Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Kees Klaassen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:02:
Anderen hier die nog altijd met hun vertrouwde Jiayu G3 rondlopen? Ding wil maar niet opgeven :D

Zoek zelf nog steeds iets compacts wat vooralsnog niet lijkt te gaan gebeuren, alhoewel de komst van de Apple SE mij weer hoop heeft gegeven dat de compacte markt (4-4.5") nieuw leven in wordt geblazen.
Ik kwam dit tegen... het zijn geruchten, maar wellicht dat het een 4.7 inch wordt...

http://www.gizmochina.com...-31-no-exynos-8890-sight/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:24
Geen idee tot wanneer maar de UMI Super is in pre-order sale bij Banggood

met code 'BG70$SUPER' €63.48 korting. Totaalprijs €163.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 19:37
tBoz schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:00:
Geen idee tot wanneer maar de UMI Super is in pre-order sale bij Banggood

met code 'BG70$SUPER' €63.48 korting. Totaalprijs €163.22
Bij Gearbest is de Umi Super nog iets goedkoper, met code BGSUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwavg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 15:59
Heb je de code getest? Bij mij werkt deze niet op gearbest.com
Purehz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:16:
[...]

Bij Gearbest is de Umi Super nog iets goedkoper, met code BGSUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
pwavg schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:30:
Heb je de code getest? Bij mij werkt deze niet op gearbest.com

[...]
Werkte vanochtend wel, nu krijg ik de melding dat hij maar een aantal keer kan worden gebruikt binnen een bepaalde tijd. dus zal een max op zitten van bijv. 50 of 100 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwavg
Wat was bij jou de uiteindelijke prijs?

Volgens mij is de code GBSUPER. Je krijgt dan idd wel de melding die jij ook krijgt.
Purehz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:33:
[...]

Werkte vanochtend wel, nu krijg ik de melding dat hij maar een aantal keer kan worden gebruikt binnen een bepaalde tijd. dus zal een max op zitten van bijv. 50 of 100 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
pwavg schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:35:
Wat was bij jou de uiteindelijke prijs?

Volgens mij is de code GBSUPER. Je krijgt dan idd wel de melding die jij ook krijgt.

[...]
5 euro goedkoper dan banggood, maar dan had ik wel met Shipping Insurrance.
Kwam op 158,.. euro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwavg
Knip, gebruik het andere topic

[ Voor 96% gewijzigd door The Wizard op 26-05-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
Knip, gebruik het andere topic
Paar dagen wachten is de moeite wel waard. zeker als je ziet dat het Pre-order is en pas halverwege juni gereleased wordt.

Iemand ervaringen met ander Umi toestellen en de software die ze gebruiken?

[ Voor 36% gewijzigd door The Wizard op 26-05-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik moet zeggen dat die UMI Super er wel heel erg goed uitziet! Qua looks, maar ook gewoon degelijke specs. 4G op 800mhz, hoge accu capaciteit, fingerprint scanner, Android 6, 4GB RAM. En voor dat geld nog wel.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobstaa schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:03:
Ik moet zeggen dat die UMI Super er wel heel erg goed uitziet! Qua looks, maar ook gewoon degelijke specs. 4G op 800mhz, hoge accu capaciteit, fingerprint scanner, Android 6, 4GB RAM. En voor dat geld nog wel.
Is de Redmi Note 3 Pro niet veel beter voor dat geld?

Veel snellere CPU, ook 4000+ accu enz.

ah, de 4G banden. Ik zie het al.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:27
Betrouwbaarder qua software (ondersteuning) ook.
Alleen heb je dan geen overkill-RAM en Xiaomi biedt geen 4g op 800mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:16:
Betrouwbaarder qua software (ondersteuning) ook.
Alleen heb je dan geen overkill-RAM en Xiaomi biedt geen 4g op 800mhz.
Heb je gelijk in, maar graag zou ik toch van een telefoon met 4g ondersteuning, naar een telefoon met 4g ondersteuning gaan. In plaats van een stapje terug te moeten doen. Xiaomi is voor mij vaak perfect, op dat na..

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Ligt dit aan mij of is dit echt goedkoop?

http://www.tinydeal.com/l...om-4g-phone-p-159276.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Goede deal maar bij meerdere shops voor een dergelijke prijs te vinden:
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-letv-s1-pro-64gb

Waarschjnljik een restpartij, toestel zelf wordt niet meer gemaakt vermoed ik, er zijn inmiddels nieuwere toestellen en de issues met de 810 zijn bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Laatst online: 18-07 05:56
Daar heb je wel gelijk in over de issues met 810, maar als je dit vergelijkt met soortgelijke telefoons van dezelfde specs betaal je bijna het dubbele.

Maar voor die prijs... Ik zou het direct overwegen moest ik er nu 1 nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dutchgio schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:53:
[...]

Goede deal maar bij meerdere shops voor een dergelijke prijs te vinden:
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-letv-s1-pro-64gb

Waarschjnljik een restpartij, toestel zelf wordt niet meer gemaakt vermoed ik, er zijn inmiddels nieuwere toestellen en de issues met de 810 zijn bekend...
LeTV zelf verkoopt nog steeds Le1 toestellen via hun eigen LeMall. Hij is gewoon naast de nieuwere te koop, en wordt nog steeds gemaakt. (dit ook omdat bijv Hong Kong pas latere releases krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 21:23
Hier hebben we het shoppingforum voor

[ Voor 101% gewijzigd door PaT op 27-05-2016 05:56 ]

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 03-10 15:00
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Is de Redmi Note 3 Pro niet veel beter voor dat geld?

