• ruubs11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 19:54
Ik heb gisterenavond mijn S9+ verkocht om eens een een Chinese krachtpatser aan te schaffen. Nu ben ik het meest gecharmeerd van de Vivo Nex S en de Oppo Find X. Daarnaast vind ik de Xiaomi Mi8 Explorer Edition ook een interessant toestel maar heeft voor mij te veel weg van de iPhone X met die (naar mijn mening) verschrikkelijke notch. Ook ben ik zojuist de Meizu 16th tegengekomen, ook een zeer interessant toestel! En dan komt de Xiaomi Mi Mix 3 ook nog binnenkort uit?! Wat misschien wel alle bovenstaande toestellen in haar schaduw laat staan?
Ben wel benieuwd wat jullie bevindingen zijn van deze toestellen. Wachten op de Mix 3 of misschien zelfs wachten op de Oneplust 6T, of toch een van de eerder genoemde?

Nu ben ik ook absoluut niet bekend met de software van deze toestellen, wat ik hier op de forums en elders heb gelezen is dat ze allemaal (als het goed is) een global versie hebben waar de Play Store op te vinden is met in ieder geval de Engelse taal en ook allemaal band20 ondersteunen dus te gebruiken in NL, klopt dit? :)

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
ruubs11 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:00:
Ik heb gisterenavond mijn S9+ verkocht om eens een een Chinese krachtpatser aan te schaffen. Nu ben ik het meest gecharmeerd van de Vivo Nex S en de Oppo Find X. Daarnaast vind ik de Xiaomi Mi8 Explorer Edition ook een interessant toestel maar heeft voor mij te veel weg van de iPhone X met die (naar mijn mening) verschrikkelijke notch. Ook ben ik zojuist de Meizu 16th tegengekomen, ook een zeer interessant toestel! En dan komt de Xiaomi Mi Mix 3 ook nog binnenkort uit?! Wat misschien wel alle bovenstaande toestellen in haar schaduw laat staan?
Ben wel benieuwd wat jullie bevindingen zijn van deze toestellen. Wachten op de Mix 3 of misschien zelfs wachten op de Oneplust 6T, of toch een van de eerder genoemde?

Nu ben ik ook absoluut niet bekend met de software van deze toestellen, wat ik hier op de forums en elders heb gelezen is dat ze allemaal (als het goed is) een global versie hebben waar de Play Store op te vinden is met in ieder geval de Engelse taal en ook allemaal band20 ondersteunen dus te gebruiken in NL, klopt dit? :)
Klopt behalve voor t-mobile die gebruikt geen band 20 (800) Maar band 8 (900)
Dit kun je heel goed zien op kimovill.com staat alles duidelijk aangegeven welk provider welke band gebruikt en of de desbetreffende telefoon die banden heeft...

Wel toevallig dat ik nu juist de s9+ i.c.m. verlenging abbo wil aanschaffen om vervolgens op de mi mix 3 over te gaan als deze goed verkrijgbaar is voor een schappelijke prijs :)

• ruubs11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 19:54
patrickkok schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:43:
[...]

Wel toevallig dat ik nu juist de s9+ i.c.m. verlenging abbo wil aanschaffen om vervolgens op de mi mix 3 over te gaan als deze goed verkrijgbaar is voor een schappelijke prijs :)
Ze zeggen wel eens dat toeval niet bestaat haha
patrickkok schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:43:
[...]

Klopt behalve voor t-mobile die gebruikt geen band 20 (800) Maar band 8 (900)
Dit kun je heel goed zien op kimovill.com staat alles duidelijk aangegeven welk provider welke band gebruikt en of de desbetreffende telefoon die banden heeft...
Houdt dit in dat t-mobile niet te gebruiken is bij deze telefoons? Laat het nou net zo zijn dat ik zeker nog een jaar vast zit aan t-mobile :'(

Edit: heb even gebruik gemaakt van kimovil.com en de toestellen gezocht, gelukkig onderstunen ze allen B8 _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door ruubs11 op 13-09-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier..

Ik heb interesse in de Cubot x18 plus, weet iemand of die in Nederland op T mobile draait? Ik ben op bovengenoemde site geweest maar snap het niet zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2018 @ 04:26:
Hallo allemaal,

.....Ik heb interesse in de Cubot x18 plus, weet iemand of die in Nederland op T mobile draait?....
Ik neem aan dat je 4G bedoeld.
Sinds kort heeft T mobile (TD-LTE) B38 toegevoegd,
De Cubot ondersteund geen TD banden, alleen FD banden. (B7 (2600MHz) is een FD-LTE band)
Je hebt met de Cubot 4G op B1, B3 en B8
B20 is vooral voor KPN en Vodafone van belang

T- Mobile
Band 1: 2100 MHz
Band 3: 1800 MHz
Band 8: 900 MHz
Band 38: 2600 MHz

Cubot X18+
B1 (2100MHz),
B3 (1800MHz),
B7 (2600MHz),
B8 (900MHz),
B20 (800MHz)

[ Voor 14% gewijzigd door elinx op 16-09-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:41
Is er iemand hier met een Honor Note 10 in gebruik ?
Ik lees dat er geen Widevine L1 op zit klopt dit ?

Dus netflix kan alleen maar 540p resolutie weergeven .

En weet iemand toevallig wanneer de 8GB 128GB word verkocht ?

[ Voor 16% gewijzigd door diquan2001 op 16-09-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:36

13art

Moderator Mobile
diquan2001 schreef op zondag 16 september 2018 @ 11:15:

Volgens een topic op xda heeft de note 10 wel L1. Maar Netflix niet in HD. Daar beweert iemand dat HD of niet niet alleen te maken heeft met L1 maar ook met of Netflix toestaat HD content af te spelen op een toestel (merk + type).

