Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 00:34:
[...]
Zijn er maar heel weinig die een dergelijke constructie hebben. Omdat het duur is.
1 aanbieder is genoeg lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:55
Gisteren mijn Honor Note 10 ook binnen gekomen wat een mooie Phablet zeg ben weer helemaal Happy :)

Netflix en Youtube ook in HD dankzij jou tip _/-\o_

Nog een vraagje @WhySoSerious? : Hoe kan ik trillen tijdens het intikken uitzetten ?

En is het jou gelukt om gezichtsherkenning aan te krijgen bij mij kan ik niet registreren veldje blijft zwart waar mijn gezicht in moet komen .

Gebruik nu gewoon vingerprint werkt ook supersnel :)
WhySoSerious? schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:48:
[...]

Bedankt :D Met modded apk gewoon HD 720p/1080p en HDR in Netflix.
https://forum.xda-develop...p?p=77645952&postcount=20

Youtube is 1080p, maar HDR werkt niet. Gelukkig is hier ook een oplossing voor: https://forum.xda-develop...hdr-mode-mate-10-t3700388

Het is echt een mooie telefoon en het heeft NFC wat de meeste telefoons uit China niet hebben. Dit miste ik bij de Vivo Nex die ik eerst had. :)

De orginele EU lader is trouwens net binnen en fast charge werkt perfect. Ik heb hem bij Amazon.de besteld, want daar was het goedkoper. Het is deze:

https://www.amazon.de/Sam...310-Reiselader-Charge-Weiß/dp/B06XNN6VXS

pricewatch: Huawei Super Charger 4.5V/5A met USB-C kabel - White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:48
diquan2001 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:48:
Gisteren mijn Honor Note 10 ook binnen gekomen wat een mooie Phablet zeg ben weer helemaal Happy :)

Netflix en Youtube ook in HD dankzij jou tip _/-\o_

Nog een vraagje @WhySoSerious? : Hoe kan ik trillen tijdens het intikken uitzetten ?

En is het jou gelukt om gezichtsherkenning aan te krijgen bij mij kan ik niet registreren veldje blijft zwart waar mijn gezicht in moet komen .

Gebruik nu gewoon vingerprint werkt ook supersnel :)

[...]
Mooi op te horen. Ja dat heb ik ook nog steeds niet gevonden. Als de telefoon op stil staat trilt doe ook. Gezichtsherkenning gebruik ik niet, alleen de vingerprint.

Ik zit nu ook naar de Huawei Mate 20 X te kijken. Kwa specs nog beter, maar ja ook 2x zo duur. Misschien nog maar even wachten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 18-10-2018 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
banananas schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 00:26:
[...]

Bij mij werkt ie wel..

En nee zeker niet. Er zijn aanbieders met een warenhuis vanuit engeland. Deze bijv. Dan betaal je alleen 25/30 euro dhl kosten.

Edit: en dat is niet alleen bij telefoons, maar eigenlijk bij heel beel duurdere producten op ali.
Geen Engels warehouse. Ze worden daar op de 1 of andere manier omgelabeld.
En dat is verder niet duur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:45
ChinaGeek schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 08:36:
[...]

Geen Engels warehouse. Ze worden daar op de 1 of andere manier omgelabeld.
En dat is verder niet duur ofzo.
Oké, die zijn er ja. Maar garantie is alsnog wel 50-100 euro waard voor mij. Blijft natuurlijk persoonlijk!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26

13art

Moderator Mobile
Dat komt omdat jij de foto op de website van gizchina al hebt gezien. Zit in je cache.
Maar gizchina werkt niet met hotlinken waardoor voor anderen de foto niet zichtbaar is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Stukje dunner dan de Oppo Find X zo te zien:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/gwhNTW98/mimix3.jpg
klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 08:52:
[...]

Stukje dunner dan de Oppo Find X zo te zien:
[Afbeelding]
Wauw, dat was mijn grootste bezorgdheid!

Nou, dan wordt dit 100% mijn nieuwe telefoon. Damn wat is dat ding mooi zeg.

En bedankt voor die tip van gizchina en mijn cache, dat wist ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een herrie, is te hopen dat het in het echt niet zo'n geluid maakt :) ik ben altijd wel bang hoe lang zo'n uitschuifbare module mee gaat en dat er geen stof of zand enz. tussen komt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2018 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Pukson schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 08:41:
[...]

Oké, die zijn er ja. Maar garantie is alsnog wel 50-100 euro waard voor mij. Blijft natuurlijk persoonlijk!
Garantie gaat tegenwoordig via Allianz, je bent hem even kwijt, maar dat zal ook zijn wanneer hij terug moet naar Spanje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ChinaGeek schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Garantie gaat tegenwoordig via Allianz, je bent hem even kwijt, maar dat zal ook zijn wanneer hij terug moet naar Spanje...
Wel maar een jaar garantie. Ten minste dat zie ik bij AliExpress er altijd bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
l3art schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Wel maar een jaar garantie. Ten minste dat zie ik bij AliExpress er altijd bij staan.
Ow via Alliance? Is dat nieuw en hoe gaat dat dan in zijn werk? Lijkt dat je alsnog naar China moet sturen wat over het algemeen langer duurt en de communicatie wag minder is.

