Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:04:
[...]

Ubot, Elephone, Vivo, LETV, Xiaomi, ZTE, Bluboo, Umi et cetera hebben er allemaal een handje van om de bezels op renders kleiner te maken dan het daadwerkelijk is. Je zou er maar een dagtaak aan hebben.
Wat Momus wel even wilt duidelijk maken, en persoonlijk sta ik ook volledig achter zijn mening, is dat je moet stoppen met jullie blind te staren op spec's en leuke foto's. Maakt niet uit wat voor merk, maakt niet uit wat voor bezels, maar het mag gezegd worden voor de mensen die voor het eerst zoeken naar een China Smartphone, kijk uit wat je koopt!

Ik heb genoeg phones gehad met superspec's op papier, dan krijg je de phone en boehoe, zo een slechte software, of zoveel hardware problemen dat je er snel spijt van hebt.

Zowel van kleindere als grotere merken, hoewel de grotere merken het over het algemeen beter doen.

Aan alle mensen die nu denken dat ik kleine merken vizeer, ik heb hier nog steeds een no brand S mini clone liggen die het met zijn 512mb ram beter doet dan bv mijn Mlais MX Base.

Kortom (maar dat is maar mijn magere simpele mening) je bent niets met specs en mooie body's als de software of hardware rotslecht is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xiaomi is ook gewoon veelal mid-range qua prijs hoor, high-end zit je naar zo'n gouden ZTE te kijken.
En het kwam er wel gewoon op neer dat het als het bij de bezels al niet klopt, er meer wel niet zal kloppen.
Maarja die argumentatie van jou slaat kant noch wal, je gaat er toch wel tegenin om je eigen gelijk te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Ik bestel een van deze dagen de Blu Pure XL, ook wel bekend als de Gionee Elife E8. Ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 05:03
John Rambo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:44:
Kan ik nog iemand blij maken met 3 screenprotectors voor de Meizu M2 mini?
Ja!
Ik stuur je even een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
Pseudoc schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 06:24:
[...]

Ja!
Ik stuur je even een pm.
Ze zijn al weg, helaas

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 20:11
Vandread schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:11:
[...]

Heb je de 5 of de 5,5?
Zie die nu voor erg weinig bij Mediamarkt voorbij komen:
www.mediamarkt.nl/nl/prod...-idol-3-5-5--1376678.html
Ik heb de 5.5 uiteraard de 4.7 specs zijn wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
DonnieDoezoe schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:30:
[...]
Ik heb de 5.5 uiteraard de 4.7 specs zijn wat minder
Hoe bevalt die? Voor die prijs hoef je je niks uit china te halen :D
Lees alleen dat die nog wel eens slugish aanvoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik heb mijn Doogee X5 pro ontvangen. Tot nu toe 2 dagen gebruikt maar ik ben positief verrast. Telefoon voelt naar mijn mening erg vlot aan en heeft weinig bloatware. Alle apps werken en bluetooth en 4G werken ook prima. De camera is slecht en vooral bij schemering moet je er niks van verwachten.

Nu heb ik een paar Benchmarks gedraait zowel Antutu (~20000) en AndEbench (~3000) daarvan zijn de scores toch iets wat teleurstellend vooral van AndEbench. Maar de scores zijn weinig representatief voor normaal gebruik. Het menu werkt soepel ook internetten of mail checken werkt allemaal erg vlot.

De accuduur tot zover is ongeveer even goed als mijn oude nexus 5, voldoende maar zeker niet uitmuntend.
Al met al naar mijn mening (tot nu toe) een degelijke telefoon voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
bottom line schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:03:
[...]

Probeer dan een rom te flashen via je computer? Hoeft toch niet via je sd kaart? :)
Via command promt bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Kaya10 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:15:
[...]

Heb je op XDA gekeken bij de verschillende ZTE Z9 mini topics.
Er zijn er daar meerdere waar een instalatie process staat uitgelegt.

link1
link2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:43
Kaya10 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:15:
[...]

http://spflashtool.com/
Stuur me anders een pm als je tijd hebt. Dan help ik je hier wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
bottom line schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:31:
[...]

http://spflashtool.com/
Stuur me anders een pm als je tijd hebt. Dan help ik je hier wel mee ;)
Spflashtool voor een qualcomm device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:43
Momus schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:36:
[...]

Spflashtool voor een qualcomm device?
Geen idee :+
Dan moet het op een andere manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:16
Ik heb een review van een china phone gemaakt op m'n reviewblog ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RZ6LDZY.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G3vtSbb.png

Reviewblog: [Review] Doogee Y100 Plus Smartphone

De Doogee Y100 Plus, een degelijke goed aanvoeldende 5.5" smartphone. Die stabiel werkt maar met matige camera. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Laatst online: 14-08 15:58
Iemand ervaringen met de bluboo xtouch? Of bluboo in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
tokko1 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 09:40:
Ik heb een review van een china phone gemaakt op m'n reviewblog ;)

[afbeelding]
[afbeelding]

Reviewblog: [Review] Doogee Y100 Plus Smartphone

De Doogee Y100 Plus, een degelijke goed aanvoeldende 5.5" smartphone. Die stabiel werkt maar met matige camera. :)
Goed bezig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:54
Vandread schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:16:
[...]

