Het lijkt toch aan de achterkant te zitten (de fingerprintscanner). Althans als je de beelden bekijkt.

Verwijderd
Ik zat het net te bekijken inderdaad.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:40:
Het lijkt toch onder het scherm te zitten (de fingerprintscanner). Althans als je de beelden bekijkt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door banananas op 24-10-2018 10:55 ]
Verwijderd
De beelden waren niet duidelijk maar op dit YouTube filmpje zie je toch echt dat het op de achterkant zit.banananas schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:51:
[...]
Ik zat het net te bekijken inderdaad.
Ze suggereren dat jr in het filmpje geen fp aan de achterkant kan zien op de positie van de gelekte fotos. Interessant, en ik hoop echt dat het gewoon onder het scherm zit. Mooie telefoon in ieder geval, en lijkt totaal niet dik!
Zie het ja, de 855 lijkt mij heel sterk. Maar we gaan het dan eindelijk zien morgen! Die Poolse site over TENAA lijkt mij ook sterk. Verschijnt het op Gizchina/Gizmochina heb ik er meer vertrouwen in.banananas schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:51:
[...]
Ik zat het net te bekijken inderdaad.
Ze suggereren dat jr in het filmpje geen fp aan de achterkant kan zien op de positie van de gelekte fotos. Interessant, en ik hoop echt dat het gewoon onder het scherm zit. Mooie telefoon in ieder geval, en lijkt totaal niet dik!
Edit: @Pukson
Volgens deze site, 4 uur geleden, is de mix 3 op TENAA verschenen. Interessante eraan is dat ze het hebben over een sd 855. Ik moet het nog zien, geloof er niks van, google translate is niet altijd heel goed geweest haha
https://mobtech.interia.p...-specyfikacja,nId,2648185
Add me op Stadia: Gloogle
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2018 11:11 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Pukson op 24-10-2018 15:22 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Hugo op 24-10-2018 16:25 ]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
[ Voor 46% gewijzigd door Schumi_wk op 24-10-2018 17:17 ]
Die kreeg ik ook! Levertijd 3 weken. Ach als je het geld kan missen kun je het er altijd op gokken;)Schumi_wk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:09:
Ik ben geen Nederlander maar kreeg juist een mail van Belsimpel dat hij daar los te koop is voor 326€.
Misschien dat jullie meer ervaring hebben met de prijzen bij belsimpel als die al aangepast worden na de lancering.
€326?! Lijkt me sterk, €100 goedkoper dan de Mi Mix 2s. Dat zijn eerder prijzen voor de Mi Max 3..Schumi_wk schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:09:
Ik ben geen Nederlander maar kreeg juist een mail van Belsimpel dat hij daar los te koop is voor 326€.
Misschien dat jullie meer ervaring hebben met de prijzen bij belsimpel als die al aangepast worden na de lancering.
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
Mi max 3 zit juist op 240 ongeveer.Alexo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:50:
[...]
€326?! Lijkt me sterk, €100 goedkoper dan de Mi Mix 2s. Dat zijn eerder prijzen voor de Mi Max 3..
Eat the bugs, live in a pod
Staat inderdaad wel op de website van Belsimpel.Alexo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:50:
[...]
€326?! Lijkt me sterk, €100 goedkoper dan de Mi Mix 2s. Dat zijn eerder prijzen voor de Mi Max 3..
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Verwijderd
Volgens mij ligt dat dan toch echt aan jou want het ziet er goed uit.B-Art schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:06:
[...]
Ligt dat nou aan mij of ziet hij er "goedkoop" uit?
Nee, via Belsimpel is de Mi Max 3 €319 -> https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-max-3/zwartbanananas schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 17:52:
[...]
Mi max 3 zit juist op 240 ongeveer.
Deze prijs lijkt me ook heel sterk haha
Moet een tikfoutje zijn, kan niet andersHugo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 18:07:
[...]
Staat inderdaad wel op de website van Belsimpel.
https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-mix-3/zwart/los-toestel
Had het over ali, daar zijn ze 240 glibal version en geen importheffingAlexo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:28:
[...]
Nee, via Belsimpel is de Mi Max 3 €319 -> https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-max-3/zwart
[...]
Moet een tikfoutje zijn, kan niet anders![]()
Wie maakt even een Mi Mix 3-topic aan? We vervuilen wel enorm de Chinese phones-draad..
