Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt toch aan de achterkant te zitten (de fingerprintscanner). Althans als je de beelden bekijkt.
Afbeeldingslocatie: https://mobileremont.ru/wp-content/uploads/2018/10/9b0d83b94eb698033ca79365b8f8a843.png
Afbeeldingslocatie: https://mobileremont.ru/wp-content/uploads/2018/10/4f10e5f9edf34cc2f475a5e743c6a323.png
Afbeeldingslocatie: https://mobileremont.ru/wp-content/uploads/2018/10/22403381703a81077a3f78bd39925bda.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Zijn hier al tweakers met een Meizu 16 of Xiaomi Mi8 Pro? Ik ben benieuwd naar de ervaringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:40:
Het lijkt toch onder het scherm te zitten (de fingerprintscanner). Althans als je de beelden bekijkt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zat het net te bekijken inderdaad.

Ze suggereren dat jr in het filmpje geen fp aan de achterkant kan zien op de positie van de gelekte fotos. Interessant, en ik hoop echt dat het gewoon onder het scherm zit. Mooie telefoon in ieder geval, en lijkt totaal niet dik!

Edit: @Pukson

Volgens deze site, 4 uur geleden, is de mix 3 op TENAA verschenen. Interessante eraan is dat ze het hebben over een sd 855. Ik moet het nog zien, geloof er niks van, google translate is niet altijd heel goed geweest haha

https://mobtech.interia.p...-specyfikacja,nId,2648185

[ Voor 16% gewijzigd door banananas op 24-10-2018 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:51:
[...]

Ze suggereren dat jr in het filmpje geen fp aan de achterkant kan zien op de positie van de gelekte fotos. Interessant, en ik hoop echt dat het gewoon onder het scherm zit. Mooie telefoon in ieder geval, en lijkt totaal niet dik!
De beelden waren niet duidelijk maar op dit YouTube filmpje zie je toch echt dat het op de achterkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zolang het mechanisme maar robuuster is dan de Oppo Find X :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 19:08
banananas schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:51:
[...]

Edit: @Pukson

Volgens deze site, 4 uur geleden, is de mix 3 op TENAA verschenen. Interessante eraan is dat ze het hebben over een sd 855. Ik moet het nog zien, geloof er niks van, google translate is niet altijd heel goed geweest haha

https://mobtech.interia.p...-specyfikacja,nId,2648185
Zie het ja, de 855 lijkt mij heel sterk. Maar we gaan het dan eindelijk zien morgen! Die Poolse site over TENAA lijkt mij ook sterk. Verschijnt het op Gizchina/Gizmochina heb ik er meer vertrouwen in.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de kin toch wel iets te dik om het mooi genoeg te vinden. Maar morgen zal het overal op YouTube in 4K te zien zijn dus dus dan is het ook veel beter te zien en voor mezelf te beoordelen. Het gaat in ieder geval tussen de Huawei Mate 20 (niet normaal hoe dun die bezels zijn in het echt) en deze.
[YouTube: Huawei Mate 20 preview (Dutch)]

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Komt dus toch een uitvoering met under display fp

Edit: Nevermind deze post maakt niks duidelijk haha, excuses.

[ Voor 58% gewijzigd door Pukson op 24-10-2018 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:54
Copy / Paste van GizChina

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2v0kbhl.jpg

Xiaomi will host an event tomorrow to present its new flagship Mi Mix 3. But before that, new leaks about the phone has been appeared, and now we have a screenshot for the ‘About’ section from the phone settings.

It appears that the Xiaomi Mi Mix 3 mobile phone will get a 6GB variant alongside with 8GB and 10GB other variants as reports previously claimed. On the other hand, This variant comes wit 128GB of storage, and the latest MIUI 10.0 from Xiaomi. The phone appeared to come with USB-C port as well.

Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/b4a56101gy1fwjlx0y7vuj20d50qodgz.jpg

It is worth to mention that Xiaomi has published Today a night time high-quality images captured with the upcoming Mi MIX 3. The images has good details and less noise.

Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/b4a56101gy1fwjlx1r9rrj20qo0k0jsd.jpg

From the reports so far, Xiaomi Mi Mix 3 will be available in four different colors. Looking at the specs sheet of this smartphone with a futuristic design, the company created a good with this one. This smartphone will be powered by a Qualcomm Snapdragon 845 SoC, anything less would have been disappointing. As we know, this phone comes with a sliding design which gives this 6.4-inch AMOLED display an 100% screen-to-body ratio (of course, it would not be 100% but near so). In the camera department, we do not expect anything less than what we have seen on the Mi MIX 2S and Mi 8 flagship series. Xiaomi Mi MIX 3 will come with a 16MP+13MP dual rear cameras coupled with 20MP selfie shooter with 3D facial recognition and some AI features.

