zou ik me niet druk maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
Waarom is de Mi A2 geen alternatief? Of de Lite.
Veel beter merk, veel betere softwaresupport, veel betere bouwkwaliteit. Android One.
Alleen maar voordelen.
Over die Antutu score zou ik me niet druk maken...
Heb uren zitten vergelijken op kimovil maar de lite kwam op de een of andere manier niet naar boven. De 2 is geen optie omdat er echt minimaal een USB-C op moet zitten en een 3.5 jack is grote pre. Heeft de Lite wel usb-C kan het niet goed zien in dit geval :?

Overigens vond ik de umidigi ook gewoon mooier. Maar de Lite is ook wel een mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Maartinho schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:08:
[...]

Heb uren zitten vergelijken op kimovil maar de lite kwam op de een of andere manier niet naar boven. De 2 is geen optie omdat er echt minimaal een USB-C op moet zitten en een 3.5 jack is grote pre. Heeft de Lite wel usb-C kan het niet goed zien in dit geval :?

Overigens vond ik de umidigi ook gewoon mooier. Maar de Lite is ook wel een mooi ding.
Nee, de lite heeft geen USB-C. De gewone 2 wel.
Je moet het helemaal zelf weten, maar UMIDIGI is een C-merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
Dat is jammer. Geen USB-C vind ik wel echt een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Maartinho schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:26:
Dat is jammer. Geen USB-C vind ik wel echt een minpunt.
De gewone 2 is boven budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
ChinaGeek schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:26:
[...]

De gewone 2 is boven budget?
Aangezien ik een jaar ga reizen is het budget wel vrij belangrijk ja. En aan de ene kant heb ik zoiets van hoeveel is 30 euro meer nou tov een lite voor een normale 2. Echter begon ik met kijken naar telefoons van ongeveer 100 euro, en dan zit ik nu al op het dubbele.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
Heeft het overigens zin om te wachten op kerst voor een prijsdip met de chinaphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Maartinho schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:46:
Heeft het overigens zin om te wachten op kerst voor een prijsdip met de chinaphones?
11-11 is er sale op AliExpress. Wellicht dat je er daar dan 1 voor een mooie prijs op de kop kunt tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua design, features, prijs mooier en beter dan de Mi Mix 3 alleen de Mix 3 heeft natuurlijk een veel betere cpu en gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Klopt helemaal.

Maar, voor iemand die geen zware taken doet, zoals alles open laten staan, zware games doet en ondertussen een youtube vanced op de achtergrond, is dat absoluut geen probleem.

De sd 710 met bijgeleverde cpu is echt meer dan prima voor een normale gebruiker. Natuurlijk is het soms merkbaar.. Maar als ik eerlijk ben maakt heel veel in die telefoon dit goed.

edit:

Geen b20.. Pfffff nou, dan maar 2 a 3 maanden wachten..

[ Voor 4% gewijzigd door banananas op 01-11-2018 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
woutur schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

Ik hoopte op een goede tip met de uitdaging. Ik zag ook dat mijn vergelijkingslink niet lekker werkte. De tweede telefoon is de Meizu M15 (15 Lite). Die is dan weer rond de 200 euro geprijsd. Dat is nog lang geen 130 euro voor de 4x maar toch. Als je iets zoekt als de 4X kapot gaat, dan zou het een optie kunnen zijn. Komt ook nog in leuke kleurtjes.
In elk geval bedankt voor die tip. Ik zal hem in de gaten houden en kijken of de prijs nog wat daalt. (al is ie wel weer een slagje groter) De 4X kan nog even mee als het goed is. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:33

- Headphone jack
- minimaal 4G ram
- Prijs
- Max 6''
- 64GB intern

Ik heb een Cubot Power met de MT6763, de GPS is prima. Gebruik hem voor Pokémon Go en voor navigatie. Qua zuinigheid geen idee, heb er een 6000mah batterij in dus dat is sowieso meer dan voldoende.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Iemand die weet hoe het zit met eventuele sources en custom roms voor Lenovo, indien dit ok is wordt mijn volgende de Z5 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Schumi_wk schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:20:
Iemand die weet hoe het zit met eventuele sources en custom roms voor Lenovo, indien dit ok is wordt mijn volgende de Z5 pro.
Eigenlijk totaal geen animo voor custom roms.

