Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03
Afbeeldingslocatie: http://image3.geekbuying.com/ggo_pic/2016-01-30/2016013001750391l6kqjzp.jpg

Ik ben over, ik ga voor de Elephone P9000
Mooie vervanger voor m'n Jiayu S3 2gb
Geen affiliate links gebruiken, maar alleen rechtstreekse links

http://www.pcadvisor.co.u...one-p9000-review-3636611/

200euro verzonden vanuit de EU.

Topdeal!

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 06-05-2016 07:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
200 euro voor een Elephone.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat een topdeal gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:30
Wilde net zeggen, ik bedacht me nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:32
Momus schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:22:
200 euro voor een Elephone.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat een topdeal gaat zijn...
Vanwaar die haat naar Elephone? :P Geen goed merk?
Letv LeEco Le 2 is in de aanbieding op Aliexpres voor 189.99 dollar.
Misschien een betere keus?

[ Voor 35% gewijzigd door Pastapipo op 04-05-2016 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Pastapipo schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 03:57:
[...]

Vanwaar die haat naar Elephone? :P Geen goed merk?
Letv LeEco Le 2 is in de aanbieding op Aliexpres voor 189.99 dollar.
Misschien een betere keus?
Elephone heeft vooralsnog alleen maar matige toestellen uitgebracht en dan druk ik me genuanceerd uit.
De LeEco is leuk, alleen er is geen Google Play beschikbaar nog, geen Multilang ROM en voor de vorige toestellen zijn ook amper goede ROMs uitgekomen. Het is een gok, maar wel duidelijk een beter merk dan Elephone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Op fok zijn ze best positief over de Elephone p9000
Steek daar je licht even op in het chinaphone-topic zou ik zeggen. Ze hebben hands-on ervaring ermee.
(http://forum.fok.nl/topic/2296134)

[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 04-05-2016 08:11 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
maurits82 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:12:
[afbeelding]

Ik ben over, ik ga voor de Elephone P9000
Mooie vervanger voor m'n Jiayu S3 2gb

http://eu.banggood.com/Wh...c68a24bdd0cdec8d202e2da20

http://www.pcadvisor.co.u...one-p9000-review-3636611/

200euro verzonden vanuit de EU.

Topdeal!
Niet om heel vervelend te doen hoor, maar ik vind € 200,- voor die specs per definitie geen topdeal. Helio P10 is niets speciaals en een 5,5 HD scherm gaat geen lolletje zijn met een 3000mah accu. Zeker niet in combinatie met de slechte firmware van Elephone.

Enige pluspunt over de betere B-merken is de completere 4g ondersteuning. Maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Hoppa! schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:12:
[...]

Niet om heel vervelend te doen hoor, maar ik vind € 200,- voor die specs per definitie geen topdeal. Helio P10 is niets speciaals en een 5,5 HD scherm gaat geen lolletje zijn met een 3000mah accu. Zeker niet in combinatie met de slechte firmware van Elephone.

Enige pluspunt over de betere B-merken is de completere 4g ondersteuning. Maar ja.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, welke telefoon uit China (levering vanuit EU) zou jij halen voor max 200 euro? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:08:
Steek daar je licht even op in het chinaphone-topic zou ik zeggen. Ze hebben hands-on ervaring ermee.
Ik heb net 9 pagina's doorgenomen, buiten dat ze daar wat moeite hebben om merken op waarde te schatten lees ik helemaal nergens iets best positiefs over de P9000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:26
iamzero456 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:21:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid, welke telefoon uit China (levering vanuit EU) zou jij halen voor max 200 euro? :)
Xiaomi Redmi Note 3 Pro? Maar dan zit je met Miui en daar ben ik nog niet echt van overtuigd.
Een echte verademing zoals de Jiayu S3 toen was, is er jammer genoeg al een tijdje niet meer -O-
Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:39:
[...]

Ik heb net 9 pagina's doorgenomen, buiten dat ze daar wat moeite hebben om merken op waarde te schatten lees ik helemaal nergens iets best positiefs over de P9000.
Je hebt eigenlijk het topic ervoor nodig ;)
zoek op 'elephone'.
http://forum.fok.nl/topic/2290828/1/999
toen had hij hem nog niet

[ Voor 32% gewijzigd door bottom line op 04-05-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
[...]

Waarom levering vanuit EU? En geen importkostenverzekering?
En het antwoord op deze vraag vereist wel wat geschapen randvoorwaarden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:08:
Quote vanaf FOK:
Korte initiële impressie van de Elephone P9000... is een betere verschijning dan verwacht. Echt supernice design en bouw. Scherm is grandioos. Knoppen zitten lekker laag voor one hand operation. Alles supersnel. Android 6.0 is lekker clean, geen nonsens installs behalve een ElE Service app.
Speaker... mweh... nou zijn speakers van smartphones meestal niet geweldig, maar dit is er in ieder geval geen uitzondering op zeg maar. Fingerprint ID... mweh, misschien moet ik die nog eens herscannen, want nu is de misrate hoger dan de succesrate. .... Achterkant is zo'n sandpaper surface. Kweenie. Ik heb normaalgesproken een hoesje om de Z9 omdat 'ie anders alle kanten op glijdt, maar dit is nou niet echt chique ofzo. Ook zie je hier gewoon smudges op, ziet er waarschijnlijk niet meer uit na een paar weken/maanden, waar je tenminste een glazen panel nog een beetje makkelijk reinigt.

