Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttzk
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-06-2024
Vlizzjeffrey schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 01:22:
[...]

xiaomi redmi 3 pro, 130 euro, dan ga je er echt heeel hard op vooruit vergeleken met je cubot gt99, dan ben je er netjes mee omgegaan, heb er ook 1 gehad maar die viel na een jaar wel uit elkaar.

http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-redmi-3-pro

batterij die 2x zo lang meegaat als die van je cubot, stalen behuizing, camera stukken beter dan je cubot,
32 gb rom, 3 gb ram, 5 inch scherm.
Bedankt, ziet er goed uit! Enkel de stalen behuizing twijfel ik wat over. Op zich wel goed, maar breekt het scherm dan niet sneller dan bij plastiek of valt dat verschil mee? M'n Cubot is intussen al een keer of 10 gevallen, en telkens sprong de plastieken cover los, wat waarschijnlijk de schok opving waardoor er nog steeds niets kapot is gegaan..

En ik had idd beter de warning moeten lezen en in het juiste subforum posten, excuses! :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
ttzk schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:48:
[...]

Bedankt, ziet er goed uit! Enkel de stalen behuizing twijfel ik wat over. Op zich wel goed, maar breekt het scherm dan niet sneller dan bij plastiek of valt dat verschil mee? M'n Cubot is intussen al een keer of 10 gevallen, en telkens sprong de plastieken cover los, wat waarschijnlijk de schok opving waardoor er nog steeds niets kapot is gegaan..

En ik had idd beter de warning moeten lezen en in het juiste subforum posten, excuses! :F
Nog wat leuke opties:

Meizu M3, Xiaomi Mi4 4G of Xiaomi Mi4c allemaal rond of iets boven de 100 euro en zeer leuke toestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Elephone P9000 edge
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/13422270_1191500270880925_8357003571143616219_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xat1/t31.0-8/13392091_1191500450880907_8896165064540700722_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtl1/t31.0-8/13392177_1191500517547567_2207468502007543660_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/13415435_1191500447547574_1118977912029847350_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.webshopapp.com/shops/088100/files/069957098/elephone-p9000-edge-redhead.jpg
Finally, #ElephoneP9000Edge official specs released.
Helio X25 Chipset
JDI 2K Screen
Full metal Body, NFC
Two versions: 6+128GB and 4+32GB
Prices at around $250
Speakers with ACC tech, same effect as Iphone 6S.
Paneel: http://www.panelook.com/L...embly_overview_25363.html

Onder de indruk.

[ Voor 19% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-06-2016 12:43 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
Weet iemand wat het probleem kan zijn als je telefoon plotseling niet meer met alle wifi verbindingen verbind?

Mijn Axon elite heeft er last van 4g enz. Werkt prima maar wifi werkt voor geen meter staat telkens foutmelding terwijl andere telefoon het wel prima doen..

5ghz pakt ie wel maar wanneer je iets heavyer wifi gebruikt (Facebook) dan disconnect ie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 23:08
Ik was even aan het kijken naar die xiaomi.eu roms en vroeg me af wat in de praktijk het verschil is tussen de "Weekly" en de "Stable"?

Krijgen ze alletwee nog OTA updates? Is "Weekly" meer vergelijkbaar met een beta versie die na wat fixes later ook "Stable" wordt?

Ik wil liever geen beta software, maar liever ook niet elke keer de stable flashen.

Voor de roms zie hier: https://xiaomi.eu/community/threads/6-6-16-17-miui-8.32197/

[ Voor 10% gewijzigd door Vanx op 18-06-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond een week of 3 geleden op het strand een verlaten telefoon in een zakje rijst. Blijkbaar een duik gemaakt en kapot. In de camper gegooit onder t mom netjes opgeruimd, en eigenlijk helemaal vergeten. Gisteren kwam ik hem weer tegen en eens aan de lader gehangen.

Opladen logootje schoot tevoorschijn na een minuut of 10, tot daar goed! Opstarten, ook dat ging goed! Helaas, toucscreen reageerde niet. Opengemaakt, superveel corrosie verwijdert en verdomd, weer als nieuw. Bleek een Xiaomi Redmi 3 te zijn met de EU rom er op. Ik had mijn Nubia Z9 mini in gebruik omdat dr MX4 Pro last heeft van een zwellende batterij, en ben nu over op de Redmi 3. En ik moet zeggen, zeer onder de indruk! Officieel iets minder dan de z9, maar veek beter! Super accu, heerlijke software. Is een blijvertje.

Dus, wie wilt er een Z9 mini kopen?
Of een MX4 Pro zodra de nieuwe accu en backcase gemonteerd is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:51:
Ik vond een week of 3 geleden op het strand een verlaten telefoon in een zakje rijst. Blijkbaar een duik gemaakt en kapot. In de camper gegooit onder t mom netjes opgeruimd, en eigenlijk helemaal vergeten. Gisteren kwam ik hem weer tegen en eens aan de lader gehangen.

Opladen logootje schoot tevoorschijn na een minuut of 10, tot daar goed! Opstarten, ook dat ging goed! Helaas, toucscreen reageerde niet. Opengemaakt, superveel corrosie verwijdert en verdomd, weer als nieuw. Bleek een Xiaomi Redmi 3 te zijn met de EU rom er op. Ik had mijn Nubia Z9 mini in gebruik omdat dr MX4 Pro last heeft van een zwellende batterij, en ben nu over op de Redmi 3. En ik moet zeggen, zeer onder de indruk! Officieel iets minder dan de z9, maar veek beter! Super accu, heerlijke software. Is een blijvertje.

Dus, wie wilt er een Z9 mini kopen?
Of een MX4 Pro zodra de nieuwe accu en backcase gemonteerd is :p
offtopic:
Ah, dus je kun er nu achter komen van die telefoon was. Inmiddels weer terug bij de rechtmatige eigenaar?

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:52
EWK schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:13:
[...]

offtopic:
Ah, dus je kun er nu achter komen van die telefoon was. Inmiddels weer terug bij de rechtmatige eigenaar?
offtopic:
Volgens mij is dit niet de plek om voor moraalridder te spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:13:
[...]

offtopic:
Inderdaad, das helemaal hoe het gebeurd is. Ik heb de, door de eigenaar op het strand gedumpte en kapotte telefoon, die leeg was en zonder simkaart, 2 uur lang gerepareerd en vervolgens een super-zoekactie op touw gezet om de eigenaar, die hem als afval op het strand had neergegooid, gratis te voorzien van zijn gerepareerde telefoon!

