Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Momus schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:23:
[...]

Op 5 inch voldoet 720P echt meer dan prima.
Vind de soc vooral wat minder.
Het voldoet prima, maar 'meer dan prima' vind ik overdreven.
Meer dan prima is 1080P :P

Toen ik eenmaal FHD had gehad op de Tengda S5, viel de 720P op de Cubot Zorro me wel een beetje tegen. Als je nog niet beter weet zal het geen issue zijn, denk ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-04-2016 15:33 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:20
Toen ik eenmaal 2K had, viel 1080p me een beetje tegen.. :+
720p op 5 inch kan wel, maar als je een hogere resolutie bent gewend/daarvoor had, zie je het verschil echt wel en dat wil je toch liever voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marf85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-11-2023
MIchiel_C schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:13:
Ik heb anderhalve maand met de Bluboo X9 gelopen, maar ik heb 'm toch maar aan de kant geschoven: te veel ergernissen. Het zat 'm vooral in slechte afwerking. De drie grootste irritaties waren dat de audio jack niet goed functioneerde, dat de batterij het geen dag volhield en dat de usb-kabel niet goed bleef zitten bij het laden. Superirritant als je denkt dat je telefoon is opgeladen, maar dat niet zo blijkt te zijn.

Nu overgestapt naar de Honor 7. Degelijk afgewerkt, veel grotere/betere batterij en alles werkt gewoon lekker (oa supersnelle vingerafdrukherkenning). De combinatie van Nova Launcher en de vele opties in EMUI maken het (voor mij) een superfijn toestel. Enige nadeel is dat je niet tegelijk twee sims én een sd-kaart erin kwijt kan. Al valt daar wel wat op te klussen, las ik al wel op een ander forum (chip van de sim losmaken van het plastic en op sd-kaartje plakken).

Conclusie: Bluboo X9 was een leuk experiment, maar is geen aanrader. Honor 7 is een topper (maar ook wat duurder).
Ik heb nu sinds een maand ook de Bluboo X9 en ik heb dezelfde ergernissen en een beetje meer. Tijdens het navigeren heeft 'ie alle moeite met een goede locatiebepaling, regelmatig denkt 'ie dat ik naast de snelweg rij of de andere kant op rij, met als gevolg dat navigeren bijzonder moeilijk is. Waar dit aan ligt, weet ik (nog) niet. GPS, Gyroscoop, of iets anders? Wat zijn jou ervaringen met navigatie op de Bluboo X9? Overigens heb ik TomTom, Google Maps en Sygic geprobeerd, alle drie gerenommeerde software, waardoor ik denk dat daar niet het probleem in zit!

Ander puntje: ik had het idee dat de processor wel erg snel heet werd, terwijl ik geen bijzonder zware taken deed. Na een tijdje (10 - 15 minuten) op Messenger of WhatsApp werd de achterkant bij de camera behoorlijk heet werd. Heb jij die ervaring ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Een tip voor je navigatie, probeer eens met wifi uit.
Ook de optie in wifi geavanceerd "scannen altijd beschikbaar" uitschakelen.
Soms heeft de wifi een slechte invloed op de nauwkeurigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-10 18:09
marf85 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:03:
[...]

Ik heb nu sinds een maand ook de Bluboo X9 en ik heb dezelfde ergernissen en een beetje meer. Tijdens het navigeren heeft 'ie alle moeite met een goede locatiebepaling, regelmatig denkt 'ie dat ik naast de snelweg rij of de andere kant op rij, met als gevolg dat navigeren bijzonder moeilijk is. Waar dit aan ligt, weet ik (nog) niet. GPS, Gyroscoop, of iets anders? Wat zijn jou ervaringen met navigatie op de Bluboo X9? Overigens heb ik TomTom, Google Maps en Sygic geprobeerd, alle drie gerenommeerde software, waardoor ik denk dat daar niet het probleem in zit!

Ander puntje: ik had het idee dat de processor wel erg snel heet werd, terwijl ik geen bijzonder zware taken deed. Na een tijdje (10 - 15 minuten) op Messenger of WhatsApp werd de achterkant bij de camera behoorlijk heet werd. Heb jij die ervaring ook?
Ik heb de navigatie niet veel gebruikt, daar durf ik dus geen oordeel over te vellen.

Van een hete processor heb ik geen last gehad, de temperatuur bleef naar mijn idee binnen de perken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:11
Wat heeft die Mlais 7 een beroerde accu zeg. Jammer want verder is het een prettig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Sounds okay... Weinig mini aan, maar goed... Nubia z11 mini... 5 inch, 1080p, fingerprint scanner...

http://www.gizchina.com/2...ni-also-set-april-launch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

Ik sta op het punt een Xiaomi Mi4 te bestellen. Er zijn echter ook Mi4c en Mi4s varianten. Welke moet ik hier in Nederland hebben? Of is er een beter alternatief (met snapdragon) voor hetzelfde geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuas1912
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
*knip* lees aub de topicwaarschuwing.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 10-04-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