Geen idee of dit klopt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuppes
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 09:59
Als opvolger van Xiaomi Redmi 1S (brick) denk ik aan een Xiaomi Mi A2, echter denk ik toch dat ik voor een HomTom Ht 20 pro ga. Waarom deze rare switch, dat is omdat ik hem ook voor navigatie op mijn scooter wil gaan gebruiken. Ben bang dat een Mi A2 die schokken niet zo zal waarderen. Weet iemand of het scherm van een HomTom 20 pro bij zonlicht nog goed leesbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 23:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

tuppes schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:49:
Als opvolger van Xiaomi Redmi 1S (brick) denk ik aan een Xiaomi Mi A2, echter denk ik toch dat ik voor een HomTom Ht 20 pro ga. Waarom deze rare switch, dat is omdat ik hem ook voor navigatie op mijn scooter wil gaan gebruiken. Ben bang dat een Mi A2 die schokken niet zo zal waarderen. Weet iemand of het scherm van een HomTom 20 pro bij zonlicht nog goed leesbaar is?
Ik denk dat je meer hebt aan eigenaren van de Mi A2 die je kunnen vertellen hoe de foon functioneert als navigatie met scooter/auto. Kleine kans dat je hier HomTom-eigenaren treft :P

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
tuppes schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:49:
De bouwkwaliteit van de HomTom lijkt van de buitenkant steviger maar hoeft niet perse iets te zeggen over hoe intern het moederbord etc zit vastgemaakt. Hoe deze zich kan verhouden tegen een Xiaomi A2 wat betreft schokken en trillen kan alleen de praktijk laten zien. Je zou het wel eerder verwachten van de HomTom natuurlijk. Daarnaast is de HomTom IP68 en dus iets beter bestand tegen wat spatten, lijkt me wel handig voor als je hem op de scooter gaat gebruiker. Echter blijkt de A2 zeer goed bestand tegen water:
https://www.getdroidtips.com/is-xiaomi-mi-a2-a-waterproof-device-in-a-budget/

Daarnaast, het scherm op de HomTom is een 720p en 4.7" groot. De Xiaomi heeft een 5.84" met 1080x2280 (Noem je dat 2280p? Nee toch). Als je aan het rijden bent lijkt me dat een iets groter scherm wel prettig is.

Over de HomTom en licht:

Foto 1
foto 2

Lijkt me niet heel helder. Gelukkig komt de winter eraan en heb je minder last van het zonlicht :+

• tuppes
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 09:59
Call of Duty schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:43:
[...]

Daarnaast, het scherm op de HomTom is een 720p en 4.7" groot. De Xiaomi heeft een 5.84" met 1080x2280 (Noem je dat 2280p? Nee toch). Als je aan het rijden bent lijkt me dat een iets groter scherm wel prettig is.

Over de HomTom en licht:

Foto 1
foto 2

Lijkt me niet heel helder. Gelukkig komt de winter eraan en heb je minder last van het zonlicht :+
Bedankt voor de goede informatie. In de winter zit deze jongen naast de kachel. :)
Ben een echte mooi weer rijder, zoals je hebt kunnen lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K.P.A.X.
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-04 13:02
Voor geïnteresseerden in Meizu 16th

Er is nu een aanbieding bij 'Meizu Official store' bij Aliexpress, 20%off, scheelt ongeveer -€50
https://meizu.aliexpress.com/store/4424199

• 20-22 September
• Model: 8/128GB, Zwart, 6"

BTW er is nog seller coupon van $4

Nederlands is niet mijn moedertaal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Nu 2 dagen de LeEco/Coolpad Cool1 in gebruik. Wat een superding zeg. Over 4g kan ik niks zeggen, abbo met alleen bellen (toch bijna overal wifi). Ik kan nog niet geloven dat ie maar €86,- heeft gekost.

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 20:48
poema schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:52:
Nu 2 dagen de LeEco/Coolpad Cool1 in gebruik. Wat een superding zeg. Over 4g kan ik niks zeggen, abbo met alleen bellen (toch bijna overal wifi). Ik kan nog niet geloven dat ie maar €86,- heeft gekost.
Ik heb hem inmiddels 1,5 jaar in gebruik, 150 euro voor betaald toen. Ik ben ook erg tevreden, prima accuduur, mooi design (wel erg gladde achterkant), software is ook relatief stabiel. Camera ook goed (zeker vergeleken met vergelijkbaar geprijsde toestellen in NL). Helaas geen updates van de fabrikant... En dus nog steeds Android 6.0. Er is wel een unofficial update voor maar daar moet ik nog eens rustig voor gaan zitten, om er zeker van te zijn dat ik de Russische instructies goed interpreteer...

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

• poema
electropruts schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:11:
[...]

om er zeker van te zijn dat ik de Russische instructies goed interpreteer...
:) :) . Had hier ook over gelezen maar waag me er niet aan, veel te veel moeite en onduidelijk resultaat. Had 'm ook gekozen vanwege de accu(duur). Die is echt top. Wat de achterkant betreft, vind het meevallen met glad, is mat goudkleurig alu. Zou niet misstaan op een toestel van €800,- :)

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 20:48
poema schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:21:
Wat de achterkant betreft, vind het meevallen met glad, is mat goudkleurig alu. Zou niet misstaan op een toestel van €800,- :)
Ik heb de zilvere, misschien dat die gladder is... Als ik hem ondersteboven op mijn bureau leg krijg ik er amper grip op, liet hem zo vaak glippen dat ik er nu maar een case omheen heb.

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

• poema
electropruts schreef op donderdag 20 september 2018 @ 19:00:
[...]