Eindelijk een reactie. Het is al een paar keer aangegeven, maar tot op heden niet gebeurd.Alexo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 19:28:
.....
Wie maakt even een Mi Mix 3-topic aan? We vervuilen wel enorm de Chinese phones-draad..
[ Voor 24% gewijzigd door Pukson op 25-10-2018 08:34 ]
Het duurt allemaal zo lang.. Geloof 20 minuten alleen al gepraat over de selfie set up. Tot nu toe ook nog geen teken van een ud fingerprint.Pukson schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 08:34:
Net even stukje van de livestream bekeken. De MiX3 zou beter night shots moeten maken dan de P20 Pro. Nou succes, daar heb ik dan echt een hard hoofd in
YouTube: Xiaomi Mi Mix 3 Live Launch Event from China
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:08:
De 6GB exemplaar is wel goed geprijsd.
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2018 09:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door banananas op 26-10-2018 09:56 ]
Hoe weet je zeker dat de Magic 2 alleen op de Chinese markt zal verschijnen?Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:38:
Ziet er toch wel heel mooi uit van dichtbij die Xiaomi Mi Mix 3. Keuze is gemaakt (ook omdat de Magic 2 enkel Chinees zal zijn) en totaal niet geschikt zal worden gemaakt voor de westerse markten.
Alleen de kleur nog.
Voor mij hetzelfde, had de Mi Mix 3 een ud-fs gehad dan was deze al bijna besteld, maar nu nog een beetje wachten tot wat de concurrentie in staat is.banananas schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:00:
De lenovo z5 pro komt op 1 november. Ben benieuwd
Ja precies, ik twijfel heel erg over de mix 3.. De magic 1 is gewoon een globale telefoon, dus in verwacht dat nu ook gewoon weer. Zeker als ze willen concurreren met xiaomi.Schumi_wk schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:24:
[...]
Voor mij hetzelfde, had de Mi Mix 3 een ud-fs gehad dan was deze al bijna besteld, maar nu nog een beetje wachten tot wat de concurrentie in staat is.
[ Voor 195% gewijzigd door 13art op 26-10-2018 10:53 ]
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 26-10-2018 10:52 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dankje, lolKiswum schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:05:
[...]
Laat ik even een misvatting rechtzetten:
Een Global telefoon hoeft niet wereldwijd beschikbaar te zijn.
Het is een smartphone met minimaal een Engelstalige instelling en veel 4G netwerken die wereldwijd worden gebruikt. Denk dan aan Band 20 en / of Band 8.
In mijn eenzame topic zie je dat de Magic de meeste EU netwerken ondersteunt en daardoor kan hij door (de webshops of fabrikant) Global worden genoemd.
[Honor Magic] Ervaringen & Discussie
Naast de netwerken en de Engelse taal, verwacht men bij een global versie ook meer wereldwijde talen zoals Spaans, Portugees, Frans en wellicht ook Nederlands.
Volgens mij zijn die extra talen ook wel beschikbaar gesteld door Honor (Huawei).
Ander voorbeeld: Meizu maakt smartphones voor China, maar ook voor de global markt, maar ze zijn officieel alleen in Azië te koop (volgens hun eigen website). Zij maken ook global smartphones zoals de Meizu 15. Die heeft de benodigde 4G netwerken, internationale talen, maar wordt niet wereldwijd verscheept, maar toch is en blijft het een Global versie.
https://www.meizu.com/en/15/spec/
[ Voor 32% gewijzigd door banananas op 30-10-2018 12:18 ]
Ik ben een poster tegengekomen hier, die claimt dat het een global phone is...banananas schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:14:
Ik ben een aantal sites tegengekomen die claimen dat de honor magic 2 een global phone wordt, inclusief meer dan 30 talen ondersteund. De globale banden ondersteund het sowieso lijkt me, gezien de magic 1 en 8x.
Ik ga er niet vanuit en heb er zeker mijn twijfels bij betreft de multi lang rom. Maar ik ben blij dat het iig ter sprake komt. Morgen zekerheid, al ondersteund het alleen engels met een playstore, dan ben ik al tevreden.
