Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 10:15
FritzelK schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 00:53:
[...]

Let wel, ik heb het over de Z2 Pro 6GB/128GB. Nu voor 224 in de aanbieding bij banggood. Het scheelt elkaar verde niet veel. Super Amoled van de ZUK is wel echt prettiger, zowel in gebruik als in verbruik.

Heb nu een LeTV X600 waar ik zeer tevreden over ben. Wat een afwerking voor die prijs (destijds +-230 euro), fenomenaal. Zelfs na 2 jaar nog rocksolid, geen kraakje o.i.d. Oprecht jammer dat ie waterschade heeft opgelopen. Nu weer even een ander merk met een duidelijk ander jasje proberen. Daar mogen ze bij LeTV/ LeEco wel iets aan doen.
Fijne prijs voor zo'n smartphone maar ik zie hem enkel in wit. Is ie niet of slecht beschikbaar in het zwart? Bij gearbest staat ie 222€ maar ook in het wit. Als ik de zwarte neem dan staat die op 'discontinued' :'( Bummer!
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_356970.html
Het scherm van de ZUK is beter dan die LeEco verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:44:
[...]

Wat een zonde. Dikke bezel onderaan en dikkere bezels rondom.
En die hoeken dan!
Nog altijd een kleinere rand onderaan en rondom dan de Mi Mix. en betere ratio dan veel andere "bezelless" telefoons.
Als je dit toestel in het echt vast hebt is het een heel fijn toestel.

De nieuwe Vivo X20 is ook een leuk toestel, lekker scherm, vooral de X20 Plus, jammer alleen van de Snapdragon 660 maar goed, daar is de prijs ook naar.

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/vivo/vivo-x20-2.jpg

en ja, @Verwijderd dit toestel heeft randen. vivo adverteerd dan ook niet met "bezelless" of dat soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:02:
[...]

Nog altijd een kleinere rand onderaan dan de Mi Mix.
De Mi Mix heeft een kleinere rand onderaan

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/m7plA1ALkQw/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens kijk gewoon naar het screen to body ratio en dan heb je daar je antwoord liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-09 17:48
De Mi Mix 2 is toch een beetje Mi5 in een groter jasje? Dan ga ik liever voor de Mi6.
Largamelion schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:07:
[...]
De Honor 7 is niet echt een flagship, die is ondertussen 2 jaar oud en was toen ook maar mid-range (ik heb 'm zelf nog steeds). Er is ondertussen al een Honor 9, bedoel je die misschien?
Inderdaad, Honor 9.

Iemand deze vergelijking al eens gedaan en een keuze gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:53
KaiseRRuby schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:15:
[...]
De Mi Mix 2 is toch een beetje Mi5 in een groter jasje? Dan ga ik liever voor de Mi6.
[...]
Ik denk dat je in de war bent met een paar andere toestellen. De Mi5x en de Mi A1 zijn gelijk aan elkaar en de Mi Note 3 en de Mi6 lijken veel op elkaar.

De Mi Mix 2 is toch echt een heel ander toestel. Afbeeldingslocatie: https://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/larger_wm_brw/public/article_images/2017/09/xiaomi-mi-mix-2-11.jpg?itok=DZtPcL6O

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
KaiseRRuby schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:15:
[...]

Jij bedoelt de Mi Max 2 denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-09 17:48
Ossi schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:30:
[...]

Jij bedoelt de Mi Max 2 denk ik?
He, inderdaad. Iets met bomen en een bos...

@John Rambo thanks voor je uitleg.

Mijn twijfel blijft gaan tussen Mi6, Honor9 en OnePlus. Ga nog maar even wat meer reviews lezen.

• FritzelK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:22:
Als je aan je order bij banggood nog code 9BGESZ2P128 toevoegd, kost hij zelfs nog maar 202 euro :)
Blijkbaar ben ik te laat, alle 100 vergeven. Hoe kom je aan deze fijne coupons? :+

• FritzelK
Kingskawn schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:15:
[...]

Fijne prijs voor zo'n smartphone maar ik zie hem enkel in wit. Is ie niet of slecht beschikbaar in het zwart? Bij gearbest staat ie 222€ maar ook in het wit. Als ik de zwarte neem dan staat die op 'discontinued' :'( Bummer!
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_356970.html
Het scherm van de ZUK is beter dan die LeEco verder.
Jup, wit. Zwart is de special edition schijnt. Vragen ze bij enkele (mij onbekende) shops zo 50 euro meer voor. Maar ze worden blijkbaar niet meer gemaakt, dus ik verwacht dat je niet zomaar ergens een zwarte vindt.

[ Voor 3% gewijzigd door FritzelK op 23-09-2017 08:47 ]

Verwijderd

FritzelK schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 02:07:
[...]

Blijkbaar ben ik te laat, alle 100 vergeven. Hoe kom je aan deze fijne coupons? :+
Kimovol.com in de gaten houden, die zijn vrij scherp met het bijhouden van kortingscodes!

• FritzelK
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:37:
[...]

Kimovol.com in de gaten houden, die zijn vrij scherp met het bijhouden van kortingscodes!
Ah. Nooit geweten dat ze dat ook doen. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 13:26
FritzelK schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 00:53:
[...]

Let wel, ik heb het over de Z2 Pro 6GB/128GB. Nu voor 224 in de aanbieding bij banggood. Het scheelt elkaar verde niet veel. Super Amoled van de ZUK is wel echt prettiger, zowel in gebruik als in verbruik.
Maarja, ten opzichte van de Le Pro 3 (Elite) komt hij überhaupt niet in de buurt qua accuduur, die LeEco's hebben een beest van een accu. Zelf kom ik van een Galaxy S6 af (Super AMOLED dus) en moet zeggen dat ik me totaal niet aan de LCD's van de Le Pro 3 stoor, doet wat mij betreft amper onder in de praktijk.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
MiBe schreef op zondag 24 september 2017 @ 03:12:
[...]