Mja, zover kan ik er nog niet over zeggen, behalve dus: nette foon. :D Formaat valt me eigenlijk verrassenderwijs super mee. Paar minmuntjes al wel, een paar dingen die met tweaken en gewenning wel prima zijn. We'll see on the longer run.
Dus vooral minpunten die je niet ziet op de mooie design foto's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik vind het vooral erg symptomatisch dat na zijn eerste impressies elk vervolg ontbreekt.
Bij binnenkomst zullen de negatieve kanten vast nog niet zo opvallen, geeft het een paar weken of maanden en vertel dan hoe goed dat ding nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:48
[...]

Ik zou er nog 100 euro bijleggen en een nexus 5X halen.
Dan heb je een toestel met een goede camera en degelijke firmware die nog jaren ondersteund wordt, en waar je dus nog jaren plezier van kunt hebben.

Mocht je hem zat worden dan hebben nexustoestellen altijd nog een goede restwaarde; zo'n elephone krijg je over een jaar vrijwel niets meer voor.
Stel dat je het toestel een jaar gebruikt en daarna weer doorverkoopt/wegdoet dan denk ik dat je met zo'n elephone nog duurder uit bent ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:57:
Ik vind het vooral erg symptomatisch dat na zijn eerste impressies elk vervolg ontbreekt.
Bij binnenkomst zullen de negatieve kanten vast nog niet zo opvallen, geeft het een paar weken of maanden en vertel dan hoe goed dat ding nog is.
Dat is altijd maar de vraag, hè. Ik zou ook niet zo snel een Elephone (durven) kopen, maar hij noemt het wel een nette foon en het is de persoon die er al heel veel heeft gehad/getest.
Maar we houden het in de gaten..(als ie hem niet voor die tijd doorverkoopt.. heeft ie ook een handje van)
Minpunten vinden we ook altijd wel.. zo heeft vrijwel elke Chinaphone een kutcamera. :P
ASW1 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Ik zou er nog 100 euro bijleggen en een nexus 5X halen.
Dan heb je een toestel met een goede camera en degelijke firmware die nog jaren ondersteund wordt, en waar je dus nog jaren plezier van kunt hebben.
En garantie. Maar kom op! Dit is het Chinaphone-topic waar meer risico's genomen worden. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Hyp Hyper op 04-05-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:32:
[...]

Dat is altijd maar de vraag, hè. Ik zou ook niet zo snel een Elephone (durven) kopen, maar hij noemt het wel een nette foon en het is de persoon die er al heel veel heeft gehad/getest.
Maar we houden het in de gaten..(als ie hem niet voor die tijd doorverkoopt.. heeft ie ook een handje van)
Minpunten vinden we ook altijd wel.. zo heeft vrijwel elke Chinaphone een kutcamera. :P
Wat is dan altijd maar de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:33:
[...]

Wat is dan altijd maar de vraag?
Hoe goed ie na een paar maanden nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:34:
[...]

Hoe goed ie na een paar maanden nog is.
Ja precies, zeker bij een Elephone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Juist dat staat niet vast, en daardoor kun je er ook gewoon beter niet aan beginnen.
Helemaal niet als je voor vrijwel dezelfde prijs een betrouwbare Xiaomi mét langdurige support kunt halen..

[ Voor 39% gewijzigd door dutchgio op 04-05-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Maar we blijven wel Tweakers hè, wij zijn mensen van risico's, van testen, van uitproberen. Ook Xiamoi was ooit een bedrijf waarvan je niet zeker wist dat de toestellen het langer dan een maand zouden uithouden ;)

Ik zeg mooi dat we nu uit eerste hand tweaker ervaring krijgen van de p9000, kom maar op met die review!

Ps. ik snap de eu wens wel een beetje, vooral als het toestel toch onverhoopt voor reparatie verstuurd moet worden.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
[...]

Sinds een week de Xiaomi Mi4c in huis. Dus die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Note 3 Pro heb je meer bang for buck aan.

Elephone draait ook al langer mee, maar het is nog altijd kwalitatief niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
H-Alien schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:52:
Maar we blijven wel Tweakers hè, wij zijn mensen van risico's, van testen, van uitproberen. Ook Xiamoi was ooit een bedrijf waarvan je niet zeker wist dat de toestellen het langer dan een maand zouden uithouden ;)

Ik zeg mooi dat we nu uit eerste hand tweaker ervaring krijgen van de p9000, kom maar op met die review!

Ps. ik snap de eu wens wel een beetje, vooral als het toestel toch onverhoopt voor reparatie verstuurd moet worden.
Tja, ik ben ook zo'n idioot die wel eens wil bewijzen dat zo'n telefoon wel lang meegaat. Maar ben nu al bijna een jaar tevreden met m'n Vibe Shote, dus probeer ff niks meer, tot er iets vergelijkbaars (formaat, design is voor mij van groot belang) uitkomt met betere specs.(mis nfc bv.)

En ja.. alles wat we op deze manier uit China halen komt met een groot risico; garantie is een hoop gedoe om te 'verzilveren'. (telefoon tegen nog meer kosten opsturen en hopen dat er weer iets terugkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48

Ja, ik hou het toch even aan, ik laat het wel even weten!
Mijn Jiayu S3 is geblokeerd (eigen schuld) en heb snel een tel nodig, dus neem deze even)

Ik wil met name de 800mhz 4G band hebben, vind ik wel erg fijn.
Mijn Nexus die ik had, had na 1 week een barst door het scherm doordat hij van wel 20cm op een kleedje viel. Niet lang daarop deed de USB het niet meer. En jawel, geen garantie meer, reparatiekosten €325.
Ofwel, zelf gemaakt, verkocht en een Jiayu S3 gehaald. (100x van 2m op beton laten vallen, niks mis mee).

Ik neem de gok dus even. Misschien daarna wachten op de LeEco (LeTV) Le Max Pro X820.

