• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:14
Aghanim schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:24:
[...]
Meerdere devices gebruiken is ook een keuze die je zelf maakt natuurlijk, kies er dan ook voor om 1 merk te hanteren zodat je dit probleem niet hebt.
Klopt, daarom mijd ik toestellen met h ardware buttons dan ook als de pest.
Als ik een kwart betaal van een duur merk ga ik echt niet zeuren over een hardware button :)
Als een fabrikant mij onwelgevallige en in mijn ogen onlogische ontwerpkeuzes maakt dan maak ik daar opmerkingen over, dat staat verder los van de prijs.

Zoals gezegd ik zou graag eens een xiaomi toestel kopen zoals ze nu uitbrengen met stock Android erop, maar als ze dan die rare omgedraaide knoppen erop zetten haak ik af, en ik zal vast de enige niet zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:30:
Wanneer gaat tweakers liegende chineze fabrieken eens aanpakken? Dogee beweert dat in hun mix een dubbele camera achterop heeft maar die tweede camera bestaat niet is een gewoon een leugen!
Waarom zou tweakers dat aan moeten pakken, en hoe? Alsof een chinees er een hol om geeft dat een nederlandse website wat te klagen heeft.

Daarnaast zat ie er bij de teardown toch echt in. Ze vermoeden alleen dat ie niets doet omdat de cpu wellicht een P20 rebrand is en geen p25.

Heb je onderbouwing of bronnen voor je claim?
Daarnaast kan zo'n 2e budgetcamera me gestolen worden. Das alleen maar marketing bij die goedkope zooi. Laat ze eerst maar eens met normale renders komen ipv bezeless renders en bezelplus werkelijkheid.

Chinese fabrikanten liegen. Koop een betrouwbaar merk of wacht ff af ipv enthousiaste presale aankopen.

Verwijderd

Ik heb me dan ook maar even ingelezen. Er zit wel degelijk een 2e camera in, een dikke vette 0.3mp :p Staat op de hardware list van doogee zelf. Processor is een soort rebranded p20, iig geen p25.

En iedereen hier maar enthousiast over die dingen. Zelfde geld overigens voor de maze alpha. Veel plezier, en volgende keer weer een echt merk kopen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Hopelijk komt er een merk op de markt die weer wat goedkoper dan de Oneplus is.
Mijn vrouw had de OPO. Helaas (ook logisch) stijgt de prijs nogal met elk nieuw toestel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:42:
[...]

Waarom zou tweakers dat aan moeten pakken, en hoe? Alsof een chinees er een hol om geeft dat een nederlandse website wat te klagen heeft.

Daarnaast zat ie er bij de teardown toch echt in. Ze vermoeden alleen dat ie niets doet omdat de cpu wellicht een P20 rebrand is en geen p25.

Heb je onderbouwing of bronnen voor je claim?
Daarnaast kan zo'n 2e budgetcamera me gestolen worden. Das alleen maar marketing bij die goedkope zooi. Laat ze eerst maar eens met normale renders komen ipv bezeless renders en bezelplus werkelijkheid.

Chinese fabrikanten liegen. Koop een betrouwbaar merk of wacht ff af ipv enthousiaste presale aankopen.
Ik bedoel dat tweakers niet meer positief over dit soort bedrijven gaat schrijven, wat ze nu wel te vaak doen.

YouTube: The Dual Camera Smartphone SCAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:05
ASW1 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:32:
Zoals gezegd ik zou graag eens een xiaomi toestel kopen zoals ze nu uitbrengen met stock Android erop, maar als ze dan die rare omgedraaide knoppen erop zetten haak ik af, en ik zal vast de enige niet zijn.
Dan is je keuze wel erg beperkt aangezien er helaas niet veel toestellen zijn met stock android. Maar een beetje tweaker unlocked de bootloader, installeert een custom Rom en flashed een clean android met Gapps. Hardware buttons uitzetten en voila.
Top toestel voor een zachte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*. Crossposten is niet toegestaan: Verwijderd in "[Xiaomi Mi A1] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 148% gewijzigd door rens-br op 08-09-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Card Nox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 00:19:
[...]

Dan is je keuze wel erg beperkt aangezien er helaas niet veel toestellen zijn met stock android. Maar een beetje tweaker unlocked de bootloader, installeert een custom Rom en flashed een clean android met Gapps. Hardware buttons uitzetten en voila.
Top toestel voor een zachte prijs.
Ik zou me dan ergeren aan de ongebruikte ruimte voor de hardwarebuttons. :P
Niet erg als de telefoon groter (scherm kleiner) is door die buttons, maar ze dan ook nog niet gebruiken...meh.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:05
Hyp Hyper schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:30:
[...]

Ik zou me dan ergeren aan de ongebruikte ruimte voor de hardwarebuttons. :P
Niet erg als de telefoon groter (scherm kleiner) is door die buttons, maar ze dan ook nog niet gebruiken...meh.
De ruimte is niet groter dan telefoons zonder hardware knoppen, of zijn alle telefoons tegenwoordig bezelless?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Card Nox schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:00:
[...]

De ruimte is niet groter dan telefoons zonder hardware knoppen, of zijn alle telefoons tegenwoordig bezelless?
Dunnere bezels wel. Zoals de S8 (echte en kloons) Daar wordt het erg krap voor hardwarebuttons. Als deze er wel hadden gezeten zou de telefoon wat langer hebben moeten zijn. Ik lever graag die ruimte in voor een scherm met soft buttons.

