Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
shovelhead1340 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:34:
Die staat idd al op mn lijstje. Vooral de grote batterij vind ik fijn (heb ik de max5pro ook op gekocht)
Ben alleen bang dat 6" te groot is maar dat moet ik gewoon even bij de mediamarkt testen
Xiaomi Redmi 4 Prime.

Heb hem zelf een maand en erg tevreden. Screen on time van 10u over 3 dagen is niet ongewoon. Plus het is een handelbaar toestel en met (unofficial) Lineage super vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
shovelhead1340 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:38:
[...]

Ben heel benieuwd naar je ervaringen.
Zelf ook aan t denken over n redmi4x of iets van de 5 serie.
Ik zal jullie op de hoogte houden, ik heb net vanochtend een berichtje gezien dat ze eindelijk verscheept worden. Helaas zat het chines new year er net tussen....

Ik had overigens iets van 15 bestelingen gedaan bij Ali (voor de phones, maar ook voor mijn hobby/sport (tafeltennis))... gister kwam het eerste binnen (een telefoon hoesje (besteld op 8 febr.) en helaas kreeg ik ook een melding dat iets anders ook was afgeleverd, maar dit was er niet... nu maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ApexAlpha schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:27:
Met carnaval mijn toestel verloren... redmi 4x,

Ik vond het een heerlijk budget toestel maar af en toe wat traag. Ik ga deze keer dus voor een SD6xx cpu ipv een SD4xx. Ik heb nog een Chinese ZTE Axon 7 hier als backup, de LTE is ruk maar het geeft me wat speelruimte om een aantal weken te wachten nog op interessante toestellen!
Ik heb zowel een 4X als een Mi5s met Snapdragon 821. In MIUI9 zelf merk ik amper verschil qua snelheid als het gaat om het openen van apps of door de instellingen te bladeren. Ook browsen kent een minimaal verschil in snelheid. Wel merk ik dat de Mi5s sneller is als je meerdere handelingen snel achter elkaar uitvoert, bijvoorbeeld: start browser - url invoeren - open keyboard - laden website. Buiten dat is het geen wereld van verschil. Ik vraag me dus af of een SD6xx dan nog wel een merkbare verbetering oplevert.
Card Nox schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:51:
[...]

Xiaomi Redmi 4 Prime.

Heb hem zelf een maand en erg tevreden. Screen on time van 10u over 3 dagen is niet ongewoon. Plus het is een handelbaar toestel en met (unofficial) Lineage super vloeiend.
Helaas is de 4 Prima amper tot niet verkrijgbaar (in normale kleuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
Aghanim schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:16:
[...]

Helaas is de 4 Prima amper tot niet verkrijgbaar (in normale kleuren).
Ik heb toen al goed moeten zoeken. Net even de eerste 10 hits op ebay.de nagekeken voor je maar waren alleen nog maar gouden versies verkrijgbaar.

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Ik ga denk maar een paar 4x'en inslaan. Er is nauwelijks meer een fatsoenlijke 5 inch te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gerard4 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 07:57:
Ik ga denk maar een paar 4x'en inslaan. Er is nauwelijks meer een fatsoenlijke 5 inch te vinden.
Dat was eerst ook mijn idee maar je gaat dan denk ik wel tegen de traagheid aanlopen op termijn. Mijn hoop is dat er ook 5.5" bezelless telefoons komen zodat ze praktisch even groot zijn als een oude 5". Overigens is de Sony XA2 ook wel te doen qua afmetingen en dan heb je een 5.2" scherm. Wel weer wat duurder.

Verwijderd

Die bestaan al, moet je even beter zoeken. Overigens zeer benieuwd of de Xiaomi Mi Mix 2S ook maar enigszins op de renders gaat lijken.

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:07:
Die bestaan al, moet je even beter zoeken. Overigens zeer benieuwd of de Xiaomi Mi Mix 2S ook maar enigszins op de renders gaat lijken.
Ik ben iets groter gaan zitten dan de Redmi 4X.
https://www.kimovil.com/e...45,f_max_d+sizeWidthMm.75

• pband
Aghanim schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:07:
[...]

Dat was eerst ook mijn idee maar je gaat dan denk ik wel tegen de traagheid aanlopen op termijn. Mijn hoop is dat er ook 5.5" bezelless telefoons komen zodat ze praktisch even groot zijn als een oude 5". Overigens is de Sony XA2 ook wel te doen qua afmetingen en dan heb je een 5.2" scherm. Wel weer wat duurder.
Ik heb ook wel eens die gedachte gehad. Ik had wel direct een extra accu aangeschaft bij aanschaf van mijn note 2 prime. Dat heeft me wat extra tijd verschaft... eigenlijk is het verzwakken van de power0ff/on button de enige reden om de phone in te ruilen voor iets nieuws. 8)7 |:(

Verwijderd

Huawei P20 design ook al bekend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sv2w6we99s9wcajte31N0aBzAak=/i/2001861415.jpegAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cL9GBlYdLSIewri5hB5X0E0tn6c=/i/2001861417.jpeg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7oRwsFr7f2tWNyo0gN-yRwVugA=/i/2001861421.jpegAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v_VIg1ATE4CTkiiU4hcs71y6_0=/i/2001861419.jpeg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2018 11:52 ]

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-09 14:14
pband schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:22:
[...]