Ik heb de zilvere, misschien dat die gladder is... Als ik hem ondersteboven op mijn bureau leg krijg ik er amper grip op, liet hem zo vaak glippen dat ik er nu maar een case omheen heb.
Hoesje moet nog binnen komen Afbeeldingslocatie: https://img.staticbg.com/thumb/gallery/oaupload/banggood/images/33/76/377306a7-e552-4e2b-a583-c388478c7727.jpg

Wel handig dat er geen gaatje zit voor de notificatie led. Even langs de schoenmaker :)

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 14:48
diquan2001 schreef op zondag 16 september 2018 @ 11:15:

De 8GB/128G heb ik gisteren ontvangen van Giztop. Het was met DHL Express maar 3 dagen onderweg en ik had geen extra kosten, want er stond een mp4 speler op de factuur. Echt een top telefoon met een mooi groot scherm en goede dual speakers! :)

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/db48151b4e1e1c71b9b0ee70e66b5653.png
De code die tussen haakjes staat geeft nog 2% korting en werkt bij iedereen.

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

WhySoSerious? schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:07:
[...]

De 8GB/128G heb ik gisteren ontvangen van Giztop. Het was met DHL Express maar 3 dagen onderweg en ik had geen extra kosten, want er stond een mp4 speler op de factuur. Echt een top telefoon met een mooi groot scherm en goede dual speakers! :)

[Afbeelding]
De code die tussen haakjes staat geeft nog 2% korting en werkt bij iedereen.
Show off. :+ :P
Kan je ook nog de vraag beantwoorden? _O-

offtopic:
Grappig bedoeld uiteraard.

Eat the bugs, live in a pod

• WhySoSerious?
HMC schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:25:
[...]

Show off. :+ :P
Kan je ook nog de vraag beantwoorden? _O-

offtopic:
Grappig bedoeld uiteraard.
Haha, over Netflix bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Gefeliciteerd met je nieuwe toestel :)

En valt het tegen geen HD netflix ?

Youtube wel gewoon op 1080p ?

Ik heb nu de P20 Pro maar mis mijn grote scherm die ik op mijn Mi Max 2 had .
Daarom wil ik eigenlijk de P20 Pro verkopen en de Note 10 halen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
diquan2001 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:31:
Gefeliciteerd met je nieuwe toestel :)

En valt het tegen geen HD netflix ?

Youtube wel gewoon op 1080p ?

Ik heb nu de P20 Pro maar mis mijn grote scherm die ik op mijn Mi Max 2 had .
Daarom wil ik eigenlijk de P20 Pro verkopen en de Note 10 halen .

[...]
Bedankt :D Met modded apk gewoon HD 720p/1080p en HDR in Netflix.
https://forum.xda-develop...p?p=77645952&postcount=20

Youtube is 1080p, maar HDR werkt niet. Gelukkig is hier ook een oplossing voor: https://forum.xda-develop...hdr-mode-mate-10-t3700388

Het is echt een mooie telefoon en het heeft NFC wat de meeste telefoons uit China niet hebben. Dit miste ik bij de Vivo Nex die ik eerst had. :)

De orginele EU lader is trouwens net binnen en fast charge werkt perfect. Ik heb hem bij Amazon.de besteld, want daar was het goedkoper. Het is deze:

https://www.amazon.de/Sam...310-Reiselader-Charge-Weiß/dp/B06XNN6VXS

pricewatch: Huawei Super Charger 4.5V/5A met USB-C kabel - White

[ Voor 43% gewijzigd door WhySoSerious? op 25-09-2018 16:47 ]

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag een bijzondere ervaring gehad bij een shop via AliExpress. Daar een Mi Pad 4 besteld vanuit Spain (bewust voor die optie gekozen vanwege de snelle levering en geen douane). Krijg ik vandaag een mailtje:

Hello my friend
How are you?
I just received a very important message about your parcel.
Because your address is in Oss, Netherlands, it has an independent customs, Logistics company can't send parcels to you, I am very sorry about this matter.
Please cancel your order, the reason to choose: I do not want to buy it or other
Next time you shop, you can choose to send the parcel from China.
Any questions, please let me know.
Best regards
Amanda

Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik snap sowieso niet wat nu het probleem is. Ze bieden het zelf als leverancier aan om vanuit Spanje op te sturen. Gaat om deze shop/mi pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Aghanim schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:17:
Vandaag een bijzondere ervaring gehad bij een shop via AliExpress. Daar een Mi Pad 4 besteld vanuit Spain (bewust voor die optie gekozen vanwege de snelle levering en geen douane). Krijg ik vandaag een mailtje:

Hello my friend
How are you?
I just received a very important message about your parcel.
Because your address is in Oss, Netherlands, it has an independent customs, Logistics company can't send parcels to you, I am very sorry about this matter.
Please cancel your order, the reason to choose: I do not want to buy it or other
Next time you shop, you can choose to send the parcel from China.
Any questions, please let me know.
Best regards
Amanda

Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik snap sowieso niet wat nu het probleem is. Ze bieden het zelf als leverancier aan om vanuit Spanje op te sturen. Gaat om deze shop/mi pad.
Het gebeurt vaker dat die andere warehouses alleen zijn voor verzendingen in dat land zelf. Meestal staat er dan bij 'Can't send to the Netherlands' als je een andere optie dan China kiest. Vermoedelijk zijn ze dit vergeten toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Vandaag me P20 pro verkocht en toch maar de Honor Note 10 8GB/128GB variant besteld .