By the way wie voelt zich geroepen om al een mi MiX3 topic te openen. Dat alles word aangekondigd ook op de Spaanse en Franse Xiaomi Facebook geeft mij wel het idee dat er direct een globale versie komt

[ Voor 36% gewijzigd door Pukson op 18-10-2018 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Pukson schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:46:
[...]

Ow via Alliance? Is dat nieuw en hoe gaat dat dan in zijn werk?
Het makkelijkste is even naar AliExpress te gaan en te zoeken op bijv Mi Mix 2s en dan bij de eerste winkel staat Allianz er al bij, even op het logo klikken en dan kom je bij een pagina met uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:02
Moet wel lachen om de specs vertaling op ali waar een redmi 5 verkocht wordt:
.. CPU: Snapdragon 636 Octa Core
Opslag: 4 gb RAM 64 gb ROM
Scherm: 5.99 "FHD 2160x1080px
Achteruitrijcamera: 12MP + 5MP, f/2.2 + f/2.0 diafragma
Front camera: 13MP front-facing camera,..
Altijd handig voor in de auto!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pukson schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:46:
[...]

Ow via Alliance? Is dat nieuw en hoe gaat dat dan in zijn werk? Lijkt dat je alsnog naar China moet sturen wat over het algemeen langer duurt en de communicatie wag minder is.

By the way wie voelt zich geroepen om al een mi MiX3 topic te openen. Dat alles word aangekondigd ook op de Spaanse en Franse Xiaomi Facebook geeft mij wel het idee dat er direct een globale versie komt
Uit ervaring:

Bij het kopen van de telefoon krijg je ook direct een garantie aanmelding bij alliance inderdaad, een mailtje van alliance zelf. Een unieke code zit erbij, en bij het aanvragen van de garantie kun je die code invoeren. Door die code staan al je gegevens daar direct bij en telefoon info, dus dat scheelt tijd.

Dan is het inderdaad zaak dat je hem stuurt naar het adres wat bij die code komt als je het invult. Kosten voor de verzending krijg je terug en je bent je telefoon eventjes kwijt idd. Maar ze zijn er heel vriendelijk, meewerkend en open over. Ik besloot uiteindelijk zelf de telefoon te repareren omdat het van mijn vriendin was, en vrouwen kunnen nogal stressen en paniekerig zijn haha.. Over het algemeen zijn xiaomi telefoons goed zelf te repareren, integenstelling tot een iphone bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sfHRspn0/xiaomi-mi-mix-3.gif

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/TwPH4sX2/7225fc8.jpg

Ben wel benieuwd hoe de achterkant eruit komt te zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Het sliden zelf wekt wel nostalgie op bij mij. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:54:
[Afbeelding]

Ben wel benieuwd hoe de achterkant eruit komt te zien.
Krijg wel het idee dat ze geen fingerprint scanner achter het scherm hebben geplaatst. De video suggereert dat je het unlockt met het sliden en dat naar eigen interpretatie je gezicht wordt gescand ala face unlock.
Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pukson schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:59:
[...]

Krijg wel het idee dat ze geen fingerprint scanner achter het scherm hebben geplaatst. De video suggereert dat je het unlockt met het sliden en dat naar eigen interpretatie je gezicht wordt gescand ala face unlock.
Kan niet wachten.
Denk inderdaad niet dat er een in display fingerprintscanner in zal zitten. Misschien enkel voor het duurste model. Maar zoals het er nu naar uitziet lijkt het er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik hoop niet dat ze iphone en de find x achterna gaan met face unlock.. Wat een teleurstelling zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Als het goed werkt, zie ik het probleem niet. Heb ervaring met face ID en werkt prima. Wel kans dat in het duurdere model wel in display fp zit, net als de Explorer Edition.

Iemand de vertaling wat er staat op het plaatje van Koning Admiraal? Het gedeelte met 2400.

[ Voor 55% gewijzigd door Pukson op 18-10-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik wel, ik zie steeds collega's en familieleden met een iPhone x die constant hun telefoon moeten oppakken, gekke bochten moeten maken met hun hoofd als hij op tafel ligt en de zonnebril/labbril soms moeten afzetten. Vreselijk vind ik het idee dat je gedwongen wordt dat te gebruiken.