Ik laat even weten hoe hij bevalt! Met name het formaat bij een 5,5" spreekt me érg aan!

Maar dit had ik dus op het oog:

http://www.kimovil.com/en...b,xiaomi-redmi-note-3-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Vorige week de Xioami redmi 3 Pro binnen gekregen voor me vriendin der ma, ook een top toestel :)
Met 3 GB ram, 32GB geheugen, een 4000mAh accu en een redelijk tot goede camera voor dit prijssegment.

Camera kan natuurlijk niet op tegen de camera van de Mi5, vooral in een wat donkere omgeving. Voor € 170 mag je hier niet over klagen.

Mijn ma heeft nog altijd de Redmi 1s, werkt nog als een tiet, en de camera is van uitstekende kwaliteit.

[ Voor 12% gewijzigd door Liber8 op 04-05-2016 11:11 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Ik geloof niet dat je een toestel uit een EU warehouse ook kunt laten repareren binnen de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 11:19
maurits82 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Misschien daarna wachten op de LeEco (LeTV) Le Max Pro X820.
Die LeTV is via Aliexpress al te krijgen, zelfs hier en daar op voorraad (x820 32 GB gouden versie). Zit zelf in dubio om hem te bestellen. Volgens mij momenteel alleen nog in Chinees/Engels en zonder Play store. Dat laatste is met de juiste APK zo gepiept, maar wil de (mogelijke) aankondiging van de OP3 en de eerste reviews afwachten. Heb nu de Redmi Note 3 (MTK versie), leuk toestel, maar mis de volledige 4G ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hij blijft ook Chinees/Engels, hooguit een custom rom die op de een of andere manier vertalingen toevoegd, maar dan loop je altijd achter en de support daarvan is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Vin87 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:31:
[...]

Die LeTV is via Aliexpress al te krijgen, zelfs hier en daar op voorraad (x820 32 GB gouden versie). Zit zelf in dubio om hem te bestellen. Volgens mij momenteel alleen nog in Chinees/Engels en zonder Play store. Dat laatste is met de juiste APK zo gepiept, maar wil de (mogelijke) aankondiging van de OP3 en de eerste reviews afwachten. Heb nu de Redmi Note 3 (MTK versie), leuk toestel, maar mis de volledige 4G ondersteuning.
apart,. aangezien LeEco geen Le Max Pro verkoopt.

Op dit moment hebben ze de Le Max 2, in 3 versies, 4GB + 32GB, 4GB + 64GB en 6GB + 64GB

Van de "oude" Le Max (met 810) is een beperkte oplage geweest met de 820. Echter is dit een heel beperkte levering geweest en wordt die niet meer gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-10 11:19
Kenzi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:40:
[...]

apart,. aangezien LeEco geen Le Max Pro verkoopt.

Op dit moment hebben ze de Le Max 2, in 3 versies, 4GB + 32GB, 4GB + 64GB en 6GB + 64GB

Van de "oude" Le Max (met 810) is een beperkte oplage geweest met de 820. Echter is dit een heel beperkte levering geweest en wordt die niet meer gemaakt.
Correctie, doelde op de Le Max 2 X820 (5.7")

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Net de Ulefone future besteld voor €172 euro (alleen vandaag geldig). Een prima bedrag voor zo'n smartphone.
Afbeeldingslocatie: http://www.lostgeeks.net/wp-content/uploads/2016/03/PR_16031601.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Koning-Admiraal op 04-05-2016 12:07 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
maurits82 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Ja, ik hou het toch even aan, ik laat het wel even weten!
Mijn Jiayu S3 is geblokeerd (eigen schuld) en heb snel een tel nodig, dus neem deze even)
Wat heb je gedaan? :P
Vorige week was je nog aan het juichen ivm fast charge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diederik-Jan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:04:
Net de Ulefone future besteld voor €172 euro (alleen vandaag geldig). Een prima bedrag voor zo'n smartphone.
[afbeelding]
Nu de vraag wanneer dat ding ook daadwerkelijk een keer uitgebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
bottom line schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:09:
[...]

Wat heb je gedaan? :P
Vorige week was je nog aan het juichen ivm fast charge :+
Geen idee, hij was opeens geblokkeerd.
Ik had recent een CX R8 mediabox verkocht, waar m'n inlog nog aan stond ... heeft met elkaar te maken ben ik bang.

(R8 gelijk uit m'n google apparaatbeheer geknalt (op afstand gewist) en google wachtwoord aangepast.
Maar m'n Jiayu S3 heeft opeens een blokkade op een pin die ik niet ken. (dus ff max 9.999x proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:21:
[...]

Nu de vraag wanneer dat ding ook daadwerkelijk een keer uitgebracht wordt.
Het wordt 30 mei verzonden, dus in juni zou ik het binnen moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 07:54

Tmr

Pastapipo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:21:
[...]
Ah thanks! Ik zal opletten wat ik krijg, misschien kan ik het zelfs direct weigeren. ;)
Heb jij de Axon Mini ondertussen al binnengekregen?

Ik ben nu een maand verder maar heb de hem nog steeds niet binnen.Oude telefoon is volgens DHL al bijna 1,5 week geleden bezorgd. De verkoper reageert ook niet meer dus ik heb nu moeten dreigen om een dispute te opnenen. Lekker zo'n AliExpress seller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diederik-Jan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:57:
[...]

Het wordt 30 mei verzonden, dus in juni zou ik het binnen moeten krijgen.
Chinezen en beloftes...
Ik ben heel benieuwd, aangezien er nog nergens ook maar 1 hands-on te zien is.

Trouwens vrij treurig hoe ze gewoon dingen stelen van de Galaxy S7...

[ Voor 10% gewijzigd door Momus op 04-05-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:02:
[...]