Het kleinere scherm van de P20 Pro zat mij toch dwars .
Ik hoop dat ik met de Note 10 een goede keuze heb gemaakt :-)

besteld bij Ali voor 523 Eur en nog wat centjes .Laat het wachten nu maar beginnen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:57
Voor uleFone S8 Pro bezitters misschien goed om te weten dat er malware zit in de soundrecorder app op dit toestel.

https://news.sophos.com/e...may-include-your-privacy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08:51

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

ik ben aan de slag gegaan met mijn fotobewerker ik vind zelf dat xiaomi het volgende modellen (die er nu niet zijn) in het gamma moet toevoegen
1. Xiaomi MI8 note
dit kan nog wel eens een goede note 9 alternatief zijn met styluspen
specs
SD845
8GB ram
128/256GB opslag
android 8.1 (MIUI)
stylus
NFC
dubbele camera
4200 mah accu
6,5 scherm
prijs onduidelijk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/H1IKBhM83OdNBfRjECWIIky1/thumb.jpg
2. xiaomi redmi GO
een xiaomi voor mensen met weinig geld draaiende op lichte android GO
specs
SD425
2GB ram
16GB opslag
android GO
single camera
3200 mah accu
5,6 inch scherm met notch
mogelijke prijs 89 euro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e2X8oKqrvoDXkvM2spGK7jJN/thumb.jpg

[ Voor 234% gewijzigd door Ludwig005 op 07-10-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:47
Zijn er hier nog meer mensen met een Cubot Power?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:52
Tijdens het surfen kwam ik de meizu x8 tegen. Volgens mij een top toestel met een snapdragon 710. Antutu performance is vergelijkbaar met een S8 alleen gpu loopt achter. Het geeft alle bands en kost rond 250 euro.

https://www.kimovil.com/e...buy-meizu-meizu-x8-global

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xiaomi Mi Mix 3 ga ik ook bestellen. En dan kijken welke ik hou. De Vivo of Xiaomi. Presentatie zou volgende week moeten zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2018 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:17:
De Xiaomi Mi Mix 3 ga ik ook bestellen. En dan kijken welke ik hou. De Vivo of Xiaomi. Presentatie zou volgende week moeten zijn.
Maandag ja.. Kan na 4 maanden geruchten checken niet meer wachten..

Nu komen ze ineens weer met het verhaal van een sd 855.

In principe ongeloofwaardig, echter voor 5g is de sd 845 niet geschikt in zijn huidige vorm. 5g is ook maar de vraag natuurlijk.. Pff maandag...

En woensdag de lenovo s5 pro slider met dual optical zoom.

[ Voor 9% gewijzigd door banananas op 11-10-2018 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:16:
[...]

Maandag ja.. Kan na 4 maanden geruchten checken niet meer wachten..

Nu komen ze ineens weer met het verhaal van een sd 855.

In principe ongeloofwaardig, echter voor 5g is de sd 845 niet geschikt in zijn huidige vorm. 5g is ook maar de vraag natuurlijk.. Pff maandag...

En woensdag de lenovo s5 pro slider met dual optical zoom.
En daarna de Honor Magic 2. Één ding is zeker 2019 zullen bijna alle merken over gaan tot een volledig bezelvrije telefoon :). En oja de vreselijke notch hype kan dan ook de koelkast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:45:
[...]
En daarna de Honor Magic 2. Één ding is zeker 2019 zullen bijna alle merken over gaan tot een volledig bezelvrije telefoon :). En oja de vreselijke notch hype kan dan ook de koelkast in.
Zoals de pixel 3.. Pijnlijk vond ik dat, als ik de notch van bijv de 6t en de vivo x23 zie. Ik snap niet dat google met zoiets komt.

Ik ben ook maar wat blij met notch vrije telefoons.

Wat verwacht je van de prijs? Ik weet dat de magic 2 de duurste van de 3 wordt. Maar denk j3 dat de mix 3 (ongeveer 450/500 euro goedkoopste model) duurder wordt dan de s5 pro van lenovo?

(alle lekken van de z5 die gingen over notch vrij enzo, waren eigenlijk van de s5 pro schijnt. Een verkeerde interpretatie was het van de media, dus ik ben dit keer toch weer enthousiast voor die presentatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:56:
[...]

Zoals de pixel 3.. Pijnlijk vond ik dat, als ik de notch van bijv de 6t en de vivo x23 zie. Ik snap niet dat google met zoiets komt.

Ik ben ook maar wat blij met notch vrije telefoons.

Wat verwacht je van de prijs? Ik weet dat de magic 2 de duurste van de 3 wordt. Maar denk j3 dat de mix 3 (ongeveer 450/500 euro goedkoopste model) duurder wordt dan de s5 pro van lenovo?

(alle lekken van de z5 die gingen over notch vrij enzo, waren eigenlijk van de s5 pro schijnt. Een verkeerde interpretatie was het van de media, dus ik ben dit keer toch weer enthousiast voor die presentatie)
Xiaomi kennende zal de Mi mix 3 scherp geprijsd zijn. Denk tussen de 450-550 dollar. Dus voor ons rond de 450-550 euro na tax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-09 09:39
Heb ook interesse in de Mi Mix 3, maar denk niet dat hij volgende maandag zal verschijnen. Als je de vrijdag de media uitnodigt om de maandag de voorstelling te geven is dat gewoon te kort. Ik denk dat het eerder naar het einde van de maand zal gaan. Dat het geen SD 855 wordt ben ik van overtuigd, maar moest het toch SD855 worden dan gaat de prijs met 100€ de hoogte in. Mijn gedacht van de prijs (met sd845) is 600$. Mijn voorkeur gaat uit naar deze omdat ze toch de sources vrijgeven en er genoeg custom roms gaan zijn indien de support stopt.

Voor mij zal het waarschijnlijk de honor magic 2 niet worden want volgens geruchten zal deze niet buiten China verkocht worden.