*snip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 10-04-2016 23:17 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
*snip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 10-04-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojeewatnu
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-09 23:32
Ik heb sinds een paar maanden de Kingzone K2, beviel goed tot nu toe. Snel en goed scherm en redelijk degelijk gebouwd. Maar sinds een paar dagen heb ik opeens last van adware lijkt het.
Waar dat vandaan komt vraag ik mij dan af, want ik heb de meest normale apps geinstalleerd en alles vanuit de play store zelf.
Ik krijg af en toe popups welke naar apps in de play store verwijzen, die popups komen vaak als ik whatsapp afsluit of het instellingenscherm verlaat.
Hebben anderen daar ook ervaringen mee met hun chinese toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02

RobertowNL

For your gear!

ojeewatnu schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:11:
Ik heb sinds een paar maanden de Kingzone K2, beviel goed tot nu toe. Snel en goed scherm en redelijk degelijk gebouwd. Maar sinds een paar dagen heb ik opeens last van adware lijkt het.
Waar dat vandaan komt vraag ik mij dan af, want ik heb de meest normale apps geinstalleerd en alles vanuit de play store zelf.
Ik krijg af en toe popups welke naar apps in de play store verwijzen, die popups komen vaak als ik whatsapp afsluit of het instellingenscherm verlaat.
Een aantal mensen met een Jiayu S3 hadden hier last van met de standaard firmware.
Andere ROM fixt daar het probleem, maar voor de Kingzone durf ik het niet te zeggen.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Toevallig iemand de meizu m3 note alreeds besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Review van de Xiaomi Mi4S staat online: productreview: Xiaomi Mi4s Goud review door Adipose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mooie review.

Kleine correctie: 1800Mhz bij T-Mobile, niet 2600mhz.

Verder m.b.t. updates en software support: je vermeld wel dat Xiaomi traag is qua Androidversie(!) updates, Maar vergeet daarbij even dat de support van MIUI software updates ongevenaard is, met wekelijkse updates voor elk toestel, waaronder dus de laatste beveiligingspatches, ook voor devices die op 5.0 draaien en dus meer bescherming bieden dan een ander toestel met 5.1.1 maar geen updates. Verder heeft de originele Mi4(?) laatst 6.0 gekregen.

Ook is het meer MIUI versie > Android versie. Xiaomi implementeerd veel features in MIUI zelf, dat staat los van de Androidversie en soms zijn ze zo ook eerder met features. Kijk bijvoorbeeld naar het uitgebreide permissie systeem.

Ik snap dat je de telefoon als 'stock' beoordeeld.
Maar is het ook niet van belang om het bootloader-unlock proces te vermelden, en de meer in Europa gangbare Xiaomi.eu roms? Desnoods die firmware flashen en daar de review op baseren, dan heb je ook een ander oordeel. Sowieso is flashen met een dergelijke chinaphone vrijwel een must. Dat zie ik ook niet terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
dutchgio schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:36:
Mooie review.

Kleine correctie: 1800Mhz bij T-Mobile, niet 2600mhz.

Verder m.b.t. updates en software support: je vermeld wel dat Xiaomi traag is qua Androidversie(!) updates, Maar vergeet daarbij even dat de support van MIUI software updates ongevenaard is, met wekelijkse updates voor elk toestel, waaronder dus de laatste beveiligingspatches, ook voor devices die op 5.0 draaien en dus meer bescherming bieden dan een ander toestel met 5.1.1 maar geen updates. Verder heeft de originele Mi4(?) laatst 6.0 gekregen.

Ook is het meer MIUI versie > Android versie. Xiaomi implementeerd veel features in MIUI zelf, dat staat los van de Androidversie en soms zijn ze zo ook eerder met features. Kijk bijvoorbeeld naar het uitgebreide permissie systeem.
Bedankt.

Ik heb de frequentie bijgewerkt naar 1800MHz en ook wat meer duidelijk gemaakt over de updates en wat deze toevoegen. Ook heb ik er in gezet dat er regelmatig securitypatches uitgebracht worden, waardoor een Xiaomi phone veiliger is dan een recentere android versie zonder de update.
dutchgio schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:36:
Ik snap dat je de telefoon als 'stock' beoordeeld.
Maar is het ook niet van belang om het bootloader-unlock proces te vermelden, en de meer in Europa gangbare Xiaomi.eu roms? Desnoods die firmware flashen en daar de review op baseren, dan heb je ook een ander oordeel. Sowieso is flashen met een dergelijke chinaphone vrijwel een must. Dat zie ik ook niet terugkomen.
Dit nam ik voorheen wel mee in mijn reviews, ik had nu echter besloten het weg te laten aangezien ik dacht dat het rooten van het toestel een stuk moeilijker gemaakt was. Ik zie nu dat dit alleen een paar extra stappen zijn geworden en alsnog redelijk makkelijk gedaan kan worden, dus dat zal ik er ook in gaan verwerken.

De reviews blijf ik overigens wel gewoon baseren op de standaard software van Xiaomi en niet op de aangepaste Europese software. Vermelden dat die software bestaat en wat minpunten wegneemt zal ik zeker weer gaan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Adipose op 12-04-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Okay... Dit wordt em dan maar denk ik... Meizu Pro 6....

http://www.gizmochina.com...es-camera-pricing-inside/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:09
De 2650maH batterij lijkt me wel wat zwak voor die hardware. Ook al kan hij opladen in 60 minuten, het is toch handig als dat niet halverwege de dag moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal reacties van mensen die de topicwaarschuwing niet hebben gelezen, zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
ojeewatnu schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:11:
Zelfde gehad met een Meizu. Enige oplossing was een nieuwe rom flashen. Zou kunnen dat het ingebakken zit vanuit de webwinkel in de rom die zij gebruiken.