Whatever makes you feel better.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Vandaag is er op Tweakers een eerste review geschreven van Elephone P9000.
productreview: Elephone P9000 Wit review door tokko1

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Eerste impressie: pijnlijk grote zwarte randen...
Dan is bezelless ook maar relatief natuurlijk...

[ Voor 33% gewijzigd door dutchgio op 19-06-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:58

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb destijds voor mijn vrouw een DG550 besteld toen deze uitkwam (zal nu zo'n 1,5 jaar gelden zijn?) Maar de ervaring zijn niet positief zeker geen telefoon die ik kan aanraden. Stock was de telefoon nog ok, matige bouwkwaliteit maar wel een superscherm en de prestaties waren voldoende.. Toen kwam de eerste officiële update van Doogee, ik geloof naar android 4.4, en toen begon de ellende de telefoon kreeg last van spontante reboots. Recent heeft ze nog roms van android 5.0 en 6.0 uitgeprobeerd maar die hebben alleen last van memoryleaks en/of uitvallende wifi.

Nu twijfel ik om opnieuw een chinaphone te halen, dan wil ik in ieder geval betere bouw kwaliteit en betere software (-ondersteuning) dan de DG550, ben dan ook wel bereid meer geld uit te geven. Of ik haal gewon in NL een Motorola daarvan weet ik zeker dat de bouwkaliteit en software top is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen idee hoe duur een DG550 destijds was en wat je budget is, maar mits je 'goed' kiest is er echt wel wat mogelijk. Doogee is sowieso wat afgegleden volgens mij, hoor je niet zo veel meer van. Wordt toch wat weggedrukt nu de bekendere namen ook in het budgetsegment zitten met erg solide toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 22:32
Chaoss schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:26:
Ik heb destijds voor mijn vrouw een DG550 besteld toen deze uitkwam (zal nu zo'n 1,5 jaar gelden zijn?) Maar de ervaring zijn niet positief zeker geen telefoon die ik kan aanraden. Stock was de telefoon nog ok, matige bouwkwaliteit maar wel een superscherm en de prestaties waren voldoende.. Toen kwam de eerste officiële update van Doogee, ik geloof naar android 4.4, en toen begon de ellende de telefoon kreeg last van spontante reboots. Recent heeft ze nog roms van android 5.0 en 6.0 uitgeprobeerd maar die hebben alleen last van memoryleaks en/of uitvallende wifi.

Nu twijfel ik om opnieuw een chinaphone te halen, dan wil ik in ieder geval betere bouw kwaliteit en betere software (-ondersteuning) dan de DG550, ben dan ook wel bereid meer geld uit te geven. Of ik haal gewon in NL een Motorola daarvan weet ik zeker dat de bouwkaliteit en software top is.
Wij als Tweakers kunnen een beetje prutsen wel hebben, maar voor mijn vriendin zou ik geen China phone halen. De schermresolutie, processor en audio kwaliteit zullen haar weinig interesseren. De telefoon moet gewoon werken zonder dat ze er hinder van ondervindt; dus een goede batterij, voldoende opslag ruimte en acceptabele snelheid. Natuurlijk is de ene vriendin de ander niet, maar voor die van mij zou ik voor een Motorola gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dutchgio schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:36:
Geen idee hoe duur een DG550 destijds was en wat je budget is, maar mits je 'goed' kiest is er echt wel wat mogelijk. Doogee is sowieso wat afgegleden volgens mij, hoor je niet zo veel meer van. Wordt toch wat weggedrukt nu de bekendere namen ook in het budgetsegment zitten met erg solide toestellen.
de DG550 koste destijds 120-130, ben best bereid 200 oid te betalen, maar dan heb ik wel het liefst een telefoon met snapdragon cpu en FHD display (rond de 5,5")
Pastapipo schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:46:
Wij als Tweakers kunnen een beetje prutsen wel hebben, maar voor mijn vriendin zou ik geen China phone halen. De schermresolutie, processor en audio kwaliteit zullen haar weinig interesseren. De telefoon moet gewoon werken zonder dat ze er hinder van ondervindt; dus een goede batterij, voldoende opslag ruimte en acceptabele snelheid. Natuurlijk is de ene vriendin de ander niet, maar voor die van mij zou ik voor een Motorola gaan ;)
Ze is slim genoeg om zelf andere roms te installeren , ik heb daar verder niet mee bemoeid :P, maar goed een telefoon is toch een apparaat wat je elke dag gebruikt en die moet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Nou een xiaomi redmi note 3 durf ik iedereen mee te geven. Die dingen doen het gewoon uitstekend. Eerste installatie is inderdaad ander verhaal, maar daarna heb je gewoon een degelijke chinafoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Wie van de 3? One Plus 3, Xiaomi Mi5 (64GB editie) of Zuk Z2 Pro? <3

[ Voor 3% gewijzigd door JackL89 op 19-06-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
aukemuis schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:58:
Nou een xiaomi redmi note 3 durf ik iedereen mee te geven. Die dingen doen het gewoon uitstekend. Eerste installatie is inderdaad ander verhaal, maar daarna heb je gewoon een degelijke chinafoon
Ja goeie, Xiaomi, Oneplus, Vivo etc echter zijn wel andere klasse van China phone dan Doogee, Ulephone,Vernee etc.
Een Xiaomi redmi (note) 3 is ook een goede keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

aukemuis schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:58:
Die valt ook binnen mijn specs, althans de pro versie, enig minpuntje is ontbreken van de 800mhz 4G. Wat is het probleem met de eerste installatie?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Chaoss schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:55:
[...]

de DG550 koste destijds 120-130, ben best bereid 200 oid te betalen, maar dan heb ik wel het liefst een telefoon met snapdragon cpu en FHD display (rond de 5,5")

[...]
Xiaomi Redmi Note 3 Pro. :)

Je moet 'aanvragen' om de bootloader te unlocken, dan de bootloader unlocken om de Xiaomi.eu rom te flashen wil je NL taal hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 19-06-2016 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 14:17
Ik heb weer een review geschreven van een chinees item. Dit keer de Elephone P9000, een prima telefoon voor een scherpe prijs :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ViOAOmS.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LMAW66V.png

Reviewblog: [Review] Elephone P9000 smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Zojuist een UMI SUPER aangeschaft. 190E, niet gek voor de specs. Mochten meer mensen dit interessant vinden:
http://www.efox-shop.com/...-zoll-25d-cornin-g-305438

Nu 7-14 daagjes geduldig wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vrij duur daar, die kun je wel goedkoper krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijnenvla
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik ben niet zo slim geweest en heb me half jaar oude Jiayu S3+ laten vallen op de stenen buiten :/

Dit vond ie niet leuk en is naast het glas ook het touchscreen kapot en dus is me telefoon onbruikbaar.