De z5 had wel project treble ondersteuning.. Maar daar bleef het bij.

Ik zou de z5 pro wel willen, maar met tele2 is dat niet te doen helaas. Ik zou me ook niet druk maken om custom software, dat komt er waarschijnlijk toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Das het probleem als je geen custom support hebt dat je met oude versies zit. Out of the box 8.1 das al bijna antiek, heb hier op mijn Le Max2 Pie draaien terwijl de standaard software niet verder geraakt is dan Marshmellow en zou niet weten tot wanneer de security patches gaan das waarschijnlijk tot ergens begin 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
Iemand al de xiaomi note 6 besteld?
Weinig verschil met de note 5, scherm-body ratio iets hoger, iets groter scherm dat iets feller kan, niet echt een super upgrade dus, maar ook niet slechter. Prijs ook zelfde als de note 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:22:
Iemand al de xiaomi note 6 besteld?
Weinig verschil met de note 5, scherm-body ratio iets hoger, iets groter scherm dat iets feller kan, niet echt een super upgrade dus, maar ook niet slechter. Prijs ook zelfde als de note 5.
Grootste verschil is het hebben van een notch voor de Note 6 (Pro), vandaar ook de iets hogere StB-ratio. En een iets fatsoenlijker, afgeronde kin. Zelfde SoC, zelfde back-camera (vóór 7 MP's meer), zelfde batterij. Is geen vervanger voor de Note 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Alexo schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:03:
[...]

Grootste verschil is het hebben van een notch voor de Note 6 (Pro), vandaar ook de iets hogere StB-ratio. En een iets fatsoenlijker, afgeronde kin. Zelfde SoC, zelfde back-camera (vóór 7 MP's meer), zelfde batterij. Is geen vervanger voor de Note 5.
Nee precies vind ik ook, maar als je nu een nieuwe phone zoekt voor die prijsklasse en geen note 5 hebt al, dan zou ik wel voor de note 6 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04

- Headphone jack
- minimaal 4G ram
- Prijs
- Max 6''
- 64GB intern

De umidigi ziet er leuk uit. Alleen door de soc zou ik deze al links laten liggen. Want stel mocht je de software niet goed vinden ga je heel moeilijk krijgen met het verkrijgen van custom roms. En dan zit je er aan vast. Heb je voor niks geld uitgegeven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:11
Vandaag de Huawei Mate 20 X besteld bij Wondamobile. Daar is de global model EVR-L29 op voorraad. Deze model heeft wel 2GB minder werkgeheugen dan mijn Honor Note 10 die ik nu heb, maar volgens mij ga je dat niet echt merken.

Frankie Tech vind het een top apparaat :*)

[ Voor 25% gewijzigd door WhySoSerious? op 03-11-2018 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Schumi_wk schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:42:
Das het probleem als je geen custom support hebt dat je met oude versies zit. Out of the box 8.1 das al bijna antiek, heb hier op mijn Le Max2 Pie draaien terwijl de standaard software niet verder geraakt is dan Marshmellow en zou niet weten tot wanneer de security patches gaan das waarschijnlijk tot ergens begin 2017.
Da's natuurlijk niet echt een vergelijking omdat LeEcoo gestopt is met het maken van telefoons / support in 2017. ;)

Mijn oude Lenovo Vibe Shot had 2 jaar na ik hem kreeg nog updates.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn Nederlandse Oppo Find X is binnen. Straks even uitproberen :).

- edit:

Top, design is nog mooier dan gedacht. Moet alleen nog de launcher gaan veranderen.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/81b3YSDd/IMG-20181108-125134-432.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Iemand hier ervaring met de Honor 8X ?, ik las dat het een van de weinige '' budget'' phones is met drm level 1, zodat je full hd netflis en youtube kan genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdose
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-11-2022
WhySoSerious? schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:40:
Vandaag de Huawei Mate 20 X besteld bij Wondamobile. Daar is de global model EVR-L29 op voorraad. Deze model heeft wel 2GB minder werkgeheugen dan mijn Honor Note 10 die ik nu heb, maar volgens mij ga je dat niet echt merken.