En wat Lenovo betreft, heb daar al mijn twijfels bij, maar wie weet komen ze nu met een aangename verrassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De Snapdragon 855 wordt naar verwachting in december aangekondigd, het lijkt me dan ook onwaarschijnlijk dat deze in de Xiaomi Mi Mix 3 zal zitten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Schumi_wk schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:49:
Heb ook interesse in de Mi Mix 3, maar denk niet dat hij volgende maandag zal verschijnen. Als je de vrijdag de media uitnodigt om de maandag de voorstelling te geven is dat gewoon te kort. Ik denk dat het eerder naar het einde van de maand zal gaan. Dat het geen SD 855 wordt ben ik van overtuigd, maar moest het toch SD855 worden dan gaat de prijs met 100€ de hoogte in. Mijn gedacht van de prijs (met sd845) is 600$. Mijn voorkeur gaat uit naar deze omdat ze toch de sources vrijgeven en er genoeg custom roms gaan zijn indien de support stopt.

Voor mij zal het waarschijnlijk de honor magic 2 niet worden want volgens geruchten zal deze niet buiten China verkocht worden.

En wat Lenovo betreft, heb daar al mijn twijfels bij, maar wie weet komen ze nu met een aangename verrassing.
Mix 3 event is 5 dagen geleden al aangekondigd voor de 15e in een beijing sport center. De mix 3 wordt naast de mi note 4 aangekondigd (de lex)

Ik ga er dan ook vanuit dat 10.15 gewoon 15 okt betekent en dat er geen 15e maand in china is.

Zeker weten doe je het nooit natuurlijk, maar het event is allang gepland volgens die officiële xiaomi posters.

De sd 855 geloof ik ook niets van hoor, net zo min als 5g.. Maar het is een leuke gedachte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Volgens deze bronnen: https://www.gizmochina.co...rint-scanner-leaked-again en https://www.xiaomitoday.com/xiaomi-mi-mix-3-new-leak/

Hierbij staat telkens dat deze datum nog niet bevestigd is maar ik wacht vol hoop, zal deze toch maar kopen ten vroegste halverwege november. Laat ons hopen :*) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me op dat er eigenlijk geen één concreet leak is over de Xiaomi Mi Mix 3 behalve van Xiaomi zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Het enige wat je met zekerheid kan zeggen is dat het een allscreen slider phone wordt, en volgens de posters op 15 okt wordt gepresenteerd.

Alle andere leaks worden gekoppeld aan de mix 3, maar zijn niet altijd serieus te nemen. Die nieuwe leak van gisteren over die russische site die de mix 3 al als pre order te koop heeft en adverteerd met sd 855, gebruikt een fan-made foto. Niet heel geloofwaardig dus. Zo zijn er nog heel veel leaks van sites die maar wat roepen om interessant te zijn helaas. Nog even geduld, xiaomi stelt eigenlijk nooit teleur vind ik, zeker niet qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om de onder bezel. Dat maakt of breekt de looks van een full screen smartphone. Te grote kin maakt dat ding meteen lelijk, wijzend naar de Xiaomi Mi 8. Een Oppo Find X kin zou geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
Wat ik hoop is dat de mi mix 3 in een 5g variant komt...
5g hebben we in Nederland de komende 3 jaar toch niet nodig en scheelt ook weer mooi in de portomonee als het er niet op zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wel raar dat er nog niks is aangekondigd van een event terwijl de Mi mix 3 maandag gepresenteerd zou moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:13:
Maar wel raar dat er nog niks is aangekondigd van een event terwijl de Mi mix 3 maandag gepresenteerd zou moeten worden?
Dat is er wel.
https://www.ithome.com/0/387/095.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het over Xiaomi. Normaliter zetten ze op Twitter van te voren een teaser van wat ze gaan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
De mix 3 wordt volgens bronnen echt maandag gepresenteerd. Er is een mix 3 timer, gepubliceerd door xiaomi, op internet die uitkomt op 15 oktober.

"The dedicated countdown timer webpage can be accessed by searching the ‘Xiaomi Mix 3’ queries on a leading Chinese search engine Sogou"

Edit: zelf kan ik hem niet vinden helaas..

[ Voor 7% gewijzigd door banananas op 13-10-2018 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:30
Ben benieuwd naar de Mix3. Mocht die morgen worden aangekondigd zou het nog wel dik 2 maanden kunnen duren voordat je het toestel voor een normale prijs kan importeren en een globale versie betreft. Op de poster na is niks gelekt ook geen tijd?

By the way zoals een andere Tweaker aangaf zijn de enige leaks tot nu van Xiaomi zelf, dat is dan wel weer heel knap. Of het toestel moet nog geen eens in massa productie zijn wat dat kan verklaren. Achja ik ben erg benieuwd!

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat er morgen een Mi Mix 3 gepresenteerd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 23:12:
Ik denk niet dat er morgen een Mi Mix 3 gepresenteerd wordt.
Ik denk het ook niet. Ik had wat meer nieuws berichten verwacht zo net voor de launch..

Ach ja, net als de poster van 15.9 is de poster van 15.10 ook niet de launch date gebleken.

Edit: ook nergens een stream te vinden. Plus volgens die countdown timer zou het om 8:00 nederlandse tijd moeten gebeuren. Helaaaaaas alweer

[ Voor 16% gewijzigd door banananas op 15-10-2018 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schumi_wk
Ze zijn begonnen met voorzichtig alles naar buiten te brengen, ik verwacht volgende Xiaomi in de loop van volgende week zijn opwachting maakt. Volgens mij gaan ze de Mi Mix 3 proberen uit te brengen voor de Honor magic 2.