Ik ben dus weer op zoek naar een nieuwe telefoon. Zat eerst vooral te kijken naar de OnePlus 3, maar deze ligt nog boven me budget (200 ~ 250 MAX). Ik ben op zich tevreden met china phones, voor mijn Jiayu een Remdi 1.

Ik heb alleen momenteel geen idee wat er allemaal gebeurt is in (chinees) telecom land en welke nu echt bang voor buck is. Ik heb niet extreme eisen: 5,5" minimaal, batterij voor een dag bij medium use. Ongeveer het zelfde als me jiayu eigenlijk. Die beviel me best goed.

Ik zat er ook aan te denken om gewoon opnieuw een jiayu S3+ te bestellen. Maar weet niet of dit slim is. En als ik deze vergelijk met een OnePlus one vergelijk komt deze ongeveer op dezelfde specs. Is het slim om een Oneplus 1 te halen, ook aangezien deze bijna 3 jaar oud is?

[ Voor 9% gewijzigd door konijnenvla op 20-06-2016 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:00
konijnenvla schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:17:
Ik ben niet zo slim geweest en heb me half jaar oude Jiayu S3+ laten vallen op de stenen buiten :/

Dit vond ie niet leuk en is naast het glas ook het touchscreen kapot en dus is me telefoon onbruikbaar.

Ik ben dus weer op zoek naar een nieuwe telefoon. Zat eerst vooral te kijken naar de OnePlus 3, maar deze ligt nog boven me budget (200 ~ 250 MAX). Ik ben op zich tevreden met china phones, voor mijn Jiayu een Remdi 1.

Ik heb alleen momenteel geen idee wat er allemaal gebeurt is in (chinees) telecom land en welke nu echt bang voor buck is. Ik heb niet extreme eisen: 5,5" minimaal, batterij voor een dag bij medium use. Ongeveer het zelfde als me jiayu eigenlijk. Die beviel me best goed.

Ik zat er ook aan te denken om gewoon opnieuw een jiayu S3+ te bestellen. Maar weet niet of dit slim is. En als ik deze vergelijk met een OnePlus one vergelijk komt deze ongeveer op dezelfde specs. Is het slim om een Oneplus 1 te halen, ook aangezien deze bijna 3 jaar oud is?
Ik ben bang dat je naar het mobiel aankoopadvies forum moet gaan hiervoor eigenlijk. Eend Redmi Note 3 of een LeEco Le 2 is mijn eerste ingeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:39
Heeft iemand hier nog op de ZTE V5 (red bull)?
Ik heb sinds een tijd de rom YIOS 5.1 beta erop draaien, maar echt soepel gaat het niet.

Iemand ervaring met de Flyme of MIUI v7 op de zte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 14:57
frietsje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:36:
Heeft iemand hier nog op de ZTE V5 (red bull)?
Ik heb sinds een tijd de rom YIOS 5.1 beta erop draaien, maar echt soepel gaat het niet.

Iemand ervaring met de Flyme of MIUI v7 op de zte?
Zekers, met Mokee draait ie als een zonnetje, lekker stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Zijn er hier ook Tweakers die de LeEco Le 2 hebben aangeschaft? Heb hier op het forum weinig ervaringen langs zien komen, en ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen uit Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbetwee1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 13:19
ivo001 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:43:
Zijn er hier ook Tweakers die de LeEco Le 2 hebben aangeschaft? Heb hier op het forum weinig ervaringen langs zien komen, en ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen uit Nederland.
Ik heb er een en deze werkt zeer goed heb hem met deze rom ROM Le 2 x620 BB72 014S NO CHINESE APPS LATEST OF THE LATEST!!! MOST STABLE!
en deze werkt zeer goed de rom heet meerdere talen google playstore en is geroot!!!
Antutu sore is 95171 min punt vind ik de camera met low light niet zo scherp veel ruis erin.
Fingerprint werkt zeer goed en snel.
nadeel geen uitbreidbaar geheugen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
inbetwee1 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:21:
[...]

Ik heb er een en deze werkt zeer goed heb hem met deze rom ROM Le 2 x620 BB72 014S NO CHINESE APPS LATEST OF THE LATEST!!! MOST STABLE!
en deze werkt zeer goed de rom heet meerdere talen google playstore en is geroot!!!
Antutu sore is 95171 min punt vind ik de camera met low light niet zo scherp veel ruis erin.
Fingerprint werkt zeer goed en snel.
nadeel geen uitbreidbaar geheugen .
Bedankt voor je reactie!
Ik denk dat ik 32GB wel genoeg ruimte vind.
Alleen die low light performance ben ik nog niet over uit. Ik maak graag foto's en video's op concerten en festivals, en dat is vaak in donkere ruimtes met felle lampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
ivo001 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:13:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Alleen die low light performance ben ik nog niet over uit. Ik maak graag foto's en video's op concerten en festivals, en dat is vaak in donkere ruimtes met felle lampen.
Als je een telefoon met geweldige low light performance wil, wordt het een lange, moeizame zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Momus schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 06:42:
[...]

Als je een telefoon met geweldige low light performance wil, wordt het een lange, moeizame zoektocht.
Wat Momus zegt, china phones staan daar meestal niet om bekend.
Dan zou je naar een Samsung S7 o.i.d. moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
ivo001 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:31:
[...]

De OP3 lijkt het er redelijk vanaf te brengen, maar €400 is toch stuk meer dan ik eigenlijke wilde uitgeven. Zat te denken aan €160-€280
Dan moet je gewoon je eisen bijstellen en een goede compactcamera meenemen naar je concerten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Nubia Z11.
Afbeeldingslocatie: https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2016/06/nubia-z11-leak-bezel-less-01.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door Koning-Admiraal op 22-06-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieuze vraag:

Is er de laatste tijd nog een telefoon met een serieus vernieuwend/prachtig/anders uiterlijk uitgekomen?