Maarja, ten opzichte van de Le Pro 3 (Elite) komt hij überhaupt niet in de buurt qua accuduur, die LeEco's hebben een beest van een accu. Zelf kom ik van een Galaxy S6 af (Super AMOLED dus) en moet zeggen dat ik me totaal niet aan de LCD's van de Le Pro 3 stoor, doet wat mij betreft amper onder in de praktijk.
Jouw opmerking maakt het nu niet gemakkelijker om te kiezen :-) Die LeEco ziet er echt een beest uit voor 202€ maar het scherm (LCD><Super Amoled) van de ZUK Z2 pro is op papier beter. 8)7
Maar bij die LeEco zijn de updates niet meer te komen of heb ik het verkeerd? De laatste Android zou 7.1.2 zijn. Ik had graag een plain android gehad zonder alle meuk van het merk zoals bij OnePlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Kingskawn schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:47:
[...]

Jouw opmerking maakt het nu niet gemakkelijker om te kiezen :-) Die LeEco ziet er echt een beest uit voor 202€ maar het scherm (LCD><Super Amoled) van de ZUK Z2 pro is op papier beter. 8)7
Maar bij die LeEco zijn de updates niet meer te komen of heb ik het verkeerd? De laatste Android zou 7.1.2 zijn. Ik had graag een plain android gehad zonder alle meuk van het merk zoals bij OnePlus
De LeEco heeft een groter scherm ;)
5,2 vs 5,5 inch.

De LeEco heeft ook LineageOS ondersteuning, dus custom ROM is ook mogelijk om van Chinese meuk af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Kan je op de ZUK Z2 pro ook custom rom op draaien of hang je af van de update van Lenovo (die ermee stopt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Kingskawn schreef op maandag 25 september 2017 @ 23:31:
Kan je op de ZUK Z2 pro ook custom rom op draaien of hang je af van de update van Lenovo (die ermee stopt)?
https://www.needrom.com/category/lenovo/zuk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Ik heb een aantal posts verplaatst naar: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.. Aanbiedingen van winkels horen namelijk daar thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FritzelK
MiBe schreef op zondag 24 september 2017 @ 03:12:
[...]

Accuduur vind ik niet zo'n issue. Ik ben niet echt een heavy user en vind het prima ook hem elke nacht aan de lader te leggen. Als ik de reviews mag geloven is dat bij de Z2 Pro zelfs bij de heavy users niet echt van toepassing.

Wat nog meer van belang is is het feit dat ik nu aan 32gb lang niet genoeg heb. 64gb minimaal, liefst 128gb. En dan zit je alweer in een andere prijsklasse met de LeEco's en wordt de Zuk Z2 Pro alleen maar interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Ossi schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:40:
[...]
De LeEco heeft ook LineageOS ondersteuning, dus custom ROM is ook mogelijk om van Chinese meuk af te komen.
De X720 heeft LineageOS (en vele andere) ondersteuning, de X722 niet (gelockte bootloader).
Beste firmware voor de X720 vind ik de Tora33 ROM op leeco.re.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is bij gearbest het verschil tussen despatched en shipped als je bij je orders kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Wortelstok schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:28:
[...]

De X720 heeft LineageOS (en vele andere) ondersteuning, de X722 niet (gelockte bootloader).
Beste firmware voor de X720 vind ik de Tora33 ROM op leeco.re.
Zijn er nog veel bugs in die custom rom? Is Android Oreo voorzien want er is al een rom uit voor de ZUK Z2 pro van Android 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 13:26
FritzelK schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:40:
[...]

Accuduur vind ik niet zo'n issue. Ik ben niet echt een heavy user en vind het prima ook hem elke nacht aan de lader te leggen. Als ik de reviews mag geloven is dat bij de Z2 Pro zelfs bij de heavy users niet echt van toepassing.

Wat nog meer van belang is is het feit dat ik nu aan 32gb lang niet genoeg heb. 64gb minimaal, liefst 128gb. En dan zit je alweer in een andere prijsklasse met de LeEco's en wordt de Zuk Z2 Pro alleen maar interessanter.
Voor mij zou de accuduur van de Z2 Pro wel degelijk een issue zijn, maar voor mij zijn snelheid en accuduur dan ook de belangrijkste criteria. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft, heeft accuduur prioriteit boven opslagruimte is de LeEco een betere keuze, andersom de Zuk. Ik ben juist minder opslaggeheugen gaan gebruiken de laatste tijd omdat ik muziek tegenwoordig stream, voor mij is 32 GB dus meer dan genoeg.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Accu is wel fijn omdat ik vaak op vakantie ga en ik heel de dag rondloop en gps gebruik hetwelk veel accu verbruikt. Een snel toestel is ook goed maar tussen een Snapdragon 820 en 821 is er nu niet veel verschil denk ik. Wat wel een verschil kan maken is de software die erop staat en dat is voor mij zeer belangrijk. Ik heb al vaak toestellen gehad met allerlei fabriekssoftware dewelke alles vertraagt. Als ik android 7 heb ben ik al tevreden en als er geen updates meer komen dan 'so be it' maar met versie kom ik al een paar jaar toe.
Nu is de vraag welke tussen de LeEco le pro 3 en Zuk Z2 pro de beste custom rom hebben zonder bugs en met de meest werkende hardware (zonder haperingen :-) )