[ Voor 3% gewijzigd door Hugo op 24-10-2018 16:25 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is die dan goed zichtbaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/mi-mix-3-real-devices-and-specs-leaked...-lin-bins-mix-3-is-true.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/b4a56101gy1fwjlx1ighzj20qo0k0abb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/b4a56101gy1fwjlx15lntj20qo0k0754.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/b4a56101gy1fwjlx1c3e1j20qo0k0t9v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Die lekken zijn gelukkig van het goedkope model. Dus er is nog steeds hoop voor een ud fp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:39
Ik ben geen Nederlander maar kreeg juist een mail van Belsimpel dat hij daar los te koop is voor 326€.
Misschien dat jullie meer ervaring hebben met de prijzen bij belsimpel als die al aangepast worden na de lancering.

[ Voor 46% gewijzigd door Schumi_wk op 24-10-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Schumi_wk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:09:
Ik ben geen Nederlander maar kreeg juist een mail van Belsimpel dat hij daar los te koop is voor 326€.
Misschien dat jullie meer ervaring hebben met de prijzen bij belsimpel als die al aangepast worden na de lancering.
Die kreeg ik ook! Levertijd 3 weken. Ach als je het geld kan missen kun je het er altijd op gokken;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Schumi_wk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:09:
€326?! Lijkt me sterk, €100 goedkoper dan de Mi Mix 2s. Dat zijn eerder prijzen voor de Mi Max 3..

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Alexo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:50:
[...]

€326?! Lijkt me sterk, €100 goedkoper dan de Mi Mix 2s. Dat zijn eerder prijzen voor de Mi Max 3..
Mi max 3 zit juist op 240 ongeveer.

Deze prijs lijkt me ook heel sterk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Mi Max en Mi Mix haal ik ook altijd door elkaar. :P

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:54
Alexo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:50:
[...]

Staat inderdaad wel op de website van Belsimpel.

https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-mix-3/zwart/los-toestel

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik lees nu overal in de lekken dat de 8gb en hoger modellen een fp in het scherm krijgen.

Raar dat ze daar niet mee teasen.. 8 uur morgen ochtend weten we het. Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oQI0mWP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:15
Ligt dat nou aan mij of ziet hij er "goedkoop" uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
Had net iets beter bezels gehoopt. .
Aangezien je letterlijk alle ruimte heb en Apple heeft het laten zien dat ook onder de bezel klein kan zijn hadden ze van mij 50 euro meer mogen vragen als de bezels nog kleiner waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Art schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:06:
[...]

Ligt dat nou aan mij of ziet hij er "goedkoop" uit?
Volgens mij ligt dat dan toch echt aan jou want het ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

banananas schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:52:
[...]

Mi max 3 zit juist op 240 ongeveer.

Deze prijs lijkt me ook heel sterk haha
Nee, via Belsimpel is de Mi Max 3 €319 -> https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-max-3/zwart
Moet een tikfoutje zijn, kan niet anders ;)

Wie maakt even een Mi Mix 3-topic aan? We vervuilen wel enorm de Chinese phones-draad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Alexo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:28:
[...]

Nee, via Belsimpel is de Mi Max 3 €319 -> https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-max-3/zwart

[...]

Moet een tikfoutje zijn, kan niet anders ;)

Wie maakt even een Mi Mix 3-topic aan? We vervuilen wel enorm de Chinese phones-draad..
Had het over ali, daar zijn ze 240 glibal version en geen importheffing :Y)

edit: 220 zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
wordt dit nu een amoled scherm of niet ??

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:21
Alexo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:28:
.....

Eindelijk een reactie. Het is al een paar keer aangegeven, maar tot op heden niet gebeurd.
Vragen en opmerkingen over andere toestellen verdwijnen zo snel dat er niet eens meer op gereageerd wordt.
Dus aub nu wel graag een Mix 3 topic openen, waar je daar eea over kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 19:54
Zijn jullie ook niet meer beniewd naar de Magic 2 tegenover de Mix 3? Zelfde slide design, zeker ud fingerprint scanner, camera setup lijkt op die vab de P20 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Net even stukje van de livestream bekeken. De MiX3 zou beter night shots moeten maken dan de P20 Pro. Nou succes, daar heb ik dan echt een hard hoofd in ;)

YouTube: Xiaomi Mi Mix 3 Live Launch Event from China

[ Voor 24% gewijzigd door Pukson op 25-10-2018 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pukson schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:34:
Net even stukje van de livestream bekeken. De MiX3 zou beter night shots moeten maken dan de P20 Pro. Nou succes, daar heb ik dan echt een hard hoofd in ;)

YouTube: Xiaomi Mi Mix 3 Live Launch Event from China
Het duurt allemaal zo lang.. Geloof 20 minuten alleen al gepraat over de selfie set up. Tot nu toe ook nog geen teken van een ud fingerprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6GB exemplaar is wel goed geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien geen exemplaar met een vingerprintscanner onder het scherm. Aangezien ze nu de special edition laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ja heb het afgezet.

Definitief geen ud fingerprint. Zonde, dan maar wachten op de magic 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knbs81
  • Laatst online: 12-05 16:20
Gisteren toch besteld via belsimpel voor 326 Euro! :)
Ik ben benieuwd...
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:08:
De 6GB exemplaar is wel goed geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DqVjC3MWkAAofnY.jpg

Ik ga voor de 6GB versie. Extra betalen voor de 8GB is onnodig. Merk je niks van.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2018 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:08
Erg jammer van de UD Fingerprint. Neemt niet weg dat de scanner achterop best goed werkt.
Heb nu een Mi Mix 2 en wil graag overstappen naar een nieuwe. Met de bedragen van Xiaomi kan dat vaker dan bij een iPhone (met akkoord van de financieel directeur thuis).