Die Z11 is gewoon exact hetzelfde als de Redmi's. En zo nog 10000 andere toestellen.

De laatste echte MOOIE telefoon die ik heb gekocht was de Umi Zero. Nog steeds verliefd op het scherm en de kleuren van het scherm. De rest was afvalcontainerwaardig.

Wat dat betreft, en dunheid, ziet die nieuwe motorola er met 5.x mm echt geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Vraagje... ik heb een Elephone P9000 die goed bevalt. De telefoon heeft Android 6.

Nu heeft Android 6 een native fingerprintscanner. Dit werkt op mijn telefoon goed, maar... als mijn telefoon een tijdje aan heeft gestaan lijkt het alsof de driver hiervoor 'crasht'. Het gevolg is dat de fingerprint niet meer werkt totdat ik een reboot doe.

Ik ben allereerst benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft en of er misschien ergens iets over gelezen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:56:
[...]

Serieuze vraag:

Is er de laatste tijd nog een telefoon met een serieus vernieuwend/prachtig/anders uiterlijk uitgekomen?

Die Z11 is gewoon exact hetzelfde als de Redmi's. En zo nog 10000 andere toestellen.

De laatste echte MOOIE telefoon die ik heb gekocht was de Umi Zero. Nog steeds verliefd op het scherm en de kleuren van het scherm. De rest was afvalcontainerwaardig.

Wat dat betreft, en dunheid, ziet die nieuwe motorola er met 5.x mm echt geweldig uit.
Niet veel, iedereen gaat nu over op dat metal design. IMHO niks mis mee, ook zo in het budgetsegment. Want het is wel gewoon fijn en ziet er beter uit dan een plastic geval.
Maar het is wel erg veel hetzelfde, dat is zo.
Die achterkant dan vooral, met fingerprint op de achterkant.

Qua voorkant is het natuurlijk geen Redmi, met wel erg kleine bezels aan de zijkant en een ietwat curved aan de zijkanten ook lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:56:
[...]

Serieuze vraag:

Ook niet meer de nieuwste, maar ik vond/vind m'n Lenovo Vibe Shot nog altijd erg mooi. Echter niet vernieuwend aangezien het een beetje een kruising tussen een oudere iPhone en Sony Xperia Z is.
(en je moet van hoekig houden) In nieuwe toestellen zoek ik een beetje die look.

Die moto is best mooi, maar ik vind die camerabult wel wat jammer. (neem aan dat je de Moto Z bedoelt)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:24
intraxi schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 01:59:
[...]

Aliexpress sellers toch altijd tricky...
To-taal niet. Al je aankopen zijn beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Hier hebben we V&A voor, niet in een topic

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 23-06-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 13:33
Modbreak:Vanaf nu graag alles over prijzen/kortingen/winkels/levertijden in het juiste topic:
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

(heb een aantal posts verplaatst)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
ivo001 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:13:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Als je onder die omstandigheden iets fatsoenlijk wilt maken dan moet je überhaupt geen mobiele telefoon meenemen. Het is met een systeemcamera al een uitdaging om iets te maken wat er enigszins te pruimen uitziet (tenzij je all-area toegang hebt), laat staan met een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Hoppa! schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:44:
[...]

Als je onder die omstandigheden iets fatsoenlijk wilt maken dan moet je überhaupt geen mobiele telefoon meenemen. Het is met een systeemcamera al een uitdaging om iets te maken wat er enigszins te pruimen uitziet (tenzij je all-area toegang hebt), laat staan met een telefoon.
Nubia Z11 mini heeft een Exmor 298 RS aan boord voor onder de 250, als er iets goed low light kan is dat het wel qua telefoon camera's. Alleen nog een heleboel onbekenden met de Rom etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Flaat schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:48:
[...]

Nubia Z11 mini heeft een Exmor 298 RS aan boord voor onder de 250, als er iets goed low light kan is dat het wel qua telefoon camera's. Alleen nog een heleboel onbekenden met de Rom etc.
Jij denkt dat die voor onder de 250 te bestellen is, ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
Momus schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:55:
[...]

Jij denkt dat die voor onder de 250 te bestellen is, ja?
Weet niet helemaal wat je met deze opmerking bedoeld maar ik neem aan dat je me in twijfel trekt?

http://nl.aliexpress.com/...766138938-08393-JYJQJYByj

https://www.fastcardtech.com/ZTE-NUBIA-Z11-Mini.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Flaat schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:48:
[...]

Voor fatsoenlijke foto's en video bij concerten is dat ook niet voldoende, tenzij je hele lage standaarden hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flaat
Hoppa! schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:03:
[...]

Voor fatsoenlijke foto's en video bij concerten is dat ook niet voldoende, tenzij je hele lage standaarden hebt.
Maar daar gaat het helemaal niet om, je kan niet verwachten dat je Sony A7S II kwaliteit plaatjes schiet met je smartphone. Maar ALS je plaatjes wil schieten in het donker met je smartphone dan kan je beter voor een Exmor 298 RS sensor gaan, daar is weinig discussie over te voeren lijkt me zo.

De reaguurheid van dit draadje ligt weer op een hoog niveau gasten, take a chillpil please

[ Voor 4% gewijzigd door Flaat op 24-06-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Flaat schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:03:
[...]

Weet niet helemaal wat je met deze opmerking bedoeld maar ik neem aan dat je me in twijfel trekt?

http://nl.aliexpress.com/...766138938-08393-JYJQJYByj

https://www.fastcardtech.com/ZTE-NUBIA-Z11-Mini.html
De introductieprijs werd door ZTE op 230$ gezet. Dat betekent dat deze bedrijven geen winst maken met hun presell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Flaat schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:07:
[...]

Maar daar gaat het helemaal niet om, je kan niet verwachten dat je Sony A7S II kwaliteit plaatjes schiet met je smartphone. Maar ALS je plaatjes wil schieten in het donker met je smartphone dan kan je beter voor een Exmor 298 RS sensor gaan, daar is weinig discussie over te voeren lijkt me zo.

De reaguurheid van dit draadje ligt weer op een hoog niveau gasten, take a chillpil please
Daar gaat het natuurlijk wel om. Ivo geeft aan graag foto's en video's te maken bij concerten. Ik geef daarbij aan dat als je dat echt leuk vindt, je niet met een mobiel moet aankloten. En dus moet dat ook niet je keuze voor een mobiele telefoon bepalen, omdat er veel meer aspecten zijn die veel belangrijker worden als je gewoon de keuze maakt om iets wat je leuk vindt (te weten foto's maken bij een concert) te doen met materiaal waarmee dat ook echt leuk wordt. En geloof me, foto's en video's maken bij een concert met goed materiaal is één van de meer uitdagende en leuke vormen van fotografie.