Toch nog wel vanaf 259 euro hoor die Alcatel . Was het maar zo'n feest

De Doogee Y100 heb ik ook lang over zitten twijfelen. Het ging bij mij tussen die Doogee en de Ecoo e04. De Doogee kwam bij mij solider over met dat gorilla glass. Maar ben mi toch voor de Ecoo gegaan, plastic fantastic en betere specs.
Octa core 1.7ghz, 3 gb ram, waar vind je dat nog voor 116 ballen?

Ook meteen bij Ali flip case hoes, a must have, en extra batterijen besteld.
Alles is reeds opgestuurd behalve de foon grrrrr
Nadeel bij de Ecoo zal wel de batterijduur zijn. Ondanks de 3000 mh. Mediateks vreten stroom las ik, zal zeker bij de octa core zo zijn.

Nadeel vind ik tot nu toe bij mijn ervaringen met Chinese smartphones dat ik om het half jaar een nieuwe batterij erin moet doen.
Is dat normaal bij alle smartphones bij gemiddeld gebruik? Heb alleen ervaring met chinese pulp foons

[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 18-11-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 14:32
Mijn Xiaomi m2s is nu bijna 2 jaar oud en mijn Zopo zp999 bijna 1, beiden hebben nog hun originele batterij en vertonen geen tekenen van slijtage.
Worden zeer intensief gebruikt.
Harribo schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:38:
[...]

De Doogee Y100 heb ik ook lang over zitten twijfelen. Het ging bij mij tussen die Doogee en de Ecoo e04. De Doogee kwam bij mij solider over met dat gorilla glass. Maar ben mi toch voor de Ecoo gegaan, plastic fantastic en betere specs.

Nadeel bij de Ecoo zal wel de batterijduur zijn. Ondanks de 3000 mh. Mediateks vreten stroom las ik, zal zeker bij de octa core zo zijn.

Nadeel vind ik tot nu toe bij mijn ervaringen met Chinese smartphones dat ik om het half jaar een nieuwe batterij erin moet doen.
Is dat normaal bij alle smartphones bij gemiddeld gebruik? Heb alleen ervaring met chinese pulp foons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
[...]

Ik ben nu met de derde generatie Jiayu bezig, voor de huidige S3 de G4 en de G3 allen met tegen de 3000mA batterijen en altijd minimaal makkelijk een dag met intensief gebruik.
Nog geen batterijen hoeven te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
[...]

Mijn Redmi Note 4G ging na een jaar iets minder lang mee dan toen hij net nieuw was (2 dagen i.p.v 2,5 dag). Maar het is ook lastig om te zeggen of dat nu aan de accu lag of aan de rom. Tussen MIUI 5 en 6 zat bijvoorbeeld een groot verschil (van 1,5 naar 2,5 dag).

Een accu vervangen is ook geen probleem meestal (5-10 dollar).

Bij een goedkoper toestel zal er uiteraard bezuinigd worden op de onderdelen en misschien ook op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
http://www.doogee.cc/info2-detail.php?InfoId=26

Toe maar... Werd tijd...

Tot nu toe:
Camera vanuit andere apps te benaderen.
Alle apps te installeren

[ Voor 35% gewijzigd door Shoarma1998 op 18-11-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:40:
Xiaomi redmi note 2 pro, gaat om en nabij de 172 dollar kosten.
Dat ziet er helemaal goed uit, behalve weer MediaTek :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Ok, mijn letv l1 is binnen sinds gisteren.
Prima dingetje tot een uur of 2 terug. Elke keer na scherm unlocken, komt er spam in beeld via de browser.
Als ik dat wegklik komt er bij whatsapp een add in beeld die weer weg moet...
Iemand een idee hoe ik dat kan fixen op een manier die ik *meganoob* snap? zonder te rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
jernij schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:38:
Ok, mijn letv l1 is binnen sinds gisteren.
Prima dingetje tot een uur of 2 terug. Elke keer na scherm unlocken, komt er spam in beeld via de browser.
Als ik dat wegklik komt er bij whatsapp een add in beeld die weer weg moet...
Iemand een idee hoe ik dat kan fixen op een manier die ik *meganoob* snap? zonder te rooten...
Ik heb hetzelfde gehad op de Meizu M2 mini. Ik ben er lang mee bezig geweest maar is mij nooit gelukt. Enige oplossing was een wipe en installatie van een nieuwe rom.

Sowieso gaat het je zonder rooten niet lukken ben ik bang. Je kunt vanalles proberen, adware programma's downloaden uit de play store enz, maar ook hier heb je eigenlijk root voor nodig om goed te scannen.

Mocht je een oplossing vinden dan hoor ik het graag.

Sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Laatst online: 16:28
M'n dochter heeft net haar Ulefone Paris binnen. Eerste indruk is erg goed. Snel en wat een mooi scherm! En dan te bedenken dat het geen full hd is. Lichtgewicht toestel ook. 118 euro. Aanrader!!
Dat er geen of weinig updates komen zitten we niet over in bij zo'n goedkoop toestel.
De accu is maar 2250 mAh maar ze krijgt wel een kleine powerbank mee van me, voor er in haar schooltas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jernij
John Rambo schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:42:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad op de Meizu M2 mini. Ik ben er lang mee bezig geweest maar is mij nooit gelukt. Enige oplossing was een wipe en installatie van een nieuwe rom.

Sowieso gaat het je zonder rooten niet lukken ben ik bang. Je kunt vanalles proberen, adware programma's downloaden uit de play store enz, maar ook hier heb je eigenlijk root voor nodig om goed te scannen.

Mocht je een oplossing vinden dan hoor ik het graag.

Sterkte
Zou backup en reset helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
jernij schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:27:
[...]