Chinezen en beloftes...
Ik ben heel benieuwd, aangezien er nog nergens ook maar 1 hands-on te zien is.

Release data is pas eind mei, het zijn nu alleen pre-orders. Ik zie overigens geen enkele vergelijking met de S7 edge, op de bezels na, die zelfs kleiner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diederik-Jan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:11:
[...]

Release data is pas eind mei, het zijn nu alleen pre-orders. Ik zie overigens geen enkele vergelijking met de S7 edge, op de bezels na, die zelfs kleiner zijn.
Nee? Dat logo voorop niet?

Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1wfqoJFXXXXXWaXXXq6xXFXXXz/220103809/HTB1wfqoJFXXXXXWaXXXq6xXFXXXz.jpg?size=166781&height=360&width=950&hash=3108ab27e427a29bbaf71a118fc109ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Alsnog de LeTV LeEco Le 2 Max X820 ge pre-ordered!

Haha, kon het niet laten, vakantiegeld onderweg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:13:
[...]

Nee? Dat logo voorop niet?

[afbeelding]
Een wallpaper, als dat het enige is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
maurits82 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:40:
[...]

Geen idee, hij was opeens geblokkeerd.
Ik had recent een CX R8 mediabox verkocht, waar m'n inlog nog aan stond ... heeft met elkaar te maken ben ik bang.

(R8 gelijk uit m'n google apparaatbeheer geknalt (op afstand gewist) en google wachtwoord aangepast.
Maar m'n Jiayu S3 heeft opeens een blokkade op een pin die ik niet ken. (dus ff max 9.999x proberen :)
Al eens geprobeerd om hem opnieuw te flashen? Desnoods met format all optie in flashtool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diederik-Jan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Een wallpaper, als dat het enige is...
Dat verwacht ik niet, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
bottom line schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:32:
[...]

Al eens geprobeerd om hem opnieuw te flashen? Desnoods met format all optie in flashtool.
geflasht, alleen niet format all. (ben bang voor m'n IMEI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
maurits82 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:29:
Alsnog de LeTV LeEco Le 2 Max X820 ge pre-ordered!

Haha, kon het niet laten, vakantiegeld onderweg :p
Voegt niks toe

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 06-05-2016 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:47
Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:02:
[...]
Lijkt me net dat ze dit vrijwillig doen om aan te tonen dat je hetzelfde/beter kan krijgen voor 700$ minder. Op papier uiteraard, iedereen weet wel dat de S7 beter zal werken ...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
maurits82 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:40:
[...]

Voegt niks toe

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 06-05-2016 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
maurits82 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:42:
[...]

Je imei-code staat onder je batterij :) daarna gewoon proberen terug te zetten, moest je gsm deze niet meer kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
maurits82 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:42:
[...]

Mits goed geflashed zou een pin code dan al weg moeten zijn.
Is het niet de ecnryptie die ''op de een of andere manier'' is aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een budget phone besteld. Mijn iNew V3 is al een even hemelen en ik heb niet veel bijzonders nodig.
Ik ben voor de Doogee y300 gegaan. Enige wat me niet zo aanstaat is dat er (nog) geen hoesje voor beschikbaar is, maar dat komt vast later wel.
Verder wel leuke specs voor een EUR120,- telefoon: 5.0 inch Android 6.0 MTK6735 Quad Core 64bit 2GB RAM 32GB ROM In-cell Screen Dual 2.5D Glass Arc Frame OTG OTA
+ als bonus een 32GB microSD kaartje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:46:
Ik heb een budget phone besteld. Mijn iNew V3 is al een even hemelen en ik heb niet veel bijzonders nodig.
Ik ben voor de Doogee y300 gegaan. Enige wat me niet zo aanstaat is dat er (nog) geen hoesje voor beschikbaar is, maar dat komt vast later wel.
Verder wel leuke specs voor een EUR120,- telefoon: 5.0 inch Android 6.0 MTK6735 Quad Core 64bit 2GB RAM 32GB ROM In-cell Screen Dual 2.5D Glass Arc Frame OTG OTA
+ als bonus een 32GB microSD kaartje erbij.
Voor minder dan 120 euro had je een Xiaomi Redmi 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
dutchgio schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:39:
[...]

Mits goed geflashed zou een pin code dan al weg moeten zijn.
Is het niet de ecnryptie die ''op de een of andere manier'' is aangezet?
Bij het flashen heb ik "firmware upgrade" geselecteerd.
Verder ook in Recovery een full wipe gedaan. (incl davilik ect).

Maar de blokkade blijft ... misschien encrypted idd, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
maurits82 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:37:
[...]

Verder ook in Recovery een full wipe gedaan. (incl davilik ect).
En "format system"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zou inderdaad zoiets proberen. IMEI weg is ook wel op te lossen, en nu kun je er ook al niks mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Diederik-Jan schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:04:
Ben benieuwd, ben slechts een weekje in het bezit van de Ulefone Power (eerste ervaring met Ulefone) dus zit nog midden in de honeymoon periode maar voorlopig ben ik onder de indruk van de Ulefone.
Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Ik geloof niet dat je een toestel uit een EU warehouse ook kunt laten repareren binnen de EU.
Dat zou eigenlijk best kunnen, tot nu toe nooit via EU warehouse besteld dus ik ik weet het idd niet zeker.