Zie het als een tip voor meer plezier en mogelijk een nieuwe hobby. Het zal best zijn dat de 298RS de beste keuze onder de slechte keuzes is, dat geloof ik op je woord. Het is alleen niet interessant als je daarmee alsnog niet bereikt wat je wil, namelijk goede foto's en video's bij slecht licht.

Maar goed, misschien gaat het Ivo slechts om kleurrijke sfeerimpressies waarop alleen wat lampjes en bezopen maten te zien zijn. Dat kan natuurlijk ook, maar dat heeft niets met concerten te maken.

Als ik in de Formule 1 mag meeracen en ik moet kiezen tussen een Fiat Panda of een Golf GTI, dan is de Golf GTI de snelste, maar beide zijn nog steeds uitermate onvoldoende.

En die laatste zin van je is natuurlijk volledig overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Momus schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:08:
[...]

De introductieprijs werd door ZTE op 230$ gezet. Dat betekent dat deze bedrijven geen winst maken met hun presell.
En vaak ga je dan, op het moment dat het toestel echt leverbaar wordt, een berichtje krijgen dat je toch nog even $100,- moet bijlappen omdat het duurder is uitgevallen omdat de productie duurder was of de specs zogenaamd last-minute zijn gewijzigd en het dus een 'ander' toestel is. Zeker bij Fastcardtech, want dat zijn gewoon lui zonder fatsoen.

En ja, ze zeggen dat hij 'in stock' is. Waarschijnlijk hebben ze de iPhone 9 ook al 'in stock' daar. Presale prijzen in China zijn gewoon niet te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Hoppa! schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:52:
[...]

Daar gaat het natuurlijk wel om. Ivo geeft aan graag foto's en video's te maken bij concerten. Ik geef daarbij aan dat als je dat echt leuk vindt, je niet met een mobiel moet aankloten. En dus moet dat ook niet je keuze voor een mobiele telefoon bepalen, omdat er veel meer aspecten zijn die veel belangrijker worden als je gewoon de keuze maakt om iets wat je leuk vindt (te weten foto's maken bij een concert) te doen met materiaal waarmee dat ook echt leuk wordt. En geloof me, foto's en video's maken bij een concert met goed materiaal is één van de meer uitdagende en leuke vormen van fotografie.

Zie het als een tip voor meer plezier en mogelijk een nieuwe hobby. Het zal best zijn dat de 298RS de beste keuze onder de slechte keuzes is, dat geloof ik op je woord. Het is alleen niet interessant als je daarmee alsnog niet bereikt wat je wil, namelijk goede foto's en video's bij slecht licht.

Maar goed, misschien gaat het Ivo slechts om kleurrijke sfeerimpressies waarop alleen wat lampjes en bezopen maten te zien zijn. Dat kan natuurlijk ook, maar dat heeft niets met concerten te maken.

Als ik in de Formule 1 mag meeracen en ik moet kiezen tussen een Fiat Panda of een Golf GTI, dan is de Golf GTI de snelste, maar beide zijn nog steeds uitermate onvoldoende.

En die laatste zin van je is natuurlijk volledig overbodig.
Echt top kwaliteit hoeft het natuurlijk niet te zijn, maar ik zou graag wel artiesten van het podium willen kunnen onderscheiden. Mijn Elephone P6000 is echt bedroevend slecht, maar een aantal jaren terug vond ik dat de Jiayu G4 nog wel acceptabele foto's maakte. Ik ga niet een dure camera meeslepen, maar een telefoon heb ik altijd wel op zak bij concerten en festivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
*weg* De volgende keer graag een TR aan maken...

[ Voor 95% gewijzigd door Bullet NL op 25-06-2016 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Flaat schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:31:
[...]

Dit soort totaal uit het verband rukken van opmerkingen en er niet over kunnen ophouden is echt typisch tweakers.net, iemand stelt graag een foto in het donker te kunnen nemen met zijn smartphone en jij begint over hobby, dure camera's en all access passen. Daar was niet om gevraagd en is zonde van jouw en mijn tijd. Ik hou er verder maar over op, een opmerking die daadwerkelijk nuttig is voor iemand die om advies vraagt is weer te veel voor dit forum. :X
Dan lees je het niet en reageer je er niet op. Scheelt je een hoop van je uiterst kostbare tijd!
ivo001 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:42:
[...]

Echt top kwaliteit hoeft het natuurlijk niet te zijn, maar ik zou graag wel artiesten van het podium willen kunnen onderscheiden. Mijn Elephone P6000 is echt bedroevend slecht, maar een aantal jaren terug vond ik dat de Jiayu G4 nog wel acceptabele foto's maakte. Ik ga niet een dure camera meeslepen, maar een telefoon heb ik altijd wel op zak bij concerten en festivals.
Als de G4 je standaard is voor kwaliteitsfotos bij slecht licht, dan is er wel wat te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Mijn 1+1 begint steeds meer en meer kuren te krijgen. In november ga ik naar Thailand en ik denk er aan om in Bangkok een Vivo te gaan kopen. Vivo heeft daar een winkel, al is de laatste post op hun FB ergens een jaar geleden :s

In hoeverre is dit aan te raden? Persoonlijk zie ik niet veel verschil met een reseller.
Ik dacht dat enkel de V3 Max een internationale rom heeft maar via wat omwegen zou play services ook op de andere Vivo's kunnen geïnstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Omdat ik inmiddels mijn geld van mijn belastingaangifte heb ontvangen ben ik nu zelf ook serieus een zoektocht gestart naar een nieuwe Chinaphone. Ik daarvoor een topic aangemaakt in het daarvoor bestemde Aankoopadvies forum. Ik zou het waarderen als een aantal tweakers mij zouden willen adviseren. Het betreffende topic:ivo001 in "Nieuwe Chinaphone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog steeds in twijfel, VKworld heeft de T5 met 2GB ram en 16GB rom en dat scheelt met coupon maar iets van €5. Groot nadeel vind ik alleen dat deze Android 5.1 draait en geen 6.0. Het moet niet op een aankoopadvies gaan lijken maar is er enige kans dat dit merk ooit een update uit gaat brengen naar 6.0? Geen enkel toestel van dit merk heeft het nog ook de recent uitgebrachte niet en 6.0 is toch al even in omloop. Ik heb geen idee of en hoe ze in het verleden met updates zijn omgegaan.