Zou backup en reset helpen?
Nee. Die adware zit ingebakken in je toestel en komt dus weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Momus schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:28:
[...]

Nee. Die adware zit ingebakken in je toestel en komt dus weer terug.
waarom komt het dan pas na een dag en niet direct?

Edit, waar staat die handleiding om te rooten ook alweer (zal toch maar moeten, slik)

[ Voor 15% gewijzigd door jernij op 18-11-2015 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
jernij schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:29:
[...]

waarom komt het dan pas na een dag en niet direct?

Edit, waar staat die handleiding om te rooten ook alweer (zal toch maar moeten, slik)
Is het mogelijk om de rom te downloaden van de officiële website? Anders zou het makkelijkst zijn om vanuit de recovery een wipe te doen en een nieuwe rom te flashen. Ik ben niet bekend met letv dus ik weet niet wat daar handig of gebruikelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
John Rambo schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:56:
[...]

Is het mogelijk om de rom te downloaden van de officiële website? Anders zou het makkelijkst zijn om vanuit de recovery een wipe te doen en een nieuwe rom te flashen. Ik ben niet bekend met letv dus ik weet niet wat daar handig of gebruikelijk is.
Ik heb toch backup en reset gedaan, ellende... Nu werkt de launcher niet meer ;-) Andere erop geknald.
bijna alle apps weer erop nu, maar geen last meer van de spam vooralsnog

• Shoarma1998
Erg benieuwd naar de aankomende vivo xshot...

http://www.gizchina.com/2...er-and-large-camera-lens/

• John Rambo
jernij schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:16:
[...]

Ik heb toch backup en reset gedaan, ellende... Nu werkt de launcher niet meer ;-) Andere erop geknald.
bijna alle apps weer erop nu, maar geen last meer van de spam vooralsnog
Als die zooi ingebakken zit in je rom heb je wel kans dat het weer terugkomt. Ik had bij mijn Meizu M2 het idee dat het of in de rom zat ingebakken vanuit de webshop of dat het door Vroot kwam, ik heb niet kunnen achterhalen wat het nou was.

De Meizu kwam bij DealExtreme vandaan overigens...

[ Voor 4% gewijzigd door John Rambo op 19-11-2015 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de Meizu Pro 5, ik heb er een review van geschreven: productreview: Meizu Pro 5 Zwart review door Adipose.

• jasonvk
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-01 13:34
Ik heb inmiddels een doogee F5 binnen is de indruk is ok. Ik kom van een iphone 5s af dus de doogee is wel een stuk groter. De vingerafdrukscanner werkt matig in vergelijking. Ik heb ook wat problemen met smsjes ontvangen ,is wel makelijk als het werkt ivm whatsapp activeren, internet bankieren ed

Verwijderd

YsWDesign schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:34:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de Meizu Pro 5, ik heb er een review van geschreven: productreview: Meizu Pro 5 Zwart review door Adipose.
leuk om lezen! wel jammer dat je niet in het 'menu' kan terechtkomen.
is er toch geen bepaalde toetsactie die dit mogelijk maakt?

• Adipose
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:00:
[...]

leuk om lezen! wel jammer dat je niet in het 'menu' kan terechtkomen.
is er toch geen bepaalde toetsactie die dit mogelijk maakt?
Nee, niet dat ik gevonden heb en het is ook nergens in de instellingen te vinden. De enige manier om daar toch te komen is de smartTouch functie gebruiken, zoals ik ook in de review geschreven heb. Dat werkt prima, maar ik gebruik die functie alleen als ik echt het menu in moet, anders staat het te veel in de weg.

Verwijderd

YsWDesign schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:15:
[...]

Nee, niet dat ik gevonden heb en het is ook nergens in de instellingen te vinden. De enige manier om daar toch te komen is de smartTouch functie gebruiken, zoals ik ook in de review geschreven heb. Dat werkt prima, maar ik gebruik die functie alleen als ik echt het menu in moet, anders staat het te veel in de weg.
https://meizufans.eu/forum/topic/1058/menu-key/2

blijkbaar omhoog swipen van de homebutton zou moeten werken?

• Adipose
Werkt niet.
YsWDesign schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:15:
[...]

Android zelf heeft de menu knop uitgefaseerd, als vervanging daarvan zie je in apps nu veelal rechtsboven een knop om alsnog dezelfde opties te krijgen die je eerder door de menuknop in te drukken kreeg. In apperaten met menuknop zou je dan nog gewoon de menuknop kunnen gebruiken, of beide hebben. Apperaten zonder zouden altijd die knop rechtsboven moeten hebben.

Gaat het om standaard apps? Anders zijn die apps mogelijk niet zo gemaakt, of je mlet ergens kunnen forceren(??) dat die indeling gebruikt wordt.

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 20:11
Vandread schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:16:
[...]

Lees alleen dat die nog wel eens slugish aanvoelt?
Hij is echt top! Helemaal voor de prijs.

Ik had m als 2e telefoon, maar dat hoeft nu niet meer. knip

[ Voor 11% gewijzigd door The Wizard op 20-11-2015 15:16 ]

• Adipose
dutchgio schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:02:
[...]

Android zelf heeft de menu knop uitgefaseerd, als vervanging daarvan zie je in apps nu veelal rechtsboven een knop om alsnog dezelfde opties te krijgen die je eerder door de menuknop in te drukken kreeg. In apperaten met menuknop zou je dan nog gewoon de menuknop kunnen gebruiken, of beide hebben. Apperaten zonder zouden altijd die knop rechtsboven moeten hebben.