Veel snellere CPU, ook 4000+ accu enz.

ah, de 4G banden. Ik zie het al.
En de Umi Super heeft zijn speakers op een fijnere plek. Bottom is veel fijner dan back speaker imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Volgens mij is het embargo op de ZTE Axon 7 juist opgeheven, want de previews en video's stromen binnen; dit lijkt een interessant toestel te worden voor mensen die veel video's zonder oordoppen kijken op hun telefoon. Het is alleen afwachten hoe de camera zal presteren; het is een 20mp, f/1.8, Samsung ISOCELL, dus spec-wise zou het in orde moeten zijn, maar de vraag is alleen wat ZTE met de lenzen, software etc heeft besloten.

Tevens claimt ZTE ook dat dit een Google Daydream compatible apparaat is; het 1e apparaat, na de Nexus 6P, dat ook compatible is met Google Daydream.

De prijs: "409 Euros (for the non 3D touch model) in Europe". Bron: http://www.gizchina.com/2...ched-european-us-pricing/

Een behoorlijk eerlijke prijs van ZTE gezien de Chinese prijs 2899 yuan (== 394 euro).

Nog een belangrijk punt; dit toestel kan ook geleverd worden met STOCK android voor de mensen die hier in geïnteresseerd zijn. Althans, dat is gemeld door CNET rond de 0.40 in deze video YouTube: ZTE gets luxe with Axon 7 phone

YouTube: ZTE Axon 7 Hands On: All Flagship, All Sound, Great Price: Video van Pocketnow
YouTube: ZTE Axon 7 Unboxing and detailed Hands On Test: (Zeer uitgebreide) video van mobilegeeks.de; vanaf 7.35 & 11.16 praat hij (kort) over de camera.

[ Voor 40% gewijzigd door moh.moh op 26-05-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:47
Ziet er een mooi afgewerkt en zeer degelijk toestel uit. Android Authority heeft ook een eerste indruk gepost: YouTube: ZTE Axon 7 Hands On

Competitie voor OnePlus met die prijs.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:41
moh.moh schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:17:
Volgens mij is het embargo op de ZTE Axon 7 juist opgeheven, want de previews en video's stromen binnen; dit lijkt een interessant toestel te worden voor mensen die veel video's zonder oordoppen kijken op hun telefoon. Het is alleen afwachten hoe de camera zal presteren; het is een 20mp, f/1.8, Samsung ISOCELL, dus spec-wise zou het in orde moeten zijn, maar de vraag is alleen wat ZTE met de lenzen, software etc heeft besloten.

Tevens claimt ZTE ook dat dit een Google Daydream compatible apparaat is; het 1e apparaat, na de Nexus 6P, dat ook compatible is met Google Daydream.

De prijs: "409 Euros (for the non 3D touch model) in Europe". Bron: http://www.gizchina.com/2...ched-european-us-pricing/

Een behoorlijk eerlijke prijs van ZTE gezien de Chinese prijs 2899 yuan (== 394 euro).

YouTube: ZTE Axon 7 Hands On: All Flagship, All Sound, Great Price: Video van Pocketnow
YouTube: ZTE Axon 7 Unboxing and detailed Hands On Test: (Zeer uitgebreide) video van mobilegeeks.de; vanaf 7.35 & 11.16 praat hij (kort) over de camera.
Waarom...waarom doe je dit nu :'(

nu twijfel ik tussen de Zuk Z2, de Mi5 EN deze...
maar op deze moet ik zogezegd nog een maand wachten en ik weet niet of ik dat uithoud met mijn Wiko lubi4 ter vervanging van mijn Mi3 ;)

ah well, ziet er wel heel nice uit, doet me wat denken aan de vroegere HTC frontspeakers maar dan in een mooiere behuizing. Ben alleen benieuwd hoe lang de batterij het doet met dat 2K scherm, on the other hand heb ik net een Blitzwolf charger gekocht dus een drama zal het wel niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Laatst online: 07-09-2022
Die axon 7 ziet er wel goed uit. Kan iemand mij vertellen hoe ZTE over het algemeen is met software updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
hsst schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:03:
Die axon 7 ziet er wel goed uit. Kan iemand mij vertellen hoe ZTE over het algemeen is met software updates?
Ik zou het niet voor de software nemen! Want qua software voor de westerse markt is het een drama.
En je bent echt afhankelijk van 3th party developers als ze er uberhaut zin in hebben om iets voor de AXON te maken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
Ah, oké, dat is jammer. Voor de rest is het namelijk een mooie telefoon. Bedoel je daarmee het updatebeleid? Want volgens de eerste hand-ons zit het behoorlijk dicht tegen stock android aan, dat vindt ik persoonlijk altijd wel prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hsst schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:14:
Ah, oké, dat is jammer. Voor de rest is het namelijk een mooie telefoon. Bedoel je daarmee het updatebeleid? Want volgens de eerste hand-ons zit het behoorlijk dicht tegen stock android aan, dat vindt ik persoonlijk altijd wel prettig werken.
Ik spreek uit eigen ervaring qua softwarebeleid betreft ZTE NUBIA Z7/Z9 Minis! Je moest blij zijn als er een ontwikkelaar was die het dan ook echt ging bouwen en onderhouden! Je was altijd afhankelijk van zulk soort ontwikkelaars. Qua support vanuit ZTE was het vrijwel altijd matig..

Maar dat is nu ongeveer 2 jaar geleden! Misschien dat ze nu het totaal anders doen hoor kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
Oke, ik vindt het erg jammer dat er bijna geen support vanuit zte komt. Blijft er toch nog iets aan kleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg op de Z9 mini toch gewoon updates binnen en de stock rom is prima. Zie het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:19:
Ik krijg op de Z9 mini toch gewoon updates binnen en de stock rom is prima. Zie het probleem niet zo.
Stock in de zin van een CM13 erop gezet of wat anders? Want anders heb je gewoon de ''chinese originele rom'' dus Engels / Chinees! En dan is het gewoon een drama! Veel apps werken niet, bijvoorbeeld bank apps werken niet etc.