Nee, niet direct. Maar volgens sites zou er dit keer wel een global komen.Alexo schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:39:
Lijkt me sterk dat de Honor Magic 2 direct Global Version heeft.. Zoals GB aangeeft, English & Chinese Version
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ja, maar ik daag je uit alternatieven te noemen. Ik kom zelf niet heel veel verder dan bijvoorbeeld een Sony XA2, een Meizu M15 (Lite variant, zie hier de vergelijking). Die 4X was gewoon voor mij (net als de 3S daarvoor) een steengoed apparaat.Hyp Hyper schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:23:
Mjah, wel meer dan de dubbele prijs van de Redmi 4X.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
En dan zelf anderhalve centimeter van dat toestel afzagen zeker?
Nog onbekendVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:11:
Hoelaat is de presentatie van de nieuwe Honor Magic.
Nou ja, honor is toch een online brand van huawei?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:32:
[...]
Hoe kan dat nu weer? Wordt het zonder publiek en pers gepresenteerd of zo?
jij hebt nederlandse taal en playstore?diquan2001 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:32:
Bij Honor zijn ze toch wel goed bezig laatste tijd .
Sinds aanschaf van de Honor Note 10 2e update vandaag binnen gekregen.
Hopen dat ze zo doorgaan.![]()
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door banananas op 30-10-2018 20:45 ]
Verwijderd
Waar heb je dat vandaan?banananas schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:44:
[...]
jij hebt nederlandse taal en playstore?
Edit
Laat maarde magic 2 gaat tussen de 700 en 900 dollar kosten waarschijnlijk.. @Koning-Admiraal
Is de verwachting volgens de lekken.. Is dus geen feit of betrouwbaar iets
[ Voor 14% gewijzigd door banananas op 30-10-2018 21:41 ]
Verwijderd
Ik heb de Mate 20 terug gestuurd. Denk toch echt dat ik de Find X ga halen met een mobiele abonnement. Alle telefoons tot nu toe stellen teleur en de Find X is voor mij perfect. Twee jaar gebruiken en hopelijk zijn er dan toestellen die ook echt volledig randloos zijn. Het is evenduur als de iPhone X met abonnement (totale toestelkosten €799) tegenover los €999. Dus op zich valt de prijs best mee.banananas schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:38:
[...]
Is de verwachting volgens de lekken.. Is dus geen feit of betrouwbaar iets
Alles beneden de 600 dollar vopr de goedkoopste zou ik fair vinden
Edit
Nog steeds nergens een tijd of stream die aftelt..
Edit edit
Morgen om 14.00 begint het
Welke uitvoering van de Mate 20 heb je teruggestuurd?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:23:
[...]
Ik heb de Mate 20 terug gestuurd. Denk toch echt dat ik de Find X ga halen met een mobiele abonnement.
Maar dat weet je nog niet, want je hebt de Find X nog niet in bezit. En de bouwkwaliteit is dus behoorlijk ruk: Bensimpel in "[Oppo Find X] Ervaringen & Discussie"Alle telefoons tot nu toe stellen teleur en de Find X is voor mij perfect.
Voor de Kirin SoC zal er geen custom rom beschikbaar zijn.XWB schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:30:
[...]
Welke uitvoering van de Mate 20 heb je teruggestuurd?
Besef wel dat zowel de normale Mate 20 als de Pro uitvoering de nieuwe Kirin 980 SoC hebben, en daarmee dus sneller zijn dan de Find X. Die laatste heeft de Snapdragon 845 SoC dat aanstaande december opgevolgd zal worden door Qualcomm's nieuwe 7nm SoC, die gelijkaardig of zelf beter moet presteren dan de Kirin 980 SoC.
Persoonlijk zou ik nu geen Snapdragon 845 telefoon meer in huis halen.
[...]
Maar dat weet je nog niet, want je hebt de Find X nog niet in bezit. En de bouwkwaliteit is dus behoorlijk ruk: Bensimpel in "[Oppo Find X] Ervaringen & Discussie"
Als custom ROM's belangrijk zijn en je dus aan Qualcomm gebonden bent zou je ook tot december kunnen wachten, wanneer Qualcomm de opvolger van de Snapdragon 845 gaat presenteren.ChinaGeek schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:33:
[...]
Voor de Kirin SoC zal er geen custom rom beschikbaar zijn.
Dan kan je evengoed een mid-range SoC in huis halen. Overigens zijn de nieuwe 7nm chips ook zuiniger, dus alleen maar beter voor je accuduur.Leuk hoor, dat ie wat sneller is, maar dat zul je in dagelijks gebruik amper merken.