Gaat het om standaard apps? Anders zijn die apps mogelijk niet zo gemaakt, of je mlet ergens kunnen forceren(??) dat die indeling gebruikt wordt.
In de meeste apps is het menu wel te bereiken, maar in bijvoorbeeld titanium backup is er geen mogelijkheid toe, alleen de smartTouch functie.

• Shoarma1998

Verwijderd

Zou 110 dollar moeten kosten.
Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/2015/11/Pepsi-Phone-P1.jpg?w=640

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Ziet er goed uit voor die prijs!
Hier een artikel van GSM Arena :
http://m.gsmarena.com/pep...int_reader-news-15099.php

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Ik heb nog niemand die Vivo X6 zien noemen, er zijn vooralsnog voornamelijk geruchten omtrent de X6, maar ik heb stiekem wel hoop dat dit een leuke gaat worden:

http://www.gizchina.com/2...mediatek-chipset-variant/

"Find what you love and let it kill you"

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
M-Opensource schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:31:
Ik heb nog niemand die Vivo X6 zien noemen, er zijn vooralsnog voornamelijk geruchten omtrent de X6, maar ik heb stiekem wel hoop dat dit een leuke gaat worden:

http://www.gizchina.com/2...mediatek-chipset-variant/
Dit is inderdaad een knap toestel. Alleen zal 4G op 800 mhz (kpn) er wel weer niet op zitten. Dit hebben we hier wel nodig in mijn gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lol161
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 01:17:
Ik bestel een van deze dagen de Blu Pure XL, ook wel bekend als de Gionee Elife E8. Ben zeer benieuwd!
Ik ben de trotse eigenaar van een Gionee elife e7 en ik moet zeggen dat dit werkelijk mijn beste smartphone ooit is.
Ondertussen is hij al wat gedateerd, maar hij kan nog perfect mee. Top aankoop geweest.

Veel plezier met de E8 alleszins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
John Rambo schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:54:
[...]

Als die zooi ingebakken zit in je rom heb je wel kans dat het weer terugkomt. Ik had bij mijn Meizu M2 het idee dat het of in de rom zat ingebakken vanuit de webshop of dat het door Vroot kwam, ik heb niet kunnen achterhalen wat het nou was.

De Meizu kwam bij DealExtreme vandaan overigens...
Inderdaad, het is er weer.... Iemand in de buurt van 7462 die dit kan oplossen? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
jernij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:13:
[...]

Inderdaad, het is er weer.... Iemand in de buurt van 7462 die dit kan oplossen? :-(
Kan je even je toestelgegevens doorgeven? Type aanduiding / versie enz.

De gewone LeTV L1, niet de Pro neem ik aan?

[ Voor 7% gewijzigd door John Rambo op 20-11-2015 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Levt L1 x600 3gb 16 gb, niet de pro inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
jernij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:43:
Levt L1 x600 3gb 16 gb, niet de pro inderdaad
Je hebt een paar opties, helaas geen van allen echt noob friendly.

Wat je als eerste zou kunnen proberen is je toestel rooten en dan proberen met wat spyware programma's de zooi er af te halen (werkte bij mij niet). Je moet dan 1 of meerdere root programma's proberen totdat je succesvolle root hebt. Framaroot, Kingroot enz. Gebruik GEEN Vroot! Nadat je root hebt kan je uit de playstore adware removers downloaden en kijken of je het er af krijgt.

Optie 2 is nog wat rigoureuzer maar mogelijk wel de beste, en dat is om de software opnieuw te installeren. Nogmaals, ik ben niet bekend met LeTV. Voor deze methode zou je op zoek moeten naar de originele rom. Ik heb even zitten kijken maar volgens mij heeft LeTV alleen een Chinese website? Op needrom staan wel wat roms voor de X600: http://www.needrom.com/category/others/i-j-k-l/letv/

Neem bijvoorbeeld deze rom, deze is het makkelijkst: http://www.needrom.com/download/letv-x600/
1.copy ****.zip to root folder of the phone SD card (no need to unzip).
2.Turn off the phone, then keep pressing power button and volume+ button until the robot icon appear, then press power button again
3.Press the volume- to move up and down to choose“wipe data/factory reset”, then press volume+ button to confirm.
4.Choose “yes—delete all user data”, then press volume+ button to enter the page as below.
5.It will enter below page after finishing delete all user data.
6.Then choose“apply update from sdcard”
7.Find and select the ROM, press volume+ to enter the page as below.
8.Please make sure the power is sufficient during the upgrading. It will showed as below when the upgrading finished.
9.Choose “reboot system now”,then press volume+ button to reboot your phone.
Dit zou vrijwel gegarandeerd je zooi moeten verwijderen. Uiteraard is dit wel allemaal op eigen risico :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
John Rambo schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:57:
[...]

Je hebt een paar opties, helaas geen van allen echt noob friendly.

Wat je als eerste zou kunnen proberen is je toestel rooten en dan proberen met wat spyware programma's de zooi er af te halen (werkte bij mij niet). Je moet dan 1 of meerdere root programma's proberen totdat je succesvolle root hebt. Framaroot, Kingroot enz. Gebruik GEEN Vroot! Nadat je root hebt kan je uit de playstore adware removers downloaden en kijken of je het er af krijgt.