Frankie Tech vind het een top apparaat :*)

[YouTube: Huawei Mate 20 X 24 Hour Review - Best Big Phone Ever!]
Laat ons weten hoe snel de levering gaat en jouw early feedback op de Mate 20 X. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdose
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:55:

- edit:

Top, design is nog mooier dan gedacht. Moet alleen nog de launcher gaan veranderen.
[Afbeelding]
Gaaf, heeft de Nederlandse versie een NFC chip voor Google Pay enz.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
sdose schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:25:
[...]

Nee, de Find X heeft geen NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdose schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 10:25:
[...]

Nee geen NFC, maar gebruik dat eigenlijk niet aangezien Nederlandse bankpassen ook NFC hebben. En telkens het toestel erbij pakken en plaatsen op een betaalsysteem kan natuurlijk ook voor haarkrassen zorgen. Dus NFC gebruik ik eigenlijk nooit op een smartphone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:30:
[...]

Nee geen NFC, maar gebruik dat eigenlijk niet aangezien Nederlandse bankpassen ook NFC hebben. En telkens het toestel erbij pakken en plaatsen op een betaalsysteem kan natuurlijk ook voor haarkrassen zorgen. Dus NFC gebruik ik eigenlijk nooit op een smartphone.
Het hele idee van contactloos betalen is dat het contactloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChinaGeek schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:36:
[...]

Het hele idee van contactloos betalen is dat het contactloos is.
Het hele idee van draadloos laden is het draadloos laden. Een idee en de werkelijkheid kan best van elkaar verschillen. Het toestel zit dan niet aan een kabel vast maar het hoort wel op een dock te liggen. Zo draadloos is het dus niet. Net zoals NFC moet je het zo dicht mogelijk tegen het apparaat plaatsen. En 9 van de 10 keer wordt het er gewoon opgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:39:
[...]

Het hele idee van draadloos laden is het draadloos laden. Een idee en de werkelijkheid kan best van elkaar verschillen. Het toestel zit dan niet aan een kabel vast maar het hoort wel op een dock te liggen. Zo draadloos is het dus niet. Net zoals NFC moet je het zo dicht mogelijk tegen het apparaat plaatsen. En 9 van de 10 keer wordt het er gewoon opgelegd.
Daar ben je toch zelf bij? Het is niet nodig om hem ertegenaan te houden of erop te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChinaGeek schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:14:
[...]

Daar ben je toch zelf bij? Het is niet nodig om hem ertegenaan te houden of erop te leggen.
Ik gebruik geen NFC, voor mij geen feature dat van belang is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:55:

- edit:

[Afbeelding]
Blijft toch het mooiste toestel tot nu! Hoe is de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 21:07
Dat wil ik ook weten ? :)
Pukson schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:25:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nog niet uitgeprobeerd maar zijn wel goede reviews over te vinden. En daarin wordt het over het algemeen als een goede camera gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
[...]

reviews: Oppo Find X - Camera ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 09-11-2018 23:04 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Tweakers review over dit toestel is echt belabberd. Het blijft natuurlijk een subjectief iets maar zodra je de iPhone Xr een 8.5 geeft en een toestel als dit een 6.5 dan kan ik je niet serieus nemen. Dan zou ik eerder https://m.gsmarena.com/oppo_find_x-review-1801.php aanraden. Of die van Hardware.info. Tenminste diepgaand en zeer uitgebreid.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2018 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 00:56:
[...]

De Tweakers review over dit toestel is echt belabberd. Het blijft natuurlijk een subjectief iets maar zodra je de iPhone Xr een 8.5 geeft en een toestel als dit een 6.5 dan kan ik je niet serieus nemen. Dan zou ik eerder https://m.gsmarena.com/oppo_find_x-review-1801.php aanraden. Of die van Hardware.info. Tenminste diepgaand en zeer uitgebreid.
Dat zijn inderdaad mooie uitgebreide reviews. Als je meerdere reviews leest dan is de uitkomst over het algemeen dat de camera overdag uitstekend is, met minder licht prima maar wel detail verliest door een wat agressieve ruis verwerking. Dat de low light foto bij tweakers zoveel anders is dan bij hardware.info is wel wat gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 07:31:
[...]