Een mid-range SoC is natuurlijk niet vergelijkbaar met een Snapdragon 845. Natuurlijk heeft de nieuwe SoC verbeteringen, maar je overdrijf schromelijk.XWB schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:38:
[...]
Als custom ROM's belangrijk zijn en je dus aan Qualcomm gebonden bent zou je ook tot december kunnen wachten, wanneer Qualcomm de opvolger van de Snapdragon 845 gaat presenteren.
[...]
Dan kan je evengoed een mid-range SoC in huis halen. Overigens zijn de nieuwe 7nm chips ook zuiniger, dus alleen maar beter voor je accuduur.
Verwijderd
Het verschil is 3000 punten in Antutu. Echt marginaal, dat merk je niet in het dagelijks gebruik. Daarnaast heeft het alles wat ik wil. Het mooiste design tot nu toe (veel mooier en een stuk goedkoper dan de iPhone Xs laat staan de Max), genoeg opslagruimte en een OLED paneel. En ja dat weet ik wel, daarvoor lees je je in en bekijk je reviews. Ik had de Mate 20 gehaald (dus zonder OLED). Daarnaast is die test van die gozer niet realistisch. Wie buigt zijn telefoon nu op deze wijze? Nog niemand heeft het erover gehad bij het aanschaffen ervan dus niet relevant.XWB schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:30:
[...]
Welke uitvoering van de Mate 20 heb je teruggestuurd?
Besef wel dat zowel de normale Mate 20 als de Pro uitvoering de nieuwe Kirin 980 SoC hebben, en daarmee dus sneller zijn dan de Find X. Die laatste heeft de Snapdragon 845 SoC dat aanstaande december opgevolgd zal worden door Qualcomm's nieuwe 7nm SoC, die gelijkaardig of zelf beter moet presteren dan de Kirin 980 SoC.
Persoonlijk zou ik nu geen Snapdragon 845 telefoon meer in huis halen.
[...]
Maar dat weet je nog niet, want je hebt de Find X nog niet in bezit. En de bouwkwaliteit is dus behoorlijk ruk: Bensimpel in "[Oppo Find X] Ervaringen & Discussie"
ChinaGeek schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:40:
[...]
Natuurlijk heeft de nieuwe SoC verbeteringen, maar je overdrijf schromelijk.
Wanneer je stelt dat je dan net zo goed een midrange soc kunt nemen, overdrijf je schromelijk. Overigens merk je weinig van die snelheidswinst in dagelijks gebruik...XWB schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:52:
[...]
De Snapdragon 845 is 30% sneller dan zijn voorganger. De verwachting is dat de opvolger weer met double-digit prestatiewinst komt. Dat is een behoorlijk, en heeft dus niks met "overdrijven" te maken.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door banananas op 31-10-2018 07:23 ]
Zal om 12u zijn, volgens link op Youtube.Morgen om 14.00 begint het
Verwijderd
Nee dan spoor je toch niet @banananas. Als je alleen maar daar naar zou kijken dan zeker niet. Een smartphone is meer dan enkel een nieuwe cpu. Review van Tweakers sloeg inderdaad weinig op. De Oppo Find X die lager scoort dan de iPhone Xrbanananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 06:22:
Klopt.. Mensen denken altijd dat nieuwe hardware een hele nieuwe stap of verbetering zijn. Soms is dat wel zo, maar een nieuwe processor is meestal pas echt een verbetering tov de processor voor de vorige generatie.
Wat een onzin. Je gaat toch ook niet een telefoon aanschaffen met 10gb ram, alleen maar omdat het nieuw is en niemand het heeft? Dan spoor je toch ook niet..
@Koning-Admiraal De find x is zeker mooi! En als face unlock jou ding is moet je er zeker voor gaan . Die review slaat nergens op, want iedere tweaker hier weet dat zijn telefoon/computer heilig is voor hem en zal er dus echt wel zuinig mee omgaan. Ik ben alleen geen fan van alleen face unlock, maar dat is mijn mening.
Edit
Ik vind dat honor echt een klasse uitstraling geeft aan haar producten. Nu ben ik geen fan van een witte telefoon, maar het design is mooi!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En de lonovo is ook heel mooi
[Afbeelding]
Maar! Hij komt met een sd 630/710 hahahahahahaha lenovo toch
Ik snap niet hoe je dat kan plaatsen inderdaad. Een iphone beter dan de find x. Dan klopt er echt iets niet.. De gemiddelde midrange telefoon is nog beter qua hardware dan een iphone. Echt moeilijk serieus te nemen haha ik snap dat overall een iphone beter en degelijker is dan een midranger.. Maar volgens mij steken ze nu alsnog op de 3gb/4gb ram en matige processor tochVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:51:
[...]