En het is wel de trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ervaring met lineageOS of een andere rom op de xiaomi redmi note 4? Of ervaring met bepaalde (custom) camera software t.o.v. de standaard camera software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Op mijn G6 is ook geen fatsoenlijke ruimte meer voor hardware buttons. Mis er niks aan, scherm is langwerpig genoeg voor software buttons (customizable!).
Het is sowieso de trend qua schermen dus ook xiaomi zal er in de toekomst van af moeten stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
ASW1 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 12:23:
Op mijn G6 is ook geen fatsoenlijke ruimte meer voor hardware buttons. Mis er niks aan, scherm is langwerpig genoeg voor software buttons (customizable!).
Het is sowieso de trend qua schermen dus ook xiaomi zal er in de toekomst van af moeten stappen.
Xiaomi doet er al heftig aan mee met de Mix hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat sommige chinaphones standaard al de bootloader unlocked hebben. Hoe doen jullie dat met SafetyNet? Welke Nederlandse bank apps kunnen daardoor niet gebruikt worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met Universal Safetynet Fix in Magisk kun je alsnog safetynet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ABN en ING doen het sowieso zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke websites kan ik lezen welke nieuwe chineze phones de komende maanden uitkomen? Waar halen jullie de info vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 20:53
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:08:
Op welke websites kan ik lezen welke nieuwe chineze phones de komende maanden uitkomen? Waar halen jullie de info vandaan?
Gizchina en gizmochina

Neem ze alleen wel met een korreltje zout, vooral de reviews.

[ Voor 10% gewijzigd door John Rambo op 09-09-2017 14:08 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Maze Alpha is nu €143 op gearbest. Prachtige zes inch bezelless phone voor deze prijs!
John Rambo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:26:
[...]
Gizchina en gizmochina

Neem ze alleen wel met een korreltje zout, vooral de reviews.
Ik neem chinezen altijd met een korreltje zout, vooral als ze het over bezelless hebben....

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:57:
De Maze Alpha is nu €143 op gearbest. Prachtige zes inch bezelless phone voor deze prijs!

[...]

Ik neem chinezen altijd met een korreltje zout, vooral als ze het over bezelless hebben....
Een telefoon staat of valt met de software en de kwaliteit van de hardware (camera onder andere). Hij kan nog zo mooi zijn maar als hij bijvoorbeeld vol zit met bugs en er komen geen updates dan is de lol er snel vanaf. Ik weet niet hoe dat bij de maze zit.

Die websites zijn zelf niet chinees, maar soms heb ik het idee dat ze gesponsord worden door merken, gratis telefoons krijgen enz. Niet altijd helemaal objectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John Rambo schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:14:
[...]

Een telefoon staat of valt met de software en de kwaliteit van de hardware (camera onder andere). Hij kan nog zo mooi zijn maar als hij bijvoorbeeld vol zit met bugs en er komen geen updates dan is de lol er snel vanaf. Ik weet niet hoe dat bij de maze zit.

Die websites zijn zelf niet chinees, maar soms heb ik het idee dat ze gesponsord worden door merken, gratis telefoons krijgen enz. Niet altijd helemaal objectief.
Ik heb al een paar keer een update gehad op mijn Maze. Bouwkwaliteit is prima, voelt erg stevig aan. Geen bloatware, standaard kale Android. Telefoon is prima voor deze prijs, ik ben onder de indruk van een zes inch voor deze prijs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 14:47
Hallo Mi Mix 2

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/21586975_1498961906806064_6305699390447487376_o.jpg?oh=4becee944bb75b8ceea23d3a49a5d3b7&oe=5A4C6F3D

Opzich niet heel veel veranderingen.. Bezels lijken nog net wat kleiner, wederom laatste SnapDragon CPU, camera verbeterd, speakers verbeterd.....en..... Band 20!

[ Voor 18% gewijzigd door LoeWn op 11-09-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 12:13
Jumpman schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:31:
[...]

Het zwarte deel bij de bezel van de Elephone S8 vind ik nog mee vallen. Wel lijkt hij op de Youtube video niet echt snappy

Link: YouTube: The only tri-bezel-less smartphone with 2K display--Elephone S8.
Ik ben in afwachting van de meer uitgebreide (hopelijk neutrale) reviews. Ben met name benieuwd naar accuduur icm X25 en 2k QUAD scherm. Formfactor met een hoogte van 152mm is wel erg prima. Ook over de fotokwaliteit is men aardig positief.

Het wordt deze of de toch €60,00 goedkopere Vernee Mars Pro, welke pas nog voorzien is van een goede OTA update. Nog maar eens wat nachten over slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:58

13art

Moderator Mobile
LoeWn schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:04:
Hallo Mi Mix 2

[afbeelding]

Opzich niet heel veel veranderingen.. Bezels lijken nog net wat kleiner, wederom laatste SnapDragon CPU, camera verbeterd, speakers verbeterd.....en..... Band 20!
Die ziet er dan wel weer gaaf uit!
Weet alleen niet of ik hem echt mooier vind dan bijvoorbeeld de LG V30.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
LoeWn schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:04:
Hallo Mi Mix 2

[afbeelding]

Hier alvast een hands-on van MKBHD:

YouTube: Xiaomi Mi Mix 2: The Bezel-less Sequel!