[ZTE Nubia Z9 Max/ Mini] Ervaringen en discussie
Support is degelijk vanuit de 3th party community en niet vanuit ZTE zelf aangezien ze niks doen.

Ik vindt ZTE qua software niet meer een sterke speler! Heb dan eerder de neiging naar een Xiaomi device ;) qua software zit die toch beter in elkaar. Eenmaal de bootloader unlocked en je zet er een xiaomi.eu rom op prima spul ...

[ Voor 6% gewijzigd door theduke1989 op 26-05-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:40
Kwam toevalig mi4 tegen voor 112 http://nl.aliexpress.com/...34413.html?storeId=103919
De prijs is scherp.
Ben op zoek naar een nieuw telefoon voor een kennis. En de redmi 3 en mi 4 vind ik interessant. Wat zijn de voordelen en nadelen tov van elkaar. Kom tot de onderstaande
mi4 voordeel:
beter scherm FHD
beter GPU
single core performance beter
redmi 3 voordeel
nieuwe toestel, langer ondersteuning
octa cora

in de benchmark presteert de snapdragon 801 beter dan 616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
karakedi schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:13:
Kwam toevalig mi4 tegen voor 112 http://nl.aliexpress.com/...34413.html?storeId=103919
De prijs is scherp.
Ben op zoek naar een nieuw telefoon voor een kennis. En de redmi 3 en mi 4 vind ik interessant. Wat zijn de voordelen en nadelen tov van elkaar. Kom tot de onderstaande
mi4 voordeel:
beter scherm FHD
beter GPU
single core performance beter
redmi 3 voordeel
nieuwe toestel, langer ondersteuning
octa cora

in de benchmark presteert de snapdragon 801 beter dan 616
Waarom niet de MI4C die is een tientje duurder (kijk op kimovil), maar in elk opzicht beter dan de beide toestellen die jij hebt voorgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 14:07
Die Axon 7 lijkt me echt een goed alternatief voor de OP3. Ik ga het zeker in de gaten houden!

[ Voor 85% gewijzigd door Ottie93 op 27-05-2016 10:14 ]

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 10:51
Ottie93 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:49:
Die Axon 7 lijkt me echt een goed alternatief voor de OP3. Ik ga het zeker in de gaten houden!
Lijkt erg veel anomi voor in de VS en EU. Vooral de prijs én het garantiestelsel is erg aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
moh.moh schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 23:16:
[...]

Waarom niet de MI4C die is een tientje duurder (kijk op kimovil), maar in elk opzicht beter dan de beide toestellen die jij hebt voorgesteld...
Batterij is kleiner dan die van de Redmi 3 en heeft geen SD kaart mogelijkheid.
Is dus niet in elke opzicht beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ottie93 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:49:
Alternatief? Qua specs zelfs beter op sommige punten

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:05
De ZTE Mini zou volgens de advertenties een losse audiochip moeten hebben, echter lijkt dat na enig onderzoek waarschijnlijk niet het geval. Hierover heb ik nu ZTE zowel via de site, als via een email een bericht gestuurd, maar helaas op geen enkele manier antwoord gekregen. Die belofte over de garantie van de Axon 7 is leuk, maar eerst zien dan geloven met ZTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
De UMI Super is nu voor €157 te koop op gearbest met coupon Knip

http://m.gearbest.com/cell-phones/pp_361292.html

Zojuist besteld.. benieuwd hoe mijn eerste chinees gaat bevallen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 29-05-2016 13:43 ]

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 10:03

RobertowNL

For your gear!

MaD_co schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:32:
De UMI Super is nu voor €157 te koop op gearbest met coupon knip

http://m.gearbest.com/cell-phones/pp_361292.html

Zojuist besteld.. benieuwd hoe mijn eerste chinees gaat bevallen ;)
Lees wel even over de Umi Touch; daar zie je wederom weer white goshting / white spots naar verloop van tijd. Daarnaast nu al twee verhalen gelezen over loslatende behuizing.

We weten nog niets over de UMI super, maar ik blijf voorlopig nog even op mijn handen zitten.
Daarnaast Gearbest, ik weet het niet. Qua support kan je er bepaald niet op rekenen: verkeerde toestel leveren en vervolgens de koper voor alle kosten laten opdraaien (bij terugsturen) of een korting op een resend of ander toestel bieden.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 29-05-2016 13:43 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Weer wat codes weggehaald, daar is dit topic niet voor bedoeld. Kortingscodes horen thuis in Meld hier uw kortingscodes/coupons, niet hier. Dit topic dus alleen voor ervaringen en discussies over toestellen zelf :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InYaFace
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 14:46
Hallo Mede tweakers,

Ik ben op dit moment aan het studeren in Korea en ga op reis naar China.
Nu zag ik de ZTE Anox 7 langs komen en op papier heeft hij alles wat ik nodig heb...
Echter, zoals altijd met China phones is de software de vraag...
Heeft een van jullie ervaring met de ZTE software?
Meestal gebruik ik reviews voor dit soort dit soort dingen, maar die zijn er nog niet...
Denken jullie dat het nog lang duurt voor de reviews verschijnen, want ik heb nog maar drie weken voordat ik terug naar Nederland ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
InYaFace schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:22:
Hallo Mede tweakers,

Nu zag ik de ZTE Anox 7 langs komen en op papier heeft hij alles wat ik nodig heb...
Meestal gebruik ik reviews voor dit soort dit soort dingen, maar die zijn er nog niet...
Denken jullie dat het nog lang duurt voor de reviews verschijnen, want ik heb nog maar drie weken voordat ik terug naar Nederland ga...
Ik heb een ZTE Axon mini.