[ Voor 29% gewijzigd door H-Alien op 04-05-2016 16:43 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:09
Ik kwam net deze telefoon tegen op Kimovil: Qiku Q Terra Ultimate
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-qiku-q-terra-ultimate

Ziet er wel heel nice uit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 17:19
ivo001 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:31:
Ik kwam net deze telefoon tegen op Kimovil: Qiku Q Terra Ultimate
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-qiku-q-terra-ultimate

Ziet er wel heel nice uit eigenlijk.
Ziet er nice uit, zijn er al prijzen bekend?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Tmr schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Ik ben nu een maand verder maar heb de hem nog steeds niet binnen.Oude telefoon is volgens DHL al bijna 1,5 week geleden bezorgd. De verkoper reageert ook niet meer dus ik heb nu moeten dreigen om een dispute te opnenen. Lekker zo'n AliExpress seller :(
Man, wat een gedoe, ik hoop niet dat het bij mij zo gaat. :F
Hij is precies een week geleden al bezorgd, maar ik ben er pas dit weekend weer.
Hopelijk heb ik wel in een keer de juiste telefoon. Anders lijkt het me verstandiger dat hij eerst de juiste telefoon opstuurt voordat ik actie onderneem.
Hopelijk heb jij ook snel je telefoon binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 14:27
Nou mocht ie binnenkomen ik heb nog een nieuwe hoesje liggen voor de Axon mini had ik verkeerd geleverd gekregen .

Dus als iemand die wil geef een gil ;)
Pastapipo schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 04:40:
[...]

Man, wat een gedoe, ik hoop niet dat het bij mij zo gaat. :F
Hij is precies een week geleden al bezorgd, maar ik ben er pas dit weekend weer.
Hopelijk heb ik wel in een keer de juiste telefoon. Anders lijkt het me verstandiger dat hij eerst de juiste telefoon opstuurt voordat ik actie onderneem.
Hopelijk heb jij ook snel je telefoon binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Xiaomi mi Max
6,44 inch 1080P
Snapdragon 650
3GB
32GB
Rond de €250-300 euro

Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/238541-thumb/mi-a.png
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/238542-thumb/mi-b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:16:
Xiaomi mi Max
6,44 inch 1080P
Snapdragon 650
3GB
32GB
Rond de €250-300 euro

[afbeelding]
[afbeelding]
6,44 inch? Hoe moet ik dat ding in godsnaam meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Eerste Review voor de Ulefone future. Zeer blij met mijn aankoop. Voor €172 euro zo'n relatief mooie smartphone kunnen kopen die alle normale tasks aankan. En gamen op een smartphone doe ik toch nooit.
http://www.xiaomitoday.com/ulefone-future-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:42:
[...]

Cultuurverschil. In China hebben ook mannen een tas bij zich waar die in kan, en niet een van het Chinese equivalent van Gucci. :+

Maar dit gaat hier inderdaad niet aanslaan, dat is gewoon te groot.
Ik denk dat ie overigens wel eens Redmi Max kan gaan heten, aangezien het dezelfde specs zijn als de Redmi Note 3 Pro maar dan mega groot. De Mi reeks is meer gericht op de High-end, dan zou je bijvoorbeeld een Snapdragon 820 en 2K resolutie verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
MIjn Jiayu S3 werkt weer! (heb hem geflasht, met format. Werkte prima!

Letv Max X820 besteld. (snapdragon 820, IMX230 camera) ... alleen is deze 5,7" groot :s.
Ik twijfel toch om deze te cancelen maar wel alsnog voor de Xiaomi Mi5 te gaan.

De Mi5 heeft alleen een ietjes slechtere camera en geen 800mhz 4G band. ... maar wel een stuk handzamer.

Wat zouden jullie doen, handzaam en prima, of super camera, goede 4G en wat logger in de hand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
maurits82 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:01:
Met recovery, of met SPflashtool? Imei behouden?

Ik heb een tijdje een 5,5 inch gehad.
Je raakt er best snel aan gewend, en ik heb mezelf na een tijdje verteld dat het eigenlijk best meeviel.

Een maand terug gegaan naar een 5,2 inch toestel, en ik vind het een verademing qua gebruiksgemak.
Besef nu pas wat ik al die tijd toch miste, namelijk goede eenhandbediening zonder kramp.

Dus een 5,7 zou ik nooit aan beginnen, sterker nog, een 5,5 wil ik ook niet meer (ook al dacht ik toen ik er een had dat het wel oke was).

Maar goed, dat is een mening.

Wat de camera betreft, IMX230 is alleen een sensor, en er valt genoeg aan te verprutsen zodat het alsnog een hele slechte camera is. Lenzen, autofocussysteem, belichting; een camera is zoveel meer dan alleen een sensor dus staar je niet blind op zo'n typenummer.

[ Voor 33% gewijzigd door ASW1 op 05-05-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Diederik-Jan schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:01:
Eerste Review voor de Ulefone future. Zeer blij met mijn aankoop. Voor €172 euro zo'n relatief mooie smartphone kunnen kopen die alle normale tasks aankan. En gamen op een smartphone doe ik toch nooit.
http://www.xiaomitoday.com/ulefone-future-review/
kom op, da's geen review, dat is een commercial. dat soort sites draaien op 'gratis' toestellen die ze krijgen van fabrikanten / webwinkels en dan affiliate linkjes plaatsen.

wacht nou eerst maar eens op echte reviews op XDA, engadget of wat gerenomeerdere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Letv Max X820 besteld. (snapdragon 820, IMX230 camera) ... alleen is deze 5,7" groot :s.
Ik twijfel toch om deze te cancelen maar wel alsnog voor de Xiaomi Mi5 te gaan.

De Mi5 heeft alleen een ietjes slechtere camera en geen 800mhz 4G band. ... maar wel een stuk handzamer.