Ik heb ook wel eens die gedachte gehad. Ik had wel direct een extra accu aangeschaft bij aanschaf van mijn note 2 prime. Dat heeft me wat extra tijd verschaft... eigenlijk is het verzwakken van de power0ff/on button de enige reden om de phone in te ruilen voor iets nieuws. 8)7 |:(
Als dat echt je enige probleem is, dan kun je vrij eenvoudig de knopjes vervangen voor nieuwe. Ik ga er vanuit dat die knopjes hetzelfde zijn als de van xiaomi redmi note 2 (en daarvan heb ik nog 9nieuwe strips liggen).

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComboC
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:58
Na anderhalf jaar draait mijn Ulefone Power 1 nog steeds als een zonnetje, maar nu uit nieuwsgierigheid toch maar de Ulefone Power 3S gepreorderd. http://ulefone.com/products/power3s/features.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Ik dacht dat dit topic was voor mobiele telefoons die je echt moet importeren uit het verre oosten. Huawei is toch gewoon bij de lokale mediamarkt te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ossi schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:34:
Ik dacht dat dit topic was voor mobiele telefoons die je echt moet importeren uit het verre oosten. Huawei is toch gewoon bij de lokale mediamarkt te krijgen?
Het is en blijft een chinaphone welke je ook kunt importeren.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
nsa1984 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:17:
[...]

Als dat echt je enige probleem is, dan kun je vrij eenvoudig de knopjes vervangen voor nieuwe. Ik ga er vanuit dat die knopjes hetzelfde zijn als de van xiaomi redmi note 2 (en daarvan heb ik nog 9nieuwe strips liggen).
Dat is mijn voornaamste probleem, en de accu die alweer slechter wordt... maar dat is simpel op te lossen...
Zelf nooit bij stil gestaan om eventueel de knopjes te vervangen 8)7

In principe is de casing van de note 2 en de note 2 prime hetzelfde ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
ComboC schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:24:
Na anderhalf jaar draait mijn Ulefone Power 1 nog steeds als een zonnetje, maar nu uit nieuwsgierigheid toch maar de Ulefone Power 3S gepreorderd. http://ulefone.com/products/power3s/features.html
Mooie features, jammer dat ook deze weer de trend van nog grotere telefoons volgt...
Mijn grens ligt toch echt wel bij de 5,5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
Ossi schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:34:
(onbekende) staat niet voor niets tussen haakjes. En Huawei is ook Chinees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Zullen we het ook maar over iPhones hebben? Worden toch gemaakt in China en kun je daar vandaan ook wel importeren...

Just my two cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Apple is een Amerikaans merk dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ulefone T2 Pro, hogere screen to body ratio dan Samsung en Apple zo te zien. Wordt over een aantal dagen gepresenteerd. Vooral in het zwart zal er netjes uitzien.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ossi schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 15:35:
Zullen we het ook maar over iPhones hebben? Worden toch gemaakt in China en kun je daar vandaan ook wel importeren...

Just my two cents :)
Lijkt mij toch vrij duidelijk dat Apple een Amerikaans merk is en Huawei uit China komt. Xiaomi is overigens ook hier in Europa te koop dus xiaomi valt vanaf nu ook af als chinaphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:54:
Ulefone T2 Pro, hogere screen to body ratio dan Samsung en Apple zo te zien. Wordt over een aantal dagen gepresenteerd. Vooral in het zwart zal er netjes uitzien.
[video]
Ziet er knap uit, ben benieuwd hoe hij er in werkelijkheid uit gaan zien. Jammer van het merk, hopen dat er straks wat betere merken met een dergelijk design komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DW0u20MU0AE7Hxs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn Xiaomi Redmi Note 4 Global Edition laten vallen, scherm kaduuk. Verwacht dat het laten maken van de telefoon duurder is dan een nieuwe kopen. Is nog steeds overal rond de 130eu zie ik.

Nu zie ik de LeTV Leeco Le Pro3 Elite X722 5.5-inch 4GB RAM 32GB ROM Snapdragon 820 Quad-core 4G Smartphone ook rond de zelfde prijs op internet rondzwerven. Iemand ervaring of de Xiaomi beter is of de LeTV? Of is er wat anders leuks op de markt rond die prijs?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2018 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:41:
Ik heb mn Xiaomi Redmi Note 4 Global Edition laten vallen, scherm kaduuk. Verwacht dat het laten maken van de telefoon duurder is dan een nieuwe kopen. Is nog steeds overal rond de 130eu zie ik.

Nu zie ik de LeTV Leeco Le Pro3 Elite X722 5.5-inch 4GB RAM 32GB ROM Snapdragon 820 Quad-core 4G Smartphone ook rond de zelfde prijs op internet rondzwerven. Iemand ervaring of de Xiaomi beter is of de LeTV? Of is er wat anders leuks op de markt rond die prijs?
Hoort misschien in aankoopadvies thuis maar voor 15€ heb je een nieuw scherm. Moet je dan alleen zelf inbouwen, is te doen.

Uit m'n hoofd dacht ik dat letv financieel in wat zwaarder weer zat. Qua support is het misschien ook net iets minder als xiaomi. Als. Je wat anders wilt kun je ook nog kijken naar een meizu Note maar daar geld hetzelfde voor qua support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_eye6
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 16:33
John Rambo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:50:
[...]

Hoort misschien in aankoopadvies thuis maar voor 15€ heb je een nieuw scherm. Moet je dan alleen zelf inbouwen, is te doen.