Optie 2 is nog wat rigoureuzer maar mogelijk wel de beste, en dat is om de software opnieuw te installeren. Nogmaals, ik ben niet bekend met LeTV. Voor deze methode zou je op zoek moeten naar de originele rom. Ik heb even zitten kijken maar volgens mij heeft LeTV alleen een Chinese website? Op needrom staan wel wat roms voor de X600: http://www.needrom.com/category/others/i-j-k-l/letv/

Neem bijvoorbeeld deze rom, deze is het makkelijkst: http://www.needrom.com/download/letv-x600/

[...]

Dit zou vrijwel gegarandeerd je zooi moeten verwijderen. Uiteraard is dit wel allemaal op eigen risico :+
Ik ga eerst nog ff met geekbuying in conclaaf... Paypal inzetten, heb immers niet gekregen wat ik besteld heb, een werkende telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
jernij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:02:
[...]

Ik ga eerst nog ff met geekbuying in conclaaf... Paypal inzetten, heb immers niet gekregen wat ik besteld heb, een werkende telefoon....
Ik kom tegenwoordig nooit meer in Riessen, anders had ik je graag geholpen. Mogelijk is er iemand in de buurt die je wel kan helpen. Ik zie dat er ook een TWRP recovery voor de 600 is. Mocht iemand je willen helpen dan zou je kunnen vragen of hij deze er gelijk op zet, dan kan je ook backups maken.

Henig an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
John Rambo schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:07:
[...]

Ik kom tegenwoordig nooit meer in Riessen, anders had ik je graag geholpen. Mogelijk is er iemand in de buurt die je wel kan helpen. Ik zie dat er ook een TWRP recovery voor de 600 is. Mocht iemand je willen helpen dan zou je kunnen vragen of hij deze er gelijk op zet, dan kan je ook backups maken.

Henig an
Haha, ja ik hoop iemand te vinden mocht het niets worden met geekbuying....
Thanks for answering!

Kallum an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
jernij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:02:
[...]

Je hebt toch gewoon een werkende telefoon? Als je geen moeite wil doen, kun je beter een telefoon bij de Mediamarkt halen, in plaats van in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:16:
[...]

Je hebt toch gewoon een werkende telefoon? Als je geen moeite wil doen, kun je beter een telefoon bij de Mediamarkt halen, in plaats van in China.
Bedankt voor je bijdrage! Dit heeft me echt enorm geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Afbeeldingslocatie: http://kind.suicideproject.org/wp-content/uploads/2013/10/aa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:16:
[...]

Een telefoon waar om de haverklap reclame op komt die de werking belemmert, noem ik geen werkende telefoon. Met wat je daarna aanhaalt heb je wel een punt vind ik... als je een telefoon bestelt uit China moet je je ervan bewust zijn dat de kans groot is dat je moet tweaken ;).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Largamelion schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:33:
[...]
Een telefoon waar om de haverklap reclame op komt die de werking belemmert, noem ik geen werkende telefoon. Met wat je daarna aanhaalt heb je wel een punt vind ik... als je een telefoon bestelt uit China moet je je ervan bewust zijn dat de kans groot is dat je moet tweaken ;).
Het is absoluut irritant, maar het belemmert de werking natuurlijk niet.
Ik begrijp mensen gewoon niet, die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, gaan importeren uit China en bij de webshop gaan klagen als er iets niet naar de smaak is. Weet waar je aan begint, lees je in en fix dat soort marginale problemen gewoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
En enorm verouderde processor, MTK6592, en voor de verandering geshopte bezels.
Lijkt me niet bepaald een verstandige koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:35:
[...]

Het is absoluut irritant, maar het belemmert de werking natuurlijk niet.
Ik begrijp mensen gewoon niet, die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, gaan importeren uit China en bij de webshop gaan klagen als er iets niet naar de smaak is. Weet waar je aan begint, lees je in en fix dat soort marginale problemen gewoon zelf.
Het belemmert de werking niet, maar wel rete irri...
Verder is dit niet iets wat ik verwacht of zou dat normaal zijn spam Enzo.... Moeite wil ik wel doen, maar geen idee hoe.... Buiten dat ben ik bang dat ik de boel sloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
jernij schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:52:
[...]

Het belemmert de werking niet, maar wel rete irri...
Verder is dit niet iets wat ik verwacht of zou dat normaal zijn spam Enzo.... Moeite wil ik wel doen, maar geen idee hoe.... Buiten dat ben ik bang dat ik de boel sloop...
Dit is wel een extreem gevalletje. Een hoop Chinese bloatware en soms een reclame in de notificationbalk ben ik wel gewend, maar na elke unlock twee reclames weg moeten schuiven, lijkt me erg irritant en ik weet niet of je dát had kunnen verwachten. Ben bang dat je toch een goede root-handleiding moet gaan zoeken. Als je dat zorgvuldig doet, kun je niks slopen. Écht hopeloos bricken kan nog best lastig zijn. :)
(is, meen ik, alleen Momus de laatste tijd gelukt met, naar ik meen, een ZTE V5)

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-11-2015 09:58 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
De Jiayu S3 had ook adware aan boord, zie het als een verdien model, ze zullen daarmee gesponsord worden.
Alleen daar was het redelijk gemakkelijk te verwijderen als je wist wat je moest doen, die was standaard met root en superuser opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Mehari72 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:00:
De Jiayu S3 had ook adware aan boord, zie het als een verdien model, ze zullen daarmee gesponsord worden.
Alleen daar was het redelijk gemakkelijk te verwijderen als je wist wat je moest doen, die was standaard met root en superuser opties.
LeTV komt 100% niet met adware aan boord. Het kan zijn dat de reseller er een custom rom opgezet heeft met adware maar de originele rom heeft dat niet.