Op zich zit de software goed in elkaar, geen crashes of reboots meegemaakt. Een enkele keer loopt een app vast, maar niet meer dan anders.
Wel heb ik Novalauncher geïnstalleerd omdat MiFavor echt spuuglelijk is.
De enige bug die ik heb gevonden is de notificatie LED, die doet maar wat.
Gezien het toestel een Amoled scherm heeft, heb ik glance plus geinstalleerd die nu de notificaties verzorgd.
Er zijn een aantal updates geweest voor dit toestel. Stagefright detector geeft aan dat er geen kwetsbaarheden zijn, dus dat is ook prima.
Het toestel zelf is geweldig voor 180 euro die ik ervoor betaald heb, ik zou zeker de grotere broer aanschaffen als je daarover twijfelt.

Zie mijn eerdere comment over de service van ZTE en de waarschijnlijkheid vanvalse HD Audio claims..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
InYaFace schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:22:
Hallo Mede tweakers,

Gebruiker van de zte Axon elite

Voor de rest prima toestel geen reboots mee gemaakt.

Behalve dat een app soms vast loopt alleen denk ik eerder dat dit aan de app ligt....

Kwa update weet ik het niet want de Axon Pro heeft wel een 6.0 update gekregen en de elite niet (en komen is een afwachten)

Zelf gebruik ik wel mifavour heeft een Apple/x iaomi look en ben daar wel fan van...

Notificatie led werkt bij mij wel prima! (Alleen jammer dat er geen verschillende kleuren zijn....

Voor de rest heb ik nog geen bugs gevonden
Of ik moet het vergeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InYaFace
Bedankt voor de reacties allebei
Pastapipo schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:45:
[...]

Ik heb een ZTE Axon mini.

Op zich zit de software goed in elkaar, geen crashes of reboots meegemaakt. Een enkele keer loopt een app vast, maar niet meer dan anders.
Wel heb ik Novalauncher geïnstalleerd omdat MiFavor echt spuuglelijk is.
De enige bug die ik heb gevonden is de notificatie LED, die doet maar wat.
Gezien het toestel een Amoled scherm heeft, heb ik glance plus geinstalleerd die nu de notificaties verzorgd.
Er zijn een aantal updates geweest voor dit toestel. Stagefright detector geeft aan dat er geen kwetsbaarheden zijn, dus dat is ook prima.
Het toestel zelf is geweldig voor 180 euro die ik ervoor betaald heb, ik zou zeker de grotere broer aanschaffen als je daarover twijfelt.

Zie mijn eerdere comment over de service van ZTE en de waarschijnlijkheid vanvalse HD Audio claims..
Valse Audio claims was ik niet van op de hoogte... Ik neem aan dat ze niet weten of dit bij the Axon 7 ook het geval is...Ik ben echter een audio leek en zal ik waarschijnlijk geen verschil horen (sinds ze zeggen dat het gewoon het zelfde is als Samsung, LG etc, maar met front-facing speakers)
patrickkok schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:03:
[...]

Gebruiker van de zte Axon elite

Voor de rest prima toestel geen reboots mee gemaakt.

Behalve dat een app soms vast loopt alleen denk ik eerder dat dit aan de app ligt....

Kwa update weet ik het niet want de Axon Pro heeft wel een 6.0 update gekregen en de elite niet (en komen is een afwachten)

Zelf gebruik ik wel mifavour heeft een Apple/x iaomi look en ben daar wel fan van...

Notificatie led werkt bij mij wel prima! (Alleen jammer dat er geen verschillende kleuren zijn....

Voor de rest heb ik nog geen bugs gevonden
Of ik moet het vergeten zijn....
Als het goed is heb je de keuze tussen stock android en Mifavour bij booten dus dat scheelt al.
Kom van de One Plus One af en hoewel het een goede telefoon is, heb ik wel aardig wat reboots gehad.
One Plus Three had ik hoge verwachtingen van maar heeft het niet echt waar kunnen maken voor mij.
Daarom neig ik naar de Anox 7...
Ze hebben het ook over ZTE Passport (twee jaar garantie) is dit ook geldig in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
InYaFace schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:47:

[...]

Valse Audio claims was ik niet van op de hoogte... Ik neem aan dat ze niet weten of dit bij the Axon 7 ook het geval is...Ik ben echter een audio leek en zal ik waarschijnlijk geen verschil horen (sinds ze zeggen dat het gewoon het zelfde is als Samsung, LG etc, maar met front-facing speakers)

[...]

Als het goed is heb je de keuze tussen stock android en Mifavour bij booten dus dat scheelt al.
Kom van de One Plus One af en hoewel het een goede telefoon is, heb ik wel aardig wat reboots gehad.
One Plus Three had ik hoge verwachtingen van maar heeft het niet echt waar kunnen maken voor mij.
Daarom neig ik naar de Anox 7...
Ze hebben het ook over ZTE Passport (twee jaar garantie) is dit ook geldig in Nederland?
Je had hoge verwachtingen die nog niet waargemaakt zijn van de OnePlus Three?
Dat lijkt me nogal logisch, dat ding is nog helemaal niet gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Momus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:58:
[...]

specs-wise lijkt me..

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik zou eerst de release gewoon afwachten inclusief bevestigde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Shoarma1998 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:49:
[...]

Ik kwam dit tegen... het zijn geruchten, maar wellicht dat het een 4.7 inch wordt...

http://www.gizmochina.com...-31-no-exynos-8890-sight/
Helaas... 5 inch. Dus nog steeds geen Chinese Sony-concurrent voor wat high spec met klein FHD scherm betreft.
http://www.androidics.nl/...gon-820-en-3500-mah-accu/

Maarja.. ik begrijp net dat bij een officiële bekendmaking van alles nog kan wijzigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InYaFace
Momus schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:58:
[...]

De specs zijn al zo goed als zeker en het design staat ook al zo goed als vast. Vooral het design spreekt me niet zoveel aan met het onbreken van de sandstone back en de locatie van de home button. Tuurlijk wacht ik tot de release van de One Plus Three, maar als het allemaal klopt wil ik wel meteen een alternatief hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
InYaFace schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:22:
[...]