Uit m'n hoofd dacht ik dat letv financieel in wat zwaarder weer zat. Qua support is het misschien ook net iets minder als xiaomi. Als. Je wat anders wilt kun je ook nog kijken naar een meizu Note maar daar geld hetzelfde voor qua support.
LeEco; valt mee:
https://www.gsmarena.com/...ment_sunac-news-28838.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sunac is al lang gestopt met het investeren in LeEeco.
http://www.scmp.com/busin...ts-defeat-refuses-further

Verwacht weinig meer van LeEco op het gebied van telefoons. (of enig ander product aangezien ze geen geld meer hebben)
De HK tak van LeEco is al failliet verklaard, de rest zal snel volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze smartphone ongelooflijk tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 03:40:
Ik wil deze smartphone ongelooflijk tof.
[video]
Welke smartphone? Ik neem aan dat je wel tot 2:00 min hebt kunnen kijken zonder flauw te vallen? Dit is geen product maar een concept :P Daarnaast noemen ze ook aardig wat serieuze nadelen. ;)

@Verwijderd vv Je bedoelt flauwgevallen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 26-02-2018 04:18 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 04:03:
[...]

Welke smartphone? Ik neem aan dat je wel tot 2:00 min hebt kunnen kijken zonder flauw te vallen? Dit is geen product maar een concept :P Daarnaast noemen ze ook aardig wat serieuze nadelen. ;)
Nee jij bent flauwgevallen. Tuurlijk is het een concept maar dat was de Mi Mix ook, het gaat dus om de design wat aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
Leuk concept, maar voor mij lijkt het grootste probleem nog het geluid bij het bellen. Phone zou perfect zijn moest hij bovenaan en onderaan nog net genoeg bezel hebben voor een front facing speaker. Op zich zou dat moeten lukken met een mm of 2.

Selfie camera mag van mij altijd zo, gebruik dat ding toch amper en dan hoef ik mij nooit meer zorgen te maken dat er ongewenst wordt meegekeken.

Ik zie de evolutie nog wel zo ver gaan dat het hele scherm een vingerafdrukscanner is. Heb op zich geen problemen met een scanner achteraan en vind het persoonlijk handiger dan onder het scherm, maar zoals het bij deze telefoon geregeld is, lijkt me misschien nog beter. Mag alleen nog iets sneller scannen, maar ben er van overtuigd dat dat een kwestie van tijd is, net zoals bij de huidige scanners die in het begin ook een pak trager waren.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik wil geen bezels. Met jou omschrijving zou je nu ook al een telefoon moeten kunnen vinden die daaraan voldoet. Geef mij maar dit concept met ook letterlijk alles aan scherm voor de voorkant.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2018 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:53:
Nee ik wil geen bezels. Met jou omschrijving zou je nu ook al een telefoon moeten kunnen vinden die daaraan voldoet. Geef mij maar dit concept met ook letterlijk alles aan scherm voor de voorkant.
Vind je het geen nadeel dan dat iedereen elk gesprek kan meeluisteren? Dat vind ik persoonlijk not done... wel mooi verder, alleen wat dik zo te zien, al heeft dat ook weer een functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John Rambo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:50:
[...]

Merci bien. Die filmpjes zien er nog best lastig uit. Heb je het zelf welleens gedaan? Lijk je ook wel wat tools voor nodig te hebben.

Was heel tevreden met de telefoon. Zie nu ook de Nubia M2 Global Rom 5.5 die ook erg populair lijkt. Lijkt wat beter dan de Xiaomi hoewel ik daar ook blij mee was.
Iemand ervaringen mee? Link voor de specs: https://www.banggood.com/...679.html?cur_warehouse=HK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Merci bien. Die filmpjes zien er nog best lastig uit. Heb je het zelf welleens gedaan? Lijk je ook wel wat tools voor nodig te hebben.

Was heel tevreden met de telefoon. Zie nu ook de Nubia M2 Global Rom 5.5 die ook erg populair lijkt. Lijkt wat beter dan de Xiaomi hoewel ik daar ook blij mee was.
Iemand ervaringen mee? Link voor de specs: https://www.banggood.com/...679.html?cur_warehouse=HK
Mijn vader gebruikt de Nubia M2 nu iets van een maand. echt een toptoestel, mooie software, splitscreen dat top werkt, goeie accu, prachtig scherm, decent camera, alleen Android 6 op het moment :'(
voor de rest kan ik het toestel enorm aanraden! fingerprint ook heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
Zucht, de Xiaomi Redmi Note 5 pro was zo'n mooi toestel. Zetten ze er Micro-USB in...
https://www.gsmarena.com/xiaomi_note_5_pro_hands_on-review-1725.php

[ Voor 20% gewijzigd door Ossi op 26-02-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ossi schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:18:
Zucht, de Xiaomi Redmi Note 5 pro was zo'n mooi toestel. Zetten ze er Micro-USB in...
https://www.gsmarena.com/xiaomi_note_5_pro_hands_on-review-1725.php
yep :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
En aan de prijs van usb c zal het ook niet liggen gemiste kans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Apart, je zou verwachten dat ze met nieuwe toestellen vanaf nu wel een keer overgaan naar usb-c ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er echt goed uit (vooral in het zwart). Alleen vragen ze er €380 euro voor :'). Kun je net zo goed de Essential halen met een Snapdragon 835. Een Helio P70 zal net wat beter zijn dan de Snapdragon 660 dus te duur.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DW90_sGX0AEV4an.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:26:
Ziet er echt goed uit (vooral in het zwart). Alleen vragen ze er €380 euro voor :'). Kun je net zo goed de Essential halen met een Snapdragon 835. Een Helio P70 zal net wat beter zijn dan de Snapdragon 660 dus te duur.
[afbeelding]
Ik dacht eerst ook, 'ziet er goed uit'... maar kijk voor de grap eens naar de statusbar bovenin. Een gedeelte van 'M' van AM valt weg. En in het midden lijkt ook een icoontje half te verdwijnen. Zit me toch af te vragen of de uitsparing voor alleen de camera wel zo'n goed idee is qua design. Een smalle bovenbezel die net zo hoog is als de camera zou waarschijnlijk qua design en software een stukje makkelijker zijn. Je hebt helemaal niet zo heel veel ruimte links en rechts naast de uitsparing.