Je ziet al onmiddellijk dat er toch wat meer bezel aanwezig is dan op de renders van Xiaomi, maar dat is niet nieuws ...

[ Voor 8% gewijzigd door Largamelion op 11-09-2017 16:02 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Ziet er netjes uit. Ben benieuwd naar andere reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
5.99 inch?? Jammer had liever dat de telefoon 6.2-6.44" was geweest ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 10:15
Ik twijfel tussen de Elephone S7 en de Vernee Mars Pro maar ik denk dat ik voor die laatste ga gaan. De specs zijn ongeveer dezelfde maar de Vernee is iets goedkoper zo blijkt (150€).
Toch nog even een nachtje over slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 15:16
FJP84 schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:50:
[...]

Ik ben in afwachting van de meer uitgebreide (hopelijk neutrale) reviews. Ben met name benieuwd naar accuduur icm X25 en 2k QUAD scherm. Formfactor met een hoogte van 152mm is wel erg prima. Ook over de fotokwaliteit is men aardig positief.

Het wordt deze of de toch €60,00 goedkopere Vernee Mars Pro, welke pas nog voorzien is van een goede OTA update. Nog maar eens wat nachten over slapen :)
https://www.devicespecifications.com/en/editor-review/d0b445

Volgens mij behoorlijke neutrale review.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Tnx. Die had ik al doorgenomen. Nog even wat YouTube in de gaten houden. Ben nog aan het bekijken hoe Vernee en Elephone zich als fabrikant tot elkaar verhouden. Ze blinken beide volgens mij niet uit in support. Maar OTA support is er bij beide hetzij sporadisch/eenmalig? Maar ik heb het gevoel dat Vernee betere bouwkwaliteit/stabiliteit levert. Klopt dit?

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FJP84 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:34:
[...]

Tnx. Die had ik al doorgenomen. Nog even wat YouTube in de gaten houden. Ben nog aan het bekijken hoe Vernee en Elephone zich als fabrikant tot elkaar verhouden. Ze blinken beide volgens mij niet uit in support. Maar OTA support is er bij beide hetzij sporadisch/eenmalig? Maar ik heb het gevoel dat Vernee betere bouwkwaliteit/stabiliteit levert. Klopt dit?
Er zit geen verschil tussen omdat ze beide gebruik maken van dezelfde ODM's / fabrikanten.

(en dezelfde marketing mensen)

• Jeru
FJP84 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:34:
[...]

Ik heb zelf meer een probleem met de levertijd op dit moment moet ik zeggen anders had ik hem al gekocht. Nu gaat Gearbest namelijk pas rond 10 oktober leveren dacht ik. Als ze dan tenminste voorraad hebben daadwerkelijk.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Verwijderd

Hier de marketing van chinezen in de praktijk.
In Q1 wordt de Elephone S8 aangekondigd en verschijnen de renders

Afbeeldingslocatie: http://www.fudzilla.com/media/k2/items/cache/e5eeb917c503274307941f855ca115fb_XL.jpg

In Q2 verschijnt een real life phone op foto's, "gelekt"

Afbeeldingslocatie: https://www.androidheadlines.com/wp-content/uploads/2017/01/Elephone-S8-real-life-image-leak_1.jpg

en in Q3 dan in real life, hands on

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/bD0K90KNzBw/maxresdefault.jpg

en

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/JR2o16c29UQ/maxresdefault.jpg

Waarom lukt het niet om het design van foto 1 en 2 ook aan te houden?

Het is in het echt een mooi toestel, maar niet meer echt bezelless.
Hoe komt dat toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 10:06 ]

• ASW1
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:59:
Omdat die nooit realistisch waren.
De vraag is meer waarom ze zo'n render uitbrengen terwijl ze weten dat ze dat nooit kunnen produceren.
Het antwoord lijkt me duidelijk.

Verwijderd

ASW1 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:18:
[...]

Het antwoord lijkt me duidelijk.
Omdat chineze dus onbetrouwbaar zijn als het om handel aankomt?

• ASW1
Marketing overdrijft altijd in zekere mate, de mate waarin is een cultureel dingetje.
De mate waarin Chinezen dat doen zijn wij hier niet gewend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij is dat eerder misleiden dan overdrijven, cultuurverschil of niet.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Heeft weinig met cultuur te maken.

Meer met het feit dat er zat mensen zijn die er elke keer weer intrappen en die dingen pre-orderen.

Om er dan vervolgens na launch achter te komen dat het product totaal anders, maarja, zie dan je geld maar eens terug te krijgen.
En de fabrikant is al lang weer bezig met de volgende.

Op de binnenlandse markt zie je dit veel minder.

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:06
Jeru schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:54:
[...]

Ik heb zelf meer een probleem met de levertijd op dit moment moet ik zeggen anders had ik hem al gekocht. Nu gaat Gearbest namelijk pas rond 10 oktober leveren dacht ik. Als ze dan tenminste voorraad hebben daadwerkelijk.
Op AliExpress staat ie op voorraad...