De specs zijn al zo goed als zeker en het design staat ook al zo goed als vast. Vooral het design spreekt me niet zoveel aan met het onbreken van de sandstone back en de locatie van de home button. Tuurlijk wacht ik tot de release van de One Plus Three, maar als het allemaal klopt wil ik wel meteen een alternatief hebben...
Inderdaad. En de ervaring heeft ons geleerd dat áls specs nog wijzigen, dat doorgaans in negatieve wijze is. (mindere camera etc.) (bij Elephone bv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sisa
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-07 21:06
Helaas is mijn Xperia Z1 compact vanochtend overleden. Hij hapert continu en de klepjes aan de zijkant zijn er nu ook af. Ik ben nu dan ook op zoek naar een mooie vervanger. Wil het liefste bij Android blijven dus ben aan het zoeken geslagen, maar er zijn wel erg veel mooie toestellen.

Mijn oog is nu gevallen op de Elephone P9000. Voordeel is natuurlijk ook Android 6.
Zijn er toestellen waar ik volgens jullie zeker even naar moet kijken?

Mijn budget is max 200 en qua eisen zoek ik alleen een sterke batterij, mogelijkheid tot SD kaart en het liefst de meest recente Android.

Wat zijn volgens jullie toestellen die de moeite waard zijn.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Redmi (note) 3 (pro). Heb je meer aan als een Elephone, ook een betere keus voor de lange termijn.
(Nog) geen 6.0 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
InYaFace schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:47:

[...]

Ging meer over de output van de koptelefoon uitgang ;)
Mocht je er niet teveel waarde aan hechten, is de audio gewoon goed ;)
dutchgio schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:08:
Redmi (note) 3 (pro). Heb je meer aan als een Elephone, ook een betere keus voor de lange termijn.
(Nog) geen 6.0 helaas.
Hier ben ik het wel mee eens. Met een community die veel groter is, heb je op software gebied altijd nog een alternatief. Ik zou dan wel voor een snapdragon versie van de Xiaomi redmi (pro) gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand ervaring met Rugged Phones?

De grens is bereikt, na de 80000000000000000000ste valpartij van de telefoon van vriendin, moet het maar zoiets worden.

Ik zie tot nu toe als meest intressante optie de BV6000, maar die is nog in presell. Zijn er andere opties?

Eisen: Niet te groot, dus 4,7" scherm is eigenlijk ideaal. Er komt al zat rand omheen om het rugged en alsnog groot te maken. Fatsoenlijke camera. De meeste valpartijen gebeuren tijdens het maken van de 1000ste selfie van de dag.

Oh, en het laatste slachtoffer was een Nubia Z9 Mini. Die was qua specs prima, dus zoiets in rugged vorm zou prima zijn.

P.s.: hoesjes helpen niet. Die zijn "onhandig" en gaan er dus regelmatig af :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danhoff1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:19:

De grens is bereikt, na de 80000000000000000000ste valpartij van de telefoon van vriendin, moet het maar zoiets worden.

Ik zie tot nu toe als meest intressante optie de BV6000, maar die is nog in presell. Zijn er andere opties?

Eisen: Niet te groot, dus 4,7" scherm is eigenlijk ideaal. Er komt al zat rand omheen om het rugged en alsnog groot te maken. Fatsoenlijke camera. De meeste valpartijen gebeuren tijdens het maken van de 1000ste selfie van de dag.

Oh, en het laatste slachtoffer was een Nubia Z9 Mini. Die was qua specs prima, dus zoiets in rugged vorm zou prima zijn.

Heb zelf wel eens zon ding in handen gehad. Is wel handig voor outdoor gebruik maar niet echt voor dagelijks gebruik. Is de motorola moto X force niet iets voor je vriendin? Die hebben ze van 300 meter hoogte laten vallen en er zat geen krasje in. HIj is wel aan de prijzige kant maar dan heb je wel een onbreek baar scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danhoff1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik was ook zeer geinteresseerd in de OP3 maar zie nu ook die ZTE Axon 7 voorbijkomen. Is deze al te bestellen? en zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Ik denk dat de oorzaak van het probleem aanpakken efficiënter is dan zorgen dat de gevolgen meevallen.
Een cursus verbetering van de motoriek bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024

Koop een smartphone met een goeie rugged cover? Zou ik doen.... *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon een andere vriendin zoeken ipv andere smartphone *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Wat vinden jullie van het merk "Blackview" en hun nieuwe telefoon de R7?

http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-blackview-r7

Ik zoek eigenlijk een kleinere telefoon maar kwam deze gewoon tegen. De Oukitel K6000 pro en Ulefone Power staan nu ook op het lijstje als kanshebber.

[ Voor 17% gewijzigd door Saybia op 31-05-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saybia schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:08:
Wat vinden jullie van het merk "Blackview" en hun nieuwe telefoon de R7?

http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-blackview-r7

Ik zoek eigenlijk een kleinere telefoon maar kwam deze gewoon tegen. De Oukitel K6000 pro en Ulefone Power staan nu ook op het lijstje als kanshebber.
Niet echt een logische kanshebber in je rijtje. 2 accuwonders vs een normale mid-end. Logische verschillen, R7 sneller (leeg), anderen langzamer (leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:07:
[...]