De Magic 2 is idd ook een prachtverschijning maar ben gewend aan MIUI... Keuzes, keuzes, keuzes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er toch wel heel mooi uit van dichtbij die Xiaomi Mi Mix 3. Keuze is gemaakt (ook omdat de Magic 2 enkel Chinees zal zijn) en totaal niet geschikt zal worden gemaakt voor de westerse markten.

Alleen de kleur nog :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De Xiaomi Mi Mix 3 heeft nu een eigen topic. Te bereiken op: [Xiaomi Mi Mix 3] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Laat maar

[ Voor 86% gewijzigd door banananas op 26-10-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruubs11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 19:54
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:38:
Ziet er toch wel heel mooi uit van dichtbij die Xiaomi Mi Mix 3. Keuze is gemaakt (ook omdat de Magic 2 enkel Chinees zal zijn) en totaal niet geschikt zal worden gemaakt voor de westerse markten.

Alleen de kleur nog :P.
Hoe weet je zeker dat de Magic 2 alleen op de Chinese markt zal verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
banananas schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:00:
De lenovo z5 pro komt op 1 november. Ben benieuwd :D
Voor mij hetzelfde, had de Mi Mix 3 een ud-fs gehad dan was deze al bijna besteld, maar nu nog een beetje wachten tot wat de concurrentie in staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Schumi_wk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:24:
[...]

Voor mij hetzelfde, had de Mi Mix 3 een ud-fs gehad dan was deze al bijna besteld, maar nu nog een beetje wachten tot wat de concurrentie in staat is.
Ja precies, ik twijfel heel erg over de mix 3.. De magic 1 is gewoon een globale telefoon, dus in verwacht dat nu ook gewoon weer. Zeker als ze willen concurreren met xiaomi.

En de z5 pro komt zeker met Europese banden. Ik hoop dat die specs gewoon goed zijn, en dat ze niet voor een mid range snapdragon gaan.

Maar de ud fp is gewoon iets wat ik graag wil..

originele bericht weer terug gezet. Prima bericht alleen werd Global verkeerd geïnterpreteerd

[ Voor 195% gewijzigd door 13art op 26-10-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Lees veel tegenstrijdige berichten van de Honor Magic 2, de ene zegt wereldwijd de andere zegt enkel in china.

Zal zeker nog wachten tot de Lenovo uitgebracht is om mijn centjes te tellen en eventueel er 1 aan te schaffen. Volgens mij is Lenovo zowat de laatste die een mobieltje uitbrengt met een vol scherm en inscreen vingerscanner. En indien er geen enkele aan mijn verwachtingen voldoet zal het voor maart/april volgend jaar worden met de nieuwe lichting smartphones.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Knipje

Laat ik even een misvatting rechtzetten:
Een Global telefoon hoeft niet wereldwijd beschikbaar te zijn.
Het is een smartphone met minimaal een Engelstalige instelling en veel 4G netwerken die wereldwijd worden gebruikt. Denk dan aan Band 20 en / of Band 8.

In mijn eenzame topic zie je dat de Magic de meeste EU netwerken ondersteunt en daardoor kan hij door (de webshops of fabrikant) Global worden genoemd.
[Honor Magic] Ervaringen & Discussie

Naast de netwerken en de Engelse taal, verwacht men bij een global versie ook meer wereldwijde talen zoals Spaans, Portugees, Frans en wellicht ook Nederlands.

Volgens mij zijn die extra talen ook wel beschikbaar gesteld door Honor (Huawei).

Ander voorbeeld: Meizu maakt smartphones voor China, maar ook voor de global markt, maar ze zijn officieel alleen in Azië te koop (volgens hun eigen website). Zij maken ook global smartphones zoals de Meizu 15. Die heeft de benodigde 4G netwerken, internationale talen, maar wordt niet wereldwijd verscheept, maar toch is en blijft het een Global versie.
https://www.meizu.com/en/15/spec/

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 26-10-2018 10:52 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Kiswum schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:05:
[...]

Laat ik even een misvatting rechtzetten:
Een Global telefoon hoeft niet wereldwijd beschikbaar te zijn.
Het is een smartphone met minimaal een Engelstalige instelling en veel 4G netwerken die wereldwijd worden gebruikt. Denk dan aan Band 20 en / of Band 8.

In mijn eenzame topic zie je dat de Magic de meeste EU netwerken ondersteunt en daardoor kan hij door (de webshops of fabrikant) Global worden genoemd.
[Honor Magic] Ervaringen & Discussie

Naast de netwerken en de Engelse taal, verwacht men bij een global versie ook meer wereldwijde talen zoals Spaans, Portugees, Frans en wellicht ook Nederlands.

Volgens mij zijn die extra talen ook wel beschikbaar gesteld door Honor (Huawei).