Dat zijn inderdaad mooie uitgebreide reviews. Als je meerdere reviews leest dan is de uitkomst over het algemeen dat de camera overdag uitstekend is, met minder licht prima maar wel detail verliest door een wat agressieve ruis verwerking. Dat de low light foto bij tweakers zoveel anders is dan bij hardware.info is wel wat gek.
Het toestel presteert in de benchmarks gewoon top, vergelijkbaar met andere high end smartphones. Het beeldscherm is ook nog eens super goed, alleen heeft het geen Samsung nits. In de praktijk echter is het gewoon super goed te bekijken in volle zonlicht.

De camera is gewoon een 8 en presteert goed. De hardware wat erin zit is gewoon top, met genoeg RAM en geheugen. Daarnaast blijkt de accu gewoon heel goed te presteren. In genoeg battery testen blijkt het toestel het langer uit te houden dan de rest, op de Vivo Nex na en is de VOOC charge ongeëvenaard.

In 30 min volledig vol is dermate een voordeel dat zelfs een 3000mah batterij voldoende zou zijn geweest omdat je dat ding super snel opgeladen hebt.

Het toestel wordt in de Tweakers review "unfair" gebashed, maar hé zolang Apple je gratis review toestellen blijft toesturen en je graag naar de Apple events wilt, zal er hier nooit een iPhone onder de 8 beoordeeld gaan worden.

Dus in hoeverre zijn reviewschrijvers onafhankelijk, bijna niet. En anders krijg je gewoon niks meer toegestuurd en ben je nooit meer welkom op een Apple event. Kijk maar naar "Unbox Therapy" en nog meer YouTubers.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2018 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Het toestel heeft dezelfde chip als veel anderen dus geen wonder dat het goed presteert. Maar je doet wel een hoop aannames over bevooroordeeld zijn en niet. En laten we die discussie vs Apple al helemaal maar niet aan beginnen hier.

Di Find X is gewoon een mooi toestel, camera en accu doen het prima. Fijn dat je tevreden bent.

Weet jij of die face unlock op de Find X de vingerafdruk scanner vervangt? Bijvoorbeeld bij het inloggen bij de rabobank app of Bitwarden? Of andere apps waarbij je kan inloggen met de vingerafdruk scanner. Ik vrees van niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious? schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:40:
Heb je deze inmiddels ontvangen? Ben erg benieuwd, zowel naar je ervaringen met de X als de afhandeling door Wondamobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
@Koning-Admiraal

Ik kan me niet voorstellen dat je reviews van dingen ook letterlijk neemt. Je komt over als een intelligente persoon. Net als de krant en het nieuws op tv, zul je altijd kritisch je eigen waarheid moeten vinden en niet klakkeloos alles geloven.

Het is zonde, maar je eigen mening en kijk op dingen is belangrijker.

De find x is gewoon schitterend.. Ik zou niet hebben getwijfeld als dat ding ook de optie voor fingerprint bood, maar helaas.

Edit:

Hoe is de speaker eigenlijk? Want in alles hebb ik daar nog nooit iets over gelezen?

[ Voor 11% gewijzigd door banananas op 10-11-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:10:
Het toestel heeft dezelfde chip als veel anderen dus geen wonder dat het goed presteert. Maar je doet wel een hoop aannames over bevooroordeeld zijn en niet. En laten we die discussie vs Apple al helemaal maar niet aan beginnen hier.

Di Find X is gewoon een mooi toestel, camera en accu doen het prima. Fijn dat je tevreden bent.

Weet jij of die face unlock op de Find X de vingerafdruk scanner vervangt? Bijvoorbeeld bij het inloggen bij de rabobank app of Bitwarden? Of andere apps waarbij je kan inloggen met de vingerafdruk scanner. Ik vrees van niet namelijk.
Ik doe geen aannames het zijn feiten. Geef je een Apple product een slecht cijfer dan wordt je overal geweerd als media outlet, zijn er YouTubers hierdoor verbannen, ja. Niks meer dan feiten.

En nee Face-ID is nog niet geïntegreerd in Android, voor het unlocken van bepaalde apps. Dat is enkel op iOS mogelijk. Maar dat is meer een Google dingetje dan dat het aan het toestel zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:25:
@Koning-Admiraal

Ik kan me niet voorstellen dat je reviews van dingen ook letterlijk neemt. Je komt over als een intelligente persoon. Net als de krant en het nieuws op tv, zul je altijd kritisch je eigen waarheid moeten vinden en niet klakkeloos alles geloven.