• Wortelstok
Kingskawn schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:32:
[...]Zijn er nog veel bugs in die custom rom? Is Android Oreo voorzien want er is al een rom uit voor de ZUK Z2 pro van Android 8
Custom ROMs van de X720 worden bijna dagelijks geupdate, in ieder geval wekelijks. Het stadium van bugs is wel voorbij; wat mij betreft is de issue dat met name de geluidskwailteit *ietsje* achterblijft bij de (variaties van de) OFW en ook de autonomie is vaak *ietsje* minder bij de CFWs op Android 7. Ik kies voor de Tora33 ROM omdat het mij niet zo erg boeit dat ik Marshmallow heb als alles maar perfect werkt, en dat doet het.
Kingskawn schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:46:... maar tussen een Snapdragon 820 en 821 is er nu niet veel verschil denk ik. Wat wel een verschil kan maken is de software die erop staat ...Nu is de vraag welke tussen de LeEco le pro 3 en Zuk Z2 pro de beste custom rom hebben zonder bugs en met de meest werkende hardware (zonder haperingen :-) )
De 821 heeft energy saving features die de 820 niet heeft; dit in combinatie met de grotere accu zou ik voor de LeEco kiezen hoewel de Z2 pro ook een top toestel is.
Haperingen in de CFW zijn er (meestal) niet en anders neem je een andere (omni, AICP, etc).; er zijn er zat.

• Kingskawn
Wortelstok schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:25:
[...]

Custom ROMs van de X720 worden bijna dagelijks geupdate, in ieder geval wekelijks. Het stadium van bugs is wel voorbij; wat mij betreft is de issue dat met name de geluidskwailteit *ietsje* achterblijft bij de (variaties van de) OFW en ook de autonomie is vaak *ietsje* minder bij de CFWs op Android 7. Ik kies voor de Tora33 ROM omdat het mij niet zo erg boeit dat ik Marshmallow heb als alles maar perfect werkt, en dat doet het.

[...]

De 821 heeft energy saving features die de 820 niet heeft; dit in combinatie met de grotere accu zou ik voor de LeEco kiezen hoewel de Z2 pro ook een top toestel is.
Haperingen in de CFW zijn er (meestal) niet en anders neem je een andere (omni, AICP, etc).; er zijn er zat.
Dus voor jou is de super amoled en NFC van geen belang tov de Z2 Pro? Dat weegt niet op tov de polyvalentie van de LeEco? Wat ik ook over het hoofd zag is de opslag. Die is het dubbele op de ZUK en er is geen extra sd slot op de LeEco ;(

• Wortelstok
Kingskawn schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:07:
[...]Dus voor jou is de super amoled en NFC van geen belang tov de Z2 Pro? Dat weegt niet op tov de polyvalentie van de LeEco? Wat ik ook over het hoofd zag is de opslag. Die is het dubbele op de ZUK en er is geen extra sd slot op de LeEco ;(
Display van de LeEco is zeer goed. Alleen de automatische helderheidsinstelling jittert teveel (in de OFW?) en die heb ik uitgezet. NFC zit wel op de X720 (niet op X722) maar gebruik ik nog niet. Ik heb deze telefoon begin van het jaar in Shanghai gekocht met 6GB/64GB toen mijn andere telefoon verzopen was in de regen. Prijs van deze versie is wel vrij hoog . En inderdaad is de 32GB zonder SD behoorlijk krap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingskawn
Ziezo, heb een ZUK Z2 pro (zwart) kunnen overnemen van iemand dat er niet mee overweg kon. Het is de versie 6/128gb en die kostte 90€ dus een koopje denk ik ;-) Er staat LineageOS 14.1-20170803 op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Wortelstok schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:18:
[...]

Display van de LeEco is zeer goed. Alleen de automatische helderheidsinstelling jittert teveel (in de OFW?) en die heb ik uitgezet. NFC zit wel op de X720 (niet op X722) maar gebruik ik nog niet. Ik heb deze telefoon begin van het jaar in Shanghai gekocht met 6GB/64GB toen mijn andere telefoon verzopen was in de regen. Prijs van deze versie is wel vrij hoog . En inderdaad is de 32GB zonder SD behoorlijk krap.
Je kunt bv. de app Lux proberen voor de automatische helderheid. Mijn ervaring is dat die stabiel werkt. Je kunt daarbij voor lichtbron ook de camera kiezen indien de lichtsensor te instabiel is.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Kingskawn schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:18:
Ziezo, heb een ZUK Z2 pro (zwart) kunnen overnemen van iemand dat er niet mee overweg kon. Het is de versie 6/128gb en die kostte 90€ dus een koopje denk ik ;-) Er staat LineageOS 14.1-20170803 op
Nice! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Enige wat niet werkt met LineageOS 14.1 is de optie vibrate dus die gaat niet meer. Verder heel nette phone voor z'n geld. Was eigenlijk op een kortingscode aan het wachten om de LeEco Le Pro 3 te kopen. Nu nog beschermingshoes vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
wat vinden jullie van het volgende:

http://www.umidigi.com/page-umidigi_s2_overview.html

6inch (in 5,5 body), 5100 mah, metal body voor 300e

[ Voor 3% gewijzigd door kingpol op 29-09-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
kingpol schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:37:

5100mAh batterij = nice!

Geen idee wat dit voor Chinese marketing is:
6.0“ = 5.5”
See More, Hold Less
6.0” Display
5.5” Size
Great fits in one hand
LPDDR3/ LPDDR4X Dual-Channel RAM
Lijkt erop dat de 4GB versie trager RAM heeft dan de 6GB versie.