Ander voorbeeld: Meizu maakt smartphones voor China, maar ook voor de global markt, maar ze zijn officieel alleen in Azië te koop (volgens hun eigen website). Zij maken ook global smartphones zoals de Meizu 15. Die heeft de benodigde 4G netwerken, internationale talen, maar wordt niet wereldwijd verscheept, maar toch is en blijft het een Global versie.
https://www.meizu.com/en/15/spec/
Dankje, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Vergeet niet dat een global version vaak een rom heeft met de Google services erop, de Chinese versies hebben dat meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Zo leuk om te zien, hoe huawei apple en samsung belachelijk maakt. En vervolgens nu lenovo xiaomi belachelijk maakt haha

Nog leuker als dadelijk blijkt dat de z5 pro een flop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartinho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:36
heeft er toevallig iemand ervaring met frequenties in afrika?
Ik ga het continent per maart een jaar doorreizen en wil voor die tijd nog een nieuwe telefoon kopen. Budget is max 150 euro.

Is er een telefoon die werkelijk alle frequenties heeft?
En hebben jullie nog tips binnen mijn budget? Wil toch wel minimaal 3g ram en zo hoog mogelijke batterij inhoud.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik ben een aantal sites tegengekomen die claimen dat de honor magic 2 een global phone wordt, inclusief meer dan 30 talen ondersteund. De globale banden ondersteund het sowieso lijkt me, gezien de magic 1 en 8x.

Ik ga er niet vanuit en heb er zeker mijn twijfels bij betreft de multi lang rom. Maar ik ben blij dat het iig ter sprake komt. Morgen zekerheid, al ondersteund het alleen engels met een playstore, dan ben ik al tevreden.

[ Voor 32% gewijzigd door banananas op 30-10-2018 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
banananas schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:14:
Ik ben een aantal sites tegengekomen die claimen dat de honor magic 2 een global phone wordt, inclusief meer dan 30 talen ondersteund. De globale banden ondersteund het sowieso lijkt me, gezien de magic 1 en 8x.

Ik ga er niet vanuit en heb er zeker mijn twijfels bij betreft de multi lang rom. Maar ik ben blij dat het iig ter sprake komt. Morgen zekerheid, al ondersteund het alleen engels met een playstore, dan ben ik al tevreden.
Ik ben een poster tegengekomen hier, die claimt dat het een global phone is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Lijkt me sterk dat de Honor Magic 2 direct Global Version heeft.. Zoals GB aangeeft, English & Chinese Version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Alexo schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:39:
Lijkt me sterk dat de Honor Magic 2 direct Global Version heeft.. Zoals GB aangeeft, English & Chinese Version
Nee, niet direct. Maar volgens sites zou er dit keer wel een global komen.

Ik moet het nog zien, maar het zou gaaf zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:20

woutur

Klauwtjes uit!

Die Meizu 15, da's heel niet zo'n gekke telefoon voor de liefhebbers van de wat compactere telefoons (bijvoorbeeld als opvolger voor mijn Redmi 4X). NFC en uitbreidbaar geheugen ontbreekt, maar de 64GB versie heb je al voor een slordige 260 euro. Heb je AMOLED op full hd, 143 mm hoog, Snap 660 cpu, 4 GB ram, alle 4G banden, dubbele camera achter. Ik ken FlymeOS dan weer niet zo goed en ik zie ook zo 1-2-3 geen custom ROMs (LineageOS of AOSP ofzo) voor dit toestel.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Mjah, wel meer dan de dubbele prijs van de Redmi 4X.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Hyp Hyper schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:23:
Mjah, wel meer dan de dubbele prijs van de Redmi 4X.
Ja, maar ik daag je uit alternatieven te noemen. Ik kom zelf niet heel veel verder dan bijvoorbeeld een Sony XA2, een Meizu M15 (Lite variant, zie hier de vergelijking). Die 4X was gewoon voor mij (net als de 3S daarvoor) een steengoed apparaat.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

RedMi Note 5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

En dan zelf anderhalve centimeter van dat toestel afzagen zeker? 8)7 In die grootte van toestellen is het geen enkel probleem een OK model te vinden. Maar zo rond de 140 mm is niet meer te doen bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Note 5 is echt niet groot en zeker niet breed. Zelfs smaller dan mijn 3 jaar oude jiayu S3 en ongeveer zelfde als de 4x waar je het over had. Goedkoop en topding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Xz1 compact voor soms zo'n €350,-. Hoe klein wil je het hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelaat is de presentatie van de nieuwe Honor Magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:11:
Hoelaat is de presentatie van de nieuwe Honor Magic.
Nog onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan dat nu weer? Wordt het zonder publiek en pers gepresenteerd of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:32:
[...]

Hoe kan dat nu weer? Wordt het zonder publiek en pers gepresenteerd of zo?
Nou ja, honor is toch een online brand van huawei?

Ik weet het niet, ze hebben all een soort van launch gehad toch? Ik begrijp er ook niks van.. Kan echt helemaal niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:55
Bij Honor zijn ze toch wel goed bezig laatste tijd .