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:59:
Hier de marketing van chinezen in de praktijk.
In Q1 wordt de Elephone S8 aangekondigd en verschijnen de renders

[afbeelding]

In Q2 verschijnt een real life phone op foto's, "gelekt"

[afbeelding]

en in Q3 dan in real life, hands on

[afbeelding]

en

[afbeelding]

Het is in het echt een mooi toestel, maar niet meer echt bezelless.
Hoe komt dat toch?
Is dat een retorische vraag? Het daadwerkelijke ontwerp aanhouden is te duur. Elephone kan simpelweg in de prijsklasse waar zij opereren geen toestel maken met dit design.

Waarom dan toch die promofoto's? Om buzz te creëren, allereerst. En vervolgens op basis van presale inkomsten harken.

Verwijderd

Hoppa! schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:14:
[...]

Is dat een retorische vraag? Het daadwerkelijke ontwerp aanhouden is te duur. Elephone kan simpelweg in de prijsklasse waar zij opereren geen toestel maken met dit design.

Waarom dan toch die promofoto's? Om buzz te creëren, allereerst. En vervolgens op basis van presale inkomsten harken.
En na release mag je een andere merknaam gaan zoeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoppa!
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:23:
[...]

En na release mag je een andere merknaam gaan zoeken!
Nou Elephone komt er al een modelletje of 10 mee weg, anders.

• Jeru
B-Art schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:57:
[...]

Issie helaas ook veel duurder en daarnaast heeft die als nadeel dat ik een hoger risico heb op invoerkosten.

@Discussie hierboven, dat het model er anders uitziet op promo foto's boeit mij als consument echt helemaal niets. Als mij het uiteindelijke product gewoon aanspreekt zou het nogal dom zijn dat ik mij druk zou maken dat het er niet identiek uitziet. Als je het toestel niet mooi vind na release verplicht niemand jou toch tot koop?

[ Voor 38% gewijzigd door Jeru op 13-09-2017 16:38 ]

• FJP84
[b][message=52564879,noline]B-Art schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:57

Ik had wat verkopers gevraagd naar voorraad. Allemaal zetten in op 28-9 ongeveer.

Op Gearbest is de Vernee Mars Pro onder de €150,00 wat import technisch wel interessant is, mocht het onderschept worden. Ik lees ook dat niet iedereen de laatste OTA gehad lijkt te hebben....

Ik hoop dat er binnenkort nog een OTA aankomt
want ik las net over een bluetooth lek die in een Android security update van 1 september gefixt is.

Is Xiaomi actief met updates voor security patches? Note 4 Global is ook een mooi toestel alleen geen USB-C. Dat lijkt me wat meer robuust dan Micro USB....#keuzestress 😊
Actiever met updates dan Xiaomi kan het op Android niet.

• Aghanim
  • Niet online
Ik zou Xiaomi ook ver boven die andere 2 merken verkiezen eerlijk gezegd. Qua reputatie en bouwkwaliteit zit je dan een stuk zekerder.
Je kunt ook nog wachten op de bezelless Elephone X met oled en gezichtsherkenning voor 1159,-
/s

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 13-09-2017 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:08
FJP84 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:54:
[...]

Op Gearbest is de Vernee Mars Pro onder de €150,00 wat import technisch wel interessant is, mocht het onderschept worden. Ik lees ook dat niet iedereen de laatste OTA gehad lijkt te hebben....
Invoerrechten gelden niet voor telefoons

• John Rambo
418O2 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:23:
[...]

Invoerrechten gelden niet voor telefoons
Als je pakketje gecontroleerd wordt en de waarde ligt hoger dan 30? euro moet je gewoon import betalen, ook met telefoons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
John Rambo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:42:
[...]

Als je pakketje gecontroleerd wordt en de waarde ligt hoger dan 30? euro moet je gewoon import betalen, ook met telefoons.
BTW en inklaringskosten ja, maar invoerkosten is een aanvullend bedrag wat er nog bij komt vanaf 150,-, maar dat geldt dan weer niet op telefoons.
Daar ging het om.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
John Rambo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:42:
[...]

Klopt en stiekem toch niet.
De grens die jij bedoeld ligt op 150euro voor niet EU landen, binnen de EU praat je niet over importrechten. Maar voor mobiele telefoons ligt het import tarief op 0% :-) wel moet je uiteraard over het volledige bedrag (product + importheffing + inklaringskosten) btw betalen (21%).

^^ met hierboven dus.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 17:48
Zoek een smartphone met een groot scherm (6+ inch of meer) een grote accu inclusief Band 20. Mi Max 2 zou ideaal zijn maar mist band 20, heb gezocht via GSMarena maar weinig kandidaten, hier tips? Budget max 300 EUR. Is voor gebruik in de auto als navigatie.

Kijk eens in de topicwaarschuwing: Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum O-)

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 14-09-2017 08:59 ]

Ontspan.

• jaxel70
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:05
[quote]Magnolia schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:18:
Zoek een smartphone met een groot scherm (6+ inch of meer) een grote accu inclusief Band 20. Mi Max 2 zou ideaal zijn maar mist band 20, heb gezocht via GSMarena maar weinig kandidaten, hier tips? Budget max 300 EUR. Is voor gebruik in de auto als

[ Voor 15% gewijzigd door jaxel70 op 13-09-2017 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FJP84
Uiteindelijk kon ik het toch niet laten en heb toch de Vernee Mars Pro besteld voor €142,00. Ik blijf het gewoon een mooi device vinden, en wilde nog 1x ruim onder de €200,00 blijven.