Natuurlijk zitten er leuke dingen aan die manier van unlocken, maar mijn mening en voorkeur erin is dat het niks voor mij is helaas. Het is niet voor niks dat in reviews de iPhones en find x bekritiseert worden voor deze keuze. Maar goed, net als de headphone jack word dit normaal blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:32:
Ik wel, ik zie steeds collega's en familieleden met een iPhone x die constant hun telefoon moeten oppakken, gekke bochten moeten maken met hun hoofd als hij op tafel ligt en de zonnebril/labbril soms moeten afzetten. Vreselijk vind ik het idee dat je gedwongen wordt dat te gebruiken.

Natuurlijk zitten er leuke dingen aan die manier van unlocken, maar mijn mening en voorkeur erin is dat het niks voor mij is helaas. Het is niet voor niks dat in reviews de iPhones en find x bekritiseert worden voor deze keuze. Maar goed, net als de headphone jack word dit normaal blijkbaar
Dan koop je de Vivo Nex gewoon. Heb hem ook en een prachtig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:44:
[...]
Dan koop je de Vivo Nex gewoon. Heb hem ook en een prachtig toestel.
Word je op den duur niet gek van het geluid van de selfiecam? In filmpjes vond ik dit erg aanwezig.. En ik kan me voorstellen in sommige situaties dat dit awkward is haha

Ik vind de nex ook mooi hoor, en zeker die nieuwe kleur variant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
banananas schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Word je op den duur niet gek van het geluid van de selfiecam? In filmpjes vond ik dit erg aanwezig.. En ik kan me voorstellen in sommige situaties dat dit awkward is haha

Kan je ook uitzetten zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die op zoek is naar een goedkoop backup/uitgaans/camperen whatever telefoon, de Nubia N1 Lite 2GB/16GB is nu in de aanbieding voor 56eu bij Joybuy.

met ondersteuning voor Android 8 met custom rom, 3000mah batterij en Nubia degelijkheid (aanname, maar over het algemeen goede telefoons) volgens mij niet slecht voor het geld. Oja, en volledige 4G ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pukson schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:02:
[...]

Kan je ook uitzetten zover ik weet
Nee ik bedoelde echt het motorische geluid. Het geluid wat je hoort als je die special effecrs uit zet. Is dat erg aanwezig, of totaal niet? In de filmpjes die ik zag hebben ze het namelijk een aantal keren aangehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Het geluid kun je gewoon uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat mij tegenstaat van de Mi Mix 3 is toch wel de kin. Zeker niet kleiner dan die van de Oppo Find X. Denk wel iets kleiner dan de Vivo Nex maar het had toch net wat dunner willen zien.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dpyf9iXXcAAW5CB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:15:
[...]

Het geluid kun je gewoon uitschakelen.
Zie 1 reactie boven deze haha :) kun je daar nog even op antwoorden, aangezien jij hem hebt

Edit:

Wat een opluchting, deze was ik even vergeten
[YouTube: Xiaomi Mi Mix 3 Hands-on video leaked]

[ Voor 21% gewijzigd door banananas op 18-10-2018 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Omg wat mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Inderdaad een mooi ding. Maar toch... Elephone... Ik weet het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 18-10-2018 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
l3art schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:12:
[...]

Even over Elephone en de U serie.
Ik loop hier al vanaf de launch met de U pro, prima ding, super design, schitterend scherm.
Draadloos laden werkt vlekkeloos, nfc werkt vlekkeloos, fingerprint supersnel, als ik hem vergelijk met youtube filmpjes even snel als de OP6.
Ik moet uiteraard ook eerlijk zijn dat de standaard software van Elephone niet je van het is zeg maar, gelukkig is er voor de Elephone U pro een actieve softwaredeveloper die het voor elkaar heeft gekregen om er echt een beest van te maken.
https://forum.xda-develop...-pro-android-8-0-t3777625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
l3art schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:12:
[...]

Uiteindelijk volgen andere fabrikanten met een gelijkaardig design. De Mi Mix 3 en Elephone U2 zijn een mooie voorproefje van wat we in 2019 mogen verwachten :)

Dergelijke designs met Android One :Y

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
XWB schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:41:
[...]

Uiteindelijk volgen andere fabrikanten met een gelijkaardig design. De Mi Mix 3 en Elephone U2 zijn een mooie voorproefje van wat we in 2019 mogen verwachten :)

Dergelijke designs met Android One :Y
Android One :N
Ik ben een skinfanboi :D
Meer settings, extra features etc, ieder wat wils gelukkig, al vind ik het Android One aanbod nog vrij karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf de Oppo Find X de ultieme smartphone vinden op dit moment. Maar dat ding is gewoon verkeerd (qua prijs) in de markt gezet. Daar schiet Oppo zichzelf mee in de voeten. Was het €699 dan verkocht het als warme broodjes. Met abonnement wel iets goedkoper maar alsnog te duur.