Nee dan spoor je toch niet @banananas. Als je alleen maar daar naar zou kijken dan zeker niet. Een smartphone is meer dan enkel een nieuwe cpu. Review van Tweakers sloeg inderdaad weinig op. De Oppo Find X die lager scoort dan de iPhone Xr.
[ Voor 9% gewijzigd door banananas op 31-10-2018 09:01 ]
Verwijderd
Nee maar ik denk wel dat ik voor 80% zeker weet dat het de Find X wordt. Mocht de Magic 2 inderdaad verassen dan ga ik voor de Magic 2 mits het een global ROM krijgt. Over de review van Tweakers betreft de kans zit er groot in dat Apple druk uit oefent op reviewers om hun artikelen positief te beoordelen. Anders kunnen ze de toegang tot de nieuwste events ontzegt worden en krijgen ze geen review exemplaren meer binnen. Kijk alleen maar naar die Unbox gozer. Mag niet naar de nieuwe events toe en krijgt geen Apple producten meer opgestuurd. Jammer dat reviewers daardoor niet objectief kunnen oordelen.banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:59:
[...]
Ik snap niet hoe je dat kan plaatsen inderdaad. Een iphone beter dan de find x. Dan klopt er echt iets niet.. De gemiddelde midrange telefoon is nog beter qua hardware dan een iphone. Echt moeilijk serieus te nemen haha ik snap dat overall een iphone beter en degelijker is dan een midranger.. Maar volgens mij steken ze nu alsnog op de 3gb/4gb ram en matige processor toch
Gewoon een prachtig ding, alleen niet mijn ding qua unlocken helaas..
Maar, wat nou als de magic 2 globally launched word en de prijs is gunstig? Ga je dan nog voor de find x?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2018 09:16 ]
Zou veel verklaren hahaVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:11:
[...]
Nee maar ik denk wel dat ik voor 80% zeker weet dat het de Find X wordt. Mocht de Magic 2 inderdaad verassen dan ga ik voor de Magic 2 mits het een global ROM krijgt. Over de review van Tweakers betreft de kans zit er groot in dat Apple druk uit oefent op reviewers om hun artikelen positief te beoordelen. Anders kunnen ze de toegang tot de nieuwste events ontzegt worden en krijgen ze geen review exemplaren meer binnen. Kijk alleen maar naar die Unbox gozer. Mag niet naar de nieuwe events toe en krijgt geen Apple producten meer opgestuurd.
Je hoeft me niet uit te dagen, want ik weet goed dat de spoeling steeds dunner is geworden omdat de trend groter en groter is. Ik bedoel dat het voor mij geen vervanger kan zijn vanwege de prijs. (telefoon voor vrouw die niet zo veeleisend is qua specs, maar wel een compacter formaat wil én een beetje kwaliteit natuurlijk)woutur schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:15:
[...]
Ja, maar ik daag je uit alternatieven te noemen. Ik kom zelf niet heel veel verder dan bijvoorbeeld een Sony XA2, een Meizu M15 (Lite variant, zie hier de vergelijking). Die 4X was gewoon voor mij (net als de 3S daarvoor) een steengoed apparaat.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Het is dat je elke telefoon die je wilt aanbidt met tallen foto's en presentjes, maar uiteindelijk toch weer voor een ander/duurdere gaan die hem 2 dagen later het toch niet wordt... doet me denken aan mijn vriendin
Verwijderd
Haha boeren jongen toch. Je moet vaker naar je vriendin luisteren zo te zienpatrickkok schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:24:
[...]
Het is dat je elke telefoon die je wilt aanbidt met tallen foto's en presentjes, maar uiteindelijk toch weer voor een ander/duurdere gaan die hem 2 dagen later het toch niet wordt... doet me denken aan mijn vriendin
Nee, ik stel alleen dat als je geen snelheidsverschil ervaart, je wellicht al geholpen kan worden door een mid-range SoC. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er wel degelijk een snelheidsverschil tussen high-end chips is, want dat is simpelweg met benchmarkresultaten te onderbouwen. En cijfers liegen nietChinaGeek schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 00:02:
[...]