Voor 5.5inch een acceptabele formfactor en na 2 jaar Umi Emax mini voldoende vooruitgang.

Als deze me uiteindelijk niet bevalt ga ik voortaan voor 'safe' en wordt het voor eens en altijd Xiaomi. Fingers crossed :-D

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 14:47
Magnolia schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:18:
Zoek een smartphone met een groot scherm (6+ inch of meer) een grote accu inclusief Band 20. Mi Max 2 zou ideaal zijn maar mist band 20, heb gezocht via GSMarena maar weinig kandidaten, hier tips? Budget max 300 EUR. Is voor gebruik in de auto als navigatie.
Inderdaad weinig kandidaten. Maar eentje die eigenlijk niet in dit topic thuis hoort; Sony Xperia XA ultra? Voldoet wel aan je eisen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Iemand die een Xiaomi heeft en bij een provider zit die 4G LTE op 800Mhz (B20) aanbiedt? Ik zou eens willen horen of jullie problemen ondervinden om binnenshuis te surfen? Dat is het enige dat me weerhoudt om dit merk aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Kingskawn schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:03:
Iemand die een Xiaomi heeft en bij een provider zit die 4G LTE op 800Mhz (B20) aanbiedt? Ik zou eens willen horen of jullie problemen ondervinden om binnenshuis te surfen? Dat is het enige dat me weerhoudt om dit merk aan te schaffen.
Wat versta je onder problemen? Hier werkt het op een 4X met KPN prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb de Xiaomi Redmi Note 3 Pro, die ondersteunt 1800, 2100, 2600 MHz. Ik gebruik t-mobile als 2e sim, dus ik gebruik de 1800 en 2600 MHz. Vrijwel altijd zie ik de LTE tekst, ook binnenshuis/werk (Noord-Brabant, grote stad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Waarom zou je daar problemen mee verwachten?

Thuis kan je gewoon gebruik maken van wifi neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:16
Iemand die een Xiaomi heeft en bij een provider zit die 4G LTE op 800Mhz (B20) aanbiedt?......
Redmi Note 3 Kate, heeft geen enkel probleem met 4G Vodafone en KPN op B20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ikzelf zit bij Simyo (dus ook KPN) en heb thuis geen goed 3G en 4G bereik, maar dat is met een Honor toestel. En met mn vorige Motorola had ik hetzelfde. Is toch niet merk afhankelijk (okee misschien een heel klein beetje, afhankelijk van de antennes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Zag zojuist dat er weer een OTA update is gereleased voor de Vernee Mars Pro, waaronder de update van de security patch. Dat ziet er al met al positief uit. De mijne is verzonden en onderweg. Nog even geduld dus! Ben zeer benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:05
[quote]Kingskawn schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:03:

Ook de redmi note 3 kate met tele2 en geen enkel probleem met 4g binnenshuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
D4NG3R schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:05:
[...]

Het feit dat de resolutie daar niet word aangegeven zegt mij eigenlijk al genoeg.

Leuke telefoon om te zien, maar ik gok dat de resolutie nogal laag is.
720p idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Is prima met KPN, waar ik ook ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Dan begrijp ik niet goed de heisa rond Xiaomi en de B20 frequentie die ze niet meer toevoegen aan hun toestellen. Dit blijkt overal een probleem te zijn voor mensen die 4G willen gebruiken en die het niet of een slecht bereik hebben hierdoor. Maar als de ervaringen lees is daar niets van aan.
Ik had mijn zinnen gezet op deze 3 modellen:

Vernee Apollo 4/64gb 167€
Elephone S8 4/64gb 200€
LeEco Le Pro 3 X720 4/64gb 201€

Mocht het een Xiaomi model worden zou ik voor de Mi6 gaan :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nubia komt met een iPhone X design alleen beter uitgewerkt. En voor de mensen die Nubia niet kennen, ze hebben genoeg telefoons met bezelles side screens (z9, 11 en de 17 nu). Dus deze render zal vast kloppen.

Afbeeldingslocatie: https://i2.hd-cdn.it/img/max_width1000/id699931_1.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 00:52 ]

• John Rambo
Renders zijn altijd mooier dan de werkelijkheid, dus ik zou eerst maar afwachten wat het daadwerkelijk wordt.
Kingskawn schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 23:36:
Dan begrijp ik niet goed de heisa rond Xiaomi en de B20 frequentie die ze niet meer toevoegen aan hun toestellen. Dit blijkt overal een probleem te zijn voor mensen die 4G willen gebruiken en die het niet of een slecht bereik hebben hierdoor. Maar als de ervaringen lees is daar niets van aan.

Elephone S8 4/64gb 200€

De landen waar Xiaomi voornamelijk actief is gebruiken de 800mHz band niet, die zitten meer op 900/2100/2600 enz. Die paar mensen in NL die een toestel importeren zijn maar een hele kleine fractie van de xiaomi gebruikers, in tegenstelling tot de gigantische aantallen in India/China.

Er zijn een aantal toestellen welke de 800mHz band wel hebben en dat werkt gewoon.

[ Voor 81% gewijzigd door John Rambo op 20-09-2017 08:51 ]

Elephone S8 4/64gb 200€

Dat valt dus wel mee. Zolang je kiest voor een 'Global' variant met B20 heb je daar sowieso geen last van.