Verder kan ik zo gauw niets vinden op die site over de processor.
Over het algemeen betekent dat, dat je een gare P20/P25 MediaTek SoC krijgt

En ja hoor:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-umidigi-s2-pro

Daar staat inderdaad dat het een P25 MediaTek SoC is :P

Via Banggood voor rond de 200 euro:
https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1200716.html

[ Voor 17% gewijzigd door Ossi op 29-09-2017 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 14:51
kingpol schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:37:

De Pro is veel interessanter. De reguliere S2 heeft een 1440*720 scherm waar de S2 Pro een 2160*1080 heeft.. :D

Ik verwacht de toestellen te krijgen voor review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 12:13
Gisteren de Vernee Mars Pro binnen gekregen. Netjes binnen 2 binnen gekregen door de brievenbus via Gearbest. Eerste indruk is goed. Ligt goed in de hand, mooi design en lekker snel. Bij opstarten meteen een OTA update van september. Enige minpunt wat hopelijk met een volgende update wordt gefixt is het haperen van Bluetooth connectie tijdens een telefoongesprek via mijn carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Ossi schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:04:
[...]

5100mAh batterij = nice!

Geen idee wat dit voor Chinese marketing is:

[...]

[...]

Lijkt erop dat de 4GB versie trager RAM heeft dan de 6GB versie.

Verder kan ik zo gauw niets vinden op die site over de processor.
Over het algemeen betekent dat, dat je een gare P20/P25 MediaTek SoC krijgt

En ja hoor:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-umidigi-s2-pro

Daar staat inderdaad dat het een P25 MediaTek SoC is :P

Via Banggood voor rond de 200 euro:
https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1200716.html
62k in Antutu...euh dat is zeer laag. Komt door die P25 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Kingskawn schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 19:18:
[...]

62k in Antutu...euh dat is zeer laag. Komt door die P25 :?
Yup, de P25 is heel capabel voor alledaags gebruik. Maar ben je een heavy user dan zijn er snellere en zuinigere SoC's.
Helaas zit de P25 in zo'n beetje elke Chinese telefoon van het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nubia Z17S, krijgt zeer dunne bezels boven en onder terwijl de zijkanten al bezelles waren. Benieuwd.
Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/2017/10/Alleged-Nubia-Z17s.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:58:
Nubia Z17S, krijgt zeer dunne bezels boven en onder terwijl de zijkanten al bezelles waren. Benieuwd.
[afbeelding]
Chineze previews. Hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Tot nu toe hebben ze allemaal gesmokkeld met de renders. :P
De één weliswaar wat meer dan de ander... maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:35:
[...]

Tot nu toe hebben ze allemaal gesmokkeld met de renders. :P
De één weliswaar wat meer dan de ander... maar toch.
Dan ken je Nubia niet. Dit is trouwens geen render maar het toestel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Alleen wel weer een wazige blurry foto vanuit een rare hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:07:
[...]

Dan ken je Nubia niet. Dit is trouwens geen render maar het toestel.
We zullen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Ben bang dat mijn Vernee Mars pro de beloftes niet waar gaat maken. Tot gisteren had ik een overgevoelige vingerafdruksensor. Gisteravond snel opgeladen tot 100% (heerlijk dat fast charge) en toen voor de nacht maar uitgeschakeld en ontkoppeld. Vanochtend weer opgestart en nu heeft de vingerafdruksensor steeds meer moeite om überhaupt te herkennen dat ik hem aanraak. Iemand enig idee hoe dit kan en wellicht hetzelfde ervaren bij andere devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 13:20

TVL

Iemand ervaring met de Ulefone MIX? Ziet er uit als een mooi toestel met goede specificaties.voor niet al te veel geld. Ondersteund ook band 20 voor 4G.
Verdder 4GB RAM 64GB ROM Sony camera en een hele dunne bezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTWarrior
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben van plan om de BV8000 Pro van Blackview te kopen.
Op het eerste gezicht lijkt het een mooie phone met mooie specs voor een schappelijke prijs.

Zijn er mensen die nog minpunten aan die telefoon voor die prijs zien?

Voornaamste vraag is of ik in Nederland (en de omringende landen) verbindingsproblemen kan verwachten.
Volgens mij niet als ik de specs moet geloven. Maar misschien kijk ik ergens overheen?
Wireless Connectivity: 3G,4G,Bluetooth,GPS,GSM,NFC,WiFi
WIFI: 802.11a/b/g/n wireless internet
Network type: FDD-LTE,GSM,TD-SCDMA,TDD-LTE,WCDMA
2G: GSM 1800MHz,GSM 1900MHz,GSM 850MHz,GSM 900MHz
3G: WCDMA B1 2100MHz,WCDMA B2 1900MHz,WCDMA B4 1700MHz,WCDMA B5 850MHz,WCDMA B8 900MHz
TD-SCDMA: TD-SCDMA B34/B39
4G LTE: FDD B1 2100MHz,FDD B17 700MHz,FDD B2 1900MHz,FDD B20 800MHz,FDD B3 1800MHz,FDD B4 1700MHz,FDD B5 850MHz,FDD B7 2600MHz,TDD B19 800MHz,TDD B38 2600MHz,TDD B39 1900MHz,TDD B40 2300MHz,TDD B41 2500MHz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4512/36941841943_605f9a8238_z.jpg

Net de Xiaomi Mi Note 3 binnen gekregen gisteren, op het eerste oog echt een heel degelijk toestel! Voelt heel solide aan en is niet eens heel veel groter dan mijn standaard iPhone 8. Ik zal er een review van maken, kost nog even wat tijd.

Full metal case, voelt erg goed aan en de nieuwe snapdragon 660 CPU, verder lijkt hij heel erg op de Mi6 heb ik het idee, maar die heeft de snapdragon 835 CPU.

Ik vind de naamgevingen en specs van de Xiaomi toestellen redelijk verwarrend. De Redmi Note 3 is een heel ander toestel, maar verwar je snel met de Mi Note 3.