Bron: https://www.gizchina.com/...ted-teasing-the-mi-mix-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Schumi_wk schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:15:
Ze zijn begonnen met voorzichtig alles naar buiten te brengen, ik verwacht volgende Xiaomi in de loop van volgende week zijn opwachting maakt. Volgens mij gaan ze de Mi Mix 3 proberen uit te brengen voor de Honor magic 2.

Bron: https://www.gizchina.com/...ted-teasing-the-mi-mix-3/
Wel mooi hoe ze dat ding hypen. Daarbij spreken ze in het artikel over een 100% scherm, terwijl ik toch echt nog een smalle kin zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
l3art schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

Wel mooi hoe ze dat ding hypen. Daarbij spreken ze in het artikel over een 100% scherm, terwijl ik toch echt nog een smalle kin zie.
Ready for a major announcement. Nou ben benieuwd! Kan me niet voorstellen dat die over 2 werken al te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

Dat was toch al zichtbaar op dat korte filmpje waar ze het slide mechanisme lekten.. Dat de media het weer hyped naar 100% is inderdaad mooi haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Volgens het tempered glas dat ik zie, is dat zoals de VIVO NEX S, das denk ik 91%. Voor mij is dat meer dan genoeg liever een kleine kin dan een notch waar een vliegtuig kan op landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:48
100% scherm wil ook niemand lijkt me, dan kan je je telefoon niet meer deftig vasthouden laat staan wat er gebeurt als je 'm laat vallen. Ik vind 'm er prima uitzien op de plaatjes in die link hierboven.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is die dan. Launch zal dus heel snel zijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/thumbnail/crop.php?src=http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/img_20181015_174926.jpg&h=1211&w=750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Toch een fp op de achterkant, hoopte op een in display! Zag dat ze op Twitter ook al wat hadden gepost die Donovan Su dan.

Edit: Nu ik weer kijk, lijkt het alsof de toestellen ernaast de 2s is gezien de dozen.

[ Voor 26% gewijzigd door Pukson op 15-10-2018 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pukson schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 18:05:
Toch een fp op de achterkant, hoopte op een in display! Zag dat ze op Twitter ook al wat hadden gepost die Donovan Su dan.

Edit: Nu ik weer kijk, lijkt het alsof de toestellen ernaast de 2s is gezien de dozen.
Nee het is de Mix 2S die je er naast ziet liggen. De 3 krijgt een in display fingerprintscanner en face ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Het enige waar ik nog bang voor ben, is dat de telefoon bulky en dik word door het slide mechanisme .

Vaak zie je dat de eerste modellen redelijk dik zijn, en bij andere merken die het nabootsen steeds dunner en dunner worden. Toch ziet het er veelbelovend uit, bedankt voor die lek! Die had ik nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kin lijkt redelijk klein te zijn.
Afbeeldingslocatie: https://wx2.sinaimg.cn/large/ec712038gy1fw99ic1olcj20qo1benpd.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2018 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Kin kan natuurlijk klein zijn omdat het USB/tril/speakergedeelte in het onderste slidestuk is verwerkt (neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Is trouwens geen lek de afbeelding van hierboven, komt van Xiaomi zelf en high res :)

De Tweet bekijken van @donovansung: https://twitter.com/donov.../1051878779558219777?s=09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DpkGUyZW4AAg4yN.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2018 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Prachtig..

Iemand de bluf van lenovo gezien? Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ziet er goed uit! Zou haast denken dat die rond de 800-1000 dollar range komt. Straalt die uit.

10/12 stille hint?

Waar vind je deze informatie.

Lijkt toch dat het bijna 100% screen wordt

https://www.phonearena.co...ign-display-leak_id106346 alle leaks lijkt op dit van paar maanden terug.

[ Voor 24% gewijzigd door Pukson op 16-10-2018 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
Belsimpel heeft al een pagina:

https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-mix-3/los-toestel

Officieel aangekondigd nu:

https://www.androidpure.com/official-xiaomi-mi-mix-3-launch/

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/www.androidpure.com/wp-content/uploads/2018/10/Xiaomi-Mi-Mix-3-launch.jpg?ssl=1

Nog even geduld dus helaas

[ Voor 105% gewijzigd door banananas op 16-10-2018 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is hem in ieder geval zeker niet. Bovenkant heeft een zichtbare cam en nog een redelijke bovenbezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:14:
Dat is hem in ieder geval zeker niet. Bovenkant heeft een zichtbare cam en nog een redelijke bovenbezel.
Huh, ik zie toch echt het achterste eruit geschoven hoor..

Of kijk ik nu echt zo scheel.. Links boven in de hoek waar het scherm ophoudt kun je toch zien dat het 2 delen zijn..? :X

Edit: ok, misschien is dat toch geen schaduw 8)7 |:(

[ Voor 6% gewijzigd door banananas op 16-10-2018 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:18:
[...]

Of kijk ik nu echt zo scheel.. Links boven in de hoek waar het scherm ophoudt kun je toch zien dat het 2 delen zijn..? :X

[YouTube: Xiaomi Mix 3 / Mi Note 4 / Lex - What's next?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
banananas schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 07:18:
[...]

Naar mijn idee is dat echt wel de MiX3 dit is de officiële aankondiging. Dat bovenste stukje is waarschijnlijk als het camera gedeelte omhoog staat vandaar de schaduw/waas.