• elinx
Dan begrijp ik niet goed de heisa rond Xiaomi en de B20 frequentie die ze niet meer toevoegen aan hun toestellen. ......
Het gaat niet om "niet meer toevoegen".
Europa is gewoon (nog) geen markt voor Xiaomi dus ze hebben B20 in het verleden nooit toegevoegd.
Net zomin als dat er een meertalige rom werd meegeleverd, behalve de Chinese en Engelse taal.
Ook nu bevat de meertalige rom bij lange na niet alle talen en ontbreekt Nederlands.

Pas nadat Xiaomi formeel in Taiwan en India is gaan leveren (vanaf de R3 en RN3) zit B20 erbij voor enkele types. Echter zijn dit meestal nooit toestellen uit het topsegment van Xiaomi en is de variatie binnen dat type meestal beperkt tot één uitvoering.
Deze toestellen worden aangeduid met termen als India, Taiwan, Special, Global of International Edition.

Niet volledig vertrouwen op de naamgeving en type aanduiding en vooraf aan het bestellen de LTE 4G specificatie controleren op aanwezigheid van B20 blijft altijd aan te raden.

[ Voor 15% gewijzigd door elinx op 20-09-2017 10:27 ]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 00:50:
Nubia komt met een iPhone X design alleen beter uitgewerkt. En voor de mensen die Nubia niet kennen, ze hebben genoeg telefoons met bezelles side screens (z9, 11 en de 17 nu). Dus deze render zal vast kloppen.

[afbeelding]
Voor met deze Facebook post van ze neem ik die render ietwat meer serieus dan een aantal andere fabrikanten.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ioviM5N.png

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Ik heb een Redmi Note 4 Global, zit bij Hollandsnieuwe en kan 4g *helemaal* niet gebruiken. Anderen hebben bericht dat ze het wel werkende hebben gekregen toen ze de simkaart in het tweede slot zetten maar die heb ik nodig voor mijn sd-kaart ;)

• elinx
swima schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:13:
......
Ik heb een Redmi Note 4 Global, zit bij Hollandsnieuwe en kan 4g *helemaal* niet gebruiken......
In dat geval vraag ik me af of je werkelijk een een RN4 Global Edition met B20 hebt of alleen een Global rom, met meerdere talen (behalve Chinees en Engels) en Playstore.

• John Rambo
Er is hier wel vaker gesproken over problemen met hollandsnieuwe.

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

swima schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:13:
[...]

Ik heb een Redmi Note 4 Global, zit bij Hollandsnieuwe en kan 4g *helemaal* niet gebruiken. Anderen hebben bericht dat ze het wel werkende hebben gekregen toen ze de simkaart in het tweede slot zetten maar die heb ik nodig voor mijn sd-kaart ;)
Eerste wat ik zou doen is toch die sd-kaart er uit halen en de sim in het tweede slot proberen. Weet je in elk geval of dat een oplossing is!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
@elinx Ik ben toch tamelijk zeker dat ik een RN4 Global Edition met B20 heb besteld - dit staat tenminste in mijn bestelgeschiedenis bij Honorbuy: Xiaomi Redmi Note 4 International Version 3GB 32GB Black - Option : Official International 3+32GB Black ... ;)

@Sherlock Voor mij is de sd-kaart belangrijker dan 4g ivm met mijn werk ;-) Anderen hebben al bevestigd dat het werkt dan hoef ik dat niet meer extra te testen.

Allen: ik heb geen probleem ermee geen 4g te hebben ... dit was enkel als antwoord op de vraag van @Kingskawn :)

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022

Die heeft iig geen b20

• FritzelK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-02-2022

Elephone S8 4/64gb 200€
Zuk Z2 Pro?
De kleur en het design moeten je aanstaan en hij heeft geen NFC, maar verder kan je voor net iets meer dan wat de genoemde telefoons kosten (225 euro) volgens mij geen betere koop maken. (anders hoor ik het graag, haal ik die van mij uit de backorder... ;-))

[ Voor 7% gewijzigd door FritzelK op 20-09-2017 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:43:
[...]

Voor met deze Facebook post van ze neem ik die render ietwat meer serieus dan een aantal andere fabrikanten.
[afbeelding]
Er is maar één bijna bezelless phablet en dat is de Xiaomi Mi Mix 1

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:36:
[...]

Er is maar één bijna bezelless phone en dat is de Xiaomi Mi Mix 1
Onzin. De Mi Mix 1 heeft nog steeds duidelijke zwarte randen.

ZTE / Nubia heeft op dat gebied betere ervaringen. En ook Sharp

Afbeeldingslocatie: https://img14.360buyimg.com/n0/jfs/t8779/91/1533114964/322283/8f3d329b/59bb2622N11374622.jpg

Deze in het echt gezien naast een Mi Mix en dat valt toch echt in het voordeel van de Sharp
(SHARP AQUOS S2)

Erg leuk budget toestel trouwens,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 02:56:
[...]

Onzin.

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/xiaomi/xiaomi-mix-03.jpg

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

En pak nu eens een echte foto ipv een gephotoshopt marketing foto. :|

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot//reviews/16/xiaomi-mi-mix/gal/-1024x768w1/gsmarena_007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot//reviews/16/xiaomi-mi-mix/gal/-1024x768w1/gsmarena_008.jpg

Ja, ze zijn niet zo groot als de meeste toestellen. Maar stellen dat de Mi Mix de enige "bezelless" telefoon is, dat is gewoon onzin.