Gaat om deze telefoon: Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.m.e.k.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-09 13:21
Beste leden van het topic,

Ik heb sinds deze week een Ulefone power 4G. Nu vind ik het een heerlijke telefoon met goede specs, nu heb ik alleen het probleem dat ik geen mobielinternet meer heb. Volgens de specificaties moeten de frequentiebanden goed zijn. Ik zit aangesloten T-mobile en deze banden gebruiken ze ook bij mij in de buurt. Heeft iemand hier ervaringen mee?

P.S. Ik heb mijn SIM-kaart laten knippen bij de phonehouse maar bij andere telefoons doet ie het gewoon.

mvg,

m.m.e.k.

[ Voor 12% gewijzigd door m.m.e.k. op 26-06-2016 17:41 . Reden: Missende informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
m.m.e.k. schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:39:

Ik heb sinds deze week een Ulefone power 4G. Nu vind ik het een heerlijke telefoon met goede specs, nu heb ik alleen het probleem dat ik geen mobielinternet meer heb. Volgens de specificaties moeten de frequentiebanden goed zijn. Ik zit aangesloten T-mobile en deze banden gebruiken ze ook bij mij in de buurt. Heeft iemand hier ervaringen mee?

P.S. Ik heb mijn SIM-kaart laten knippen bij de phonehouse maar bij andere telefoons doet ie het gewoon.

mvg,

m.m.e.k.
Even googlen op APN instellen T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.m.e.k.
Momus schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:21:
[...]

Even googlen op APN instellen T-Mobile.
Heb ik gedaan maar ik heb nog steeds geen verbinding. Misschien dat SIM-kaart niet goed connect met de tel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tBoz
m.m.e.k. schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:04:
Heb ik gedaan maar ik heb nog steeds geen verbinding. Misschien dat SIM-kaart niet goed connect met de tel?
Heb je mobiele data überhaupt aanstaan? (Ik vraag 'm toch maar even)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m.m.e.k.
tBoz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:39:
[...]

Heb je mobiele data überhaupt aanstaan? (Ik vraag 'm toch maar even)
Uhm ja leuk verhaal, nee. Echt super bedankt heb eindelijk mobielnetwerk. nog een fijne avond.

wij kunnen niet inschatten hoeveel kennis je hebt, zeker niet na 11 posts hier op het forum, daarnaast zal je niet de eerste zijn die iets simpels over het hoofd ziet.

Graag wat meer respect voor de mensen die je willen helpen!

[ Voor 30% gewijzigd door Prulleman op 27-06-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:40

silverball

De wagen voor moderne mensen

m.m.e.k. schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:39:

mvg,

m.m.e.k.
En bevalt hij nog goed (vooral kwa bouwkwaliteit) ?
Heb zelf een Ulefone Future in de bestelling staan, maar heb gelezen dat er bij de vorige modellen er nogal vaak exemplaren productiefoutjes zaten.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m.m.e.k.
silverball schreef op zondag 26 juni 2016 @ 21:40:
[...]

En bevalt hij nog goed (vooral kwa bouwkwaliteit) ?
Heb zelf een Ulefone Future in de bestelling staan, maar heb gelezen dat er bij de vorige modellen er nogal vaak exemplaren productiefoutjes zaten.
Hij bevalt zeker goed, Alleen het geluid is wat minder en de vingerscanner is echt geen 0,5 sec. Voor de rest is het een hele goede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:54:
Zit nog steeds in twijfel, VKworld heeft de T5 met 2GB ram en 16GB rom en dat scheelt met coupon maar iets van €5. Groot nadeel vind ik alleen dat deze Android 5.1 draait en geen 6.0. Het moet niet op een aankoopadvies gaan lijken maar is er enige kans dat dit merk ooit een update uit gaat brengen naar 6.0? Geen enkel toestel van dit merk heeft het nog ook de recent uitgebrachte niet en 6.0 is toch al even in omloop. Ik heb geen idee of en hoe ze in het verleden met updates zijn omgegaan.

Gaat om deze telefoon: Klik!
Het grootste voordeel van Android 6.0 op budget telefoons vind ik adoptable storage. Zo kan je het interne opslag geheugen voor weinig geld uitbreiden. Updates zijn mooi mee genomen bij budget toestellen, maar ik zou er niet op vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:40

nwagenaar

God, root. What's the differen

MaD_co schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:21:
[...]
Na alle positieve (marketing;) )berichten over de camera, hem dit weekend zelf eens aan de tand gevoeld
conclusie.... mehhh
Als de camera echt belangrijk voor je is, gaat de UMI geen optie voor je zijn.
De Iphone heeft dan ook wel een goede camera, maar dit valt zelfs mij een beetje tegen ;)
Sinds vorige week heb ik een UMI Super in gebruik. Voor 165 euro een leuke en vlotte telefoon, Toch zijn er enkele eigenaardigheden/irritaties die (hopelijk) in toekomstige FOTA updates worden opgelost:

- Doze settings worden compleet genegeerd (is een workaround voor)
- GPS is wat instabiel.
- Batterijduur valt wat tegen.
- De camera is behoorlijk ruk door AF issues met de originele camera software (is een workaround voor).

Wat betreft de Doze settings:

Ondanks dat ik enkele applicaties niet heb geoptimaliseerd en de "Background task clear"-optie uit stond, worden deze automatisch afgesloten. De oplossing was dus om "Background task clear"-optie aan te zetten en de applicaties te whitelisten.

Wat betreft de camera:

De meeste foto's die ik heb gemaakt met de standaard UMI Camera software waren verre van scherp. Google Camera en Camera FV-5 (beiden staan in de Playstore) lijken veel betere beelden te produceren en schieten meer dan behoorlijke plaatjes weer.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:23:
[...]

Sinds vorige week heb ik een UMI Super in gebruik. Voor 165 euro een leuke en vlotte telefoon, Toch zijn er enkele eigenaardigheden/irritaties die (hopelijk) in toekomstige FOTA updates worden opgelost:

- GPS is wat instabiel.
- De camera is behoorlijk ruk door AF issues met de originele camera software (is een workaround voor).