Op hun Weibo komt steeds wat meer info. Word dus echt de eerste commerciële 5G telefoon. Denk wel dat het een soort pro uitvoering gaat zijn.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hCOVtKO.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3OjwQau.png

[ Voor 18% gewijzigd door Pukson op 16-10-2018 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij had een andere foto in zijn bericht staan die hij nu verwijderd heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2018 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Het ging om deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://cache.media.techz.vn/upload/2018/10/16/tz-21539655525-xiaomi-mi-mix-3_600x935.jpg

Ik had hem verwijderd omdat ik na beter kijken ook dacht dat het niet de mix 3 was. Kwam van een Aziatische site over de mix 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Oh vandaar de verwarring.. Dat is de MiX3 niet nee haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pukson schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:35:
Oh vandaar de verwarring.. Dat is de MiX3 niet nee haha.
Ik dacht om half 6 in de ochtend dat deze was uitgeklapt om het mechanisme weer te teasen. :O

Ik ben echt zo benieuwd naar deze telefoon. Ook naar de mogelijkheid van 2 verschillende versies wat een tijdje terug gelekt was, hoop dat dat waar is. Betwijfel het, want dan zouden er 8 verschillende versies uitkomen. Maar gaaf zou het zeker zijn!

Edit:

Lol, mensen:

https://www.gizchina.com/...ay-come-with-10gb-of-ram/

Afbeeldingslocatie: https://img.gizchina.com/2018/10/Xiaomi-Mi-Mix-3-5G.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door banananas op 16-10-2018 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
@Koning-Admiraal, @Pukson en @Shuven ea
Nu de Mix3 formeel aangekondigd is, denk ik dat het tijd wordt om een Mix3 topic te openen, zodat jullie daar verder kunnen chatten.

[ Voor 15% gewijzigd door elinx op 16-10-2018 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xiaomi Mi Mix 3 is nog niet gelanceerd. Dus past op dit moment gewoon prima in dit topic.

Over de kin gesproken Huawei mate 20 heeft ook een bizar kleine kin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKi5Tz2n-Fa467U-8gZkPrXHp6o=/x800/filters:strip_icc()/i/2002238861.jpeg?f=imagegallery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Wil net zeggen als de Notch er niet zat was het voor mijn ogen symmetrisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Die is ook mooi.. Maar qua software ook?

En wat vinden jullie van deze?

Afbeeldingslocatie: https://img.gizchina.com/2018/10/U2-Pro-1.png

Ulefone u2 pro

Edit:

Nog even over de mix 3

Afbeeldingslocatie: https://img.gizchina.com/2018/10/s_964eb41e4661467ea0491f301d001bda.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door banananas op 16-10-2018 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:13:
Die is ook mooi.. Maar qua software ook?

En wat vinden jullie van deze?

[Afbeelding]

Ulefone u2 pro

Edit:

Nog even over de mix 3

[Afbeelding]
De Ulefone U2 Pro zal er zeer mooi uitzien.

Maar alleen met een high end Snapdragon processor anders zou ik het links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pukson schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:07:
Wil net zeggen als de Notch er niet zat was het voor mijn ogen symmetrisch.
De mate 20 is mooier dan de mate 20 pro. De onderbezel is gelijkwaardig aan de iPhone XS.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Heb ooit (kortstondig) een Elephone gehad, maar die software trok op geen... Geen sources vrijgegeven dus niemand kon er iets mee doen. Geen Elephone meer voor mee ondanks dat ze toch wel altijd mooie telefoons afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Schumi_wk schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:41:
Heb ooit (kortstondig) een Elephone gehad, maar die software trok op geen... Geen sources vrijgegeven dus niemand kon er iets mee doen. Geen Elephone meer voor mee ondanks dat ze toch wel altijd mooie telefoons afleveren.
Hoe lang was dat geleden?

Want ik herinner me meer merken die hun software niet in orde hadden in het begin, maar in de loop der jaren een prima android versie leverden. Misschien geldt dat ook voor elephone? Ik ken het merk verder niet hoor, maar de telefoon is mooi, dus het zou zonde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Damn.. Waar is het nodig voor? Ik heb werkelijk geen idee namelijk..

https://www.gizchina.com/...ant-officially-confirmed/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schumi_wk
banananas schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:48:
[...]

Hoe lang was dat geleden?

Want ik herinner me meer merken die hun software niet in orde hadden in het begin, maar in de loop der jaren een prima android versie leverden. Misschien geldt dat ook voor elephone? Ik ken het merk verder niet hoor, maar de telefoon is mooi, dus het zou zonde zijn
begin dit jaar met de S8, had het vergeten erbij te plaatsen. Ze hebben bij mijn weten 2 updates uitgebracht voor die telefoon en zelfs geen update naar Oreo gedaan.

Ik raad Elephone aan niemand aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:32:
Damn.. Waar is het nodig voor? Ik heb werkelijk geen idee namelijk..

https://www.gizchina.com/...ant-officially-confirmed/
Dat is ook helemaal niet nodig. Dit is gewoon een marketing stunt voor mensen die denken die meer altijd beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:19:
[...]

Dat is ook helemaal niet nodig. Dit is gewoon een marketing stunt voor mensen die denken die meer altijd beter is.
Dus er is geen realistisch scenario waar je 8 tot 10gb werkgeheugen nodig hebt?

Volgens mij verbruik je toch bij normaal gebruik rond de 2 a 3 gb ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:46:
[...]

Dus er is geen realistisch scenario waar je 8 tot 10gb werkgeheugen nodig hebt?

Volgens mij verbruik je toch bij normaal gebruik rond de 2 a 3 gb ram?
Nee 10GB is echt overkill. Sterker nog, 8GB is al overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 14:48:
[...]