[ Voor 4% gewijzigd door hars73 op 27-02-2018 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:26:
[afbeelding]
Echt mooi ja, icoontjes die wegvallen en halve teksten. Leuk zo'n scherm, maar dit is weer 1 of andere mislukte port.

Overigens is die Essential Phone 600 euro en heeft ie een slechte camera.

[ Voor 6% gewijzigd door ChinaGeek op 27-02-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lijkt me inderdaad nog niet echt productierijp, de software houd geen rekening met de notch en het scherm.
De zwarte rand rond het scherm op een witte behuizing doet ook vermoeden dat dit niet echt goed gelukt is. Lijkt me weer een typische Elephone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:38:
[...]

Ik dacht eerst ook, 'ziet er goed uit'... maar kijk voor de grap eens naar de statusbar bovenin. Een gedeelte van 'M' van AM valt weg. En in het midden lijkt ook een icoontje half te verdwijnen. Zit me toch af te vragen of de uitsparing voor alleen de camera wel zo'n goed idee is qua design. Een smalle bovenbezel die net zo hoog is als de camera zou waarschijnlijk qua design en software een stukje makkelijker zijn. Je hebt helemaal niet zo heel veel ruimte links en rechts naast de uitsparing.
Dat heeft met Android te maken en niet zo zeer de fabrikant. Met Android P zal dit net zoals de iPhone netjes weergegeven worden. Overigens draait het demomodel Nougat terwijl de retailversie Oreo zal krijgen. Zal vast nog wat aan verbeterd worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2018 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
dutchgio schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:07:
Lijkt me inderdaad nog niet echt productierijp, de software houd geen rekening met de notch en het scherm.
De zwarte rand rond het scherm op een witte behuizing doet ook vermoeden dat dit niet echt goed gelukt is. Lijkt me weer een typische Elephone.
Volgens mij is het dat Ulefone ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vivo Apex wordt dus toch geproduceerd net zoals Xiaomi dat deed met hun versie van een concept telefoon. Vanaf 5 maart te bestellen. Zolang het onder de €800 euro blijft inclusief import ga ik het bestellen.
https://www.gizmochina.co...-phone-launching-march-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:49:
De Vivo Apex wordt dus toch geproduceerd net zoals Xiaomi dat deed met hun versie van een concept telefoon. Vanaf 5 maart te bestellen. Zolang het onder de €800 euro blijft inclusief import ga ik het bestellen.
https://www.gizmochina.co...-phone-launching-march-5/
Er staat echt helemaal nergens dat hij vanaf 5 maart te bestellen is.
Wel dat er 5 maart een meeting over deze telefoon is.
Overigens waren eerdere toestellen bijzonder prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChinaGeek schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Er staat echt helemaal nergens dat hij vanaf 5 maart te bestellen is.
Wel dat er 5 maart een meeting over deze telefoon is.
Overigens waren eerdere toestellen bijzonder prijzig.
Het toestel wordt officieel gepresenteerd en gaat in productie. Het blijft dus niet enkel bij een concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:56:
[...]
Het toestel wordt officieel gepresenteerd en gaat in productie. Het blijft dus niet enkel bij een concept.
Je bent wat voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee jij bent wat voorbarig. Of denk je nu echt dat ze dezelfde telefoon twee keer presenteren zonder een aankondiging of dan ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:29:
[...]

Nee jij bent wat voorbarig. Of denk je nu echt dat ze dezelfde telefoon twee keer presenteren zonder een aankondiging of dan ook.
Ik denk dat er 5 maart een persbijeenkomst is over deze telefoon.
Verder vul ik niks in, voorlopig geeft Vivo in ieder geval nog geen enkele aanleiding te veronderstellen dat deze daadwerkelijk in productie genomen wordt, laat staan te veronderstellen dat hij vanaf 5 maart te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Zijn een hoop telefoonbouwers die gebruik maken van deze OEM case...

https://www.gizchina.com/...rms-earlier-design-leaks/

Wiko lukt het wel de icoontjes er enigszins normaal op te krijgen:

https://www.gizchina.com/...tch-phone-hands-mwc-2018/

[ Voor 32% gewijzigd door ChinaGeek op 27-02-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oneplus 6 krijgt ook een notch, en aangezien het een OLED scherm heeft zal de bezel aan de onderkant ook redelijk klein zijn.
Afbeeldingslocatie: https://i-cdn.phonearena.com/images/article/102861-two_lead/Alleged-OnePlus-6-leaks-with-a-notch-on-top.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2018 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik moet zo langzaamaan toch constateren dat de Redmi 4X voor mij echt een toptoestel is. Ondertussen heeft deze al 3 vervangers overwonnen, deze heb ik retour gezonden of verkocht omdat ze voor mij toch minder prettig werkten:
- Mi5S: ligt niet fijn in de hand en was slechts marginaal sneller dat de 4X
- Redmi5: veel te lang en ligt daardoor niet fijn in de hand
- Huawei P Smart: erg mooi toestel maar EMUI is beperkt qua features en wat minder vloeiend dan MIUI