Wat zouden jullie doen, handzaam en prima, of super camera, goede 4G en wat logger in de hand?
Gewoon de S3 blijven gebruiken. :+
Nee als je echt kiest tussen die twee zou ik voor de Xiaomi gaan. High-end model van een grote fabrikant die zich al heeft bewezen, Letv/eco is ook groot maar nog niet qua telefoons, en de support is nogal karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
dutchgio schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:47:
[...]

Gewoon de S3 blijven gebruiken. :+
Nee als je echt kiest tussen die twee zou ik voor de Xiaomi gaan. High-end model van een grote fabrikant die zich al heeft bewezen, Letv/eco is ook groot maar nog niet qua telefoons, en de support is nogal karig.
Haha ja was er al over uit om m'n S3 te blijven gebruiken ... niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Ik zou zeker geen 5.7 inch nemen. 5.2 is mijn max.
Heb nu tijdelijk een telefoon van 5 inch en dat werkt toch echt heel fijn. De voordelen van zo'n groot scherm wegen niet op tegen de nadelen naar mijn mening.

In Azië zijn ze dol op die grote schermen omdat niet iedereen daar een TV of een laptop heeft. Ook werken de mensen vaak ver van huis, waardoor ze lang moeten reizen of tijdelijk daar gaan wonen. Dan is een 5.7 inch smartphone of zelfs een 6.44 inch smartphone een hele mooie vervanger.
Gelukkig hoeven wij dat meestal niet (chauffeurs daargelaten) en ga ik toch voor handzaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
ASW1 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Met recovery, of met SPflashtool? Imei behouden?

Je raakt er best snel aan gewend, en ik heb mezelf na een tijdje verteld dat het eigenlijk best meeviel.

Een maand terug gegaan naar een 5,2 inch toestel, en ik vind het een verademing qua gebruiksgemak.
Besef nu pas wat ik al die tijd toch miste, namelijk goede eenhandbediening zonder kramp.

Dus een 5,7 zou ik nooit aan beginnen, sterker nog, een 5,5 wil ik ook niet meer (ook al dacht ik toen ik er een had dat het wel oke was).

Wat de camera betreft, IMX230 is alleen een sensor, en er valt genoeg aan te verprutsen zodat het alsnog een hele slechte camera is. Lenzen, autofocussysteem, belichting; een camera is zoveel meer dan alleen een sensor dus staar je niet blind op zo'n typenummer.
SP Flashtool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
ASW1 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Helemaal mee eens. Ik ging van een Galaxy S3 naar een Oneplus one van 5,5 inch. Ik was er qua formaat behoorlijk blij mee. Het eerste jaar. Daarna ging ik me steeds vaker ergeren aan dat lompe ding.

Nu terug naar een 5 inch en dat is toch wel echt een veel fijner formaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Momus schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:56:
[...]

Voor minder dan 120 euro had je een Xiaomi Redmi 3.
Momus, misschien moet je gewoon respecteren dat er ook mensen zijn die andere keuzes dan jou maken. Dan hoef je ook niet zoveel mensen af te zeiken die hier trots hun nieuwe aankoop laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hoppa! schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 17:20:
[...]

Helemaal mee eens. Ik ging van een Galaxy S3 naar een Oneplus one van 5,5 inch. Ik was er qua formaat behoorlijk blij mee. Het eerste jaar. Daarna ging ik me steeds vaker ergeren aan dat lompe ding.

Nu terug naar een 5 inch en dat is toch wel echt een veel fijner formaat.
Inderdaad. Ik heb het hier vaker gezegd, dus val wel in herhaling, maar de 5,5" Jiiayu S3 was voor mij een brug te ver. Het gíng wel, maar na een tijdje vond ik hem gewoon te groot en lomp (vooral het bij me dragen was ongemakkelijk; al moet ik er wel bij zeggen dat de S3 voor een 5,5" lomp uitvalt) en ben blij dat ik nu weer een 5" telefoon heb.
Gerard4 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:32:
[...]

Momus, misschien moet je gewoon respecteren dat er ook mensen zijn die andere keuzes dan jou maken. Dan hoef je ook niet zoveel mensen af te zeiken die hier trots hun nieuwe aankoop laten zien.
+1

[ Voor 17% gewijzigd door Hyp Hyper op 05-05-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Redmi 3 is gewoon de betere keus hoor, maar goed. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Dat hangt nogal sterk af van de wensen die iemand heeft natuurlijk...bijvoorbeeld 4g band 20, dan is Xiaomi per definitie een slechte keuze. Kortom, zo zwart-wit is het simpelweg niet.

persoonlijk vind ik de Dooge Y300 toevallig ook een enorm sexy beest, heerlijk die rechte lijnen :)

[ Voor 21% gewijzigd door H-Alien op 05-05-2016 20:56 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02

RobertowNL

For your gear!

Alleen een beetje jammer dat er adware /malware op de Y300 staat.

Edit: Doogee gecontact en ze gaan binnen twee weken nieuwe firmware uitbrengen begrijp ik. Zonder de malafide app(s).

[ Voor 48% gewijzigd door RobertowNL op 06-05-2016 14:20 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
[...]

Waar respecteer ik dat niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 13:01
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:42:
[...]
Ik gebruik een Huawei P8 Max met 6,8" display met kunstleren flip cover maar op het werk kreeg ik vragen waarom ik met een handtasje rondloop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pastapipo
Tmr schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:00:
[...]
Vandaag het pakketje uit mijn postvakje gehaald. Gelukkig bleek het de juiste telefoon te zijn!
Het is echt een pracht ding, aan niets zie je dat hij maar 200e kost. Heb er nog niet genoeg mee gespeeld om er een uitgebreide review over te kunnen geven, maar hij lijkt het wachten waard te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 07:54

Tmr

Pastapipo schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:38:
Vandaag het pakketje uit mijn postvakje gehaald. Gelukkig bleek het de juiste telefoon te zijn!
Het is echt een pracht ding, aan niets zie je dat hij maar 200e kost. Heb er nog niet genoeg mee gespeeld om er een uitgebreide review over te kunnen geven, maar hij lijkt het wachten waard te zijn ;)
Mooi zo! Ja de Axon Elite (die ik heb) is ook een mooi ding dus de mini zal wel soortgelijk zijn. Maar ik heb niks meer van de seller vernomen dus een dispute geopend. Mijn vriendin is er niet erg blij mee, die is al weer een maand terug bij haar oude (trage) Galaxy S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
dutchgio schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:20:
[...]