Zowel Sharp als Nubia hebben al bewezen dat ze het ook kunnen (en zelfs nog voor de Mi Mix er was).

Verwijderd

Kenzi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 04:54:
[...]

En pak nu eens een echte foto ipv een gephotoshopt marketing foto. :|

[afbeelding]
[afbeelding]

Ja, ze zijn niet zo groot als de meeste toestellen. Maar stellen dat de Mi Mix de enige "bezelless" telefoon is, dat is gewoon onzin.

Zowel Sharp als Nubia hebben al bewezen dat ze het ook kunnen (en zelfs nog voor de Mi Mix er was).
Zo dun zijn de bezels,in het echt. Geen enkele andere phablet heeft dit (>5,9 inch)

Afbeeldingslocatie: http://cdn04.androidauthority.net/wp-content/uploads/2017/01/Xiaomi-Mi-Mix-in-white-hands-on-4-of-16.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2017 06:09 ]

• Hyp Hyper
Kenzi schreef op donderdag 21 september 2017 @ 02:56:
[...]

ZTE / Nubia heeft op dat gebied betere ervaringen. En ook Sharp

[afbeelding]

Deze in het echt gezien naast een Mi Mix en dat valt toch echt in het voordeel van de Sharp
(SHARP AQUOS S2)

Erg leuk budget toestel trouwens,
Ik vind die bovenhoeken bij de Sharp echt lelijk. Welke ZTE is overigens ook aan 3 kanten 'bezel-less'?
Mijn Mix had inderdaad nog randjes; je moest een zwarte achtergrond kiezen om ze te verdoezelen. Maar nog altijd spectaculair hoor. Jammer dat het geluid zo verrot was.

Nubia (is van ZTE), maar die is pas net aangekondigd en moet ook nog maar blijken of de renders kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoppa!
Hyp Hyper schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:45:
[...]

Ik vind die bovenhoeken bij de Sharp echt lelijk. Welke ZTE is overigens ook aan 3 kanten 'bezel-less'?
Mijn Mix had inderdaad nog randjes; je moest een zwarte achtergrond kiezen om ze te verdoezelen. Maar nog altijd spectaculair hoor. Jammer dat het geluid zo verrot was.
Wat is de meerwaarde van aan 3 kanten bezelless als de bezel aan de onderkant zo breed is als nu bij de meeste Chinese aanbiederS?

Ik heb liever een toestel waar de bezel verdeeld is over onder en boven en dan per saldo dunner is....

• Hyp Hyper
Hoppa! schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:55:
[...]

Wat is de meerwaarde van aan 3 kanten bezelless als de bezel aan de onderkant zo breed is als nu bij de meeste Chinese aanbiederS?

Ik heb liever een toestel waar de bezel verdeeld is over onder en boven en dan per saldo dunner is....
Gaat inderdaad om de totale body/screen ratio. Als je de bezels alleen verschuift en op hetzelfde uitkomt, heb je niks gewonnen. Alleen als je een 6" telefoon hebt die net zo groot is als een 5,5" telefoon bv.
Daarnaast is het voor het gebruiksgemak ook handiger een bezel aan de bovenkant te hebben, want bij bv. het bekijken van YouTube-filmpjes zit je al snel per ongeluk terug te spoelen als je de telefoon in landscape hebt. (vinger op het scherm)

• Hoppa!
Hyp Hyper schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:22:
[...]

Gaat inderdaad om de totale body/screen ratio. Als je de bezels alleen verschuift en op hetzelfde uitkomt, heb je niks gewonnen. Alleen als je een 6" telefoon hebt die net zo groot is als een 5,5" telefoon bv.
Daarnaast is het voor het gebruiksgemak ook handiger een bezel aan de bovenkant te hebben, want bij bv. het bekijken van YouTube-filmpjes zit je al snel per ongeluk terug te spoelen als je de telefoon in landscape hebt. (vinger op het scherm)
Precies. Een bezel aan de bovenkant heeft een voordeel omdat je daar ook je camera en sensoren in kwijt kunt. Aan de andere kant is een bezel onder weer fijn voor een fingerprintreader en ben ik persoonlijk een groot fan van een fysieke homeknop.

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Als ik bij Kimovil zoek naar een telefoon met redelijke specs en minstens spatwaterdicht kom ik al snel uit bij de iMAN Victor Pro
Behalve het feit dat hij er op het eerste gezicht niet zo mooi uitziet (persoonlijk, maar in dit geval gok ik dat veel mensen dezelfde mening toegedaan zullen zijn).

Ik vind er verder alleen niks over terug op internet, behalve af en toe wat summiers van rond de launch datum. Zijn er toevallig Tweakers die deze telefoon aangeschaft hebben? Ben voornamelijk wel benieuwd naar de camera, of dat nog iets voorstelt.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-09 17:48
Ik zit te kijken of ik ergens een Xiaomi Mi6 kan kopen maar ben al een tijdje op zoek naar die ene website die dan alle chinese aanbieders naast elkaar zet. Ik dach dat die altijd in de openingspost stond, maar of ik ben scheel en kijk er langs, of hij staat er niet.

Vind dit ook echt moeilijk, moet ik een Mi6, Honor 7 of een OnePlus 5 halen of zie ik nog een ander flagship over het hoofd? Snap dat dit nogal een brede vraag is, maar ja..