Maar eigenlijk doen bijna alle grote android merken het nu. Huawei en Samsung bijvoorbeeld vragen standaard altijd een bedrag van €1000 euro voor hun flagships. Ik wacht nog even met de Xiaomi Mi Mix 3 (video previews) maar het zal tussen deze twee gaan.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2018 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2018 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Elephone u2 pro is een mooie telefoon.. Maar een mediatek processor is wel zonde, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
banananas schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 06:57:
Elephone u2 pro is een mooie telefoon.. Maar een mediatek processor is wel zonde, toch?
er zit een snapdragon 845 in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:16:
Ik blijf de Oppo Find X de ultieme smartphone vinden op dit moment. Maar dat ding is gewoon verkeerd (qua prijs) in de markt gezet. Daar schiet Oppo zichzelf mee in de voeten.
De Oppo Find X is Europa misschien duur maar in China, wat toch de hoofdmarkt is voor Oppo, is hij gewoon goed geprijsd.
En Oppo moet het hebben van de R serie, wat al jaren de best verkochte smartphone in Azië is. De Find X was een test voor nieuwe technologie, niet zozeer een model dat veel verkocht moest worden.

Oppo wilde aandacht (net als Vivo) en heeft dat met de Find X gekregen. Dus ze hebben zich absoluut niet in de voeten geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
krissie100 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 07:20:
[...]

er zit een snapdragon 845 in
Oh shit, dan is het wel een mooi ding!

Edit:

Op de sites staat dat dit de achterkant van de mix 3 is

Afbeeldingslocatie: https://www.ixbt.com/img/x780/n1/news/2018/9/5/crop.php.jpeg

Alleen, ik zie geen slide telefoon? En geen vingerafdruk, dat kan dan zowel gunstig als ongunstig opgevat worden

Volgens deze site onder andere:
https://www.ixbt.com/news/2018/10/19/xiaomi-mi-mix-3.html

[ Voor 51% gewijzigd door banananas op 19-10-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 23:16:
Ik blijf de Oppo Find X de ultieme smartphone vinden op dit moment. Maar dat ding is gewoon verkeerd (qua prijs) in de markt gezet. Daar schiet Oppo zichzelf mee in de voeten. Was het €699 dan verkocht het als warme broodjes. Met abonnement wel iets goedkoper maar alsnog te duur.
[YouTube: OPPO Find X 60-Day Review - A Prophecy of Smartphone Design]

Maar eigenlijk doen bijna alle grote android merken het nu. Huawei en Samsung bijvoorbeeld vragen standaard altijd een bedrag van €1000 euro voor hun flagships. Ik wacht nog even met de Xiaomi Mi Mix 3 (video previews) maar het zal tussen deze twee gaan.
In China en dergelijke word die rond de 650-680 verkocht. Alleen China rom, ik houd XDA constant in de gaten want er komt een mogelijkheid de internationale rom op een CH versie te zetten.

Over de foto hierboven, het ziet er strak uit. Maar zoals je zegt zie ik totaal geen slide mechanical heb mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pukson schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

In China en dergelijke word die rond de 650-680 verkocht. Alleen China rom, ik houd XDA constant in de gaten want er komt een mogelijkheid de internationale rom op een CH versie te zetten.

Over de foto hierboven, het ziet er strak uit. Maar zoals je zegt zie ik totaal geen slide mechanical heb mijn twijfels.
Ik heb ook mijn twijfels..

Aan de andere kant, toen de prijzen gelekt waren, sprak xiaomi over een unibody (met pop up) en een andere versie. Maar goed, we gaan het zien.

Edit:

En nu al de 2e lek voor vandaag, een special edition
https://www.gizmochina.co...mi-mix-3-special-edition/

Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2018/10/xiaomi-mi-mix-3-special-edition.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door banananas op 19-10-2018 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pukson schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

Ehm dat hoef je mij niet te vertellen hoor ;). Nadeel van die China versie is dat het echt onbruikbaar is voor de westerse markten. En de internationale ROM komt er denk ook niet op. Of je moet er heel lang op wachten. Anders had ik het al lang gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
banananas schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:08:
[...]

Edit:

[Afbeelding]

Alleen, ik zie geen slide telefoon? En geen vingerafdruk, dat kan dan zowel gunstig als ongunstig opgevat worden

Kijk nog eens goed, er is wel degelijk een vingerafdruk aanwezig. ;)
(schuin onder de camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
mb1234 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:14:
[...]

Kijk nog eens goed, er is wel degelijk een vingerafdruk aanwezig. ;)
(schuin onder de camera)
Wauw... Hahaha thnx 8)7 ik moet stoppen met zo vroeg in de ochtend dingen posten :N

Het is overigens wel gunstig, mocht dit een versie voor de mix 3 zijn, dat ze de vingerafdruk aan de gebruiker ook aanbieden. Kan me goed voorstellen dat het duurdere model deze onder het scherm heeft dan en dit de pop up variant is waar face unlock niet mogelijk/vanzelfsprekend is

[ Voor 32% gewijzigd door banananas op 19-10-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:08:
[...]