Redmi 3 is gewoon de betere keus hoor, maar goed. |:( 8)7
Ik heb niks aan een Xiaomi omdat Xiaomi niet de juiste 4G band ondersteunt. Leuk als je in Amsterdam woont, niet als je in alle hoeken van Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Gerard4 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:24:
[...]

Ik heb niks aan een Xiaomi omdat Xiaomi niet de juiste 4G band ondersteunt. Leuk als je in Amsterdam woont, niet als je in alle hoeken van Nederland komt.
Tip: T-Mobile abonnementje nemen. Lekker goedkoop op het moment en gewoon één van de beste 4G-netwerken. Mensen die haten op T-Mobile lopen 2 jaar achter.

En anders gewoon accepteren dat alle betere B-merken vanuit China aan je voorbij gaan. Wil je 800mhz, dan ben je gewoon veroordeeld tot de onderkant van de B-markt en de C-merken. Maar op zich kun je het daar ook best treffen met een prima toestel, natuurlijk.

Andere optie trouwens is wachten op de Oneplus 3. Naar het schijnt wordt die weer agressief geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar natuurlijk nooit zo scherp als budgettelefoons als de Redmi 3, daar betaal je dan nog meer dan het dubbele voor. Dus dat is dan natuurlijk geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:14
Hoppa! schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:37:
[...]

Tip: T-Mobile abonnementje nemen. Lekker goedkoop op het moment en gewoon één van de beste 4G-netwerken. Mensen die haten op T-Mobile lopen 2 jaar achter.

En anders gewoon accepteren dat alle betere B-merken vanuit China aan je voorbij gaan. Wil je 800mhz, dan ben je gewoon veroordeeld tot de onderkant van de B-markt en de C-merken. Maar op zich kun je het daar ook best treffen met een prima toestel, natuurlijk.

Andere optie trouwens is wachten op de Oneplus 3. Naar het schijnt wordt die weer agressief geprijsd.
T-Mobile is hier gewoon compleet waardeloos 2G, 3G, 4G maakt niet uit. Nog steeds even slecht als 10 jaar terug. Het is niet eens slecht, het is gewoon niet :(
Mijn inziens heeft T-mobile nog steeds het minste netwerk in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Als je abo nog een tijdje doorloopt, ga je natuurlijk niet even snel wisselen omdat de betere telefoon een band 'mist'. Ik heb ook geen keuze omdat mijn werk Vodafone heeft en het voor mij erg voordelig is op die sim m'n data te gebruiken. Op mijn privé t-mobile sim staat dat uit. (en ik heb een telefoon zonder band 20 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:24
Tot 26 mei in de voorverkoop voor $240: Ulefone Future.
Randvrij (bezelless) design, 4GB ram, vanilla/stock android 6.0 marshmallow en support voor 4G band 20.
Details op http://ulefone.com/page-future-presale.html

Hands-on: YouTube: MWC 2016: Bezel-less Ulefone Future hands on video

Afbeeldingslocatie: http://blog.ulefone.com/wp-content/uploads/2016/02/future-710x399.jpg

Display: 5.5 inch 1920 x 1080 FHD Corning
Gorilla Glass 3 screen
CPU: MTK6755 64bit Octa Core 1.95GHz, Helio P10
GPU: Mali-T860MP2
System: Android 6.0
RAM + ROM: 4GB RAM + 32GB ROM

Camera: Front camera 5MP + Rear camera
16MP with auto focus and Dual Flash (Dual color temperature)
Bluetooth: 4.0
GPS: GPS
Sensor: Hall Effect Sensor, Gravity Sensor,
Compass, Gyro Sensor, Ambient Light Sensor,OTG
Features: Quick charge, Type-C interface,
Miracast, Off-screen Gestures, Smart Power saving mode
SIM Card: Dual SIM dual standby, Micro SIM + Nano SIM
Network: WiFi: 802.11 a/b/g/n, 2.4G/5G WiFi
2G: GSM 850/900/1800MHz
3G: WCDMA 900/2100MHz
4G: FDD-LTE 800/1800/2600MHz
Battery- 3000mAh Battery, with 9V/2A Quick Charge.

Ik heb er een besteld. Wat zijn jullie ervaringen met Ulefone? Ik lees goede dingen namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door tBoz op 08-05-2016 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
tBoz schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:07:
Randvrij (bezelless) design, 4GB ram en vanilla/stock android 6.0 marshmallow en support voor 4G band 20.

[afbeelding]

Gorilla Glass 3 screen

Ik heb er een besteld. Wat zijn jullie ervaringen met Ulefone? Ik lees goede dingen namelijk.
Ik lees en zie ook goede dingen in hun marketing reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Randvrij (bezelless) design, 4GB ram en vanilla/stock android 6.0 marshmallow en support voor 4G band 20.

[afbeelding]

Gorilla Glass 3 screen

Werkt dit op de 4G van KPN? En hoe zijn ervaringen van anderen met Ulefone op het gebied van camera?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:27
Xanion schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:26:
[...]