(de originele rom heeft dan wel weer een hoop functies die niet zullen werken in Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Hyp Hyper schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:57:
[...]

Dit is wel een extreem gevalletje. Een hoop Chinese bloatware en soms een reclame in de notificationbalk ben ik wel gewend, maar na elke unlock twee reclames weg moeten schuiven, lijkt me erg irritant en ik weet niet of je dát had kunnen verwachten. Ben bang dat je toch een goede root-handleiding moet gaan zoeken. Als je dat zorgvuldig doet, kun je niks slopen. Écht hopeloos bricken kan nog best lastig zijn. :)
(is, meen ik, alleen Momus de laatste tijd gelukt met, naar ik meen, een ZTE V5)
Haha ja, die was echt reddeloos verloren. Denk trouwens dat je dat bij een Qualcomm device wat makkelijker voor elkaar krijgt dan bij een Mediatek device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:05
Sinds gisteren de letter 1s x500 binnen, en ben onder de indruk! Zal dit weekend een wat uitgebreider verslag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:41:
[...]

En enorm verouderde processor, MTK6592, en voor de verandering geshopte bezels.
Lijkt me niet bepaald een verstandige koop.
Je vergeet voor gemakshalve het bedrag dat ervoor gevraagd wordt, het materiaal dat toegepast is, het grote van het scherm en de resolutie. Onrealistische verwachtingen hebben is ook een kunst op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:29:
[...]

Je vergeet voor gemakshalve het bedrag dat ervoor gevraagd wordt, het materiaal dat toegepast is, het grote van het scherm en de resolutie. Onrealistische verwachtingen hebben is ook een kunst op zich.
En jij vergeet gemakshalve even dat de resellers er wat bovenop gaan gooien, die 110$ alleen geldt voor de eerste batch en dat hij daarna naar de 200$ gaat. En dan heb je ineens een oninteressante telefoon prijstechnisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:36:
[...]

En jij vergeet gemakshalve even dat de resellers er wat bovenop gaan gooien, die 110$ alleen geldt voor de eerste batch en dat hij daarna naar de 200$ gaat. En dan heb je ineens een oninteressante telefoon prijstechnisch gezien.
Van 110 naar 200 dollar, yeah right. Aannames die nergens op gebaseerd zijn. Het bedrag dat er bovenop komt ligt vaak tussen de 30-50 dollar, afhankelijk bij welke webshop je het koopt. Maar low budget smartphones waar nog eens 90 dollar winst op gemaakt moet worden exclusief verzendkosten is zeer onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:41:
[...]

Van 110 naar 200 dollar, yeah right. Aannames die nergens op gebaseerd zijn. Het bedrag dat er bovenop komt ligt vaak tussen de 30-50 dollar, afhankelijk bij welke webshop je het koopt. Maar low budget smartphones waar nog eens 90 dollar winst op gemaakt moet worden exclusief verzendkosten is zeer onrealistisch.
The Pepsi Phone P1s comes in Blue, Gold and Silver colors and is available for order through crowdfunding campaign on jd.com in China. Early bird offer of 499 yuan (Rs. 5170 / US$ 78 approx.) is sold out, but you can still order one at 699 yuan (Rs. 7250 / US$ 110 approx.), which is limited to 1000 orders. If this sells out, there will be another 1000 units up for grabs at 999 yuan, after that it will be available at 1299 yuan till the funding ends. It also comes with a protective cover, USB cable and a charger, and you can also choose the color of the phone when ordering. The company aims to reach the goal of 3,000,000 Yuan (US$ 46,9950 approx.) by December 3rd.

http://www.fonearena.com/...print-sensor-for-110.html

Dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:42:
[...]

The Pepsi Phone P1s comes in Blue, Gold and Silver colors and is available for order through crowdfunding campaign on jd.com in China. Early bird offer of 499 yuan (Rs. 5170 / US$ 78 approx.) is sold out, but you can still order one at 699 yuan (Rs. 7250 / US$ 110 approx.), which is limited to 1000 orders. If this sells out, there will be another 1000 units up for grabs at 999 yuan, after that it will be available at 1299 yuan till the funding ends. It also comes with a protective cover, USB cable and a charger, and you can also choose the color of the phone when ordering. The company aims to reach the goal of 3,000,000 Yuan (US$ 46,9950 approx.) by December 3rd.

http://www.fonearena.com/...print-sensor-for-110.html

Dus.
Het is dus eerst 79 dollar, daarna 110 dollar en als laatst 210 dollar (wat in een aantal nieuwsberichten verzwegen wordt). Zolang je bij de eerste 2000 zit is het een prima bedrag. Daarna niet meer. Overigens is de oude mediatek processor in de praktijk volgens meerdere reviewers beter dan zijn opvolger uit de 6700 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Mivadebe schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:20:
Sinds gisteren de letter 1s x500 binnen, en ben onder de indruk! Zal dit weekend een wat uitgebreider verslag doen.
Verbaasde me al dat er nog weinig/niks over dit toestel gezegd was! Kijk uit naar het uitgebreidere verslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
In het kort:
Bouwkwaliteit:
Dikke prima! Voelt heel degelijk aan

Vormgeving:
Ik ben niet helemaal fan van de kleur, maar light goed in de hand. Niet te groot ondanks 5.5 inch

Scherm:
Scherp en prima kleurweergave op eerste gezicht.