Je kunt allerlei adware removal dingen proberen, maar bij mij werkte helemaal niks.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 13:01
De ZTE Axon Elite 4G International in Champagne is nu bij Gearbest voor $199 / €176 (normale prijs $384 / €346) te krijgen met code ZTEAXONEU. In totaal heb ik $205.89 betaald. Verzending vanuit de EU kost additioneel nog $5.90 extra. De oplage is beperkt.
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201509/goods-img/1441134740561-P-3001429.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 15-04-2016 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 14:27
Dat ging snel ze zijn al op :)
Wel een mooie actie had vorige maand nog 249$ betaald
Chocoball schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 06:49:
De ZTE Axon Elite 4G International in Champagne is nu bij Gearbest voor $199 / €176 (normale prijs $384 / €346) te krijgen met code ZTEAXONEU. In totaal heb ik $205.89 betaald. Verzending vanuit de EU kost additioneel nog $5.90 extra. De oplage is beperkt.
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
diquan2001 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:11:

[...]
De actie was al eerder van de week en toen was er ook een beperkte oplage dus mogelijk herhalen ze deze actie.

Hij is voor dezelfde prijs vanuit het Hong Kong magazijn te krijgen maar dan is er wel kans op invoerrechten en BTW. De code daarvoor is ZTEAXON.

[ Voor 18% gewijzigd door Chocoball op 15-04-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:09

[...]
Hier ook beschikbaar voor €172
http://www.igogo.es/produ...ontent=zte-axon-3gb-32-gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fishb
  • Laatst online: 07:34
Gisteren mijn UMI Touch mogen ontvangen van BangGood.com. Ik mijn eerste review al geplaats.

Fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 14:27
Ik ken deze site niet is deze wel betrouwbaar ?
De prijzen zijn best aantrekkelijk namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _root
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 23:57
diquan2001 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:58:

[...]
1 keer besteld, extra betaald voor snelle bezorging.. duurde 2 weken voordat ze verzonden... :(
Dus als je tijd genoeg hebt...

PVoutput 3250 WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
diquan2001 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:58:

[...]
igogo = Gearbest, alleen igogo verzendt deze ook vanuit Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Leuke (erg positieve) review van de Axon Elite op Chinamobiles.
In de bijbehorende discussie vooral (p7) een leuke vergelijking van de camera's met de Galaxy S6, Dogee F5, Mi4C. Via een link onderaan nog een vergelijking, ook met Nubia Z9 mini. Conclusie: de Axon doet het prima, zeker beter dan de S6.

Op Kimovil staan een paar fouten bij de Axon Elite, heb ik vanmorgen doorgegeven. Score is nu al 9.8.
  • Display: add "anti-microbial" as feature
  • Weight: 170g, not 175
  • Materials: aluminum-magnesium alloy + leatherette (plastic)
  • Corning gorilla glass 2.5D
  • SD card slot is combined, not dedicated
  • Sensors: add fingerprint sensor
  • Camera: sensor IMX214 is correct; apperture is F/1.8 though.
  • You do not list advanced optics: 6 fold lens and second 2MP rear camera.
  • Camera features should include Bokeh option, which is really nice with the second rear camera.
  • Selfie camera is 8MP not 5MP (F/2.0)
  • Navigation: should include both Glonas and Baidu.
  • USB: OTG is supported
Nu maar wachten op levering van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:41

[...]
Ga je nog een review maken? Vond je eerdere reviews altijd wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
De ZTE Axon Pro schijnt al Android Marshmallow te hebben maar voor de Elite heb ik nog niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
Chocoball schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 06:49:
[afbeelding]
Mooie deal inderdaad. Maar ik vind hem wel extreem lelijk. Op zich prima dat een fabrikant een keer afwijkend design probeert, maar die grills zijn echt afzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Blij dat ik er niet tegenaan hoef te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:16
Vraagje aan de telefoonkenners... ik heb zelf een Ulefone Be Touch en die bevalt goed, maar er is één nadeel aan de software: de fingerprintreader is niet 'native'.

Dat betekent o.a. dat Android het als onveilig beschouwt als ik een fingerprint unlock instel in plaats van een lang wachtwoord. Ik kan dan niet bij mijn persoonlijke certificate store en dat levert mij allemaal problemen op met WiFi.

Heeft een van jullie een toestel waarbij die fingerprint wél 'native' is en Android hem als veilig beschouwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hier is het fingerprint + pattern/wachtwoord als fallback.
Dat is dus wel veilig.
Sowieso lijkt dat me wel gewenst. Stel de fingerprint scanner stopt met werken, wat niet geheel onaannemelijk is bij Ulefone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:16
Dat heb ik ook, maar het gaat erom hoe je telefoon het ziet. Omdat het waarschijnlijk als 3rd party plugin ontwikkeld is, wordt het als onveilig gezien. En dus blokkeert Android de toegang tot de eigen certificate store.