Sinds aanschaf van de Honor Note 10 2e update vandaag binnen gekregen.

Hopen dat ze zo doorgaan. :)

Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/2q1zct1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
diquan2001 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:32:
Bij Honor zijn ze toch wel goed bezig laatste tijd .

Sinds aanschaf van de Honor Note 10 2e update vandaag binnen gekregen.

Hopen dat ze zo doorgaan. :)

[Afbeelding]
jij hebt nederlandse taal en playstore?

Edit

Laat maar :( de magic 2 gaat tussen de 700 en 900 dollar kosten waarschijnlijk.. @Koning-Admiraal

[ Voor 12% gewijzigd door banananas op 30-10-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:44:
[...]

jij hebt nederlandse taal en playstore?

Edit

Laat maar :( de magic 2 gaat tussen de 700 en 900 dollar kosten waarschijnlijk.. @Koning-Admiraal
Waar heb je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Is de verwachting volgens de lekken.. Is dus geen feit of betrouwbaar iets

Alles beneden de 600 dollar vopr de goedkoopste zou ik fair vinden

Edit
Nog steeds nergens een tijd of stream die aftelt..

Edit edit

Morgen om 14.00 begint het

[ Voor 14% gewijzigd door banananas op 30-10-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:38:
[...]

Is de verwachting volgens de lekken.. Is dus geen feit of betrouwbaar iets

Alles beneden de 600 dollar vopr de goedkoopste zou ik fair vinden

Edit
Nog steeds nergens een tijd of stream die aftelt..

Edit edit

Ik heb de Mate 20 terug gestuurd. Denk toch echt dat ik de Find X ga halen met een mobiele abonnement. Alle telefoons tot nu toe stellen teleur en de Find X is voor mij perfect. Twee jaar gebruiken en hopelijk zijn er dan toestellen die ook echt volledig randloos zijn. Het is evenduur als de iPhone X met abonnement (totale toestelkosten €799) tegenover los €999. Dus op zich valt de prijs best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:23:
[...]

Ik heb de Mate 20 terug gestuurd. Denk toch echt dat ik de Find X ga halen met een mobiele abonnement.
Welke uitvoering van de Mate 20 heb je teruggestuurd?

Besef wel dat zowel de normale Mate 20 als de Pro uitvoering de nieuwe Kirin 980 SoC hebben, en daarmee dus sneller zijn dan de Find X. Die laatste heeft de Snapdragon 845 SoC dat aanstaande december opgevolgd zal worden door Qualcomm's nieuwe 7nm SoC, die gelijkaardig of zelf beter moet presteren dan de Kirin 980 SoC.

Persoonlijk zou ik nu geen Snapdragon 845 telefoon meer in huis halen.
Alle telefoons tot nu toe stellen teleur en de Find X is voor mij perfect.
Maar dat weet je nog niet, want je hebt de Find X nog niet in bezit. En de bouwkwaliteit is dus behoorlijk ruk: Bensimpel in "[Oppo Find X] Ervaringen & Discussie"

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
XWB schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:30:
[...]

Besef wel dat zowel de normale Mate 20 als de Pro uitvoering de nieuwe Kirin 980 SoC hebben, en daarmee dus sneller zijn dan de Find X. Die laatste heeft de Snapdragon 845 SoC dat aanstaande december opgevolgd zal worden door Qualcomm's nieuwe 7nm SoC, die gelijkaardig of zelf beter moet presteren dan de Kirin 980 SoC.

[...]

Maar dat weet je nog niet, want je hebt de Find X nog niet in bezit. En de bouwkwaliteit is dus behoorlijk ruk: Bensimpel in "[Oppo Find X] Ervaringen & Discussie"
Voor de Kirin SoC zal er geen custom rom beschikbaar zijn.
Leuk hoor, dat ie wat sneller is, maar dat zul je in dagelijks gebruik amper merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
ChinaGeek schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:33:
[...]

Voor de Kirin SoC zal er geen custom rom beschikbaar zijn.
Als custom ROM's belangrijk zijn en je dus aan Qualcomm gebonden bent zou je ook tot december kunnen wachten, wanneer Qualcomm de opvolger van de Snapdragon 845 gaat presenteren.
Leuk hoor, dat ie wat sneller is, maar dat zul je in dagelijks gebruik amper merken.
Dan kan je evengoed een mid-range SoC in huis halen. Overigens zijn de nieuwe 7nm chips ook zuiniger, dus alleen maar beter voor je accuduur.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
XWB schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:38:
[...]

Als custom ROM's belangrijk zijn en je dus aan Qualcomm gebonden bent zou je ook tot december kunnen wachten, wanneer Qualcomm de opvolger van de Snapdragon 845 gaat presenteren.

[...]

Dan kan je evengoed een mid-range SoC in huis halen. Overigens zijn de nieuwe 7nm chips ook zuiniger, dus alleen maar beter voor je accuduur.
Een mid-range SoC is natuurlijk niet vergelijkbaar met een Snapdragon 845. Natuurlijk heeft de nieuwe SoC verbeteringen, maar je overdrijf schromelijk.
Ook wat betreft accuduur is het maar afwachten wat dat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XWB schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:30:
[...]