Heeft iemand hier logica in ontdekt?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 19:21
De Redmi is de budget reeks en Mi (Note) meer high-end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
TVL schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:04:
Iemand ervaring met de Ulefone MIX? Ziet er uit als een mooi toestel met goede specificaties.voor niet al te veel geld. Ondersteund ook band 20 voor 4G.
Verdder 4GB RAM 64GB ROM Sony camera en een hele dunne bezel.
Verwacht er niet teveel van. Matige processor, geen full HD, batterij zal tegenvallen. Software ook wellicht wat trager en nauwelijks ondersteuning /updates. Prima telefoon als je er niet teveel van verwacht een natuurlijk mooi prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
dfrenner schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:41:
[afbeelding]

Net de Xiaomi Mi Note 3 binnen gekregen gisteren, op het eerste oog echt een heel degelijk toestel! Voelt heel solide aan en is niet eens heel veel groter dan mijn standaard iPhone 8. Ik zal er een review van maken, kost nog even wat tijd.

Full metal case, voelt erg goed aan en de nieuwe snapdragon 660 CPU, verder lijkt hij heel erg op de Mi6 heb ik het idee, maar die heeft de snapdragon 835 CPU.

Ik vind de naamgevingen en specs van de Xiaomi toestellen redelijk verwarrend. De Redmi Note 3 is een heel ander toestel, maar verwar je snel met de Mi Note 3.

Okee ik ben hem nu aan het uitpakken en uitproberen, maar wat mij opvalt is dat ondanks dat ik voor "Englisch" heb gekozen, overal nog Chineze resten zijn achtergebleven. Is dit standaard zo bij Xiaomi telefoons en wat is de gebruikelijke vervolgstap hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
dfrenner schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:55:
[...]

Okee ik ben hem nu aan het uitpakken en uitproberen, maar wat mij opvalt is dat ondanks dat ik voor "Englisch" heb gekozen, overal nog Chineze resten zijn achtergebleven. Is dit standaard zo bij Xiaomi telefoons en wat is de gebruikelijke vervolgstap hiervoor?
Een goede custom rom zoeken. Geloof dat je wel toestemming moet vragen om de bootloader te kunnen unlocken oid tegenwoordig bij Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Na ongeveer 2weekjes de ZUK Z2 pro in gebruik te hebben is het enige wat niet meevalt de batterij. Een beetje 4G, een beetje mp3 beluisteren, een paar foto's en op het einde van de dag zit je nog op 18%. Het opladen gaat snel daarentegen maar iedere dag opladen is niet zo fraai. Misschien ligt het aan de Lineage 14.1 die eropstaat? Nog iemand die dit tegengekomen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:49
Kingskawn schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:42:
Na ongeveer 2weekjes de ZUK Z2 pro in gebruik te hebben is het enige wat niet meevalt de batterij. Een beetje 4G, een beetje mp3 beluisteren, een paar foto's en op het einde van de dag zit je nog op 18%. Het opladen gaat snel daarentegen maar iedere dag opladen is niet zo fraai. Misschien ligt het aan de Lineage 14.1 die eropstaat? Nog iemand die dit tegengekomen is?
Wat is je screen on time? Wat is je screen on time, zonder dat is er weinig over te zeggen. GPS aan? Bluetooth aan? Wifi aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:29
Gister de ulefone gemini pro besteld.
Nu wachten.

Wilde een vervanger voor mn samsung note3. Ondanks de recente problemen loopt ie nu wat beter. Maar de accu is heel slecht geworden (waarschijnlijk zelf veroorzaakt door een te zwakke autolader).

Had een budget vaan 200,- gesteld. Full HD, flinke accu en natuurlijk geschikt voor NL op alle frequenties. Er kwamen ook wat andere in aanmerking met wellicht een betere processor, maar vaak alweer een jaar oud.
Benieuwd ben ik ook naar quick charging en usb-c.
Hij is iets kleiner dat mn note. 5.5" ipv 5.7".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Card Nox schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 11:45:
[...]

Wat is je screen on time? Wat is je screen on time, zonder dat is er weinig over te zeggen. GPS aan? Bluetooth aan? Wifi aan?
Ik heb het net opgeladen en dit is de screenshot gemaakt 3min nadien:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/55mcuf.png

Enkel gps en wifi staan aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:49
Kingskawn schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:03:
[...]

Kunt het beter doen vlak voordat je oplaad dan weet je hoeveel er gebruikt is, gebaseerd op 3 Minuten kun je niets zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Kingskawn schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:03:
[...]

[afbeelding]

Ken je de term extrapolatie?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
p.d.akkerman schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:25:
Gister de ulefone gemini pro besteld.
Nu wachten.

...

Benieuwd ben ik ook naar quick charging en usb-c.
Hij is iets kleiner dat mn note. 5.5" ipv 5.7".
Ik heb een Vernee Mars Pro met Quick Charge en USB-C. Ik vind dit echt een hele verbetering. Dus dat moet goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nubia Z17S komt met een Snapdragon 835, 6 GB en een 5.73 inch scherm. Betere screen to body ratio dan de Samsung Galaxy S8.
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2017/10/Nubia-Z17s-Black-Gold-2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2017/10/Nubia-Z17s-2.png
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2017/10/Nubia-Z17s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:20:
Nubia Z17S komt met een Snapdragon 835, 6 GB en een 5.73 inch scherm. Betere screen to body ratio dan de Samsung Galaxy S8.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot nu toe heeft 'ie alleen betere renders. De waarheid is en blijft afwachten, helaas ook bij ZTE/Nubia's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Oi, wat een vreselijke renders weer. Benieuwd hoe ie er straks daadwerkelijk uit ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die te laks zijn om zelf even te kijken. Vandaag was dus de officiële release. Hij is dus net aangekondigd. En de bezels van Nubia waren altijd al klein. Hoevaak moet dat nog worden herhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:29:
Mensen die te laks zijn om zelf even te kijken. Vandaag is de officiële release. Hij is dus net aangekondigd. En de bezels van Nubia waren altijd al klein. Hoevaak moet dat nog worden herhaald.
Okay. Ben benieuwd naar de foto's van de officiële release dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChinaGeek schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:29:
[...]