Mail kun je ook niet instellen als Exchange een wachtwoord afdwingt, omdat ook dan de fingerprint als onveiliger wordt gezien. Daar zijn trouwens wel workarounds voor, maar ideaal is het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 07:54

Tmr

[message=46533143,noline]ivo001 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:52
Hier ook beschikbaar voor €172
http://www.igogo.es/produ...ontent=zte-axon-3gb-32-gb
En ik vond de 220€ van vorige maand al een koopje. Ze moeten zeker van de voorraad af (Axon 2 op komst?), want 172€ is een waanzinnige prijs.

Telefoon is lekker snel en de batterij is bij mij aan het einde van de dag nog nooit onder de 40% geweest. Zij tevreden.

Jammer dat het toestel nog op Android 5 zit. De Axon Pro heeft inderdaad al 6 maar die is dan ook bijna stock. De Elite heeft daar weer MiFavor overheen liggen (persoonlijk geen enkel probleem mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dennis schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:46:
Dat heb ik ook, maar het gaat erom hoe je telefoon het ziet. Omdat het waarschijnlijk als 3rd party plugin ontwikkeld is, wordt het als onveilig gezien. En dus blokkeert Android de toegang tot de eigen certificate store.

Mail kun je ook niet instellen als Exchange een wachtwoord afdwingt, omdat ook dan de fingerprint als onveiliger wordt gezien. Daar zijn trouwens wel workarounds voor, maar ideaal is het natuurlijk niet.
Hm, zover ik het nu kan testen is wordt bij mij wel als 'veilig' gezien. certificaten kan ik gewoon browsen en ook encrypte, waar je een wachtwoord voor nodig hebt is te activeren.
Met name die van exchange mail weet ik dat het middels een xposed module wel mogelijk is om dat te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:11
Ik gebruik nu sinds korte tijd als probeersel zeg maar een Mlais M7.
Nu draait dit toestel echt als een zonnetje, maar de batterij van 2600mah is een regelrechte ramp volgens mij.

Wanneer ik even browse, of facebook, of een appje stuur zie ik de procenten er gewoon vanaf lopen. Foto maken? Prima, kost je 4 % van je batterij. Durf hem amper aan te zetten :D

Heb al een factoryreset gedaan, schermhelderheid op de helft, van 3g naar 2g gezet, locatie op accubesparing, en nog helpt niks.
Jullie tips? Of een batterij kopen van 3200mah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De mah's kloppen gewoon niet, en de kwaliteit is waarschijnlijk ook belabberd. Dat zal met die 3200mah dan ook wel zijn, al kun je het natuurlijk altijd proberen. Op deze manier is het sowieso onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Prijs 269 dollar.
Afbeeldingslocatie: http://ulefone.com/images/future/features/futurefeatures_01.jpgAfbeeldingslocatie: http://ulefone.com/images/future/features/futurefeatures_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ulefone.com/images/future/features/futurefeatures_03.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tja, altijd mooi die renders...
Verder ook gewoon ''Touch ID'' als naamgeving gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Renders kloppen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ja? Ik zie op dat filmpje toch echt bezels en op de renders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Momus schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:08:
[...]

Ja? Ik zie op dat filmpje toch echt bezels en op de renders niet.
Je kunt ook een azijnzeiker zijn. Bezels zijn prima voor een smartphone van 269 dollar. Sterker nog zelf kleiner dan de Galaxy s7 edge.

[ Voor 15% gewijzigd door Koning-Admiraal op 19-04-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Precies, op de renders loopt het naadloos over maar in het filmpje zie je al weer een zwarte rand. In het uiteindelijke product dat ze leveren is die rand nog wat dikker en dan is de cirkel weer rond.

Helio P10 is ook een slechte SOC, MediaTek mid-range, die prijs is dan ook weer veel te hoog.

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 19-04-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diederik-Jan schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:11:
[...]

Je kunt ook een azijnzeiker zijn. Bezels zijn prima voor een smartphone van 269 dollar. Sterker nog zelf kleiner dan de Galaxy s7 edge.
[video]
Ik wacht liever op onafhankelijke filmpjes, als je het niet erg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:01
In het bovenste filmpje zie je idd zeer fijne bezels links en rechts, in het onderste filmpje dan weer niet. Let vooral op het settings scherm, daar is het goed te zien (witte achtergrond). Dat geeft toch niet veel vertrouwen vind ik, wachten dus op de echte reviews...

Verder wel een mooi toestel en ik denk persoonlijk dat zo'n vingerafdrukscanner op de zijkant wel fijn werkt.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik heb zelf een zte axon elite en heb volgens mij een bug gevonden...

Probeer:

Fingerprint met je vinger te drukken wie je niet ingesteld heb (middelvinger bijvoorbeeld)

Zorg dat je een melding krijg van vinger klopt niet
Druk daarna vaak achter elkaar op de fingerprint sensor

Nu kom ik er ik zonder wachtwoord of goeie vinger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Backdoor vanuit China, hoeven ze ZTE niet aan te klagen om toegang te krijgen.. :+
Maar opmerkelijke bug idd. Geen nieuwere rom beschikbaar waar het in is opgelost?
Wellicht kun je ZTE informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Nubia z11 mini;
- 2.5D glas voor en achter, met optionele houten versies (zelfde kleurstellingen als de doogee f3 pro)
- 5 inch full HD
- Snapdragon 617
- 3GB Ram
- Fingerprintscanner
- DTS geluid
- Sony IMX298 16MP met PDAF
- 2800 mah batterij met fast charging
- € 205,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prijs? Verder is een 617 niet heel bijzonder, had dan de 650 die ook in de Xiaomi RN3 Note Pro zit gebruikt.
Batterij onder de 3000mah zie je ook niet veel meer.