[...]

Het verschil is 3000 punten in Antutu. Echt marginaal, dat merk je niet in het dagelijks gebruik. Daarnaast heeft het alles wat ik wil. Het mooiste design tot nu toe (veel mooier en een stuk goedkoper dan de iPhone Xs laat staan de Max), genoeg opslagruimte en een OLED paneel. En ja dat weet ik wel, daarvoor lees je je in en bekijk je reviews. Ik had de Mate 20 gehaald (dus zonder OLED). Daarnaast is die test van die gozer niet realistisch. Wie buigt zijn telefoon nu op deze wijze? Nog niemand heeft het erover gehad bij het aanschaffen ervan dus niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
ChinaGeek schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:40:
[...]

Natuurlijk heeft de nieuwe SoC verbeteringen, maar je overdrijf schromelijk.
:?

De Snapdragon 845 is 30% sneller dan zijn voorganger. De verwachting is dat de opvolger weer met double-digit prestatiewinst komt. Dat is een behoorlijk, en heeft dus niks met "overdrijven" te maken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
XWB schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:52:
[...]

:?

De Snapdragon 845 is 30% sneller dan zijn voorganger. De verwachting is dat de opvolger weer met double-digit prestatiewinst komt. Dat is een behoorlijk, en heeft dus niks met "overdrijven" te maken.
Wanneer je stelt dat je dan net zo goed een midrange soc kunt nemen, overdrijf je schromelijk. Overigens merk je weinig van die snelheidswinst in dagelijks gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog je merkt geen fuck van die snelheidsverbeteringen tenzij je van een 600 series komt. De apps gaan over het algemeen gelijktijdig open of net 1/10 van een seconden langzamer. Als dat je ding is dan zal de Kirin 980 over een maand of twee volledig verouderd zijn (met deze argumentatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat design ook _/-\o_ .

Afbeeldingslocatie: https://imgd.androidappsapk.co/poster/8/d/f/ltw.oppo.findx.f7youth.a5.a3s.r15.realme.f7.theme.wallpaper.launcher_4.png

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2018 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Klopt.. Mensen denken altijd dat nieuwe hardware een hele nieuwe stap of verbetering zijn. Soms is dat wel zo, maar een nieuwe processor is meestal pas echt een verbetering tov de processor voor de vorige generatie.

Wat een onzin. Je gaat toch ook niet een telefoon aanschaffen met 10gb ram, alleen maar omdat het nieuw is en niemand het heeft? Dan spoor je toch ook niet..

@Koning-Admiraal De find x is zeker mooi! En als face unlock jou ding is moet je er zeker voor gaan . Die review slaat nergens op, want iedere tweaker hier weet dat zijn telefoon/computer heilig is voor hem en zal er dus echt wel zuinig mee omgaan. Ik ben alleen geen fan van alleen face unlock, maar dat is mijn mening.

Edit

Ik vind dat honor echt een klasse uitstraling geeft aan haar producten. Nu ben ik geen fan van een witte telefoon, maar het design is mooi!

Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/10/Honor-Magic-2-Rear.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/10/Honor-Magic-2-Open-Rear.jpg

En de lonovo is ook heel mooi

Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/10/s_f994e84e5c01413fa81e9c97ef9b81f0.jpg

Maar! Hij komt met een sd 630/710 hahahahahahaha lenovo toch

[ Voor 31% gewijzigd door banananas op 31-10-2018 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• banananas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Zal om 12u zijn, volgens link op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 06:22:
Klopt.. Mensen denken altijd dat nieuwe hardware een hele nieuwe stap of verbetering zijn. Soms is dat wel zo, maar een nieuwe processor is meestal pas echt een verbetering tov de processor voor de vorige generatie.

Wat een onzin. Je gaat toch ook niet een telefoon aanschaffen met 10gb ram, alleen maar omdat het nieuw is en niemand het heeft? Dan spoor je toch ook niet..

@Koning-Admiraal De find x is zeker mooi! En als face unlock jou ding is moet je er zeker voor gaan . Die review slaat nergens op, want iedere tweaker hier weet dat zijn telefoon/computer heilig is voor hem en zal er dus echt wel zuinig mee omgaan. Ik ben alleen geen fan van alleen face unlock, maar dat is mijn mening.

Edit

Ik vind dat honor echt een klasse uitstraling geeft aan haar producten. Nu ben ik geen fan van een witte telefoon, maar het design is mooi!

[Afbeelding]
[Afbeelding]

En de lonovo is ook heel mooi

[Afbeelding]

Maar! Hij komt met een sd 630/710 hahahahahahaha lenovo toch
Nee dan spoor je toch niet @banananas. Als je alleen maar daar naar zou kijken dan zeker niet. Een smartphone is meer dan enkel een nieuwe cpu. Review van Tweakers sloeg inderdaad weinig op. De Oppo Find X die lager scoort dan de iPhone Xr :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:51:
[...]