Werkt dit op de 4G van KPN? En hoe zijn ervaringen van anderen met Ulefone op het gebied van camera?
Lees je de specificaties überhaupt? Staat in vermeld of het werkt of niet.. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Randvrij (bezelless) design, 4GB ram, vanilla/stock android 6.0 marshmallow en support voor 4G band 20.

Hands-on: YouTube: MWC 2016: Bezel-less Ulefone Future hands on video

[afbeelding]

Gorilla Glass 3 screen

Veel te laat natuurlijk, je had hem toen het nog 199 dollar was moeten bestellen (wat ik ook gedaan heb). Heb er zelfs 189 dollar voor moeten betalen, meer bang voor je money is er bijna niet qua design, bezels en performances.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/xJyJJj3grQ8/maxresdefault.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blog.ulefone.com/wp-content/uploads/2016/02/Ulefone-Future13-1024x575.jpg
Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-ZXU_Ck8NUMs/VszoNoyo7OI/AAAAAAAAdNM/kAxXiNqFe2I/s640/ulefonefuture2.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-05-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Ulefone Future:

Mijn persoonlijke ervaring met Ulefone is zeer slecht. De Ulefone Be Touch 2 was echt een complete ramp. Specificaties waren prima, zeker voor die prijs en de fingerprint scanner werkte ideaal. Echter was de software verschrikkelijk. Veel ruis op de camera, encryptie werkte niet, Bluetooth gaf problemen, accu ging soms lang mee en dan weer ineens in 4 uur standby-tijd leeg, schokkerig beeld, etc. Ik kan nog wel even doorgaan maar het was erg slecht.

Echter, kreeg wel het idee dat het software gerelateerd was. Wellicht is er een nieuw team in dienst en is het allemaal verbeterd. Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen over de software! :) Wens je iig veel plezier met je nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:47:
[...]
Veel te laat natuurlijk, je had hem toen het nog 199 dollar was moeten bestellen (wat ik ook gedaan heb). Heb er zelfs 189 dollar voor moeten betalen, meer bang voor je money is er bijna niet qua design, bezels en performances.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwa design vind ik het prachtig hoewel een hoog iphone kopie gehalte, echter ook enkel slechte ervaringen met Ulefone Be X en een ander zeer dun (prachtig, maar slecht) toestel waarvan ik de naam vergeten ben.

Tevens het gebruik van de P10, FHD. Ik wacht iets af wat meer als opvolger van mijn MX4 pro kan dienen, CPU is sneller, scherm is 2K, geweldige camera en audiochip er in en van 2014. Dan vind ik dit toch wat jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Call of Duty schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Mijn persoonlijke ervaring met Ulefone is zeer slecht. De Ulefone Be Touch 2 was echt een complete ramp. Specificaties waren prima, zeker voor die prijs en de fingerprint scanner werkte ideaal. Echter was de software verschrikkelijk. Veel ruis op de camera, encryptie werkte niet, Bluetooth gaf problemen, accu ging soms lang mee en dan weer ineens in 4 uur standby-tijd leeg, schokkerig beeld, etc. Ik kan nog wel even doorgaan maar het was erg slecht.

Echter, kreeg wel het idee dat het software gerelateerd was. Wellicht is er een nieuw team in dienst en is het allemaal verbeterd. Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen over de software! :) Wens je iig veel plezier met je nieuwe toestel.
Cyanogemod 13 en android 6.0. Software zal gewoon soepel zijn. Tot nu toe (de mensen die het al in hun handen hebben gehad) niet horen klagen. Het is afwachten op reviews, maar voor 166 euro neem ik dat risico voor lief. Maar dat design en volledig 4G via Tele 2, KPN, Vodafone d:)b. Nog een pluspunt alle GAPPS staan er standaard op, geen gekloot met flashen, rooten etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-05-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CM13 en 6.0 zegt niks over soepele software natuurlijk, het kan alsnog 'buggy as hell' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Daarom staat er ook ''het is afwachten op reviews, maar tot nu toe niemand daarover zien klagen''.

[ Voor 23% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-05-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Mijn ervaringen van de software op de Ulefone Power is prima.

• Vrijwel stock android 5.1 (wel ook eigen launcher meegeleverd, wachten is op 6.0)
• Bluetooth is probleemloos met mijn Pebble
• GPS is accuraat en snel
• Wifi heeft prima bereik en is snel
• Geen haperingen (bij normaal gebruik iig niks tegengekomen, ik ben geen heavy user)
• Battery drain is logisch en zie daar geen gekke fluctuaties (nog niet getest met 4g)

De camera is zeker geen topper, encryptie nog niet getest.

[ Voor 4% gewijzigd door H-Alien op 09-05-2016 13:37 ]

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:24
Call of Duty schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:00:
[...]
Bedankt! We zullen zien.. Ik zag dat er veel updates voor de bestaande modellen uitkomen dus goede hoop dat ie ook na de launch verbeterd zal worden.

@Diederik-Jan ik heb 'm ook voor die prijs hoor. Welgeteld €166,36 ;) voor een grijze betaald.
Welke kleur heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik heb goud besteld.

[ Voor 68% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-05-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diederik-Jan schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:31:
Daarom staat er ook ''het is afwachten op reviews, maar tot nu toe niemand daarover zien klagen''.
Jij verwacht dat er mensen klagen over een toestel dat nog niet gereleased is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Momus schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:12:
[...]

Jij verwacht dat er mensen klagen over een toestel dat nog niet gereleased is?
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ging het niet alleen over de Future, maar meer in zijn algemeenheid over de software van de Ulefone toestellen. Zoals gezegd is mijn ervaring met de Power prima op software gebied.

www.simsport-racing.com

Pagina: 1 ... 41 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html