[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 19-04-2016 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Diederik-Jan schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:11:
[...]

als een bedrijf reclame maakt met "TRUE BEZEL LESS!" en dat het toestel dan vervolgens gewoon bezels heeft. Dan is dat geen azijnzeiken.. dat is gewoon misleiding van het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:05
Kenzi schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:23:
[...]

als een bedrijf reclame maakt met "TRUE BEZEL LESS!" en dat het toestel dan vervolgens gewoon bezels heeft. Dan is dat geen azijnzeiken.. dat is gewoon misleiding van het bedrijf.
Tjah, als je zo pietluttig gaat doen kan zo'n bedrijf ook zeggen dat ze slecht Engels kunnen en bedoelden dat de bezel wat minder groot is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
It is TRUE! The BEZEL is LESS!
Zoiets krijg je dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
R
dutchgio schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:19:
Backdoor vanuit China, hoeven ze ZTE niet aan te klagen om toegang te krijgen.. :+
Maar opmerkelijke bug idd. Geen nieuwere rom beschikbaar waar het in is opgelost?
Wellicht kun je ZTE informeren.
Laatste update die via instellingen gedaan is dus volgens mij nog de recente van zte voor (Europa)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr

Tmr

patrickkok schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:16:
Ik heb zelf een zte axon elite en heb volgens mij een bug gevonden...

Probeer:

Fingerprint met je vinger te drukken wie je niet ingesteld heb (middelvinger bijvoorbeeld)

Zorg dat je een melding krijg van vinger klopt niet
Druk daarna vaak achter elkaar op de fingerprint sensor

Nu kom ik er ik zonder wachtwoord of goeie vinger..
Ik kan dit niet reproduceren (ik krijg na een paar keer proberen een melding "retry in 30 sec"). Werkt dit met al jouw vingers? Ik zit op firmware b04, dat is volgens mij de meest recente.

Enige bug die ik ben tegengekomen is dat het volume verlaagd wordt als je muziek aan het luisteren bent en er komt een notificatie binnen. Pause/resume en dan is het oude volume weer terug. Oh en de dialer crasht als ik wil bellen 8)7 maar met een andere dialer is dit zo opgelost.

[ Voor 9% gewijzigd door Tmr op 19-04-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
Tmr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:49:
[...]

Ik kan dit niet reproduceren (ik krijg na een paar keer proberen een melding "retry in 30 sec"). Werkt dit met al jouw vingers? Ik zit op firmware b04, dat is volgens mij de meest recente.

Enige bug die ik ben tegengekomen is dat het volume verlaagd wordt als je muziek aan het luisteren bent en er komt een notificatie binnen. Pause/resume en dan is het oude volume weer terug. Oh en de dialer crasht als ik wil bellen 8)7 maar met een andere dialer is dit zo opgelost.
Yes ik heb ook b04 en ik kom jou bugs niet tegen...

Dit werkt wel op al mijn vinger ik gebruik als wachtwoord een patroon en heb daarvoor eerst schuiven

Als ik kan maak ik een video:

View My Video

Niet heel duidelijk maar ik heb alleen me rechter wijsvinger aangeduid als fingernlock

[ Voor 8% gewijzigd door patrickkok op 19-04-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:32
Tmr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:18:
Gisteren stond DHL voor de deur met een pakketje! Op de buitenkant een sticker met "axon mini". Groot was echter mijn verbazing toen er een andere telefoon (Blackview Alife P1) in bleek te zitten :X

Ik ben benieuwd wat de aliexpress verkoper hierop te zeggen heeft (als hij reageert natuurlijk..)
Ben wel benieuwd hoe het bij je afgelopen is. Waar heb je hem besteld?
Ik heb afgelopen week ook een Axon mini besteld via aliexpress "AE smartphone center".
Laten we hopen dat ik wel het goede toestel binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr

Tmr

Pastapipo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:49:
[...]
Ben wel benieuwd hoe het bij je afgelopen is. Waar heb je hem besteld?
Ik heb afgelopen week ook een Axon mini besteld via aliexpress "AE smartphone center".
Laten we hopen dat ik wel het goede toestel binnen krijg.
Daar heb ik hem ook besteld. In eerste instantie duurde het wel even voor de verkoper er achter was gekomen dat het duitse warehouse het verkeerde toestel had gestuurd. Vreemd hoe dat kan gebeuren, maar goed.

De Blackview is nu via DHL op weg terug en daarna krijg ik de axon opgestuurd en shipping vergoed.. Als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Tmr schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:47:
[...]

Daar heb ik hem ook besteld. In eerste instantie duurde het wel even voor de verkoper er achter was gekomen dat het duitse warehouse het verkeerde toestel had gestuurd. Vreemd hoe dat kan gebeuren, maar goed.