Edit:

[Afbeelding]

Dit zijn de nieuwe kleuren. Dus het zal hoogstwaarschijnlijk een versie van de Mi Mix 3 zijn. Ik denk toch echt dat de in display fingerprintscanner alleen beschikbaar zal zijn voor het duurste model.

Overigens is dit een hele duidelijke foto van de voorkant. Onderkin is in ieder geval groter dan gedacht. Maar valt nog mee.
Afbeeldingslocatie: https://www.ixbt.com/img/x780x600/n1/news/2018/9/5/Xiaomi-Mi-MIX-3-real-device.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zit er redelijk symmetrisch uit. Denk dat het groot lijkt omdat de bovenkant is uitgeschoven. Is er iemand die Chinees spreekt of waar ik de vertaling vandaan kan halen over de special edition? Die zou wrs wel een in display fp hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:12:
[...]

Ehm dat hoef je mij niet te vertellen hoor ;). Nadeel van die China versie is dat het echt onbruikbaar is voor de westerse markten. En de internationale ROM komt er denk ook niet op. Of je moet er heel lang op wachten. Anders had ik het al lang gekocht.
Kijk deze thread

https://forum.xda-develop...-guys-dream-true-t3846126

Verwachting is volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:59

raq

Wrong topic

[ Voor 96% gewijzigd door raq op 20-10-2018 13:47 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:18
Heeft de mi mix 3 een oled of een LCD scherm? Dat kan ik nog nergens vinden. Twijfel tussen die en de 6t

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
groxgrox schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:37:
Heeft de mi mix 3 een oled of een LCD scherm? Dat kan ik nog nergens vinden. Twijfel tussen die en de 6t
Ik gok een lcd gezien dat de mi mix 2(s) beide ook een lcd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
l3art schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:28:
[...]

Ik gok een lcd gezien dat de mi mix 2(s) beide ook een lcd hebben.
Ik ook gezien ze niet gaan voor een in display scanner wat oled vereist. Maar als de geruchten kloppen dat de pro een in display krijgt heb ik het vermoeden dat de normale versie wel oled heeft. De Mi 8 heeft inmiddels ook Oled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Lol, die U2 heeft wel de beste screen to body ratio tot nu toe
"The device comes with a screen-to-body ratio of 928%."

bron: https://www.gizmochina.co...ideo-and-key-specs-outed/

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 20-10-2018 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Render vs echte kin en bezels.
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/xiaomi-mi-mix-3-real-chin-on-youku-not-thin-like-official-ad.png
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/xiaomi-mi-mix-3-real-chin-on-youku-not-thin-like-official-ad-323.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08
Toch net iets meer kin maar blijft er prachtig uitzien.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:19
Als de camera's nu ook nog een keer fatsoenlijk zijn op de MI Mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:14
Hoop toch dat de Mi Mix 3 een oled scherm krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm dat is wel duidelijk dat het een oledscherm krijgt. De Mi8 heeft het ook al. En de Mix is voor Xiaomi zelfs belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:38:
Ehm dat is wel duidelijk dat het een oledscherm krijgt. De Mi8 heeft het ook al. En de Mix is voor Xiaomi zelfs belangrijker.
Inderdaad, ik begreep de discussie hierboven ook al niet.

Voor de technologie die ze voor het scherm gebruiken moeten ze wel oled gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop trouwens wel dat het op de één of andere manier stereo geluid krijgt. Middels de speaker aan de bovenkant en onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:42:
Ik hoop trouwens wel dat het op de één of andere manier stereo geluid krijgt. Middels de speaker aan de bovenkant en onder.
Daar heb ik niks over gelezen helaas.

Xiaomi kan echt een geweldig iets neerzetten als ze all out gaan. Ik ben bang dat ze veel concessies gaan doen. Op dit moment ziet de honor magic 2 er interessanter uit dan de mix 3 vind ik helaas, zeker met de rear fp van mix 3. Ik weet alleen niks van de prijs van de honor magic 2. En ik ben ook niet zo een fan van huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:21:
[...]

Daar heb ik niks over gelezen helaas.

Xiaomi kan echt een geweldig iets neerzetten als ze all out gaan. Ik ben bang dat ze veel concessies gaan doen. Op dit moment ziet de honor magic 2 er interessanter uit dan de mix 3 vind ik helaas, zeker met de rear fp van mix 3. Ik weet alleen niks van de prijs van de honor magic 2. En ik ben ook niet zo een fan van huawei.
Ik heb geen problemen met de rear fp zolang face ID even veilig is als die van Apple.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Misschien eens een apart topic voor die Mi Mix 3? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 23:51:
[...]
Ik heb geen problemen met de rear fp zolang face ID even veilig is als die van Apple.
Het gaat me in principe niet zo zeer om veiligheid.. Eerder om gemak. En gewoon het idee van een ud fp vind ik gaaf, dat is ook de plek vind ik waar een fp moet zitten.