Gelukkig komen er nu ook langzaamaan kleinere toestellen met minimale bezels dus de concurrentie voor de 4X zal nu wel wat heviger gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de Honor 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Ja, ik heb hem sinds launch date. Prima toestel, en sinds vorige week ook Android 8. Wat wil je precies weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:40
Modbreak:even wat posts weggehaald, dit gaat natuurlijk helemaal nergens over....
mocht je het ergens niet mee eens zijn, neem dan contact op met de mods, via een TR of een DM, ga vooral niet elkaar lopen stangen hier op het forum

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Aghanim schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:30:
Ik moet zo langzaamaan toch constateren dat de Redmi 4X voor mij echt een toptoestel is. Ondertussen heeft deze al 3 vervangers overwonnen, deze heb ik retour gezonden of verkocht omdat ze voor mij toch minder prettig werkten:
- Mi5S: ligt niet fijn in de hand en was slechts marginaal sneller dat de 4X
- Redmi5: veel te lang en ligt daardoor niet fijn in de hand
- Huawei P Smart: erg mooi toestel maar EMUI is beperkt qua features en wat minder vloeiend dan MIUI

Gelukkig komen er nu ook langzaamaan kleinere toestellen met minimale bezels dus de concurrentie voor de 4X zal nu wel wat heviger gaan worden :)
Ik heb op dit moment de 3s aan de kant liggen maar ooit voor mijn vader de 4x gekocht. Elke keer dat ik em vasthou vind ik het een fijn ding. Mooi scherm, goede afwerking en snel zat. Ik wil em niet kopen als vervanger voor mijn 3s omdat het toch wel een verouderd toestel is maar ik heb daar nog altijd veel twijfels over :) Die prijs voor die specificaties en toestel: bijna onverslaanbaar!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrwolf schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:41:
[...]

Ja, ik heb hem sinds launch date. Prima toestel, en sinds vorige week ook Android 8. Wat wil je precies weten?
Zit te twijfelen om die te halen of te wachten op de XIaomi Redmi Note 5 Pro, hoe is de camera op de honor 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:45:
[...]

Zit te twijfelen om die te halen of te wachten op de XIaomi Redmi Note 5 Pro, hoe is de camera op de honor 9?
Ik heb een tijd geleden getwijfeld over de Honor 8 pro, maar gezien de amper tot niet bestaande community rond dat toestel en de honor 9 net zo, heb ik daarvoor gepast. Misschien ook iets om rekening mee te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:45:
[...]

Ik maak niet heel veel foto's, maar wat ik lees van de reviews is dat de camera gemiddeld is, maar prima gezien de prijscategorie.
Ossi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:54:
[...]

Ik heb een tijd geleden getwijfeld over de Honor 8 pro, maar gezien de amper tot niet bestaande community rond dat toestel en de honor 9 net zo, heb ik daarvoor gepast. Misschien ook iets om rekening mee te houden. :)
Dat is inderdaad een groot minpunt, maar tot nu toe krijg ik netjes bijna maandelijks security updates, en nu dus ook Android 8. Dus ik heb geen directe behoefte aan custom ROM's of support, maar het kan wel een overweging zijn om toch voor een device met Snapdragon CPU te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:08:
[...]

Mijn vader gebruikt de Nubia M2 nu iets van een maand. echt een toptoestel, mooie software, splitscreen dat top werkt, goeie accu, prachtig scherm, decent camera, alleen Android 6 op het moment :'(
voor de rest kan ik het toestel enorm aanraden! fingerprint ook heerlijk.
Jij hebt alletwee toch? De note4x en deze dan gezien. Welke heeft jouw voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:28:
[...]

Jij hebt alletwee toch? De note4x en deze dan gezien. Welke heeft jouw voorkeur?
Mijn zus heeft de normale xiaomi note 4 en vader de Nubia M2, ontloopt elkaar erg weinig, ik zou je eigenlijk niet durven zeggen welke de voorkeur krijgt, allebei echt goede toestellen. De vraag is alleen of de Nubia nog een update krijgt naar android 7/8, terwijl dat bij de xiaomi zekerheid lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
mrwolf schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:08:
[...]
Dat is inderdaad een groot minpunt, maar tot nu toe krijg ik netjes bijna maandelijks security updates, en nu dus ook Android 8. Dus ik heb geen directe behoefte aan custom ROM's of support, maar het kan wel een overweging zijn om toch voor een device met Snapdragon CPU te gaan.
Heb zelf de Honor 7 sinds 2 jaar en 2 maand en ondanks dat het een zeer goed toestel is klopt het dat er bij Honor geen/amper community is. Op XDA en hier op Tweakers bestaat er wel een aparte sectie in het forum, maar daar is weinig te beleven gezien de Kirin SoC's nogal afgesloten zijn. Blijft jammer want ondanks dat ik het toestel nog maar iets meer dan 2 jaar heb, loop ik al 2 grote Android versies achter (zit nog op 6.0). In het 2e jaar heb ik ook maar 2 security updates ontvangen en zo loop je toch een hele boel leuke ontwikkelingen mis, zoals PiP of split screen voor apps.