Edit: lol, post hierboven. Kimovil dus.

[ Voor 4% gewijzigd door KaiseRRuby op 21-09-2017 17:22 ]

• John Rambo
KaiseRRuby schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:22:

Vind dit ook echt moeilijk, moet ik een Mi6, Honor 7 of een OnePlus 5 halen of zie ik nog een ander flagship over het hoofd? Snap dat dit nogal een brede vraag is, maar ja..
Mi mix 2? Mi Note 2 / 3

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
KaiseRRuby schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:22:Vind dit ook echt moeilijk, moet ik een Mi6, Honor 7 of een OnePlus 5 halen of zie ik nog een ander flagship over het hoofd? Snap dat dit nogal een brede vraag is, maar ja..

Edit: lol, post hierboven. Kimovil dus.
De Honor 7 is niet echt een flagship, die is ondertussen 2 jaar oud en was toen ook maar mid-range (ik heb 'm zelf nog steeds). Er is ondertussen al een Honor 9, bedoel je die misschien?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
FritzelK schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:02:
[...]

Zuk Z2 Pro?
De kleur en het design moeten je aanstaan en hij heeft geen NFC, maar verder kan je voor net iets meer dan wat de genoemde telefoons kosten (225 euro) volgens mij geen betere koop maken. (anders hoor ik het graag, haal ik die van mij uit de backorder... ;-))
Ik heb de vergelijking bekeken op kimovil en de LeEco komt er nog iets sterker uit dan de ZUK Z2. Ik ga nu nog even kijken hoe zie ZUK eruitziet want de LeEco is lekker dun en zeer snel.

Hier de vergelijking
https://www.kimovil.com/e...-max-2,zuk-z2-pro4gb-64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft Sharp deze phone (corner R) nooit uitgebracht?

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/HHBoTkf08d4RhPsHsvzY_TqoGDY=/0x0:2039x1359/1200x800/filters:focal(0x0:2039x1359)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/51240973/DSC00417.0.0.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/digitaltrends-uploads-prod/2016/10/sharp-phone-concept.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FritzelK
Let wel, ik heb het over de Z2 Pro 6GB/128GB. Nu voor 224 in de aanbieding bij banggood. Het scheelt elkaar verde niet veel. Super Amoled van de ZUK is wel echt prettiger, zowel in gebruik als in verbruik.

Heb nu een LeTV X600 waar ik zeer tevreden over ben. Wat een afwerking voor die prijs (destijds +-230 euro), fenomenaal. Zelfs na 2 jaar nog rocksolid, geen kraakje o.i.d. Oprecht jammer dat ie waterschade heeft opgelopen. Nu weer even een ander merk met een duidelijk ander jasje proberen. Daar mogen ze bij LeTV/ LeEco wel iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 00:35:
Omdat dat de Aquos S2 geworden is. De enorme bezel aan de onderkant is nu verdeeld over boven en beneden.
FritzelK schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 00:53:
[...]
Daar mogen ze bij LeTV/ LeEco wel iets aan doen.
LeTV zal daar weinig aan doen, gezien ze gestopt zijn met telefoons maken. Ze richten zich puur op TV's en content. Verwacht ook geen updates meer van ze. Zelfde geld voor ZUK wat verdwenen is binnen Lenovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FritzelK
Kenzi schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 02:39:
LeTV zal daar weinig aan doen, gezien ze gestopt zijn met telefoons maken. Ze richten zich puur op TV's en content. Verwacht ook geen updates meer van ze. Zelfde geld voor ZUK wat verdwenen is binnen Lenovo.
Ah, dat heb ik inderdaad een keer gelezen. Zonde. Van ZUK wist ik het overigens niet. En v.w.b. die udates: wie heeft updates nodig als je ook XDA hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FritzelK schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 00:53:
[...]

Let wel, ik heb het over de Z2 Pro 6GB/128GB. Nu voor 224 in de aanbieding bij banggood. Het scheelt elkaar verde niet veel. Super Amoled van de ZUK is wel echt prettiger, zowel in gebruik als in verbruik.

Heb nu een LeTV X600 waar ik zeer tevreden over ben. Wat een afwerking voor die prijs (destijds +-230 euro), fenomenaal. Zelfs na 2 jaar nog rocksolid, geen kraakje o.i.d. Oprecht jammer dat ie waterschade heeft opgelopen. Nu weer even een ander merk met een duidelijk ander jasje proberen. Daar mogen ze bij LeTV/ LeEco wel iets aan doen.
Als je aan je order bij banggood nog code 9BGESZ2P128 toevoegd, kost hij zelfs nog maar 202 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 00:35:

[afbeelding]

[afbeelding]
Waarschijnlijk omdat je er niet mee kan bellen. (geen telefoonspeaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 02:39:
[...]

Omdat dat de Aquos S2 geworden is. De enorme bezel aan de onderkant is nu verdeeld over boven en beneden.
Wat een zonde. Dikke bezel onderaan en dikkere bezels rondom.
En die hoeken dan!

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-ELbWeA8YSRQ/WYnDhnDXRbI/AAAAAAAAvbc/GpZFs8dnSc48UlxmdwNFDQaoWFLykS_zwCLcBGAs/s1600/Sharp%2BAquous%2BS2%2Ba.jpg
Pagina: 1 ... 58 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html