Niet echt een logische kanshebber in je rijtje. 2 accuwonders vs een normale mid-end. Logische verschillen, R7 sneller (leeg), anderen langzamer (leeg)
Alleen niet logisch vanwege de accu? Grote accu is altijd fijn maar de R7 is sneller op papier. Mijn gedachte is om een balans te vinden hierin. De zogenaamde prijs-kwaliteit verhouding. Het is dat bijvoorbeeld Xiaomi geen band 20 (800mhz) ondersteunt anders was ik voor dat merk gegaan. Vernee Thor had de juiste prijs-kwaliteit en grote op papier maar geen GG3, kleine accu en maar 16gb dus ik heb deze van het lijstje gehaald.

http://www.kimovil.com/en...000-pro,ulefone-power16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sisa
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-07 21:06
dutchgio schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:08:
(Nog) geen 6.0 helaas.
Vind de Note 3 toch wel erg groot hoor met zijn 5.5inch. Zelfde grootte als een Iphone 6 plus. Kun je net zo goed je Nexus tablet van 7inch meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar een Elephone p9000, ook met 5.5 inch, die je zelf op het oog had is wel klein? Of bedoel je na een paar maanden, als ie uit elkaar valt.? :+

Valt allemaal wel mee hoor, 5 vs 5.5 scheelt elkaar niet zoveel. 5(.5) vs 7 daarentegen...

Redmi 3 (pro) kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:23:
Ik zou gewoon een andere vriendin zoeken ipv andere smartphone *O*
Is daar ook een Kimovil voor? Ik heb nou net een modelletje gevonden wat me wel bevalt, de telefoon vervangen is simpeler :+

Even over die rugged case: is het scherm dan niet nog steeds kwetsbaar?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:50
Ik meende laatst iets gelezen te hebben dat je je kon verzekeren tegen extra douane kosten voor een kleine prijs. Wil voor de vriendin de Redmi 3 Pro gaan kopen maar kan er niets over terug vinden bij welke shops dit was, is me wel een paar extra euro's waard. Iemand die me in de goede weg kan richten kan er namelijk niets over vinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:44:
[...]
Even over die rugged case: is het scherm dan niet nog steeds kwetsbaar?
Jawel. Een glas screen protector kan ook net dat beetje extra's geven.

EDIT: ibuygou, import duty ensurance voor 5% van het totaal bedrag.

[ Voor 33% gewijzigd door Card Nox op 31-05-2016 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Ja ik zag hem ook voorbij komen. Eindelijk weer een telefoon met een fatsoenlijk scherm formaat.
Al zou ik wel voor de Pro versie gaan met het Oled scherm. Once you go infinitive black, you'll never go back. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nog zo'n bericht van de FP:
nieuws: Xiaomi sluit deal met Microsoft over preloaden Office en Skype op toe...

Gelukkig hoeft Xiaomi.eu die apps niet mee te leveren, kunnen ze mooi uit die roms blijven. :)
Verder wel een mooi stukje over octrooien uitwisseling, dat zet de deur open om internationaal uit te gaan breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InYaFace
Danhoff1 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:21:
Ik was ook zeer geinteresseerd in de OP3 maar zie nu ook die ZTE Axon 7 voorbijkomen. Is deze al te bestellen? en zo ja waar?
HIj komt ergens volgende maand uit in de VS en daarna pas in europa. Europese prijs zal 410 euro zijn...

Mi5 ziet er ook goed uit... Mi5 of ZTE Axon 7 beide voor rond de 400 (Mi5 128 GB versie)... Ik vind de ZTE Axon 7 ideaal, maar ik ben bang voor de batterij duur... Zou die het makkelijk een dag vol houden met een 2k scherm....

Ook lees ik dat AMOLED schermen nog weleens in willen branden...iemand ervaringen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 14:27
Hier een bijna geheel tevreden Axon Elite gebruiker :)

Ik gebruik nu de Elite een paar weken en ben erg tevreden over dit toestel .

Goed scherm scherp en helder lange accu duur stevige bouw en nette afwerking .

Maar !! ik heb toch iets wat mij vreemd lijkt misschien dat iemand hier een oplossing voor heeft .

Mijn whatsapp berichtjes of mailtjes komen niet gelijk binnen er zit altijd een vertraging in .
Ik kijk net naar een berichtje dat vannacht om 00.28 is verzonden en ik zie het net pas binnenkomen .

Dit gebeurt ook met mijn mail dat komt ook alleen binnen als ik zelf mail app open en refresh en heel af en toe komt het vanzelf binnen .

Iemand anders met de Axon Elite een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Waarschijnlijk is er standaard een agressieve task killer, RAM manager of batterijbespaarder aanwezig die apps op de achtergrond afsluit.
Ik zou de instellingen daar even op nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Voor wat betreft je mail app, daar kan je bij accounts instellen hoe vaak gesynchroniseerd word.
Voor Whatsapp kan ik dat niet zo terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Dat heb ik al bekeken maar daar kan ik sync alleen maar aan en uit zetten er is geen optie voor hoeveel keer per dag helaas :?
Mehari72 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:14:
Voor wat betreft je mail app, daar kan je bij accounts instellen hoe vaak gesynchroniseerd word.
Voor Whatsapp kan ik dat niet zo terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
diquan2001 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:18:
Dat heb ik al bekeken maar daar kan ik sync alleen maar aan en uit zetten er is geen optie voor hoeveel keer per dag helaas :?

[...]
Zit er nergens een aparte veiligheids-app of permissie-app in de stijl van Xiaomi of zo? Ik erger me rot aan de manier waarop Miui alles op alles zet om een paar % per dag te besparen. Verder een FANTASTISCHE Android-fork, hoor, maar dat aspect is om gek van te worden. Heb je een GPS-tracker, schakelt hij GPS uit voor die app als je het scherm uit doet.....

Schakelt hij de Wifi of internetverbinding niet standaard uit wanneer je het scherm uit doet? Mogelijk onder de accu-settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
diquan2001 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:44:

Maar !! ik heb toch iets wat mij vreemd lijkt misschien dat iemand hier een oplossing voor heeft .

Mijn whatsapp berichtjes of mailtjes komen niet gelijk binnen er zit altijd een vertraging in .
Ik kijk net naar een berichtje dat vannacht om 00.28 is verzonden en ik zie het net pas binnenkomen .

Dit gebeurt ook met mijn mail dat komt ook alleen binnen als ik zelf mail app open en refresh en heel af en toe komt het vanzelf binnen .

Ja! Dat probleem had ik ook. Het volgende heb ik uitgevoerd:
Open de mii assistant app: Druk op het tandwiel rechtsboven en zet alles uit dat aan staat.
Verder heb je nog een aantal van die "mii" apps, kan hem zo snel niet vinden, waarschijnlijk heb ik hem verwijderd. Zet alles uit dat je kan vinden, dan doet hij het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het gaat om een ZTE he, geen Xiaomi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
dutchgio schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:26:
Het gaat om een ZTE he, geen Xiaomi. :)
Dat weet ik, maar dat wil niet zeggen dat er geen soortgelijke zooi in de ROM is gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Klopt, maar dat gaat natuurlijk niet zo ver als dat zelfs de stock MIUI apps als die "Veiligheids" app overeenkomen qua knoppen etc.
Tenzij er ook MIUI op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
dutchgio schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:36:
Klopt, maar dat gaat natuurlijk niet zo ver als dat zelfs de stock MIUI apps als die "Veiligheids" app overeenkomen qua knoppen etc.
Tenzij er ook MIUI op draait.
Nee klopt, want Chinezen staan helemaal niet bekend om het kopieren van concullega's.

Ik zeg ook nergens DAT het zo is, ik geef alleen aan dat er mogelijk een soortgelijke optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Hoppa! schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:41:
[...]

Zit er nergens een aparte veiligheids-app of permissie-app in de stijl van Xiaomi of zo? Ik erger me rot aan de manier waarop Miui alles op alles zet om een paar % per dag te besparen. Verder een FANTASTISCHE Android-fork, hoor, maar dat aspect is om gek van te worden. Heb je een GPS-tracker, schakelt hij GPS uit voor die app als je het scherm uit doet.....

Schakelt hij de Wifi of internetverbinding niet standaard uit wanneer je het scherm uit doet? Mogelijk onder de accu-settings?
Dat is een beetje tricky in Miui inderdaad. Je moet de app via de veiligheidsapp autostart permissies geven. En in je multitask scherm (menu touch button inhouden) moet je de app locken door het icoon naar beneden te swipen. Zodoende kan miui hem niet meer automatisch afsluiten om batterij te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Nubia Z11 zal in Europa met gapps komen, nu Nubia een eigen online store heeft.
http://www.gizchina.com/2...-nubia-z11-arrives-tenaa/

[ Voor 30% gewijzigd door Koning-Admiraal op 02-06-2016 12:32 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:47
Kasj schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:13:
Dat is een beetje tricky in Miui inderdaad. Je moet de app via de veiligheidsapp autostart permissies geven. En in je multitask scherm (menu touch button inhouden) moet je de app locken door het icoon naar beneden te swipen. Zodoende kan miui hem niet meer automatisch afsluiten om batterij te besparen.
Dat is hetzelfde bij EMUI, alleen zit de optie voor autostart aan/af te zetten niet standaard in EMUI en is de app die dit toevoegt (PM Plus) nog niet compatibel met Android 6.0. Bij EMUI moet je ook nog onder het batterijbeheer menu de optie 'actief na schermuitschakelen' aanzetten. Helaas zijn er dan nog apps die problemen hebben met notificaties, zoals Swipe, Transdroid, Recycle, ... je weet alleen nooit zeker of het nu aan de app ligt of aan EMUI.

Als je echter even googled op 'EMUI' en 'notificaties' zie je dat dit al jaren een probleem is, jammer dat ze dit niet eens deftig oplossen. Ben zeer tevreden van mijn Honor 7 en EMUI, maar die notificaties zijn toch wel een hekelpunt waar ik bij aankoop van een volgend toestel rekening mee zal houden.

Op Androidworld rekent men de Huawei/Honor toestellen daar ook bij elke review op af.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android16
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-10 15:50
Hey allemaal, ook al even in het andere topic gepost maar zou iemand mij kunnen helpen met een Xiaomi Redmi Note 3 Pro die bij het opstarten vast hangt op het MI logo?

Android16 in "[Xiaomi Redmi Note 3/Kenzo/Qualcomm] Ervaringen en Discussie"

Iedere hulp zou fantastisch zijn en wordt zeer gewaardeerd!

Alvast bedankt, Grts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Hyp Hyper schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Helaas... 5 inch. Dus nog steeds geen Chinese Sony-concurrent voor wat high spec met klein FHD scherm betreft.
http://www.androidics.nl/...gon-820-en-3500-mah-accu/

Maarja.. ik begrijp net dat bij een officiële bekendmaking van alles nog kan wijzigen. ;)
OK, hier dan... Geruchten. Nieuwe xiaomi. 4.3 inch. Sd820. Sounds promising... http://m.gsmarena.com/a_4...20_chipset-news-18582.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wel een behoorlijk grote foto voor zo'n tekstje van 3 regels :+
Dat scherm lijkt zo ook niet echt 720p. :D

[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 02-06-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Shoarma1998 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:51:
[...]

OK, hier dan... Geruchten. Nieuwe xiaomi. 4.3 inch. Sd820. Sounds promising... http://m.gsmarena.com/a_4...20_chipset-news-18582.php
Ja maar, ik wil FHD op <5" :'(

Dit is echter wel al interessant natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Hyp Hyper op 02-06-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Op 4,3 lijkt me dat wat teveel gevraagd, kan ook nog niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
diquan2001 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:44:

Verrek ik heb precies hetzelfde !

Whatsapp ontvang ik pas als ik app open en mail pas als ik handmatig refresh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
patrickkok schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:10:
[...]

Misschien staat er een setting aan wat betreft energiebesparing? Apps als Greenify voorkomen dat andere apps op de achtergrond blijven draaien en communiceren met hun servers. Misschien zit er iets soortgelijks ingebakken in de ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:49
Op mijn zte z9 moest ik ook even de homeknop ingedrukt houden, en dan de whatsapp even naar beneden swipen. (rood icoontje). Daarmee wordt hij gelocked, en dus niet gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
dutchgio schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:39:
Op 4,3 lijkt me dat wat teveel gevraagd, kan ook nog niet denk ik.
Nee en lijkt me ook wat overdreven. 4,7" met FHD zou mooi zijn.
Zeg maar de Redmi, maar dan met FHD ipv HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 09:24

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Ik stond op het punt een redmi 3 Pro te kopen, maar zie nu de umi Super in de aanbieding. Geen ervaring met umi, wat is de kwaliteit daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
sander817 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:32:
Ik stond op het punt een redmi 3 Pro te kopen, maar zie nu de umi Super in de aanbieding. Geen ervaring met umi, wat is de kwaliteit daarvan?
Niet al te best. Bovendien is het pre-sell en is ie veel groter dan de Redmi 3 pro.
Xiaomi is gekende kwaliteit. Wat mij betreft een veel betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
sander817 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:32:
Bij de buren is al een NL hands-on verschenen.

Als het goed is wordt de mijne morgen bezorgd.
Dan zal ik van het weekend wel mijn eerste bevindingen plaatsen.
Maar wat ik tot zover heb gelezen wordt hij wel positief beoordeeld
Momus schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:34:
[...]

Niet al te best. Bovendien is het pre-sell en is ie veel groter dan de Redmi 3 pro.
Xiaomi is gekende kwaliteit. Wat mij betreft een veel betere keuze.
Je hebt ervaring met het toestel hoor ik?
Wat is er dan zo slecht aan? Of is het puur omdat de merknaam nog niet zo bekend is?

[ Voor 24% gewijzigd door MaD_co op 02-06-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
MaD_co schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:31:
[...]

Bij de buren is al een NL hands-on verschenen.

Als het goed is wordt de mijne morgen bezorgd.
Dan zal ik van het weekend wel mijn eerste bevindingen plaatsen.
Maar wat ik tot zover heb gelezen wordt hij wel positief beoordeeld

[...]

Je hebt ervaring met het toestel hoor ik?
Wat is er dan zo slecht aan? Of is het puur omdat de merknaam nog niet zo bekend is?
Umi heeft met meerdere toestellen al bewezen niet erg betrouwbaar te zijn. Witte vlekken in het scherm, slechte ontvangst, matige software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Ik denk dat ik het gevonden heb .

Je kan het beste gewoon de Mi-Assistant uitzetten .
open Mi-Assistant dan naar het tandwieltje en onderin kan je het uitzetten ,ook heb ik alle schuifbalkjes uitgezet voor de zekerheid .
Het lijkt alsof alle meldingen nu gewoon normaal binnenkomen ;)
patrickkok schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:10:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
diquan2001 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:59:
Ik denk dat ik het gevonden heb .

Je kan het beste gewoon de Mi-Assistant uitzetten .
open Mi-Assistant dan naar het tandwieltje en onderin kan je het uitzetten ,ook heb ik alle schuifbalkjes uitgezet voor de zekerheid .
Het lijkt alsof alle meldingen nu gewoon normaal binnenkomen ;)

[...]
Uitgeprobeerd kijken of het wat is...

Trouwens heb jij ook last van dat als je een bluetooth headset gebruik dat het muziek vaak "stottert"

Ik gebruik spotivy op mijn jbl Everest 700 elite en ik vermoed niet dat het aan de koptelefoon ligt.....

En heb jij de (nieuwe) rom voor de elite al geïnstalleerd? B06 uit doos was volgens mij B03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Ik heb tot nu alleen gebruik gemaakt van een bluetoothset van Xiaomi om te bellen .
Daar heb ik niets gemerkt van stotteren maar ik zal het even controleren voor jou .

Wel was mij opgevallen als ik met een bluetooth speaker aan het luisteren was dat de muziek na een paar liedjes uit ging maar vermoed dat het ook met de taskmanager te maken had Google Music werd dan gewoon uitgezet volgens mij maar ook hier zonder gestotter .

uit de doos zat ik op ROM B03 en daarna kreeg ik gelijk de B04 .
Hoe kom jij dan aan B06 ?
patrickkok schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 06:36:
[...]

Uitgeprobeerd kijken of het wat is...

Trouwens heb jij ook last van dat als je een bluetooth headset gebruik dat het muziek vaak "stottert"

Ik gebruik spotivy op mijn jbl Everest 700 elite en ik vermoed niet dat het aan de koptelefoon ligt.....

En heb jij de (nieuwe) rom voor de elite al geïnstalleerd? B06 uit doos was volgens mij B03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Dus ZTE heeft een app met dezelfde functionaliteit als de veiligheidsapp van Xiaomi en ze noemen het de Mi-assistent?

Je verwacht het niet hè....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 13:01
diquan2001 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:30:
Ik heb tot nu alleen gebruik gemaakt van een bluetoothset van Xiaomi om te bellen .
Daar heb ik niets gemerkt van stotteren maar ik zal het even controleren voor jou .

Wel was mij opgevallen als ik met een bluetooth speaker aan het luisteren was dat de muziek na een paar liedjes uit ging maar vermoed dat het ook met de taskmanager te maken had Google Music werd dan gewoon uitgezet volgens mij maar ook hier zonder gestotter .

uit de doos zat ik op ROM B03 en daarna kreeg ik gelijk de B04 .
Hoe kom jij dan aan B06 ?

[...]
Link naar de B06 firmware was al eerder gepost Wortelstok in "Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3"
Pagina: 1 ... 43 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html