Mijn volgend toestel wordt geen Honor meer, tenzij Project Treble echt voor verandering zorgt, maar ik betwijfel dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:12:
[...]
Dat heeft met Android te maken en niet zo zeer de fabrikant. Met Android P zal dit net zoals de iPhone netjes weergegeven worden. Overigens draait het demomodel Nougat terwijl de retailversie Oreo zal krijgen. Zal vast nog wat aan verbeterd worden.
Zoals ik al dacht. Geen zwarte balk, maar wegvallende stukken scherm. Android denkt gewoon dat het hele scherm er is en zal dus overal beeld willen weergeven. Dat de fabrikant stukken heeft weggewerkt ziet Android of een App natuurlijk niet.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Largamelion schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:00:
[...]
Heb zelf de Honor 7 sinds 2 jaar en 2 maand en ondanks dat het een zeer goed toestel is klopt het dat er bij Honor geen/amper community is. Op XDA en hier op Tweakers bestaat er wel een aparte sectie in het forum, maar daar is weinig te beleven gezien de Kirin SoC's nogal afgesloten zijn. Blijft jammer want ondanks dat ik het toestel nog maar iets meer dan 2 jaar heb, loop ik al 2 grote Android versies achter (zit nog op 6.0). In het 2e jaar heb ik ook maar 2 security updates ontvangen en zo loop je toch een hele boel leuke ontwikkelingen mis, zoals PiP of split screen voor apps.

Mijn volgend toestel wordt geen Honor meer, tenzij Project Treble echt voor verandering zorgt, maar ik betwijfel dat.
Is dat bij Huawei identiek? Ik dacht dat het OpenKirin team toch best wat roms ontwikkelt of is dat niet voor Honor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Nu wil ik de Nubia M2 kopen met 4gb/64gb maar ik vraag me af of ik er een flipcase bij kan kopen?
Ik zie alleen deze en die is toch voor nubia m2 lite niet degene die ik koop of maakt dat niet uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:27:
Nu wil ik de Nubia M2 kopen met 4gb/64gb maar ik vraag me af of ik er een flipcase bij kan kopen?
Ik zie alleen deze en die is toch voor nubia m2 lite niet degene die ik koop of maakt dat niet uit?
Tuurlijk maakt het uit, de Nubia M2 lite heeft maar 1 camera achter en dus andere vormen.
Hier is de case die je zoekt! https://m.banggood.com/MO...1244994.html?rmmds=search
Perfecte case, goeie kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
krissie100 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Tuurlijk maakt het uit, de Nubia M2 lite heeft maar 1 camera achter en dus andere vormen.
Hier is de case die je zoekt! https://m.banggood.com/MO...1244994.html?rmmds=search
Perfecte case, goeie kwaliteit
Thanks dat dacht ik dus al!
Maar deze heeft alleen geen magnetisch lipje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 19:51:
[...]

Thanks dat dacht ik dus al!
Maar deze heeft alleen geen magnetisch lipje.
Niet echt nodig, plastic case valt over het scherm heen waar de telefoon in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
krissie100 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:37:
[...]

Niet echt nodig, plastic case valt over het scherm heen waar de telefoon in zit.
Maar heeft het wel een sluiting dan?

Aankoop zit voor mij nog echt vast op dit punt anders wordt het weer een xiaomi (redmi 5 plus 4gb)

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 28-02-2018 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Maar heeft het wel een sluiting dan?

Aankoop zit voor mij nog echt vast op dit punt anders wordt het weer een xiaomi (redmi 5 plus 4gb)
Een sluiting? Zit gewoon een flap over het scherm? Wat is het idee achter een sluiting als de plastic case toch over het scherm valt? Maar met een Xiaomi zit je natuurlijk ook goed :)

Edit: al hèb je dan wel micro USB.... 8)7 |:(
Xiaomi, leer de wensen van de kopers in 2018!

[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 28-02-2018 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
krissie100 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:31:
[...]

Een sluiting? Zit gewoon een flap over het scherm? Wat is het idee achter een sluiting als de plastic case toch over het scherm valt? Maar met een Xiaomi zit je natuurlijk ook goed :)

Edit: al hèb je dan wel micro USB.... 8)7 |:(
Xiaomi, leer de wensen van de kopers in 2018!
Zonder sluiting kan het ding vallen, open klappen en rechtstreeks op het scherm vallen. Vandaar mijn wens.

Ik baal er lichtelijk van dat er tot nu toe niet zo'n sluitende flip case te vinden is, want ik verkies deze foon boven die xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:50:
[...]

Zonder sluiting kan het ding vallen, open klappen en rechtstreeks op het scherm vallen. Vandaar mijn wens.

Ik baal er lichtelijk van dat er tot nu toe niet zo'n sluitende flip case te vinden is, want ik verkies deze foon boven die xiaomi.
Hij kan niet op het scherm vallen, plastic rand van de case steekt een halve centimeter boven het scherm uit. Of je laat hem natuurlijk vallen op een diamant... xD
Ik snap persoonlijk sowieso niet echt het nut van cases, mijn toestel valt nóóit. Snap gewoon simpelweg niet hoe het mensen lukt dat ding te laten vallen? Een glas valt toch ook niet zomaar uit je hand? :p

Edit: je kan natuurlijk ook deze nemen met magneet.
https://m.banggood.com/nl...1249224.html?rmmds=search
Lijkt mij alleen wat aan de lelijke kant.