Ondanks dat ik enkele applicaties niet heb geoptimaliseerd en de "Background task clear"-optie uit stond, worden deze automatisch afgesloten. De oplossing was dus om "Background task clear"-optie aan te zetten en de applicaties te whitelisten.

Wat betreft de camera:

De meeste foto's die ik heb gemaakt met de standaard UMI Camera software waren verre van scherp. Google Camera en Camera FV-5 (beiden staan in de Playstore) lijken veel betere beelden te produceren en schieten meer dan behoorlijke plaatjes weer.
Dat klinkt aardig als mijn ervaringen met de Umi Zero. Dat is inmiddels 2 jaar geleden. Die problemen zijn nog steeds niet opgelost als ik XDA en Needrom mag geloven. Ik heb er een hard hoofd in dat dat hier wel gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:40

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:15:
[...]
Dat klinkt aardig als mijn ervaringen met de Umi Zero. Dat is inmiddels 2 jaar geleden. Die problemen zijn nog steeds niet opgelost als ik XDA en Needrom mag geloven. Ik heb er een hard hoofd in dat dat hier wel gaat gebeuren.
Ach ja, het is en blijft een Chinaphone en tot nu toe zijn ze redelijk vlot met hun FOTA-updates. Voor € 165,- is het meer dan een redelijk gefabriceerde telefoon voorzien van goede specs en een zo goed als stock Android 6.

Ik hoop dat ze in ieder geval het GPS probleem gaan oplossen (als dit mogelijk is, ik vernam dat het misschien een fabricage issue in de eerste batches is), de andere zaken kan ik nog wel om heen werken.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikki
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 22:51
nwagenaar schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:23:
[...]

- GPS is wat instabiel.

Wat betreft de camera:

Heb de Umi Super dus ook sinds kort en kan alle tegenvallende punten onderschrijven. GPS is zeer instabiel, batterij gaat redelijk, camera is niet best. Maar daarbij is de range van WiFi minder dan eerdere budget telefoon die ik had (Lumia 640 LTE) en is de stabiliteit van de sim-datanetwerk-connectie slecht. Kan in een paar seconden van 4G naar E gaan, terwijl telefoon op dezelfde plaats ligt. Ook lijkt tijdens telefoongesprek de connectie standaard naar 3G te gaan, heb ik ook nog nooit bij een telefoon gezien. De sim-datanetwerk-connectie is dus het grootste probleem. Helaas kan ik de telefoon dus op dit moment niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat net dat bellen klopt wel hoor, want VoLTE is hier nog niet actief zover ik weet. Je kunt dan ook niet bellen over 4g, je schakelt dan automatisch terug naar 3g.

Verder klinkt het niet al te best, maar dat bevestigd wel de eerdere kanttekeningen die geplaatst werden bij Umi.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 28-06-2016 12:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m.m.e.k.
m.m.e.k. schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:06:
[...]

Uhm ja leuk verhaal, nee. Echt super bedankt heb eindelijk mobielnetwerk. nog een fijne avond.

[mbr]wij kunnen niet inschatten hoeveel kennis je hebt, zeker niet na 11 posts hier op het forum, daarnaast zal je niet de eerste zijn die iets simpels over het hoofd ziet.

Graag wat meer respect voor de mensen die je willen helpen!
[/mbr]
Mijn excuses maar ik was wel serieus, ik kan soms nogal ongelukkig reageren maar ik was dit echt vergeten. Het spijt me als ik iemand hier mee beledigd mee hebt en ik zal er in de toekomst er op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:52
Ik was op zoek naar een goedkope telefoon met vingerafdruk sensor, 5"scherm en een grote accu. Uiteindelijk bij de Doogee X5 Max uitgekomen en ontvangen (via Aliexpress EUR 55,-). Voorzien van Dual SIM en ruimte voor een geheugenkaartje. Na alles geïnstalleerd te hebben en verder een beetje prutsen, na 2,5 dag weer mogen opladen. Voor mij een ideale aanvulling op mijn werktelefoon (Lumia 650).

2 kleine nadelen: gewicht tov mijn Lumia 650 (maar die is ook erg licht) en het feit dat er geen 4G opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m.m.e.k. schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Mijn excuses maar ik was wel serieus, ik kan soms nogal ongelukkig reageren maar ik was dit echt vergeten. Het spijt me als ik iemand hier mee beledigd mee hebt en ik zal er in de toekomst er op letten.
De mod begreep hier sarcasme in, terwijl dat niet in je insteek was. Het is ook wat ongelukkig geschreven maar wel begrijpbaar, maak je niet druk, de volgende keer dat de mod hier langskomt ziet 'ie het wel in hoor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:33:
[...]

De mod begreep hier sarcasme in, terwijl dat niet in je insteek was. Het is ook wat ongelukkig geschreven maar wel begrijpbaar, maak je niet druk, de volgende keer dat de mod hier langskomt ziet 'ie het wel in hoor O+
Ik vind het best wel grappig eigenlijk :). Had de post zelf gelezen maar ik had het niet sarcastisch opgevat, ik las het als een terechte dank. Vandaar de uitspraak 'sarcasm doesn't work on the internet' >:).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Nubia Z11
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmCcPJIUgAAZrDZ.jpg:large

''Nubia Z11 mobile phone uses Snapdragon 820 strong processor, builds in 4GB RAM and 64GB ROM, bases on Android 6.0 OS. Nubia Z11 has 5.5 inch size curved screen, with 16MP back camera and 8MP front camera, supports FiT technology and fingerprint sensor.

Band:
4G: TD-LTE B38/39/40/41; FDD-LTE B1/B3/B7
3G: WCDMA 850/900/1900/2100; TD-SCDMA B34/39; CDMA EVDO 800
2G: GSM 850/900/1800/1900
Sim Card: Dual Nano SIM Card Dual Standby
Service Provide: Unlocked
Screen: Capacitive Touch Screen, curved screen
Screen Size: 5.5 inch 1080P screen
Resolution: 1920 x 1080 pixels
Screen Color: 16000K Colors
Dual Camera:
Front Camera 8MP
Back camera 16MP with flashlight and Auto Forcus
Video shooting: Up to 4K, 3840 x 2160
Sensors: fingerprint sensor, Gravity sensors, light sensors, distance sensor, gyroscope, electronic compass, HALL sensor, infrared remote control
Multi-Touch: Support
Language:Multiple language
FiT: Support
Hi-Fi: Support
WIFI: 2.4G / 5G dual band wifi, IEEE 802.11 b/g/n/ac
Bluetooth: V4.1
OTG: Support
NFC: Support
Multimedia: HIFI, AKM4961 chip, Dolby 7.1 / DTS double decoding
GPS: Support
WLAN: Support
Video: MP4/3GP/MOV/MKV/AVI/FLV/MPEG etc.
Audio: FLAC/APE/AAC/MKA/OGG/MIDI/M4A/AMR etc.
Image: JPEG /PNG/GIF/BMP etc.
Earphone Interface: 3.5mm international standard
Battery: 2900mAh non-removable
Other Feature: 4G, 3G, WIFI, GPS, Bluetooth, FM, Ebook, Email, Messaging, wallpapers, calendar, calculator, clock, camera, hotspot, OTG, gyroscope, compass, NFC etc.''