Wanneer je stelt dat je dan net zo goed een midrange soc kunt nemen, overdrijf je schromelijk.
Dat hangt van je dagelijks gebruik af. Als je niks spannends met je telefoon doet kan je evengoed een verouderde Snapdragon 810 aanschaffen inderdaad. Ikzelf echter kijk heel erg uit naar de nieuwe Qualcomm SoC, en zou één maand voor de aankondiging dan ook geen Snapdragon 845 meer aanschaffenOverigens merk je weinig van die snelheidswinst in dagelijks gebruik...
Heeft niks met denken te maken, maar met benchmarkresultaten die dat simpelweg bevestigen. Je kan wel aangeven dat het gevoelsmatig geen verschil maakt, maar testresultaten zijn simpelweg niet te ontkennen.banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 06:22:
Klopt.. Mensen denken altijd dat nieuwe hardware een hele nieuwe stap of verbetering zijn. Soms is dat wel zo, maar een nieuwe processor is meestal pas echt een verbetering tov de processor voor de vorige generatie.
Het verschil tussen 8GB en 10GB werkgeheugen is dan ook verwaarloosbaar, dus dat is geen sterk argument. Een nieuwe chip kan je benchmarken. Is er weinig verbetering in performance dan is er wellicht geen reden voor aanschaf. Maar een flinke prestatieverbetering kan wel degelijk een goede reden voor aanschaf zijn. In het voorbeeld hierboven zie je dus dat de Snapdragon 845 30% sneller is dan zijn voorganger. Dat noem ik aanzienlijk snellerWat een onzin. Je gaat toch ook niet een telefoon aanschaffen met 10gb ram, alleen maar omdat het nieuw is en niemand het heeft? Dan spoor je toch ook niet..
[ Voor 40% gewijzigd door XWB op 31-10-2018 11:48 ]
Ik hoopte op een goede tip met de uitdaging. Ik zag ook dat mijn vergelijkingslink niet lekker werkte. De tweede telefoon is de Meizu M15 (15 Lite). Die is dan weer rond de 200 euro geprijsd. Dat is nog lang geen 130 euro voor de 4x maar toch. Als je iets zoekt als de 4X kapot gaat, dan zou het een optie kunnen zijn. Komt ook nog in leuke kleurtjes.Hyp Hyper schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:23:
[...]
Je hoeft me niet uit te dagen, want ik weet goed dat de spoeling steeds dunner is geworden omdat de trend groter en groter is. Ik bedoel dat het voor mij geen vervanger kan zijn vanwege de prijs. (telefoon voor vrouw die niet zo veeleisend is qua specs, maar wel een compacter formaat wil én een beetje kwaliteit natuurlijk)
Not sure if trolling...HMC schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:02:
Note 5 is echt niet groot en zeker niet breed. Zelfs smaller dan mijn 3 jaar oude jiayu S3 en ongeveer zelfde als de 4x waar je het over had. Goedkoop en topding
Dat heeft niks met mening te maken, maar met feiten. Of wil je beweren dat een 30% snellere SoC verwaarloosbaar is?banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:54:
Als je mijn voorbeelden wilt ontkrachten met je eigen mening op dingen, lees de tekst dan ook goed aub.
[ Voor 13% gewijzigd door XWB op 31-10-2018 11:57 ]
Heb je toevallig een link naar de persconferentie?banananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:54:
Als je mijn voorbeelden wilt ontkrachten met je eigen mening op dingen, lees de tekst dan ook goed aub.
Nog 10 min voor de launch, ben benieuwd. Zeker over het stukje beschikbaarheid
->Kiswum schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:57:
[...]
Heb je toevallig een link naar de persconferentie?
Zoals ik al zei.. Als je dingen wilt ontkrachten, lees de tekst dan goed aub.XWB schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:56:
[...]
Dat heeft niks met mening te maken, maar met feiten. Of wil je beweren dat een 30% snellere SoC verwaarloosbaar is?
Aangezien ik linkjes naar feiten geplaatst heb, en in jouw tekst alleen krachttermen als "onzin" en "niet sporen" lees, kan ik alleen maar concluderen dat je vanuit onderbuikgevoelens reageertbanananas schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:58:
[...]
Zoals ik al zei.. Als je dingen wilt ontkrachten, lees de tekst dan goed aub.
[ Voor 75% gewijzigd door PaT op 31-10-2018 13:31 ]
[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 31-10-2018 13:31 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq