Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
H-Alien schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:42:
[...]

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ging het niet alleen over de Future, maar meer in zijn algemeenheid over de software van de Ulefone toestellen. Zoals gezegd is mijn ervaring met de Power prima op software gebied.
Er zijn pagina's vol te vinden met klachten over Ulefone, dus ik denk dat je het mis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

gelukkig geloof ik niet dat mijn persoonlijke ervaring afhankelijk is van de mening van anderen ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Momus schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:12:
[...]

Jij verwacht dat er mensen klagen over een toestel dat nog niet gereleased is?
On topic svp en niet op de man

[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 10-05-2016 18:07 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

H-Alien schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:04:
gelukkig geloof ik niet dat mijn persoonlijke ervaring afhankelijk is van de mening van anderen ;)
Ach gewoon negeren, mensen in dit topic beginnen zo onderhand wel genoeg van Momus te krijgen. Een negeer feature op dit forum zou trouwens niet verkeerd zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-05-2016 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diederik-Jan schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:30:
[...]

Jij kan echt zeuren als een oud wijf, en dat is al meerdere malen in dit topic te kennen gegeven. Leuk dat je niets in Ulefone ziet, maar er zijn mensen die dat anders zien.
Ik vraag of jij denkt dat er mensen klagen over een toestel dat nog niet gereleased is.
Of dat gezeur is of niet, dat is wat jij zegt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Diederik-Jan schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:31:
[...]

Ach gewoon negeren, mensen in dit topic beginnen zo onderhand wel genoeg van Momus te krijgen. Een negeer feature op dit forum zou trouwens niet verkeerd zijn.
Dat is ook precies de strategie van fabrikanten zoals Ulefone. Negeer de negatieve recenties / feedback.
Er zijn enorm veel klachten te vinden over hun vorige toestellen en dan met name de buggy software.
Slechte of totaal geen updates voor hun telefoons.
Je hoeft hun FB pagina maar even door te scrollen en je ziet enorm veel klagers.

Mensen kopen dit toestel, de eerste paar dagen zijn ze tevreden maar vraag ze na een maand nog eens over hoe hun toestel werkt en de meningen zijn al een stuk slechter.

maar goed, dit topic zit half vol met mensen die baat hebben bij reclame maken voor merk X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Kenzi schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 01:19:
[...]

Dat is ook precies de strategie van fabrikanten zoals Ulefone. Negeer de negatieve recenties / feedback.
Er zijn enorm veel klachten te vinden over hun vorige toestellen en dan met name de buggy software.
Slechte of totaal geen updates voor hun telefoons.
Je hoeft hun FB pagina maar even door te scrollen en je ziet enorm veel klagers.

Mensen kopen dit toestel, de eerste paar dagen zijn ze tevreden maar vraag ze na een maand nog eens over hoe hun toestel werkt en de meningen zijn al een stuk slechter.

maar goed, dit topic zit half vol met mensen die baat hebben bij reclame maken voor merk X
En daar ben jij een van, kijk je je post historie terug kom je ook alleen maar dubieuze merken tegen die je aanprijst (met korting).

Daarnaast even de Facebook pagina van Ulefone doorgenomen, de meeste mensen klagen omdat ze nog geen android 6.0 hebben. Overigens is het ook zo dat je bij alle merken dit soort mensen hebt. De mensen die tevreden zijn hoor je niet, mensen die klagen daarentegen wel. Al met al zal het dus gewoon meevallen.

[ Voor 15% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-05-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
lijkt me wel eel leuke phone die future, alleen batterij had wel 4000 mah mogen zijn, met 5.5 fd scherm en octocore cpu, zal wel geen dag meegaan bij heavy users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 07:29:
lijkt me wel eel leuke phone die future, alleen batterij had wel 4000 mah mogen zijn, met 5.5 fd scherm en octocore cpu, zal wel geen dag meegaan bij heavy users.
4000 mah met een 1080p scherm? Best onrealistisch. Aangezien de meeste merken met een 2k scherm dit zelfs niet kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jullie nu gewoon eens even niet meer op elkaar reageren. Scheelt een hoop irritatie voor de rest van de users.
Kan zelfs met 720p hoor...

Al is het bij Ulefone eerder dat ze 4000 zeggen en het 2500 is...
Maar battercapaciteit staat los van de schermresolutie..

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 10-05-2016 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 16:58

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb sinds vorige week de THL T7 in gebruik.
Aardig toestel met één heel irritante bug (ik neem aan dat het een software probleem is): als ik een sim kaart en een microsd kaart er in heb worden beiden niet herkent (meerdere sims & microsd kaarten geprobeerd). Lost van elkaar werkt het prima. Echt heel jammer want verder ben ik best tevreden. 4G werkt goed, scherm is prima (voor een 5.5" HD) en 3 GB geheugen is echt relaxed als je veel dingen open hebt staan.
Camera is redelijk tot goed en de batterij is met 4800mAh super (al is het toestel daardoor wel zwaar).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:32
hilgo schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:47:
Waarom ben je specifiek voor dat toestel gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik heb eerder een THL gehad en die was goed bevallen en daarnaast kwam deze naar boven toen ik op Kimovil mijn eisen & 'nice to haves' bij elkaar zat te klikken. Heb lang zitten twijfelen of ik niet beter een Xiaomi kon halen voor dat geld maar het ontbreken van band 20 op 4G kon ik mij niet overheen zetten.
De jiayu s3 plus heb ik ook nog overwogen (collega heeft hem) maar die hoorde ik klagen dat de batterij eigenlijk net niet genoeg was voor een hele dag de power user uithangen dus die viel uiteindelijk ook af.
En dan kom je dus bij de THL terecht :)

Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

dutchgio schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:46:
Bitch please, Redmi 3 (note)(pro) :+
Kan zelfs met 720p hoor...

Al is het bij Ulefone eerder dat ze 4000 zeggen en het 2500 is...
Maar battercapaciteit staat los van de schermresolutie..
Dat was misschien vroeger zo, bij de laatste modellen (Power, Vienna) laten de tests steevast zien dat het mah klopt met wat Ulefone aangeeft.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
H-Alien schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:29:
[...]

Dat was misschien vroeger zo, bij de laatste modellen (Power, Vienna) laten de tests steevast zien dat het mah klopt met wat Ulefone aangeeft.
Jammer van de enorme drain bij de Power. Heb je toch minder profijt van zo'n zwaar ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Wederom, niet mijn ervaring. Bij mijn gebruik 5 days en nog steeds huppelend als een durabunny :)
hilgo schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:47:
Mooi toestel, I like the looks. Persoonlijk niet direct bekend met het merk dus ben benieuwd naar de ervaringen.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

De Ulefone Future spreekt mij erg aan, alleen durf ik het niet aan om deze te bestellen omdat ik mij afvraag hoe het zit met het updatebeleid van Ulefone, garantie, support vanuit rom community (xda) en batterijduur.

Is hier al iets over bekend? Op het fok forum had ik nog niet echt iets kunnen vinden wbt hands on expierence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Waterkoker schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:23:
De Ulefone Future spreekt mij erg aan, alleen durf ik het niet aan om deze te bestellen omdat ik mij afvraag hoe het zit met het updatebeleid van Ulefone, garantie, support vanuit rom community (xda) en batterijduur.

Is hier al iets over bekend? Op het fok forum had ik nog niet echt iets kunnen vinden wbt hands on expierence
Hands on experience ga je niet vinden, hij is nog niet beschikbaar. Garantie vanuit China is natuurlijk zeer beperkt. Aangezien het een mediatek device is, zal er vanuit xda ook weinig rom support zijn. Update beleid van Ulefone is ook maar afwachten. Batterijduur weet je pas als mensen hem echt gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:24
Waterkoker schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:23:

Er zou, naast stock android, ook Cyanogenmod beschikbaar komen voor de Future. Of dat nog steeds zo is weet ik niet. Support heb ik wel wat vertrouwen in aangezien de recente modellen regelmatig updates krijgen (maandelijks). Ook krijgen de power, vienna en paris allemaal een update naar android 6.

Verder wat Momus zegt, hij is nog niet beschikbaar. Wel kun je 'm nog tot 26-5 preorderen met korting mocht je de gok willen wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Momus schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:41:
[...]
Aangezien het een mediatek device is, zal er vanuit xda ook weinig rom support zijn.
Thanks, dan valt deze af :) wil +- 3 a 4 jaar met een telefoon doen en dan is support vanuit een actieve community wel belangrijk. Zo heb ik mijn i9000 ook bijna 5 jaar behouden.

Dan toch maar voor een Moto G3 denk ik

[ Voor 5% gewijzigd door AOC op 11-05-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:47
tBoz schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:54:
[...]

Ook krijgen de power, vienna en paris allemaal een update naar android 6.
En is dat ook effectief het geval? Die zaken worden nogal graag beloofd maar zelden waargemaakt en als het dan toch gebeurd krijg je dikwijls een halfbakken ROM vol met bugs.

Ik zou voor de Future sowieso gewoon afwachten tot er echte reviews zijn. Er is een reden dat die toestellen zo goedkoop zijn in voorverkoop. Eens ze op de markt komen duiken de mankementen en negatieve reviews op en wil niemand ze meer kopen :). Die bedrijfjes maken je graag zot met beloften, renders, specificaties en aantrekkelijke prijzen, maar eens ze je geld hebben moet je niets meer verwachten.

Het mag misschien niet altijd zo gaan, maar dikwijls wel dus dat is iets waar je rekening mee moet houden als je een pre-order plaatst. Ik betaal liever een paar tientjes meer voor wat meer zekerheid.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Largamelion schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:44:
[...]
En is dat ook effectief het geval? Die zaken worden nogal graag beloofd maar zelden waargemaakt en als het dan toch gebeurd krijg je dikwijls een halfbakken ROM vol met bugs.
Nee, dat is het niet. Sterker nog de beloofde 15 april (no more delays) voor de Power is nu uitgesteld naar 20 april (again no more delays).

Aan de optimistische kant, de 6.0 beta die Ulefone heeft uitgebracht wordt positief ontvangen op xda. Op een paar features na lijkt alles prima te werken, is de beta stabiel en zijn er verbeteringen waarneembaar t.o.v. de 5.1 rom (bijvoorbeeld m.b.t. de fingerprint scanner). Ontbrekende features in de beta zijn themes, IR en double tap to wake.

Gezien de sterke beta verwacht ik dat de delays daadwerkelijk te maken hebben met die laatste paar features (die mij persoonlijk niet boeien) en dat de upgrade er wel daadwerkelijk komt.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
Largamelion schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:44:
[...]
Dat is waar. Toch heb ik bij mijn Huawei's de laatste jaren nou niet een veel betere ervaring wat dat betreft. Hoewel de software over het algemeen wel stabiel is, alleen weinig updates.

Overigens zag ik op XDA al een CM developer warmlopen voor de Future (en Vienna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
tBoz schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:15:
[...]

Dat is waar. Toch heb ik bij mijn Huawei's de laatste jaren nou niet een veel betere ervaring wat dat betreft. Hoewel de software over het algemeen wel stabiel is, alleen weinig updates.

Overigens zag ik op XDA al een CM developer warmlopen voor de Future (en Vienna).
Helaas heb je te maken met een Mediatek device...
En die hebben hetzelfde probleem als de Huawei's, geen vrijgegeven sourcecode, wat het ontwikkelen van custom roms ernstig bemoeilijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Nubia Z11 max
6 inch 1080P
Snapdragon 652
4GB
64GB
4000 mah
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/16/05/nubia-z11-tenaa/-728/gsmarena_003.jpg

Nubia Z11

Snapdragon 617
5.5 1080P
4GB
32GB
2900 mah
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/16/05/nubia-z11-tenaa/-728/gsmarena_002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 13:01
Doogee komt gauw met de dual screen T3 op de markt. Naast verschillende leer en metaalaccenten heeft het ook een programmeerbare Smartkey, Dual ID functie waarbij je gelijktijdig 2 Facebook of Twitter accounts kunt gebruiken en een zwevende videospeler.

Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/attachments/qq20160425190032-jpg.95291/

Op 20 mei komt er een grote broer van de X5, de X5 Max. Het toestel beschikt over een 4000mAh accu, vingerafdrukscanner, metalen rand, beide camera's zijn 8 MP, dual ID net als de T3 en Android 6.0.

Afbeeldingslocatie: http://d2giyh01gjb6fi.cloudfront.net/default/0001/17/thumb_16069_default_big.jpeg

Voor wie de Rietveld kleurstelling van de P1 Smart Projector iets te gortig was komt de P1 nu ook in wit.

Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/attachments/p1-jpg.95292/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Meh, beetje karig anno 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doogee is karig, het is goedkoop.
Net als zo'n advertentiepost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02

RobertowNL

For your gear!

DG is een beetje wisselend naar mijn idee, ene toestel is prima andere valt weer tegen. Overigens nu een Y300 liggen en die lijkt toch wel weer redelijk te zijn, althans het geheel voelt erg solide aan verder nog niet veel getest.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Diederik-Jan schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:44:
[...]

4000 mah met een 1080p scherm? Best onrealistisch. Aangezien de meeste merken met een 2k scherm dit zelfs niet kunnen aanbieden.
Waarom zou er in een telefoon met 1080p scherm geen 4000 mah batterij kunnen? wat is dat voor een uitspraak, de xiaomi note 3 wel is gezien? zullen er vast wel meerdere zijn, zelfs met 720p schermen.

niet doen

[ Voor 5% gewijzigd door PaT op 14-05-2016 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

niet happen

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 14-05-2016 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 00:16:
[...]
Nee, jij hebt er een aparte kijk op als je al teleurgesteld bent als een smartphone met een 1080p scherm geen 4000mah heeft. Dat is namelijk niet nodig, tenzij het om een zeer groot scherm gaat. Wat 5.5 inch dus niet is.
Dat een telefoon het gemiddeld genomen niet heeft betekend niet dat je niet teleurgesteld kan zijn.

Ik heb met de Meizu MX4 Pro met 2k scherm iets meer dan 3000mah en kom altijd tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niet op de man reageren, hou het gezellig in dit topic

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 14-05-2016 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Diederik-Jan schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:18:
Nubia Z11 max
6 inch 1080P
Snapdragon 652
4GB
64GB
4000 mah

Nubia Z11

Snapdragon 617
5.5 1080P
4GB
32GB
2900 mah
Mooie devices idd...
Er is ook een 'mini':

Nubia z11 mini;
- 2.5D glas voor en achter, met optionele houten versies (zelfde kleurstellingen als de doogee f3 pro)
- 5 inch full HD
- Snapdragon 617
- 3GB Ram
- Fingerprintscanner
- DTS geluid
- Sony IMX298 16MP met PDAF
- 2800 mah batterij met fast charging
- € 205,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Shoarma1998 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:14:
[...]

Mooie devices idd...
Er is ook een 'mini':

Nubia z11 mini;
- 2.5D glas voor en achter, met optionele houten versies (zelfde kleurstellingen als de doogee f3 pro)
- 5 inch full HD
- Snapdragon 617
- 3GB Ram
- Fingerprintscanner
- DTS geluid
- Sony IMX298 16MP met PDAF
- 2800 mah batterij met fast charging
- € 205,-
http://www.gsmarena.com/z...ough_tenaa-news-18182.php

Over smaak valt niet te twisten, maar vind deze telefoons toch wel goed lelijk.
Specs zijn prima voor die prijs. Met de snapdragon 617 heb je een betere 4g modem t.o.v. de 616 en 615, maar helaas nog zonder de 2000 band ondersteuning. Wel 64gb intern geheugen + MicroSD wat erg netjes is.
Zou toch lachend weer voor de Axon mini gaan als ik dit zo zie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diederik-Jan schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:14:
[...]
Ik zeg toch niet dat ze er niet zijn? Maar het aanbod is zeer mager. Als iemand zulke eisen heeft dan valt 90% van alle smartphones met een dergelijke schermgrootte af.
Iets jammer vinden is in mijn beleving iets totaal anders dan het als vereiste hebben.
Bovendien zegt de batterijgrootte wel wat, maar is bij 80% van de goedkope Chinaphones de software slecht, waardoor hij alsnog snel leeggezogen wordt.
Jij bepaalt toch niet voor anderen of het wel of niet nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Vlizzjeffrey schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:55:
[...]

jij kan niet bepalen of een telefoon een 3000 mah of 4000 mah '' nodig'' heeft, elke gebruiker is anders, FEIT blijft wel, dat een 4000 mah batterij beter is als een 3000 mah :).

en een 4000 mah in een 5.5 inch 1080p scherm is zeker geen overkill, <3000 mah is eerder een beetje weinig voor een 5.5 1080p scherm.
Er spelen ook andere factoren mee. Je kan niet zomaar zeggen dat 4000 mah beter is dan 3000 mah in een telefoon. Het gaat om het totaal plaatje. Welke cellen gebruikt de fabrikant? Welke os draait de telefoon? Hoeveel power hebben alle "extra's" nodig? Van te voren al een oordeel vellen werkt meestal niet, je hebt meestal de gebruikerservaringen nodig om echt een oordeel over een product te kunnen stellen. Ik geef toe dat ik ook eerder de grotere capaciteit zou prefereren maar meestal wacht ik even tot er wat reviews zijn zodat ik een beter oordeel kan vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Vlizzjeffrey schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:55:
[...]

jij kan niet bepalen of een telefoon een 3000 mah of 4000 mah '' nodig'' heeft, elke gebruiker is anders, FEIT blijft wel, dat een 4000 mah batterij beter is als dan een 3000 mah :)
Nee hoor. Met 4000mAh is ie een stuk lomper en vind ik hem minder goed. Dus het is erg persoonlijk. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt ook wel weer mee. Xiaomi heeft zo'n nieuwe techniek oid waardoor er meer batterij in minder ruimte past, dus dat gaat ook al niet op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
dutchgio schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 18:52:
Valt ook wel weer mee. Xiaomi heeft zo'n nieuwe techniek oid waardoor er meer batterij in minder ruimte past, dus dat gaat ook al niet op. :)
Alleen als de 3000mAh niet óók kleiner wordt door die techniek, natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Hyp Hyper schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 18:47:
[...]

Nee hoor. Met 4000mAh is ie een stuk lomper en vind ik hem minder goed. Dus het is erg persoonlijk. ;)
kvind 8.7 mm nou niet echt bepaald lomp, of wil jij graag een telefoon van 5 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Vlizzjeffrey schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:16:
[...]

kvind 8.7 mm nou niet echt bepaald lomp, of wil jij graag een telefoon van 5 mm.
Met 3000mAh zou ie waarschijnlijk platter zijn en dat vind ik mooier/fijner en dat gaat bij mij boven de grotere batterij. Persoonlijk dus.
Mijn huidige telefoon is rond de 7 mm bv met een batterij van 3000mAh. 8) .

En eh ja.. 5mm lijkt me super. Enig nadeel kan zijn het oppakken van de tafel. _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 13-05-2016 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 21:28
H-Alien schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:52:
Maar we blijven wel Tweakers hè, wij zijn mensen van risico's, van testen, van uitproberen. Ook Xiamoi was ooit een bedrijf waarvan je niet zeker wist dat de toestellen het langer dan een maand zouden uithouden ;)

Ik zeg mooi dat we nu uit eerste hand tweaker ervaring krijgen van de p9000, kom maar op met die review!
Ik wil niet de primeur jatten, maar ik heb het toestel vandaag ontvangen en mijn eerste indruk is positief. Nu vind ik zoiets als de batterijduur moeilijk om te beoordelen zo snel en dan nog: interessanter is hoe lang het duurt voordat de batterij 'slijt'. In ieder geval ziet het er nu uit alsof hij lang mee gaat. Het opladen gebeurt snel.

Qua bouw vind ik het toestel degelijk. De achterkant is bijzonder, maar ik heb hem toch in een siliconen hoesje en merk er daarom niet veel van.

Ik kom van een Ulefone Be Touch Pro 2 die ik zelf gesloopt had en een aantal dingen is beter, een aantal slechter. De camera ben ik niet zo kapot van, die was bij de Ulefone toch echt beter. Geluid vind ik redelijk, het bellen moet ik nog wel beter proberen. De fingerprintreader is naar mijn idee sneller dan die van de Ulefone. Ten opzichte van een iPhone/iPad haalt hij het niet, maar voor mij volstaat het. Ik was benieuwd of een reader aan de achterzijde irritant zou zijn, maar het is eigenlijk best praktisch.

Maar dan de software... dat is een vooruitgang zeg! Ik ben er erg blij mee, vooral met de laatste update waarin de fingerprint native vanuit Android wordt ondersteund. Dat heeft als voordeel dat dingen waarvoor een wachtwoord nodig is (toegang tot certificaten bijvoorbeeld) dit prima vinden. Bij de Ulefone moest ik dan elke keer mijn fingerprint tijdelijk de-activeren en dan weer activeren.

Het toestel is supersnel, sneller dan de Ulefone. Moet er wel bij zeggen dat ik 'slechts' simpele dingen doe, maar ik ben er erg tevreden over!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb een flink aantal offtopic reacties, of reacties op de man verwijderd. Vanaf hier gaat het weer over Aziatische toestellen en alleen daar over!

[ Voor 61% gewijzigd door PaT op 14-05-2016 07:14 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Momus schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:56:
[...]

Jammer van de enorme drain bij de Power. Heb je toch minder profijt van zo'n zwaar ding.
Er wordt beweerd dat telefoonfabrikanten telefoons uitdelen in ruil voor goede reviews en positieve comments op fora.
Je zou haast denken dat er ook fabrikanten zijn die telefoons uitdelen om negatief te doen over een ander merk.
Het verbaasd me dat sommigen zo vasthoudend een merk in de hoek blijven zetten zonder dat ze ook maar enige recente ervaring hebben.

Over de Power kan ik uit ervaring zeggen dat de telefoon supervet is, de batterij is fantastisch, en de software is stabiel. Alles werkt naar behoren, ik gebruik alleen de scanner niet.
Drain of niet, bij licht gebruik (gewone werkdagen) doe ik 3 dagen met 1 lading. Dan heb ik het scherm altijd op halfhelder staan, staat de gps en de wifi altijd aan.
Fingerprint staat uit.

En of er nu mediatek in zit of niet, bij mijn galaxy's kreeg ik ook nauwelijks updates, had ik bijna dagelijks vastlopers, en zat de telefoon vol bloatware.

En btw, over de Ulefone be touch die mijn partner nu gebruikt; nog nooit 1 probleem mee gehad . Alleen het scherm had iets gevoeliger mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Alles werkt naar behoren, ik gebruik alleen de scanner niet.."
Laat me raden, juist die functioneerd iets minder? "Maarja die gebruik ik niet dus dan werkt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Dit soort tirades graag achterwege laten.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 14-05-2016 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
dutchgio schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:31:
"Alles werkt naar behoren, ik gebruik alleen de scanner niet.."
Laat me raden, juist die functioneerd iets minder? "Maarja die gebruik ik niet dus dan werkt alles goed.
Wat een bullshit ik heb zelf de Axon elite en gebruik de scanner ook bijna nooit

En vraag maar aan andere die werkt perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik vind het ook juist leuk om hier van alles voorbij te zien komen en ook dat mensen het durven te proberen!
Dit topic heet toch niet het grote Xiaomi/ZTE-topic? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoppa!
Dit soort opmerkingen mogen in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile. En nou over toestellen praten in plaats van allemaal randgeneuzel

[ Voor 78% gewijzigd door PaT op 14-05-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Leute. Wordt de Oneplus 3 een 5 of 5.5 inch toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok op 5.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
Ulefone heeft vandaag een android 6.0 (final) image gereleased voor de Power.

[ Voor 6% gewijzigd door tBoz op 14-05-2016 15:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Oppo find 9.
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/239430-image/Alleged-press-render-of-the-Find-9....jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gerard4 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:44:
[...]

Er wordt beweerd dat telefoonfabrikanten telefoons uitdelen in ruil voor goede reviews en positieve comments op fora.
Je zou haast denken dat er ook fabrikanten zijn die telefoons uitdelen om negatief te doen over een ander merk.
Het verbaasd me dat sommigen zo vasthoudend een merk in de hoek blijven zetten zonder dat ze ook maar enige recente ervaring hebben.

Over de Power kan ik uit ervaring zeggen dat de telefoon supervet is, de batterij is fantastisch, en de software is stabiel. Alles werkt naar behoren, ik gebruik alleen de scanner niet.
Drain of niet, bij licht gebruik (gewone werkdagen) doe ik 3 dagen met 1 lading. Dan heb ik het scherm altijd op halfhelder staan, staat de gps en de wifi altijd aan.
Fingerprint staat uit.

En of er nu mediatek in zit of niet, bij mijn galaxy's kreeg ik ook nauwelijks updates, had ik bijna dagelijks vastlopers, en zat de telefoon vol bloatware.

En btw, over de Ulefone be touch die mijn partner nu gebruikt; nog nooit 1 probleem mee gehad . Alleen het scherm had iets gevoeliger mogen zijn.
Dus het feit dat jij tevreden bent, betekent dat anderen geen andere ervaringen, die wat minder positief zijn, hier mogen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Momus schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:35:
[...]

Dus het feit dat jij tevreden bent, betekent dat anderen geen andere ervaringen, die wat minder positief zijn, hier mogen plaatsen?
Nee, zeker niet.
Het betekent dat je zonder ervaring niets te vertellen hebt, en kritiek op andermans keuzes achterwege laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gerard4 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:46:
[...]

Nee, zeker niet.
Het betekent dat je zonder ervaring niets te vertellen hebt, en kritiek op andermans keuzes achterwege laat.
Want? Ik heb genoeg gelezen over het toestel op XDA om te kunnen concluderen dat het toestel een aanzienlijke batterydrain heeft.
En daar mag ik mijn vraagtekens over plaatsen. Mensen hebben meer aan een compleet beeld dan aan een eenzijdig halelujabeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoppa!
Momus schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:50:
[...]

Want? Ik heb genoeg gelezen over het toestel op XDA om te kunnen concluderen dat het toestel een aanzienlijke batterydrain heeft.
En daar mag ik mijn vraagtekens over plaatsen. Mensen hebben meer aan een compleet beeld dan aan een eenzijdig halelujabeeld.
Als je op XDA over welk toestel dan ook leest, onder welke ROM dan ook, dan wordt er altijd en overal veel geklaagd over battery drain. Als je al langer in de customroms zit en veel op XDA leest, dan weet je dat gewoon.

En tegelijkertijd prijst iedereen daar de ROM waar hij wel tevreden over is vanwege de geweldige batterijduur. Het is een ongelooflijk subjectief iets, waarbij je zelf moet ervaren of je tevreden bent met wat het toestel je biedt. Of je moet met objectieve meetgegevens komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Hoppa! schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:43:
[...]

Als je op XDA over welk toestel dan ook leest, onder welke ROM dan ook, dan wordt er altijd en overal veel geklaagd over battery drain. Als je al langer in de customroms zit en veel op XDA leest, dan weet je dat gewoon.

En tegelijkertijd prijst iedereen daar de ROM waar hij wel tevreden over is vanwege de geweldige batterijduur. Het is een ongelooflijk subjectief iets, waarbij je zelf moet ervaren of je tevreden bent met wat het toestel je biedt. Of je moet met objectieve meetgegevens komen.
Een batterydrain is natuurlijk niet subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
Aankoopadvies hoort niet hier

[ Voor 110% gewijzigd door 13art op 15-05-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:09
knip

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 15-05-2016 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door 13art op 15-05-2016 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic, dus weg

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 15-05-2016 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Offtopic, dus weg

[ Voor 98% gewijzigd door janvanduschoten op 15-05-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Blijft toch een mooie smartphone. Jammer van de Mediatek dat erin zit, maar er komt binnenkort een curved exemplaar uit met Exynos.
Afbeeldingslocatie: http://mobiltelefon.ru/photo/april16/13/meizu_pro_6_gold_silver_black_grey_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobiltelefon.ru/photo/april16/13/meizu_pro_6_gold_silver_black_grey_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobiltelefon.ru/photo/april16/13/meizu_pro_6_gold_silver_black_grey_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mobiltelefon.ru/photo/april16/13/meizu_pro_6_gold_silver_black_grey_12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Momus schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:50:
[...]

Een batterydrain is natuurlijk niet subjectief.
Best hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 03:57:
Blijft toch een mooie smartphone. Jammer van de Mediatek dat erin zit, maar er komt binnenkort een curved exemplaar uit met Exynos.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je toelichten waarom je het jammer vindt van de Mediatek? Ben namelijk aan het kijken om binnenkort dit toestel aan te schaffen. Aangezien het prijskaartje toch relatief hoog is voor dit toestel zou het toch jammer zijn moest ik een toestel kopen dat toch niet zo goed blijkt te zijn. Google zegt me dat die Mediatek niet heel krachtig is, in vergelijking met de snapdragon?
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de batterij, 2560mAh lijkt mij aan de lage kant voor dergelijk toestel, niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 16:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 18:01
Hoi mede-tweakers! :)

Vandaag een prachtig toestel mogen ontvangen.. de Meizu M3 Note in het zilver/wit in de 3/32gb variant.

Nu de vraag, is er interesse naar een review van het toestel? Zo ja, welke punten zien jullie graag besproken worden of waar willen jullie dat ik graag wat dieper op in ga. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wVSAau8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XXnFVw7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VVnE8qI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p6BI6oW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
kanem0chi schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:33:

Vandaag een prachtig toestel mogen ontvangen.. de Meizu M3 Note in het zilver/wit in de 3/32gb variant.

Nu de vraag, is er interesse naar een review van het toestel? Zo ja, welke punten zien jullie graag besproken worden of waar willen jullie dat ik graag wat dieper op in ga. :)
Interessant toestel! Enige puntje wat ik niet zo snel terug kan vinden, beschikt hij over de 800 band voor 4G? Zo ja, dan ben ik heel nieuwsgierig:)

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En geen fingerprint? Of zit die aan de voorkant?
Heeft die andere Note3 in ieder geval wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 18:01
dutchgio schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:41:
En geen fingerprint? Of zit die aan de voorkant?
Heeft die andere Note3 in ieder geval wel... :)
Zit aan de voorkant in de homeknop. Ook gelijk eventjes voor de duidelijkheid, er zitten geen onscreen of capacitieve knoppen op. Het zit in de fysieke knop allemaal. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
mobstaa schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:05:
[...]

Interessant toestel! Enige puntje wat ik niet zo snel terug kan vinden, beschikt hij over de 800 band voor 4G? Zo ja, dan ben ik heel nieuwsgierig:)
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kanem0chi schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:49:
[...]

Zit aan de voorkant in de homeknop. Ook gelijk eventjes voor de duidelijkheid, er zitten geen onscreen of capacitieve knoppen op. Het zit in de fysieke knop allemaal. :)
Ben wel benieuwd of je dan elke keer eerst het scherm aan moet doen door op de knop te drukken voor je de telefoon kunt unlocken met de fingerprint scanner (á la S7) of dat dat met het scherm uit kan wat daarna automatisch aan gaat (zoals het hoort :Y) ).

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 17-05-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001

Zeer geïnteresseerd in een review, heb toestel staat bij mij op de shortlist samen met de Le 2 en Redmi Note 3 Pro.
Zou je kunnen kijken naar de audio prestaties zowel uit de luidspreker als koptelefoon.Verder ben ik benieuwd naar de camera prestaties (ook bij laag licht, mijn gebruikscenario zou bijvoorbeeld concerten/festivals zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:09:
[...]

Ben wel benieuwd of je dan elke keer eerst het scherm aan moet doen door op de knop te drukken voor je de telefoon kunt unlocken met de fingerprint scanner (á la S7) of dat dat met het scherm uit kan wat daarna automatisch aan gaat (zoals het hoort :Y) ).
Zal wel hetzelfde zijn als de MX4 pro die ik heb. Voor instant unlock druk ik de homeknop o der het scherm in en dan leest ie ook meteen mijn vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 21:28
Ik heb zoals gezegd net een P9000 van Elephone gekocht, maar als ik nu die Ulefone Power zie... dat zou ook een goede keuze zijn geweest.

Wat vooral bijzonder is, is dat de T-Mobile 4G band van 900MHz ondersteund lijkt te worden. Nu Android 6 beschikbaar is, is dat probleem ook verholpen. Ben ik alleen benieuwd of de fingerprintdriver native is én of Wi-Fi AC (5GHz) ondersteund wordt. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:15:
[...]

Kan je toelichten waarom je het jammer vindt van de Mediatek? Ben namelijk aan het kijken om binnenkort dit toestel aan te schaffen. Aangezien het prijskaartje toch relatief hoog is voor dit toestel zou het toch jammer zijn moest ik een toestel kopen dat toch niet zo goed blijkt te zijn. Google zegt me dat die Mediatek niet heel krachtig is, in vergelijking met de snapdragon?
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de batterij, 2560mAh lijkt mij aan de lage kant voor dergelijk toestel, niet?
Smartphone kost rond de €400,- euro, dan verwacht je op zijn minst een smartphone waarop je kunt gamen. De Helio x20 gpu komt daarin te kort. Lagt best veel in intensieve games.

Voordat bedrag heb je een smartphone met een Snapdragon 820. Eigenlijk niet eens Meizu's fout. Prima adviesprijs namelijk, maar omdat er nog €50-70 bovenop komt door resellers, is dat het net niet waard.

[ Voor 7% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-05-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Dit hoort in het shopping forum

[ Voor 98% gewijzigd door PaT op 19-05-2016 09:37 ]

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik heb meerdere dingen bij Banggood besteld en komt gewoon aan.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Dennis schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:24:
Wat vooral bijzonder is, is dat de T-Mobile 4G band van 900MHz ondersteund lijkt te worden. Nu Android 6 beschikbaar is, is dat probleem ook verholpen. Ben ik alleen benieuwd of de fingerprintdriver native is én of Wi-Fi AC (5GHz) ondersteund wordt. Iemand?
Wifi ac wordt niet ondersteund. Hoe kan ik checken of de fingerprint driver native is? Hij wordt iig herkend door de standaard android 6.0 fingerprint optie en kan er bijvoorbeeld mee betalen in Google Play.
hilgo schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:38:
Ik heb meerdere dingen bij Banggood besteld en komt gewoon aan.
Idem ditto.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hup opschieten met release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoppa!
Gebeurt vast ergens in de toekomt.

Badum tssss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Hoe doet ZTE (in de nubia lijn) het qua updates? Met enige regelmaat? Is er iemand die uberhaupt ervaring heeft met nubia telefoons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prima, je kunt de Nubia topics er op na gaan.
Zelf had ik niet zo veel met de Nubia skin, en draaide vrijwel altijd Mokee/CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Tmr schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:10:
[...]

Mooi zo! Ja de Axon Elite (die ik heb) is ook een mooi ding dus de mini zal wel soortgelijk zijn. Maar ik heb niks meer van de seller vernomen dus een dispute geopend. Mijn vriendin is er niet erg blij mee, die is al weer een maand terug bij haar oude (trage) Galaxy S2
En? Wordt je vriendin nog steeds gepijnigd met een tantieke S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hoppa! schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 06:19:
[...]

Gebeurt vast ergens in de toekomt.

Badum tssss.
Vast wel.

Badum tssss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
Volgens Ulefone beginnen ze al meteen vanaf de 25e uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 07:54

Tmr

Pastapipo schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:53:
En? Wordt je vriendin nog steeds gepijnigd met een tantieke S2?
Nog wel.. Maar ik heb een refund gekregen :) dus nu bij een andere shop besteld (alleen dan nu wel de premium met force touch, die was vanuit Duitsland beter leverbaar).

Bevalt de Axon mini goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Tmr schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:25:
[...]

Nog wel.. Maar ik heb een refund gekregen :) dus nu bij een andere shop besteld (alleen dan nu wel de premium met force touch, die was vanuit Duitsland beter leverbaar).

Bevalt de Axon mini goed?
Nice, hopelijk heb je hem snel!
De Axon is op een paar eigenaardigheden na een fantastische telefoon. Het scherm en de batterijduur zijn fantastisch.
De notificatie LED heeft geen idee waar hij mee bezig is en de standaard thema's zijn verschrikkelijk. Gelukkig zijn beiden te fixen met apps als glance plus en nova launcher. Zal even een review schrijven als ik de tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shoarma1998 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:59:
Vandaag 'proteger' oleophobic coating binnen gekregen vanuit Japan (en ja, ik smeer het op een chinaphone... ;)) ... Eens kijken of het werkt...
En, werkt het?
Deze hadden we nog tegoed geloof ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
dutchgio schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:08:
[...]

En, werkt het?
Deze hadden we nog tegoed geloof ik. :+
Haha, scherp van je!

Ik had de olie binnen een paar weken vanuit Japan binnen. Ik heb 3 lagen aangebracht en heb het idee dat het aardig werkt. Vingervlekken hou je wel een beetje, maar wel een stuk minder dan zonder de laag. Het scherm voelt ook iets stroever aan dan daarvoor. Ik ga het ook nog proberen op mijn OPO. Die is inmiddels ubergevoelig voor vingervlekken. I'll keep you posted.

In de beschrijvingen op bijvoorbeeld Ifixit staat overigens hoe meer lagen je aanbrengt hoe beter het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shoarma1998 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:40:
[...]

Haha, scherp van je!

Ik had de olie binnen een paar weken vanuit Japan binnen. Ik heb 3 lagen aangebracht en heb het idee dat het aardig werkt. Vingervlekken hou je wel een beetje, maar wel een stuk minder dan zonder de laag. Het scherm voelt ook iets stroever aan dan daarvoor. Ik ga het ook nog proberen op mijn OPO. Die is inmiddels ubergevoelig voor vingervlekken. I'll keep you posted.

In de beschrijvingen op bijvoorbeeld Ifixit staat overigens hoe meer lagen je aanbrengt hoe beter het werkt...
Hm, klinkt wel goed.
Dus het is wel aan te raden?
Ik zal die van iFixIt ook eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Guys! Presentatie van OP3 in VR bekijken? Gratis Oneplus VR headset. https://forums.oneplus.ne...opping-experience.447425/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Afgelopen weekend een eerste OTA update voor mijn THL T7 gehad. Geen idee wat ze precies gebben ge-update (nietszeggende termen als performance improvements & bug fixes zonder specifiek te zijn) maar ik ben toch blij verrast (eerdere chinese smarphones die ik heb gehad kregen geen updates).
Verder bevalt het toestel goed, batterij doe ik twee dagen mee met mijn gebruik (wat casual games (in totaal zeker een uur per dag aan kwijt), 2 mail accounts elke 30 minuten syncen, twitter, facebook, whatsapp gesprekken en soms zelfs old skool bellen).
Foto's zijn wisselend van kwaliteit, bij de ene foto zit er aan een rand een witte waas alsof er overbelichting is en de andere foto is zonder die waas (meerdere foto's van zelfde object achter elkaar geschoten). Ik ben er nog niet achter wat dit veroorzaakt.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
dutchgio schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:42:
[...]

Hm, klinkt wel goed.
Dus het is wel aan te raden?
Ik zal die van iFixIt ook eens bekijken.
Toch nog even uitgeprobeerd op mijn OPO. Resultaat na een dag gebruik niet bijzonder vingerprint vrij... Dus ik raad het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 16:37
Anderen hier die nog altijd met hun vertrouwde Jiayu G3 rondlopen? Ding wil maar niet opgeven :D

Zoek zelf nog steeds iets compacts wat vooralsnog niet lijkt te gaan gebeuren, alhoewel de komst van de Apple SE mij weer hoop heeft gegeven dat de compacte markt (4-4.5") nieuw leven in wordt geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Kees Klaassen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:02:
Anderen hier die nog altijd met hun vertrouwde Jiayu G3 rondlopen? Ding wil maar niet opgeven :D

Zoek zelf nog steeds iets compacts wat vooralsnog niet lijkt te gaan gebeuren, alhoewel de komst van de Apple SE mij weer hoop heeft gegeven dat de compacte markt (4-4.5") nieuw leven in wordt geblazen.
haha, ja die heb ik ook nog steeds, welliswaar als een backup telefoontje.
http://www.needrom.com/download/jiayu-g3-lewa-emir/
Bovenstaande link is wel een lekkere ROM ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001

Wat is je impressie na een week gebruik?
Pagina: 1 ... 42 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html