Functionaliteit:
Vingerafdrukscanner is enorm snel en nauwkeurig
Camera lijk ook goed te zijn. Kleuren kunnen iets beter. Focust snel...
GPS: fix binnen een paar seconden
IR Remote: werkt ook heel handig. Je kan op op merk meerdere remotes toevoegen.
Geluidskwaliteit: is bijzonder goed!

Accuduur:
Hier kan ik nog niet veel over zeggen. Zit sinds vanochtend 6:00 op 60% met gemiddeld gebruik (radio aan).

Het enige waar ik misschien wat over te klagen heb: De ROM. Voornamelijk het hoge gehalte 'chinees'. Er is nog geen internationale versie beschikbaar. Wel Engelstalsig met wat fouten in de vertaling. De launcher kan je gelukkig vervangen door een naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mivadebe schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:24:
In het kort:
Bouwkwaliteit:
Dikke prima! Voelt heel degelijk aan

Vormgeving:
Ik ben niet helemaal fan van de kleur, maar light goed in de hand. Niet te groot ondanks 5.5 inch

Scherm:
Scherp en prima kleurweergave op eerste gezicht.

Functionaliteit:
Vingerafdrukscanner is enorm snel en nauwkeurig
Camera lijk ook goed te zijn. Kleuren kunnen iets beter. Focust snel...
GPS: fix binnen een paar seconden
IR Remote: werkt ook heel handig. Je kan op op merk meerdere remotes toevoegen.
Geluidskwaliteit: is bijzonder goed!

Accuduur:
Hier kan ik nog niet veel over zeggen. Zit sinds vanochtend 6:00 op 60% met gemiddeld gebruik (radio aan).

Het enige waar ik misschien wat over te klagen heb: De ROM. Voornamelijk het hoge gehalte 'chinees'. Er is nog geen internationale versie beschikbaar. Wel Engelstalsig met wat fouten in de vertaling. De launcher kan je gelukkig vervangen door een naar keuze.
Het zou enorm helpen als we er ook een toestel naam bij zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:59:
[...]

Het zou enorm helpen als we er ook een toestel naam bij zouden krijgen.
Staat er enkele posts boven.
LeTV 1S X500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-08 20:31
Lol161 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 00:01:
[...]

Ik ben de trotse eigenaar van een Gionee elife e7 en ik moet zeggen dat dit werkelijk mijn beste smartphone ooit is.
Ondertussen is hij al wat gedateerd, maar hij kan nog perfect mee. Top aankoop geweest.

Veel plezier met de E8 alleszins!
Mooi om te horen!

Zelf twijfel ik nog enerzijds.
Amazon hanteert een slechte koers. Ik zou dan 360 euro moeten betalen + verzending binnen de VS naar familie (ze verzenden niet daarbuiten). Dan nóg een keer, richting Nederland. Daarna nog de invoerrechten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik zit te twijfelen tussen de Elephone P80000 of de Xiaomi Note 2, die laatste heeft geen Gorilla glass toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gorilla Glass is ook maar een marketing term. De keuze is tussen een C-merk, Elephone en een A-merk, Xiaomi.
Zonder enige twijfel de Redmi Note 2 prefereren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ja ik had iets dieper in gelezen net op de p8000 die valt toch best wel tegen op vlakken die ik belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:34:
Ja ik had iets dieper in gelezen net op de p8000 die valt toch best wel tegen op vlakken die ik belangrijk vind.
Software support is heel belangrijk, altijd xiaomi kiezen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
Hoi John,

Volgens mij is LeTV van plan het redelijk 'groots' aan te pakken met deze telefoons. Ze brengen wekelijks firmware updates uit. De software zelf is verder niets mis mee op het feit na dat ze (nog) geen internationale ROM hebben. Ze hebben inmiddels wel al lemall in de US geopend, dus kwestie van tijd verwacht.

Na de eerste dag kan ik alleen maar zeggen dat de X500 mijn verwachtingen overtreft. Ter referentie: Ik kom van een Xiaomi 1S, en ik ben geen fan van MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

John Rambo schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:45:
[...]

Software support is heel belangrijk, altijd xiaomi kiezen dus
Dat is zeker zo. Zit dat met Doogee of UMI ook wel snor?

[ Voor 10% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-11-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 19:06:
[...]

Dat is zeker zo. Zit dat met Doogee of UMI ook wel snor?
Ik denk dat weinig bedrijven het update niveau halen van xiaomi met wekelijkse updates. Bij de meeste bedrijven mag je in je handen knijpen als je een paar updates krijgt voor je telefoon. Bij budget telefoons zal dat alleen maar magerder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

John Rambo schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:04:
[...]

Ik denk dat weinig bedrijven het update niveau halen van xiaomi met wekelijkse updates. Bij de meeste bedrijven mag je in je handen knijpen als je een paar updates krijgt voor je telefoon. Bij budget telefoons zal dat alleen maar magerder zijn.
Umi Iron is toch niet echt budget telefoon? ik ben nog meer kwijt voor de Iron dan de Note2 prime (uit eu warehouses) Ik twijfel nu nog tussen die twee eigenlijk.

176,06 voor de note 2 prime 32gb versie (met verzekering)
178,25 voor de Umi Iron (met 32gb tf kaart)

[ Voor 8% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-11-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:15:
[...]

Umi Iron is toch niet echt budget telefoon? ik ben nog meer kwijt voor de Iron dan de Note2 prime (uit eu warehouses) Ik twijfel nu nog tussen die twee eigenlijk.
UMI is ook niet het meest betrouwbare merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:15:
[...]