Het is zonde, maar je eigen mening en kijk op dingen is belangrijker.

De find x is gewoon schitterend.. Ik zou niet hebben getwijfeld als dat ding ook de optie voor fingerprint bood, maar helaas.

Edit:

Hoe is de speaker eigenlijk? Want in alles hebb ik daar nog nooit iets over gelezen?
Waar haal jij vandaan dat ik "reviews van dingen" letterlijk zou overnemen @banananas. Ik geef aan dat ik het gewoon totaal oneens ben met de subjectieve manier van schrijven van de reviewer die de Oppo Find X op Tweakers heeft beoordeeld. Dus waar je aanname vandaan komt weet ik niet. Dat heeft niets met "klakkeloos alles overnemen en geloven" te maken. In tegendeel ik bekijk altijd alles met een kritische blik en formuleer op basis daarvan mijn eigen mening.

Svp je bericht aanpassen ipv meerdere berichten onder elkaar te plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 10-11-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Off-topic.

[ Voor 95% gewijzigd door 13art op 10-11-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Ik denk dat ik mijn telefoon voor 2019 gevonden heb, blijkbaar een goeie review en vind het een mooi toestel. Nu nog even wachten en hopen op iets als een global rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Schumi_wk schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:22:
Ik denk dat ik mijn telefoon voor 2019 gevonden heb, blijkbaar een goeie review en vind het een mooi toestel. Nu nog even wachten en hopen op iets als een global rom.

[YouTube: Lenovo Z5 Pro Review by Pandaily]
Mooi ding, maar reken maar niet op een global rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Dan gaan er wel zijn die een port kunnen maken zeker, die russen kunnen veel ;)
Of Project Treble das ook iets leuks.

[ Voor 19% gewijzigd door Schumi_wk op 10-11-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 11:22:
Heb je deze inmiddels ontvangen? Ben erg benieuwd, zowel naar je ervaringen met de X als de afhandeling door Wondamobile.
Ja via Wondamobile binnen 4 dagen binnen. Hij gaat eerst naar UK en dan naar Nederland. Ik had hierdoor geen Importkosten.

Ja echt een top ding, hij is helemaal niet groter dan de Honor Note 10 die ik al had. Dit is echt een grote high-end telefoon en dat zie je duidelijk aan de camera en processor. Ook eindelijk een grote telefoon die global is. Alleen beetje jammer dat de 8GB/256GB model niet in global is. Misschien gebeurt dat nog later.

Battery King :+

[ Voor 20% gewijzigd door WhySoSerious? op 12-11-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious? schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:58:
[...]

Ja via Wondamobile binnen 4 dagen binnen. Hij gaat eerst naar UK en dan naar Nederland. Ik had hierdoor geen Importkosten.
Top!

Hoe is het scherm? (Bij de 20 Pro spelen er wat schermproblemen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:33:
[...]

Top!

Hoe is het scherm? (Bij de 20 Pro spelen er wat schermproblemen.)
Hier geen last van. Het is een plat scherm van Samsung en geen gebogen LG ;)
Touchscreen: gtx8-p111780900-samsung-0x301c2-bin_normal-32
http://www.deviceinfohw.ru/devices/item.php?item=21221

[ Voor 16% gewijzigd door WhySoSerious? op 12-11-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 09:42:
[...]

Het toestel wordt in de Tweakers review "unfair" gebashed, maar hé zolang Apple je gratis review toestellen blijft toesturen en je graag naar de Apple events wilt, zal er hier nooit een iPhone onder de 8 beoordeeld gaan worden.

Dus in hoeverre zijn reviewschrijvers onafhankelijk, bijna niet. En anders krijg je gewoon niks meer toegestuurd en ben je nooit meer welkom op een Apple event. Kijk maar naar "Unbox Therapy" en nog meer YouTubers.
Nouja, er is natuurlijk genoeg aan te merken aan de Find X. De bouwkwaliteit is behoorlijk pauper, bijvoorbeeld. Daar zijn inmiddels voldoende video's over gepubliceerd :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XWB schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:19:
[...]