[ Voor 13% gewijzigd door krissie100 op 28-02-2018 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
krissie100 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]

Hij kan niet op het scherm vallen, plastic rand van de case steekt een halve centimeter boven het scherm uit. Of je laat hem natuurlijk vallen op een diamant... xD
Ik snap persoonlijk sowieso niet echt het nut van cases, mijn toestel valt nóóit. Snap gewoon simpelweg niet hoe het mensen lukt dat ding te laten vallen? Een glas valt toch ook niet zomaar uit je hand? :p

Edit: je kan natuurlijk ook deze nemen met magneet.
https://m.banggood.com/nl...1249224.html?rmmds=search
Lijkt mij alleen wat aan de lelijke kant.
Nou reken maar dat er flink wat mensen zijn die zo'n ding laten vallen ;)
Maar thanks die zocht ik!
Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:15:
[...]

Nou reken maar dat er flink wat mensen zijn die zo'n ding laten vallen ;)
Maar thanks die zocht ik!
Heel erg bedankt!
I know, telefoon van mijn zus valt ook elke dag wel 1 keer, alleen snap het gewoon niet :p
Ligt er een telefoon op je schoot en dan sta je op... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xiaomi Mi Mix 2S is ook gefotografeerd. En eerlijk gezegd hoop ik echt dat deze pictogram klopt. Camera zit aan de rechterzijde in een hoek verstopt net zoals de renders het aangaven.
Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20180301/14ff3fbd94ea4cc09aa24b5153a0deb8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20180301/40ab91d10bc741bb83e803b77f3c0774.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Toegegeven, dat ziet er echt een mooi toestel uit. Ik hoop dat anderen snel volgen en dat we zo snel mogelijk van die 'notches' af zijn waar iedereen nu mee komt. De subtiele manier waarop Xiaomi dit oplost is veel mooier. Van mij mag het zelfs zoals de Vivo Apex, frontcam die uitschuift als je hem nodig hebt, zoveel gebruik ik hem toch niet. Vingerafdrukscanner achteraan of onder het scherm maakt me niet veel uit, zolang hij maar niet onder het scherm zit en voor extra bezel zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 12:37
krissie100 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]

Tot gisterochtend was ik het hier mee eens...
Valt mijn telefoon (redmi 2 pro) gisteren in het water |:( Snel er uitgehaald opengemaakt/geschroefd en het leek allemaal helemaal goed, maar gistermiddag de melding dat mijn simkaart niet meer goed was. Herstart nodig en gisteravond weer hetzelfde... Ik wilde eigenlijk nog even wachten om een nieuwe telefoon te kopen maar heb gisteren maar een redmi 4x aangeschaft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
BB-One schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:30:
[...]

Tot gisterochtend was ik het hier mee eens...
Valt mijn telefoon (redmi 2 pro) gisteren in het water |:( Snel er uitgehaald opengemaakt/geschroefd en het leek allemaal helemaal goed, maar gistermiddag de melding dat mijn simkaart niet meer goed was. Herstart nodig en gisteravond weer hetzelfde... Ik wilde eigenlijk nog even wachten om een nieuwe telefoon te kopen maar heb gisteren maar een redmi 4x aangeschaft...
Shit man, maar elk nadeel heeft zijn voordeel :)
Mooie upgrade :p
Moet wel zeggen dat een hoesje weinig nut heeft bij water >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
krissie100 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:36:
[...]

Shit man, maar elk nadeel heeft zijn voordeel :)
Mooie upgrade :p
Moet wel zeggen dat een hoesje weinig nut heeft bij water >:)
Plastic zakkie erom heen :-P

edit: heb de Nubia m2 4gb besteld, ben benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 01-03-2018 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:03
Harribo schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Plastic zakkie erom heen :-P

edit: heb de Nubia m2 4gb besteld, ben benieuwd!
Die Nubia m2 heeft echt goede specs voor die prijs, maar android...6 8)7
Komt daar nog een update voor? naar 7 of 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 07:45:
De Xiaomi Mi Mix 2S is ook gefotografeerd. En eerlijk gezegd hoop ik echt dat deze pictogram klopt. Camera zit aan de rechterzijde in een hoek verstopt net zoals de renders het aangaven.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me heel onhandig, dat is precies waar de tijd (standaard) staat. Wellicht op te lossen met een eigen ROM, en beter dan die notch van Apple, maar het voelt als een tussenoplossing. Ik moet zeggen, als de gelekte info klopt, is dit zeker een mooi toestel.

De info lijkt ook tegenstrijdig als het zo lees: wel of geen FPS achter het scherm (alternatief op de achterkant, wat technisch gezien ook áchter het scherm is 8)7 ). Ik vraag me af in hoeverre dit allemaal klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:08

epic_gram

undercover moderator

na 7 jaar is mijn galaxy S1 toch wat gebrekken gaan vertonen, en ik irriteer me ook een beetje aan de snelheid. Dus ik heb vanochtend een leagoo m9 gekocht (53 euro via gearbest) met 2gb ram, 16gb rom en een quadcore op (geloof ik) 1,5GHz. Iemand ervaring met dit toestel?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

LOL. Op de bonnefooi gekocht? Je zal zeker heel erg blij zijn.

Edit: Wel lage resolutie. :N Maar nog steeds beter dan wat je had.

