Ik heb gisterenavond mijn S9+ verkocht om eens een een Chinese krachtpatser aan te schaffen. Nu ben ik het meest gecharmeerd van de Vivo Nex S en de Oppo Find X. Daarnaast vind ik de Xiaomi Mi8 Explorer Edition ook een interessant toestel maar heeft voor mij te veel weg van de iPhone X met die (naar mijn mening) verschrikkelijke notch. Ook ben ik zojuist de Meizu 16th tegengekomen, ook een zeer interessant toestel! En dan komt de Xiaomi Mi Mix 3 ook nog binnenkort uit?! Wat misschien wel alle bovenstaande toestellen in haar schaduw laat staan?
Ben wel benieuwd wat jullie bevindingen zijn van deze toestellen. Wachten op de Mix 3 of misschien zelfs wachten op de Oneplust 6T, of toch een van de eerder genoemde?
Nu ben ik ook absoluut niet bekend met de software van deze toestellen, wat ik hier op de forums en elders heb gelezen is dat ze allemaal (als het goed is) een global versie hebben waar de Play Store op te vinden is met in ieder geval de Engelse taal en ook allemaal band20 ondersteunen dus te gebruiken in NL, klopt dit?
Ben wel benieuwd wat jullie bevindingen zijn van deze toestellen. Wachten op de Mix 3 of misschien zelfs wachten op de Oneplust 6T, of toch een van de eerder genoemde?
Nu ben ik ook absoluut niet bekend met de software van deze toestellen, wat ik hier op de forums en elders heb gelezen is dat ze allemaal (als het goed is) een global versie hebben waar de Play Store op te vinden is met in ieder geval de Engelse taal en ook allemaal band20 ondersteunen dus te gebruiken in NL, klopt dit?