Iemand ervaring of kennis over het merk honor, qua kwaliteit software en prijs? Is dat te vergelijken met oppo en vivo bijvoorbeeld?

[ Voor 14% gewijzigd door banananas op 22-10-2018 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 21:38:
Waarom zou de Mix belangrijker zijn? 8)7 Xiaomi verkoopt veel meer budgetmodellen dan Mix's.
De Redmi serie is vele malen belangrijker voor Xiaomi dan de Mix. De Mix is net als de Nex en Find X een showmodel. Puur alleen voor marketing, niet voor sales.
Youku ziet er nooit zo uit. Da's wel erg fake |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
banananas schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 00:10:
Iemand ervaring of kennis over het merk honor, qua kwaliteit software en prijs? Is dat te vergelijken met oppo en vivo bijvoorbeeld?
De software bij Honor is ok, EMUI werkt goed en stabiel maar het wijkt wel redelijk af van stock Android dus je moet ermee kunnen leven. Het brengt een hoop goede features mee maar tegelijkertijd ook wat ergernissen. Honor is verder altijd scherp geprijsd. Qua updates imo wel een ramp, eerste jaar zowat 3 maandelijks en vanaf het 2e jaar zo goed als niets meer. In het 2e en 3e jaar van m'n Honor 7 heb ik nog 2 updates mogen ontvangen ... waardeloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 03:56:
[...]

Waarom zou de Mix belangrijker zijn? 8)7 Xiaomi verkoopt veel meer budgetmodellen dan Mix's.
De Redmi serie is vele malen belangrijker voor Xiaomi dan de Mix. De Mix is net als de Nex en Find X een showmodel. Puur alleen voor marketing, niet voor sales.

[...]

Youku ziet er nooit zo uit. Da's wel erg fake |:(
Onzin, de Mix is het flagship model van Xiaomi en dat is zeker geen showcase. Ze zullen er zeker minder van verkopen maar dat maakt het niet minder belangrijk voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:56:
[...]

Onzin, de Mix is het flagship model van Xiaomi en dat is zeker geen showcase. Ze zullen er zeker minder van verkopen maar dat maakt het niet minder belangrijk voor ze.
De MI-lijn is de flagship lijn.
De Mix is de concept lijn, waarin ze nieuwe dingen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:56:
[...]

Er zitten 3 Mi Stores hier vlakbij. 2 ervan hebben de Mix 2 niet eens. De 3rde heeft 1 demo model en die staat gewoon tussen de Mi 8's.
Als de Mix zo belangrijk zou zijn dan hadden ze er wel iets meer aandacht aan besteed.

Ze verdienen veel minder aan dan de Redmi of Mi series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Largamelion schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 08:11:
[...]
De software bij Honor is ok, EMUI werkt goed en stabiel maar het wijkt wel redelijk af van stock Android dus je moet ermee kunnen leven. Het brengt een hoop goede features mee maar tegelijkertijd ook wat ergernissen. Honor is verder altijd scherp geprijsd. Qua updates imo wel een ramp, eerste jaar zowat 3 maandelijks en vanaf het 2e jaar zo goed als niets meer. In het 2e en 3e jaar van m'n Honor 7 heb ik nog 2 updates mogen ontvangen ... waardeloos dus.
Thnx! En qua custom rom support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
banananas schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

Thnx! En qua custom rom support?
Gezien Honor geen sources vrijgeeft, zo goed als nihil. Enkel aangepaste/opgekuiste EMUI versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Largamelion schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:53:
[...]
Gezien Honor geen sources vrijgeeft, zo goed als nihil. Enkel aangepaste/opgekuiste EMUI versies.
Bah.. Wat een afknapper. Dan maar hopen dat de mix 3 niet tegenvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honor Magic 2
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/early-honor-magic-2-hands-on-pictures-912.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/early-honor-magic-2-hands-on-pictures-651.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/early-honor-magic-2-hands-on-pictures.jpg

Zo te zien wel met in display fingerprintscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best mooi en de kin lijkt smaller te zijn dan die van de Mi Mix 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zeker een mooi ding! Maar is er wel een kans dat die naar de internationale markten komt? De Magic serie was dacht ik alleen voor de Chinese markt toch? Twijfel wel, maar de community voor de mi mix zou wel groter zijn en een Snapdragon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas

Honor magic 2 hands on leak, kort filmpje. Lijkt ie nou zo dik, of is dat een vertekend beeld?