Okay. Ben benieuwd naar de foto's van de officiële release dan.
Hier zie je het in volle glorie. De bezels komen overeen met de renders maar wat een afschuwelijk lelijke ronde on-screen knop.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 28-09 19:21
Dat rode is een Nubia dingetje, voorheen zag het er met fysieke touchknoppen ook zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:53:
Dat rode is een Nubia dingetje, voorheen zag het er met fysieke touchknoppen ook zo uit.
Ja maar op het scherm is het toch veel minder mooi. Hopelijk is dat wel volledig uit te schakelen. Heb liever gestures op android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn maar renders...
Nubia bewijst weer maar eens bezels te kunnen maken die andere smartphone makers nog niet hebben kunnen laten zien.
[YouTube: https://youtu.be/VsZpfiOHu94]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:45:
Het zijn maar renders...
Nubia bewijst weer maar eens bezels te kunnen maken die andere smartphone makers nog niet hebben kunnen laten zien.
[video]
Waar is die zeer dunne bezel boven die je noemde? Bezels aan de zijkanten zijn al langer erg dun.
Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:58:
Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/2017/10/Alleged-Nubia-Z17s.jpg
Ik vind hem niet lijken. Dunne bezels aan de zijkant zijn niet zo bijzonder meer. Samsung had met de Edge zelfs geen bezel meer bv.

[ Voor 35% gewijzigd door Hyp Hyper op 13-10-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

Waar is die zeer dunne bezel boven die je noemde? Bezels aan de zijkanten zijn al langer erg dun.

[...]

Ik vind hem niet lijken. Dunne bezels aan de zijkant zijn niet zo bijzonder meer. Samsung had met de Edge zelfs geen bezel meer bv.
Samsung heeft altijd al een bezel gehad, geen een Edge sluit aan op het metaal. Volgens mij moet je beter kijken want de boven, onder en zij bezels zijn kleiner dan die van Samsung. Wat jij wil bestaat niet, je moet ergens de camera in kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kingskawn schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:42:
Heb de gewone Z2 een tijdje gehad en ook op Lineage viel mijn batterij tegen. Kon zon beetje 1.5 dagen doen op 1 acculading als ik niet te veel schermtijd had. Heb geen andere rom geprobeerd dus weet niet of het daar aan ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Voor de mensen die enthousiast zijn geworden van de Nubia Z17S. Hij komt eind november 'gewoon' uit in het 'Westen' onder de naam Archos Diamond Omega voor €499. Hieronder te zien in volle glorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Nee Archos is een Frans bedrijf wat al een aantal jaren bestaat. Ze gebruiken vaker zogenaamde re-branded modellen van bepaalde (grote) fabrikanten. Nubia is sinds kort een samenwerkings partner voor smartphones. Dit scheelt Archos kosten voor ontwikkeling en productie en Nubia kan zo relatief eenvoudig verkopen in Europa door gebruik te maken van de kanalen en naam van Archos. Er zijn genoeg andere merken die het op een soortgelijke manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
benbaba schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:36:
Nee Archos is een Frans bedrijf wat al een aantal jaren bestaat. Ze gebruiken vaker zogenaamde re-branded modellen van bepaalde (grote) fabrikanten. Nubia is sinds kort een samenwerkings partner voor smartphones. Dit scheelt Archos kosten voor ontwikkeling en productie en Nubia kan zo relatief eenvoudig verkopen in Europa door gebruik te maken van de kanalen en naam van Archos. Er zijn genoeg andere merken die het op een soortgelijke manier doen.
Ik ken Archos alleen van de gare tablets van de begin tijd van tablets in ons land.

Nu is dit een rebrand van de ZTE Nubia Z17s, dus dat stemt iets hoopvoller. Maar eigenlijk ken ik ZTE ook helemaal niet. Hoe is de software ondersteuning van ZTE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
dfrenner schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:41:
[afbeelding]

Review ervan gemaakt:
productreview: Xiaomi Mi Note 3 Zwart review door BlakHawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:42:
[...]

Samsung heeft altijd al een bezel gehad, geen een Edge sluit aan op het metaal. Volgens mij moet je beter kijken want de boven, onder en zij bezels zijn kleiner dan die van Samsung. Wat jij wil bestaat niet, je moet ergens de camera in kwijt kunnen.
Euh.. de Xiaomi Mix beter bekeken? Die heeft toch echt een smallere boven-bezel. De camera zit in de onderbezel. Of je daar vrolijk van moet worden, laat ik buiten beschouwing van de de bezel-discussie. (grootste gemis vond ik overigens de speaker)
Je hebt natuurlijk ook nog de iPhone X oplossing voor de camera etc.

En tot slot: De Nubia lijkt níet op de render, zoals al voorspeld. Daarop is niet veel bezel aan de bovenkant te zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09 10:21
Kunnen we het weer of (onbekende) chinese smartphones hebben hier in plaats over de dikte van de bezels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:18:
[...]