Nee dan spoor je toch niet @banananas. Als je alleen maar daar naar zou kijken dan zeker niet. Een smartphone is meer dan enkel een nieuwe cpu. Review van Tweakers sloeg inderdaad weinig op. De Oppo Find X die lager scoort dan de iPhone Xr :').
Ik snap niet hoe je dat kan plaatsen inderdaad. Een iphone beter dan de find x. Dan klopt er echt iets niet.. De gemiddelde midrange telefoon is nog beter qua hardware dan een iphone. Echt moeilijk serieus te nemen haha ik snap dat overall een iphone beter en degelijker is dan een midranger.. Maar volgens mij steken ze nu alsnog op de 3gb/4gb ram en matige processor toch

Gewoon een prachtig ding, alleen niet mijn ding qua unlocken helaas..

Maar, wat nou als de magic 2 globally launched word en de prijs is gunstig? Ga je dan nog voor de find x?

[ Voor 9% gewijzigd door banananas op 31-10-2018 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:59:
[...]

Ik snap niet hoe je dat kan plaatsen inderdaad. Een iphone beter dan de find x. Dan klopt er echt iets niet.. De gemiddelde midrange telefoon is nog beter qua hardware dan een iphone. Echt moeilijk serieus te nemen haha ik snap dat overall een iphone beter en degelijker is dan een midranger.. Maar volgens mij steken ze nu alsnog op de 3gb/4gb ram en matige processor toch

Gewoon een prachtig ding, alleen niet mijn ding qua unlocken helaas..

Maar, wat nou als de magic 2 globally launched word en de prijs is gunstig? Ga je dan nog voor de find x?
Nee maar ik denk wel dat ik voor 80% zeker weet dat het de Find X wordt. Mocht de Magic 2 inderdaad verassen dan ga ik voor de Magic 2 mits het een global ROM krijgt. Over de review van Tweakers betreft de kans zit er groot in dat Apple druk uit oefent op reviewers om hun artikelen positief te beoordelen. Anders kunnen ze de toegang tot de nieuwste events ontzegt worden en krijgen ze geen review exemplaren meer binnen. Kijk alleen maar naar die Unbox gozer. Mag niet naar de nieuwe events toe en krijgt geen Apple producten meer opgestuurd. Jammer dat reviewers daardoor niet objectief kunnen oordelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2018 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:11:
[...]

Nee maar ik denk wel dat ik voor 80% zeker weet dat het de Find X wordt. Mocht de Magic 2 inderdaad verassen dan ga ik voor de Magic 2 mits het een global ROM krijgt. Over de review van Tweakers betreft de kans zit er groot in dat Apple druk uit oefent op reviewers om hun artikelen positief te beoordelen. Anders kunnen ze de toegang tot de nieuwste events ontzegt worden en krijgen ze geen review exemplaren meer binnen. Kijk alleen maar naar die Unbox gozer. Mag niet naar de nieuwe events toe en krijgt geen Apple producten meer opgestuurd.
Zou veel verklaren haha

Ik zou er zelf niet rouwig om zijn wanneer ik geen iphone opgestuurd krijg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
woutur schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:15:
[...]

Ja, maar ik daag je uit alternatieven te noemen. Ik kom zelf niet heel veel verder dan bijvoorbeeld een Sony XA2, een Meizu M15 (Lite variant, zie hier de vergelijking). Die 4X was gewoon voor mij (net als de 3S daarvoor) een steengoed apparaat.
Je hoeft me niet uit te dagen, want ik weet goed dat de spoeling steeds dunner is geworden omdat de trend groter en groter is. Ik bedoel dat het voor mij geen vervanger kan zijn vanwege de prijs. (telefoon voor vrouw die niet zo veeleisend is qua specs, maar wel een compacter formaat wil én een beetje kwaliteit natuurlijk)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patrickkok
  • Laatst online: 29-10-2024
Het is dat je elke telefoon die je wilt aanbidt met tallen foto's en presentjes, maar uiteindelijk toch weer voor een ander/duurdere gaan die hem 2 dagen later het toch niet wordt... doet me denken aan mijn vriendin :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickkok schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:24:
[...]

Het is dat je elke telefoon die je wilt aanbidt met tallen foto's en presentjes, maar uiteindelijk toch weer voor een ander/duurdere gaan die hem 2 dagen later het toch niet wordt... doet me denken aan mijn vriendin :>
Haha boeren jongen toch. Je moet vaker naar je vriendin luisteren zo te zien ;).

Nee maar even serieus dat heet een tech liefhebber zijn ;). En op de Nex, Mi Mix 3 en Mate 20 na heb ik eigenlijk helemaal geen interesse in de toestellen van dit jaar. De Oppo Find X was altijd mijn eerste keus geweest maar vond het te duur. Maar omdat ik het via de provider ga aanschaffen valt de aanschafwaarde zelfs lager uit dan de iPhone Xr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
ChinaGeek schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 00:02:
[...]