Edit:

Hier officiële fotos van de magic 2

https://www.gizchina.com/...official-photos-released/

Qua dikte is het vertekend denk ik t.o.v. mijn s7 edge 7.7mm:
157.32×75.13×8.3mm

Edit 2:

Lol:

Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/really-mi-mix-3-snapdragon-855.jpg

Het zou wat zijn 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door banananas op 23-10-2018 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zou mooi wezen, zag het ook voorbij komen op een andere site. Maar kom op iedereen kan zo'n bord maken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pukson schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 01:18:
Zou mooi wezen, zag het ook voorbij komen op een andere site. Maar kom op iedereen kan zo'n bord maken haha.
Ja ik vind het eerder ook grappig. Het wordt ook nog eens serieus als lek beschouwd. Nu geloof ik er niks van, maar aan de andere kant zou het geweldig zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de Honor lijn normaliter niet in Europa uitgebracht. Dan zou de Honor Magic 2 ook hier direct verkrijgbaar moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:58:
Wordt de Honor lijn normaliter niet in Europa uitgebracht. Dan zou de Honor Magic 2 ook hier direct verkrijgbaar moeten zijn?
Alle honor modellen die ik gezocht heb, inclusief de honornmagic 1, kwamen allemaal direct uit met b7 en b20.

Over de prijs zeggen ze dat die goedkoper/gelijk aan de mix 3 zou worden. Maar dat is een verwachting, geen zekerheid.

Ik ben benieuwd, ik vind hem prachtig. Het heeft alles en meer dan dat ik wilde van de mix 3.

[ Voor 4% gewijzigd door banananas op 23-10-2018 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:10:
[...]

Alle honor modellen die ik gezocht heb, inclusief de honornmagic 1, kwamen allemaal direct uit met b7 en b20.

Over de prijs zeggen ze dat die goedkoper/gelijk aan de mix 3 zou worden. Maar dat is een verwachting, geen zekerheid.

Ik ben benieuwd, ik vind hem prachtig. Het heeft alles en meer dan dat ik wilde van de mix 3.
Als die hier met gapps uitgebracht gaat worden dan denk ik ook dat deze de voorkeur krijgt boven de Mix 3. In display fingerprintscanner en 3D face ID. De achterkant ziet er toch heel vrij uit zo zonder een rear fingerprintscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-09 09:39
Enig nadeel aan de Honor (en ook Huawei) serie is dat er geen mogelijkheid is voor het unlocken van de bootloader, met andere woorden als Honor de ondersteuning stopt is het gewoon gedaan ermee, ga je met oude software zitten.

Om maar een voorbeeld te geven ik heb deze https://www.gsmarena.com/leeco_le_max_2-8051.php is nooit een deftige ondersteuning gekomen van LeEco maar heb wel Android Pie met de security patches van oktober 2018 omdat je custom roms erop kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:14:
[...]
Als die hier met gapps uitgebracht gaat worden dan denk ik ook dat deze de voorkeur krijgt boven de Mix 3. In display fingerprintscanner en 3D face ID. De achterkant ziet er toch heel vrij uit zo zonder een rear fingerprintscanner.
Ik vind die fingerprint daarom zo belangrijk in het scherm.. Het zorgt ervoor dat de achterkant blijft zoals die hoort te zijn. Plus mooier met hoesjes.

Enige nadeel is geen custom software zoals ik hierboven begrijp. :|

Edit: prijs van de mix 3

http://www.slashleaks.com/l/mi-mix-3-poster-and-price-leaked

[ Voor 12% gewijzigd door banananas op 23-10-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:58:
De Honor Magic niet. Die is nooit in Europa uitgebracht. En deze 2 lijkt ook weer voor de Chinese markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
Ben zelf ook al weken aan het wachten op nieuws omtrent de Mi Mix 3. Heb op dit moment een Mi6 en die bevalt erg goed. Logische opvolger zou de Mi8 zijn maar heb een hekel aan die hele notch-hype.

Een fingerprint op de voorkant van het toestel is voor mij een absolute pre. Aangezien ik bureauwerk doe ligt de telefoon altijd voor/naast me en kan ik hem nu snel unlocken met de fingerprint sensor in de homebutton van de Mi6 terwijl die op het bureau ligt. Als die sensor op de achterkant zou zitten zou ik altijd m'n telefoon op moeten pakken, hetzelfde bij face recognition - zeker bij een slider mechanisme zoals de Mix 3.
Misschien is het gewenning maar het lijkt mij niet handig :P

De Honor is ook een serieuze kandidaat als ik de specs zo zie. Moet eerlijk zeggen dat het aantal updates van Miui nou ook niet bepaald veel te noemen is. Draai nu sinds een week of vier Miui 10.0.1.0 Global en nog geen één update gehad, daarvoor met Miui 9 duurde het soms ook maanden.