Euh.. de Xiaomi Mix beter bekeken? Die heeft toch echt een smallere boven-bezel. De camera zit in de onderbezel. Of je daar vrolijk van moet worden, laat ik buiten beschouwing van de de bezel-discussie. (grootste gemis vond ik overigens de speaker)
Je hebt natuurlijk ook nog de iPhone X oplossing voor de camera etc.

En tot slot: De Nubia lijkt níet op de render, zoals al voorspeld. Daarop is niet veel bezel aan de bovenkant te zien.
Jij moet beter gaan kijken de Xioami bezel aan de onderkant is gigantisch, omdat daar de camera zit. Ten tweede, als je de renders niet op de echte smartphone vindt lijken, dan ligt dat toch echt aan je eigen inschattingsvermogen, want het is gewoon hetzelfde. Precies zoals afgebeeld. Zelfde upper en onder bezels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
It's all in the eye of the beholder. :)
En op verzoek ga ik het er verder niet meer over hebben. Ook vanwege de toon die gezet wordt.

[ Voor 54% gewijzigd door Hyp Hyper op 17-10-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Offtopic, dus weg

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 17-10-2017 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

scrappy.doo schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:28:
Kunnen we het weer of (onbekende) chinese smartphones hebben hier in plaats over de dikte van de bezels?
Die twee zijn 2017 synoniem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic, dus weg

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 26-10-2017 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zal waarschijnlijk niet waar zijn maar als het klopt ben ik de eerste die dit ding in huis haalt.

Vivo X play 7

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/2017/10/vivo-xplay7-on-ppt-768x478.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/2017/10/vivo-xplay7-black-768x622.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:33
Interessant, ziet er alleen te mooi uit om waar te zijn. Vingerafdrukscanner onder het scherm, super plat design en volledig scherm vooraan. Zou een primeur zijn op de smartphonemarkt dus daarom geloof ik het niet echt. Veel plaats voor een batterij schiet er ook niet over als je de renders mag geloven.

Ik vind overigens vooral deze render terug als ik zoek op dat model en die ziet er toch iets geloofwaardigers uit:
Afbeeldingslocatie: https://gallery.gizbot.com/ph-big/2017/09/vivo-xplay-7-concept-design_150546186690.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Largamelion op 26-10-2017 07:59 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik denk inderdaad niet dat ze de camera en sensor midden in het glas kunnen zetten, dus die bovenbezel zal niet kloppen. :)
Ook (daarom?) geen netwerk- en batterijicoontje zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largamelion schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:52:
Interessant, ziet er alleen te mooi uit om waar te zijn. Vingerafdrukscanner onder het scherm, super plat design en volledig scherm vooraan. Zou een primeur zijn op de smartphonemarkt dus daarom geloof ik het niet echt. Veel plaats voor een batterij schiet er ook niet over als je de renders mag geloven.

Ik vind overigens vooral deze render terug als ik zoek op dat model en die ziet er toch iets geloofwaardigers uit:
[afbeelding]
Bron:
https://m.weibo.cn/status/4166738679057099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:33
Tja, iedereen kan wat slides maken en projecteren op een scherm, dat maakt het daarom niet waar :). Ik spreek overigens geen Chinees en de vertaling van Google van die website is vrij lachwekkend dus daar word ik ook niet wijzer van.

Zou mooi zijn als het waar is en dat zou Vivo de eerste maken op de smartphonemarkt die echt met een bezelless scherm uitkomt, maar ik betwijfel het ten sterkste. De dikte van het toestel is ook onrealistisch plat, zoiets bestaat niet.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 14:47
Misschien beetje offtopic:

Xiaomi gaat zicht vestigen in spanje.
So excited to announce a significant milestone for Xiaomi: we are officially launching in Spain, our first market entry in Western Europe! I'll be making my way to Madrid soon for the big unveil during our Xiaomi España launch event on November 7. Stay tuned! #LaEraXiaomi
Zal dit gevolgen hebben voor ons? Zoja, positief? Prijzen? Band 20 (ik kan de 4g frequenties in Spanje zo niet vinden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Laatst online: 20:39

Qon

Er zit zelfs nog een jack aansluiting op...

Laat even weten als je hem binnen hebt, ben toch stiekem wel nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:06:
[...]

Er zit zelfs nog een jack aansluiting op...

Laat even weten als je hem binnen hebt, ben toch stiekem wel nieuwsgierig...
Heb hem zelf niet hoor, was gewoon een link die ik deelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

LoeWn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:02:

[...]

Zal dit gevolgen hebben voor ons? Zoja, positief? Prijzen? Band 20 (ik kan de 4g frequenties in Spanje zo niet vinden)?
Ze openen ook een fysieke winkel in Griekenland. Maar nog nergens is bekend wat ze er exact gaan verkopen. Kan net zo goed hun non-mobile spullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-09 17:40
LoeWn schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:02:

ik kan de 4g frequenties in Spanje zo niet vinden
Zelfde als bij ons :)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
Hyp Hyper schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:24:
[...]

Ok, het kost geen drol. Maarre 720p op 5,7" ? :X
Wat verwacht je ook voor dat bedrag? Prima reserve cheap backup phone toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
vuurpaard66 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 06:49:
[...]

Wat verwacht je ook voor dat bedrag? Prima reserve cheap backup phone toch?
Prima is geen topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 16:34
Ik heb even snel het topic doorgezocht;
Is er iemand met ervaringen met de LeTV LeEco Le S3 (niet de Pro)?

Momenteel op dealextreme <100 euro.
verwijzen naar een aanbieding is prima, maar niet op deze manier en in dit forum
5,5" HD scherm, 20MP camera, 4GB ram en redelijke (mediatek) processor.

Minpunten die ik kan vinden zijn de software (AOSP of LINEAGE? kan dat met Mediatek SOC?), het ontbreken van LTE BAND 20 en het gebrek van een SD kaart slot
Verder natuurlijk de 3,5mm jack, maar die discussie is vaak genoeg gevoerd.