176,06 euro voor de note 2 prime 32gb versie (met verzekering)
178,25 voor de Umi Iron (met 32gb tf kaart)
Waarom wil je de 32GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:17:
[...]

UMI is ook niet het meest betrouwbare merk.
Maar hij ziet er wel gelikt uit met goede specs. Maar goed Xiaomi is beter aan te raden dus?
Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:25:
[...]

Waarom wil je de 32GB versie?
Omdat het kan.. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-11-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:25:
[...]

Maar hij ziet er wel gelikt uit met goede specs. Maar goed Xiaomi is beter aan te raden dus?
Je moet je niet blindstaren op specs. Xiaomi is gewoon kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:25:
[...]

[...]

Omdat het kan.. ;)
Nou ja, ik zeg het omdat er amper verschil zit tussen de 16GB en 32GB versie, maar je wel ruim meer betaalt voor de 32GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:27:
[...]

Nou ja, ik zeg het omdat er amper verschil zit tussen de 16GB en 32GB versie, maar je wel ruim meer betaalt voor de 32GB versie.
Ik heb mijn plafond op 200 ingesteld, dus vandaar pak/wil ik de 32gb versie, dan kom ik nog aardig onder de 200 uit vanuit een EU warehouse. Maar goed Xiaomi it is.

En

16gb = €152.41
32gb = €166.70 (163,31 voor de zwarte) maar ik wil wit.

Vind het ''ruime'' nog wel meevallen.

[ Voor 23% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-11-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:28:
[...]

Ik heb mijn plafond op 200 ingesteld, dus vandaar pak/wil ik de 32gb versie, dan kom ik nog aardig onder de 200 uit vanuit een EU warehouse. Maar goed Xiaomi it is.

En

16gb = €152.41
32gb = €166.70 (163,31 voor de zwarte) maar ik wil wit.

Vind het ''ruime'' nog wel meevallen.
Waar haal je die prime voor die prijs uit een EU warehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:34:
[...]

Waar haal je die prime voor die prijs uit een EU warehouse?
Gearbest. Die 2.2Ghz is toch de ''advanced edition'' / ''prime'' ?

Maar goed hij is besteld, even afwachten dus.

[ Voor 14% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-11-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:36:
[...]

Gearbest. Die 2.2Ghz is toch de prime versie?
Jazeker. Bijzondere wisselkoers hanteren ze. Overigens gaat het afrekenen in dollars en ligt je prijs wel een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Momus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:40:
[...]

Jazeker. Bijzondere wisselkoers hanteren ze. Overigens gaat het afrekenen in dollars en ligt je prijs wel een stuk hoger.
Ja ik snapte er niks van, in dollar prijs lag was hij duurder dan in euro's. Beetje wazig.
Omgerekend 185 met snellere verzending + verzekering kwijt. Maar komt wel goed.

[ Voor 16% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-11-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Laatst online: 22:25
Algemeen flash vraagje: Ik krijg binnenkort mijn Umi emax mini binnen. Dit lijkt een TCL build te zijn en qua specs (afgezien van kleine verschillen in netwerkfrequenties) 1-op-1 een kloon van de TCL 3s M3G. Ik vroeg me nu af of het mogelijk is om custom roms van de TCL te flashen op de Umi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
FJP84 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:59:
Algemeen flash vraagje: Ik krijg binnenkort mijn Umi emax mini binnen. Dit lijkt een TCL build te zijn en qua specs (afgezien van kleine verschillen in netwerkfrequenties) 1-op-1 een kloon van de TCL 3s M3G. Ik vroeg me nu af of het mogelijk is om custom roms van de TCL te flashen op de Umi?
Dat de specs overeen komen, hoeft niet te betekenen dat de hardware ook daadwerkelijk hetzelfde is. En als die wel verschilt, flash je dus verkeerde drivers en gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Hyp Hyper schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:57:
[...]

Inderdaad en niet alleen 2x na unlock, maar daarna elke 30 seconden ongeveer.....
Dit dus:
YouTube: video 2015 11 20 10 43 00

[ Voor 24% gewijzigd door jernij op 21-11-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
Iemand ervaringen met kingzone? De k2 ziet er erg goed uit op papier, maar ben benieuwd naar ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Laatst online: 16:28
Shoarma1998 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:55:
Iemand ervaringen met kingzone? De k2 ziet er erg goed uit op papier, maar ben benieuwd naar ervaringen...
Ik heb 'm een paar dagen geleden besteld. De K1 was destijds best een goed toestel, als ik dat zo lees. Dus met deze een gokje gewaagd. Mooi design en ik zocht een toestel met een camera knop. Gaat wel een week of 4 overheen denk ik, maar ik heb geen bijzondere haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Merken zoals UMI, Doogee, Kingzone, Elephone zijn geen fabrikanten zoals Xiaomi, ZTE etc.

Wat dat soort merken doen is een OEM de opdracht geven een telefoon voor ze maken, vervolgens hebben ze misschien een paar man op software zitten en dan voor veel verkopen via PRE-SALE.
Ze hebben geen eigen R&D etc.

Merken zoals Xiaomi, ZTE etc die hebben alles zelf in handen, vanaf het begin ontwerp tot de after-sales gaat via hun.

Elephone en Doogee komen zowat elke maand met een nieuw toestel? Denk je echt dat ze dat zouden kunnen als ze ze zelf ontwerpen?
Pagina: 1 ... 28 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html