Nouja, er is natuurlijk genoeg aan te merken aan de Find X. De bouwkwaliteit is behoorlijk pauper, bijvoorbeeld. Daar zijn inmiddels voldoende video's over gepubliceerd :)
De bouwkwaliteit is helemaal niet pauper, en om even in perspectief te brengen, je hebt het over één video en niet "meerdere" video's waarin er een extreme bendtest is toegepast waarbij het toestel inderdaad beschadigd raakt. Maar dan moet je wel een 'idioot' zijn als je zo met je telefoon omgaat. Het toestel is al honderdduizenden keren verkocht wereldwijd en de mensen die het gebruiken hebben er totaal geen problemen mee. Het is geen bendgate zoals bij de iPhone het geval was, dat het toestel bij het minste en geringste buigt. In tegendeel zelf. Maar als je er inderdaad op 'geilt' dat het ding de meest extreme druk kan weerstaan dan moet je het zeker niet halen. Ga je er normaal mee om is er totaal niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
@Koning-Admiraal De betreffende video gaat natuurlijk niet alleen over het buigen van de telefoon, maar bespreekt het complete design. Wat daarbij opvalt is dat het uitschuifmechanisme van de camera behoorlijk fragiel aanvoelt. Ik bedoel dan met name deze twee fragmenten:

YouTube: Oppo Find X - BEND TEST FAIL!!

De reviewer merkt op dat het mechanisme van bijvoorbeeld de Vivo Nex veel robuuster is.

Verder is de video positief over de Find X en noemt dat Oppo innovatief bezig moet blijven. Maar dat neemt
niet weg dat de telefoon op een aantal punten, met name het design, beter had gekund. Zeker in deze prijsklasse.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XWB schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:58:
@Koning-Admiraal De betreffende video gaat natuurlijk niet alleen over het buigen van de telefoon, maar bespreekt het complete design. Wat daarbij opvalt is dat het uitschuifmechanisme van de camera behoorlijk fragiel aanvoelt. Ik bedoel dan met name deze twee fragmenten:

De reviewer merkt op dat het mechanisme van bijvoorbeeld de Vivo Nex veel robuuster is.

Verder is de video positief over de Find X en noemt dat Oppo innovatief bezig moet blijven. Maar dat neemt
niet weg dat de telefoon op een aantal punten, met name het design, beter had gekund. Zeker in deze prijsklasse.
Ik heb de desbetreffende video al lang gezien, niks nieuws natuurlijk. De Vivo Nex is natuurlijk totaal niet te vergelijken met de Oppo X uitschuifmechanisme. Waar het bij de Vivo enkel om de front camera gaat, zit er bij die van Oppo: de telefoonspeaker, 3D face projectors, en 3 camera's (ingebouwd). Waardoor je van een totaal andere vorm van engineering moet uitgaan. Dat het daardoor iets meer beweegt (heb ze beiden in bezit, maar de Nex is naar mijn vriendin toegegaan)
dat kan kloppen maar het maakt de kwaliteit er natuurlijk niet minder door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Wel een aparte telefoon die Nubia X. Alleen jammer dat het grote scherm niet AMOLED is.

[ Voor 76% gewijzigd door WhySoSerious? op 14-11-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Iemand ervaring met de SP Flash Tool? Als je via hier een nieuwe update flasht, is de telefoon dan ook gereset? (Als in, ik moet m'n apps e.d. weer installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:09
Ja, de data partitie wordt ook overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
dutchgio schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 06:55:
Ja, de data partitie wordt ook overschreven.
Ook als je 'firmware upgrade' gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vivo komt binnenkort alweer uit met de NEX 2.

Dit zal hem worden en één YouTuber heeft het al in bezit.

Voorkant nog minder bezels (kin is nog kleiner geworden), scherm aan de achterkant voor je selfies.
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/alleged-vivo-nex-2-spotted-in-the-wild-895.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/alleged-vivo-nex-2-spotted-in-the-wild.jpg

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:01:
Vivo komt binnenkort alweer uit met de NEX 2.

Dit zal hem worden en één YouTuber heeft het al in bezit.

Voorkant nog minder bezels (kin is nog kleiner geworden), scherm aan de achterkant voor je selfies.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[YouTube: a mystery smartphone just arrived.]
Grappig, zelfde oplossing als Nubia.
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel wat in zie. Maar goed ben dan wel weer wat huiverig voor het aanschaffen van telefoons als Nubia of Vivo. Maar goed misschien is dat meer gebaseerd op 'onbekend maakt onbemind'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

l3art schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:53:
[...]