Speaker en camera schijnt niet zo goed te zijn als de "specificaties" zouden doen geloven, maar zeker niet slecht voor de prijs.

Zou het op prijs stellen als iemand zo'n ding heeft en er wat los over wil laten, vooral de mogelijkheden van alternative roms. (aangezien die meestal voor de qualcom SOCs zijn)

[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 02-11-2017 07:38 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:27:
Zal waarschijnlijk niet waar zijn maar als het klopt ben ik de eerste die dit ding in huis haalt.

Vivo X play 7

[afbeelding]

[afbeelding]
Hier de Vivo V7+
http://www.gizchina.com/2...boxing-first-impressions/

Niet slecht. :D

Edit: Hmmm. Rond de 340 dollar. :S

[ Voor 3% gewijzigd door HMC op 01-11-2017 14:25 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kid1988 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:09:
Ik heb even snel het topic doorgezocht;
Is er iemand met ervaringen met de LeTV LeEco Le S3 (niet de Pro)?

Momenteel op dealextreme <100 euro.

5,5" HD scherm, 20MP camera, 4GB ram en redelijke (mediatek) processor.

Minpunten die ik kan vinden zijn de software (AOSP of LINEAGE? kan dat met Mediatek SOC?), het ontbreken van LTE BAND 20 en het gebrek van een SD kaart slot
Verder natuurlijk de 3,5mm jack, maar die discussie is vaak genoeg gevoerd.

Speaker en camera schijnt niet zo goed te zijn als de "specificaties" zouden doen geloven, maar zeker niet slecht voor de prijs.

Zou het op prijs stellen als iemand zo'n ding heeft en er wat los over wil laten, vooral de mogelijkheden van alternative roms. (aangezien die meestal voor de qualcom SOCs zijn)
Voor ~35 euro meer heb je de Pro 3 Elite, lijkt me toch meer value for money. Tenminste, dat is de telefoon die ik heb, en ben er erg tevreden over.

De minpunten: Camera is inderdaad niet super geweldig maar volstaat voor mij prima, enkel in donker zie ik verschillen met andere camera's.
Software updates komen er waarschijnlijk niet meer, maar ik heb 0 bugs of problemen met de laatste officiele firmware

Met de S3 dus geen ervaring al is het design precies hetzelfde. maar de Pro 3 Elite heb je wel alle LTE bands, en een Snapdragon 820 processor. helaas geen NFC en ook geen jack (mis ik niet). maar wel een 4000mah accu ipv de 3000mah in de S3, ik doe makkelijk 2 dagen met de telefoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 02-11-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:16:
[...]

Voor ~35 euro meer heb je de Pro 3 Elite, lijkt me toch meer value for money. Tenminste, dat is de telefoon die ik heb, en ben er erg tevreden over.

De minpunten: Camera is inderdaad niet super geweldig maar volstaat voor mij prima, enkel in donker zie ik verschillen met andere camera's.
Software updates komen er waarschijnlijk niet meer, maar ik heb 0 bugs of problemen met de laatste officiele firmware

Met de S3 dus geen ervaring al is het design precies hetzelfde. maar de Pro 3 Elite heb je wel alle LTE bands, en een Snapdragon 820 processor. helaas geen NFC en ook geen jack (mis ik niet). maar wel een 4000mah accu ipv de 3000mah in de S3, ik doe makkelijk 2 dagen met de telefoon.
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik kan enkel deze vinden:
http://www.dx.com/p/letv-...32gb-rom-golden-852472407
En die is 60 euro duurder. Dat vind ik een beetje steil voor een iets grotere accu en een extra LTE band. Natuurlijk is de snapdragon wat universeler, maar de gunstige prijs komt nou juist door de mediatek processor denk ik zo..
Heb je wellicht een link waar ik de Pro 3 Elite zou kunnen vinden voor 130 euro?

[ Voor 8% gewijzigd door kid1988 op 01-11-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:21:
[...]

"iets" universeler en ongeveer 2x zo snel.

Bestellen doe je hier: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_620054.html

Met code: LECPRO3LITE
Voor 136 euro,

of hier: https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1162406.html

met code: 11BGESLP332
voor 135 euro

Waarbij je bij Bangood voor ~8 euro Priority Direct Mail kan kiezen waarbij geen douanekosten in rekening worden gebracht. (Aan deze mededeling kunnen geen rechten worden ontleend 8)7 maar het staat er om bekend :) heb het al meermaals gebruikt, nog nooit douanekosten gehad)

Om het eerlijk te houden: De S3 waar je het over hebt koop je bij Gearbest voor 85euro met code LECOX626
Als ik jullie niet had 8)7
Bedankt voor de tip. Het prijsverschil is dus 50 euro, maar als ik jullie zo hoor moet ik sowieso voor de Snapdragon variant gaan... Ik kom dan wel 35 euro boven mn budget, maar dat is volgens jullie het zeker waard?

Het gaat mij om een toestel dat ik het een en ander kan doen wat ik niet met mn Lumia kan (en die ik vervolgens mn vriendin kan aansmeren)

Hoe zit het eigenlijk met SafetyNet en chinese telefoons? Heb ergens gelezen dat pokemon go, Netflix en sommige bank apps het niet leuk vinden als je een ROOT hebt. Hoe zit het met de ROM van de Pro 3 Elite?

[ Voor 13% gewijzigd door kid1988 op 01-11-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:29
Mijn gemini pro is helaas niet direct door de douane gekomen. Net alles maar netjes ingevuld en maar wachten.

Hij is iig in nederland.
Pagina: 1 ... 59 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html