De Blackview is nu via DHL op weg terug en daarna krijg ik de axon opgestuurd en shipping vergoed.. Als het goed is!
En als het niet goed is heb je helemaal geen toestel en krijg je je shipping niet vergoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr

Tmr

Momus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:59:
[...]
En als het niet goed is heb je helemaal geen toestel en krijg je je shipping niet vergoed?
Ik heb mijn shipping in ieder geval al vergoed gekregen. Alleen dus nog geen telefoon.

Mocht er niks binnenkomen dan kan ik een dispute openen bij aliexpress, maar dat is dus niet anders dan bij een andere bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Tmr schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:47:
[...]

Ah thanks! Ik zal opletten wat ik krijg, misschien kan ik het zelfs direct weigeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Laatst online: 01-05 17:46
Avond mede Tweakers,

Gezien er geen Xiaomi redmi 3 pro topic is zal ik het hier even vragen :)

Ik heb net 2 Xiaomi Redmi 3 Pro toestellen besteld, voor mijn pa en de moeder van mijn vriendin ( voor mezelf een MI5 Black), ik kan alleen nergens een leather flipcase met aan de binnenzijde vakjes voor je pasjes vinden voor de Pro variant. Ben al 2 dagen aan het zoeken en echt alles is voor de Redmi 3 of Note 3 Pro.

Verschil zit hem voornamelijk in de achterzijde van het toestel (vingerprintscanner) een Redmi 3 flipcase zal niet werken.

Kan iemand mij aub helpen :$ dan gaan die vanavond ook nog even besteld worden :9~

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Liber8 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:10:
Avond mede Tweakers,

Gezien er geen Xiaomi redmi 3 pro topic is zal ik het hier even vragen :)

Ik heb net 2 Xiaomi Redmi 3 Pro toestellen besteld, voor mijn pa en de moeder van mijn vriendin ( voor mezelf een MI5 Black), ik kan alleen nergens een leather flipcase met aan de binnenzijde vakjes voor je pasjes vinden voor de Pro variant. Ben al 2 dagen aan het zoeken en echt alles is voor de Redmi 3 of Note 3 Pro.

Verschil zit hem voornamelijk in de achterzijde van het toestel (vingerprintscanner) een Redmi 3 flipcase zal niet werken.

Kan iemand mij aub helpen :$ dan gaan die vanavond ook nog even besteld worden :9~
Aliexpress al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Laatst online: 01-05 17:46
Jazeker, daar ben ik juist aan het zoeken :X

100.000 leather flipcases voor Redmi note 3, zero voor redmi pro 3, kan toch nie waar zijn |:(

EDIT: Dit is de enige die ik heb kunnen vinden, helaas zonder pinpas opbergvakjes. http://nl.aliexpress.com/...7b-41ea-80c0-181db6f23479

[ Voor 32% gewijzigd door Liber8 op 20-04-2016 21:26 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Liber8 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:18:
[...]

Jazeker, daar ben ik juist aan het zoeken :X

100.000 leather flipcases voor Redmi note 3, zero voor redmi pro 3, kan toch nie waar zijn |:(

EDIT: Dit is de enige die ik heb kunnen vinden, helaas zonder pinpas opbergvakjes. http://nl.aliexpress.com/...7b-41ea-80c0-181db6f23479
Gewoon zoeken op ''Redmi 3 (wallet)'' vind je er wel een paar. De 3 en 3 Pro hebben exact dezelfde afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Staat er notabene in, "gezien de fingerprint scanner gaan normale cases voor de 3 niet werken"..
Dan is het gewoon wachten op meer populareit van het toestel, dan volgen de hoesjes vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
Shoarma1998 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:24:
Nubia z11 mini;
- 2.5D glas voor en achter, met optionele houten versies (zelfde kleurstellingen als de doogee f3 pro)
- 5 inch full HD
- Snapdragon 617
- 3GB Ram
- Fingerprintscanner
- DTS geluid
- Sony IMX298 16MP met PDAF
- 2800 mah batterij met fast charging
- € 205,-
Dan is de Mi4c nog altijd een betere deal. Minder mooi misschien, maar met zijn 808 wel stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr

Tmr

Pastapipo schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:21:
[...]
Ah thanks! Ik zal opletten wat ik krijg, misschien kan ik het zelfs direct weigeren. ;)
Tsja, bij mij stond op het label van de DHL verpakking wel "axon mini", dus verwacht je ook dat dat er in zit.

Maar goed, de verkoper doet in ieder geval zijn best om mij te helpen aan de nieuwe telefoon. Het gaat alleen niet enorm snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Zuk Z2 pro gelanceerd...
SD820
5.2 inch FullHD amoled
3100mah
6GB RAM
128GB SD
Wellicht CM op de internationale versie.

http://www.gizchina.com/2...aunch-zuk-z2-pro-details/

[ Voor 77% gewijzigd door Shoarma1998 op 21-04-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Hoppa! schreef op donderdag 21 april 2016 @ 07:33:
[...]

Dan is de Mi4c nog altijd een betere deal. Minder mooi misschien, maar met zijn 808 wel stukken sneller.
Hangt niet alleen van processor af. Betere camera, fingerprint scanner, DTS geluid, design, materiaalgebruik, meer geheugen (standaard 3gb en 64gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maar het heeft wel een grote impact. Die 617 is niet zo geweldig goed.