Wanneer je stelt dat je dan net zo goed een midrange soc kunt nemen, overdrijf je schromelijk.
Nee, ik stel alleen dat als je geen snelheidsverschil ervaart, je wellicht al geholpen kan worden door een mid-range SoC. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er wel degelijk een snelheidsverschil tussen high-end chips is, want dat is simpelweg met benchmarkresultaten te onderbouwen. En cijfers liegen niet :)
Overigens merk je weinig van die snelheidswinst in dagelijks gebruik...
Dat hangt van je dagelijks gebruik af. Als je niks spannends met je telefoon doet kan je evengoed een verouderde Snapdragon 810 aanschaffen inderdaad. Ikzelf echter kijk heel erg uit naar de nieuwe Qualcomm SoC, en zou één maand voor de aankondiging dan ook geen Snapdragon 845 meer aanschaffen :)
banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 06:22:
Heeft niks met denken te maken, maar met benchmarkresultaten die dat simpelweg bevestigen. Je kan wel aangeven dat het gevoelsmatig geen verschil maakt, maar testresultaten zijn simpelweg niet te ontkennen.
Het verschil tussen 8GB en 10GB werkgeheugen is dan ook verwaarloosbaar, dus dat is geen sterk argument. Een nieuwe chip kan je benchmarken. Is er weinig verbetering in performance dan is er wellicht geen reden voor aanschaf. Maar een flinke prestatieverbetering kan wel degelijk een goede reden voor aanschaf zijn. In het voorbeeld hierboven zie je dus dat de Snapdragon 845 30% sneller is dan zijn voorganger. Dat noem ik aanzienlijk sneller :)

[ Voor 40% gewijzigd door XWB op 31-10-2018 11:48 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Als je mijn voorbeelden wilt ontkrachten met je eigen mening op dingen, lees de tekst dan ook goed aub.

Nog 10 min voor de launch, ben benieuwd. Zeker over het stukje beschikbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Hyp Hyper schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:23:
[...]

Je hoeft me niet uit te dagen, want ik weet goed dat de spoeling steeds dunner is geworden omdat de trend groter en groter is. Ik bedoel dat het voor mij geen vervanger kan zijn vanwege de prijs. (telefoon voor vrouw die niet zo veeleisend is qua specs, maar wel een compacter formaat wil én een beetje kwaliteit natuurlijk)
Ik hoopte op een goede tip met de uitdaging. Ik zag ook dat mijn vergelijkingslink niet lekker werkte. De tweede telefoon is de Meizu M15 (15 Lite). Die is dan weer rond de 200 euro geprijsd. Dat is nog lang geen 130 euro voor de 4x maar toch. Als je iets zoekt als de 4X kapot gaat, dan zou het een optie kunnen zijn. Komt ook nog in leuke kleurtjes.

De eerder door @Kiswum genoemde Sony XZ1 is ook nog een optie. Iets oudere telefoon maar wel alle opties die je zou willen hebben in een compacte behuizing. Je kan nog afdingen op de resolutie van het scherm maar eerlijk gezegd is dat voor mij een non-issue. Wel weer 350 euro voor een telefoon die al een opvolger heeft, dat zou helemaal niet in mijn hoofd moeten meespelen want het ding is waarschijnlijk nog altijd bloedsnel. Maar gek genoeg gaat dat mis.
HMC schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:02:
Note 5 is echt niet groot en zeker niet breed. Zelfs smaller dan mijn 3 jaar oude jiayu S3 en ongeveer zelfde als de 4x waar je het over had. Goedkoop en topding
Not sure if trolling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:54:
Als je mijn voorbeelden wilt ontkrachten met je eigen mening op dingen, lees de tekst dan ook goed aub.
Dat heeft niks met mening te maken, maar met feiten. Of wil je beweren dat een 30% snellere SoC verwaarloosbaar is?

[ Voor 13% gewijzigd door XWB op 31-10-2018 11:57 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:54:

Nog 10 min voor de launch, ben benieuwd. Zeker over het stukje beschikbaarheid
Heb je toevallig een link naar de persconferentie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
XWB schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Dat heeft niks met mening te maken, maar met feiten. Of wil je beweren dat een 30% snellere SoC verwaarloosbaar is?
Zoals ik al zei.. Als je dingen wilt ontkrachten, lees de tekst dan goed aub. :)

@Kiswum
YouTube: Honor Magic 2, Honor Watch & FlyPods Launch Event Live From China

15 minute delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:58:
[...]

Zoals ik al zei.. Als je dingen wilt ontkrachten, lees de tekst dan goed aub. :)
Aangezien ik linkjes naar feiten geplaatst heb, en in jouw tekst alleen krachttermen als "onzin" en "niet sporen" lees, kan ik alleen maar concluderen dat je vanuit onderbuikgevoelens reageert :)

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Launch-stream op Honor-website:

http://campaign.honor.cn/magic2/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Ze zullen blijkbaar starten met een kwartier vertraging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
offtopic, dus weg

Edit
Het is een grotere zaal en een wat professionelere situatie dan bij de mix 3 moet ik zeggen..

[ Voor 75% gewijzigd door PaT op 31-10-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
offtopic, dus weg

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 31-10-2018 13:31 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
offtopic, dus weg

Modbreak:Nu weer ontopic over Chinese toestellen en niet meer op de man spelen

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 31-10-2018 13:32 ]

Pagina: 1 ... 74 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html