[ Voor 36% gewijzigd door HMC op 01-03-2018 17:39 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

HMC schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:32:
LOL. Op de bonnefooi gekocht? Je zal zeker heel erg blij zijn.
Ja op de bonnefooi, maar ik volg die ontwikkelingen (vooral op hardwaregebied) al jaren want ik ben elektronica engineer. Dus ik weet wel ongeveer wat ik heb gekocht. :P

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ziet er zeer goed uit voor een op-en-top budget phone. :Y
Maar die schermresolutie kan ik niet meer in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
HMC schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:46:
Ziet er zeer goed uit voor een op-en-top budget phone. :Y
Maar die schermresolutie kan ik niet meer in mee.
Schermresolutie kan ik nog wel begrijpen dat dat nog te doen is, maar geen 4G? Ach ja keuzes, natuurlijk wel een mooie foon voor de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
2GB ram en 16GB opslag? Tja, ik kan er niet veel mee. Laat ons vooral weten hoe het bevalt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Ossi schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:29:
2GB ram en 16GB opslag? Tja, ik kan er niet veel mee. Laat ons vooral weten hoe het bevalt :)
Tja er zijn iPhones met mindere specs, dus zo erg zal het ook allemaal niet zijn. Het enige waar ik mijn telefoon voor gebruik is whatsapp, google maps en bellen. Daarvoor heb je ook niet echt een high-end toestel nodig natuurlijk. :)

edit; ik ga een reviewtje posten hier als hij binnen is 8)

[ Voor 6% gewijzigd door epic_gram op 01-03-2018 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Toch weer aan het twijfelen. :+
Redmi 5 Plus is een leuk ding, maar voor dezelfde prijs kan je de gloednieuwe Cubot X18 Plus kopen.

Min of meer dezelfde form factor, alleen de behuizing is van glas. Zeer mooi ding.
Google Certified (als één van de weinige China phones), Android One en draait al op Oreo.

MediaTek MT6750T is ongeveer gelijkwaardig aan SD625, alleen iets meer een heethoofd, maar met een 4000mAh batterij streept dat ook weer elkaar weg.

Keuzes, keuzes. Zucht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
HMC schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:13:
Redmi 5 Plus is een leuk ding, maar voor dezelfde prijs kan je de gloednieuwe Cubot X18 Plus kopen.

Min of meer dezelfde form factor, alleen de behuizing is van glas. Zeer mooi ding.
Google Certified (als één van de weinige China phones), Android One en draait al op Oreo.

MediaTek MT6750T is ongeveer gelijkwaardig aan SD625, alleen iets meer een heethoofd, maar met een 4000mAh batterij streept dat ook weer elkaar weg.

Zeker leuk telefoontje, jammer van de micro USB alweer... Maar ik moet wel zeggen dat de SD624 die 6750t omver blaast hoor qua performance en accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Micro USB vind ik zelf absoluut geen probleem. Ik snap niet helemaal waarom iedereen daar zo op afgeeft. :?
Edit: Dat over de SoC is trouwens niet helemaal waar. SD625 is wel op een beter/veel kleiner proces gebrouwen, maar qua prestaties zijn ze aardig aan elkaar gewaagd.

[ Voor 43% gewijzigd door HMC op 03-03-2018 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
Ik zou wel overwegen of je zit te wachten op die mediatek chip. Ik persoonlijk zou voor de snapdragon gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krissie100
HMC schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:56:
Micro USB vind ik zelf absoluut geen probleem. Ik snap niet helemaal waarom iedereen daar zo op afgeeft. :?
Edit: Dat over de SoC is trouwens niet helemaal waar. SD625 is wel op een beter/veel kleiner proces gebrouwen, maar qua prestaties zijn ze aardig aan elkaar gewaagd.
Ik heb meerdere telefoons met beide socs in mijn handen gehad, en de SD625 giert eroverheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ja, dat is een dilemma, inderdaad. Maar omdat de phone Android One draait verwacht ik wel 2 jaar updates en upgrades.

Ik kwam die Cubot ook maar per toeval tegen en was eigenlijk meteen verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 12:37
HMC schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:56:
Daar zat ik nou gisteren ook aan te denken. Wat is het grote voordeel tussen micro USB en USB-c en dan voornamelijk voor telefoons.
USB-c heeft snellere communicatie, ik sluit bijna nooit mijn telefoon via usb aan op de computer (behalve dan om op te laden)
USB-c kun je willekeurig aansluiten.
Grote voordeel voor micro usb --> ik heb overal van die kabeltjes liggen en van usb-c niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 13:26
USB Type-C is symmetrisch (al heb je ook wel een aantal Chinese micro-USB-kabeltjes met die eigenschap) waardoor je hem nooit om hoeft te keren om hem in het apparaat te steken, ook is het een stuk steviger dan micro-USB. Verder maakt het op dit moment nog weinig uit, omdat je op dit moment genoeg accessoires voor beide kunt kopen, maar in de (nog relatief verre) toekomst gaat dit anders zijn. In tegenstelling tot wat hierboven gezegd wordt hoeft USB Type-C niet altijd sneller te zijn voor data-overdracht dan micro-USB, dat is afhankelijk van de achterliggende USB-standaard. Je kunt wel een USB Type-C aansluiting hebben, maar als die nog steeds via de USB 2.0-interface werkt wordt hij daardoor tegengehouden. Lang verhaal kort; op dit moment hoef je je keuze niet te baseren op wat voor USB-aansluiting een smartphone of tablet heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door MiBe op 03-03-2018 11:43 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
HMC schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:13:

En dan heb je een HD scherm op die grootte. Dat wordt pixels tellen. Zou ik nooit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
ChinaGeek schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:51:
[...]

En dan heb je een HD scherm op die grootte. Dat wordt pixels tellen. Zou ik nooit doen.
Ik denk dat je de gewone verward met de Plus variant

Pagina: 1 ... 63 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html