Kortom: de uiteindelijke specs plus spoedige global launch ja/nee zullen voor mij de beslissende factoren zijn as donderdag vermoed ik. Op dat laatste heb ik wel goede hoop aangezien Xiaomi France veelvuldig adverteert op haar Facebook met de Mix 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officiële poster en prijzen zijn gelekt:
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/mi-mix-3-poster-leaked.png
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/thumbnail/crop.php?src=http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/mi-mix-3-poster-leaked.jpg&h=1002&w=750

€464 euro dus als startprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
ronald1989 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:57:
Ben zelf ook al weken aan het wachten op nieuws omtrent de Mi Mix 3. Heb op dit moment een Mi6 en die bevalt erg goed. Logische opvolger zou de Mi8 zijn maar heb een hekel aan die hele notch-hype.

Een fingerprint op de voorkant van het toestel is voor mij een absolute pre. Aangezien ik bureauwerk doe ligt de telefoon altijd voor/naast me en kan ik hem nu snel unlocken met de fingerprint sensor in de homebutton van de Mi6 terwijl die op het bureau ligt. Als die sensor op de achterkant zou zitten zou ik altijd m'n telefoon op moeten pakken, hetzelfde bij face recognition - zeker bij een slider mechanisme zoals de Mix 3.
Misschien is het gewenning maar het lijkt mij niet handig :P

De Honor is ook een serieuze kandidaat als ik de specs zo zie. Moet eerlijk zeggen dat het aantal updates van Miui nou ook niet bepaald veel te noemen is. Draai nu sinds een week of vier Miui 10.0.1.0 Global en nog geen één update gehad, daarvoor met Miui 9 duurde het soms ook maanden.

Kortom: de uiteindelijke specs plus spoedige global launch ja/nee zullen voor mij de beslissende factoren zijn as donderdag vermoed ik. Op dat laatste heb ik wel goede hoop aangezien Xiaomi France veelvuldig adverteert op haar Facebook met de Mix 3 :)
Maar, je weet dat de fp op de achterkant zit toch hé?

De magic 2 en elephone u2 pro en oneplus 6t hebben hem in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Moet alleen nog wat BTW overheen :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Jammer dat de render zich ook weer schuldig maakt aan Photoshop, de kin is toch wat kleiner dan in het echt op die render ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Dan blijft er maar 1 vraag over voor mij, waar zal de vingerscanner zitten?

Zie dat de webpagina offline is met de prijzen.

[ Voor 25% gewijzigd door Schumi_wk op 23-10-2018 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
banananas schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Maar, je weet dat de fp op de achterkant zit toch hé?

De magic 2 en elephone u2 pro en oneplus 6t hebben hem in het scherm.
Ik neem al die sites met leak info met een flink pak zout. Als een menubord met daarop wat gekrabbel al als source wordt genomen 8)7

Eerst maar eens zien wat Xiaomi donderdag presenteert. Kan zijn dat er een versie komt met een fp in het scherm en eentje met een fp achterop, net als bij de Mi8 serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
XWB schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Moet alleen nog wat BTW overheen :p
Dat en nog een extratje á 50 euro voor de verkopers
Sowieso dat er een uitvoering komt met een in display fp. Net als de Mi 8 Pro en EE

[ Voor 16% gewijzigd door Pukson op 23-10-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
ronald1989 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

Ik neem al die sites met leak info met een flink pak zout. Als een menubord met daarop wat gekrabbel al als source wordt genomen 8)7

Eerst maar eens zien wat Xiaomi donderdag presenteert. Kan zijn dat er een versie komt met een fp in het scherm en eentje met een fp achterop, net als bij de Mi8 serie :)
Van de mi 8 serie was niet eens bekend dat ze 2 maanden later met een lite en pro versie zouden komen. Dus met de presentatie zul je dat niet wijzer worden als er geen fp in het scherm zit helaas.

Ik hoop het hoor, en laten we idd afwachten. Hoop alleen niet dat het prijsverschil zo groot zal zijn dan, net als de mi 8 en de ee ivm beschikbaarheid van het toestel.

Edit:

Xiaomi gaming phone is aangekondigd.. Het biedt goede hoop voor een fijne prijs van de mix 3. Zelfde specs veelal, en de 10gb 256gb versie kost 600 dollar ongeveer.

[ Voor 17% gewijzigd door banananas op 23-10-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Voor degene die nog een Vivo Nex A model willen op https://www.gearbest.com/...wid=1433363&lkid=16696486 geven ze een mooie korting.

Dit is wel het model met de vingerscanner achteraan en de SD710 als processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Viel mij trouwens op dat de Mi Mix 3 nog heel niet is gelekt via TENAA. Een keuringsinstantie van China. Zou dat betekenen dat de MiX3 nog lang niet officieel word uitgebracht?

Nog een klein filmpje
http://n.miaopai.com/media/tos2ihe~NSb~5O5EQ7L8zXD3xKfe6wlk

[ Voor 19% gewijzigd door Pukson op 24-10-2018 09:57 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html