Grappig, zelfde oplossing als Nubia.
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel wat in zie. Maar goed ben dan wel weer wat huiverig voor het aanschaffen van telefoons als Nubia of Vivo. Maar goed misschien is dat meer gebaseerd op 'onbekend maakt onbemind'
Ik vind het eerlijk gezegd nogal lelijk, en hoe ga je hier nu weer een hoesje omheen doen?

Een merk als Vivo gaat trouwens nog wel (heb je ze afgelopen zomer niet gezien?). Nubia is dan wel weer een stapje verder in de chinaphones :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MeltedForest schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:09:
[...]

Ik vind het eerlijk gezegd nogal lelijk, en hoe ga je hier nu weer een hoesje omheen doen?

Een merk als Vivo gaat trouwens nog wel (heb je ze afgelopen zomer niet gezien?). Nubia is dan wel weer een stapje verder in de chinaphones :+
Vergeet niet dat het scherm aan de achterkant niet altijd aan staat, is alleen voor het maken van selfies. Staat het uit zie je er niks van.
Er zijn genoeg doorzichtige hoesjes. Dus dat zal het probleem niet zo zijn.

Uiteraard ken ik Vivo wel. Ken Nubia ook al een paar jaar. Maar heb nog nooit een telefoon van ze in mijn handen gehad laat staan langere tijd gebruikt. Dat maakt het meteen meer onbemind.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 30-11-2018 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:47
MeltedForest schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:09:
[...]

Hoezo is Nubia een stapje verder, Nubia is een dochter van ZTE en maken echt goede telefoons met goede software. Nubia staat echt stukje hoger dan de elephones, doogees, Oukitel etc... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

l3art schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:10:
[...]

Vergeet niet dat het scherm aan de achterkant niet altijd aan staat, is alleen voor het maken van selfies. Staat het uit zie je er niks van.
Er zijn genoeg doorzichtige hoesjes. Dus dat zal het probleem niet zo zijn.
Denk dat 'ie doelt op het uitschuifbare gedeelte. :P
Maar mooie phone hoor. _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
HMC schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:20:
[...]

Denk dat 'ie doelt op het uitschuifbare gedeelte. :P
Maar mooie phone hoor. _O_
Welk uitschuifbare gedeelte? Dat is er juist niet lijkt mij omdat er een scherm op de achterkant zit en je alleen de camera's aan de achterkant gebruikt. Er is geen front facing camera meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

@l3art Hmm, dan ben ik misschien scheel, maar die plaatjes in Verwijderd in "Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3"
laten toch duidelijk zien hoe het uitschuift? :?
Alhoewel ik het al niet snapte met ineens dat VIVO logo aan de onderkant.
Of zijn dat beide zijden, bedenk ik me nu ineens... :F
Nevermind. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
HMC schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 18:40:
@l3art Hmm, dan ben ik misschien scheel, maar die plaatjes in Verwijderd in "Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3"
laten toch duidelijk zien hoe het uitschuift? :?
Alhoewel ik het al niet snapte met ineens dat VIVO logo aan de onderkant.
Of zijn dat beide zijden, bedenk ik me nu ineens... :F
Nevermind. :P
Haha geeft niet hoor, het is vrij een nieuwe techniek en onduidelijke foto's. Het is je vergeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Er is weer iets meer bekend over de nieuwe telefoon van Vivo met twee schermen. Althans, wat meer geteased.

https://www.gizmochina.co...y-teased-ready-for-debut/

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 04-12-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:40
Nog meer renders van de nieuwe Vivo NEX:

https://www.gizmochina.co...o-nex-2-official-renders/
https://pandaily.com/over...ion-dual-screen-vivo-nex/

[ Voor 27% gewijzigd door B-Art op 05-12-2018 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zeer interessante telefoon als je het mij vraagt (ben iemand die zelden zijn telefoon laat vallen).
Wel behoorlijk groot zo te zien in die tweede link.

Wel jammer dat het scherm beter zichtbaar is aan de achterkant in vergelijking met bijvoorbeeld de Nubia X. Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar de eerste reviews.

Pagina: 1 ... 75 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html