[ Voor 64% gewijzigd door Koning-Admiraal op 28-06-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Largamelion schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:19:
[...]
Ik vind het best wel grappig eigenlijk :). Had de post zelf gelezen maar ik had het niet sarcastisch opgevat, ik las het als een terechte dank. Vandaar de uitspraak 'sarcasm doesn't work on the internet' >:).
Ik las het idd ook zo. Ik wilde hem nog uitlachen voor de 'stomme' fout, maar dat leek me weer zo flauw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
niet trollen

[ Voor 98% gewijzigd door Prulleman op 28-06-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

en trollen niet voeren

[ Voor 86% gewijzigd door Prulleman op 28-06-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik vind de calculator wel cool.

[ Voor 18% gewijzigd door Prulleman op 28-06-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.m.e.k.
Hyp Hyper schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:41:
[...]

Ik las het idd ook zo. Ik wilde hem nog uitlachen voor de 'stomme' fout, maar dat leek me weer zo flauw. ;)
Het was ook inderdaad best wel dom van me. Ik had al van alles geprobeerd maar je vergeet snel de simpele oplossingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Die Nubia Z11 lijkt me echt nice, alleen ontbreekt ook daar weer LTE Band 20 :(
Overigens is de prijs van $375 voor de 4GB/64GB versie zeer prima, maar daar zal nog wel een dikke reseller marge overheen gaan. Op hun website staat trouwens ook een leuk filmpje over de Z11, met een lekker overdreven narrator

Overigens komt mijn topic in het aankoopadvies forum nog niet echt lekker op gang, lijken toch maar weinig mensen daar te kijken.

[ Voor 41% gewijzigd door ivo001 op 28-06-2016 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

ivo001 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:01:
Die Nubia Z11 lijkt me echt nice, alleen ontbreekt ook daar weer LTE Band 20 :(
Overigens is de prijs van $375 voor de 4GB/64GB versie zeer prima, maar daar zal nog wel een dikke reseller marge overheen gaan. Op hun website staat trouwens ook een leuk filmpje over de Z11, met een lekker overdreven narrator

Overigens komt mijn topic in het aankoopadvies forum nog niet echt lekker op gang, lijken toch maar weinig mensen daar te kijken.
Tel er €50 euro bovenop en je hebt nog voor een zeer scherpe prijs een mooie smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Diederik-Jan schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:05:
[...]

Tel er €50 euro bovenop en je hebt nog voor een zeer scherpe prijs een mooie smartphone.
Ben je dan niet beter met een OP3? Heb je 6GB/64GB, kan je gewoon in BE/NL bestellen en heb je ook lekker 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Largamelion schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:39:
[...]
Ben je dan niet beter met een OP3? Heb je 6GB/64GB, kan je gewoon in BE/NL bestellen en heb je ook lekker 2 jaar garantie.
Dat kan, tenzij je per se een bezel-les smartphone wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Largamelion schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:39:
[...]
Ze zijn me beiden te duur. ik keek eerst zelf meer in de buurt van $200 voor een Le 2. Inmiddels rond de $300 4 mooie kandidaten gevonden met de ZUK Z2, LeEco Le Max 2, Xiaomi Mi 5 en Meizu 5 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ziet er zeer mooi uit in het echt. :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmC0b4GUkAAnlQy.jpg:large

Wit
Afbeeldingslocatie: http://img.ithome.com/newsuploadfiles/2016/6/20160628_161017_188.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.ithome.com/newsuploadfiles/2016/6/20160628_161128_862.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.ithome.com/newsuploadfiles/2016/6/20160628_161332_74.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.ithome.com/newsuploadfiles/2016/6/20160628_161425_59.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.ithome.com/newsuploadfiles/2016/6/20160628_161439_844.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Koning-Admiraal op 28-06-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 09:30

westergas

rikkie_pc

Dat zeker! Ben alleen niet zo thuis in de materie, waar zitten we precies naar te kijken?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 16:58

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik gok op de ZTE Nubia Z11. Mooi toestel :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Had net in een flash sale de Alcatel Flash Plus 2 kunnen kopen voor €99,99 maar uiteindelijk in het Paypal scherm toch maar besloten het niet te doen. Ontbreken van LTE band 20 en 5ghz wifi durfde ik uiteindelijk toch niet aan. Het leek een mooie deal, maar waarschijnlijk had ik dan al snel weer een andere telefoon gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de kingzone k2?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Ok... Waaaay off topic... Kinda Japanese... Maarre... Best prettig qua specs... http://m.gsmarena.com/sha...ini_you_probably_cant_buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Die waterdichte Sharp foons staan al jarenlang met stip op 1 in mijn wensenlijstje, helaas nogal slecht verkrijgbaar aan deze kant van de bol maar absolute snoepjes imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 12:43
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:23:
hallo,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de kingzone k2?

Alvast bedankt.
Ik. Mijn vrouw heeft hem. Mooi ding maar brakke software. Accu gaat te kort mee, nooit een update voor het toestel gekomen. Is ook geen ondersteuning uit de community voor. Niet doen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ze krijgen zo te zien geen geld van Elephone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Moesten het nu goeie toestellen zijn, zou het mij niet echt boeien, maar dit gaat wel ver :). Zou er wel eens door de douane kunnen uitgepikt worden voor namaak zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
Mooie Samsung Galaxy / Mi5 clone

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Die Nubia Z11 is toch een prachtig toestel, jammerlijk ook hier weer zonder die 800MHz band en ZTE staat ook niet echt bekend voor hun updatebeleid.
Pagina: 1 ... 45 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html