@tmr
Het meest opmerkelijke mis je nog van de Zuk, namelijk iCloud(Apple) sync. Geen idee hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen maar het kan, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
Gebruik nu tijdelijk de Zopo Speed 7.
Moet zeggen dat die Mediatek MT6753 verbazingwekkend snel werkt. Ik speel geen games op mijn mobiel, maar in het dagelijks gebruik is hij merkbaar sneller dan mijn LG G2 was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darasta
  • Laatst online: 03-10 22:29
Ik gebruik de Xiaomi Redmi Note 3 Pro nu een aantal weken en ik ben zeer tevreden met dit toestel. De prestaties zijn uitstekend, met name gezien de prijs. Ook de bouwkwaliteit is dik in orde.
Een paar kleine nadelen: geen volledig 4G ondersteuning, een 13 in een dozijn camera en een zwart randje rondom het scherm.
Heb alles uit gezet in een productreview: Xiaomi Redmi Redmi Note 3 Pro Zilver

Voor 200 euro is dit heel veel telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Netjes!
Mooie review.
Hoe ze zo'n zwarte rand rondom het scherm bij een witte telefoon voor elkaar krijgen is toch wel tenenkrommend, dat ziet er echt niet uit.
Het is haast alsof het scherm zelf in een 'windowed' mode draait. In ieder geval zou ik dan eerder kiezen voor een zwarte telefoon, waar je dat niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darasta
  • Laatst online: 03-10 22:29
dutchgio schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:16:
Netjes!
Mooie review.
Hoe ze zo'n zwarte rand rondom het scherm bij een witte telefoon voor elkaar krijgen is toch wel tenenkrommend, dat ziet er echt niet uit.
Het is haast alsof het scherm zelf in een 'windowed' mode draait. In ieder geval zou ik dan eerder kiezen voor een zwarte telefoon, waar je dat niet hebt.
Ja klopt. Doet echt afbreuk aan de telefoon. Bouwkwaliteit is verder erg goed. Dus dit is echt jammer.

De dark gray variant heeft volgens mij een zwarte voorkant waarbij dit dus niet opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb de Mediatek variant en wel een zwarte voorkant maar je ziet er echt helemaal niets van. Het is gewoon de bezel die naadloos overloopt in het scherm en geen dikke rand er tussen, ook niet nu de bezel ook zwart is. Dat loopt gewoon naadloos over in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
De Axon Elite heeft een FW update (B05/B06), hoewel nog geen Marshmallow is er toch beweging.
Op het XDA forum hebben ze nog geen verschil gevonden.
Voordeel is wel dat je hem blijkbaar direkt kunt flashen met TWRP op een geroote telefoon.
Begin volgende week krijg ik de mijne :)

[ Voor 10% gewijzigd door Wortelstok op 23-04-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 17:19
De leeco max 2 is een Ferm apparaat, waarom lees ik hier niets erover?

Ik wacht een paar reviews af en dan durf ik hem wel te bestellen.
http://m.gsmarena.com/leeco_le_max_2-reviews-8051.php

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr

Tmr

Wortelstok schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:59:
De Axon Elite heeft een FW update (B05/B06), hoewel nog geen Marshmallow is er toch beweging.
Op het XDA forum hebben ze nog geen verschil gevonden.
Voordeel is wel dat je hem blijkbaar direkt kunt flashen met TWRP op een geroote telefoon.
Begin volgende week krijg ik de mijne :)
Altijd goed wat activiteit (hoewel ik zie hem nog niet via OTA). Maar er zijn geen verschillen te vinden tussen de roms? Dat vind ik toch vrij karig voor een update van 1.29GB.. :/

Edit: geen OTA dus maar gedownload. Upgrade ging prima en de bug die ik tegenkwam dat het geluid zachter ging (en bleef) bij whatsapp notificaties is in ieder geval opgelost - het volume gaat tijdelijk omlaag als de notificatie wordt afgespeekd en dan weer omhoog. Dus wat mij betreft was het het al waard :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tmr op 25-04-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Na lang zoeken eindelijk een vervanger gevonden voor mijn Jiayu S3. Het is de Xiaomi mi4c geworden en heb hem sinds 2 dagen binnen. Maar wat een tegenvaller. De bouwkwaliteit is prachtig. Alleen het geluid werkt niet. Vanaf het begin al niet. Heb er allerlei andere ROMs op gezet, maar het mag niet helpen. Vrees dat dus weer direct terug gaat naar China. Toch jammer, want het toestel is voor de rest heel mooi. Wat me wel op valt is dat de snapdragon 808 trager is dan de MTK 6752 van mijn Jiayu S3. En de snapdragon wordt ook nog behoorlijk warm. Anyway.. balen, had meer verwacht van Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Kenzi schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:23:
[...]

Klopt wel wat je zegt, maar je moet Chinezen nooit geloven, die liegen altijd alles bij elkaar. Ik geloof in ieder geval niets van wat ze zeggen ;)

De Chinese cultuur m.b.t. elektronica is blijkbaar een echte oplichtcultuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Nu online
Korte vraag, via mijn broertje ben ik in bezit gekomen van een iOcean X7. Wanneer ik deze accu er uithaal verliest de telefoon enkele percentages aan lading. Zeg zo'n 3-4%, is dat normaal? Moet er wel bij zeggen dat accu/telefoon enkele jaren heeft stil gestaan. Opladen lijkt 'ie verder wel normaal te doen en daarnaast loopt de accu niet extreem snel leeg o.i.d.

