Wat Momus wel even wilt duidelijk maken, en persoonlijk sta ik ook volledig achter zijn mening, is dat je moet stoppen met jullie blind te staren op spec's en leuke foto's. Maakt niet uit wat voor merk, maakt niet uit wat voor bezels, maar het mag gezegd worden voor de mensen die voor het eerst zoeken naar een China Smartphone, kijk uit wat je koopt!Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:04:
[...]
Ubot, Elephone, Vivo, LETV, Xiaomi, ZTE, Bluboo, Umi et cetera hebben er allemaal een handje van om de bezels op renders kleiner te maken dan het daadwerkelijk is. Je zou er maar een dagtaak aan hebben.
Ik heb genoeg phones gehad met superspec's op papier, dan krijg je de phone en boehoe, zo een slechte software, of zoveel hardware problemen dat je er snel spijt van hebt.
Zowel van kleindere als grotere merken, hoewel de grotere merken het over het algemeen beter doen.
Aan alle mensen die nu denken dat ik kleine merken vizeer, ik heb hier nog steeds een no brand S mini clone liggen die het met zijn 512mb ram beter doet dan bv mijn Mlais MX Base.
Kortom (maar dat is maar mijn magere simpele mening) je bent niets met specs en mooie body's als de software of hardware rotslecht is gemaakt.