Nee 10GB is echt overkill. Sterker nog, 8GB is al overkill.
Bedankt voor de reactie. Ik was namelijk van plan de 10gb te nemen, met het oog op de toekomst en de telefoon dan niet gedatteerd zou gaan worden. Stom dat ze zich zo focussen dan op10gb en 5g terwijl het voor een normale gebruiker niet relevant is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickkok
Precies dus eigelijk hoop ik op een 4g versie en 6gb of 8gb ram voor 100 euro minder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
De aankondiging van de Mi MiX3 is blijkbaar ook op de Spaanstalige Facebook van Xiaomi geplaatst! Nu heb ik goede hoop dat ik hem dan kan bestellen vanuit Amazon.es of iig importeren uit Spanje met een soort huifkar service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pukson schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:00:
De aankondiging van de Mi MiX3 is blijkbaar ook op de Spaanstalige Facebook van Xiaomi geplaatst! Nu heb ik goede hoop dat ik hem dan kan bestellen vanuit Amazon.es of iig importeren uit Spanje met een soort huifkar service :)
Kun je uitleggen wat je bedoelt, en wat precies de voordelen zijn van wat je bedoelt?

Ik heb alleen ooit een redmi note 5 besteld, dus het is vrij nieuw voor me met import telefoons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
banananas schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:30:
[...]

Kun je uitleggen wat je bedoelt, en wat precies de voordelen zijn van wat je bedoelt?

Ik heb alleen ooit een redmi note 5 besteld, dus het is vrij nieuw voor me met import telefoons..
Stel dat hij te bestellen is via Amazon.es: Je betaald geen importheffing/invoerrechten. Snellere levering plus garantie waar je gewoon gebruik van kan maken. Als je iets uit China importeert kan je 9 van de 10 keer fluiten naar je garantie en support.
Mocht hij vanuit Spanje of ander EU land te koop worden aangeboden voor 100 euro meer is dat het zeker waard.

Xiaomi heeft afgelopen jaar verschillende winkels geopend binnen de EU (Barcelona, Praag, Parijs,Polen) om maar paar te noemen. Kans acht ik daarom redelijk aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Pukson schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 20:59:
[...]

Stel dat hij te bestellen is via Amazon.es: Je betaald geen importheffing/invoerrechten. Snellere levering plus garantie waar je gewoon gebruik van kan maken. Als je iets uit China importeert kan je 9 van de 10 keer fluiten naar je garantie en support.
Mocht hij vanuit Spanje of ander EU land te koop worden aangeboden voor 100 euro meer is dat het zeker waard.

Xiaomi heeft afgelopen jaar verschillende winkels geopend binnen de EU (Barcelona, Praag, Parijs,Polen) om maar paar te noemen. Kans acht ik daarom redelijk aanwezig
Super, fijn om te weten. Dat van de garantie merkte ik al bij de redmi note 5 van mijn vriendin inderdaad. Nu ben ik zelf heel zuinig op mijn telefoon gelukkig.

Is de prijs zo erg verschillend op een amazon in vergelijking tot aliexpress? (aliexpress vind ik erg goedkoop, zie de mi 8 bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je, Belsimpel gaat het ook gewoon verkopen. Sinds ze een deal hebben met Xiaomi is het gewoon direct een global ROM editie die je daar kunt krijgen. Ze verkopen de Mi 8, de Mi Mix 2 en 2S ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 23:34:
Waarom zou je, Belsimpel gaat het ook gewoon verkopen. Sinds ze een deal hebben met Xiaomi is het gewoon direct een global ROM editie die je daar kunt krijgen. Ze verkopen de Mi 8, de Mi Mix 2 en 2S ook.
Juist.. De poco bijv, 340 op belsimpel, 280 op ali en geen invoerrechten incl verzending met dhl binnen 4 werldagen.. Ik ben benieuwd wat het verschil van de mix 3 gaat zijn dan.

Nog iets:

Afbeeldingslocatie: https://img.gizchina.com/2018/10/Xiaomi-slide-camera-phone-a.jpg

Die ene leak waar ze het hadden over prijs en opslag en werkgeheugen.. Daarbij hadden ze het over een unibody en een andere telefoon. Zou het dan toch 2 versies worden, een slider en dit model? Of gaat dit gewoon iets anders zijn of iets zijn wat niet uitgebracht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 00:19:
[...]

Juist.. De poco bijv, 340 op belsimpel, 280 op ali en geen invoerrechten incl verzending met dhl binnen 4 werldagen.. Ik ben benieuwd wat het verschil van de mix 3 gaat zijn dan.

Nog iets:

[Afbeelding]

Die ene leak waar ze het hadden over prijs en opslag en werkgeheugen.. Daarbij hadden ze het over een unibody en een andere telefoon. Zou het dan toch 2 versies worden, een slider en dit model? Of gaat dit gewoon iets anders zijn of iets zijn wat niet uitgebracht wordt?
Geen invoerrechten? Uit China met DHL is 9 van de 10 keer gewoon inklaringsbelasting. Overigens werkt die foto niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 00:23:
[...]
Geen invoerrechten? Uit China met DHL is 9 van de 10 keer gewoon inklaringsbelasting. Overigens werkt die foto niet.
Bij mij werkt ie wel..

En nee zeker niet. Er zijn aanbieders met een warenhuis vanuit engeland. Deze bijv. Dan betaal je alleen 25/30 euro dhl kosten.

Edit: en dat is niet alleen bij telefoons, maar eigenlijk bij heel beel duurdere producten op ali.

[ Voor 11% gewijzigd door banananas op 18-10-2018 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 00:26:
[...]

Bij mij werkt ie wel..

En nee zeker niet. Er zijn aanbieders met een warenhuis vanuit engeland. Deze bijv. Dan betaal je alleen 25/30 euro dhl kosten.

Edit: en dat is niet alleen bij telefoons, maar eigenlijk bij heel beel duurdere producten op ali.
Zijn er maar heel weinig die een dergelijke constructie hebben. Omdat het duur is.
Pagina: 1 ... 72 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html