Kan er verder helaas ook niet zoveel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 17:19
Zijn er chinese merken welke zich kunnen meten met de betere huidige smartphones? (Samsung s7, note 4 etc)

Niet alleen kwa snelheid maar ook kwa afwerking en kwaliteit scherm.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
C00P schreef op maandag 25 april 2016 @ 00:10:
Zijn er chinese merken welke zich kunnen meten met de betere huidige smartphones? (Samsung s7, note 4 etc)

Jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
C00P schreef op maandag 25 april 2016 @ 00:10:

Ja die zijn er er zeker. De Xiaomi mi5 is er 1 van.

[ Voor 10% gewijzigd door Adipose op 25-04-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynaw schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:52:
Korte vraag, via mijn broertje ben ik in bezit gekomen van een iOcean X7. Wanneer ik deze accu er uithaal verliest de telefoon enkele percentages aan lading. Zeg zo'n 3-4%, is dat normaal? Moet er wel bij zeggen dat accu/telefoon enkele jaren heeft stil gestaan. Opladen lijkt 'ie verder wel normaal te doen en daarnaast loopt de accu niet extreem snel leeg o.i.d.

Kan er verder helaas ook niet zoveel over vinden.
Betekent de accu eruit halen ook dat je de telefoon daarna weer opnieuw opstart? Opstarten kost relatief erg veel energie en dat kan zomaar een paar procent van je accu wegsnoepen.
dutchgio schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:16:
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind zo'n rand juist wat contrast opleveren en daarmee wel chic :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:40:
[...]

Betekent de accu eruit halen ook dat je de telefoon daarna weer opnieuw opstart? Opstarten kost relatief erg veel energie en dat kan zomaar een paar procent van je accu wegsnoepen.
Yup, dat doe ik dan ja. Dan zal het dat wel zijn. Bedankt voor de reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Vandaag mijn Ulefone Power van Banggood ontvangen. Eerste indrukken qua scherm en bouwkwaliteit zijn positief, zal waarschijnlijk eerst een weekje draaien voordat ik een uitgebreidere review achterlaat :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
H-Alien schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:45:
Vandaag mijn Ulefone Power van Banggood ontvangen. Eerste indrukken qua scherm en bouwkwaliteit zijn positief, zal waarschijnlijk eerst een weekje draaien voordat ik een uitgebreidere review achterlaat :)
Mooi! Welke kleur heb je genomen? Hoe zit het met de bezels?

Knip; Dit hoor niet hier maar in prijzen en levertijden.

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 28-04-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Het is een witte geworden (die was in de dag/combi aanbieding).

Over de bezels kan ik kort zijn, die zijn vrij fors met 3mm. Stoort mij niet direct maar mocht je bezels lelijk vinden dan is dit (zeker de witte / wood variant) niet de meest geschikte foon :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Vandaag 'proteger' oleophobic coating binnen gekregen vanuit Japan (en ja, ik smeer het op een chinaphone... ;)) ... Eens kijken of het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
uh, wat?
linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Google is your friend: https://www.ifixit.com/Gu...t+oleophobic+coating/9682

Spulletje tegen vingerafdrukken op je scherm. Om de paar dagen opnieuw aanbrengen lees ik zo her en der. Ik ben wel benieuwd of het werkt. Of het veel nuttiger is dan een klein microvezeldoekje bij je dragen, weet ik niet. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-04-2016 15:43 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Hyp Hyper schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:43:
[...]

Google is your friend: https://www.ifixit.com/Gu...t+oleophobic+coating/9682

Spulletje tegen vingerafdrukken op je scherm. Om de paar dagen opnieuw aanbrengen lees ik zo her en der. Ik ben wel benieuwd of het werkt. Of het veel nuttiger is dan een klein microvezeldoekje bij je dragen, weet ik niet. :)
Merk nu nog weinig verschil. Maar moet het idd een paar dagen aanbrengen. Daarna schijnt het te werken....

Ik hou jullie op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knotski
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:00
Zit al even mee te kijken en op kimovil te Loeren, en heb van morgen even mx4 pro besteld voor 130 Euri
Niet de rapste, well een goed schem en camera met prima accuduur
Zal even review Schrijven als i.e. Zonder import tax binnenkomt (hoop ik) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-10 09:16

jjwa

CZ3 tentmuis

knotski schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 19:15:
Zit al even mee te kijken en op kimovil te Loeren, en heb van morgen even mx4 pro besteld voor 130 Euri
Niet de rapste, well een goed schem en camera met prima accuduur
Zal even review Schrijven als i.e. Zonder import tax binnenkomt (hoop ik) >:)
Mooie prijs!
De 16 GB versie is nog te krijgen, 32 GB is helaas weer terug op zijn oude prijs.
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-meizu-mx4-pro-16gb
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yXGbVyE.png
Vanwege offline navigatie en muziek is zonder SD-slot voor mij 16 GB te weinig, maar het is nog echt veel telefoon voor het geld :).
Pagina: 1 ... 40 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html